Ejendomsadministrator

Er du en virkelig dygtig ejendomsadministrator? Så er det, måske lige dig vi søger til en af de mest spændende stillinger indenfor ejendomsadministration…

Hos HD Ejendomme kan du få muligheden for administration af både bolig og erhverv, så det kan måske også være en interessant udviklingsmulighed for dig.

Dig og jobbet

Trives du med en dejlig travl hverdag med dygtige kolleger og mange opgaver?

Du skal kunne sætte dig i lejernes sted, og være med til at øge lejerne tilfredshedgrad og få dem til at føle sig hjemme. Du får en stor kontaktflade internt i huset, hvor det er dit ansvar at følge en sag hurtigst muligt igennem huset, så lejerne føler, at der sker noget, og HD Ejendomme er der for dem.

Typiske arbejdsopgaver er rapporteringer, forbrugsregnskaber, opkrævning af husleje, andre administrationsopgaver samt behandling af henvendelser fra lejerne. Alt sammen opgaver som du føler dig rigtig godt hjemme i, da du allerede har nogle års erfaring.

Du er en imødekommende, frisk og struktureret person, der er pertentlig med dine opgaver og tager stort ansvar for din ejendomsportefølje.

Dine faglige kvalifikationer

HD Ejendomme sætter som udgangspunkt ikke nogen uddannelsesmæssige krav, men du skal have arbejdet indenfor faget i en årrække:

  • Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling også gerne fra den almene sektor.
  • Uddannelse eller stor erfaring indenfor ejendomsadministration
  • Meget gerne erfaring fra UNIK Bolig 4.
  • Stærk til Excel.
Virksomheden – HD Ejendomme A/S

Hos HD Ejendomme går de meget op i at leve op til deres motto ”Vi samler på glade lejere!”. Det betyder, at du som Ejendomsadministrator selvstændigt skal kunne servicere dine lejere ved god og tæt dialog.

HD Ejendomme er en udlejningsvirksomhed i vækst, med over 5.000 lejeboliger og knap 250 erhvervslejemål fordelt over hele Danmark. Hovedkvarteret ligger i Odense, hvor cirka halvdelen af de i alt 79 medarbejdere har deres daglige gang. HD Ejendomme blev i 2017 overtaget af kapitalfond NIAM, og der er igangsat en ny ekspansiv strategi med fokus på opkøb. HD Ejendomme er meget ambitiøs i forhold til kundeoplevelsen og vil have de bedste interne processer i branchen til at støtte op om forretningen.

Du kan læse mere om HD Ejendomme på www.hdejendomme.dk

For at komme i betragtning til stillingen skal du ikke sende en ansøgning, men er du interesseret i stillingen vil vi gerne bede dig registrere dig med dit CV ved at bruge linket.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330002073Phoenix-a7d55f9b12019-05-07T00:00:00EjendomsadministratorEr du en virkelig dygtig ejendomsadministrator? Så er det, måske lige dig vi søger til en af de mest spændende stillinger indenfor ejendomsadministration…

Hos HD Ejendomme kan du få muligheden for administration af både bolig og erhverv, så det kan måske også være en interessant udviklingsmulighed for dig.

Dig og jobbet

Trives du med en dejlig travl hverdag med dygtige kolleger og mange opgaver?

Du skal kunne sætte dig i lejernes sted, og være med til at øge lejerne tilfredshedgrad og få dem til at føle sig hjemme. Du får en stor kontaktflade internt i huset, hvor det er dit ansvar at følge en sag hurtigst muligt igennem huset, så lejerne føler, at der sker noget, og HD Ejendomme er der for dem.

Typiske arbejdsopgaver er rapporteringer, forbrugsregnskaber, opkrævning af husleje, andre administrationsopgaver samt behandling af henvendelser fra lejerne. Alt sammen opgaver som du føler dig rigtig godt hjemme i, da du allerede har nogle års erfaring.

Du er en imødekommende, frisk og struktureret person, der er pertentlig med dine opgaver og tager stort ansvar for din ejendomsportefølje.

Dine faglige kvalifikationer

HD Ejendomme sætter som udgangspunkt ikke nogen uddannelsesmæssige krav, men du skal have arbejdet indenfor faget i en årrække:

  • Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling også gerne fra den almene sektor.
  • Uddannelse eller stor erfaring indenfor ejendomsadministration
  • Meget gerne erfaring fra UNIK Bolig 4.
  • Stærk til Excel.
Virksomheden – HD Ejendomme A/S

Hos HD Ejendomme går de meget op i at leve op til deres motto ”Vi samler på glade lejere!”. Det betyder, at du som Ejendomsadministrator selvstændigt skal kunne servicere dine lejere ved god og tæt dialog.

HD Ejendomme er en udlejningsvirksomhed i vækst, med over 5.000 lejeboliger og knap 250 erhvervslejemål fordelt over hele Danmark. Hovedkvarteret ligger i Odense, hvor cirka halvdelen af de i alt 79 medarbejdere har deres daglige gang. HD Ejendomme blev i 2017 overtaget af kapitalfond NIAM, og der er igangsat en ny ekspansiv strategi med fokus på opkøb. HD Ejendomme er meget ambitiøs i forhold til kundeoplevelsen og vil have de bedste interne processer i branchen til at støtte op om forretningen.

Du kan læse mere om HD Ejendomme på www.hdejendomme.dk

For at komme i betragtning til stillingen skal du ikke sende en ansøgning, men er du interesseret i stillingen vil vi gerne bede dig registrere dig med dit CV ved at bruge linket.

Er du en virkelig dygtig ejendomsadministrator? Så er det, måske lige dig vi søger til en af de mest spændende stillinger indenfor ejendomsadministration Hos HD Ejendomme kan du få muligheden for administration af både bolig og erhverv, så det kan måske også være en interessant udviklingsmulighed for dig. Dig og jobbet Trives du med en dejlig travl hverdag med dygtige kolleger og mange opgaver? Du skal kunne sætte dig i lejernes sted, og være med til at øge lejerne tilfredshedgrad og få dem til at føle sig hjemme. Du får en stor kontaktflade internt i huset, hvor det er dit ansvar at følge en sag hurtigst muligt igennem huset, så lejerne føler, at der sker noget, og HD Ejendomme er der for dem. Typiske arbejdsopgaver er rapporteringer, forbrugsregnskaber, opkrævning af husleje, andre administrationsopgaver samt behandling af henvendelser fra lejerne. Alt sammen opgaver som du føler dig rigtig godt hjemme i, da du allerede har nogle års erfaring. Du er en imødekommende, frisk og struktureret person, der er pertentlig med dine opgaver og tager stort ansvar for din ejendomsportefølje. Dine faglige kvalifikationer HD Ejendomme sætter som udgangspunkt ikke nogen uddannelsesmæssige krav, men du skal have arbejdet indenfor faget i en årrække: Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling også gerne fra den almene sektor. Uddannelse eller stor erfaring indenfor ejendomsadministration Meget gerne erfaring fra UNIK Bolig 4. Stærk til Excel. Virksomheden HD Ejendomme A S Hos HD Ejendomme går de meget op i at leve op til deres motto Vi samler på glade lejere! . Det betyder, at du som Ejendomsadministrator selvstændigt skal kunne servicere dine lejere ved god og tæt dialog. HD Ejendomme er en udlejningsvirksomhed i vækst, med over 5.000 lejeboliger og knap 250 erhvervslejemål fordelt over hele Danmark. Hovedkvarteret ligger i Odense, hvor cirka halvdelen af de i alt 79 medarbejdere har deres daglige gang. HD Ejendomme blev i 2017 overtaget af kapitalfond NIAM, og der er igangsat en ny ekspansiv strategi med fokus på opkøb. HD Ejendomme er meget ambitiøs i forhold til kundeoplevelsen og vil have de bedste interne processer i branchen til at støtte op om forretningen. Du kan læse mere om HD Ejendomme på www.hdejendomme.dk For at komme i betragtning til stillingen skal du ikke sende en ansøgning, men er du interesseret i stillingen vil vi gerne bede dig registrere dig med dit CV ved at bruge linket.11jobneta7d55f9b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000000http://www.birn-partners.com/jobs/?hr=show-job%2F424040EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3502939Birn+Partners11Unsbjergvej 2B5250Odense SVDKDanmark0kt@birn-partners.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent740725JobNet4971177497117710005-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7d55f9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7d55f9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7d55f9b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7d55f9b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSom Ejendomsadministrator hos Birn+Partners bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933506Ejendomsadministrator2Salg361331364Kimkt@birn-partners.comDKDanmarkDKDanmark330031804Vil du stå for udlejning af Vejdirektoratets ejendomme? Vi søger en projektassistent til ejendomsadministrationRobot Vejdirektoratet ejer en række ejendomme, som er overtaget til projektformål. Disse ejendomme skal udlejes, indtil de skal nedrives eller sælges som følge af projektet. Vi søger en udadvendt og positiv person, der har lyst til at arbejde med administration og udlejning af ejendomme som en del af en større, politisk styret organisation. Er du en problemknuser, der gerne søger alternative løsninger? Vil du arbejde selvstændigt, men også som en del af et team? Har du et godt kendskab til lejelovgivningen og erfaring med ejendomsadministration? Og har du mod på at køre rundt i landet og møde lejere og tilse ejendomme? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så kan du være vores nye kollega. Dine opgaver: Du vil komme til at stå for udlejning og administration af lejemål i Vejdirektoratets ejendomme, herunder fremvisning, udarbejdelse af lejekontrakter og løbende dialog med lejerne, korrespondance med håndværkere, forsyningsselskaber og øvrige offentlige myndigheder. Du vil ligeledes få opgaver med budgettering og afrapportering af økonomi. Herudover vil du komme til at bidrage i forbindelse med Vejdirektoratets salg af ejendomme i forlængelse af anlægsprojekternes afslutning. Din arbejdsuge vil være afvekslende, og du har god mulighed for selv at tilrettelægge din opgaveløsning. Du får egne arbejdsopgaver og bidrager desuden til løsning af fælles opgaver i teamet og i afdelingen. Vi sørger for en grundig oplæring i opgaverne, og du vil med tiden få mulighed for at stå for det faglige ansvar for udlejning af ejendomme. Der må forventes en del rejseaktivitet på egen hånd, ligesom du vil få en stor kontaktflade, både internt og eksternt. En del af opgaverne løses i samarbejde med de 30 dygtige kollegaer i afdelingen, og administrationen af ejendommene skal løbende koordineres med de igangværende anlægsprojekter. Din profil: Vi søger en assistent, gerne med baggrund inden for ejendomsadministration, eksempelvis fra et ejendomsadministrationsfirma eller en kommune statslig institution. Du skal have god økonomi- og talforståelse og arbejde systematisk, men samtidig sætte pris på en ofte foranderlig arbejdsdag, hvor du kan holde fokus og prioritere, når det går stærkt. Om os: Du bliver ansat i afdelingen Arealerhvervelse, som bl.a. arbejder med ekspropriationer og lodsejerkontakt i forbindelse med statslige anlægsprojekter. Du bliver en del af et team på 4 personer, der står for administration af en meget varieret ejendomsportefølje på ca. 250 ejendomme beliggende over hele landet. Dine løn- og ansættelsesvilkår: Stillingen kræver, at du har et gyldigt kørekort (Kategori B). Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Arealerhvervelse, hvor du ansættes i området for Areal og Geodata på adressen Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg. Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Hanne Øster på 7244 2231 eller hkoe@vd.dk. Er du interesseret? Send din ansøgning senest onsdag den 12. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 18. juni 2019. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.Vejdirektoratet ejer en række ejendomme, som er overtaget til projektformål. Disse ejendomme skal udlejes, indtil de skal nedrives eller sælges som følge af projektet. Vi søger en udadvendt og positiv person, der har lyst til at arbejde med administration og udlejning af ejendomme som en del af en større, politisk styret organisation. Er du en problemknuser, der gerne søger alternative løsninger? Vil du arbejde selvstændigt, men også som en del af et team? Har du et godt kendskab til lejelovgivningen og erfaring med ejendomsadministration? Og har du mod på at køre rundt i landet og møde lejere og tilse ejendomme? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så kan du være vores nye kollega. Dine opgaver:



Du vil komme til at stå for udlejning og administration af lejemål i Vejdirektoratets ejendomme, herunder fremvisning, udarbejdelse af lejekontrakter og løbende dialog med lejerne, korrespondance med håndværkere, forsyningsselskaber og øvrige offentlige myndigheder. Du vil ligeledes få opgaver med budgettering og afrapportering af økonomi. Herudover vil du komme til at bidrage i forbindelse med Vejdirektoratets salg af ejendomme i forlængelse af anlægsprojekternes afslutning.

Din arbejdsuge vil være afvekslende, og du har god mulighed for selv at tilrettelægge din opgaveløsning. Du får egne arbejdsopgaver og bidrager desuden til løsning af fælles opgaver i teamet og i afdelingen.

Vi sørger for en grundig oplæring i opgaverne, og du vil med tiden få mulighed for at stå for det faglige ansvar for udlejning af ejendomme.

Der må forventes en del rejseaktivitet på egen hånd, ligesom du vil få en stor kontaktflade, både internt og eksternt.

En del af opgaverne løses i samarbejde med de 30 dygtige kollegaer i afdelingen, og administrationen af ejendommene skal løbende koordineres med de igangværende anlægsprojekter.

Din profil:





Vi søger en assistent, gerne med baggrund inden for ejendomsadministration, eksempelvis fra et ejendomsadministrationsfirma eller en kommune/statslig institution.

Du skal have god økonomi- og talforståelse og arbejde systematisk, men samtidig sætte pris på en ofte foranderlig arbejdsdag, hvor du kan holde fokus og prioritere, når det går stærkt.

Om os:





Du bliver ansat i afdelingen Arealerhvervelse, som bl.a. arbejder med ekspropriationer og lodsejerkontakt i forbindelse med statslige anlægsprojekter. Du bliver en del af et team på 4 personer, der står for administration af en meget varieret ejendomsportefølje på ca. 250 ejendomme beliggende over hele landet.

Dine løn- og ansættelsesvilkår:





Stillingen kræver, at du har et gyldigt kørekort (Kategori B). Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.



Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.



Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Arealerhvervelse, hvor du ansættes i området for Areal og Geodata på adressen Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg.



Læs mere:





Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.



Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Hanne Øster på 7244 2231 eller hkoe@vd.dk.

Er du interesseret?





Send din ansøgning senest onsdag den 12. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 18. juni 2019.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.

Vejdirektoratet – SkanderborgSkanderborg2019-05-25T00:00:002019-06-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du stå for udlejning af Vejdirektoratets ejendomme? Vi søger en projektassistent til ejendomsadministration

Vejdirektoratet – Skanderborg

Skanderborg
Vejdirektoratet ejer en række ejendomme, som er overtaget til projektformål. Disse ejendomme skal udlejes, indtil de skal nedrives eller sælges som følge af projektet. Vi søger en udadvendt og positiv person, der har lyst til at arbejde med administ...
Indrykket:25. maj 2019
Udløbsdato:12. juni 2019