Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dygtige pædagogiske medarbejdere til Botilbuddet Nørrebro Vænge - Center Campo

Er du en faglig holdspiller med gåpåmod og personligt drive, og brænder du for at gøre en forskel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er du en af vores nye kollegaer, vi søger til botilbuddet Nørrebro Vænge på vores afdelinger på 1. og 2. sal.   

Bliv en del af holdet på Nørrebro Vænge 
På Nørrebro Vænge vil du blive en del af et stort hus med mange kollegaer, hvor vi arbejder tæt sammen, men samtidig tager selvstændigt ansvar for at skabe de bedste rammer for den enkelte borger. Vi har tillid til vores medarbejderes kompetencer og professionalisme, og har en forventning om, at du som en del af teamet byder ind med pædagogiske initiativer. Du vil blive en del af et hus, hvor der er højt til loftet, og hvor der er fokus på fagligt engagement og gensidig kollegial sparring, så vi lykkedes bedst muligt. Hver anden uge afholder vi personalemøder, hvor vi sparrer og deler viden med kollegaer. Nørrebro Vænge er den 7. oktober blevet en del af Center Campo, hvor tilbuddet tidligere hørte under Center for Autisme og Specialpædagogik. Det betyder, at du som ny medarbejder på Nørrebro Vænge er med i en spændende udvikling, som du har gode muligheder for at bidrage positivt til og sætte præg på.

Hos os vil du få

  • pædagogiske opgaver, der udfordrer og udvikler dig
  • en arbejdsplads, hvor du får ansvar og mulighed for at præge den pædagogiske praksis  
  • ca. nye 40 kollegaer tilknyttet botilbuddet Nørrebro Vænge  
  • tillidsbaseret ledelse og fokus på trivsel 
  • grundig oplæring  
  • medarbejderudvikling – både personligt og fagligt

Vores nye kollegaer
Vi søger både erfarne og nyuddannede kollegaer. Det vigtigste er, at du kan arbejde relationelt, reflekterer og har en høj faglighed, som du formår at bringe i spil. Da vores borgere er sensitive, og har brug for ro, struktur og stabilitet, skaber du trygge rammer med øje for den enkelte borger. Du trives i et miljø, hvor faste rutiner og målrettet kommunikation er en del af den pædagogiske praksis.  

Vi forventer, at du  

  • gerne har kendskab til målgruppen og erfaring med arbejdet på en døgninstitution  
  • er rummelig og empatisk 
  • bevarer overblikket i stressede situationer  
  • forstår vigtigheden af god formidling og dokumentation for den pædagogiske praksis til relevante samarbejdspartnere igennem pædagogiske planer, handleplaner m.v. 
  • har gode it-færdigheder og formulerer dig godt på skrift 

Det vil være et plus, hvis du samtidig har kendskab og erfaring med low arousal-metoden og teori, som vi har et særligt fokus på, da udadrettet og selvskadende adfærd kan forekomme.    

Vores arbejde 
Som medarbejder arbejder vi tæt sammen om borgeren, hvor opgaver som dokumentation, handleplaner, økonomihåndtering, dialog med pårørende og andre eksterne samarbejdspartnere er en del af jobbet og essentielt for at skabe den bedste hverdag for borgerne. Borgernes struktur er individuelt tilpasset, så den imødekommer deres generelle behov for rutiner, forudsigelighed, genkendelighed, ro og tryghed.  

Om Nørrebro Vænge og vores målgruppe 
På Nørrebro Vænge bor 35 borgere visiteret efter Servicelovens §108. Borgergruppen består af en bredt sammensat aldersgruppe fra 18-74 år, og rummer forskellige diagnoser, herunder udviklingshæmning, autismespektrumsforstyrrelser og andre neuropsykiatriske tillægsdiagnoser. Borgernes kognitive niveau varierer, og borgerne har derfor også forskellige støttebehov. Nogle har fx brug for guidning gennem dagligdagen, mens andre har et større støttebehov og har brug for mere praktisk støtte til fx personlig hygiejne.  

Vi arbejder med at give borgerne mulighed for at udvikle sig, og vi møder borgerne med en anerkendende pædagogisk tilgang, hvor dialog, respekt, tillid og ligeværdighed er grundlæggende værdier. Derudover tager vi afsæt i Etisk Kodeks, hvor omsorg er omdrejningspunktet, der samtidig sikrer, at borgerne har størst mulig selv- og medbestemmelse ud fra rammer, der giver mening i relation til deres psykiske formåen. Vi tilbyder diverse tilbud om aktiviteter i og ude af huset. Mange borgere er også tilknyttet et dagtilbud, skole eller arbejde.  

Nørrebro Vænge en del af Center Campo, som består af fem botilbud beliggende i København, på Lolland og i Dianalund. Du kan læse mere om Center Campo på www.centercampo.kk.dk

Ansættelsesvilkår
Nørrebro Vænge er et døgntilbud, hvilket betyder skiftende vagter i dag- og aftentimerne, samt weekendarbejde. Vi søger pædagoger eller dygtige pædagogmedhjælpere til faste stillinger på 37 timer ugentligt som udgangspunkt. Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst, herunder principperne for Ny Løn. 

Mere information  
Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte koordinator Marthin Aalling Jørgensen på 2041 3704 eller tilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713 mellem kl. 09-15.00.   

Vi ser frem til at høre fra dig!  

Søg via nedenstående link senest torsdag den 12. december 2019. 
Vi holder samtaler hurtigst muligt efter ansøgningsfristen. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330120037Phoenix-d4ea5f6812019-11-07T14:00:14.420Dygtige pædagogiske medarbejdere til Botilbuddet Nørrebro Vænge - Center Campo

Er du en faglig holdspiller med gåpåmod og personligt drive, og brænder du for at gøre en forskel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er du en af vores nye kollegaer, vi søger til botilbuddet Nørrebro Vænge på vores afdelinger på 1. og 2. sal.   

Bliv en del af holdet på Nørrebro Vænge 
På Nørrebro Vænge vil du blive en del af et stort hus med mange kollegaer, hvor vi arbejder tæt sammen, men samtidig tager selvstændigt ansvar for at skabe de bedste rammer for den enkelte borger. Vi har tillid til vores medarbejderes kompetencer og professionalisme, og har en forventning om, at du som en del af teamet byder ind med pædagogiske initiativer. Du vil blive en del af et hus, hvor der er højt til loftet, og hvor der er fokus på fagligt engagement og gensidig kollegial sparring, så vi lykkedes bedst muligt. Hver anden uge afholder vi personalemøder, hvor vi sparrer og deler viden med kollegaer. Nørrebro Vænge er den 7. oktober blevet en del af Center Campo, hvor tilbuddet tidligere hørte under Center for Autisme og Specialpædagogik. Det betyder, at du som ny medarbejder på Nørrebro Vænge er med i en spændende udvikling, som du har gode muligheder for at bidrage positivt til og sætte præg på.

Hos os vil du få

  • pædagogiske opgaver, der udfordrer og udvikler dig
  • en arbejdsplads, hvor du får ansvar og mulighed for at præge den pædagogiske praksis  
  • ca. nye 40 kollegaer tilknyttet botilbuddet Nørrebro Vænge  
  • tillidsbaseret ledelse og fokus på trivsel 
  • grundig oplæring  
  • medarbejderudvikling – både personligt og fagligt

Vores nye kollegaer
Vi søger både erfarne og nyuddannede kollegaer. Det vigtigste er, at du kan arbejde relationelt, reflekterer og har en høj faglighed, som du formår at bringe i spil. Da vores borgere er sensitive, og har brug for ro, struktur og stabilitet, skaber du trygge rammer med øje for den enkelte borger. Du trives i et miljø, hvor faste rutiner og målrettet kommunikation er en del af den pædagogiske praksis.  

Vi forventer, at du  

  • gerne har kendskab til målgruppen og erfaring med arbejdet på en døgninstitution  
  • er rummelig og empatisk 
  • bevarer overblikket i stressede situationer  
  • forstår vigtigheden af god formidling og dokumentation for den pædagogiske praksis til relevante samarbejdspartnere igennem pædagogiske planer, handleplaner m.v. 
  • har gode it-færdigheder og formulerer dig godt på skrift 

Det vil være et plus, hvis du samtidig har kendskab og erfaring med low arousal-metoden og teori, som vi har et særligt fokus på, da udadrettet og selvskadende adfærd kan forekomme.    

Vores arbejde 
Som medarbejder arbejder vi tæt sammen om borgeren, hvor opgaver som dokumentation, handleplaner, økonomihåndtering, dialog med pårørende og andre eksterne samarbejdspartnere er en del af jobbet og essentielt for at skabe den bedste hverdag for borgerne. Borgernes struktur er individuelt tilpasset, så den imødekommer deres generelle behov for rutiner, forudsigelighed, genkendelighed, ro og tryghed.  

Om Nørrebro Vænge og vores målgruppe 
På Nørrebro Vænge bor 35 borgere visiteret efter Servicelovens §108. Borgergruppen består af en bredt sammensat aldersgruppe fra 18-74 år, og rummer forskellige diagnoser, herunder udviklingshæmning, autismespektrumsforstyrrelser og andre neuropsykiatriske tillægsdiagnoser. Borgernes kognitive niveau varierer, og borgerne har derfor også forskellige støttebehov. Nogle har fx brug for guidning gennem dagligdagen, mens andre har et større støttebehov og har brug for mere praktisk støtte til fx personlig hygiejne.  

Vi arbejder med at give borgerne mulighed for at udvikle sig, og vi møder borgerne med en anerkendende pædagogisk tilgang, hvor dialog, respekt, tillid og ligeværdighed er grundlæggende værdier. Derudover tager vi afsæt i Etisk Kodeks, hvor omsorg er omdrejningspunktet, der samtidig sikrer, at borgerne har størst mulig selv- og medbestemmelse ud fra rammer, der giver mening i relation til deres psykiske formåen. Vi tilbyder diverse tilbud om aktiviteter i og ude af huset. Mange borgere er også tilknyttet et dagtilbud, skole eller arbejde.  

Nørrebro Vænge en del af Center Campo, som består af fem botilbud beliggende i København, på Lolland og i Dianalund. Du kan læse mere om Center Campo på www.centercampo.kk.dk

Ansættelsesvilkår
Nørrebro Vænge er et døgntilbud, hvilket betyder skiftende vagter i dag- og aftentimerne, samt weekendarbejde. Vi søger pædagoger eller dygtige pædagogmedhjælpere til faste stillinger på 37 timer ugentligt som udgangspunkt. Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst, herunder principperne for Ny Løn. 

Mere information  
Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte koordinator Marthin Aalling Jørgensen på 2041 3704 eller tilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713 mellem kl. 09-15.00.   

Vi ser frem til at høre fra dig!  

Søg via nedenstående link senest torsdag den 12. december 2019. 
Vi holder samtaler hurtigst muligt efter ansøgningsfristen. 

2019-12-13T00:51:05.157 Er du en faglig holdspiller med gåpåmod og personligt drive, og brænder du for at gøre en forskel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er du en af vores nye kollegaer, vi søger til botilbuddet Nørrebro Vænge på vores afdelinger på 1. og 2. sal. Bliv en del af holdet på Nørrebro Vænge På Nørrebro Vænge vil du blive en del af et stort hus med mange kollegaer, hvor vi arbejder tæt sammen, men samtidig tager selvstændigt ansvar for at skabe de bedste rammer for den enkelte borger. Vi har tillid til vores medarbejderes kompetencer og professionalisme, og har en forventning om, at du som en del af teamet byder ind med pædagogiske initiativer. Du vil blive en del af et hus, hvor der er højt til loftet, og hvor der er fokus på fagligt engagement og gensidig kollegial sparring, så vi lykkedes bedst muligt. Hver anden uge afholder vi personalemøder, hvor vi sparrer og deler viden med kollegaer. Nørrebro Vænge er den 7. oktober blevet en del af Center Campo, hvor tilbuddet tidligere hørte under Center for Autisme og Specialpædagogik. Det betyder, at du som ny medarbejder på Nørrebro Vænge er med i en spændende udvikling, som du har gode muligheder for at bidrage positivt til og sætte præg på. Hos os vil du få pædagogiske opgaver, der udfordrer og udvikler dig en arbejdsplads, hvor du får ansvar og mulighed for at præge den pædagogiske praksis ca. nye 40 kollegaer tilknyttet botilbuddet Nørrebro Vænge tillidsbaseret ledelse og fokus på trivsel grundig oplæring medarbejderudvikling både personligt og fagligt Vores nye kollegaer Vi søger både erfarne og nyuddannede kollegaer. Det vigtigste er, at du kan arbejde relationelt, reflekterer og har en høj faglighed, som du formår at bringe i spil. Da vores borgere er sensitive, og har brug for ro, struktur og stabilitet, skaber du trygge rammer med øje for den enkelte borger. Du trives i et miljø, hvor faste rutiner og målrettet kommunikation er en del af den pædagogiske praksis. Vi forventer, at du gerne har kendskab til målgruppen og erfaring med arbejdet på en døgninstitution er rummelig og empatisk bevarer overblikket i stressede situationer forstår vigtigheden af god formidling og dokumentation for den pædagogiske praksis til relevante samarbejdspartnere igennem pædagogiske planer, handleplaner m.v. har gode it-færdigheder og formulerer dig godt på skrift Det vil være et plus, hvis du samtidig har kendskab og erfaring med low arousal-metoden og teori, som vi har et særligt fokus på, da udadrettet og selvskadende adfærd kan forekomme. Vores arbejde Som medarbejder arbejder vi tæt sammen om borgeren, hvor opgaver som dokumentation, handleplaner, økonomihåndtering, dialog med pårørende og andre eksterne samarbejdspartnere er en del af jobbet og essentielt for at skabe den bedste hverdag for borgerne. Borgernes struktur er individuelt tilpasset, så den imødekommer deres generelle behov for rutiner, forudsigelighed, genkendelighed, ro og tryghed. Om Nørrebro Vænge og vores målgruppe På Nørrebro Vænge bor 35 borgere visiteret efter Servicelovens §108. Borgergruppen består af en bredt sammensat aldersgruppe fra 18-74 år, og rummer forskellige diagnoser, herunder udviklingshæmning, autismespektrumsforstyrrelser og andre neuropsykiatriske tillægsdiagnoser. Borgernes kognitive niveau varierer, og borgerne har derfor også forskellige støttebehov. Nogle har fx brug for guidning gennem dagligdagen, mens andre har et større støttebehov og har brug for mere praktisk støtte til fx personlig hygiejne. Vi arbejder med at give borgerne mulighed for at udvikle sig, og vi møder borgerne med en anerkendende pædagogisk tilgang, hvor dialog, respekt, tillid og ligeværdighed er grundlæggende værdier. Derudover tager vi afsæt i Etisk Kodeks, hvor omsorg er omdrejningspunktet, der samtidig sikrer, at borgerne har størst mulig selv- og medbestemmelse ud fra rammer, der giver mening i relation til deres psykiske formåen. Vi tilbyder diverse tilbud om aktiviteter i og ude af huset. Mange borgere er også tilknyttet et dagtilbud, skole eller arbejde. Nørrebro Vænge en del af Center Campo, som består af fem botilbud beliggende i København, på Lolland og i Dianalund. Du kan læse mere om Center Campo på www.centercampo.kk.dk. Ansættelsesvilkår Nørrebro Vænge er et døgntilbud, hvilket betyder skiftende vagter i dag- og aftentimerne, samt weekendarbejde. Vi søger pædagoger eller dygtige pædagogmedhjælpere til faste stillinger på 37 timer ugentligt som udgangspunkt. Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst, herunder principperne for Ny Løn. Mere information Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte koordinator Marthin Aalling Jørgensen på 2041 3704 eller tilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713 mellem kl. 09-15.00. Vi ser frem til at høre fra dig! Søg via nedenstående link senest torsdag den 12. december 2019. Vi holder samtaler hurtigst muligt efter ansøgningsfristen.10Phoenixd4ea5f68101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-12T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=161960&DepartmentId=21040&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3650690CAS 6 Nørrebro Vænge11Nørrebro Vænge 162200København NDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent851735KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16196000007-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d4ea5f68https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d4ea5f68https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d4ea5f68&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d4ea5f68&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/9.jpgDygtige pædagogiske medarbejdere til Botilbuddet Nørrebro Vænge - Center Campo12007991Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik363501484mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330173701Pædagoger eller pædagogiske assistenter med et hjerte der banker for krop og bevægelse søges til Børnehuset GullfossgadeBasic Kunne du tænke dig en hverdag, hvor børn og voksne er aktive og har det sjovt sammen - i en børneinstitution, der bevidst har fravalgt traditionelt legetøj til fordel for lege- og bevægelsesaktiviteter? I Børnehuset Gullfossgade arbejder vi med en klar pædagogisk profil, hvor børns motoriske udvikling og pædagogisk idræt er i centrum. Vi har særdeles gode fysiske rammer, som vi hver dag udnytter optimalt i relation til vores profil. Børnehuset er normeret til 72 vuggestuebørn, som er fordelt i tre teams. Herudover har vi en udflytterbørnehave med 72 børn, som er fordelt i to teams. Efter opsamling i Gullfossgade kører børnene i udflytterbørnehaven til Hvidekilde i Gribskov. Vi er en del af Amager Klynge B, som består af fire matrikler. Vi søger to uddannede pædagoger eller pædagogiske assistenter til fastansættelse pr. 1. marts 2020. Arbejdstiden er 35-37 timer ugentligt. Begge stillinger er i vores vuggestueafdeling. Vi giver børnene de bedste muligheder for trivsel, læring og dannelse Børnehusets arbejdsfællesskab arbejder ud fra en teamorganisering i hele institutionen, som skal sikre, at vi har kontinuerligt har fokus på børnemiljøet og inkluderende børnefællesskaber. Vi inddeler børnene i små aktivitetsgrupper med en voksen for at sikre, at vi tager vare på alle børn såvel som det enkelte barn. I Børnehuset arbejder vi ud fra et anerkendende menneskesyn Vi indgår altid i en ligeværdig relation til barnet og sætter os ind i barnets behov og formåen i dets aktuelle udvikling. Vi mener, at det er af afgørende betydning på denne måde at styrke børns selvværd og evne til at indgå i relationer. Det anerkendende menneskesyn gælder også i forholdet mellem de ansatte, hvor vi vægter godt fagligt samarbejde og kommunikation meget højt. Vi har et fagligt konstruktivt samarbejde imellem ledelse og personale, hvor alle har mulighed for at bidrage til husets positive udvikling. Vi tilbyder dig Nye medarbejdere i Børnehuset tilbydes løbende kurser, som tager udgangspunkt i vores idrætsprofil. Vi har en klar ambition om, at alle medarbejdere skal have indgående kendskab til vores pædagogiske arbejdsmetode og til det samarbejde, vi har indbyrdes og med vores engagerede forældregruppe. Du kommer til at arbejde på en dynamisk arbejdsplads med høj grad af faglighed og med plads til humor og varme. Vi har en tydelig pædagogisk retning med velovervejede pædagogiske principper og et børnefællesskab, hvor barnet altid er i fokus. Du vil få gode muligheder for at bidrage til børnehusets spændende udvikling. Vi forventer, at du er uddannet pædagog med erfaring eller interesse i at arbejde med pædagogisk idræt, natur og udeliv er imødekommende, stabil og har en synlig anerkendende menneskelig tilgang i dit pædagogiske arbejde kan se mulighederne i at indgå i processen med at arbejde i teamorganisering med udgangspunkt i vores idrætspædagogiske profil er handlekraftig, har gode samarbejds- og kommunikationsevner, har overblik og både kan arbejde selvstændigt og struktureret Ansættelsesvilkår Arbejdstiden ligger i tidsrummet mandag-torsdag kl. 7.00-17.00 og fredag kl. 7.00-16.00. Der vil være mødevirksomhed uden for dette tidsrum. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattester samt referencer fra tidligere ansættelsesforhold. Mere information Vi anbefaler, at du aflægger Børnehuset et besøg. Ring og aftal nærmere med pædagogisk leder Troels Jacobsen på 3264 0560 eller 2423 6808. Søg via nedenstående link senest fredag den 28. februar 2020 Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Ansættelsessamtaler finder sted i uge 10 og 11.

Kunne du tænke dig en hverdag, hvor børn og voksne er aktive og har det sjovt sammen - i en børneinstitution, der bevidst har fravalgt traditionelt legetøj til fordel for lege- og bevægelsesaktiviteter?

I Børnehuset Gullfossgade arbejder vi med en klar pædagogisk profil, hvor børns motoriske udvikling og pædagogisk idræt er i centrum. Vi har særdeles gode fysiske rammer, som vi hver dag udnytter optimalt i relation til vores profil.

Børnehuset er normeret til 72 vuggestuebørn, som er fordelt i tre teams. Herudover har vi en udflytterbørnehave med 72 børn, som er fordelt i to teams. Efter opsamling i Gullfossgade kører børnene i udflytterbørnehaven til Hvidekilde i Gribskov.

Vi er en del af Amager Klynge B, som består af fire matrikler.

Vi søger to uddannede pædagoger eller pædagogiske assistenter til fastansættelse pr. 1. marts 2020. Arbejdstiden  er 35-37 timer ugentligt. Begge stillinger er i vores vuggestueafdeling.

Vi giver børnene de bedste muligheder for trivsel, læring og dannelse
Børnehusets arbejdsfællesskab arbejder ud fra en teamorganisering i hele institutionen, som skal sikre, at vi har kontinuerligt har fokus på børnemiljøet og inkluderende børnefællesskaber. Vi inddeler børnene i små aktivitetsgrupper med en voksen for at sikre, at vi tager vare på alle børn såvel som det enkelte barn.

I Børnehuset arbejder vi ud fra et anerkendende menneskesyn
Vi indgår altid i en ligeværdig relation til barnet og sætter os ind i barnets behov og formåen i dets aktuelle udvikling. Vi mener, at det er af afgørende betydning på denne måde at styrke børns selvværd og evne til at indgå i relationer.

Det anerkendende menneskesyn gælder også i forholdet mellem de ansatte, hvor vi vægter godt fagligt samarbejde og kommunikation meget højt. Vi har et fagligt konstruktivt samarbejde imellem ledelse og personale, hvor alle har mulighed for at bidrage til husets positive udvikling.

Vi tilbyder dig
Nye medarbejdere i Børnehuset tilbydes løbende kurser, som tager udgangspunkt i vores idrætsprofil. Vi har en klar ambition om, at alle medarbejdere skal have indgående kendskab til vores pædagogiske arbejdsmetode og til det samarbejde, vi har indbyrdes og med vores engagerede forældregruppe.

Du kommer til at arbejde på en dynamisk arbejdsplads med høj grad af faglighed og med plads til humor og varme. Vi har en tydelig pædagogisk retning med velovervejede pædagogiske principper og et børnefællesskab, hvor barnet altid er i fokus. Du vil få gode muligheder for at bidrage til børnehusets spændende udvikling.

Vi forventer, at du

  • er uddannet pædagog med erfaring eller interesse i at arbejde med pædagogisk idræt, natur og udeliv
  • er imødekommende, stabil og har en synlig anerkendende menneskelig tilgang i dit pædagogiske arbejde
  • kan se mulighederne i at indgå i processen med at arbejde i teamorganisering med udgangspunkt i vores idrætspædagogiske profil
  • er handlekraftig, har gode samarbejds- og kommunikationsevner, har overblik og både kan arbejde selvstændigt og struktureret

Ansættelsesvilkår
Arbejdstiden ligger i tidsrummet mandag-torsdag kl. 7.00-17.00 og fredag kl. 7.00-16.00. Der vil være mødevirksomhed uden for dette tidsrum.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattester samt referencer fra tidligere ansættelsesforhold.

Mere information
Vi anbefaler, at du aflægger Børnehuset et besøg. Ring og aftal nærmere med pædagogisk leder Troels Jacobsen på 3264 0560 eller 2423 6808.

Søg via nedenstående link senest fredag den 28. februar 2020
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.
Ansættelsessamtaler finder sted i uge 10 og 11.
 

ORS/Small/kk_logo_small.pngBørnehuset GullfossgadeKøbenhavn S2020-02-07T11:25:25.1902020-02-28T00:00:00
330174274Pædagog til juniorklub i KvistenBasic Kan du inspirere, begejstre og motivere børn til kreative aktiviteter? Er du uddannet pædagog med erfaring fra juniorklub? Så læs med her. Kvisten er et fritidstilbud med forskellige afdelinger, bl.a. værksteder, ungdomsklub og juniorklub. Du bliver tilknyttet et team i juniorklubben, som består af medarbejdere fra fritidsklubben Cappella, medarbejdere fra Kvistens værksteder og en skolepædagog. Vi tilbyder en juniorklub, som er under opstart. Vi forventer, at ca. 40 børn unge overgår til juniorklubben fra Cappellas fritidsklub pr. 1. april 2020. Du får rare og hjælpsomme kolleger, som arbejder meget struktureret i hverdagen. I Københavns Kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, respekt, ligeværdighed og dialog og med seks pejlemærker som ramme for vores pædagogiske hverdag. Vi tilbyder dig en fantastisk og mangfoldig brugergruppe en spændende arbejdsplads med høj grad af muligheder for at få indflydelse på de kommende aktiviteter og pædagogiske visioner et udfordrende arbejde, hvor kravet om pædagogisk kvalitet og høj faglighed er understøttet af vores rammer mulighed for faglig udvikling plads til og ønske om initiativrige, engagerede og fagligt velfunderede medarbejdere røgfri matrikel og røgfri arbejdstid Om stillingen Vi mangler en initiativrig og kreativ kollega med erfaring indenfor fritids- og juniorklubområdet. Det gør bestemt ikke noget, hvis du også er god på en mountainbike og kan reparere en cykel. Du skal være med til at skabe et trygt, inkluderende og attraktivt ungdomsmiljø med vægt på demokrati ogt interessante, lærende og udviklende aktiviteter og arrangementer, som vi kan mødes med de unge i juniorklubben om. Arbejdstiden er på 20-25 timer ugentligt i tidsrummet fra kl. 13.00-20.00 mandag til fredag. På skolefridage er klubben åben i tidsrummet kl. 10.00-16.00 eller 12.00-18.00. Derudover har klubben forskellige aftenarrangementer. Fritidsklub- og juniorklubarbejdet foregår på to matrikler med få hundrede meters afstand. Tiltrædelse den 1. marts 2020 eller snarest muligt. Vi forventer, at du har lyst til at arbejde med en mangfoldig børnegruppe har et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til børn unge er aktiv, ansvarsfuld og inspirerende i din tilgang til børn unge er god til problemløsning og kan bevare overblikket i en hektisk hverdag er synlig, beslutningsdygtig og ikke viger tilbage for at håndtere og medvirke til løsninger igennem et konstruktivt samarbejde er tolerant og lyttende har lyst til at arbejde med kreative projekter, som begejstrer fritidsklubbørn har lyst til at indgå i samarbejde med andre klubber i området er omstillingsparat i hverdagen kan arbejde selvstændigt og samarbejde i et team har humor er mødestabil har lyst til at deltage i udvikling af pædagogiske målsætninger Vi indhenter børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen. Mere information Du er velkommen til at kontakte teamkoordinator Jane Hvid på 4054 8426 eller leder Christian Roikjer på 2639 9292 for yderligere information. Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020 Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade dit CV og uddannelsesbevis.

Kan du inspirere, begejstre og motivere børn til kreative aktiviteter? Er du uddannet pædagog med erfaring fra juniorklub? Så læs med her.

Kvisten er et fritidstilbud med forskellige afdelinger, bl.a. værksteder, ungdomsklub og juniorklub. Du bliver tilknyttet et team i juniorklubben, som består af medarbejdere fra fritidsklubben Cappella, medarbejdere fra Kvistens værksteder og en skolepædagog.

Vi tilbyder en juniorklub, som er under opstart. Vi forventer, at ca. 40 børn/unge overgår til juniorklubben fra Cappellas fritidsklub pr. 1. april 2020. Du får rare og hjælpsomme kolleger, som arbejder meget struktureret i hverdagen.

I Københavns Kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, respekt, ligeværdighed og dialog og med seks pejlemærker som ramme for vores pædagogiske hverdag.

Vi tilbyder dig

  • en fantastisk og mangfoldig brugergruppe
  • en spændende arbejdsplads med høj grad af muligheder for at få indflydelse på de kommende aktiviteter og pædagogiske visioner
  • et udfordrende arbejde, hvor kravet om pædagogisk kvalitet og høj faglighed er understøttet af vores rammer
  • mulighed for faglig udvikling
  • plads til og ønske om initiativrige, engagerede og fagligt velfunderede medarbejdere
  • røgfri matrikel og røgfri arbejdstid

Om stillingen
Vi mangler en initiativrig og kreativ kollega med erfaring indenfor fritids- og juniorklubområdet. Det gør bestemt ikke noget, hvis du også er god på en mountainbike og kan reparere en cykel.

Du skal være med til at skabe et trygt, inkluderende og attraktivt ungdomsmiljø med vægt på demokrati ogt interessante, lærende og udviklende aktiviteter og arrangementer, som vi kan mødes med de unge i juniorklubben om.

Arbejdstiden er på 20-25 timer ugentligt i tidsrummet fra kl. 13.00-20.00 mandag til fredag. På skolefridage er klubben åben i tidsrummet kl. 10.00-16.00 eller 12.00-18.00. Derudover har klubben forskellige aftenarrangementer. Fritidsklub- og juniorklubarbejdet foregår på to matrikler med få hundrede meters afstand.

Tiltrædelse den 1. marts 2020 eller snarest muligt.

Vi forventer, at du

  • har lyst til at arbejde med en mangfoldig børnegruppe
  • har et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til børn/unge
  • er aktiv, ansvarsfuld og inspirerende i din tilgang til børn/unge
  • er god til problemløsning og kan bevare overblikket i en hektisk hverdag
  • er synlig, beslutningsdygtig og ikke viger tilbage for at håndtere og medvirke til løsninger igennem et konstruktivt samarbejde
  • er tolerant og lyttende
  • har lyst til at arbejde med kreative projekter, som begejstrer fritidsklubbørn
  • har lyst til at indgå i samarbejde med andre klubber i området
  • er omstillingsparat i hverdagen
  • kan arbejde selvstændigt og samarbejde i et team
  • har humor
  • er mødestabil
  • har lyst til at deltage i udvikling af pædagogiske målsætninger

Vi indhenter børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

Mere information
Du er velkommen til at kontakte teamkoordinator Jane Hvid på 4054 8426 eller leder Christian Roikjer på 2639 9292 for yderligere information.

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade dit CV og uddannelsesbevis.
 

ORS/Small/kk_logo_small.pngKvistenKøbenhavn N2020-02-07T17:56:57.3002020-02-24T00:00:00
330174579Engageret pædagog med teamkoordinatorfunktion til vuggestuen i den integrerede institution AndedammenBasic Andedammen på Hyltebjerg Allé 42 er en kommunal, integreret daginstitution med 40 medarbejdere og ca. 200 børn i alderen 0-6 år. Børnene er fordelt på syv vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper fordelt på to teams samt en småbørnsgruppe. I børnehaven er der tilknyttet en udflytterdel i Værløse, som indgår i en turnusordning, hvor teamsene skifter hver 3. uge. Vuggestuen og børnehaven har hver en teamkoordinator tilknyttet. Udfordringer i jobbet Andedammen arbejder med udgangspunkt i Howard Gardner. Vi arbejder ud fra den nye styrkede læreplan og Københavns Kommunes pejlemærker i de aktiviteter, som vores hverdag er bygget op omkring. Teamkoordinatoren sikrer sammen med den pædagogiske leder, at fagligheden bliver understøttet, og at husets ressourcer udnyttes optimalt, så effekten for barnet bliver størst mulig. Teamkoordinatoren i vuggestuen er tilknyttet en stue, men har løbende teamkoordinator tid uden for egen stue. Vores forventninger til dig: Du er fagligt stærk og har ambitioner for dit arbejde Du bidrager med viden og erfaring omkring børnefællesskaber og inklusion og tager ansvar for at give børnene de bedste forudsætninger med på vejen Du kan bevare overblikket og skabe struktur og ro i en travl og alsidig hverdag Du ser forældrepartnerskabet som en værdi og som en mulighed for at få alle perspektiver i spil Du kan bidrage til den pædagogiske udvikling i Andedammen med udgangspunkt i vores pædagogiske ramme og Københavns Kommunes pejlemærker for pædagogisk kvalitet Du bidrager til trivsel, høj arbejdsmoral og arbejdsglæde ved hjælp af din egen samarbejdsvilje, fleksibilitet og positive attitude Du er fortrolig med IT og god til skriftlig kommunikation Du kan arbejde i tidsrummet kl. 07-17 og deltage i ca. 10 årlige personalemøder om aftenen. Hvad kan vi tilbyde dig? Du vil møde en idérig og handlekraftig personalegruppe og vi lægger vægt på, at hver enkelt medarbejder har indflydelse på hverdagen, og at alle byder ind med deres faglighed og kompetencer. Vi arbejder med anerkendefølgeskab. Du bliver ansat i Brønshøj Vanløse Klynge F, som består af otte kommunale daginstitutioner og er normeret til 727 børn i alderen 0-6 år. Vi tror på, at et stærkt fagligt og socialt arbejdsfællesskab skaber de bedste resultater, og vi opfordrer alle i klyngen til at søge medindflydelse og medansvar. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi referencer samt straffe- og børneattest. Stillingen er på 37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt. Ønsker du mere information? Kontakt pædagogisk leder Ditte Wilhjelm Christoffersen på 2483 4338 og hør mere om stillingen. Du kan også aftale at besøge institutionen. Vi glæder os til at høre fra dig. Du kan læse mere om Andedammen på www.andedammen.kk.dk Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

Andedammen på Hyltebjerg Allé 42 er en kommunal, integreret daginstitution med 40 medarbejdere og ca. 200 børn i alderen 0-6 år. Børnene er fordelt på syv vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper fordelt på to teams samt en småbørnsgruppe. I børnehaven er der tilknyttet en udflytterdel i Værløse, som indgår i en turnusordning, hvor teamsene skifter hver 3. uge.

Vuggestuen og børnehaven har hver en teamkoordinator tilknyttet.

Udfordringer i jobbet
Andedammen arbejder med udgangspunkt i Howard Gardner. Vi arbejder ud fra den nye styrkede læreplan og Københavns Kommunes pejlemærker i de aktiviteter, som vores hverdag er bygget op omkring.

Teamkoordinatoren sikrer sammen med den pædagogiske leder, at fagligheden bliver understøttet, og at husets ressourcer udnyttes optimalt, så effekten for barnet bliver størst mulig.

Teamkoordinatoren i vuggestuen er tilknyttet en stue, men har løbende teamkoordinator tid uden for egen stue.

Vores forventninger til dig:

  • Du er fagligt stærk og har ambitioner for dit arbejde
  • Du bidrager med viden og erfaring omkring børnefællesskaber og inklusion og tager ansvar for at give børnene de bedste forudsætninger med på vejen
  • Du kan bevare overblikket og skabe struktur og ro i en travl og alsidig hverdag
  • Du ser forældrepartnerskabet som en værdi og som en mulighed for at få alle perspektiver i spil
  • Du kan bidrage til den pædagogiske udvikling i Andedammen med udgangspunkt i vores pædagogiske ramme og Københavns Kommunes pejlemærker for pædagogisk kvalitet
  • Du bidrager til trivsel, høj arbejdsmoral og arbejdsglæde ved hjælp af din egen samarbejdsvilje, fleksibilitet og positive attitude
  • Du er fortrolig med IT og god til skriftlig kommunikation
  • Du kan arbejde i tidsrummet kl. 07-17 og deltage i ca. 10 årlige personalemøder om aftenen.

Hvad kan vi tilbyde dig?
Du vil møde en idérig og handlekraftig personalegruppe og vi lægger vægt på, at hver enkelt medarbejder har indflydelse på hverdagen, og at alle byder ind med deres faglighed og kompetencer. Vi arbejder med anerkendefølgeskab.
Du bliver ansat i Brønshøj/Vanløse Klynge F, som består af otte kommunale daginstitutioner og er normeret til 727 børn i alderen 0-6 år. Vi tror på, at et stærkt fagligt og socialt arbejdsfællesskab skaber de bedste resultater, og vi opfordrer alle i klyngen til at søge medindflydelse og medansvar.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi referencer samt straffe- og børneattest. Stillingen er på 37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt.

Ønsker du mere information?
Kontakt pædagogisk leder Ditte Wilhjelm Christoffersen på 2483 4338 og hør mere om stillingen. Du kan også aftale at besøge institutionen. Vi glæder os til at høre fra dig.
Du kan læse mere om Andedammen på www.andedammen.kk.dk

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

ORS/Small/kk_logo_small.pngAndedammenVanløse2020-02-10T02:00:29.5702020-02-24T00:00:00
330174914Pædagog til boafdeling på Instituttet for Blinde og Svagsynede (barselsvikariat)Basic Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS) søger en uddannet pædagog til et barselsvikariat i vores boafdeling, som er et tilbud efter Servicelovens §107 og §108. Du skal indgå i det pædagogiske arbejde med at støtte og rådgive beboerne. Du bliver en del af et velfungerende team, som arbejder målrettet og professionelt. Boafdelingens borgere har alle synsnedsættelse eller blindhed og er i alderen fra 17 år og opefter. I målgruppen er der blandt andet nyblinde, unge fra IBOS STU, studerende på IBOS erhvervsuddannelser, synshjerneskadede og etniske minoriteter. En del af borgerne har sammensatte problematikker, hvor det nedsatte syn kun er en del af udfordringen. Andre udfordringer kan blandt andet være hjerneskade, udviklingshæmning eller autismespektrumforstyrrelser. Den enkelte borger kan således have brug for en særlig specialpædagogisk indsats, som ligger ud over det synsmæssige støttebehov. Stillingen omfatter socialpædagogisk arbejde, herunder dag-, aften- og nattevagter. vagter hver tredje weekend kontaktpædagog tværfagligt samarbejde med husets andre faggrupper Du har erfaring fra voksenspecialområdet en baggrund inden for det socialpædagogiske område, gerne handicap overblik og erfaring med dokumentation gode skriftlige kompetencer Om dig Du trives i det uforudsigelige. Det falder dig naturligt at samarbejde tværfagligt og i team. Du ser forandringer som muligheder og er indstillet på at arbejde selvstændigt. Du er god til at skabe overblik. Vi tilbyder et arbejde i et mangfoldigt hus et højt og inspirerende aktivitetsniveau et godt arbejdsmiljø med dygtige kolleger en arbejdsplads i smukke omgivelser Ansættelse Stillingen som barselsvikar er på 32 timer ugentligt og kan tiltrædes hurtigst muligt og er organisatorisk placeret i BVA-afdelingen (bo-, værksted- og aktivitetstilbud). Løn og ansættelse følger principperne i Ny Løn og den til enhver tid gældende overenskomst mellem KL for Københavns Kommune og FOA Fag og Arbejde, for pædagogisk personale. Lønindplacering vil ske efter forhandling med den faglige repræsentant for pædagogisk personale. Yderligere oplysninger Ønsker du flere oplysninger om stillingen, kan du kontakte temaleder Tina Mørk Elbæk på 2336 6126 eller afdelingschef Jarle Jellestad på 2858 0079. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 9. Om Instituttet for Blinde og Svagsynede Instituttet for Blinde og Svagsynede er et nationalt rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. Instituttet tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, undervisning eller uddannelse. Se evt. mere på www.ibos.dk.

Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS) søger en uddannet pædagog til et barselsvikariat i vores boafdeling, som er et tilbud efter Servicelovens §107 og §108. Du skal indgå i det pædagogiske arbejde med at støtte og rådgive beboerne. Du bliver en del af et velfungerende team, som arbejder målrettet og professionelt. 

Boafdelingens borgere har alle synsnedsættelse eller blindhed og er i alderen fra 17 år og opefter. I målgruppen er der blandt andet nyblinde, unge fra IBOS STU, studerende på IBOS erhvervsuddannelser, synshjerneskadede og etniske minoriteter.  
 
En del af borgerne har sammensatte problematikker, hvor det nedsatte syn kun er en del af udfordringen. Andre udfordringer kan blandt andet være hjerneskade, udviklingshæmning eller autismespektrumforstyrrelser. Den enkelte borger kan således have brug for en særlig specialpædagogisk indsats, som ligger ud over det synsmæssige støttebehov. 

Stillingen omfatter

  • socialpædagogisk arbejde, herunder dag-, aften- og nattevagter. 
  • vagter hver tredje weekend 
  • kontaktpædagog 
  • tværfagligt samarbejde med husets andre faggrupper 

Du har

  • erfaring fra voksenspecialområdet 
  • en baggrund inden for det socialpædagogiske område, gerne handicap 
  • overblik og erfaring med dokumentation 
  • gode skriftlige kompetencer 

Om dig

  • Du trives i det uforudsigelige.
  • Det falder dig naturligt at samarbejde tværfagligt og i team.
  • Du ser forandringer som muligheder og er indstillet på at arbejde selvstændigt.
  • Du er god til at skabe overblik.

Vi tilbyder

  • et arbejde i et mangfoldigt hus 
  • et højt og inspirerende aktivitetsniveau 
  • et godt arbejdsmiljø med dygtige kolleger 
  • en arbejdsplads i smukke omgivelser 

Ansættelse
Stillingen som barselsvikar er på 32 timer ugentligt og kan tiltrædes hurtigst muligt og er organisatorisk placeret i BVA-afdelingen (bo-, værksted- og aktivitetstilbud). Løn og ansættelse følger principperne i Ny Løn og den til enhver tid gældende overenskomst mellem KL for Københavns Kommune og FOA Fag og Arbejde, for pædagogisk personale. Lønindplacering vil ske efter forhandling med den faglige repræsentant for pædagogisk personale.  

Yderligere oplysninger
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, kan du kontakte temaleder Tina Mørk Elbæk på 2336 6126 eller afdelingschef Jarle Jellestad på 2858 0079.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 9.    
 
Om Instituttet for Blinde og Svagsynede
Instituttet for Blinde og Svagsynede er et nationalt rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. Instituttet tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, undervisning eller uddannelse. Se evt. mere på www.ibos.dk

ORS/Small/kk_logo_small.pngInstituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)Hellerup2020-02-10T12:11:55.5602020-02-24T00:00:00
330174915Pædagog med autismeerfaring til Specialfritidsinstitutionen v/Skolen i Peter Vedels GadeBasic Genopslag Måske er det netop dig, vi står og mangler? En af vores kollegaer har valgt nye græsgange, og derfor søger vi en ny pædagog fra den 1. april 2020 eller snarest muligt. Det er vigtigt for os, at du har autismeerfaring og lyst til at arbejde med indskolingsbørn. Specialfritidsinstitutionen er et integreret fritidstilbud på en specialskole for normalt til moderat begavede børn med Autismespektrumforstyrrelse. Skolen har 68 børn, hvoraf størstedelen går i fritidstilbuddet. Vi holder til huse først på Amager og deler lokaler med skolen. Vi er organiseret i team, som arbejder tæt sammen omkring børnenes undervisning og fritid. Hvert team består af pædagoger og lærere, som er tilknyttet en gruppe på 6-14 børn. En stor del af din arbejdsdag foregår i skoletiden, og vi lægger vægt på et godt og ligeværdigt samarbejde mellem de to faggrupper. Om stillingen Du skal arbejde med understøttende undervisning, bevægelse i undervisningen, åben skole og fritidsaktiviteter. Derudover er du som pædagog forpligtet på kommunes pejlemærker, som handler om gode børnefællesskaber, positiv voksenkontakt, sprog, forældresamarbejde, overlevering mellem forskellige tilbud og systematik i vores pædagogiske praksis. Du vil arbejde efter årsnorm og arbejdstiden er p.t. i skoleugerne fra kl. 8.00-17.00 og i skoleferier fra kl. 7.00-17.00. Det er vigtigt, at du er uddannet pædagog med solid autismeerfaring god til at arbejde meget struktureret god til at arbejde både selvstændigt og i team psykisk robust og stabil god til at formulere dig skriftligt Du vil opleve, at vi står på mål for en høj faglighed lægger vægt på et tæt samarbejde mellem lærere og pædagoger har tid til forberedelse praktiserer en høj grad af medindflydelse har et godt arbejdsmiljø Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder af fritidstilbuddet Siri Helleren på 3366 1800. Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020 Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade dit CV og uddannelsesbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 27 februar.

Genopslag

Måske er det netop dig, vi står og mangler? En af vores kollegaer har valgt nye græsgange, og derfor søger vi en ny pædagog fra den 1. april 2020 eller snarest muligt. Det er vigtigt for os, at du har autismeerfaring og lyst til at arbejde med indskolingsbørn.


Specialfritidsinstitutionen er et integreret fritidstilbud på en specialskole for normalt til moderat begavede børn med Autismespektrumforstyrrelse. Skolen har 68 børn, hvoraf størstedelen går i fritidstilbuddet. Vi holder til huse først på Amager og deler lokaler med skolen.

Vi er organiseret i team, som arbejder tæt sammen omkring børnenes undervisning og fritid. Hvert team består af pædagoger og lærere, som er tilknyttet en gruppe på 6-14 børn. En stor del af din arbejdsdag foregår i skoletiden, og vi lægger vægt på et godt og ligeværdigt samarbejde mellem de to faggrupper.

Om stillingen
Du skal arbejde med understøttende undervisning, bevægelse i undervisningen, åben skole og fritidsaktiviteter. Derudover er du som pædagog forpligtet på kommunes pejlemærker, som handler om gode børnefællesskaber, positiv voksenkontakt, sprog, forældresamarbejde, overlevering mellem forskellige tilbud og systematik i vores pædagogiske praksis.

Du vil arbejde efter årsnorm og arbejdstiden er p.t. i skoleugerne fra kl. 8.00-17.00 og i skoleferier fra kl. 7.00-17.00.

Det er vigtigt, at du er

  • uddannet pædagog med solid autismeerfaring
  • god til at arbejde meget struktureret
  • god til at arbejde både selvstændigt og i team
  • psykisk robust og stabil
  • god til at formulere dig skriftligt

Du vil opleve, at vi

  • står på mål for en høj faglighed
  • lægger vægt på et tæt samarbejde mellem lærere og pædagoger
  • har tid til forberedelse
  • praktiserer en høj grad af medindflydelse
  • har et godt arbejdsmiljø

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder af fritidstilbuddet Siri Helleren på 3366 1800.

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade dit CV og uddannelsesbevis.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 27 februar.

 

ORS/Small/kk_logo_small.pngSkolen i Peter Vedels GadeKøbenhavn S2020-02-10T12:13:04.7332020-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagoger eller pædagogiske assistenter med et hjerte der banker for krop og bevægelse søges til Børnehuset Gullfossgade

Børnehuset Gullfossgade

København S
Kunne du tænke dig en hverdag, hvor børn og voksne er aktive og har det sjovt sammen - i en børneinstitution, der bevidst har fravalgt traditionelt legetøj til fordel for lege- og bevægelsesaktiviteter? I Børnehuset Gullfossgade arbejder vi med en k...
Indrykket:7. februar 2020

Pædagog til juniorklub i Kvisten

Kvisten

København N
Kan du inspirere, begejstre og motivere børn til kreative aktiviteter? Er du uddannet pædagog med erfaring fra juniorklub? Så læs med her. Kvisten er et fritidstilbud med forskellige afdelinger, bl.a. værksteder, ungdomsklub og juniorklub. Du bliver...
Indrykket:7. februar 2020

Engageret pædagog med teamkoordinatorfunktion til vuggestuen i den integrerede institution Andedammen

Andedammen

Vanløse
Andedammen på Hyltebjerg Allé 42 er en kommunal, integreret daginstitution med 40 medarbejdere og ca. 200 børn i alderen 0-6 år. Børnene er fordelt på syv vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper fordelt på to teams samt en småbørnsgruppe. I børneh...
Indrykket:10. februar 2020

Pædagog til boafdeling på Instituttet for Blinde og Svagsynede (barselsvikariat)

Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)

Hellerup
Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS) søger en uddannet pædagog til et barselsvikariat i vores boafdeling, som er et tilbud efter Servicelovens §107 og §108. Du skal indgå i det pædagogiske arbejde med at støtte og rådgive beboerne. Du bliver ...
Indrykket:10. februar 2020

Pædagog med autismeerfaring til Specialfritidsinstitutionen v/Skolen i Peter Vedels Gade

Skolen i Peter Vedels Gade

København S
Genopslag Måske er det netop dig, vi står og mangler? En af vores kollegaer har valgt nye græsgange, og derfor søger vi en ny pædagog fra den 1. april 2020 eller snarest muligt. Det er vigtigt for os, at du har autismeerfaring og lyst til at arbejde...
Indrykket:10. februar 2020