EDC BornholmerBo søger sagsbehandler

(Gerne fuldtid eller min. 30 timer ugentligt)

Vi har meget travlt hos EDC BornholmerBo og søger derfor

en motiveret, dygtig og erfaren ekstra medarbejder.

 

Du vil

• være tæt på alle transaktioner og vil selvstændigt forestå administrative

opgaver – herunder før- og eftersagsbehandling.

• indgå i et team hvor der i alt vil være 10 medarbejdere, hvoraf der er

3 sagsbehandlere, en sekretær samt 6 ejendomsmæglere (hvoraf de 3

er valuarer).

 

Din profil

Som vores nye sagsbehandler skal du:

• selvstændigt kunne forestå den administrative del af en ejendomshandel

• have erfaring og rutine fra lignende job

• have erfaring med både før- og eftersagsbehandling

• være i besiddelse af overblik, struktur og godt humør

• kunne holde mange bolde i luften både store og små og mange forskellige

• være serviceminded

• få tingene til at lykkes ved en vedholdende indsats.

 

Vi tilbyder

• en virksomhed med et solidt økonomisk fundament

• en attraktiv løn, tillige med pensionsordning og sundhedsforsikring

• et spændende og udfordrende job i en innovativ virksomhed i vækst

– nr. 10 som bedst sælgende ejendomsmægler i hele Danmark i år 2018

• mulighed for sparring med øvrige sagsbehandlere og medarbejdere

i EDC kæden

• gode kollegaer med masser af erfaring og viden

• sociale arrangementer

• løbende relevant efteruddannelse.

 

EDC BornholmerBo går meget op i at rådgive og tilbyde vore kunder den

bedste behandling, ligesom EDC BornholmerBo via sit virke med hjælp,

sponsorater og andet, er en del af øens liv.

EDC-kæden er suverænt Danmarks største ejendomsmæglerkæde ejet af

ejendomsmæglerne selv.

Din ansøgning bedes fremsendt skriftligt pr. mail til:

EDC BornholmerBo, ansvarlig indehaver, ejendomsmægler MDE Carsten

Schou, carsten.schou@edc.dk

med CV, et vellignende foto, samt nogle ord om dig selv og dine kvalifikationer

og hvorfor vi skal vælge dig som vores nye kollega.

Din ansøgning vil blive behandlet fortroligt.

Ansøgningsfrist – hurtigst muligt.

Er der spørgsmål – så kan Carsten Schou kontaktes pr. telefon 2012 5683.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030573Phoenix-0dd0cb9412019-05-23T00:00:00EDC BornholmerBo søger sagsbehandler

(Gerne fuldtid eller min. 30 timer ugentligt)

Vi har meget travlt hos EDC BornholmerBo og søger derfor

en motiveret, dygtig og erfaren ekstra medarbejder.

 

Du vil

• være tæt på alle transaktioner og vil selvstændigt forestå administrative

opgaver – herunder før- og eftersagsbehandling.

• indgå i et team hvor der i alt vil være 10 medarbejdere, hvoraf der er

3 sagsbehandlere, en sekretær samt 6 ejendomsmæglere (hvoraf de 3

er valuarer).

 

Din profil

Som vores nye sagsbehandler skal du:

• selvstændigt kunne forestå den administrative del af en ejendomshandel

• have erfaring og rutine fra lignende job

• have erfaring med både før- og eftersagsbehandling

• være i besiddelse af overblik, struktur og godt humør

• kunne holde mange bolde i luften både store og små og mange forskellige

• være serviceminded

• få tingene til at lykkes ved en vedholdende indsats.

 

Vi tilbyder

• en virksomhed med et solidt økonomisk fundament

• en attraktiv løn, tillige med pensionsordning og sundhedsforsikring

• et spændende og udfordrende job i en innovativ virksomhed i vækst

– nr. 10 som bedst sælgende ejendomsmægler i hele Danmark i år 2018

• mulighed for sparring med øvrige sagsbehandlere og medarbejdere

i EDC kæden

• gode kollegaer med masser af erfaring og viden

• sociale arrangementer

• løbende relevant efteruddannelse.

 

EDC BornholmerBo går meget op i at rådgive og tilbyde vore kunder den

bedste behandling, ligesom EDC BornholmerBo via sit virke med hjælp,

sponsorater og andet, er en del af øens liv.

EDC-kæden er suverænt Danmarks største ejendomsmæglerkæde ejet af

ejendomsmæglerne selv.

Din ansøgning bedes fremsendt skriftligt pr. mail til:

EDC BornholmerBo, ansvarlig indehaver, ejendomsmægler MDE Carsten

Schou, carsten.schou@edc.dk

med CV, et vellignende foto, samt nogle ord om dig selv og dine kvalifikationer

og hvorfor vi skal vælge dig som vores nye kollega.

Din ansøgning vil blive behandlet fortroligt.

Ansøgningsfrist – hurtigst muligt.

Er der spørgsmål – så kan Carsten Schou kontaktes pr. telefon 2012 5683.

(Gerne fuldtid eller min. 30 timer ugentligt) Vi har meget travlt hos EDC BornholmerBo og søger derfor en motiveret, dygtig og erfaren ekstra medarbejder. Du vil være tæt på alle transaktioner og vil selvstændigt forestå administrative opgaver herunder før- og eftersagsbehandling. indgå i et team hvor der i alt vil være 10 medarbejdere, hvoraf der er 3 sagsbehandlere, en sekretær samt 6 ejendomsmæglere (hvoraf de 3 er valuarer). Din profil Som vores nye sagsbehandler skal du: selvstændigt kunne forestå den administrative del af en ejendomshandel have erfaring og rutine fra lignende job have erfaring med både før- og eftersagsbehandling være i besiddelse af overblik, struktur og godt humør kunne holde mange bolde i luften både store og små og mange forskellige være serviceminded få tingene til at lykkes ved en vedholdende indsats. Vi tilbyder en virksomhed med et solidt økonomisk fundament en attraktiv løn, tillige med pensionsordning og sundhedsforsikring et spændende og udfordrende job i en innovativ virksomhed i vækst nr. 10 som bedst sælgende ejendomsmægler i hele Danmark i år 2018 mulighed for sparring med øvrige sagsbehandlere og medarbejdere i EDC kæden gode kollegaer med masser af erfaring og viden sociale arrangementer løbende relevant efteruddannelse. EDC BornholmerBo går meget op i at rådgive og tilbyde vore kunder den bedste behandling, ligesom EDC BornholmerBo via sit virke med hjælp, sponsorater og andet, er en del af øens liv. EDC-kæden er suverænt Danmarks største ejendomsmæglerkæde ejet af ejendomsmæglerne selv. Din ansøgning bedes fremsendt skriftligt pr. mail til: EDC BornholmerBo, ansvarlig indehaver, ejendomsmægler MDE Carsten Schou, carsten.schou@edc.dk med CV, et vellignende foto, samt nogle ord om dig selv og dine kvalifikationer og hvorfor vi skal vælge dig som vores nye kollega. Din ansøgning vil blive behandlet fortroligt. Ansøgningsfrist hurtigst muligt. Er der spørgsmål så kan Carsten Schou kontaktes pr. telefon 2012 5683.11jobnet0dd0cb94100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerBornholmBornholm3533288EDC Bornholmerbo I/S v/Carsten Schou, Dan Dellgren og Kurt Brandt Mortensen11Tornegade 13700RønneDKDanmark0carsten.schou@edc.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766693JobNet4994565499456510023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dd0cb94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dd0cb94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dd0cb94&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dd0cb94&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration361855358carsten.schou@edc.dkcarsten.schou@edc.dkDKDanmarkDKDanmark330043890Kontorassistent til barselsvikariatRobot Kontorassistent Da vores kontorassistent skal på barsel, søger vi en barselsvikar. Du vil indgå i vores team med to dygtige kollegaer, som varetager alle administrative funktioner for vores virksomheder indenfor el, vvs og ventilation. Tiltrædelse Den 26. august 2019, hvor du de første to uger, vil sidde sammen med den nuværende kontorassistent, så du kan komme godt i gang med arbejdet, inden hun starter sin barsel. Om Axel Sørensen A S Axel Sørensen A S er det eneste firma på Bornholm hvor der er samlet EL, VVS og Ventilation under et tag. Vi beskæftiger 50 medarbejder i en bred vifte af opgaver med synergi på tværs af faggrupper. Vi har en uformel omgangstone med frihed under ansvar og synes det skal være sjovt at gå på arbejde. Arbejdsområder vil bl.a. være: - Ordremodtagelse - Debitor styring fakturering rykker procedure - Vedligeholdelse af kontrakter serviceaftaler - Optimering af processer og forretningsgange - Support af virksomheden - Tlf. betjening og kundekontakt - Ad hoc opgaver Din profil: - Relevant uddannelsesmæssig baggrund - Udpræget ordenssans, omhyggelig og arbejder struktureret - Flair for tal og IT. Gerne erfaring indenfor sagsstyring og e-conomic. - Selvstændig og team spiller - Kan have mange bolde i luften uden at miste overblikket - Service minded og et godt humør - Det falder dig naturligt at assistere dine kollegaer med diverse administrative opgaver og går ikke af banen for en ny udfordring Vi tilbyder: - Et selvstændigt job - Medvirken til at præge din egen hverdag og firmaets udvikling - Fokus på og mulighed for personlig og faglig udvikling - En virksomhed med fokus på arbejdsglæde - En god og humoristisk omgangstone Ansøgningsfrist: Ansøgningsfrist er torsdag den 18 07-2019, hvor vi løbende vil evaluere indkomne ansøgninger. Vi vil løbende indkalde til og afholde samtaler. Lyder dette som noget for dig, hører vi gerne fra dig. Ønsker du at høre mere, kan du kontakte Christine Tarp eller Mie Nielsen på 56950569

Kontorassistent

Da vores kontorassistent skal på barsel, søger vi en barselsvikar.

Du vil indgå i vores team med to dygtige kollegaer, som varetager alle administrative funktioner for vores virksomheder indenfor el, vvs og ventilation.

 

Tiltrædelse

Den 26. august 2019, hvor du de første to uger, vil sidde sammen med den nuværende kontorassistent, så du kan komme godt i gang med arbejdet, inden hun starter sin barsel.  

 

Om Axel Sørensen A/S

Axel Sørensen A/S er det eneste firma på Bornholm hvor der er samlet EL, VVS og Ventilation under et tag. Vi beskæftiger 50 medarbejder i en bred vifte af opgaver med synergi på tværs af faggrupper.

Vi har en uformel omgangstone med frihed under ansvar og synes det skal være sjovt at gå på arbejde.

 

Arbejdsområder vil bl.a. være:

- Ordremodtagelse

- Debitor styring / fakturering / rykker procedure

- Vedligeholdelse af kontrakter / serviceaftaler

- Optimering af processer og forretningsgange

- Support af virksomheden

- Tlf. betjening og kundekontakt

- Ad hoc opgaver

 

Din profil:

- Relevant uddannelsesmæssig baggrund

- Udpræget ordenssans, omhyggelig og arbejder struktureret

- Flair for tal og IT. Gerne erfaring indenfor sagsstyring og e-conomic.

- Selvstændig og team spiller

- Kan have mange bolde i luften uden at miste overblikket

- Service minded og et godt humør

- Det falder dig naturligt at assistere dine kollegaer med diverse administrative opgaver og går ikke af banen for en ny udfordring

 

Vi tilbyder:

- Et selvstændigt job

- Medvirken til at præge din egen hverdag og firmaets udvikling

- Fokus på og mulighed for personlig og faglig udvikling

- En virksomhed med fokus på arbejdsglæde

- En god og humoristisk omgangstone

 

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfrist er torsdag den 18/07-2019, hvor vi løbende vil evaluere indkomne ansøgninger.

Vi vil løbende indkalde til og afholde samtaler.

Lyder dette som noget for dig, hører vi gerne fra dig. Ønsker du at høre mere, kan du kontakte Christine Tarp eller Mie Nielsen på 56950569

AXEL SØRENSEN EL A/SRønne2019-06-15T00:00:002019-07-18T00:00:00
330041034KiF Bornholm søger kontorelevRobot Kriminalforsorgen Hovedstaden KiF Bornholm søger kontorelev. Kriminalforsorgen Hovedstaden KiF Bornholm søger pr. 1. oktober 2019 en elev til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Kriminalforsorgen Hovedstaden KiF Bornholm tilbyder en bred og alsidig kontoruddannelse i en spændende og dynamisk virksomhed. Som kontorelev vil du gennemgå en 2-årig uddannelse, hvor du vil få forskellige arbejdsopgaver inden for områderne journalisering, klientkontakt, kontakt til samarbejdspartnere, personaleadministration, regnskab, telefonbetjening, posthåndtering, opgaver ift. fodlænke-afsoninger samt øvrige administrative opgaver, heriblandt for Bornholms Arrest. Om dig Du er videbegærlig og har lysten til at lære nyt Du ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater, og tager aktivt ansvar for din læring og dit arbejde Du er god til at omgås forskellige typer mennesker Du har en frisk tilgang til dit arbejde, og lader dig ikke slå ud af udfordringer eller travlhed Du er mødestabil og indstillet på, at der vil være en del rutineprægede opgaver Du holder af også at løse akutte opgaver eller indgå i større projekter Du behersker både skriftligt og mundtligt dansk på højt niveau Du har rimelige IT-kundskaber, kender til Office-pakken og ikke mindst du har lysten til at arbejde digitalt Forudsætninger for ansættelse Vi forventer, at du har afsluttet én af disse uddannelser: EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer STX, HF, HTX inkl. 10 ugers HGS eller EUS forløb HHX inkl. 5 ugers grundforløb HG med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer opnået før 1. august 2019 Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted. Det er også en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med en eventuel samtale giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i Det Centrale Kriminalregister. Løn og ansættelsesvilkår: Stillingen er en 2-årig uddannelsesstilling med tiltrædelse den 1. oktober 2019. Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost, der være mulighed for flekstid. Ud over den praktiske uddannelse, er der i alt 15 ugers skoleforløb, inkl. den afsluttende fagprøve. Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Arbejdsstedet vil primært være: KiF Bornholm, Sct. Mortens Gade 17, 3700 Rønne, men du vil også have din naturlige gang i Bornholm Arrest. Herudover vil der, efter gensidig aftale, være mulighed for 1 modul, hvor dit arbejdssted vil være på én af vores andre institutioner i område hovedstaden, hvorfor du skal være indstillet på en vis mobilitet. Ansøgning Du søger stillingen via knappen søg stillingen . Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Du skal vedlægge relevante eksamensbeviser til din ansøgning. Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedlæg dine standpunktskarakterer. Har du modtaget merit for dele af adgangskravene, skal du også vedlægge disse. Er du fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning. Ansøgningsfristen er den 2. juli 2019. Samtaler forventes afholdt medio juli måned 2019. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kontorassistent Linette Skov Mortensen, tlf. 7255 7660 eller e-mail: kif.bornholm@krfo.dk. Om Kriminalforsorgen Hovedstaden Kriminalforsorgen Hovedstaden består af Områdekontoret i København, Transport og bevogtningsenheden, 1 lukket fængsel, 1 åbent fængsel, 1 udrejsecenter, 6 arresthuse, 4 afdelinger i friheden, samt 2 pensioner, som geografisk ligger i København, i Nordsjælland, på Færøerne og på Bornholm. Området har ca. 1200 ansatte, fordelt på fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere. For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.Kriminalforsorgen.dk Alle interesserede opfordres uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingenKriminalforsorgen Hovedstaden – KiF Bornholm søger kontorelev.

Kriminalforsorgen Hovedstaden – KiF Bornholm søger pr. 1. oktober 2019 en elev til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration.

Kriminalforsorgen Hovedstaden – KiF Bornholm tilbyder en bred og alsidig kontoruddannelse i en spændende og dynamisk virksomhed.

Som kontorelev vil du gennemgå en 2-årig uddannelse, hvor du vil få forskellige arbejdsopgaver inden for områderne journalisering, klientkontakt, kontakt til samarbejdspartnere, personaleadministration, regnskab, telefonbetjening, posthåndtering, opgaver ift. fodlænke-afsoninger samt øvrige administrative opgaver, heriblandt for Bornholms Arrest.

Om dig

  • Du er videbegærlig og har lysten til at lære nyt
  • Du ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater, og tager aktivt ansvar for din læring og dit arbejde
  • Du er god til at omgås forskellige typer mennesker
  • Du har en frisk tilgang til dit arbejde, og lader dig ikke slå ud af udfordringer eller travlhed
  • Du er mødestabil og indstillet på, at der vil være en del rutineprægede opgaver
  • Du holder af også at løse akutte opgaver eller indgå i større projekter
  • Du behersker både skriftligt og mundtligt dansk på højt niveau
  • Du har rimelige IT-kundskaber, kender til Office-pakken og ikke mindst – du har lysten til at arbejde digitalt
Forudsætninger for ansættelse

Vi forventer, at du har afsluttet én af disse uddannelser:

  • EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer
  • STX, HF, HTX inkl. 10 ugers HGS eller EUS forløb
  • HHX inkl. 5 ugers grundforløb
  • HG med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer opnået før 1. august 2019
Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Det er også en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med en eventuel samtale giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i Det Centrale Kriminalregister.

Løn og ansættelsesvilkår:

Stillingen er en 2-årig uddannelsesstilling med tiltrædelse den 1. oktober 2019.

Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost, der være mulighed for flekstid.

Ud over den praktiske uddannelse, er der i alt 15 ugers skoleforløb, inkl. den afsluttende fagprøve.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Arbejdsstedet vil primært være: KiF Bornholm, Sct. Mortens Gade 17, 3700 Rønne, men du vil også have din naturlige gang i Bornholm Arrest. Herudover vil der, efter gensidig aftale, være mulighed for 1 modul, hvor dit arbejdssted vil være på én af vores andre institutioner i område hovedstaden, hvorfor du skal være indstillet på en vis mobilitet.

Ansøgning

Du søger stillingen via knappen ”søg stillingen”.

Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling.

Du skal vedlægge relevante eksamensbeviser til din ansøgning. Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedlæg dine standpunktskarakterer. Har du modtaget merit for dele af adgangskravene, skal du også vedlægge disse. Er du fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning.

Ansøgningsfristen er den 2. juli 2019.

Samtaler forventes afholdt medio juli måned 2019.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kontorassistent Linette Skov Mortensen, tlf. 7255 7660 eller e-mail: kif.bornholm@krfo.dk.

Om Kriminalforsorgen Hovedstaden

Kriminalforsorgen Hovedstaden består af Områdekontoret i København, Transport og bevogtningsenheden, 1 lukket fængsel, 1 åbent fængsel, 1 udrejsecenter, 6 arresthuse, 4 afdelinger i friheden, samt 2 pensioner, som geografisk ligger i København, i Nordsjælland, på Færøerne og på Bornholm.

Området har ca. 1200 ansatte, fordelt på fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere.

For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.Kriminalforsorgen.dk

Alle interesserede opfordres – uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold – til at søge stillingen














KiF BornholmRønne2019-06-15T00:00:002019-07-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorassistent til barselsvikariat

AXEL SØRENSEN EL A/S

Rønne
Kontorassistent Da vores kontorassistent skal på barsel, søger vi en barselsvikar. Du vil indgå i vores team med to dygtige kollegaer, som varetager alle administrative funktioner for vores virksomheder indenfor el, vvs og ventilation. Tiltrædelse D...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

KiF Bornholm søger kontorelev

KiF Bornholm

Rønne
Kriminalforsorgen Hovedstaden KiF Bornholm søger kontorelev. Kriminalforsorgen Hovedstaden KiF Bornholm søger pr. 1. oktober 2019 en elev til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Kriminalforsorgen Hovedstaden KiF Bornholm tilbyd...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:2. juli 2019