Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendomsadministrator

Er du en virkelig dygtig ejendomsadministrator? Så er det, måske lige dig vi søger til en af de mest spændende stillinger indenfor ejendomsadministration…

Hos HD Ejendomme kan du få muligheden for administration af både bolig og erhverv, så det kan måske også være en interessant udviklingsmulighed for dig.

Dig og jobbet

Trives du med en dejlig travl hverdag med dygtige kolleger og mange opgaver?

Du skal kunne sætte dig i lejernes sted, og være med til at øge lejerne tilfredshedgrad og få dem til at føle sig hjemme. Du får en stor kontaktflade internt i huset, hvor det er dit ansvar at følge en sag hurtigst muligt igennem huset, så lejerne føler, at der sker noget, og HD Ejendomme er der for dem.

Typiske arbejdsopgaver er rapporteringer, forbrugsregnskaber, opkrævning af husleje, andre administrationsopgaver samt behandling af henvendelser fra lejerne. Alt sammen opgaver som du føler dig rigtig godt hjemme i, da du allerede har nogle års erfaring.

Du er en imødekommende, frisk og struktureret person, der er pertentlig med dine opgaver og tager stort ansvar for din ejendomsportefølje.

Dine faglige kvalifikationer

HD Ejendomme sætter som udgangspunkt ikke nogen uddannelsesmæssige krav, men du skal have arbejdet indenfor faget i en årrække:

  • Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling også gerne fra den almene sektor.
  • Uddannelse eller stor erfaring indenfor ejendomsadministration
  • Meget gerne erfaring fra UNIK Bolig 4.
  • Stærk til Excel.
Virksomheden – HD Ejendomme A/S

Hos HD Ejendomme går de meget op i at leve op til deres motto ”Vi samler på glade lejere!”. Det betyder, at du som Ejendomsadministrator selvstændigt skal kunne servicere dine lejere ved god og tæt dialog.

HD Ejendomme er en udlejningsvirksomhed i vækst, med over 5.000 lejeboliger og knap 250 erhvervslejemål fordelt over hele Danmark. Hovedkvarteret ligger i Odense, hvor cirka halvdelen af de i alt 79 medarbejdere har deres daglige gang. HD Ejendomme blev i 2017 overtaget af kapitalfond NIAM, og der er igangsat en ny ekspansiv strategi med fokus på opkøb. HD Ejendomme er meget ambitiøs i forhold til kundeoplevelsen og vil have de bedste interne processer i branchen til at støtte op om forretningen.

Du kan læse mere om HD Ejendomme på www.hdejendomme.dk

For at komme i betragtning til stillingen skal du ikke sende en ansøgning, men er du interesseret i stillingen vil vi gerne bede dig registrere dig med dit CV ved at bruge linket.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330002073Phoenix-a7d55f9b12019-05-07T00:00:00EjendomsadministratorEr du en virkelig dygtig ejendomsadministrator? Så er det, måske lige dig vi søger til en af de mest spændende stillinger indenfor ejendomsadministration…

Hos HD Ejendomme kan du få muligheden for administration af både bolig og erhverv, så det kan måske også være en interessant udviklingsmulighed for dig.

Dig og jobbet

Trives du med en dejlig travl hverdag med dygtige kolleger og mange opgaver?

Du skal kunne sætte dig i lejernes sted, og være med til at øge lejerne tilfredshedgrad og få dem til at føle sig hjemme. Du får en stor kontaktflade internt i huset, hvor det er dit ansvar at følge en sag hurtigst muligt igennem huset, så lejerne føler, at der sker noget, og HD Ejendomme er der for dem.

Typiske arbejdsopgaver er rapporteringer, forbrugsregnskaber, opkrævning af husleje, andre administrationsopgaver samt behandling af henvendelser fra lejerne. Alt sammen opgaver som du føler dig rigtig godt hjemme i, da du allerede har nogle års erfaring.

Du er en imødekommende, frisk og struktureret person, der er pertentlig med dine opgaver og tager stort ansvar for din ejendomsportefølje.

Dine faglige kvalifikationer

HD Ejendomme sætter som udgangspunkt ikke nogen uddannelsesmæssige krav, men du skal have arbejdet indenfor faget i en årrække:

  • Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling også gerne fra den almene sektor.
  • Uddannelse eller stor erfaring indenfor ejendomsadministration
  • Meget gerne erfaring fra UNIK Bolig 4.
  • Stærk til Excel.
Virksomheden – HD Ejendomme A/S

Hos HD Ejendomme går de meget op i at leve op til deres motto ”Vi samler på glade lejere!”. Det betyder, at du som Ejendomsadministrator selvstændigt skal kunne servicere dine lejere ved god og tæt dialog.

HD Ejendomme er en udlejningsvirksomhed i vækst, med over 5.000 lejeboliger og knap 250 erhvervslejemål fordelt over hele Danmark. Hovedkvarteret ligger i Odense, hvor cirka halvdelen af de i alt 79 medarbejdere har deres daglige gang. HD Ejendomme blev i 2017 overtaget af kapitalfond NIAM, og der er igangsat en ny ekspansiv strategi med fokus på opkøb. HD Ejendomme er meget ambitiøs i forhold til kundeoplevelsen og vil have de bedste interne processer i branchen til at støtte op om forretningen.

Du kan læse mere om HD Ejendomme på www.hdejendomme.dk

For at komme i betragtning til stillingen skal du ikke sende en ansøgning, men er du interesseret i stillingen vil vi gerne bede dig registrere dig med dit CV ved at bruge linket.

2019-06-05T00:51:07.443 Er du en virkelig dygtig ejendomsadministrator? Så er det, måske lige dig vi søger til en af de mest spændende stillinger indenfor ejendomsadministration Hos HD Ejendomme kan du få muligheden for administration af både bolig og erhverv, så det kan måske også være en interessant udviklingsmulighed for dig. Dig og jobbet Trives du med en dejlig travl hverdag med dygtige kolleger og mange opgaver? Du skal kunne sætte dig i lejernes sted, og være med til at øge lejerne tilfredshedgrad og få dem til at føle sig hjemme. Du får en stor kontaktflade internt i huset, hvor det er dit ansvar at følge en sag hurtigst muligt igennem huset, så lejerne føler, at der sker noget, og HD Ejendomme er der for dem. Typiske arbejdsopgaver er rapporteringer, forbrugsregnskaber, opkrævning af husleje, andre administrationsopgaver samt behandling af henvendelser fra lejerne. Alt sammen opgaver som du føler dig rigtig godt hjemme i, da du allerede har nogle års erfaring. Du er en imødekommende, frisk og struktureret person, der er pertentlig med dine opgaver og tager stort ansvar for din ejendomsportefølje. Dine faglige kvalifikationer HD Ejendomme sætter som udgangspunkt ikke nogen uddannelsesmæssige krav, men du skal have arbejdet indenfor faget i en årrække: Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling også gerne fra den almene sektor. Uddannelse eller stor erfaring indenfor ejendomsadministration Meget gerne erfaring fra UNIK Bolig 4. Stærk til Excel. Virksomheden HD Ejendomme A S Hos HD Ejendomme går de meget op i at leve op til deres motto Vi samler på glade lejere! . Det betyder, at du som Ejendomsadministrator selvstændigt skal kunne servicere dine lejere ved god og tæt dialog. HD Ejendomme er en udlejningsvirksomhed i vækst, med over 5.000 lejeboliger og knap 250 erhvervslejemål fordelt over hele Danmark. Hovedkvarteret ligger i Odense, hvor cirka halvdelen af de i alt 79 medarbejdere har deres daglige gang. HD Ejendomme blev i 2017 overtaget af kapitalfond NIAM, og der er igangsat en ny ekspansiv strategi med fokus på opkøb. HD Ejendomme er meget ambitiøs i forhold til kundeoplevelsen og vil have de bedste interne processer i branchen til at støtte op om forretningen. Du kan læse mere om HD Ejendomme på www.hdejendomme.dk For at komme i betragtning til stillingen skal du ikke sende en ansøgning, men er du interesseret i stillingen vil vi gerne bede dig registrere dig med dit CV ved at bruge linket.11jobneta7d55f9b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000000http://www.birn-partners.com/jobs/?hr=show-job%2F424040EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3502939Birn+Partners11Unsbjergvej 2B5250Odense SVDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent740725JobNet4971177497117710005-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7d55f9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7d55f9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7d55f9b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7d55f9b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonEjendomsadministrator1Dansk3Læse/ tale933506Ejendomsadministrator2Salg361331364Kimkt@birn-partners.comDKDanmarkDKDanmark330080471Ejendomsadministrator til Laros A/SRobot Så har vi en åbning hos Danmarks bedste ejendomsadministration! Laros A S søger en engageret og dygtig nøglemedarbejder til at varetage en rolle som professionel administrator for en portefølje af udlejningsejendomme. Laros A S, der ligger på Randersvej 204 i Aarhus N, varetager udvikling og drift af bolig- og erhvervsejendomme, ejerforeninger, andelsforeninger og karr lav. Virksomheden beskæftiger sig med alt fra avancerede sager som byggeadministration eller boligretssager til simple sager i den løbende drift af ejendommene. Vi oplever en stor kundetilgang, og udvider samtidig sortimentet af ydelser. Vi søger derfor en person, der med den rette oplæring og indføring i systemerne hurtigt kan bidrage på lige fod med virksomhedens øvrige medarbejdere, og som har lyst til at være en del af en dynamisk virksomhed i vækst. Jobbet arbejdsopgaverne Ansvar for egen portefølje af udlejningsejendomme (bolig og erhverv). Bogføring via workflow samt diverse afstemninger. Kontakt med ejere samt afholdelse af kundemøder. Kontakt med lejere, håndtering af lejerskifte. Øvrig sagsbehandling ifm. administration af porteføljen. Kvalifikationer Du har erfaring med administration af udlejningsejendomme. Du har relevant økonomisk uddannelse teoretisk baggrund. Du er ferm til UNIKBolig4 (eller tilsvarende), Word, Excel og Outlook. Du er dygtig til at formulere dig på skrift. Personlige egenskaber Du har ambitioner om at være blandt de bedste i branchen. Du er resultatorienteret og fyldt med energi og positivitet. Du ved, hvordan man yder en god service og har en god kundekontakt. Du tilbydes en stilling i en spændende virksomhed, hvor der hersker en uformel kultur med plads til humor. Der er tale om en fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer. Er du ikke helt i mål med ovennævnte kvalifikationer, men brænder du for at komme det, så send dit CV alligevel. Lyder dette som din næste arbejdsmæssige udfordring, så send snarest muligt en ansøgning og CV til Morten Holst Aaen på mha@laros.dk eller ring på 87309742. Der er ingen deadline, og din henvendelse vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

Så har vi en åbning hos Danmarks bedste ejendomsadministration!

Laros A/S søger en engageret og dygtig nøglemedarbejder til at varetage en rolle som professionel administrator for en portefølje af udlejningsejendomme.

Laros A/S, der ligger på Randersvej 204 i Aarhus N, varetager udvikling og drift af bolig- og erhvervsejendomme, ejerforeninger, andelsforeninger og karrélav. Virksomheden beskæftiger sig med alt fra avancerede sager som byggeadministration eller boligretssager til simple sager i den løbende drift af ejendommene.

Vi oplever en stor kundetilgang, og udvider samtidig sortimentet af ydelser. Vi søger derfor en person, der med den rette oplæring og indføring i systemerne hurtigt kan bidrage på lige fod med virksomhedens øvrige medarbejdere, og som har lyst til at være en del af en dynamisk virksomhed i vækst.

 

Jobbet – arbejdsopgaverne

  • Ansvar for egen portefølje af udlejningsejendomme (bolig og erhverv).
  • Bogføring via workflow samt diverse afstemninger.
  • Kontakt med ejere samt afholdelse af kundemøder.
  • Kontakt med lejere, håndtering af lejerskifte.
  • Øvrig sagsbehandling ifm. administration af porteføljen.

 

Kvalifikationer

  • Du har erfaring med administration af udlejningsejendomme.
  • Du har relevant økonomisk uddannelse/teoretisk baggrund.
  • Du er ferm til UNIKBolig4 (eller tilsvarende), Word, Excel og Outlook.
  • Du er dygtig til at formulere dig på skrift.

 

Personlige egenskaber

  • Du har ambitioner om at være blandt de bedste i branchen.
  • Du er resultatorienteret og fyldt med energi og positivitet.
  • Du ved, hvordan man yder en god service og har en god kundekontakt.

 

Du tilbydes en stilling i en spændende virksomhed, hvor der hersker en uformel kultur med plads til humor. Der er tale om en fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer. Er du ikke helt i mål med ovennævnte kvalifikationer, men brænder du for at komme det, så send dit CV alligevel.

Lyder dette som din næste arbejdsmæssige udfordring, så send snarest muligt en ansøgning og CV til Morten Holst Aaen på mha@laros.dk eller ring på 87309742. Der er ingen deadline, og din henvendelse vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

LAROS A/SAarhus N2019-08-29T00:00:002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ejendomsadministrator til Laros A/S

LAROS A/S

Aarhus N
Så har vi en åbning hos Danmarks bedste ejendomsadministration! Laros A S søger en engageret og dygtig nøglemedarbejder til at varetage en rolle som professionel administrator for en portefølje af udlejningsejendomme. Laros A S, der ligger på Rander...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019