Dynamisk, udadvendt psykolog til 2-årigt udviklingsprojekt i Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse

I Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse (CSBB) tilbyder vi botræningstilbud og kvalificerede udviklingsforløb for borgere med autisme spektrum forstyrrelser (ASF) og psykiatriske diagnoser/problemstillinger. Vores hovedopgave er at støtte dem i at blive i stand til at leve en selvstændig tilværelse i egen bolig.

Såå…

  • Har du et solidt kendskab til borgere med ASF, udviklingshæmning og psykiatriske diagnoser?
  • Er du god til at formidle viden, så andre faggrupper bliver inspirerede og dygtige?
  • Synes du, det er spændende at gennemføre forløb – individuelle og gruppesamtaler med borgerne og medarbejdere?

Så skal du læse videre, for vi har et spændende job til dig!

I CSBB har vi store faglige ambitioner. For at videreudvikle det høje niveau har vi brug for en psykolog, der kan være et af vores faglige omdrejningspunkter.

Du skal derfor med dine kompetencer kvalificere den faglige indsats og gennem det tværfaglige samarbejde understøtte arbejdet med borgerne.

Dine primære arbejdsområder og -opgaver vil være følgende

  • Individuelle- og gruppesamtaler med borgerne
  • Undervisning af borgere og medarbejdere
  • Supervision og samtaler med medarbejdere individuelt og i grupper
  • Udarbejdelse af dokumentation, samt kvalificering af dokumentationen
  • Samarbejde med personalet på botilbuddene, hjemmevejledere, sagsbehandlere, pårørende, ledere m.fl.
  • Deltage i samtaler hvor det giver mening at bringe dine fagperspektiver i spil
  • Arbejde med metoder for gode overgange mellem botilbud og selvstændig bolig
  • Bringe din faglighed i spil gennem sparring, vurderinger og vejledning i hverdagen til borgere og fagpersonale, pårørende m.fl.

Som psykolog vil du blive ansat i CSBB, som er et udførercenter under Socialforvaltningen i Københavns Kommune. CSBB yder støtte og botræning til ca. 300 borgere med handicap, som bor i botræningslejligheder og/eller i bofællesskaber. Derudover har centeret en række beskæftigelses- og aktivitetstilbud, hvor 410 borgere er tilknyttet. Vores bo- og beskæftigelsestilbud har beliggenhed på mange adresser i hele København.

Din arbejdstid vil primært være i dagtimerne og sen eftermiddag. I forbindelse med møder og samarbejde med borgere og personale kan der være dage og perioder, hvor der vil være aftenarbejde/weekendarbejde. Du vil primært være på botilbuddene og have flere arbejdssteder, derfor er det vigtigt, at du er fleksibel i din måde at arbejde på, og du er villig til at rykke rundt dér, hvor det giver bedst mening, at du er.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med hjemmevejledere og sagsbehandlere fra myndighedsområdet og de lokale ledere, medarbejdere og konsulenter, hvor du også har mulighed for sparring. Der vil blive tilrettelagt et kompetenceudviklingsforløb med alle medarbejderne, der er involveret i projektet, som du også vil indgå i.

Opnår projektet den forventede effekt, vil der være mulighed for at forlænge ansættelsen.

Der er flere nuancer i projektet og dermed i stillingen, som ikke alle går at nævne i stillingsopslaget, så hvis du er nysgerrig og har interesse i stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Tina Kejser i uge 27 og 28 på 5164 4495 og projektleder Pia Finne uge 29 og 30 på 2494 0011.

Mere information
Stillingen er til besættelse fra den 1. september 2019 og er 37 timer gennemsnitlig om ugen.

Tjek os ud her for mere info: https://csbb.kk.dk/ - https://captum.kk.dk/ og Facebook: @CSBBCAPTUM

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019
Samtalerne bliver afholdt onsdag den 31. juli 2019.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050042Phoenix-254148cf12019-06-27T17:00:29.240Dynamisk, udadvendt psykolog til 2-årigt udviklingsprojekt i Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse

I Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse (CSBB) tilbyder vi botræningstilbud og kvalificerede udviklingsforløb for borgere med autisme spektrum forstyrrelser (ASF) og psykiatriske diagnoser/problemstillinger. Vores hovedopgave er at støtte dem i at blive i stand til at leve en selvstændig tilværelse i egen bolig.

Såå…

  • Har du et solidt kendskab til borgere med ASF, udviklingshæmning og psykiatriske diagnoser?
  • Er du god til at formidle viden, så andre faggrupper bliver inspirerede og dygtige?
  • Synes du, det er spændende at gennemføre forløb – individuelle og gruppesamtaler med borgerne og medarbejdere?

Så skal du læse videre, for vi har et spændende job til dig!

I CSBB har vi store faglige ambitioner. For at videreudvikle det høje niveau har vi brug for en psykolog, der kan være et af vores faglige omdrejningspunkter.

Du skal derfor med dine kompetencer kvalificere den faglige indsats og gennem det tværfaglige samarbejde understøtte arbejdet med borgerne.

Dine primære arbejdsområder og -opgaver vil være følgende

  • Individuelle- og gruppesamtaler med borgerne
  • Undervisning af borgere og medarbejdere
  • Supervision og samtaler med medarbejdere individuelt og i grupper
  • Udarbejdelse af dokumentation, samt kvalificering af dokumentationen
  • Samarbejde med personalet på botilbuddene, hjemmevejledere, sagsbehandlere, pårørende, ledere m.fl.
  • Deltage i samtaler hvor det giver mening at bringe dine fagperspektiver i spil
  • Arbejde med metoder for gode overgange mellem botilbud og selvstændig bolig
  • Bringe din faglighed i spil gennem sparring, vurderinger og vejledning i hverdagen til borgere og fagpersonale, pårørende m.fl.

Som psykolog vil du blive ansat i CSBB, som er et udførercenter under Socialforvaltningen i Københavns Kommune. CSBB yder støtte og botræning til ca. 300 borgere med handicap, som bor i botræningslejligheder og/eller i bofællesskaber. Derudover har centeret en række beskæftigelses- og aktivitetstilbud, hvor 410 borgere er tilknyttet. Vores bo- og beskæftigelsestilbud har beliggenhed på mange adresser i hele København.

Din arbejdstid vil primært være i dagtimerne og sen eftermiddag. I forbindelse med møder og samarbejde med borgere og personale kan der være dage og perioder, hvor der vil være aftenarbejde/weekendarbejde. Du vil primært være på botilbuddene og have flere arbejdssteder, derfor er det vigtigt, at du er fleksibel i din måde at arbejde på, og du er villig til at rykke rundt dér, hvor det giver bedst mening, at du er.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med hjemmevejledere og sagsbehandlere fra myndighedsområdet og de lokale ledere, medarbejdere og konsulenter, hvor du også har mulighed for sparring. Der vil blive tilrettelagt et kompetenceudviklingsforløb med alle medarbejderne, der er involveret i projektet, som du også vil indgå i.

Opnår projektet den forventede effekt, vil der være mulighed for at forlænge ansættelsen.

Der er flere nuancer i projektet og dermed i stillingen, som ikke alle går at nævne i stillingsopslaget, så hvis du er nysgerrig og har interesse i stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Tina Kejser i uge 27 og 28 på 5164 4495 og projektleder Pia Finne uge 29 og 30 på 2494 0011.

Mere information
Stillingen er til besættelse fra den 1. september 2019 og er 37 timer gennemsnitlig om ugen.

Tjek os ud her for mere info: https://csbb.kk.dk/ - https://captum.kk.dk/ og Facebook: @CSBBCAPTUM

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019
Samtalerne bliver afholdt onsdag den 31. juli 2019.

I Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse (CSBB) tilbyder vi botræningstilbud og kvalificerede udviklingsforløb for borgere med autisme spektrum forstyrrelser (ASF) og psykiatriske diagnoser problemstillinger. Vores hovedopgave er at støtte dem i at blive i stand til at leve en selvstændig tilværelse i egen bolig. Såå… Har du et solidt kendskab til borgere med ASF, udviklingshæmning og psykiatriske diagnoser? Er du god til at formidle viden, så andre faggrupper bliver inspirerede og dygtige? Synes du, det er spændende at gennemføre forløb individuelle og gruppesamtaler med borgerne og medarbejdere? Så skal du læse videre, for vi har et spændende job til dig! I CSBB har vi store faglige ambitioner. For at videreudvikle det høje niveau har vi brug for en psykolog, der kan være et af vores faglige omdrejningspunkter. Du skal derfor med dine kompetencer kvalificere den faglige indsats og gennem det tværfaglige samarbejde understøtte arbejdet med borgerne. Dine primære arbejdsområder og -opgaver vil være følgende Individuelle- og gruppesamtaler med borgerne Undervisning af borgere og medarbejdere Supervision og samtaler med medarbejdere individuelt og i grupper Udarbejdelse af dokumentation, samt kvalificering af dokumentationen Samarbejde med personalet på botilbuddene, hjemmevejledere, sagsbehandlere, pårørende, ledere m.fl. Deltage i samtaler hvor det giver mening at bringe dine fagperspektiver i spil Arbejde med metoder for gode overgange mellem botilbud og selvstændig bolig Bringe din faglighed i spil gennem sparring, vurderinger og vejledning i hverdagen til borgere og fagpersonale, pårørende m.fl. Som psykolog vil du blive ansat i CSBB, som er et udførercenter under Socialforvaltningen i Københavns Kommune. CSBB yder støtte og botræning til ca. 300 borgere med handicap, som bor i botræningslejligheder og eller i bofællesskaber. Derudover har centeret en række beskæftigelses- og aktivitetstilbud, hvor 410 borgere er tilknyttet. Vores bo- og beskæftigelsestilbud har beliggenhed på mange adresser i hele København. Din arbejdstid vil primært være i dagtimerne og sen eftermiddag. I forbindelse med møder og samarbejde med borgere og personale kan der være dage og perioder, hvor der vil være aftenarbejde weekendarbejde. Du vil primært være på botilbuddene og have flere arbejdssteder, derfor er det vigtigt, at du er fleksibel i din måde at arbejde på, og du er villig til at rykke rundt dér, hvor det giver bedst mening, at du er. Du vil indgå i et tæt samarbejde med hjemmevejledere og sagsbehandlere fra myndighedsområdet og de lokale ledere, medarbejdere og konsulenter, hvor du også har mulighed for sparring. Der vil blive tilrettelagt et kompetenceudviklingsforløb med alle medarbejderne, der er involveret i projektet, som du også vil indgå i. Opnår projektet den forventede effekt, vil der være mulighed for at forlænge ansættelsen. Der er flere nuancer i projektet og dermed i stillingen, som ikke alle går at nævne i stillingsopslaget, så hvis du er nysgerrig og har interesse i stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Tina Kejser i uge 27 og 28 på 5164 4495 og projektleder Pia Finne uge 29 og 30 på 2494 0011. Mere information Stillingen er til besættelse fra den 1. september 2019 og er 37 timer gennemsnitlig om ugen. Tjek os ud her for mere info: https: csbb.kk.dk - https: captum.kk.dk og Facebook: @CSBBCAPTUM Løn- og ansættelsesvilkår Løn efter gældende overenskomst. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019 Samtalerne bliver afholdt onsdag den 31. juli 2019.10Phoenix254148cf101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159270&DepartmentId=21191&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553392CSBB Stab og Administration11Østerfælled Torv 202100København ØDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset784971KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15927000027-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=254148cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=254148cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=254148cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=254148cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgØnsker du et spændende job som Psykolog? Hos CSBB Stab og Administration tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale244501Psykolog10Sundhed362146545mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330058186Psykolog til Børnecenter KøbenhavnBasic Autoriseret psykolog søges til Område Indre By Østerbros by-dækkende enhed Børnecenter København med tiltrædelse den. 1. oktober 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Børnecenter København, Børne- og Ungdomsforvaltningen, Område Indre By-Østerbro. Om Område Indre By Østerbro (IBØ) Børne- og Ungdomsforvaltningens område IBØ forvalter skoler, daginstitutioner og fritidstilbud i Indre By og på Østerbro. Tværfaglige supportmedarbejdere, bestående af psykologer, talehøre-lærere, støttepædagoger, konsulenter og sundhedsplejersker supporter disse decentrale enheder samt børn og familier i området. IBØ er en enhed bestående af 210 medarbejdere, syv teamledere og tre områdechefer. Fra 1. januar 2018 har IBØ og den by-dækkende supportfunktion Børnecenter København været fusioneret. Om Børnecenter København (BCK) BCK har en by-dækkende funktion, hvor kerneydelsen er rettet mod de specialiserede skole- og dagtilbud, til børn og unge med svære funktionsnedsættelser. Derudover består BCK af Den Ambulante Børneterapi, der yder ergo- og fysioterapeutisk træning til børn samt rådgivning og vejledning til børn og forældre. BCK arbejder under PPR-lovgivningen. I BCK er 75 medarbejdere fordelt på fire faggrupper: talehøre-lærere, psykologer, ergoterapeuter og fysioterapeuter. Børnecenter København prioriterer en tidlig, tværfaglig og inkluderende indsats i et tæt samarbejde med forældre og centrale fagpersoner omkring børnene. Børnecenter Københavns indsats foregår i et tæt samarbejde med de fem tværfaglige støtteteams, Børne- og Ungdomsforvaltningen er opdelt i. Børne- og Ungdomsforvaltningen vægter inddragelse af borgerne og andre samarbejdspartnere højt. Vi tilbyder gode samarbejdsrelationer et tværfagligt arbejdsmiljø et godt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder spændende og udfordrende opgaver indenfor området børn og unge med omfattende funktionsnedsættelser Vi søger psykologer med en fagligt nysgerrig, idéskabende og udviklingsorienteret tilgang relevant uddannelse som psykolog: cand.psych. eller cand.pæd.psych. PPR-erfaring og kendskab til specialområdets virksomhed autorisation, gerne med specialistuddannelse i neuropsykologi eller anden relevant specialistuddannelse indenfor børneområdet interesse for, og gerne erfaring med, arbejdet med børn med omfattende og varige funktionsnedsættelser erfaring inden for autisme ADHD-området evne til at løse koordinerende opgaver som konsulent i samarbejde med kommunens fem Børne-ungeområder samt med centraladministrationen interesse for at arbejde tværfagligt Psykologerne i Børnecenter København har deres primære opgaver (kerneydelsen) på specialskolerne og specialinstitutionerne, og vi prioriterer udviklingen af et tæt samarbejde med de øvrige specialister i Børnecenter København og i kommunen i øvrigt. I forbindelse med ansættelse indhenter Københavns Kommune børneattest og straffeattest. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. For yderligere information om Børnecenter København henvises til www.bck.kk.dk, eller teamleder Malene Lundsgaard på 2725 1824. Søg via nedenstående link senest torsdag den 15. august 2019 Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 34.

Autoriseret psykolog søges til Område Indre By/Østerbros by-dækkende enhed Børnecenter København med tiltrædelse den. 1. oktober 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Børnecenter København, Børne- og Ungdomsforvaltningen, Område Indre By-Østerbro.

Om Område Indre By/Østerbro (IBØ)
Børne- og Ungdomsforvaltningens område IBØ forvalter skoler, daginstitutioner og fritidstilbud i Indre By og på Østerbro. Tværfaglige supportmedarbejdere, bestående af psykologer, talehøre-lærere, støttepædagoger, konsulenter og sundhedsplejersker supporter disse decentrale enheder samt børn og familier i området. IBØ er en enhed bestående af 210 medarbejdere, syv teamledere og tre områdechefer. Fra 1. januar 2018 har IBØ og den by-dækkende supportfunktion Børnecenter København været fusioneret.

Om Børnecenter København (BCK)
BCK har en by-dækkende funktion, hvor kerneydelsen er rettet mod de specialiserede skole- og dagtilbud, til børn og unge med svære funktionsnedsættelser. Derudover består BCK af Den Ambulante Børneterapi, der yder ergo- og fysioterapeutisk træning til børn samt rådgivning og vejledning til børn og forældre. BCK arbejder under PPR-lovgivningen. I BCK er 75 medarbejdere fordelt på fire faggrupper: talehøre-lærere, psykologer, ergoterapeuter og fysioterapeuter.

Børnecenter København prioriterer en tidlig, tværfaglig og inkluderende indsats i et tæt samarbejde med forældre og centrale fagpersoner omkring børnene.

Børnecenter Københavns indsats foregår i et tæt samarbejde med de fem tværfaglige støtteteams, Børne- og Ungdomsforvaltningen er opdelt i.

Børne- og Ungdomsforvaltningen vægter inddragelse af borgerne og andre samarbejdspartnere højt.

Vi tilbyder

  • gode samarbejdsrelationer
  • et tværfagligt arbejdsmiljø
  • et godt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder
  • spændende og udfordrende opgaver indenfor området børn og unge med omfattende funktionsnedsættelser

Vi søger psykologer med

  • en fagligt nysgerrig, idéskabende og udviklingsorienteret tilgang
  • relevant uddannelse som psykolog: cand.psych. eller cand.pæd.psych.
  • PPR-erfaring og kendskab til specialområdets virksomhed
  • autorisation, gerne med specialistuddannelse i neuropsykologi eller anden relevant specialistuddannelse indenfor børneområdet
  • interesse for, og gerne erfaring med, arbejdet med børn med omfattende og varige funktionsnedsættelser
  • erfaring inden for autisme/ADHD-området
  • evne til at løse koordinerende opgaver som konsulent i samarbejde med kommunens fem Børne-ungeområder samt med centraladministrationen
  • interesse for at arbejde tværfagligt

Psykologerne i Børnecenter København har deres primære opgaver (kerneydelsen) på specialskolerne og specialinstitutionerne, og vi prioriterer udviklingen af et tæt samarbejde med de øvrige specialister i Børnecenter København og i kommunen i øvrigt.

I forbindelse med ansættelse indhenter Københavns Kommune børneattest og straffeattest.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

For yderligere information om Børnecenter København henvises til www.bck.kk.dk, eller teamleder Malene Lundsgaard på 2725 1824.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 15. august 2019
Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 34.

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAdministrativ Støttefunktion - Indre By/ØsterbroKøbenhavn Ø2019-07-11T04:00:35.0202019-08-12T00:00:00
330032225AUTORISERET PSYKOLOG I DE BEDST TÆNKELIGE RAMMERRobot Psykologhuset Encounter søger en dygtig og erfaren autoriseret psykolog. Som psykolog hos Encounter vil du blive en del af en dynamisk og velfungerende gruppe på en arbejdsplads med højt fagligt niveau, et stærkt kollegialt fællesskab og indbydende fysiske rammer. Encounter er et nytænkende psykologhus, der stræber efter at tilbyde de bedste omstændigheder for klinisk psykoterapi. Vi har indrettet os på en måde, så vi tilbyder de bedste elementer fra den privatpraktiserende psykologs hverdag kombineret med de kvaliteter, som en fast arbejdsplads tilbyder. Modellen tilbyder en god balance mellem frihed og stabilitet. Som autoriseret psykolog hos Encounter vil du blive ansat som selvstændig, og du vil derfor skulle oprette eget CVR-nummer. Vores psykologteam arbejder tæt sammen, hvilket gør os i stand til at løfte det faglige niveau gennem en række tiltag. Vi tilbyder intern supervision ugentligt samt ekstern supervision i samarbejde med nogle af landets mest anerkendte psykologer inden for kognitiv adfærdsterapi. Vi tilbyder vores medarbejdere at deltage i kurser, efteruddannelse og konferencer. Vi skaber et miljø, hvor intern sparring prioriteres højt blandt andet i form af ugentlige interne behandlingskonferencer. Derfor er det vigtigt, at vores psykologer ønsker at gå engageret ind i et stærkt fagligt fællesskab, hvor der er plads til initiativ og medindflydelse. For at skabe gode rammer for kollegialt sammenhold har vi blandt andet daglig fælles frokost. Vi gør meget for at dyrke et godt socialt fællesskab med en uformel tone og et inkluderende menneskesyn. Vi tror på, at hvis man skal udfolde sit potentiale, er det vigtigt, at der er plads til at være sig selv. Vi forsøger at støtte vores medarbejdere i deres faglige udvikling i stedet for at kigge dem over skulderen. Vi skal ikke måles og vejes hver eneste dag, og vi skal ikke løbe hurtigere, end vi kan. Hos Encounter er vi sammen om at løfte niveauet. I psykologhuset Encounter arbejder vi med kognitiv adfærdsterapi. Vi arbejder primært med anden bølge, men supplerer med metoder fra tredje bølge. Din primære arbejdsopgave som autoriseret psykolog hos Encounter vil bestå i terapeutiske samtaler, men der også vil være mulighed for andre initiativer såsom afholdelse af workshops, foredrag, gruppeterapiforløb mm. Vi opfatter den terapeutiske samtale som den væsentligste faglige målestok og vi søger derfor psykologer, der opfatter terapi som deres spidskompetence. Det er vigtigt, at du som psykolog formår at skabe et trygt og professionelt grundlag for samtaler, der kan sætte en hurtig forandringsproces i gang. Vi søger derfor en autoriseret psykolog med solid erfaring indenfor samtaleterapi. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Vi indkalder til samtaler løbende. ENCOUNTER Sjæleboderne 2, 3.th 1122 Kbh K encounter.dk 45 24 26 61 68

Psykologhuset Encounter søger en dygtig og erfaren autoriseret psykolog. Som psykolog hos Encounter vil du blive en del af en dynamisk og velfungerende gruppe på en arbejdsplads med højt fagligt niveau, et stærkt kollegialt fællesskab og indbydende fysiske rammer.

Encounter er et nytænkende psykologhus, der stræber efter at tilbyde de bedste omstændigheder for klinisk psykoterapi. Vi har indrettet os på en måde, så vi tilbyder de bedste elementer fra den privatpraktiserende psykologs hverdag kombineret med de kvaliteter, som en fast arbejdsplads tilbyder. Modellen tilbyder en god balance mellem frihed og stabilitet. Som autoriseret psykolog hos Encounter vil du blive ansat som selvstændig, og du vil derfor skulle oprette eget CVR-nummer.

Vores psykologteam arbejder tæt sammen, hvilket gør os i stand til at løfte det faglige niveau gennem en række tiltag. Vi tilbyder intern supervision ugentligt samt ekstern supervision i samarbejde med nogle af landets mest anerkendte psykologer inden for kognitiv adfærdsterapi. Vi tilbyder vores medarbejdere at deltage i kurser, efteruddannelse og konferencer. Vi skaber et miljø, hvor intern sparring prioriteres højt – blandt andet i form af ugentlige interne behandlingskonferencer. Derfor er det vigtigt, at vores psykologer ønsker at gå engageret ind i et stærkt fagligt fællesskab, hvor der er plads til initiativ og medindflydelse.

For at skabe gode rammer for kollegialt sammenhold har vi blandt andet daglig fælles frokost. Vi gør meget for at dyrke et godt socialt fællesskab med en uformel tone og et inkluderende menneskesyn. Vi tror på, at hvis man skal udfolde sit potentiale, er det vigtigt, at der er plads til at være sig selv. Vi forsøger at støtte vores medarbejdere i deres faglige udvikling i stedet for at kigge dem over skulderen. Vi skal ikke måles og vejes hver eneste dag, og vi skal ikke løbe hurtigere, end vi kan. Hos Encounter er vi sammen om at løfte niveauet.

I psykologhuset Encounter arbejder vi med kognitiv adfærdsterapi. Vi arbejder primært med anden bølge, men supplerer med metoder fra tredje bølge. Din primære arbejdsopgave som autoriseret psykolog hos Encounter vil bestå i terapeutiske samtaler, men der også vil være mulighed for andre initiativer såsom afholdelse af workshops, foredrag, gruppeterapiforløb mm. Vi opfatter den terapeutiske samtale som den væsentligste faglige målestok – og vi søger derfor psykologer, der opfatter terapi som deres spidskompetence. Det er vigtigt, at du som psykolog formår at skabe et trygt og professionelt grundlag for samtaler, der kan sætte en hurtig forandringsproces i gang.

Vi søger derfor en autoriseret psykolog med solid erfaring indenfor samtaleterapi.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Vi indkalder til samtaler løbende.

ENCOUNTER | Sjæleboderne 2, 3.th | 1122 Kbh K | encounter.dk | +45 24 26 61 68 |

Encounter ApSKøbenhavn K2019-05-27T00:00:002019-07-22T00:00:00
330051576Onkologisk klinik, Enhed for kræftrehabilitering og senfølger, søger psykolog til udvikling af webinterventionsprogram til yngre par ramt af kræftRobot Kræft rammer ikke kun den der får diagnosen, men også dennes partner og børn. Yngre og midaldrende par, hvor den ene partner får kræft, har særlige udfordringer fordi de på samme tid skal forholde sig til både kræftsygdommen og -behandling og til et krævende familie- og arbejdsliv. Vi søger en psykolog med interesse for par og familie-terapi og sundhedspsykologi til at være med til at udvikle et webbaseret interventionsprogram til yngre par med kræft. Programmet skal støtte patienter og deres partnere i at håndtere kræftforløbet i fællesskab fra diagnosetidspunktet og baseres på en forståelse af dyadisk stresshåndtering og tilpasning til livet under og efter et kræftforløb. Stillingen Vi søger en psykolog til ansættelse som forskningsassistent i ét år fra 1. september eller snarest derefter. Du skal, under supervision og med udgangspunkt i tidligere interventionsprogrammer, stå i spidsen for at tilpasse og udvikle indhold til 8 webbaserede støttende moduler til par, samt ét modul til hjemmeboende børn. Dette arbejde vil omfatte både gennemgang af videnskabelig litteratur og fokusgruppeinterviews med patienter og pårørende. Du skal også være med til at planlægge og gennemføre den første pilot-test af programmet med 20 par. Hvis projektet viser lovende effekter, skal programmet efterfølgende testes i et randomiseret studie. Stillingen vil potentielt kunne forlænges og udbygges til et ph.d. projekt. Om dig Vi forventer at du har interesse for, og gerne erfaring med, par- og eller familieterapi, samt at du er systematisk og trives med en stor grad af selvstændighed i dit arbejde. Om forskningsenheden Projektet er forankret i Kræftens Bekæmpelses Nationale Forskningscenter for Senfølger hos Kræftoverlevere (CASTLE) ved Onkologisk Klinik på Rigshospitalet. Vi er en tværfaglig forskningsenhed der fokuserer på livet med og efter en kræftsygdom, ledet af Professor og Overlæge Christoffer Johansen, der har mere end 30 års erfaring indenfor psykosocial kræftforskning. Ved at arbejde i enheden får du kendskab til forskningsmetode, erfaring med udviklingen af psykologiske tilbud, samt indblik i forskning og klinik i hospitalsregi. Projektet gennemføres i samarbejde med Komitéen for Sundhedsformidling og Brystkirurgisk klinik, Rigshospitalet og Herlev Hospital. Løn og arbejdsvilkår Stillingen er fuld tid og begrænset til et år. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Frist og kontakt Vil du høre mere om stillingen kan du kontakte postdoc Annika von Heymann (annika.von.heymann@regionh.dk). Frist for ansøgninger er 20. august 2019.Kræft rammer ikke kun den der får diagnosen, men også dennes partner og børn. Yngre og midaldrende par, hvor den ene partner får kræft, har særlige udfordringer fordi de på samme tid skal forholde sig til både kræftsygdommen og -behandling og til et krævende familie- og arbejdsliv.

Vi søger en psykolog med interesse for par og familie-terapi og sundhedspsykologi til at være med til at udvikle et webbaseret interventionsprogram til yngre par med kræft. Programmet skal støtte patienter og deres partnere i at håndtere kræftforløbet i fællesskab fra diagnosetidspunktet og baseres på en forståelse af dyadisk stresshåndtering og tilpasning til livet under og efter et kræftforløb.

Stillingen

Vi søger en psykolog til ansættelse som forskningsassistent i ét år fra 1. september eller snarest derefter. Du skal, under supervision og med udgangspunkt i tidligere interventionsprogrammer, stå i spidsen for at tilpasse og udvikle indhold til 8 webbaserede støttende moduler til par, samt ét modul til hjemmeboende børn. Dette arbejde vil omfatte både gennemgang af videnskabelig litteratur og fokusgruppeinterviews med patienter og pårørende. Du skal også være med til at planlægge og gennemføre den første pilot-test af programmet med 20 par. Hvis projektet viser lovende effekter, skal programmet efterfølgende testes i et randomiseret studie. Stillingen vil potentielt kunne forlænges og udbygges til et ph.d. projekt.

Om dig

Vi forventer at du har interesse for, og gerne erfaring med, par- og/eller familieterapi, samt at du er systematisk og trives med en stor grad af selvstændighed i dit arbejde.

Om forskningsenheden

Projektet er forankret i Kræftens Bekæmpelses Nationale Forskningscenter for Senfølger hos Kræftoverlevere (CASTLE) ved Onkologisk Klinik på Rigshospitalet. Vi er en tværfaglig forskningsenhed der fokuserer på livet med og efter en kræftsygdom, ledet af Professor og Overlæge Christoffer Johansen, der har mere end 30 års erfaring indenfor psykosocial kræftforskning. Ved at arbejde i enheden får du kendskab til forskningsmetode, erfaring med udviklingen af psykologiske tilbud, samt indblik i forskning og klinik i hospitalsregi.

Projektet gennemføres i samarbejde med Komitéen for Sundhedsformidling og Brystkirurgisk klinik, Rigshospitalet og Herlev Hospital.

Løn og arbejdsvilkår

Stillingen er fuld tid og begrænset til et år. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Frist og kontakt

Vil du høre mere om stillingen kan du kontakte postdoc Annika von Heymann (annika.von.heymann@regionh.dk).

Frist for ansøgninger er 20. august 2019.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-01T00:00:002019-08-20T00:00:00
330051332Profil med stærke psykologiske kompetencer til Afdelingen for Militær sikkerhed - deltidsstillingRobot Har du stor erfaring med at bruge din indgående indsigt i menneskelig adfærd, psyke og motivationsprocesser til psykologiske analyser og personvurderinger? Kunne du tænke dig et meningsfuldt arbejde i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation, hvor du er med til at gøre en forskel? Hvis du kan svare ja, har vi et vigtigt og spændende nyt job i Afdelingen for Militær Sikkerhed til besættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på deltid med 18,5 timer uge. Du skal understøtte FE s forbyggende sikkerhedsindsats gennem dit arbejde med sikkerhedsgodkendelse af medarbejdere. Den tidlige forebyggende indsats har høj prioritet hos FE, fordi erfaringen viser, at det bidrager effektivt til at reducere sikkerhedsmæssige risici. Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Som sikkerhedstjeneste inden for Forsvarsministeriets område moniterer FE truslerne mod Forsvaret, herunder spionage og terror. I det forebyggende arbejde er det særligt centralt at forstå de personer og netværk, som disse trusler kan udgå fra, herunder de psykologiske faktorer og processer, der påvirker eller motiverer til bekymrende adfærd og handlinger. En forståelse for disse risikofaktorer, psykologiske processer og gruppedynamikker er afgørende for at kunne afdække relevante forebyggende tiltag. Du bliver som ansat i Afdelingen for Militær Sikkerhed derfor en central medarbejder i forhold til at sikre den fortsatte udvikling af psykologiske analyser og vurderingsværktøjer til brug for personvurderinger i FE. Dine primære opgaver bliver deltagelse i, opfølgning på og udvikling af sikkerhedssamtaler samt udvikling af relaterede koncepter og strategier. Du skal være god til at tale med og læse mennesker, kunne håndtere svære samtaler og komme ind under huden på folk. Da du får en central rolle i forhold til at kvalitetssikre de anvendte procedurer og koncepter, vil du også skulle undervise internt i forhold til sagsområdet, herunder i samtaleteknik, -koncept og -procedurer. Du vil også skulle fungere som supervisor for dine kolleger ift. udvikling af deres samtalekompetencer. Det er derfor vigtigt, at du holder dig opdateret på relevante psykologiske problemstillinger, herunder den nyeste viden og best practice indenfor person- og sikkerhedsvurdering. I vores arbejde er sikkerheden i Forsvaret altid i fokus. Vi har et højt fagligt niveau og vægter ansvarsfølelse, kvalitet og etik i opgaveløsningen meget højt. Du er garanteret faglig sparring på et højt og engageret niveau, og vil selvfølgelig blive oplært i de grundlæggende administrative systemer, som vi anvender i afdelingen og i FE. Dine vigtigste opgaver: • Gennemføre og deltage i sikkerhedssamtaler • Konceptuel udvikling af sikkerhedssamtaler, herunder det gældende koncept • Undervise internt i sikkerhedssamtale teknik, procedurer og koncept • Intern supervision ift. kolleger og udvikling af deres samtalekompetencer og konceptforståelse • Rådgive om sikkerhedsgodkendelser fsva. personprofiler Stillingen er på deltid, som udgangspunkt 18,5 timer om ugen. Der må forventes enkelte arbejdsdage, hvor arbejdstiden falder om eftermiddagen eller tidlig aften. Dette vil dog som hovedregel være planlagt og kendt i forvejen. Du og din baggrund er vigtig Du har en relevant uddannelse på kandidatniveau f.eks. som psykolog, psykiater eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med psykologiske vurderingsværktøjer, herunder risiko- og farlighedsvurderinger. Det er også en fordel, hvis du har en særlig indsigt i og kompetencer inden for motivationsteori, solid erfaring med personvurdering samt relevant viden omkring kliniske problemstillinger fra praksis eller fra psykiatrien. Din baggrund kan f.eks. være fra veteranarbejde i Forsvaret. Du er udviklingsorienteret og visionær, og derfor også nytænkende, nysgerrig, initiativrig og kreativ. Det er vigtigt, at du kan omsætte din viden til konkret anvendelse ifm. sikkerhedssamtaler. Du skal kunne lave skarpe vurderinger for derigennem at træffe sikkerhedsmæssigt robuste beslutninger selvstændigt eller i samråd med dine kolleger. Du har et stort drive og nyder at være proaktiv i forhold til både faste og ad hoc-opgaver. Du trives med at samarbejde på tværs af faggrænser, har god dømmekraft og en høj grad af personlig integritet, moral og etik. Du skal kunne udarbejde korrekte og præcise skriftlige produkter til både intern og ekstern brug. Det er en fordel, hvis du har viden om Forsvaret. Endelig er det en fordel, at du har kendskab til radikaliseringsprocesser, voldelig ekstremisme og også gerne dynamikker, motivationsfaktorer og adfærdsmønstre i forhold til spionage. Du skal være fagligt og personligt afklaret i forhold til at kunne arbejde med sikkerhed og mennesker, samt besidde en god menneskelig indsigt og forståelse. Du skal kunne indgå i en blandet medarbejdergruppe med både civile og miltære ansatte. Din nye arbejdsplads Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser. FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar. Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser. Stillingen er forankret i den enhed, der varetager opgaven med sikkerhedsgodkendelser inden for Forsvarsministeriets område. Vi sikkerhedsgodkender også virksomheder og medarbejdere fra civile virksomheder, der skal arbejde for og levere ydelser til Forsvaret og koncernens øvrige styrelser. Afdelingen for Militær Sikkerhed udvikler løbende nye metoder og tilgange til vores sikkerhedsarbejde. Gennem de seneste år har vi opbygget en række samarbejdsorienterede redskaber og procedurer med henblik på at styrke den forebyggende sikkerhed, herunder sikkerhedssamtaler. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer.Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 11.august Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge 34 og stiler mod en ansættelse fra 1.oktober eller snarest derefter. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på http: fe-ddis.dk , hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Har du stor erfaring med at bruge din indgående indsigt i menneskelig adfærd, psyke og motivationsprocesser til psykologiske analyser og personvurderinger? Kunne du tænke dig et meningsfuldt arbejde i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation, hvor du er med til at gøre en forskel?

Hvis du kan svare ja, har vi et vigtigt og spændende nyt job i Afdelingen for Militær Sikkerhed til besættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på deltid med 18,5 timer/uge.

Du skal understøtte FE’s forbyggende sikkerhedsindsats gennem dit arbejde med sikkerhedsgodkendelse af medarbejdere. Den tidlige forebyggende indsats har høj prioritet hos FE, fordi erfaringen viser, at det bidrager effektivt til at reducere sikkerhedsmæssige risici.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Som sikkerhedstjeneste inden for Forsvarsministeriets område moniterer FE truslerne mod Forsvaret, herunder spionage og terror. I det forebyggende arbejde er det særligt centralt at forstå de personer og netværk, som disse trusler kan udgå fra, herunder de psykologiske faktorer og processer, der påvirker eller motiverer til bekymrende adfærd og handlinger. En forståelse for disse risikofaktorer, psykologiske processer og gruppedynamikker er afgørende for at kunne afdække relevante forebyggende tiltag. Du bliver som ansat i Afdelingen for Militær Sikkerhed derfor en central medarbejder i forhold til at sikre den fortsatte udvikling af psykologiske analyser og vurderingsværktøjer til brug for personvurderinger i FE.

Dine primære opgaver bliver deltagelse i, opfølgning på og udvikling af sikkerhedssamtaler samt udvikling af relaterede koncepter og strategier. Du skal være god til at tale med og læse mennesker, kunne håndtere svære samtaler og komme ind under huden på folk. Da du får en central rolle i forhold til at kvalitetssikre de anvendte procedurer og koncepter, vil du også skulle undervise internt i forhold til sagsområdet, herunder i samtaleteknik, -koncept og -procedurer. Du vil også skulle fungere som supervisor for dine kolleger ift. udvikling af deres samtalekompetencer. Det er derfor vigtigt, at du holder dig opdateret på relevante psykologiske problemstillinger, herunder den nyeste viden og best practice indenfor person- og sikkerhedsvurdering.

I vores arbejde er sikkerheden i Forsvaret altid i fokus. Vi har et højt fagligt niveau og vægter ansvarsfølelse, kvalitet og etik i opgaveløsningen meget højt.

Du er garanteret faglig sparring på et højt og engageret niveau, og vil selvfølgelig blive oplært i de grundlæggende administrative systemer, som vi anvender i afdelingen og i FE.

Dine vigtigste opgaver:
• Gennemføre og deltage i sikkerhedssamtaler
• Konceptuel udvikling af sikkerhedssamtaler, herunder det gældende koncept
• Undervise internt i sikkerhedssamtale – teknik, procedurer og koncept
• Intern supervision ift. kolleger og udvikling af deres samtalekompetencer og konceptforståelse
• Rådgive om sikkerhedsgodkendelser fsva. personprofiler
Stillingen er på deltid, som udgangspunkt 18,5 timer om ugen. Der må forventes enkelte arbejdsdage, hvor arbejdstiden falder om eftermiddagen eller tidlig aften. Dette vil dog som hovedregel være planlagt og kendt i forvejen.


Du og din baggrund er vigtig

Du har en relevant uddannelse på kandidatniveau f.eks. som psykolog, psykiater eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med psykologiske vurderingsværktøjer, herunder risiko- og farlighedsvurderinger. Det er også en fordel, hvis du har en særlig indsigt i og kompetencer inden for motivationsteori, solid erfaring med personvurdering samt relevant viden omkring kliniske problemstillinger fra praksis eller fra psykiatrien. Din baggrund kan f.eks. være fra veteranarbejde i Forsvaret.

Du er udviklingsorienteret og visionær, og derfor også nytænkende, nysgerrig, initiativrig og kreativ. Det er vigtigt, at du kan omsætte din viden til konkret anvendelse ifm. sikkerhedssamtaler. Du skal kunne lave skarpe vurderinger for derigennem at træffe sikkerhedsmæssigt robuste beslutninger selvstændigt eller i samråd med dine kolleger. Du har et stort drive og nyder at være proaktiv i forhold til både faste og ad hoc-opgaver. Du trives med at samarbejde på tværs af faggrænser, har god dømmekraft og en høj grad af personlig integritet, moral og etik. Du skal kunne udarbejde korrekte og præcise skriftlige produkter til både intern og ekstern brug.

Det er en fordel, hvis du har viden om Forsvaret. Endelig er det en fordel, at du har kendskab til radikaliseringsprocesser, voldelig ekstremisme og også gerne dynamikker, motivationsfaktorer og adfærdsmønstre i forhold til spionage.

Du skal være fagligt og personligt afklaret i forhold til at kunne arbejde med sikkerhed og mennesker, samt besidde en god menneskelig indsigt og forståelse.

Du skal kunne indgå i en blandet medarbejdergruppe med både civile og miltære ansatte.

Din nye arbejdsplads
Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.
Stillingen er forankret i den enhed, der varetager opgaven med sikkerhedsgodkendelser inden for Forsvarsministeriets område. Vi sikkerhedsgodkender også virksomheder og medarbejdere fra civile virksomheder, der skal arbejde for og levere ydelser til Forsvaret og koncernens øvrige styrelser. Afdelingen for Militær Sikkerhed udvikler løbende nye metoder og tilgange til vores sikkerhedsarbejde. Gennem de seneste år har vi opbygget en række samarbejdsorienterede redskaber og procedurer med henblik på at styrke den forebyggende sikkerhed, herunder sikkerhedssamtaler.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer.Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 11.august
Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge 34 og stiler mod en ansættelse fra 1.oktober eller snarest derefter. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på http://fe-ddis.dk/, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn Ø2019-06-30T00:00:002019-07-27T00:00:00
330053058Fuldtidsvikar søges til ydernummer i privatpraksis i København KRobot Til velfungerende privatpraksis i indre by i København søges en autoriseret psykolog til at varetage vikararbejdet med klienter med henvisning fra den offentlige sygesikring på fuld tid snarest muligt. Stillingen kan kun søges af en psykolog, der har kvalifikationer til at opnå ydernummer, jf. vejledning i ansøgning om ydernummer i Dansk Psykolog Forening. Psykologarbejdet foregår som selvstændig praktiserende psykolog og skal udføres på klinikken i indre by. Lidt om dig Du er selvstændig og engageret i dit arbejde og i psykologien og ønsker at beskæftige dig med terapi af mennesker i krise eller med eksistentielle problemer i kortere eller længere behandlingsforløb. Metodevalget er afhængig af problemstillingen kombineret med klientens eventuelle ønsker og behov samt dine erfaringer som behandler. Ydermere arbejder du ansvarsfuldt, struktureret og selvstændigt både i klientkontakten og i de administrative og koordinerende opgaver, der er tilknyttet varetagelsen af klienter via henvisning. Derudover er du hurtigt til at sætte dig ind i IT-systemer samt til at varetage og sikre klienternes betaling af behandlingerne. Lidt om os Klinikken består på nuværende tidspunkt af 15 selvstændige psykologer og har 5 venligt indrettede lokaler, som ligger afskærmet fra byens lyde. Udover de 5 lokaler består klinikken også af et stort venteområde med bemandet reception, badeværelse samt hyggeligt køkken med spiseplads, hvor man kan slappe af mellem sine sessioner. Sådan søger du Hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre mere, er du velkommen til at ringe på tlf. 21 23 24 32 eller sende en mail til: psykologerne@pvkn.dk. Ansøgninger skal sendes til: psykologerne@pvkn.dk.

Til velfungerende privatpraksis i indre by i København søges en autoriseret psykolog til at varetage vikararbejdet med klienter med henvisning fra den offentlige sygesikring på fuld tid snarest muligt. 

Stillingen kan kun søges af en psykolog, der har kvalifikationer til at opnå ydernummer, jf. vejledning i ansøgning om ydernummer i Dansk Psykolog Forening. Psykologarbejdet foregår som selvstændig praktiserende psykolog og skal udføres på klinikken i indre by.

Lidt om dig

Du er selvstændig og engageret i dit arbejde og i psykologien og ønsker at beskæftige dig med terapi af mennesker i krise eller med eksistentielle problemer i kortere eller længere behandlingsforløb. Metodevalget er afhængig af problemstillingen kombineret med klientens eventuelle ønsker og behov samt dine erfaringer som behandler.

Ydermere arbejder du ansvarsfuldt, struktureret og selvstændigt både i klientkontakten og i de administrative og koordinerende opgaver, der er tilknyttet varetagelsen af klienter via henvisning. Derudover er du hurtigt til at sætte dig ind i IT-systemer samt til at varetage og sikre klienternes betaling af behandlingerne.

Lidt om os

Klinikken består på nuværende tidspunkt af 15 selvstændige psykologer og har 5 venligt indrettede lokaler, som ligger afskærmet fra byens lyde. Udover de 5 lokaler består klinikken også af et stort venteområde med bemandet reception, badeværelse samt hyggeligt køkken med spiseplads, hvor man kan slappe af mellem sine sessioner.

Sådan søger du

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre mere, er du velkommen til at ringe på tlf. 21 23 24 32 eller sende en mail til: psykologerne@pvkn.dk.

Ansøgninger skal sendes til: psykologerne@pvkn.dk.

Psykologerne ved Kongens NytorvKøbenhavn K2019-07-03T00:00:002019-08-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Psykolog til Børnecenter København

Administrativ Støttefunktion - Indre By/Østerbro

København Ø
Autoriseret psykolog søges til Område Indre By Østerbros by-dækkende enhed Børnecenter København med tiltrædelse den. 1. oktober 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Børnecenter København, Børne- og Ungdomsforvaltningen, Omr...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

AUTORISERET PSYKOLOG I DE BEDST TÆNKELIGE RAMMER

Encounter ApS

København K
Psykologhuset Encounter søger en dygtig og erfaren autoriseret psykolog. Som psykolog hos Encounter vil du blive en del af en dynamisk og velfungerende gruppe på en arbejdsplads med højt fagligt niveau, et stærkt kollegialt fællesskab og indbydende ...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Onkologisk klinik, Enhed for kræftrehabilitering og senfølger, søger psykolog til udvikling af webinterventionsprogram til yngre par ramt af kræft

Rigshospitalet

København Ø
Kræft rammer ikke kun den der får diagnosen, men også dennes partner og børn. Yngre og midaldrende par, hvor den ene partner får kræft, har særlige udfordringer fordi de på samme tid skal forholde sig til både kræftsygdommen og -behandling og til et...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:20. august 2019

Profil med stærke psykologiske kompetencer til Afdelingen for Militær sikkerhed - deltidsstilling

Forsvarets Efterretningstjeneste

København Ø
Har du stor erfaring med at bruge din indgående indsigt i menneskelig adfærd, psyke og motivationsprocesser til psykologiske analyser og personvurderinger? Kunne du tænke dig et meningsfuldt arbejde i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:27. juli 2019

Fuldtidsvikar søges til ydernummer i privatpraksis i København K

Psykologerne ved Kongens Nytorv

København K
Til velfungerende privatpraksis i indre by i København søges en autoriseret psykolog til at varetage vikararbejdet med klienter med henvisning fra den offentlige sygesikring på fuld tid snarest muligt. Stillingen kan kun søges af en psykolog, der ha...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019