Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dynamisk og dedikeret ressource- og materialekoordinator søges til Ib G. Jensen A/S i Lemvig

Du vil indgå i et stærkt og dynamisk team bestående af 60 kollegaer, hvoraf 45 kollegaer er udekørende til projekter i hele Danmark. Der forventes ikke rejseaktivitet i stillingen.  
 
Om jobbet  
Som ressource- og materialekoordinator vil du som nøgleperson stå med ansvaret for at planlægge, disponere og koordinere den daglige drift, herunder effektiv styring af ressourcer og materiel. Med reference direkte til ledelsen, vil du have ansvaret for, at materiel er klargjort og efterset, inden det sendes ud på nye opgave, samt at materiel ved retur bliver placeret på den rigtige lokation. Du vil sørge for indskrivning og fordeling af arbejdsopgaver på værkstedet, og du vil have det samlede overblik over lovpligtige eftersyn, service, reparationer og vedligehold.  
 
Udpluk af dine arbejdsopgaver:  
• Disponering, koordinering og opfølgning på daglig drift, herunder mandskab og materiel, for at sikre maksimal udnyttelse og optimering af arbejdsgange.  
• Booking af interne og eksterne logistiske løsninger, herunder bestilling og koordinering af transport, overnatninger mm.  
• Indleje af ekstra materiel ved behov.  
• Koordinering mellem udekørende kollegaer og daglige ledere.  
• Korrigering og vedligeholdelse af stamdata i forbindelse med ressource- og materielplanlægning.  
• Indkøb af småanskaffelser til lager i mindre omfang.  
• Administrative ad hoc opgaver, bl.a. rapportering, opfølgning og tastearbejde.  
 
Om dig  
Indgangsvinklerne til jobbet kan være mange. Du har formentlig erfaring med at koordinere eller disponere materiel, mandskab eller gods, og du trives med en stor kontaktflade og flere igangværende opgaver. Du er ansvarsbevidst og fungerer godt under pres, og du er vant til at arbejde selvstændigt. Du sikrer opfølgning og koordinering til rette tid, og du yder altid en engageret indsats. Du er robust og trives i et uformelt dynamisk arbejdsmiljø.  
 
Derudover forventer vi, at du:  
• Er løsningsorienteret og har en organiseret, systematisk og struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver.  
• Er god til at koordinere information omkring den daglige drift mellem forskellige faggrupper.  
• Er serviceminded og evner at samarbejde tværorganisatorisk - og du formår at lytte, udfordre og stille krav samt sikre en god kommunikation ud mod kollegaer og samarbejdspartnere.  
• Er rutineret bruger af Excel og har en god IT-forståelse generelt.  
 
Om Ib G. Jensen A/S  
Entreprenørfirmaet Ib G. Jensen blev grundlagt i 1974 og udfører i dag alle slags opgaver i fag-, hoved- og totalentreprise for private såvel som offentlige kunder. Virksomheden har base i de moderne og nyopførte bygninger i Rom ved Lemvig. Ib G. Jensen er velkonsolideret og løser opgaver i hele landet. Virksomheden råder over to lastbiler og 100 enheder af diverse materiel.  
 
Du kan læse meget mere på: www.ib-g-jensen.dk  
 
Ansøgningsfrist  
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via søg stillingen nedenfor.  
 
Vi indkalder løbende relevante kandidater, så vi opfordrer interesserede kandidater til at søge snarest muligt, dog senest d. 15. marts 2018.  
 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, så har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Rikke Frølund-Bastrup tlf. 3085 1325  
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her