Ecommerce, Technical Lead

Info: Danish is not required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: English (Danish is a plus)

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 5 years experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Ecommerce – Technical Lead, som er passioneret om at designe og udvikle eCommerce-løsninger sammen med sit team. Her vil du have behov for dine stærke kommunikations-, analyse- og designfærdigheder til at indsamle forretningskrav til at designe state-of-the-art B2B eCommerce-løsninger, som løser forretningsbehovene.

Om Jobbet:

  • B2B Tech Lead på eCommerce platform og løsninger
  • Ansvarlig for kodeanmeldelse / kvalitet og dokumentation på eCommerce-leverancer
  • Ansvarlig for kvaliteten af ??e-handelsløsninger, Build management, Continuous Integration proces
  • Følg og bidrage til tekniske processer, kodningsstandarder og retningslinjer
  • Bestemme kæft trit og retning i løsningsarkitektur, design og styring for udviklingen.
  • Gennemgå tekniske leverancer fra udviklere.
  • Angiv og implementer SalesForce B2B Commerce (CloudCraze) løsninger

Om dig:

  • Minimum 5 års erhvervserfaring inden for SalesForce og eCommerce discipliner
  • Erfaring på tværs af udvikling og skybaserede teknologier, herunder objektorienterede sprog og Salesforce-teknologistakken (Apex, Visualforce, SOQL)
  • Erfaring med moderne javascript front-end rammer (fx React, AngularJS, jQuery, Bootstrap, Salesforce Lightning Design System, Ionic, etc.)
  • Erfaring med B2B Commerce (CloudCraze)
  • Forstå tekniske og funktionelle designkrav
  • Har selv erfaring med at udvikle/programmering  
  • Erfaring med Agil udvikling og samarbejde i InVision

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1938)


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022482Phoenix-b64d455a12019-06-04T00:00:00Ecommerce, Technical Lead

Info: Danish is not required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: English (Danish is a plus)

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 5 years experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Ecommerce – Technical Lead, som er passioneret om at designe og udvikle eCommerce-løsninger sammen med sit team. Her vil du have behov for dine stærke kommunikations-, analyse- og designfærdigheder til at indsamle forretningskrav til at designe state-of-the-art B2B eCommerce-løsninger, som løser forretningsbehovene.

Om Jobbet:

  • B2B Tech Lead på eCommerce platform og løsninger
  • Ansvarlig for kodeanmeldelse / kvalitet og dokumentation på eCommerce-leverancer
  • Ansvarlig for kvaliteten af ??e-handelsløsninger, Build management, Continuous Integration proces
  • Følg og bidrage til tekniske processer, kodningsstandarder og retningslinjer
  • Bestemme kæft trit og retning i løsningsarkitektur, design og styring for udviklingen.
  • Gennemgå tekniske leverancer fra udviklere.
  • Angiv og implementer SalesForce B2B Commerce (CloudCraze) løsninger

Om dig:

  • Minimum 5 års erhvervserfaring inden for SalesForce og eCommerce discipliner
  • Erfaring på tværs af udvikling og skybaserede teknologier, herunder objektorienterede sprog og Salesforce-teknologistakken (Apex, Visualforce, SOQL)
  • Erfaring med moderne javascript front-end rammer (fx React, AngularJS, jQuery, Bootstrap, Salesforce Lightning Design System, Ionic, etc.)
  • Erfaring med B2B Commerce (CloudCraze)
  • Forstå tekniske og funktionelle designkrav
  • Har selv erfaring med at udvikle/programmering  
  • Erfaring med Agil udvikling og samarbejde i InVision

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1938)

Info: Danish is not required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: English (Danish is a plus) Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 5 years experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde en Ecommerce Technical Lead, som er passioneret om at designe og udvikle eCommerce-løsninger sammen med sit team. Her vil du have behov for dine stærke kommunikations-, analyse- og designfærdigheder til at indsamle forretningskrav til at designe state-of-the-art B2B eCommerce-løsninger, som løser forretningsbehovene. Om Jobbet: B2B Tech Lead på eCommerce platform og løsninger Ansvarlig for kodeanmeldelse kvalitet og dokumentation på eCommerce-leverancer Ansvarlig for kvaliteten af ??e-handelsløsninger, Build management, Continuous Integration proces Følg og bidrage til tekniske processer, kodningsstandarder og retningslinjer Bestemme kæft trit og retning i løsningsarkitektur, design og styring for udviklingen. Gennemgå tekniske leverancer fra udviklere. Angiv og implementer SalesForce B2B Commerce (CloudCraze) løsninger Om dig: Minimum 5 års erhvervserfaring inden for SalesForce og eCommerce discipliner Erfaring på tværs af udvikling og skybaserede teknologier, herunder objektorienterede sprog og Salesforce-teknologistakken (Apex, Visualforce, SOQL) Erfaring med moderne javascript front-end rammer (fx React, AngularJS, jQuery, Bootstrap, Salesforce Lightning Design System, Ionic, etc.) Erfaring med B2B Commerce (CloudCraze) Forstå tekniske og funktionelle designkrav Har selv erfaring med at udvikle programmering Erfaring med Agil udvikling og samarbejde i InVision Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1938)11jobnetb64d455a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-06T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3525650Work Supply IVS11Høvedstensvej 222605BrøndbyDKDanmark0ak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent759311JobNet4987824498782410011-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b64d455ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b64d455ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b64d455a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b64d455a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/3.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Bygge og anlæg?165811581Dansk3Læse/ tale214101Arkitekt21Bygge og anlæg361781276A. Kanwarak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark330016529FrontEnd Lead, Web & MobileRobot Info: Danish is not required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: English (Danish is a plus) Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde en Frontend Lead, Web Mobil (Azure), der kommer til at have ansvar for Xamarin, Umbraco og Microsoft Azure platformene. Om Jobbet: Håndterer kode og design gennemgang af kvalitet og dokumentation på mobile og web-front-teknologi-leverancer Lede og overvåge kvaliteten af ??mobile og front-end-løsninger Sørge for at sætte kæft, trit og retning i forhold til Front-end-løsningsarkitektur, design og styring Gennemgå tekniske leverancer fra udviklere. Angiv og implementer Umbraco- og Xamarin-løsninger inden for området inden for web- og mobilteknologi Om dig: Minimum 4 års erhvervserfaring med Frontend Lead, Web Mobil løsninger Stærke erfaringer med overgang og animationer Agile udvikling med samarbejde i InVision Erfaring med MVC, MVVM og andre relevante designmønstre. Stærke erfaringer med .NET objektorienteret udvikling i HTML, CSS TypeScript JavaScript, C og et godt kendskab til deres økosystemer. Stærke erfaringer inden for forskellige typer mobil app udvikling ex. WebApps, Xamarin apps, Native iOS og Android apps. Enterprise ready mobile løsninger implementeret på Microsoft Azure, Rest (Micro services) og RESTful API er http: worksupply.dk jobs frontend-lead-azure-web-mobile-english-speaking Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1935)

Info: Danish is not required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: English (Danish is a plus)

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 4 years experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Frontend Lead, Web & Mobil (Azure), der kommer til at have ansvar for Xamarin, Umbraco og Microsoft Azure platformene.

Om Jobbet:

  • Håndterer kode og design gennemgang af kvalitet og dokumentation på mobile og web-front-teknologi-leverancer
  • Lede og overvåge kvaliteten af ??mobile og front-end-løsninger
  • Sørge for at sætte kæft, trit og retning i forhold til Front-end-løsningsarkitektur, design og styring
  • Gennemgå tekniske leverancer fra udviklere.
  • Angiv og implementer Umbraco- og Xamarin-løsninger inden for området inden for web- og mobilteknologi

Om dig:

  • Minimum 4 års erhvervserfaring med Frontend Lead, Web & Mobil løsninger
  • Stærke erfaringer med overgang og animationer
  • Agile udvikling med samarbejde i InVision
  • Erfaring med MVC, MVVM og andre relevante designmønstre.
  • Stærke erfaringer med .NET objektorienteret udvikling i HTML, CSS TypeScript / JavaScript, C # og et godt kendskab til deres økosystemer.
  • Stærke erfaringer inden for forskellige typer mobil app udvikling ex. WebApps, Xamarin apps, Native iOS og Android apps.
  • Enterprise ready mobile løsninger implementeret på Microsoft Azure, Rest (Micro services) og RESTful API'er

http://worksupply.dk/jobs/frontend-lead-azure-web-mobile-english-speaking/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1935)

Work Supply IVSGlostrup2019-05-06T00:00:002019-06-28T00:00:00
330033467It-arkitekter med interesse for data og analyse ved brug af Big DataRobot Vil du være med til at designe, udvikle og implementere fremtidens løsninger baseret på den nyeste teknologi? Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt? Så har vi arkitektstillingen, der bringer din faglighed til nye højder. Data som strategisk aktiv I Skatteforvaltningen er data et strategisk aktiv, og vores forretningsområder bruger data og viden til at levere en god service til skatteyderne, udføre kontroller, inddrive restancer samt drive og styre vores processer. Vores centrale dataplatform kaldet Skatteforvaltningens dataplatform - er omdrejningspunktet, hvor vi bruger Hadoop som big data-teknologi, udvikler analytiske modeller og algoritmer, gennemfører dataanalyser og sikrer en langt bedre udnyttelse af data fra Skatteforvaltningens mange it-systemer. Design og optimering af løsninger Vi søger arkitekter, som i tæt samspil med udviklere og Skatteforvaltningens forretningsområder kan designe og optimere løsninger på vores dataplatform. Platformen er i konstant udvikling, og der er et stort behov for at koble forretningsmål, løsningsarkitektur og teknologivalg til nye værdiskabende løsninger. Du kan via deltagelse i projekter se frem til at: designe løsningsarkitektur i forbindelse med store og små projekter sikre størst mulig genbrug i forhold til andre løsninger etablere og vedligeholde reference- og løsningsarkitektur i form af målbilleder, guidelines og principper dokumentere og vedligeholde fysisk og logisk arkitektur. Du kommer til at arbejde i området Data og Analyse bestående af ca. 230 medarbejdere, hvor du bliver en del af et team på ca. 10 dygtige arkitekter i kontoret Data Governance, Teknologi og Arkitektur. Forretningsorienteret arkitekt med interesse for big data-teknologier Som arkitekt skal du være vant til at arbejde dedikeret på at sikre effektiv udvikling af værdiskabende løsninger. Vi forestiller os, at du har omfattende erfaring i rollen, men du kan også tidligere fx have arbejdet som systemarkitekt, hvor du også har opnået erfaring med data eller opbygning af et data warehouse. Du vil så i givet fald skulle have lyst til at bevæge dig lidt mindre ned i detaljerne, når nye løsninger skal tegnes op. Du kan også have arbejdet som ETL-udvikler og have arbejdet med arkitektur i mindre skala gennem implementering af nye it-løsninger. Her vil det være vigtigt, at du har mod på at arbejde på et højere abstraktionsniveau og ikke længere være med i selve implementeringen af en løsning. Vi forventer, at du har erfaring med at designe og eller omsætte tekniske beskrivelser og behov til tekniske og datamæssige løsninger. Du sætter en ære i at samarbejde på tværs og sikre den fornødne koordinering og videndeling i de teams, du indgår i. Du er en god formidler og har sans for at skabe relationer med udgangspunkt i faglighed og ræsonnement. Du er robust og holder hovedet koldt i pressede situationer, men vigtigst er, at du har interesse i arkitektur, data og ny teknologi, og at du har mod på at lære nyt. Du har en relevant uddannelse, er vant til at arbejde projektorienteret, og det vil være en fordel, hvis du har erfaring med: design af løsninger i en offentlig kontekst og kendskab til FDA (tidligere OIO) arkitekturrammeværk som eksempelvis TOGAF etablering af et data warehouse, en data lake eller rapporteringsværktøjer som Webi og Qlik big data-teknologier som Hadoop, NiFi, Kafka, Ranger, Atlas integrations- og database-teknologier, som fx SQL, SOA ESB, API Gateway opbygning af data flows. I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen arbejder vi team- og projektorienteret, og det er derfor vigtigt, at du er en teamplayer og kan indgå i projektgrupper og teams på en positiv og konstruktiv måde - også når der skal leveres med kort varsel og under tidspres. Du kan desuden se frem til at indgå i vores tværgående netværk vedrørende it-arkitektur. Grundig introduktion og onboarding Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk kontor og i et team, hvor du har mulighed for at præge dine opgaver og vores processer. Vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone samtidig med at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket Søg stillingen senest den 24. juni 2019. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til kontorchef Nadeem Gulzar på tlf. 25 10 17 82 eller mail: nadeem.gulzar@ufst.dk eller ved henvendelse til It-arkitekt Martin Søgaard på telefon 72 37 18 16, mail: martin.soegaard@ufst.dk. Der indgår en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Østbanegade 123, 2100 København Ø. På sigt vil arbejdsstedet skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at designe, udvikle og implementere fremtidens løsninger baseret på den nyeste teknologi? Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt? Så har vi arkitektstillingen, der bringer din faglighed til nye højder.

Data som strategisk aktiv

I Skatteforvaltningen er data et strategisk aktiv, og vores forretningsområder bruger data og viden til at levere en god service til skatteyderne, udføre kontroller, inddrive restancer samt drive og styre vores processer. Vores centrale dataplatform – kaldet ”Skatteforvaltningens dataplatform” - er omdrejningspunktet, hvor vi bruger Hadoop som big data-teknologi, udvikler analytiske modeller og algoritmer, gennemfører dataanalyser og sikrer en langt bedre udnyttelse af data fra Skatteforvaltningens mange it-systemer.

Design og optimering af løsninger

Vi søger arkitekter, som i tæt samspil med udviklere og Skatteforvaltningens forretningsområder kan designe og optimere løsninger på vores dataplatform. Platformen er i konstant udvikling, og der er et stort behov for at koble forretningsmål, løsningsarkitektur og teknologivalg til nye værdiskabende løsninger.

Du kan via deltagelse i projekter se frem til at:

  • designe løsningsarkitektur i forbindelse med store og små projekter
  • sikre størst mulig genbrug i forhold til andre løsninger
  • etablere og vedligeholde reference- og løsningsarkitektur i form af målbilleder, guidelines og principper
  • dokumentere og vedligeholde fysisk og logisk arkitektur.


Du kommer til at arbejde i området Data og Analyse bestående af ca. 230 medarbejdere, hvor du bliver en del af et team på ca. 10 dygtige arkitekter i kontoret Data Governance, Teknologi og Arkitektur.

Forretningsorienteret arkitekt med interesse for big data-teknologier

Som arkitekt skal du være vant til at arbejde dedikeret på at sikre effektiv udvikling af værdiskabende løsninger. Vi forestiller os, at du har omfattende erfaring i rollen, men du kan også tidligere fx have arbejdet som systemarkitekt, hvor du også har opnået erfaring med data eller opbygning af et data warehouse. Du vil så i givet fald skulle have lyst til at bevæge dig lidt mindre ned i detaljerne, når nye løsninger skal tegnes op. Du kan også have arbejdet som ETL-udvikler og have arbejdet med arkitektur i mindre skala gennem implementering af nye it-løsninger. Her vil det være vigtigt, at du har mod på at arbejde på et højere abstraktionsniveau og ikke længere være med i selve implementeringen af en løsning.

Vi forventer, at du har erfaring med at designe og/eller omsætte tekniske beskrivelser og behov til tekniske og datamæssige løsninger. Du sætter en ære i at samarbejde på tværs og sikre den fornødne koordinering og videndeling i de teams, du indgår i. Du er en god formidler og har sans for at skabe relationer med udgangspunkt i faglighed og ræsonnement. Du er robust og holder hovedet koldt i pressede situationer, men vigtigst er, at du har interesse i arkitektur, data og ny teknologi, og at du har mod på at lære nyt.

Du har en relevant uddannelse, er vant til at arbejde projektorienteret, og det vil være en fordel, hvis du har erfaring med:

  • design af løsninger i en offentlig kontekst og kendskab til FDA (tidligere OIO)
  • arkitekturrammeværk som eksempelvis TOGAF
  • etablering af et data warehouse, en data lake eller rapporteringsværktøjer som Webi og Qlik
  • big data-teknologier som Hadoop, NiFi, Kafka, Ranger, Atlas
  • integrations- og database-teknologier, som fx SQL, SOA/ESB, API Gateway
  • opbygning af data flows.


I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen arbejder vi team- og projektorienteret, og det er derfor vigtigt, at du er en teamplayer og kan indgå i projektgrupper og teams på en positiv og konstruktiv måde - også når der skal leveres med kort varsel og under tidspres. Du kan desuden se frem til at indgå i vores tværgående netværk vedrørende it-arkitektur.

Grundig introduktion og onboarding

Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk kontor og i et team, hvor du har mulighed for at præge dine opgaver og vores processer. Vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone samtidig med at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.

Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 24. juni 2019. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til kontorchef Nadeem Gulzar på tlf. 25 10 17 82 eller mail: nadeem.gulzar@ufst.dk eller ved henvendelse til It-arkitekt Martin Søgaard på telefon 72 37 18 16, mail: martin.soegaard@ufst.dk. Der indgår en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted vil indtil videre være Østbanegade 123, 2100 København Ø. På sigt vil arbejdsstedet skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Skatteforvaltningen, KBH, ØstbanegadeKøbenhavn Ø2019-05-28T00:00:002019-06-24T00:00:00
330045601Er du vores nye arkitekt?Robot Hos Arkitektfirmaet Povl Krebs har vi travlt og derfor søger vi talentfuld skitserende arkitekt. Dine opgaver Som arkitekt på vores tegnestue kommer du til at arbejde med udfordrende projekter af vidt forskellig karakter, sammen med engagerede kollegaer i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Stillingen er 30-37 timer ugentligt med fleksible arbejdstider efter aftale. Din profil Vi søger en omgængelig, imødekommende og fleksibel kollega som har erfaring med AutoCAD, skitse- og projekteringsfasen, Byg Miljø, samt udarbejdelse af udbudsmateriel. Du er uddannet arkitekt og har nogle års erfaringer fra en tegnestue. Desuden forventer vi, at du har en systematisk og struktureret arbejdstilgang og er vant til at tage ansvar - også i pressede situationer. Du har et naturligt positivt engagement og lyst til at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor vi har travlt og sætter fagligheden højt. Løn og ansættelsesvilkår: Efter aftale Send snarest din ansøgning med relevante bilag til vores office manager Charlotte Jensen, info@krebs.dk. Vi indkalder og afholder samtaler løbende, og stillingen bliver besat, når den rigtige kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen som arkitekt kan du få yderligere oplysninger ved at sende en mail til vores office manager Charlotte Jensen, info@krebs.dk. Om Arkitektfirmaet Povl Krebs ApS I vores mere end 25 års virke har vi erfaret, at det bedste, vi kan tilbyde vores kunder er vores brede erfaringsgrundlag fra både private og erhvervsrelaterede projekter, hvor vi sikrer kvalitet igennem hele processen med fokus på kvalificeret og opdateret rådgivning. Vores styrker ligger i totalrådgivning til både erfarne og uerfarne bygherrer og vores mangeårige samarbejde med dygtige og erfarne håndværkere, der er med til at sikre kvaliteten i forløbet. Stemningen på tegnestuen er afslappet og uformel. Vi arbejder meget selvstændigt uden at være bange for at spørge hinanden til råds. Vi har travlt og vi har brug for dig.

Hos Arkitektfirmaet Povl Krebs har vi travlt og derfor søger vi talentfuld skitserende arkitekt.  

 

Dine opgaver

Som arkitekt på vores tegnestue kommer du til at arbejde med udfordrende projekter af vidt forskellig karakter, sammen med engagerede kollegaer i et uhøjtideligt arbejdsmiljø.

Stillingen er 30-37 timer ugentligt med fleksible arbejdstider efter aftale.

 Din profil

Vi søger en omgængelig, imødekommende og fleksibel kollega som har erfaring med AutoCAD, skitse- og projekteringsfasen, Byg & Miljø, samt udarbejdelse af udbudsmateriel.
Du er uddannet arkitekt og har nogle års erfaringer fra en tegnestue.
Desuden forventer vi, at du har en systematisk og struktureret arbejdstilgang og er vant til at tage ansvar - også i pressede situationer. Du har et naturligt positivt engagement og lyst til at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor vi har travlt og sætter fagligheden højt.

Løn og ansættelsesvilkår: Efter aftale

Send snarest din ansøgning med relevante bilag til vores office manager Charlotte Jensen, info@krebs.dk. Vi indkalder og afholder samtaler løbende, og stillingen bliver besat, når den rigtige kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til stillingen som arkitekt kan du få yderligere oplysninger ved at sende en mail til vores office manager Charlotte Jensen, info@krebs.dk.

 

Om Arkitektfirmaet Povl Krebs ApS

 I vores mere end 25 års virke har vi erfaret, at det bedste, vi kan tilbyde vores kunder er vores brede erfaringsgrundlag fra både private og erhvervsrelaterede projekter, hvor vi sikrer kvalitet igennem hele processen med fokus på kvalificeret og opdateret rådgivning.

Vores styrker ligger i totalrådgivning til både erfarne og uerfarne bygherrer og vores mangeårige samarbejde med dygtige og erfarne håndværkere, der er med til at sikre kvaliteten i forløbet.

Stemningen på tegnestuen er afslappet og uformel. Vi arbejder meget selvstændigt uden at være bange for at spørge hinanden til råds. Vi har travlt og vi har brug for dig.

 

ARKITEKTFIRMAET POVL KREBS ApSCharlottenlund2019-06-18T00:00:002019-08-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

FrontEnd Lead, Web & Mobile

Work Supply IVS

Glostrup
Info: Danish is not required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: English (Danish is a plus) Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years experience requi...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

It-arkitekter med interesse for data og analyse ved brug af Big Data

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København Ø
Vil du være med til at designe, udvikle og implementere fremtidens løsninger baseret på den nyeste teknologi? Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt? Så har vi arkitektstillingen, der bringer din faglighed ...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Er du vores nye arkitekt?

ARKITEKTFIRMAET POVL KREBS ApS

Charlottenlund
Hos Arkitektfirmaet Povl Krebs har vi travlt og derfor søger vi talentfuld skitserende arkitekt. Dine opgaver Som arkitekt på vores tegnestue kommer du til at arbejde med udfordrende projekter af vidt forskellig karakter, sammen med engagerede kolle...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019