Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Efterspørgsel på kontorassistenter

Er du skarp i bogholderi og søger du vikariat?
 
Vi søger for kunde en god vikar, der er interesseret i nedenstående arbejdsopgaver. Vigtigst er det, at du har bogholderi erfaring samt SAP erfaring.
 
Arbejdsopgaver/faglige kvalifikationer: 
Uddannet kontorassistent 
Erfaring med bogholderi
Allround sekretær  
Gerne erfaring i Navision og C5 
Gerne erfaring i SAP og Axapta 
 
 
Personlige kvalifikationer: 
Du kan arbejde selvstændigt
Tale, skrive og forstå dansk 
Du er omgængelig og engageret  
Du er stabil og møder til tiden 
Du kan fremvise straffeattest  
 
Vi behandler løbende ansøgninger, der er modtaget og kontakter dig, så snart der igen er efterspørgsel. Skriv gerne i din ansøgning, hvilken type job du er interesseret i og fremhæv gerne dine primære kompetencer. 
 
Du vil blive ansat af JKS, og vi tilbyder overenskomstmæssig løn inkl. pension, feriepenge mv.  
For yderligere information, kontakt JKS´ afdeling i Randers på 86 440 750 eller E-mail: randers@jks.dk 
 
Ansættelsesdato: 
Løbende. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329815506Phoenix-048b935212018-05-18T17:00:54.877Efterspørgsel på kontorassistenter
Er du skarp i bogholderi og søger du vikariat?
 
Vi søger for kunde en god vikar, der er interesseret i nedenstående arbejdsopgaver. Vigtigst er det, at du har bogholderi erfaring samt SAP erfaring.
 
Arbejdsopgaver/faglige kvalifikationer: 
Uddannet kontorassistent 
Erfaring med bogholderi
Allround sekretær  
Gerne erfaring i Navision og C5 
Gerne erfaring i SAP og Axapta 
 
 
Personlige kvalifikationer: 
Du kan arbejde selvstændigt
Tale, skrive og forstå dansk 
Du er omgængelig og engageret  
Du er stabil og møder til tiden 
Du kan fremvise straffeattest  
 
Vi behandler løbende ansøgninger, der er modtaget og kontakter dig, så snart der igen er efterspørgsel. Skriv gerne i din ansøgning, hvilken type job du er interesseret i og fremhæv gerne dine primære kompetencer. 
 
Du vil blive ansat af JKS, og vi tilbyder overenskomstmæssig løn inkl. pension, feriepenge mv.  
For yderligere information, kontakt JKS´ afdeling i Randers på 86 440 750 eller E-mail: randers@jks.dk 
 
Ansættelsesdato: 
Løbende. 
 
2018-06-30T00:50:46.293 Er du skarp i bogholderi og søger du vikariat? Vi søger for kunde en god vikar, der er interesseret i nedenstående arbejdsopgaver. Vigtigst er det, at du har bogholderi erfaring samt SAP erfaring. Arbejdsopgaver faglige kvalifikationer: Uddannet kontorassistent Erfaring med bogholderi Allround sekretær Gerne erfaring i Navision og C5 Gerne erfaring i SAP og Axapta Personlige kvalifikationer: Du kan arbejde selvstændigt Tale, skrive og forstå dansk Du er omgængelig og engageret Du er stabil og møder til tiden Du kan fremvise straffeattest Vi behandler løbende ansøgninger, der er modtaget og kontakter dig, så snart der igen er efterspørgsel. Skriv gerne i din ansøgning, hvilken type job du er interesseret i og fremhæv gerne dine primære kompetencer. Du vil blive ansat af JKS, og vi tilbyder overenskomstmæssig løn inkl. pension, feriepenge mv. For yderligere information, kontakt JKS´ afdeling i Randers på 86 440 750 eller E-mail: randers@jks.dk Ansættelsesdato: Løbende.10Phoenix048b9352101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=143810&DepartmentId=18968&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3262157JKS A/S11Kirkegade 1, 3., th8900Randers CDKDanmarkORS/048b9352_logo.pngORS/Small/048b9352_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset574664JksHrManagerSpecialpakke 10011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=048b9352https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=048b9352https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=048b9352&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=048b9352&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgEfterspørgsel på kontorassistenter12007971Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration355082765tsa@jks.dkDKDanmarkDKDanmark330133134Område VEST - Administrativ medarbejderRobot Vi søger en administrativ medarbejder 34 timer om ugen fra 1. februar 2020. Stillingen har pt. fysisk placering på Kollektivhuset.Har du lyst til at arbejde med økonomi og administrative opgaver indenfor omsorgsområdet, og har du en stærk administrativ profil, har vi måske jobbet til dig.Område Vest er et af de 3 ældreområder i Randers Kommune. Område Vest dækker den vestlige del af Randers kommune og består af centrene Kildevang, Kollektivhuset, Borupvænget, Fårup Ældrecenter, Terneparken i Asferg samt udedistrikter.Administrationen i Område Vest er et team bestående af en administrativ leder og 6 administrative medarbejdere. De administrative medarbejdere sidder fordelt på centrene og samarbejder omkring løn- og personaleadministration, økonomi og andre administrative opgaver.ArbejdsopgaverØkonomiopgaver, kendskab til Prisme er en fordel men ikke et kravServicering af centerets og Område Vest store kontaktflade af ledere, medarbejdere, beboere og øvrige samarbejdsparterØvrige administrative opgaver som skrivning, indberetninger, revidering af hjemmeside, telefonpasning, indkøb, nøgleregistrering og andre ad hoc opgaverHvem er duDu har en relevant administrativ uddannelse - gerne suppleret med kommunom eller tilsvarende efteruddannelseDu har en stærk skriftlig og mundtlig formuleringsevneDu er rutineret bruger af Microsoft OfficeDu er nysgerrig på nye opgaver, IT-systemer og IT-udstyrDu kan lide at sidde på en banegård med mange henvendelser i løbet af dagenDu har gode samarbejdsevner og fokus på den gode serviceDu kan planlægge og arbejde selvstændigtDu kan bidrage med fleksibilitet og godt humør til fællesskabetVi tilbyderEn god arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og højt til loftetEt spændende og udfordrende job i et team på 6 engagerede administrative kolleger. På Kollektivhuset sidder I to sammen på kontoretFaglig og personlig udviklingSamarbejde på tværs af faggrænserStor indflydelse på tilrettelæggelse af det daglige arbejdeMulighed for relevant efteruddannelseHar du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Susanne Skouboe på tlf. 89 15 88 02 eller mobil 29 37 20 72.Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag den 18. december 2019.FristDin ansøgning vedlagt CV og relevant dokumentation sendes via linket senest onsdag den 11. december 2019.AnsættelsesforholdFast stilling på 34 timer om ugenTiltrædelse01-02-2020Ansøgningsfrist11-12-2019 23:59Virksomhedens oplysningerOmr VEST AdministrationKontaktpersonAdministrativ leder Susanne Skouboe på tlf. 89 15 88 02 eller mobil 29 37 20 72Vi søger en administrativ medarbejder 34 timer om ugen fra 1. februar 2020. Stillingen har pt. fysisk placering på Kollektivhuset.

Har du lyst til at arbejde med økonomi og administrative opgaver indenfor omsorgsområdet, og har du en stærk administrativ profil, har vi måske jobbet til dig.

Område Vest er et af de 3 ældreområder i Randers Kommune. Område Vest dækker den vestlige del af Randers kommune og består af centrene Kildevang, Kollektivhuset, Borupvænget, Fårup Ældrecenter, Terneparken i Asferg samt udedistrikter.

Administrationen i Område Vest er et team bestående af en administrativ leder og 6 administrative medarbejdere. De administrative medarbejdere sidder fordelt på centrene og samarbejder omkring løn- og personaleadministration, økonomi og andre administrative opgaver.

Arbejdsopgaver
  • Økonomiopgaver, kendskab til Prisme er en fordel men ikke et krav
  • Servicering af centerets og Område Vest store kontaktflade af ledere, medarbejdere, beboere og øvrige samarbejdsparter
  • Øvrige administrative opgaver som skrivning, indberetninger, revidering af hjemmeside, telefonpasning, indkøb, nøgleregistrering og andre ad hoc opgaver

Hvem er du
  • Du har en relevant administrativ uddannelse - gerne suppleret med kommunom eller tilsvarende efteruddannelse
  • Du har en stærk skriftlig og mundtlig formuleringsevne
  • Du er rutineret bruger af Microsoft Office
  • Du er nysgerrig på nye opgaver, IT-systemer og IT-udstyr
  • Du kan lide at sidde ”på en banegård” med mange henvendelser i løbet af dagen
  • Du har gode samarbejdsevner og fokus på den gode service
  • Du kan planlægge og arbejde selvstændigt
  • Du kan bidrage med fleksibilitet og godt humør til fællesskabet

Vi tilbyder
  • En god arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og højt til loftet
  • Et spændende og udfordrende job i et team på 6 engagerede administrative kolleger. På Kollektivhuset sidder I to sammen på kontoret
  • Faglig og personlig udvikling
  • Samarbejde på tværs af faggrænser
  • Stor indflydelse på tilrettelæggelse af det daglige arbejde
  • Mulighed for relevant efteruddannelse

Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Susanne Skouboe på tlf. 89 15 88 02 eller mobil 29 37 20 72.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag den 18. december 2019.

Frist
Din ansøgning vedlagt CV og relevant dokumentation sendes via linket senest onsdag den 11. december 2019.

Ansættelsesforhold
Fast stilling på 34 timer om ugen

Tiltrædelse
01-02-2020

Ansøgningsfrist
11-12-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Omr VEST Administration

Kontaktperson
Administrativ leder Susanne Skouboe på tlf. 89 15 88 02 eller mobil 29 37 20 72

 

Randers KommuneRanders NV2019-12-03T00:00:002019-12-11T00:00:00
330131332Kirke- og kulturmedarbejder ved Bjerringbro KirkeRobot En stilling som kirke- og kulturmedarbejder ved Bjerringbro kirke er ledig pr.1. februar 2020. Stillingen er på 25 timer pr. uge. Kirke-kulturmedarbejderen varetager bl.a. følgende opgaver: babysalmesang minikonfirmander kirkecafe kirkehøjskole Børn og Gud i samarbejde med præsten Lejlighedsvis medvirke ved konfirmandarrangementer. Den pågældende arbejder tæt sammen med musik- og aktivitetsudvalget, de frivillige og kirkens medarbejdere. Vi søger en person, der: har en pædagogisk uddannelse eller erfaring med børn og unge har evne lyst til musik og sang er fleksibel, engageret, iderig og struktureret har interesse for det kirkelige arbejde er udadvendt og har en god formidlingsevne trives med mange bolde i luften kan arbejde selvstændigt, men også være samarbejdsorienteret Vi tilbyder: et godt arbejdsmiljø gode og friske kollegaer variation i opgaverne et udfordrende og selvstændigt job i et bysogn Ansættelse: Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 Centralorganisationen af 2010 og Organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 Centralorganisationen af 2010 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som bl.a. kordegn og kirke- og kulturmedarbejder og det tilhørende protokollat for sognemedhjælpere. Medarbejdere, der ikke opfylder kompetencekravet for stillingen og skal supplere sit kompetenceniveau, aflønnes i løngruppe 1. Årslønnen aftales indenfor intervallet 286.774,24 kr. 379.975,98 kr.(nutidskroner). Fikspunktet er 301.113,39 kr. (nutidskroner). Medarbejdere, der opfylder kompetencekravet for den pågældende stilling, aflønnes i løngruppe 2. Årslønnen aftales indenfor intervallet 301.113,39 kr. 430.161,36 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 315.451,45 kr.(nutidskroner). Der er ikke rådighedsforpligtelse til stillingen. OK tillæg på 875,21 kr. (nutidskroner) Løn, OK tillæg samt rådighedstillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk. Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk. Ansøgning: Skriftlig ansøgning vedlagt relevant dokumentation senest d. 11.12.19 kl.12 til: Bjerringbro Kirkekontor mrk. ansøgning Nørregade 33B 8850 Bjerringbro Mail: 8622fortrolig@sogn.dk Ansættelsessamtaler afholdes d.18.12. mellem kl. 10 15. Yderligere oplysninger: Yderligere oplysning kan fås ved henvendelse i dagtimerne til: kirke- og kulturmedarbejder Brita Bach Pedersen på tlf. 61224257 præst Gitte Korsholm Wamberg på tlf. 30331128 Beskrivelse af sognet kan du se på Bjerringbro kirkes facebook og på kirkens hjemmeside: www.bjerringbrokirke.dk.

En stilling som kirke- og kulturmedarbejder ved Bjerringbro kirke er ledig pr.1. februar 2020. Stillingen er på 25 timer pr. uge.

Kirke-kulturmedarbejderen varetager bl.a. følgende opgaver:

  • babysalmesang
  • minikonfirmander
  • kirkecafe
  • kirkehøjskole
  • Børn og Gud i samarbejde med præsten
  • Lejlighedsvis medvirke ved konfirmandarrangementer.

Den pågældende arbejder tæt sammen med musik- og aktivitetsudvalget, de frivillige og kirkens medarbejdere.

Vi søger en person, der:

  • har en pædagogisk uddannelse eller erfaring med børn og unge
  • har evne/lyst til musik og sang
  • er fleksibel, engageret, iderig og struktureret
  • har interesse for det kirkelige arbejde
  • er udadvendt og har en god formidlingsevne
  • trives med mange bolde i luften
  • kan arbejde selvstændigt, men også være samarbejdsorienteret

Vi tilbyder:

    • et godt arbejdsmiljø
  • gode og friske kollegaer
  • variation i opgaverne

 

  • et udfordrende og selvstændigt job i et bysogn

Ansættelse:

 

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 – Centralorganisationen af 2010 og Organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 – Centralorganisationen af 2010 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som bl.a. kordegn og kirke- og kulturmedarbejder og det tilhørende protokollat for sognemedhjælpere.

 

Medarbejdere, der ikke opfylder kompetencekravet for stillingen og skal supplere sit kompetenceniveau, aflønnes i løngruppe 1. Årslønnen aftales indenfor intervallet 286.774,24 kr. – 379.975,98 kr.(nutidskroner). Fikspunktet er 301.113,39 kr. (nutidskroner).

 

Medarbejdere, der opfylder kompetencekravet for den pågældende stilling, aflønnes i løngruppe 2. Årslønnen aftales indenfor intervallet 301.113,39 kr. – 430.161,36 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 315.451,45 kr.(nutidskroner).

 

Der er ikke rådighedsforpligtelse til stillingen.

OK tillæg på 875,21 kr. (nutidskroner)

 

Løn, OK tillæg samt rådighedstillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

 

Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

 

Ansøgning:

Skriftlig ansøgning vedlagt relevant dokumentation senest d. 11.12.19 kl.12 til:

Bjerringbro Kirkekontor   mrk. ansøgning Nørregade 33B 8850 Bjerringbro

Mail: 8622fortrolig@sogn.dk

Ansættelsessamtaler afholdes d.18.12. mellem kl. 10 – 15.

Yderligere oplysninger:

Yderligere oplysning kan fås ved henvendelse i dagtimerne til:

  • kirke- og kulturmedarbejder Brita Bach Pedersen på tlf. 61224257
  • præst Gitte Korsholm Wamberg på tlf. 30331128

Beskrivelse af sognet kan du se på Bjerringbro kirkes facebook og på kirkens hjemmeside: www.bjerringbrokirke.dk.

Bjerringbro MenighedsrådBjerringbro2019-12-05T00:00:002019-12-11T00:00:00
330130588Business Djursland søger SekretariatslederRobot Business Djursland er en interesseorganisation for virksomheder Djursland. Vi er i god vækst og udvikling, og derfor mangler vi dig, der kan samle trådene, servicere vores medlemmer og arbejde selvstændigt med en lang række sekretariatsopgaver. Opgaverne er mangeartede, og som sekretariatsleder skal du: brænde for at servicere og supportere et aktivt og dynamisk erhvervsliv. planlægge, organisere og være den perfekte vært. se muligheder i forandringer. være Business Djurslands ansigt udadtil, og løse opgaver i medlemsorganisationen. have drive for vækst og udvikling. arbejde professionelt og seriøst med løbende opfølgning og engagement. indgå i et professionelt samarbejde med bestyrelse og udvalg og være bindeled mellem medlemmer og bestyrelse. Der arbejdes struktureret med et årshjul. bidrage til implementering af strategi- og vækst løse opgaver fra administration til kommunikation og strategi. Vi søger et engageret og åbent menneske, der er klar til at arbejde i en forening med mange kontaktflader og opgaver. Du må meget gerne have erfaring med kommunikation og foreningsarbejde. Vi forventer, at du er Office superbruger og har erfaring med vedligeholdelse og opdatering af hjemmesider og sociale medier. Om os: Business Djursland er en erhvervsforening, der repræsenterer Djurslands samlede erhvervsliv. Vi er en interesseorganisation, der arbejder for en ambitiøs og sammenhængende erhvervsudvikling på Djursland for derigennem at skabe vækst og udvikling for den enkelte virksomhed og for regionen som helhed. Business Djursland har et tæt samarbejde med Syd- og Norddjurs kommuner og sætter vores præg på de kommunale erhvervsudviklingsprojekter og skaber dialog mellem kommunerne og erhvervslivet. Se mere på www.businessdjursland.dk Arbejdssted: Ny Lufthavnsvej 21, 8560 Kolind. Yderligere information: Bestyrelsesformand Ole Sørensen, tlf: 20486839, Næstformand Vibeke Tuxen vibeke tlf. 28554641, Formand Netværks og arrangements udv. Bente Steffensen tlf. 23729834 Løn og ansættelsesforhold: Deltid stilling på 25 30 timer uge. Arbejdstiden vil i jobbets natur være varierende. Løn forhandles med afsæt i kvalifikationer og relevant erfaring.

Business Djursland er en interesseorganisation for virksomheder Djursland. Vi er i god vækst og udvikling, og derfor mangler vi dig, der kan samle trådene, servicere vores medlemmer og arbejde selvstændigt med en lang række sekretariatsopgaver.

Opgaverne er mangeartede, og som sekretariatsleder skal du:

  • brænde for at servicere og supportere et aktivt og dynamisk erhvervsliv.
  • planlægge, organisere og være den perfekte vært.
  • se muligheder i forandringer.
  • være Business Djurslands ansigt udadtil, og løse opgaver i medlemsorganisationen.
  • have drive for vækst og udvikling.
  • arbejde professionelt og seriøst med løbende opfølgning og engagement.
  • indgå i et professionelt samarbejde med bestyrelse og udvalg og være bindeled mellem medlemmer og bestyrelse. Der arbejdes struktureret med et årshjul.
  • bidrage til implementering af strategi- og vækst
  • løse opgaver fra administration til kommunikation og strategi.


Vi søger et engageret og åbent menneske, der er klar til at arbejde i en forening med mange kontaktflader og opgaver. Du må meget gerne have erfaring med kommunikation og foreningsarbejde. Vi forventer, at du er Office superbruger og har erfaring med vedligeholdelse og opdatering af hjemmesider og sociale medier.

Om os: Business Djursland er en erhvervsforening, der repræsenterer Djurslands samlede erhvervsliv. Vi er en interesseorganisation, der arbejder for en ambitiøs og sammenhængende erhvervsudvikling på Djursland for derigennem at skabe vækst og udvikling for den enkelte virksomhed og for regionen som helhed.

Business Djursland har et tæt samarbejde med Syd- og Norddjurs kommuner og sætter vores præg på de kommunale erhvervsudviklingsprojekter og skaber dialog mellem kommunerne og erhvervslivet.

Se mere på www.businessdjursland.dk

Arbejdssted: Ny Lufthavnsvej 21, 8560 Kolind.
Yderligere information: Bestyrelsesformand Ole Sørensen, tlf: 20486839, Næstformand Vibeke Tuxen vibeke tlf. 28554641, Formand Netværks og arrangements udv. Bente Steffensen tlf. 23729834

Løn og ansættelsesforhold: Deltid stilling på 25 – 30 timer / uge. Arbejdstiden vil i jobbets natur være varierende.  Løn forhandles med afsæt i kvalifikationer og relevant erfaring.  

 

 

 

 

Business DjurslandKolind2019-11-26T00:00:002019-12-09T00:00:00
330118643Administrativ medarbejder til Udførerområdet - Børn og Familie i Favrskov KommuneRobot Vi søger en dygtig, initiativrig og serviceminded medarbejder til administrative og praktiske opgaverUdførerområdet, Børn og Familie, består af Familie- og Ungehuset, som er dagbehandlende indsatser til børn, unge og familier, og af Åhuset, som er Favrskov Kommunes døgntilbud til børn, der ikke kan bo hos deres forældre. Vi er ca. 50 medarbejdere i Udførerområdet, som alle har mere eller mindre kontakt med den administrative medarbejder. Begge tilbud er geografisk beliggende i Hadsten.Stillingen er berammet til 24 timer uge, og placering af arbejdstiden aftales nærmere.Som administrativ medarbejder lægger vi vægt på, at du som personkan lide at være på en arbejdsplads, der arbejder med børn, unge og familier, som har brug for hjælp i en periode af deres liv.kan lide, at der er mange bolde i luften på én gangkommer med dine ideer til, hvordan dine arbejdsopgaver kan løsesgiver en hånd med i forhold til praktiske opgaverhar humoristisk sans.Vi lægger vægt på følgende kvalifikationerDu er skarp til IT og har gerne erfaring med KMD EDH-system eller lyst til at blive erfaren i det og ønskeligt som superbruger, da der er brug for, at du kan oplære nye ansatte i dette systemDu har erfaring med bogholderi og bl.a. kan stå for udbetaling af lommepenge til de børn, der bor i ÅhusetKan bistå med materialesamling til tilsyn og indberetning til tilbudsportalenVil stå for indkøb via kommunens indkøbsportal og være tovholder på bestilling af håndværkere og rengøringHar lyst til at løse diverse forfaldende opgaver, der opstår.Yderligere oplysningerAnsøgningsfrist er 11. december 2019.Der vil være ansættelsessamtaler torsdag 19. december 2019Løn efter gældende overenskomst.Stillingen refererer til afdelingslederen, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lise Lester på telefon 20 20 81 78 eller sende en mail på lles@favrskov.dk.Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.Søg jobbetVi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stillinger på favrskov.dk jobFavrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektroniskVi søger en dygtig, initiativrig og serviceminded medarbejder til administrative og praktiske opgaver

Udførerområdet, Børn og Familie, består af Familie- og Ungehuset, som er dagbehandlende indsatser til børn, unge og familier, og af Åhuset, som er Favrskov Kommunes døgntilbud til børn, der ikke kan bo hos deres forældre. Vi er ca. 50 medarbejdere i Udførerområdet, som alle har mere eller mindre kontakt med den administrative medarbejder. Begge tilbud er geografisk beliggende i Hadsten.

Stillingen er berammet til 24 timer/uge, og placering af arbejdstiden aftales nærmere.

Som administrativ medarbejder lægger vi vægt på, at du som person
  • kan lide at være på en arbejdsplads, der arbejder med børn, unge og familier, som har brug for hjælp i en periode af deres liv.
  • kan lide, at der er mange bolde i luften på én gang
  • kommer med dine ideer til, hvordan dine arbejdsopgaver kan løses
  • giver en hånd med i forhold til praktiske opgaver
  • har humoristisk sans.

Vi lægger vægt på følgende kvalifikationer
  • Du er skarp til IT og har gerne erfaring med KMD EDH-system eller lyst til at blive erfaren i det og ønskeligt som superbruger, da der er brug for, at du kan oplære nye ansatte i dette system
  • Du har erfaring med bogholderi og bl.a. kan stå for udbetaling af lommepenge til de børn, der bor i Åhuset
  • Kan bistå med materialesamling til tilsyn og indberetning til tilbudsportalen
  • Vil stå for indkøb via kommunens indkøbsportal og være tovholder på bestilling af håndværkere og rengøring
  • Har lyst til at løse diverse forfaldende opgaver, der opstår.

Yderligere oplysninger
Ansøgningsfrist er 11. december 2019.

Der vil være ansættelsessamtaler torsdag 19. december 2019

Løn efter gældende overenskomst.

Stillingen refererer til afdelingslederen, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lise Lester på telefon 20 20 81 78 eller sende en mail på lles@favrskov.dk.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.

Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stillinger på favrskov.dk/job

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

Favrskov KommuneUlstrup2019-11-06T00:00:002019-12-11T00:00:00
330136246Administrativ medarbejder til Tandplejen, Skive KommuneRobot Har du flair for kommunikation, IT og økonomi? Har du gode samarbejdsevner? Kan du tænke dig at arbejde som nøgleperson på en stor klinik?Om tandplejenSkive Kommunale Tandpleje søger en administrativ medarbejder pr. 1. marts 2020. Tandplejen er samlet på én stor klinik i Sundhedshuset i Skive. Vi er 30 medarbejdere og behandler ca. 9000 børn og unge, 200 omsorgstandplejepatienter, 130 specialtandplejepatienter samt 40 udsatte borgere. Vi har et godt arbejdsmiljø, og vi lægger vægt på værdsættende tilgang både i forhold til patienter, samarbejdspartnere og kollegaer. Vi har fokus på at hjælpes ad på tværs af faggrupper.KompetencekravDu skal søge stillingen, hvis du har interesse for:Administrative opgaver i forhold til personaleSuperbrugerfunktion såvel mht. fagsystem (TK2) som ESDHØkonomistyring i samarbejde med overtandlægenBorgerkontakt kontakt med samarbejdspartnere, private tandlæger m.fl.Administration forbundet med omsorgstandpleje samt overtandlægens konsulentfunktion mv.Sekretæropgaver referent til møder, booking af lokaler, pasning af overtandlægens telefon, når denne har mødeaktivitet mv.Bestilling af varer (udover dentale produkter)Ad hoc -opgaverOm digDu er har:Kommunikative evner (både skrift og tale)Gode samarbejdsevner og kan lide at arbejde med menneskerFokus på tværfagligt samarbejde til gavn for patienterneSelvstændigRobust med evne til at bevare overblikketUdadvendt med lyst til at arbejde sammen med 29 kollegaerVi tilbyderDer er tale om en 32,20 timers stilling med 34,5 timer ugentligt i 42 arbejdesuger.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Yderligere oplysningerVil du vide mere, kan du kontakte overtandlæge Merete Vang Korsgaard på mail meko@skivekommune.dk eller telefon 99 15 68 82Ansøgningsfrist3. januar 2020. Vi holder ansættelsessamtaler den 15. januar 2020Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkHar du flair for kommunikation, IT og økonomi? Har du gode samarbejdsevner? Kan du tænke dig at arbejde som nøgleperson på en stor klinik?

Om tandplejen
Skive Kommunale Tandpleje søger en administrativ medarbejder pr. 1. marts 2020. Tandplejen er samlet på én stor klinik i Sundhedshuset i Skive. Vi er 30 medarbejdere og behandler ca. 9000 børn og unge, 200 omsorgstandplejepatienter, 130 specialtandplejepatienter samt 40 udsatte borgere. Vi har et godt arbejdsmiljø, og vi lægger vægt på værdsættende tilgang både i forhold til patienter, samarbejdspartnere og kollegaer. Vi har fokus på at hjælpes ad på tværs af faggrupper.

Kompetencekrav
Du skal søge stillingen, hvis du har interesse for:
  • Administrative opgaver i forhold til personale
  • Superbrugerfunktion – såvel mht. fagsystem (TK2) som ESDH
  • Økonomistyring i samarbejde med overtandlægen
  • Borgerkontakt + kontakt med samarbejdspartnere, private tandlæger m.fl.
  • Administration forbundet med omsorgstandpleje samt overtandlægens konsulentfunktion mv.
  • Sekretæropgaver – referent til møder, booking af lokaler, pasning af overtandlægens telefon, når denne har mødeaktivitet mv.
  • Bestilling af varer (udover dentale produkter)
  • Ad hoc -opgaver

Om dig
Du er/har:
  • Kommunikative evner (både skrift og tale)
  • Gode samarbejdsevner og kan lide at arbejde med mennesker
  • Fokus på tværfagligt samarbejde til gavn for patienterne
  • Selvstændig
  • Robust med evne til at bevare overblikket
  • Udadvendt med lyst til at arbejde sammen med 29 kollegaer

Vi tilbyder
Der er tale om en 32,20 timers stilling med 34,5 timer ugentligt i 42 arbejdesuger.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere, kan du kontakte overtandlæge Merete Vang Korsgaard på mail meko@skivekommune.dk eller telefon 99 15 68 82

Ansøgningsfrist
3. januar 2020. Vi holder ansættelsessamtaler den 15. januar 2020

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-12-05T00:00:002020-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Område VEST - Administrativ medarbejder

Randers Kommune

Randers NV
Vi søger en administrativ medarbejder 34 timer om ugen fra 1. februar 2020. Stillingen har pt. fysisk placering på Kollektivhuset.Har du lyst til at arbejde med økonomi og administrative opgaver indenfor omsorgsområdet, og har du en stærk administra...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Kirke- og kulturmedarbejder ved Bjerringbro Kirke

Bjerringbro Menighedsråd

Bjerringbro
En stilling som kirke- og kulturmedarbejder ved Bjerringbro kirke er ledig pr.1. februar 2020. Stillingen er på 25 timer pr. uge. Kirke-kulturmedarbejderen varetager bl.a. følgende opgaver: babysalmesang minikonfirmander kirkecafe kirkehøjskole Børn...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Business Djursland søger Sekretariatsleder

Business Djursland

Kolind
Business Djursland er en interesseorganisation for virksomheder Djursland. Vi er i god vækst og udvikling, og derfor mangler vi dig, der kan samle trådene, servicere vores medlemmer og arbejde selvstændigt med en lang række sekretariatsopgaver. Opga...
Indrykket:26. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Administrativ medarbejder til Udførerområdet - Børn og Familie i Favrskov Kommune

Favrskov Kommune

Ulstrup
Vi søger en dygtig, initiativrig og serviceminded medarbejder til administrative og praktiske opgaverUdførerområdet, Børn og Familie, består af Familie- og Ungehuset, som er dagbehandlende indsatser til børn, unge og familier, og af Åhuset, som er F...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Administrativ medarbejder til Tandplejen, Skive Kommune

Skive Kommune

Skive
Har du flair for kommunikation, IT og økonomi? Har du gode samarbejdsevner? Kan du tænke dig at arbejde som nøgleperson på en stor klinik?Om tandplejenSkive Kommunale Tandpleje søger en administrativ medarbejder pr. 1. marts 2020. Tandplejen er saml...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:3. januar 2020