Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DYGTIGE KONSULENTER SØGES TIL SYDSJÆLLAND

Rygestopkonsulenterne søger kompetente mænd og kvinder syd for København, der har evner og lyst til at afholde rygestopkurser på danske arbejdspladser eller i kommunalt regi for borgere. Vi er et netværk af 18 konsulenter, og siden starten i 2002 har vi haft mere end 10.000 rygere gennem vores kurser.

Vores kunder er store og mellemstore virksomheder samt kommuner over hele Danmark. Vi er landets største udbyder af professionelle rygestopkurser til arbejdspladser.

Der er tale om deltidsjobs, der gør det muligt for dig at fortsætte med andre projekter sideløbende. Mange af vores konsulenter har arbejde i sundhedssektoren, er selvstændige behandlere eller beskæftiger sig med rygestoprådgivning i andet regi.

 

DINE KVALIFIKATIONER:

– Du er selv tidligere ryger og kan huske, hvordan det var at ryge og stoppe!
– Du har evnen til at kommunikerer, motivere, gennemslagskraft og en positiv tankegang
– Du har en sundhedsfaglig og/eller voksenpædagogisk baggrund el. lign.
– Du har muligvis erfaring i at arbejde med rygestop.

 

VI FORVENTER, AT DU ER:

– Uhøjtidelig
– Pligtopfyldende
– Engageret

 

VI TILBYDER:

– Grundig undervisning i vores rygestopkoncept RYGESTOP FOR LIVET ®
– Herudover skal du deltage på rygestopkonsulent-uddannelsen
– En ”føl-ordning”, der giver dig den rigtige start
– Engagerede, dedikerede og professionelle kolleger, der gerne deler ud af deres erfaringer
– En god løn
– Stor fleksibilitet i forhold til dine øvrige aktiviteter

 

Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du ringe til direktør Maj-Britt Bjerre Koch på 25 12 06 44 eller skrive på info@rygestopkonsulenterne.dk

 

LIDT OM AT ARBEJDE FOR RYGESTOPKONSULENTERNE

Vi går op i at gøre vores arbejde ordentligt. Vores erfaring er, at det ikke nødvendigvis er svært at holde op med at ryge – det er svært at blive ved med at holde op. Derfor satser vi på varige rygestop, er grundige og benytter kun metoder, der har en dokumenteret effekt.
For os er det væsentligt, at vores kursister fortsætter med at lade cigaretterne ligge, også efter at kurset er slut – og vi fører omhyggelig statistik over vores resultater.

Vi er altså voldsomt seriøse, når der gælder resultaterne – men eftersom et af grundelementerne i vores kursusform er et glimt i øjet og fravær af løftede pegefingre og skræmmekampagner, har vi en afslappet og hyggelig omgangstone i det daglige samarbejde, både med kunderne og med hinanden.

Alle vores konsulenter har deres individuelle styrker, og vi er omhyggelige med at matche vores kunder og konsulenter, så vi får skabt den bedst mulige dynamik på de enkelte kurser.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043850Phoenix-48ad80c512019-06-18T00:00:00DYGTIGE KONSULENTER SØGES TIL SYDSJÆLLAND

Rygestopkonsulenterne søger kompetente mænd og kvinder syd for København, der har evner og lyst til at afholde rygestopkurser på danske arbejdspladser eller i kommunalt regi for borgere. Vi er et netværk af 18 konsulenter, og siden starten i 2002 har vi haft mere end 10.000 rygere gennem vores kurser.

Vores kunder er store og mellemstore virksomheder samt kommuner over hele Danmark. Vi er landets største udbyder af professionelle rygestopkurser til arbejdspladser.

Der er tale om deltidsjobs, der gør det muligt for dig at fortsætte med andre projekter sideløbende. Mange af vores konsulenter har arbejde i sundhedssektoren, er selvstændige behandlere eller beskæftiger sig med rygestoprådgivning i andet regi.

 

DINE KVALIFIKATIONER:

– Du er selv tidligere ryger og kan huske, hvordan det var at ryge og stoppe!
– Du har evnen til at kommunikerer, motivere, gennemslagskraft og en positiv tankegang
– Du har en sundhedsfaglig og/eller voksenpædagogisk baggrund el. lign.
– Du har muligvis erfaring i at arbejde med rygestop.

 

VI FORVENTER, AT DU ER:

– Uhøjtidelig
– Pligtopfyldende
– Engageret

 

VI TILBYDER:

– Grundig undervisning i vores rygestopkoncept RYGESTOP FOR LIVET ®
– Herudover skal du deltage på rygestopkonsulent-uddannelsen
– En ”føl-ordning”, der giver dig den rigtige start
– Engagerede, dedikerede og professionelle kolleger, der gerne deler ud af deres erfaringer
– En god løn
– Stor fleksibilitet i forhold til dine øvrige aktiviteter

 

Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du ringe til direktør Maj-Britt Bjerre Koch på 25 12 06 44 eller skrive på info@rygestopkonsulenterne.dk

 

LIDT OM AT ARBEJDE FOR RYGESTOPKONSULENTERNE

Vi går op i at gøre vores arbejde ordentligt. Vores erfaring er, at det ikke nødvendigvis er svært at holde op med at ryge – det er svært at blive ved med at holde op. Derfor satser vi på varige rygestop, er grundige og benytter kun metoder, der har en dokumenteret effekt.
For os er det væsentligt, at vores kursister fortsætter med at lade cigaretterne ligge, også efter at kurset er slut – og vi fører omhyggelig statistik over vores resultater.

Vi er altså voldsomt seriøse, når der gælder resultaterne – men eftersom et af grundelementerne i vores kursusform er et glimt i øjet og fravær af løftede pegefingre og skræmmekampagner, har vi en afslappet og hyggelig omgangstone i det daglige samarbejde, både med kunderne og med hinanden.

Alle vores konsulenter har deres individuelle styrker, og vi er omhyggelige med at matche vores kunder og konsulenter, så vi får skabt den bedst mulige dynamik på de enkelte kurser.

 

2019-07-15T14:52:09.920 Rygestopkonsulenterne søger kompetente mænd og kvinder syd for København, der har evner og lyst til at afholde rygestopkurser på danske arbejdspladser eller i kommunalt regi for borgere. Vi er et netværk af 18 konsulenter, og siden starten i 2002 har vi haft mere end 10.000 rygere gennem vores kurser. Vores kunder er store og mellemstore virksomheder samt kommuner over hele Danmark. Vi er landets største udbyder af professionelle rygestopkurser til arbejdspladser. Der er tale om deltidsjobs, der gør det muligt for dig at fortsætte med andre projekter sideløbende. Mange af vores konsulenter har arbejde i sundhedssektoren, er selvstændige behandlere eller beskæftiger sig med rygestoprådgivning i andet regi. DINE KVALIFIKATIONER: Du er selv tidligere ryger og kan huske, hvordan det var at ryge og stoppe! Du har evnen til at kommunikerer, motivere, gennemslagskraft og en positiv tankegang Du har en sundhedsfaglig og eller voksenpædagogisk baggrund el. lign. Du har muligvis erfaring i at arbejde med rygestop. VI FORVENTER, AT DU ER: Uhøjtidelig Pligtopfyldende Engageret VI TILBYDER: Grundig undervisning i vores rygestopkoncept RYGESTOP FOR LIVET ® Herudover skal du deltage på rygestopkonsulent-uddannelsen En føl-ordning , der giver dig den rigtige start Engagerede, dedikerede og professionelle kolleger, der gerne deler ud af deres erfaringer En god løn Stor fleksibilitet i forhold til dine øvrige aktiviteter Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du ringe til direktør Maj-Britt Bjerre Koch på 25 12 06 44 eller skrive på info@rygestopkonsulenterne.dk LIDT OM AT ARBEJDE FOR RYGESTOPKONSULENTERNE Vi går op i at gøre vores arbejde ordentligt. Vores erfaring er, at det ikke nødvendigvis er svært at holde op med at ryge det er svært at blive ved med at holde op. Derfor satser vi på varige rygestop, er grundige og benytter kun metoder, der har en dokumenteret effekt. For os er det væsentligt, at vores kursister fortsætter med at lade cigaretterne ligge, også efter at kurset er slut og vi fører omhyggelig statistik over vores resultater. Vi er altså voldsomt seriøse, når der gælder resultaterne men eftersom et af grundelementerne i vores kursusform er et glimt i øjet og fravær af løftede pegefingre og skræmmekampagner, har vi en afslappet og hyggelig omgangstone i det daglige samarbejde, både med kunderne og med hinanden. Alle vores konsulenter har deres individuelle styrker, og vi er omhyggelige med at matche vores kunder og konsulenter, så vi får skabt den bedst mulige dynamik på de enkelte kurser.11jobnet48ad80c5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-09T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3547762RYGESTOP KONSULENTERNE ApS11Krakasvej 173400HillerødDKDanmark0mbk@rygestopkonsulenterne.dkDKDanmarkDanmark7Deltid47Tidsbegrænset778888JobNet5005520500552010014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48ad80c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=48ad80c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48ad80c5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48ad80c5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgDYGTIGE KONSULENTER SØGES TIL SYDSJÆLLAND12007971Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362099744mbk@rygestopkonsulenterne.dkmbk@rygestopkonsulenterne.dkDanmarkDanmark330123403Konsulent til økonomistyring og regnskabRobot Vi søger en konsulent eller specialkonsulent til Finans i Center for Økonomi. Vi har brug for en faglig stærk økonomimedarbejder, som har viden og erfaring med regnskabsopgaver i en offentlig organisation. Vores opgaver er blandt andet at styrke regionens arbejde indenfor regnskabsområdet, ekstern revision, opfølgning på projektøkonomi med videre. Sektionen består pt. af 14 medarbejdere og en sektionschef. Om jobbet Dine opgaver vil bl.a. være at styrke Region Hovedstadens håndtering af regionens mangeartede regnskabsopgaver, samt arbejde med regionens opgaver indenfor controlling. Derudover skal du deltage i udarbejdelsen af regionens årsregnskab i tæt samarbejde med regionens øvrige økonomi- og regnskabsmedarbejdere og sikre, at der sker opfølgning i forhold til regionens eksterne revision. Det er vigtigt at vores produkter leveres til rette tid og har en høj kvalitet. Du skal være med til at sikre, at der er den rette sammenhæng i regionens forretningsgange. Input til forretningsgange indsamles bl.a. via dialog med de øvrige aktører i regionen, og dit arbejde vil således ofte foregå i tæt samarbejde med regionens hospitaler, virksomheder og centre. Du vil komme til at: løse en række regnskabsmæssige opgaver i en stor offentlig organisation bidrage aktivt til at optimere regionens arbejdsgange være en del af en tværgående kompetenceudvikling på regnskabsområdet indberette regnskabsdata til myndigheder indgå i den generelle opgaveløsning i sektionen varetage ad hoc-opgaver Stillingen er placeret i Center for Økonomi i enheden Budget- og Økonomistyring i Finanssektionen. Arbejdsstedet er primært på Regionsgården i Hillerød. Men der vil også - som led i udvikling af området - være behov for møder andre steder i regionen. Du vil komme til at sidde på fælleskontor med tre andre kollegaer. Vi tilbyder Vi kan give dig en spændende stilling, hvor der er mulighed for faglig og personlig udvikling. Du vil få en hverdag, som indebærer samarbejde med mange dygtige og engagerede kolleger, og som vil være præget af faglige udfordringer og mulighed for selv at præge udviklingen. Du vil blive del af en arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone, selv om der oftest er travlt. Om dig Som person er du nysgerrig på organisationens vegne og drevet af at gøre en forskel, mens ordentlighed er et af de ord, der kendetegner dig. Du er godt til at samarbejde og skabe relationer ved at sætte din faglighed i spil. Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og en solid regnskabsforståelse. Vi forventer, at du: er analytisk og har forståelse for overordnede sammenhænge, samtidig med at du evner at gå i detaljen efter behov og i konstruktiv dialog med forskellige interessenter kan udarbejde problemformulering og løsningsforlag i samarbejde med øvrige parter er god til både tal og tekst og kan formulere dig klart overfor vores interessenter. er initiativrig og kan sætte tværgående opgaver og processer i gang samt følge dem til dørs i god dialog med samarbejdspartnerne har interesse for at arbejde i en stor offentlig sundhedsorganisation kan stå inde for regionens værdier (åbenhed, tillid, helhedssyn og professionalisme) Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Ib Petersen på tlf.: 23 36 50 76. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge, der ønskes besat 1. februar 2020, eller snarest muligt derefter. Ansættelsen er på Regionsgården, Kongens Vænge 2 i Hillerød. Ansøgningsprocedure Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter gennem linket her på siden. Ansøgningsfristen er fredag den 29. november 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 49-50.Vi søger en konsulent eller specialkonsulent til Finans i Center for Økonomi. Vi har brug for en faglig stærk økonomimedarbejder, som har viden og erfaring med regnskabsopgaver i en offentlig organisation. Vores opgaver er blandt andet at styrke regionens arbejde indenfor regnskabsområdet, ekstern revision, opfølgning på projektøkonomi med videre.
Sektionen består pt. af 14 medarbejdere og en sektionschef.

Om jobbet
Dine opgaver vil bl.a. være at styrke Region Hovedstadens håndtering af regionens mangeartede regnskabsopgaver, samt arbejde med regionens opgaver indenfor controlling.

Derudover skal du deltage i udarbejdelsen af regionens årsregnskab i tæt samarbejde med regionens øvrige økonomi- og regnskabsmedarbejdere og sikre, at der sker opfølgning i forhold til regionens eksterne revision. Det er vigtigt at vores produkter leveres til rette tid og har en høj kvalitet.

Du skal være med til at sikre, at der er den rette sammenhæng i regionens forretningsgange. Input til forretningsgange indsamles bl.a. via dialog med de øvrige aktører i regionen, og dit arbejde vil således ofte foregå i tæt samarbejde med regionens hospitaler, virksomheder og centre.

Du vil komme til at:

  • løse en række regnskabsmæssige opgaver i en stor offentlig organisation
  • bidrage aktivt til at optimere regionens arbejdsgange
  • være en del af en tværgående kompetenceudvikling på regnskabsområdet
  • indberette regnskabsdata til myndigheder
  • indgå i den generelle opgaveløsning i sektionen
  • varetage ad hoc-opgaver
Stillingen er placeret i Center for Økonomi i enheden Budget- og Økonomistyring i Finanssektionen. Arbejdsstedet er primært på Regionsgården i Hillerød. Men der vil også - som led i udvikling af området - være behov for møder andre steder i regionen. Du vil komme til at sidde på fælleskontor med tre andre kollegaer.

Vi tilbyder
Vi kan give dig en spændende stilling, hvor der er mulighed for faglig og personlig udvikling. Du vil få en hverdag, som indebærer samarbejde med mange dygtige og engagerede kolleger, og som vil være præget af faglige udfordringer og mulighed for selv at præge udviklingen. Du vil blive del af en arbejdsplads med en uhøjtidelig omgangstone, selv om der oftest er travlt.

Om dig
Som person er du nysgerrig på organisationens vegne og drevet af at gøre en forskel, mens ordentlighed er et af de ord, der kendetegner dig. Du er godt til at samarbejde og skabe relationer ved at sætte din faglighed i spil.

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og en solid regnskabsforståelse.

Vi forventer, at du:

  • er analytisk og har forståelse for overordnede sammenhænge, samtidig med at du evner at gå i detaljen efter behov og i konstruktiv dialog med forskellige interessenter
  • kan udarbejde problemformulering og løsningsforlag i samarbejde med øvrige parter
  • er god til både tal og tekst og kan formulere dig klart overfor vores interessenter.
  • er initiativrig og kan sætte tværgående opgaver og processer i gang samt følge dem til dørs i god dialog med samarbejdspartnerne
  • har interesse for at arbejde i en stor offentlig sundhedsorganisation
  • kan stå inde for regionens værdier (åbenhed, tillid, helhedssyn og professionalisme)
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Ib Petersen på tlf.: 23 36 50 76.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge, der ønskes besat 1. februar 2020, eller snarest muligt derefter.

Ansættelsen er på Regionsgården, Kongens Vænge 2 i Hillerød.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter gennem linket her på siden.

Ansøgningsfristen er fredag den 29. november 2019.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 49-50.

Region HovedstadenHillerød2019-11-12T00:00:002019-11-29T00:00:00
330116046Konsulent søges til Væksthuset i NordsjællandRobot Konsulent søges til Væksthuset i Nordsjælland Den Erhvervsdrivende Fond Væksthuset har gennem mere end 25 år samarbejdet med personer med psykiske, fysiske og sociale udfordringer om at finde vej til arbejdsmarkedet eller uddannelse. Vi søger lige nu en konsulent til vores afdeling i Helsinge. DINE KONKRETE ARBEJDSOPGAVER ER At være primær konsulent for en række personer med komplekse udfordringer (eksempelvis psykiske lidelser, misbrug, fysiske problemstillinger, sociale problematikker) At skabe mening, sammenhæng og fremdrift i deres forløb og sikre, at de hjælper personen i retning af uddannelse og arbejde At skabe match med virksomheder, hvor personen kan udvikle sociale, faglige og personlige færdigheder At tilbyde en bred og skræddersyet samarbejdsform, hvor du personligt og fagligt kan være eksempelvis problemløsende, rådgivende, støttende, udviklende, vejledende, temposættende og motiverende At gøre din viden tilgængelig for kolleger og organisationen - altid med fokus på at tilbyde det bedst mulige samarbejde til borgeren At dokumentere og beskrive indsatser og effekter i de enkelte forløb Det er ikke afgørende at du har erfaring med beskæftigelsesindsatse, men vi forestiller os at du har en akademisk, sundhedsfaglig eller socialfaglig baggrund. VI ØNSKER OS, AT DU HAR Lyst til at samarbejde med alle mennesker, uanset baggrund og komplekse problemstillinger Evne til at matche personer med arbejdspladser og uddannelser Allerede har eller evner at skabe et bredt og varieret netværk blandt virksomheder i lokalområdet Evne til at tænke og handle kreativt og selvstændigt i hvert enkelt samarbejde Fokus på den enkeltes ressourcer Lyst til udadvendte og opsøgende aktiviteter Interesse i at evaluere, analysere og udvikle dit arbejde, så hver enkelte person altid får et godt forløb af høj kvalitet Overblik, analytisk sans og gode samarbejdsevner Kørekort og egen bil VI TILBYDER Højt fagligt niveau i en værdidrevet organisation Professionelle og engagerede kolleger Meningsfyldt arbejde med fokus på hjælpe mennesker videre i livet Faglig sparring, efteruddannelse og udvikling Attraktive ansættelsesvilkår ANSØGNING Ansøgningen sendes til ansoegning@vaeksthus.dk senest 15.11..18. Skriv ansøgning Nordsjælland i emnelinjen på din mail. Der afholdes samtaler løbende, så send gerne ansøgning hurtigst muligt. Yderligere oplysninger: Kig nærmere på vores hjemmeside www.vaeksthus.dk eller kontakt Væksthuset på T: 8824 5400. MANGFOLDIGHED I V KSTHUSET Vi arbejder bevidst og målrettet med at have en medarbejdergruppe, som samlet set byder på et bredt udvalg af faglige og personlige kompetencer, erfaringer og kvalifikationer. Derfor opfordrer vi alle - uanset køn, alder, uddannelse og etnisk baggrund - til at søge.

Konsulent søges til Væksthuset i Nordsjælland

Den Erhvervsdrivende Fond Væksthuset har gennem mere end 25 år samarbejdet med personer med psykiske, fysiske og sociale udfordringer om at finde vej til arbejdsmarkedet eller uddannelse. Vi søger lige nu en konsulent til vores afdeling i Helsinge.

DINE KONKRETE ARBEJDSOPGAVER ER

  • At være primær konsulent for en række personer med komplekse udfordringer (eksempelvis psykiske lidelser, misbrug, fysiske problemstillinger, sociale problematikker)
  • At skabe mening, sammenhæng og fremdrift i deres forløb og sikre, at de hjælper personen i retning af uddannelse og arbejde
  • At skabe match med virksomheder, hvor personen kan udvikle sociale, faglige og personlige færdigheder
  • At tilbyde en bred og skræddersyet samarbejdsform, hvor du personligt og fagligt kan være eksempelvis problemløsende, rådgivende, støttende, udviklende, vejledende, temposættende og motiverende
  • At gøre din viden tilgængelig for kolleger og organisationen - altid med fokus på at tilbyde det bedst mulige samarbejde til borgeren
  • At dokumentere og beskrive indsatser og effekter i de enkelte forløb

Det er ikke afgørende at du har erfaring med beskæftigelsesindsatse, men vi forestiller os at du har en akademisk, sundhedsfaglig eller socialfaglig baggrund.

VI ØNSKER OS, AT DU HAR

  • Lyst til at samarbejde med alle mennesker, uanset baggrund og komplekse problemstillinger
  • Evne til at matche personer med arbejdspladser og uddannelser
  • Allerede har – eller evner at skabe – et bredt og varieret netværk blandt virksomheder i lokalområdet
  • Evne til at tænke og handle kreativt og selvstændigt i hvert enkelt samarbejde
  • Fokus på den enkeltes ressourcer
  • Lyst til udadvendte og opsøgende aktiviteter
  • Interesse i at evaluere, analysere og udvikle dit arbejde, så hver enkelte person altid får et godt forløb af høj kvalitet
  • Overblik, analytisk sans og gode samarbejdsevner
  • Kørekort og egen bil

VI TILBYDER

  • Højt fagligt niveau i en værdidrevet organisation
  • Professionelle og engagerede kolleger
  • Meningsfyldt arbejde med fokus på hjælpe mennesker videre i livet
  • Faglig sparring, efteruddannelse og udvikling
  • Attraktive ansættelsesvilkår

ANSØGNING

Ansøgningen sendes til ansoegning@vaeksthus.dk senest 15.11..18. Skriv "ansøgning Nordsjælland" i emnelinjen på din mail. Der afholdes samtaler løbende, så send gerne ansøgning hurtigst muligt. Yderligere oplysninger: Kig nærmere på vores hjemmeside www.vaeksthus.dk eller kontakt Væksthuset på T: 8824 5400.

MANGFOLDIGHED I VÆKSTHUSET

Vi arbejder bevidst og målrettet med at have en medarbejdergruppe, som samlet set byder på et bredt udvalg af faglige og personlige kompetencer, erfaringer og kvalifikationer. Derfor opfordrer vi alle - uanset køn, alder, uddannelse og etnisk baggrund - til at søge.

 

Væksthuset, den erhvervsdrivende fondHelsinge2019-11-01T00:00:002019-11-15T00:00:00
330116699Digital læringskonsulent med strategisk blikRobot Digital læringskonsulent med strategisk blik Har du erfaring med digitale læringsmiljøer og kan du bygge bro mellem undervisere og teknikere? Kan du samtidig arbejde både på et konkret og abstrakt niveau, så er du måske den nye digitale læringskonsulent på Steno Diabetes Center Copenhagen. I Uddannelsesenheden på Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) arbejder vi på at løfte og styrke diabetesrelevant viden, færdigheder og kompetencer. Det gør vi via undervisning, udvikling og vidensformidling. Vi ønsker at øge anvendelsen af digital læring, og vi søger derfor en digital læringskonsulent, som både kan hjælpe med at sætte den strategiske retning for anvendelsen af digital læring i afdelingen, og som samtidig kan medvirke i den konkrete udvikling af undervisningsaktiviteterne. Uddannelsesenheden er organiseret i to teams: videncenterteamet og undervisnings- og udviklingsteamet. Stillingen er placeret i Undervisnings- og Udviklingsteamet. Undervisnings- og udviklingsteamet Undervisnings- og udviklingsteamet udvikler, afholder og evaluerer undervisningsinitiativer målrettet fagpersoner, som har kontakt til personer med diabetes. Herudover er der en række udviklings- og forskningsprojekter. Teamet trækker på både dansk og international ekspertise og bygger på forskningsbaseret viden i udvikling af aktiviteterne. Teamet består af en gruppe dedikerede læger, sygeplejersker, en diætist, en kursusadministrator, pædagogiske uddannelsesudviklere, forskere, projektledere og studentermedhjælpere, i alt 16 personer. Du vil komme til at arbejde i et miljø, hvor faglighed, professionalisme, kreativitet og kollegial respekt vægtes højt. SDCC har desuden et stærkt og gennemgående fokus på brugerinvolvering, og dette afspejler sig i vores tilgang til arbejdet. Du vil fungere som sparringspartner i forhold til udvikling af undervisningsaktiviteter og projekter samt varetage selvstændig projektledelse i forhold til digitale læringsprodukter. Din første store opgave vil være at udarbejde et udkast til plan for, hvordan Uddannelsesenheden skal arbejde med digital læring fremover. Vi tilbyder Som digital læringskonsulent er du vores vigtigste sparringspartner inden for digital læring. Arbejdsopgaverne vil være meget forskellige og vil blandt andet omfatte, at: Medvirke til at udforme den strategiske retning digital læring i Uddannelsesenheden Afholde introducerende forløb i afdelingen for at støtte, udbrede og forankre en digitalt understøttet læringspraksis Tæt sparring tidligt i udviklingen af undervisningsforløb om relevansen af digital læring i den pågældende undervisning samt sparring med og støtte til undervisere, herunder planlægning og realisering af konkrete undervisnings- og vejledningsforløb Medvirke til vedvarende udvikling og kvalitetssikring af enhedens digitale undervisningsaktiviteter, herunder samarbejde med undervisere og forskere om den bedst mulige tekniske og pædagogiske understøttelse af vores projekter og undervisning Mulighed for at indgå som sparringspartner i forskningsprojekter i relation til udvikling af digital læring Omsætte diabetesfaglig viden til skarpe og velformulerede pædagogiske manuskripter, som detaljeret viser sammenhængen mellem det faglige indhold, det visuelle og auditive Bidrage til behovsanalyser og specifikation af krav til konkret it-understøttelse Kvalifikationer Du er god til at opbygge netværk og være sparringspartner, er engageret og har et stærkt personligt drive. Du kan tænke kreativt og utraditionelt både i forhold til metoder og mulige samarbejdspartnere samtidig med, at du er analytisk stærk. Du arbejder selvstændigt, målrettet og fokuseret og kan inddrage de relevante personer på de rigtige tidspunkter. Vi lægger vægt på kvalifikationer inden for: Uddannelse på kandidatniveau indenfor digital læring, fx it-didaktisk designer eller master i IKT og læring Erfaring med digitalt understøttet læring, herunder it-pædagogiske og -didaktiske modeller Gerne dokumenteret erfaring med postgraduat sundhedsfaglig undervisning Erfaring med tværprofessionelt samarbejde Erfaring med eller kendskab til at udarbejde strategiske planer for digital læring Bredt kendskab til digitale læringssystemer og andre digitale redskaber og metoder, der kan understøtte specificerede læringsmål Løn og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomster i Region Hovedstaden. Tiltrædelse snarest muligt. Information Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Dorthe Goldschmidt tlf. 30 61 40 85. Stillingsbeskrivelse samt ledelsesgrundlag for teamleder Dorthe Goldschmidt og uddannelseschef Ulla Bjerre-Christensen kan rekvireres hos sekretær Nina Meier tlf. 30 91 33 45. Ansøgning Ansøgningsfristen er tirsdag den 3. december 2019. Første samtale finder sted 11. december 2019, mens anden samtale finder sted den 16. december 2019. Kandidater, der går videre skal anden samtale, vil blive bedt om at løse en mindre opgave inden anden samtale. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Frem til medio 2021 er SDCC beliggende i Gentofte, herefter flytter vi til nybyggede lokaler ved siden af Herlev Hospital. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Twitter, Facebook og LinkedIn.Digital læringskonsulent med strategisk blik Har du erfaring med digitale læringsmiljøer og kan du bygge bro mellem undervisere og teknikere? Kan du samtidig arbejde både på et konkret og abstrakt niveau, så er du måske den nye digitale læringskonsulent på Steno Diabetes Center Copenhagen.

I Uddannelsesenheden på Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) arbejder vi på at løfte og styrke diabetesrelevant viden, færdigheder og kompetencer. Det gør vi via undervisning, udvikling og vidensformidling. Vi ønsker at øge anvendelsen af digital læring, og vi søger derfor en digital læringskonsulent, som både kan hjælpe med at sætte den strategiske retning for anvendelsen af digital læring i afdelingen, og som samtidig kan medvirke i den konkrete udvikling af undervisningsaktiviteterne.

Uddannelsesenheden er organiseret i to teams: videncenterteamet og undervisnings- og udviklingsteamet. Stillingen er placeret i Undervisnings- og Udviklingsteamet.

Undervisnings- og udviklingsteamet
Undervisnings- og udviklingsteamet udvikler, afholder og evaluerer undervisningsinitiativer målrettet fagpersoner, som har kontakt til personer med diabetes. Herudover er der en række udviklings- og forskningsprojekter. Teamet trækker på både dansk og international ekspertise og bygger på forskningsbaseret viden i udvikling af aktiviteterne.

Teamet består af en gruppe dedikerede læger, sygeplejersker, en diætist, en kursusadministrator, pædagogiske uddannelsesudviklere, forskere, projektledere og studentermedhjælpere, i alt 16 personer.

Du vil komme til at arbejde i et miljø, hvor faglighed, professionalisme, kreativitet og kollegial respekt vægtes højt. SDCC har desuden et stærkt og gennemgående fokus på brugerinvolvering, og dette afspejler sig i vores tilgang til arbejdet.

Du vil fungere som sparringspartner i forhold til udvikling af undervisningsaktiviteter og projekter samt varetage selvstændig projektledelse i forhold til digitale læringsprodukter. Din første store opgave vil være at udarbejde et udkast til plan for, hvordan Uddannelsesenheden skal arbejde med digital læring fremover.

Vi tilbyder
Som digital læringskonsulent er du vores vigtigste sparringspartner inden for digital læring. Arbejdsopgaverne vil være meget forskellige og vil blandt andet omfatte, at:

  • Medvirke til at udforme den strategiske retning digital læring i Uddannelsesenheden
  • Afholde introducerende forløb i afdelingen for at støtte, udbrede og forankre en digitalt understøttet læringspraksis
  • Tæt sparring tidligt i udviklingen af undervisningsforløb om relevansen af digital læring i den pågældende undervisning samt sparring med og støtte til undervisere, herunder planlægning og realisering af konkrete undervisnings- og vejledningsforløb
  • Medvirke til vedvarende udvikling og kvalitetssikring af enhedens digitale undervisningsaktiviteter, herunder samarbejde med undervisere og forskere om den bedst mulige tekniske og pædagogiske understøttelse af vores projekter og undervisning
  • Mulighed for at indgå som sparringspartner i forskningsprojekter i relation til udvikling af digital læring
  • Omsætte diabetesfaglig viden til skarpe og velformulerede pædagogiske manuskripter, som detaljeret viser sammenhængen mellem det faglige indhold, det visuelle og auditive
  • Bidrage til behovsanalyser og specifikation af krav til konkret it-understøttelse
Kvalifikationer
Du er god til at opbygge netværk og være sparringspartner, er engageret og har et stærkt personligt drive. Du kan tænke kreativt og utraditionelt – både i forhold til metoder og mulige samarbejdspartnere samtidig med, at du er analytisk stærk. Du arbejder selvstændigt, målrettet og fokuseret og kan inddrage de relevante personer på de rigtige tidspunkter.

Vi lægger vægt på kvalifikationer inden for:

  • Uddannelse på kandidatniveau indenfor digital læring, fx it-didaktisk designer eller master i IKT og læring
  • Erfaring med digitalt understøttet læring, herunder it-pædagogiske og -didaktiske modeller
  • Gerne dokumenteret erfaring med postgraduat sundhedsfaglig undervisning
  • Erfaring med tværprofessionelt samarbejde
  • Erfaring med eller kendskab til at udarbejde strategiske planer for digital læring
  • Bredt kendskab til digitale læringssystemer og andre digitale redskaber og metoder, der kan understøtte specificerede læringsmål
Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomster i Region Hovedstaden. Tiltrædelse snarest muligt.

Information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Dorthe Goldschmidt tlf. 30 61 40 85. Stillingsbeskrivelse samt ledelsesgrundlag for teamleder Dorthe Goldschmidt og uddannelseschef Ulla Bjerre-Christensen kan rekvireres hos sekretær Nina Meier tlf. 30 91 33 45.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er tirsdag den 3. december 2019. Første samtale finder sted 11. december 2019, mens anden samtale finder sted den 16. december 2019. Kandidater, der går videre skal anden samtale, vil blive bedt om at løse en mindre opgave inden anden samtale.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen
Steno Diabetes Center Copenhagen er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Frem til medio 2021 er SDCC beliggende i Gentofte, herefter flytter vi til nybyggede lokaler ved siden af Herlev Hospital. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Twitter, Facebook og LinkedIn.





Steno Diabetes Center CopenhagenGentofte2019-11-01T00:00:002019-12-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til økonomistyring og regnskab

Region Hovedstaden

Hillerød
Vi søger en konsulent eller specialkonsulent til Finans i Center for Økonomi. Vi har brug for en faglig stærk økonomimedarbejder, som har viden og erfaring med regnskabsopgaver i en offentlig organisation. Vores opgaver er blandt andet at styrke reg...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Konsulent søges til Væksthuset i Nordsjælland

Væksthuset, den erhvervsdrivende fond

Helsinge
Konsulent søges til Væksthuset i Nordsjælland Den Erhvervsdrivende Fond Væksthuset har gennem mere end 25 år samarbejdet med personer med psykiske, fysiske og sociale udfordringer om at finde vej til arbejdsmarkedet eller uddannelse. Vi søger lige n...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Digital læringskonsulent med strategisk blik

Steno Diabetes Center Copenhagen

Gentofte
Digital læringskonsulent med strategisk blik Har du erfaring med digitale læringsmiljøer og kan du bygge bro mellem undervisere og teknikere? Kan du samtidig arbejde både på et konkret og abstrakt niveau, så er du måske den nye digitale læringskonsu...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019