Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Effektiv studentermedhjælper med gode samarbejdsevner

Sikkerhedsstyrelsen sætter sikkerhed på dagsordenen og gør det trygt at være forbruger og nemmere at være virksomhed i Danmark. Nu søger vi en studentermedhjælper, der kommer til at få fingrene i administrativt arbejde og sagsbehandling.

Hvad forventer vi af dig?
Du bliver en del af afdelingen Planlægning, som består af 13 kolleger, der er i konstant bevægelse for at skabe værdi for vores kunder. Effektivitet præger i høj grad vores hverdag, og derfor har vi brug for dig. Du vil få egne ansvarsområder, som vi har tillid til, at du trives med. Du bliver en vigtig del i at lette arbejdet for vores tekniske sagsbehandlere og kundekonsulenter.

Vi forventer, at du er struktureret og på selvstændig vis påtager dig ansvaret for at løse opgaver med stort engagement. Du er den rette person til jobbet, hvis du kan sige ja til følgende:

  1. Du er effektiviteten selv. Både når du laver administrative opgaver eller hjælper med at dokumentere testresultater. Når du skal løse opgaver, går du målrettet til værks, og du respekterer aftaler om deadline og kvalitet. Du ændrer lynhurtigt fokus, hvis en hasteopgave lander på dit bord.
  2. Du har særdeles gode samarbejdsevner. Og du ved, at de bedste resultater ofte skabes sammen. Derfor samarbejder du med dine kolleger om at løse opgaver i et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone.
  3. Du tager initiativ til at forbedre arbejdsprocesser. I dit arbejde er du opmærksom på arbejdsprocesser og opgaver, og du er ikke bange for at stille spørgsmål. Du kommer gerne med forslag, hvis du ser forbedringspotentialer.
Vi forestiller os desuden, at du;

  • er erfaren bruger af Office-pakken - specielt Excel og Word.
  • har mod på at lære nye it-programmer.
  • har teknisk indsigt samt myndighedsforståelse, men det er ikke et krav.
  • er i gang med en professionsbachelor i offentlig administration eller en lignende uddannelse.
Hvad kommer du til at lave?
Du får en vigtig rolle i at hjælpe vores faglige specialister med administrative opgaver. Du skal løse opgaver, der skulle være fikset i går, haster lige nu eller som vi først ser udbyttet af om en rum tid. Som studentermedhjælper vil du typisk have dine egne faste ansvarsområder kombineret med andre opgaver fra kolleger.

Opgaverne kan være forskellige, men et udpluk kan være at;

  • hjælpe dine kolleger med at finde specifikke produkter på det danske marked.
  • benytte nyudviklet AI-værktøj til at søge efter farlige produkter på det danske marked, samt at bidrage til sagsbehandlingen.
  • modtage og dokumentere produkter, som du efterfølgende sender til test.
  • lettere sagsbehandling i forbindelse med forskellige anmeldelser.
Stillingen er 15 timer om ugen, og det forventes, at de fleste timer ligger i den almindelige arbejdstid mellem 8-16.

Sådan ansøger du
Send din ansøgning og dit CV via link på www.sik.dk senest den 16. februar 2020 kl. 23.59. Vi forventer at holde samtaler den 21. februar 2020.

Du ansættes med ca. 15 timer ugentligt efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation med tiltrædelse pr. 1. april 2020.

Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at ringe til teamleder Evy Boe Madsen på tlf. 25 10 39 23. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley på tlf. 91 33 71 92.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi alle uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165180Phoenix-7e042f4812020-01-27T00:00:00Effektiv studentermedhjælper med gode samarbejdsevnerSikkerhedsstyrelsen sætter sikkerhed på dagsordenen og gør det trygt at være forbruger og nemmere at være virksomhed i Danmark. Nu søger vi en studentermedhjælper, der kommer til at få fingrene i administrativt arbejde og sagsbehandling.

Hvad forventer vi af dig?
Du bliver en del af afdelingen Planlægning, som består af 13 kolleger, der er i konstant bevægelse for at skabe værdi for vores kunder. Effektivitet præger i høj grad vores hverdag, og derfor har vi brug for dig. Du vil få egne ansvarsområder, som vi har tillid til, at du trives med. Du bliver en vigtig del i at lette arbejdet for vores tekniske sagsbehandlere og kundekonsulenter.

Vi forventer, at du er struktureret og på selvstændig vis påtager dig ansvaret for at løse opgaver med stort engagement. Du er den rette person til jobbet, hvis du kan sige ja til følgende:

  1. Du er effektiviteten selv. Både når du laver administrative opgaver eller hjælper med at dokumentere testresultater. Når du skal løse opgaver, går du målrettet til værks, og du respekterer aftaler om deadline og kvalitet. Du ændrer lynhurtigt fokus, hvis en hasteopgave lander på dit bord.
  2. Du har særdeles gode samarbejdsevner. Og du ved, at de bedste resultater ofte skabes sammen. Derfor samarbejder du med dine kolleger om at løse opgaver i et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone.
  3. Du tager initiativ til at forbedre arbejdsprocesser. I dit arbejde er du opmærksom på arbejdsprocesser og opgaver, og du er ikke bange for at stille spørgsmål. Du kommer gerne med forslag, hvis du ser forbedringspotentialer.
Vi forestiller os desuden, at du;

  • er erfaren bruger af Office-pakken - specielt Excel og Word.
  • har mod på at lære nye it-programmer.
  • har teknisk indsigt samt myndighedsforståelse, men det er ikke et krav.
  • er i gang med en professionsbachelor i offentlig administration eller en lignende uddannelse.
Hvad kommer du til at lave?
Du får en vigtig rolle i at hjælpe vores faglige specialister med administrative opgaver. Du skal løse opgaver, der skulle være fikset i går, haster lige nu eller som vi først ser udbyttet af om en rum tid. Som studentermedhjælper vil du typisk have dine egne faste ansvarsområder kombineret med andre opgaver fra kolleger.

Opgaverne kan være forskellige, men et udpluk kan være at;

  • hjælpe dine kolleger med at finde specifikke produkter på det danske marked.
  • benytte nyudviklet AI-værktøj til at søge efter farlige produkter på det danske marked, samt at bidrage til sagsbehandlingen.
  • modtage og dokumentere produkter, som du efterfølgende sender til test.
  • lettere sagsbehandling i forbindelse med forskellige anmeldelser.
Stillingen er 15 timer om ugen, og det forventes, at de fleste timer ligger i den almindelige arbejdstid mellem 8-16.

Sådan ansøger du
Send din ansøgning og dit CV via link på www.sik.dk senest den 16. februar 2020 kl. 23.59. Vi forventer at holde samtaler den 21. februar 2020.

Du ansættes med ca. 15 timer ugentligt efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation med tiltrædelse pr. 1. april 2020.

Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at ringe til teamleder Evy Boe Madsen på tlf. 25 10 39 23. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley på tlf. 91 33 71 92.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi alle uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.



2020-02-17T00:57:12.420 Sikkerhedsstyrelsen sætter sikkerhed på dagsordenen og gør det trygt at være forbruger og nemmere at være virksomhed i Danmark. Nu søger vi en studentermedhjælper, der kommer til at få fingrene i administrativt arbejde og sagsbehandling. Hvad forventer vi af dig? Du bliver en del af afdelingen Planlægning, som består af 13 kolleger, der er i konstant bevægelse for at skabe værdi for vores kunder. Effektivitet præger i høj grad vores hverdag, og derfor har vi brug for dig. Du vil få egne ansvarsområder, som vi har tillid til, at du trives med. Du bliver en vigtig del i at lette arbejdet for vores tekniske sagsbehandlere og kundekonsulenter. Vi forventer, at du er struktureret og på selvstændig vis påtager dig ansvaret for at løse opgaver med stort engagement. Du er den rette person til jobbet, hvis du kan sige ja til følgende: Du er effektiviteten selv. Både når du laver administrative opgaver eller hjælper med at dokumentere testresultater. Når du skal løse opgaver, går du målrettet til værks, og du respekterer aftaler om deadline og kvalitet. Du ændrer lynhurtigt fokus, hvis en hasteopgave lander på dit bord. Du har særdeles gode samarbejdsevner. Og du ved, at de bedste resultater ofte skabes sammen. Derfor samarbejder du med dine kolleger om at løse opgaver i et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. Du tager initiativ til at forbedre arbejdsprocesser. I dit arbejde er du opmærksom på arbejdsprocesser og opgaver, og du er ikke bange for at stille spørgsmål. Du kommer gerne med forslag, hvis du ser forbedringspotentialer. Vi forestiller os desuden, at du er erfaren bruger af Office-pakken - specielt Excel og Word. har mod på at lære nye it-programmer. har teknisk indsigt samt myndighedsforståelse, men det er ikke et krav. er i gang med en professionsbachelor i offentlig administration eller en lignende uddannelse. Hvad kommer du til at lave? Du får en vigtig rolle i at hjælpe vores faglige specialister med administrative opgaver. Du skal løse opgaver, der skulle være fikset i går, haster lige nu eller som vi først ser udbyttet af om en rum tid. Som studentermedhjælper vil du typisk have dine egne faste ansvarsområder kombineret med andre opgaver fra kolleger. Opgaverne kan være forskellige, men et udpluk kan være at hjælpe dine kolleger med at finde specifikke produkter på det danske marked. benytte nyudviklet AI-værktøj til at søge efter farlige produkter på det danske marked, samt at bidrage til sagsbehandlingen. modtage og dokumentere produkter, som du efterfølgende sender til test. lettere sagsbehandling i forbindelse med forskellige anmeldelser. Stillingen er 15 timer om ugen, og det forventes, at de fleste timer ligger i den almindelige arbejdstid mellem 8-16. Sådan ansøger du Send din ansøgning og dit CV via link på www.sik.dk senest den 16. februar 2020 kl. 23.59. Vi forventer at holde samtaler den 21. februar 2020. Du ansættes med ca. 15 timer ugentligt efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation med tiltrædelse pr. 1. april 2020. Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at ringe til teamleder Evy Boe Madsen på tlf. 25 10 39 23. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley på tlf. 91 33 71 92. Vi glæder os til at høre fra dig! Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi alle uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.11Jobnet7e042f48100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129245&DepartmentId=6211&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3699088Sikkerhedsstyrelsen11Nørregade 636700EsbjergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent10000891949JobNet5105853510585310027-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e042f48https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e042f48https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e042f48&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e042f48&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/419022-149-1.jpgEffektiv studentermedhjælper med gode samarbejdsevner12008001Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige364013827Abigaelnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK