Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendoms inspektør, driftsassistent

SP-Ejendomsservice ApS søger ny medarbejder

Vi søger 1 fuldtids ejendoms inspektør/driftsassitent.

Timeantal 37 timer om ugen.

Vi er et mindre ejendomsservicefirma beliggende i Brøndby med 15 ansatte og servicere det meste af Sjælland.

Som ejendomsinspektør/driftsassistent får du medansvar for, at vores ejendomme står skarp og flot renholdelsesmæssigt, samt assistere driftschefen med det daglige i drifsafdelingen. 

 

Hvad leder vi efter?

Som Ejendomsinspektør/driftsassistent har du medansvar for den daglige drift af virksomhedens kunder og ejendomme. 

For at kunne løfte opgaven skal du have følgende kvalifikationer:

Erfaring fra lignede job, gerne varmemester eller lign.

Evt. besidder en håndværksmæssig baggrund, det er ingen betingelse, men fortrækkes.

Kan planlægge din tid efter arbejdsdagen i samarbejde med driftschefen.

Ordensmenneske.

Kunne tiltræde hurtigst muligt.

 

Hvem er du?

Du har en fleksibel tilgang, og du kan håndtere flere opgaver samtidigt.

Du har benene plantet solidt på jorden og:Har en naturlig udadvendthed, er serviceorienteret og har nemt ved at skabe tillid.

Er venlig og imødekommende af natur og kan arbejde selvstændigt.

Du tager ansvar, initiativ og går i dybden hvor det er nødvendigt og har en god fysik.

Har god situationsfornemmelse, og lyst til forandringer og nye opgaver.

Har B-kørekort.

 

Hvad er arbejdsopgaverne?

Planlægning og opfølgning af viceværter og rengøringsmedarbejder.

Gennemgang af ejendomme, herunder orintere kunder om bygningstilstand mm. 

Tilbudsgivning.

Ind og fraflytningssyn.

Assistere med viceværtarbejde ved sygdom. 

 

Glatførebekæmpelse.

Ad hoc arbejde på ejendomme.

 

Hvad kan vi tilbyde?

Gode arbejdsvilkår

Løn efter aftale

Arbejdstid mellem 06.30 – 14.30 med mulighed for overarbejde

Gode kollegaer

 

Spørgsmål og ansøgning?

Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte:

Mads Beier på 7025 2584.

 

Da stillingen skal besættes hurtigst muligt, vil vi behandle ansøgningerne løbende.

Ansøgninger bedes sendt på mail til: mb@sp-ejendomsservice.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329779512Phoenix-f1eb160912018-03-19T00:00:00Ejendoms inspektør, driftsassistent

SP-Ejendomsservice ApS søger ny medarbejder

Vi søger 1 fuldtids ejendoms inspektør/driftsassitent.

Timeantal 37 timer om ugen.

Vi er et mindre ejendomsservicefirma beliggende i Brøndby med 15 ansatte og servicere det meste af Sjælland.

Som ejendomsinspektør/driftsassistent får du medansvar for, at vores ejendomme står skarp og flot renholdelsesmæssigt, samt assistere driftschefen med det daglige i drifsafdelingen. 

 

Hvad leder vi efter?

Som Ejendomsinspektør/driftsassistent har du medansvar for den daglige drift af virksomhedens kunder og ejendomme. 

For at kunne løfte opgaven skal du have følgende kvalifikationer:

Erfaring fra lignede job, gerne varmemester eller lign.

Evt. besidder en håndværksmæssig baggrund, det er ingen betingelse, men fortrækkes.

Kan planlægge din tid efter arbejdsdagen i samarbejde med driftschefen.

Ordensmenneske.

Kunne tiltræde hurtigst muligt.

 

Hvem er du?

Du har en fleksibel tilgang, og du kan håndtere flere opgaver samtidigt.

Du har benene plantet solidt på jorden og:Har en naturlig udadvendthed, er serviceorienteret og har nemt ved at skabe tillid.

Er venlig og imødekommende af natur og kan arbejde selvstændigt.

Du tager ansvar, initiativ og går i dybden hvor det er nødvendigt og har en god fysik.

Har god situationsfornemmelse, og lyst til forandringer og nye opgaver.

Har B-kørekort.

 

Hvad er arbejdsopgaverne?

Planlægning og opfølgning af viceværter og rengøringsmedarbejder.

Gennemgang af ejendomme, herunder orintere kunder om bygningstilstand mm. 

Tilbudsgivning.

Ind og fraflytningssyn.

Assistere med viceværtarbejde ved sygdom. 

 

Glatførebekæmpelse.

Ad hoc arbejde på ejendomme.

 

Hvad kan vi tilbyde?

Gode arbejdsvilkår

Løn efter aftale

Arbejdstid mellem 06.30 – 14.30 med mulighed for overarbejde

Gode kollegaer

 

Spørgsmål og ansøgning?

Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte:

Mads Beier på 7025 2584.

 

Da stillingen skal besættes hurtigst muligt, vil vi behandle ansøgningerne løbende.

Ansøgninger bedes sendt på mail til: mb@sp-ejendomsservice.dk

2018-05-15T00:51:12.970 SP-Ejendomsservice ApS søger ny medarbejder Vi søger 1 fuldtids ejendoms inspektør driftsassitent. Timeantal 37 timer om ugen. Vi er et mindre ejendomsservicefirma beliggende i Brøndby med 15 ansatte og servicere det meste af Sjælland. Som ejendomsinspektør driftsassistent får du medansvar for, at vores ejendomme står skarp og flot renholdelsesmæssigt, samt assistere driftschefen med det daglige i drifsafdelingen. Hvad leder vi efter? Som Ejendomsinspektør driftsassistent har du medansvar for den daglige drift af virksomhedens kunder og ejendomme. For at kunne løfte opgaven skal du have følgende kvalifikationer: Erfaring fra lignede job, gerne varmemester eller lign. Evt. besidder en håndværksmæssig baggrund, det er ingen betingelse, men fortrækkes. Kan planlægge din tid efter arbejdsdagen i samarbejde med driftschefen. Ordensmenneske. Kunne tiltræde hurtigst muligt. Hvem er du? Du har en fleksibel tilgang, og du kan håndtere flere opgaver samtidigt. Du har benene plantet solidt på jorden og:Har en naturlig udadvendthed, er serviceorienteret og har nemt ved at skabe tillid. Er venlig og imødekommende af natur og kan arbejde selvstændigt. Du tager ansvar, initiativ og går i dybden hvor det er nødvendigt og har en god fysik. Har god situationsfornemmelse, og lyst til forandringer og nye opgaver. Har B-kørekort. Hvad er arbejdsopgaverne? Planlægning og opfølgning af viceværter og rengøringsmedarbejder. Gennemgang af ejendomme, herunder orintere kunder om bygningstilstand mm. Tilbudsgivning. Ind og fraflytningssyn. Assistere med viceværtarbejde ved sygdom. Glatførebekæmpelse. Ad hoc arbejde på ejendomme. Hvad kan vi tilbyde? Gode arbejdsvilkår Løn efter aftale Arbejdstid mellem 06.30 14.30 med mulighed for overarbejde Gode kollegaer Spørgsmål og ansøgning? Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte: Mads Beier på 7025 2584. Da stillingen skal besættes hurtigst muligt, vil vi behandle ansøgningerne løbende. Ansøgninger bedes sendt på mail til: mb@sp-ejendomsservice.dk11Jobnetf1eb1609100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-14T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3141429SP EJENDOMSSERVICE ApS11Ringager 182605BrøndbyDKDanmark0
mb@sp-ejendomsservice.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent542376JobNet47979991000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1eb1609https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1eb1609https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1eb1609&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f1eb1609&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/10.jpgEr Håndværk & service noget for dig? Søg jobbet som Ejendomsinspektør i dag.169811311Dansk3Læse/ tale343915Ejendomsinspektør7Håndværk & service353798287Mads Beiermb@sp-ejendomsservice.dkDKDanmarkDKDanmark329941904Teknisk serviceleder søges til DSI HareskovboRobot Har du et godt hoved på en stærk krop? Har du hænderne skruet rigtigt på og kan du lide at bruge dem? Har du et stort hjerte der viser sig i din venlige facon? Er din kommunikation mere rund end firkantet? Kan du lede et serviceteam og indgå konstruktivt i husets ledelse? Har du kørekort (B)? Så er du måske den helt rette til stillingen som teknisk serviceleder på Hareskovbo, hvor vores varmemester gennem 40 år tænker på at gå på pension. Det er en lederstilling på 37 timer uge dog uden højeste arbejdstid. Tilkald udenfor almindelig dagarbejdstid vil forekomme. Hareskovbos profil Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset består af to plejeafdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer Vi er et hus i stadig udvikling. Vi har fokus på høj kvalitet, samt et respektfuldt og godt miljø. Derudover har vi en boligafdeling med 58 lejemål, der udlejes til seniorer som almenbolig. Dette kaldes for kollektivboligerne. Der er to forskellige administratorer i forhold til boligudlejningen, n i plejen og en i boligafdelingen. I første omgang skal du overtage ansvaret for bygning og boliger, herunder rengøring og vaskeri i plejeafdelingen. Du vil blive oplært af Hareskovbos varmemester gennem 40 år, der i den første tid vil han have ansvaret for kollektivboligerne i boligafdelingen. Du overtager dette ansvar når nuværende varmemester ønsker at gå på pension. I samarbejde med serviceteamet vil du skulle varetage alle opgaver, der har med bygningerne, boligerne og udenoms arealerne at gøre fx: Alle opgaver i forbindelse med ud indflytning. Herunder bestille håndværkere Forefaldende mindre reparationsopgaver, der henhører til alminedelig drift af et stort hus Ren- og vedligeholdelse af boliger, bygninger og udenomsarealer herunder vinter og sommer vedligehold Indkøb og lagerstyring Drift af tekniske anlæg herunder kaldesystem og telefoner Føre tilsyn med maskiner, redskaber og bus Aflæse diverse målere Udarbejde rekvisitioner og regnskab for brug af rådighedsbeløb iht. lokal aftale Forestå fakturakontrol, budgetkontrol Ansvarlig for korrekt brug af administrative it-systemer Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette. Læs evt. mere på http: www.hareskovbo-gladsaxe.dk Vi forventer at: Du har en baggrund, der betrygger os i, at du kan udføre de opgaver der ligger i stillingen Du er rolig og tryghedsskabende i din adfærd, og har forståelse for beboergruppen Du er en tydelig og tillidsskabende leder Du er engageret, fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer. Du har en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde, og de mennesker du møder på din vej. Du kan samarbejde, men også arbejde selvstændigt Du kan forvente: En stilling med stort ansvar En spændende og afvekslende hverdag Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger En stilling, hvor du oplever stor frihed under ansvar, og hvor du selv tilrettelægger din tid At blive en del af en arbejdsplads du kan være stolt af Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte varmemester Keld Midjord eller forstander Astrid Guldberg på tlf.: 44989558 Motiveret ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk Vi forholder os løbende til de indkomne ansøgninger, og nedtager annoncen når den rette kadidat er fundet.
  • Har du et godt hoved på en stærk krop?
  • Har du ”hænderne skruet rigtigt på” – og kan du lide at bruge dem?
  • Har du et stort hjerte der viser sig i din venlige facon?
  • Er din kommunikation mere rund end firkantet?
  • Kan du lede et serviceteam og indgå konstruktivt i husets ledelse?
  • Har du kørekort (B)?

Så er du måske den helt rette til stillingen som teknisk serviceleder på Hareskovbo, hvor vores varmemester gennem 40 år tænker på at gå på pension.

Det er en lederstilling på 37 timer/uge dog uden højeste arbejdstid. Tilkald udenfor almindelig dagarbejdstid vil forekomme.

Hareskovbos profil

Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset består af to plejeafdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer Vi er et hus i stadig udvikling. Vi har fokus på høj kvalitet, samt et respektfuldt og godt miljø. Derudover har vi en boligafdeling med 58 lejemål, der udlejes til seniorer som almenbolig. Dette kaldes for kollektivboligerne.

Der er to forskellige administratorer i forhold til boligudlejningen, én i plejen og en i boligafdelingen.

I første omgang skal du overtage ansvaret for bygning og boliger, herunder rengøring og vaskeri i plejeafdelingen. Du vil blive oplært af Hareskovbos varmemester gennem 40 år, der i den første tid vil han have ansvaret for kollektivboligerne i boligafdelingen. Du overtager dette ansvar når nuværende varmemester ønsker at gå på pension.

I samarbejde med serviceteamet vil du skulle varetage alle opgaver, der har med bygningerne, boligerne og udenoms arealerne at gøre fx:

  • Alle opgaver i forbindelse med ud/indflytning. Herunder bestille håndværkere
  • Forefaldende mindre reparationsopgaver, der henhører til alminedelig drift af et stort hus
  • Ren- og vedligeholdelse af boliger, bygninger og udenomsarealer herunder vinter og sommer vedligehold
  • Indkøb og lagerstyring
  • Drift af tekniske anlæg herunder kaldesystem og telefoner
  • Føre tilsyn med maskiner, redskaber og ”bus”
  • Aflæse diverse målere
  • Udarbejde rekvisitioner og regnskab for brug af rådighedsbeløb iht. lokal aftale
  • Forestå fakturakontrol, budgetkontrol
  • Ansvarlig for korrekt brug af administrative it-systemer

Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette. Læs evt. mere på http://www.hareskovbo-gladsaxe.dk/

Vi forventer at:

  • Du har en baggrund, der betrygger os i, at du kan udføre de opgaver der ligger i stillingen
  • Du er rolig og tryghedsskabende i din adfærd, og har forståelse for beboergruppen
  • Du er en tydelig og tillidsskabende leder
  • Du er engageret, fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer.
  • Du har en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde, og de mennesker du møder på din vej.
  • Du kan samarbejde, men også arbejde selvstændigt

 Du kan forvente: 

  • En stilling med stort ansvar
  • En spændende og afvekslende hverdag
  • Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
  • En stilling, hvor du oplever stor frihed under ansvar, og hvor du selv tilrettelægger din tid
  • At blive en del af en arbejdsplads du kan være stolt af

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte varmemester Keld Midjord eller forstander Astrid Guldberg på tlf.: 44989558

Motiveret ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk

Vi forholder os løbende til de indkomne ansøgninger, og nedtager annoncen når den rette kadidat er fundet.

 

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBOBagsværd2019-01-14T00:00:002019-01-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teknisk serviceleder søges til DSI Hareskovbo

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBO

Bagsværd
Har du et godt hoved på en stærk krop? Har du hænderne skruet rigtigt på og kan du lide at bruge dem? Har du et stort hjerte der viser sig i din venlige facon? Er din kommunikation mere rund end firkantet? Kan du lede et serviceteam og indgå konstru...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:28. januar 2019