Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dyrenes Beskyttelse søger afløser til Dyrenes Vagtcentral

Har du lyst til at arbejde i en serviceorienteret vagtcentral for dyr i nød?

Dyrenes Beskyttelse har siden august 2011 drevet en selvstændig, døgnbetjent vagtcentral, Dyrenes Vagtcentral, hvor alle kan henvende sig om dyr i nød. Vagtcentralen skal sikre, at dyr i nød hurtigt bliver hjulpet bedst mulig. Derudover skal medarbejderne i vagtcentralen rådgive om dyr generelt.

Som medarbejder skal du være med til at sikre, at vagtcentralen og den tilhørende rådgivningsfunktion altid er bemandet i døgndrift. Den primære opgave vil være at besvare telefonopkald inden for opsatte kvalitets og servicemål.

I dagligdagen er du Dyrenes Beskyttelses ansigt udad til, det er derfor vigtigt, at du er venlig og imødekommende overfor vores medlemmer, frivillige i organisationen, "kunder" og dine kollegaer. Du skal løbende bidrage til at udvikle og vedligeholde procedurer. Du er fleksibel i din indstilling til at tage sig af nødvendige opgaver. Du har det bedst med frihed under ansvar og du er god til at tage hurtige kvalificerede beslutninger i en travl hverdag.

Som afløser i Vagtcentralen er det vigtigt, at du er fleksibel både hvad angår arbejdstider, samt har mulighed for at kunne springe til med kort varsel ved sygdom. Du skal være indstillet på, at arbejdstiden vil være à max 9 timers varighed i tidsrummet 07.00-23.00. Du skal primært kunne arbejde i aftentimer, weekender, på helligdage samt i ferieperioderne.

Du får reference til teamchef Camilla Jensen og vil indgå i vagtcentralen. Arbejdsstedet er Dyrenes Beskyttelses sekretariat på Buddingevej 308 i Søborg.

Ansvarsområder:

  • Telefonisk kontakt med frivillige i organisationen og "kunder"
  • Kvalitet (svartider, retningslinjer, kundeservice+1)
  • Nå de individuelle og fælles mål, som er fastsat for afdelingen

Faglige kompetencer/kvalifikationer:

  • Flydende dansk i tale og skrift
  • Erfaring indenfor kundeservice
  • Telefonerfaring, f.eks. fra telemarketing, vagtcentral eller call center
  • Dyrefaglig baggrund er en fordel
  • IT erfaring på brugerniveau

Personlige kompetencer:

  • Brænder for dyrevelfærd og respekt for dyr
  • Service og kundeorienteret
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner, samt være indstillet på at være en del af et team
  • Ansvarsbevidst, fungerer bedst med frihed under ansvar
  • Fleksibel og løsningsorienteret
  • Kendskab/viden om dyr og naturen

Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling og med stor selvstændighed og ansvar i et inspirerende miljø.

Vi starter oplæring d. 16. april 2018 som et to ugers forløb på fuld tid. Derefter kan antallet af timer variere, men henover sommeren har vi brug for, at du kan træde til på fuld tid.

Spørgsmål til stillingen rettes til stedfortrædende teamleder Christina Pankratz på e-mail ce@dyrenesbeskyttelse.dk.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her