Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DYGTIGE KONSULENTER SØGES TIL SYDSJÆLLAND

Rygestopkonsulenterne søger kompetente mænd og kvinder syd for København, der har evner og lyst til at afholde rygestopkurser på danske arbejdspladser eller i kommunalt regi for borgere. Vi er et netværk af 18 konsulenter, og siden starten i 2002 har vi haft mere end 10.000 rygere gennem vores kurser.

Vores kunder er store og mellemstore virksomheder samt kommuner over hele Danmark. Vi er landets største udbyder af professionelle rygestopkurser til arbejdspladser.

Der er tale om deltidsjobs, der gør det muligt for dig at fortsætte med andre projekter sideløbende. Mange af vores konsulenter har arbejde i sundhedssektoren, er selvstændige behandlere eller beskæftiger sig med rygestoprådgivning i andet regi.

 

DINE KVALIFIKATIONER:

– Du er selv tidligere ryger og kan huske, hvordan det var at ryge og stoppe!
– Du har evnen til at kommunikerer, motivere, gennemslagskraft og en positiv tankegang
– Du har en sundhedsfaglig og/eller voksenpædagogisk baggrund el. lign.
– Du har muligvis erfaring i at arbejde med rygestop.

 

VI FORVENTER, AT DU ER:

– Uhøjtidelig
– Pligtopfyldende
– Engageret

 

VI TILBYDER:

– Grundig undervisning i vores rygestopkoncept RYGESTOP FOR LIVET ®
– Herudover skal du deltage på rygestopkonsulent-uddannelsen
– En ”føl-ordning”, der giver dig den rigtige start
– Engagerede, dedikerede og professionelle kolleger, der gerne deler ud af deres erfaringer
– En god løn
– Stor fleksibilitet i forhold til dine øvrige aktiviteter

 

Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du ringe til direktør Maj-Britt Bjerre Koch på 25 12 06 44 eller skrive på info@rygestopkonsulenterne.dk

 

LIDT OM AT ARBEJDE FOR RYGESTOPKONSULENTERNE

Vi går op i at gøre vores arbejde ordentligt. Vores erfaring er, at det ikke nødvendigvis er svært at holde op med at ryge – det er svært at blive ved med at holde op. Derfor satser vi på varige rygestop, er grundige og benytter kun metoder, der har en dokumenteret effekt.
For os er det væsentligt, at vores kursister fortsætter med at lade cigaretterne ligge, også efter at kurset er slut – og vi fører omhyggelig statistik over vores resultater.

Vi er altså voldsomt seriøse, når der gælder resultaterne – men eftersom et af grundelementerne i vores kursusform er et glimt i øjet og fravær af løftede pegefingre og skræmmekampagner, har vi en afslappet og hyggelig omgangstone i det daglige samarbejde, både med kunderne og med hinanden.

Alle vores konsulenter har deres individuelle styrker, og vi er omhyggelige med at matche vores kunder og konsulenter, så vi får skabt den bedst mulige dynamik på de enkelte kurser.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043850Phoenix-48ad80c512019-06-18T00:00:00DYGTIGE KONSULENTER SØGES TIL SYDSJÆLLAND

Rygestopkonsulenterne søger kompetente mænd og kvinder syd for København, der har evner og lyst til at afholde rygestopkurser på danske arbejdspladser eller i kommunalt regi for borgere. Vi er et netværk af 18 konsulenter, og siden starten i 2002 har vi haft mere end 10.000 rygere gennem vores kurser.

Vores kunder er store og mellemstore virksomheder samt kommuner over hele Danmark. Vi er landets største udbyder af professionelle rygestopkurser til arbejdspladser.

Der er tale om deltidsjobs, der gør det muligt for dig at fortsætte med andre projekter sideløbende. Mange af vores konsulenter har arbejde i sundhedssektoren, er selvstændige behandlere eller beskæftiger sig med rygestoprådgivning i andet regi.

 

DINE KVALIFIKATIONER:

– Du er selv tidligere ryger og kan huske, hvordan det var at ryge og stoppe!
– Du har evnen til at kommunikerer, motivere, gennemslagskraft og en positiv tankegang
– Du har en sundhedsfaglig og/eller voksenpædagogisk baggrund el. lign.
– Du har muligvis erfaring i at arbejde med rygestop.

 

VI FORVENTER, AT DU ER:

– Uhøjtidelig
– Pligtopfyldende
– Engageret

 

VI TILBYDER:

– Grundig undervisning i vores rygestopkoncept RYGESTOP FOR LIVET ®
– Herudover skal du deltage på rygestopkonsulent-uddannelsen
– En ”føl-ordning”, der giver dig den rigtige start
– Engagerede, dedikerede og professionelle kolleger, der gerne deler ud af deres erfaringer
– En god løn
– Stor fleksibilitet i forhold til dine øvrige aktiviteter

 

Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du ringe til direktør Maj-Britt Bjerre Koch på 25 12 06 44 eller skrive på info@rygestopkonsulenterne.dk

 

LIDT OM AT ARBEJDE FOR RYGESTOPKONSULENTERNE

Vi går op i at gøre vores arbejde ordentligt. Vores erfaring er, at det ikke nødvendigvis er svært at holde op med at ryge – det er svært at blive ved med at holde op. Derfor satser vi på varige rygestop, er grundige og benytter kun metoder, der har en dokumenteret effekt.
For os er det væsentligt, at vores kursister fortsætter med at lade cigaretterne ligge, også efter at kurset er slut – og vi fører omhyggelig statistik over vores resultater.

Vi er altså voldsomt seriøse, når der gælder resultaterne – men eftersom et af grundelementerne i vores kursusform er et glimt i øjet og fravær af løftede pegefingre og skræmmekampagner, har vi en afslappet og hyggelig omgangstone i det daglige samarbejde, både med kunderne og med hinanden.

Alle vores konsulenter har deres individuelle styrker, og vi er omhyggelige med at matche vores kunder og konsulenter, så vi får skabt den bedst mulige dynamik på de enkelte kurser.

 

2019-07-15T14:52:09.920 Rygestopkonsulenterne søger kompetente mænd og kvinder syd for København, der har evner og lyst til at afholde rygestopkurser på danske arbejdspladser eller i kommunalt regi for borgere. Vi er et netværk af 18 konsulenter, og siden starten i 2002 har vi haft mere end 10.000 rygere gennem vores kurser. Vores kunder er store og mellemstore virksomheder samt kommuner over hele Danmark. Vi er landets største udbyder af professionelle rygestopkurser til arbejdspladser. Der er tale om deltidsjobs, der gør det muligt for dig at fortsætte med andre projekter sideløbende. Mange af vores konsulenter har arbejde i sundhedssektoren, er selvstændige behandlere eller beskæftiger sig med rygestoprådgivning i andet regi. DINE KVALIFIKATIONER: Du er selv tidligere ryger og kan huske, hvordan det var at ryge og stoppe! Du har evnen til at kommunikerer, motivere, gennemslagskraft og en positiv tankegang Du har en sundhedsfaglig og eller voksenpædagogisk baggrund el. lign. Du har muligvis erfaring i at arbejde med rygestop. VI FORVENTER, AT DU ER: Uhøjtidelig Pligtopfyldende Engageret VI TILBYDER: Grundig undervisning i vores rygestopkoncept RYGESTOP FOR LIVET ® Herudover skal du deltage på rygestopkonsulent-uddannelsen En føl-ordning , der giver dig den rigtige start Engagerede, dedikerede og professionelle kolleger, der gerne deler ud af deres erfaringer En god løn Stor fleksibilitet i forhold til dine øvrige aktiviteter Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du ringe til direktør Maj-Britt Bjerre Koch på 25 12 06 44 eller skrive på info@rygestopkonsulenterne.dk LIDT OM AT ARBEJDE FOR RYGESTOPKONSULENTERNE Vi går op i at gøre vores arbejde ordentligt. Vores erfaring er, at det ikke nødvendigvis er svært at holde op med at ryge det er svært at blive ved med at holde op. Derfor satser vi på varige rygestop, er grundige og benytter kun metoder, der har en dokumenteret effekt. For os er det væsentligt, at vores kursister fortsætter med at lade cigaretterne ligge, også efter at kurset er slut og vi fører omhyggelig statistik over vores resultater. Vi er altså voldsomt seriøse, når der gælder resultaterne men eftersom et af grundelementerne i vores kursusform er et glimt i øjet og fravær af løftede pegefingre og skræmmekampagner, har vi en afslappet og hyggelig omgangstone i det daglige samarbejde, både med kunderne og med hinanden. Alle vores konsulenter har deres individuelle styrker, og vi er omhyggelige med at matche vores kunder og konsulenter, så vi får skabt den bedst mulige dynamik på de enkelte kurser.11jobnet48ad80c5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-09T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3547762RYGESTOP KONSULENTERNE ApS11Krakasvej 173400HillerødDKDanmark0mbk@rygestopkonsulenterne.dkDKDanmarkDanmark7Deltid47Tidsbegrænset778888JobNet5005520500552010014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48ad80c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=48ad80c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48ad80c5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=48ad80c5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12007971Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362099744mbk@rygestopkonsulenterne.dkmbk@rygestopkonsulenterne.dkDanmarkDanmark330052078Nordsjællands Hospital søger analyse- og planlægningskonsulentRobot Nordsjællands Hospital er i gang med en udviklingsproces frem mod flytningen til nyt hospital i 2022. Har du lyst til at være en del af et stærkt fagligt fællesskab, der gør os organisatorisk klar til dette? Har du lyst til at udvikle dig og bidrage ind i en opgaveportefølje, der både giver mulighed for specialisering og helhedstænkning af central betydning for hospitalets løbende drift, styring og videreudvikling? Så kan vi tilbyde dig et spændende og udfordrende job. Dine opgaver Stillingen er i Enhed for Planlægning og Analyse, der er én af tre enheder i Økonomi- og Personaleafdelingen. Enheden varetager opgaver indenfor planlægning, analyse, styring, rapportering og registrering på hospitalet. Vi er alt 11 i enheden. Du vil komme til at varetage opgaver i forhold til hospitalets løbende drift, styring og udvikling, fx: Den nationale specialeplanlægning og regionens hospitalsplanlægning Styring i forhold til driftsmålstyringsmål og patientrettigheder Effektiv kapacitetsudnyttelse af senge, ambulatoriekontakter og operationskapaciteten Flow i patienternes forløb internt på hospitalet og i forhold til primærsektoren Organisatorisk og styringsmæssig udvikling frem mod indflytning i Nyt Hospital Nordsjælland Din opgaveløsning vil ske i tæt samarbejde med dine kollegaer i enheden, afdelingen og den øvrige administration. Du vil også have tæt kontakt til direktion og klinikken. Din profil Du har en relevant akademisk eller anden relevant uddannelsesmæssig baggrund. Du arbejder selvstændigt med stort drive i opgaveløsningen. Du har lyst til at arbejde i et komplekst opgavefelt. Du arbejder systematisk og har analytiske evner. Du har fokus på fremdrift i processer og realisering af de opstillede mål. Du kan skabe overblik og samtidig se væsentlige detaljer på rette niveau. Du er interesseret i at formidle resultater i en form, der møder målgruppers behov. Vi investerer i dig Som en del af jobbet bliver du grundigt introduceret til dine arbejdsopgaver. Du får store muligheder for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge. Løn og ansættelsesforhold Du ansættes som konsulent med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i regionen. Vi har til huse på matriklen i Hillerød og betjener desuden hospitalsmatriklen i Frederikssund og Sundhedshuset i Helsingør. Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Tobias de Neergaard på telefon 29 60 41 09. Ansøgningsfrist Upload din ansøgning med CV senest mandag den 19. august 2018, kl. 12. Samtaler forventes afholdt i uge 34. Stillingen ønskes besat snarest muligt.Nordsjællands Hospital er i gang med en udviklingsproces frem mod flytningen til nyt hospital i 2022. Har du lyst til at være en del af et stærkt fagligt fællesskab, der gør os organisatorisk klar til dette? Har du lyst til at udvikle dig og bidrage ind i en opgaveportefølje, der både giver mulighed for specialisering og helhedstænkning af central betydning for hospitalets løbende drift, styring og videreudvikling? Så kan vi tilbyde dig et spændende og udfordrende job.

Dine opgaver

Stillingen er i Enhed for Planlægning og Analyse, der er én af tre enheder i Økonomi- og Personaleafdelingen. Enheden varetager opgaver indenfor planlægning, analyse, styring, rapportering og registrering på hospitalet. Vi er alt 11 i enheden.

Du vil komme til at varetage opgaver i forhold til hospitalets løbende drift, styring og udvikling, fx:

  • Den nationale specialeplanlægning og regionens hospitalsplanlægning
  • Styring i forhold til driftsmålstyringsmål og patientrettigheder
  • Effektiv kapacitetsudnyttelse af senge, ambulatoriekontakter og operationskapaciteten
  • Flow i patienternes forløb internt på hospitalet og i forhold til primærsektoren
  • Organisatorisk og styringsmæssig udvikling frem mod indflytning i Nyt Hospital Nordsjælland
Din opgaveløsning vil ske i tæt samarbejde med dine kollegaer i enheden, afdelingen og den øvrige administration. Du vil også have tæt kontakt til direktion og klinikken.

Din profil

Du har en relevant akademisk eller anden relevant uddannelsesmæssig baggrund. Du arbejder selvstændigt med stort drive i opgaveløsningen. Du har lyst til at arbejde i et komplekst opgavefelt. Du arbejder systematisk og har analytiske evner. Du har fokus på fremdrift i processer og realisering af de opstillede mål. Du kan skabe overblik og samtidig se væsentlige detaljer på rette niveau. Du er interesseret i at formidle resultater i en form, der møder målgruppers behov.

Vi investerer i dig

Som en del af jobbet bliver du grundigt introduceret til dine arbejdsopgaver. Du får store muligheder for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes som konsulent med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i regionen. Vi har til huse på matriklen i Hillerød og betjener desuden hospitalsmatriklen i Frederikssund og Sundhedshuset i Helsingør. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Tobias de Neergaard på telefon 29 60 41 09.

Ansøgningsfrist

Upload din ansøgning med CV senest mandag den 19. august 2018, kl. 12. Samtaler forventes afholdt i uge 34. Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-07-01T00:00:002019-08-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Nordsjællands Hospital søger analyse- og planlægningskonsulent

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Nordsjællands Hospital er i gang med en udviklingsproces frem mod flytningen til nyt hospital i 2022. Har du lyst til at være en del af et stærkt fagligt fællesskab, der gør os organisatorisk klar til dette? Har du lyst til at udvikle dig og bidrage...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019