Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

EJENDOMSADMINISTRATOR - Fyn

- med reference til administrationschef

VIRKSOMHEDEN

Probus er en lokalt forankret fynsk samarbejdspartner, som driver en solid forretning baseret på indsigtsfuld ejendomsinvestering og drift i hele Danmark. Virksomhedens mission er at sikre langsigtede investeringer på et ansvarligt og professionelt grundlag til gavn for alle interessenter – med henblik på at fastholde og udbygge varige forretningsrelationer. Probus’ speciale er at udbyde større boligudlejningsejendomme i private placement til private velhavende investorer og efterfølgende forestå administrationen. Probus administrerer in house over 800 lejemål i hele landet. Se yderligere oplysninger på www.probusfyn.dk

”Probus er latin for ærlighed; værdigrundlaget for vores virksomhed.
Pro for professionel – måden vi forholder os til vores opgaver og kunder på.
Bus for business – vi er forretningsorienterede, både i forhold til vores egen forretning og i forhold til vores kunders investeringer”

Administrationen består pt. af 5 medarbejdere, der arbejder i et fælles team, hvor alle løfter i samlet flot og de er meget engageret i driften af ejendommene. Der er en god atmosfære i virksomheden, ligesom de har et godt forhold til virksomhedens investorer. Der hersker en uformel og afslappet tone i virksomheden generelt også overfor lejerne. Probus sætter pris på et godt samarbejde og et positivt forhold til lejerne.

STILLINGEN

Du får kontakt til mange forskellige samarbejdspartnere, som lejere, leverandører, viceværter, håndværkere og forsikringsselskaber. Du får ansvaret for ejendommene i din portefølje med alt, hvad det indebærer, og du har gode muligheder for efteruddannelse og udvikling i jobbet.

Som ejendomsadministrator og en del af teamet hos Probus, skal du sørge for at tilfredsstille investorerne af ejendommene og få deres investeringer til at vokse. Det betyder at du løbende optimerer huslejen, er omhyggelig og effektiv i forhold til genudlejning og således undgå tomgang, samt have en god og positiv kontakt med lejerne.

En ansvarsfuld, fleksibel og spændende stilling i en dynamisk virksomhed med et stort engagement i det daglige arbejde med ejendommene.

Stillingen er nyoprettet i organisationen.

OPGAVEN

Ejendomsadministratoren er ansvarlig for selvstændigt at planlægge egne opgaver i forhold til det daglige arbejde i administrationen.

De væsentligste arbejdsopgaver er således:

  • Fraflytning og genudlejning, herunder udarbejdelse af lejekontrakter.
  • Flytteopgørelser og fakturering til lejere.
  • Huslejereguleringer, herunder varsling af lejeforhøjelser.
  • Huslejeopkrævninger.
  • Rykkerprocedure og opfølgning af huslejeindbetalinger.
  • Driftsregnskaber.
  • Kontakt til offentlige myndigheder.
  • Kontakt til håndværkere og leverandører.
  • Kontakt med lejere.
  • Mødedeltagelse med nye samt eksisterende erhvervslejere og boligejere efter behov.
  • Behjælpelig med fremvisninger af ledige lejligheder.
  • Assistance ved ejerforeningsarbejde.
  • Ajourføring af alle lejemål i Unik.
  • Totaladministration af bolig- og erhvervsudlejningsejendomme
  • Dialog med lejere, viceværter m.v.
  • Udarbejdelse af forbrugs- og fællesregnskaber.
  • Bogføring og afstemning.
  • Klargøring af materiale til årsregnskab og kontakt til revisor.

KANDIDATEN

Som person er du som ejendomsadministrator imødekommende, venlig og i stand til at tage ejerskab. Samtidigt er du stærk i din kommunikation med andre mennesker, herunder lejere.

Endvidere er du en person der er ansvarsbevidst, fleksibel og arbejder selvstændigt med dine egne daglige arbejdsopgaver.

Du er struktureret, kvalitetsbevidst og i stand til at prioritere arbejdsopgaverne. Ligesom et personligt og fagligt engagement er væsentlige personlige egenskaber.

Du har en solid erfaring med ejendomsadministration og et grundlæggende kendskab til lejelovgivningen.

REJSEAKTIVITET

Der kan forekomme nogle få rejsedage i DK – eks. til København og Århus ved fraflytninger og fremvisninger

UDDANNELSE

Du har en relevant uddannelse, men vigtigst er erfaringen indenfor ejendomsadministration og at du er superbruger i Unik.

BOPÆL

Fyn eller i trekantområdet

GAGE PAKKE

Der tilbydes en attraktiv lønpakke, der tilpasses dine kompetencer og aftales nærmere ved en personlig samtale.

SPROG

Du kan formulere dig på dansk og evt. engelsk, både mundtligt og skriftligt. Du har generelt gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.

IT

Superbruger i UNIK Bolig. Du er daglig bruger af Unik Bolig 4 og MS Office (Word, Excel) og vi ser gerne, at du er en rutineret bruger af disse systemer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Et godt samarbejdet i et team af meget engagerede medarbejdere/kolleger. Videreuddannelse indenfor fagområdet, deltagelse ved diverse fælles faglige arrangementer. Hyggelige sociale sammenkomster i løbet af året.

Probus har domicil i en af Odenses ældste og smukkeste bygninger, beliggende i et dejligt grønt område af byen. Tæt på motorvejen og der er parkering ved døren, endvidere er der mulighed for at gå tur i skoven i frokostpausen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330153885Phoenix-53203a4f12020-01-09T00:00:00EJENDOMSADMINISTRATOR - Fyn

- med reference til administrationschef

VIRKSOMHEDEN

Probus er en lokalt forankret fynsk samarbejdspartner, som driver en solid forretning baseret på indsigtsfuld ejendomsinvestering og drift i hele Danmark. Virksomhedens mission er at sikre langsigtede investeringer på et ansvarligt og professionelt grundlag til gavn for alle interessenter – med henblik på at fastholde og udbygge varige forretningsrelationer. Probus’ speciale er at udbyde større boligudlejningsejendomme i private placement til private velhavende investorer og efterfølgende forestå administrationen. Probus administrerer in house over 800 lejemål i hele landet. Se yderligere oplysninger på www.probusfyn.dk

”Probus er latin for ærlighed; værdigrundlaget for vores virksomhed.
Pro for professionel – måden vi forholder os til vores opgaver og kunder på.
Bus for business – vi er forretningsorienterede, både i forhold til vores egen forretning og i forhold til vores kunders investeringer”

Administrationen består pt. af 5 medarbejdere, der arbejder i et fælles team, hvor alle løfter i samlet flot og de er meget engageret i driften af ejendommene. Der er en god atmosfære i virksomheden, ligesom de har et godt forhold til virksomhedens investorer. Der hersker en uformel og afslappet tone i virksomheden generelt også overfor lejerne. Probus sætter pris på et godt samarbejde og et positivt forhold til lejerne.

STILLINGEN

Du får kontakt til mange forskellige samarbejdspartnere, som lejere, leverandører, viceværter, håndværkere og forsikringsselskaber. Du får ansvaret for ejendommene i din portefølje med alt, hvad det indebærer, og du har gode muligheder for efteruddannelse og udvikling i jobbet.

Som ejendomsadministrator og en del af teamet hos Probus, skal du sørge for at tilfredsstille investorerne af ejendommene og få deres investeringer til at vokse. Det betyder at du løbende optimerer huslejen, er omhyggelig og effektiv i forhold til genudlejning og således undgå tomgang, samt have en god og positiv kontakt med lejerne.

En ansvarsfuld, fleksibel og spændende stilling i en dynamisk virksomhed med et stort engagement i det daglige arbejde med ejendommene.

Stillingen er nyoprettet i organisationen.

OPGAVEN

Ejendomsadministratoren er ansvarlig for selvstændigt at planlægge egne opgaver i forhold til det daglige arbejde i administrationen.

De væsentligste arbejdsopgaver er således:

  • Fraflytning og genudlejning, herunder udarbejdelse af lejekontrakter.
  • Flytteopgørelser og fakturering til lejere.
  • Huslejereguleringer, herunder varsling af lejeforhøjelser.
  • Huslejeopkrævninger.
  • Rykkerprocedure og opfølgning af huslejeindbetalinger.
  • Driftsregnskaber.
  • Kontakt til offentlige myndigheder.
  • Kontakt til håndværkere og leverandører.
  • Kontakt med lejere.
  • Mødedeltagelse med nye samt eksisterende erhvervslejere og boligejere efter behov.
  • Behjælpelig med fremvisninger af ledige lejligheder.
  • Assistance ved ejerforeningsarbejde.
  • Ajourføring af alle lejemål i Unik.
  • Totaladministration af bolig- og erhvervsudlejningsejendomme
  • Dialog med lejere, viceværter m.v.
  • Udarbejdelse af forbrugs- og fællesregnskaber.
  • Bogføring og afstemning.
  • Klargøring af materiale til årsregnskab og kontakt til revisor.

KANDIDATEN

Som person er du som ejendomsadministrator imødekommende, venlig og i stand til at tage ejerskab. Samtidigt er du stærk i din kommunikation med andre mennesker, herunder lejere.

Endvidere er du en person der er ansvarsbevidst, fleksibel og arbejder selvstændigt med dine egne daglige arbejdsopgaver.

Du er struktureret, kvalitetsbevidst og i stand til at prioritere arbejdsopgaverne. Ligesom et personligt og fagligt engagement er væsentlige personlige egenskaber.

Du har en solid erfaring med ejendomsadministration og et grundlæggende kendskab til lejelovgivningen.

REJSEAKTIVITET

Der kan forekomme nogle få rejsedage i DK – eks. til København og Århus ved fraflytninger og fremvisninger

UDDANNELSE

Du har en relevant uddannelse, men vigtigst er erfaringen indenfor ejendomsadministration og at du er superbruger i Unik.

BOPÆL

Fyn eller i trekantområdet

GAGE PAKKE

Der tilbydes en attraktiv lønpakke, der tilpasses dine kompetencer og aftales nærmere ved en personlig samtale.

SPROG

Du kan formulere dig på dansk og evt. engelsk, både mundtligt og skriftligt. Du har generelt gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.

IT

Superbruger i UNIK Bolig. Du er daglig bruger af Unik Bolig 4 og MS Office (Word, Excel) og vi ser gerne, at du er en rutineret bruger af disse systemer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Et godt samarbejdet i et team af meget engagerede medarbejdere/kolleger. Videreuddannelse indenfor fagområdet, deltagelse ved diverse fælles faglige arrangementer. Hyggelige sociale sammenkomster i løbet af året.

Probus har domicil i en af Odenses ældste og smukkeste bygninger, beliggende i et dejligt grønt område af byen. Tæt på motorvejen og der er parkering ved døren, endvidere er der mulighed for at gå tur i skoven i frokostpausen.

2020-02-17T18:51:09.063 - med reference til administrationschef VIRKSOMHEDEN Probus er en lokalt forankret fynsk samarbejdspartner, som driver en solid forretning baseret på indsigtsfuld ejendomsinvestering og drift i hele Danmark. Virksomhedens mission er at sikre langsigtede investeringer på et ansvarligt og professionelt grundlag til gavn for alle interessenter med henblik på at fastholde og udbygge varige forretningsrelationer. Probus speciale er at udbyde større boligudlejningsejendomme i private placement til private velhavende investorer og efterfølgende forestå administrationen. Probus administrerer in house over 800 lejemål i hele landet. Se yderligere oplysninger på www.probusfyn.dk Probus er latin for ærlighed værdigrundlaget for vores virksomhed. Pro for professionel måden vi forholder os til vores opgaver og kunder på. Bus for business vi er forretningsorienterede, både i forhold til vores egen forretning og i forhold til vores kunders investeringer Administrationen består pt. af 5 medarbejdere, der arbejder i et fælles team, hvor alle løfter i samlet flot og de er meget engageret i driften af ejendommene. Der er en god atmosfære i virksomheden, ligesom de har et godt forhold til virksomhedens investorer. Der hersker en uformel og afslappet tone i virksomheden generelt også overfor lejerne. Probus sætter pris på et godt samarbejde og et positivt forhold til lejerne. STILLINGEN Du får kontakt til mange forskellige samarbejdspartnere, som lejere, leverandører, viceværter, håndværkere og forsikringsselskaber. Du får ansvaret for ejendommene i din portefølje med alt, hvad det indebærer, og du har gode muligheder for efteruddannelse og udvikling i jobbet. Som ejendomsadministrator og en del af teamet hos Probus, skal du sørge for at tilfredsstille investorerne af ejendommene og få deres investeringer til at vokse. Det betyder at du løbende optimerer huslejen, er omhyggelig og effektiv i forhold til genudlejning og således undgå tomgang, samt have en god og positiv kontakt med lejerne. En ansvarsfuld, fleksibel og spændende stilling i en dynamisk virksomhed med et stort engagement i det daglige arbejde med ejendommene. Stillingen er nyoprettet i organisationen. OPGAVEN Ejendomsadministratoren er ansvarlig for selvstændigt at planlægge egne opgaver i forhold til det daglige arbejde i administrationen. De væsentligste arbejdsopgaver er således: Fraflytning og genudlejning, herunder udarbejdelse af lejekontrakter. Flytteopgørelser og fakturering til lejere. Huslejereguleringer, herunder varsling af lejeforhøjelser. Huslejeopkrævninger. Rykkerprocedure og opfølgning af huslejeindbetalinger. Driftsregnskaber. Kontakt til offentlige myndigheder. Kontakt til håndværkere og leverandører. Kontakt med lejere. Mødedeltagelse med nye samt eksisterende erhvervslejere og boligejere efter behov. Behjælpelig med fremvisninger af ledige lejligheder. Assistance ved ejerforeningsarbejde. Ajourføring af alle lejemål i Unik. Totaladministration af bolig- og erhvervsudlejningsejendomme Dialog med lejere, viceværter m.v. Udarbejdelse af forbrugs- og fællesregnskaber. Bogføring og afstemning. Klargøring af materiale til årsregnskab og kontakt til revisor. KANDIDATEN Som person er du som ejendomsadministrator imødekommende, venlig og i stand til at tage ejerskab. Samtidigt er du stærk i din kommunikation med andre mennesker, herunder lejere. Endvidere er du en person der er ansvarsbevidst, fleksibel og arbejder selvstændigt med dine egne daglige arbejdsopgaver. Du er struktureret, kvalitetsbevidst og i stand til at prioritere arbejdsopgaverne. Ligesom et personligt og fagligt engagement er væsentlige personlige egenskaber. Du har en solid erfaring med ejendomsadministration og et grundlæggende kendskab til lejelovgivningen. REJSEAKTIVITET Der kan forekomme nogle få rejsedage i DK eks. til København og Århus ved fraflytninger og fremvisninger UDDANNELSE Du har en relevant uddannelse, men vigtigst er erfaringen indenfor ejendomsadministration og at du er superbruger i Unik. BOP L Fyn eller i trekantområdet GAGE PAKKE Der tilbydes en attraktiv lønpakke, der tilpasses dine kompetencer og aftales nærmere ved en personlig samtale. SPROG Du kan formulere dig på dansk og evt. engelsk, både mundtligt og skriftligt. Du har generelt gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt. IT Superbruger i UNIK Bolig. Du er daglig bruger af Unik Bolig 4 og MS Office (Word, Excel) og vi ser gerne, at du er en rutineret bruger af disse systemer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Et godt samarbejdet i et team af meget engagerede medarbejdere kolleger. Videreuddannelse indenfor fagområdet, deltagelse ved diverse fælles faglige arrangementer. Hyggelige sociale sammenkomster i løbet af året. Probus har domicil i en af Odenses ældste og smukkeste bygninger, beliggende i et dejligt grønt område af byen. Tæt på motorvejen og der er parkering ved døren, endvidere er der mulighed for at gå tur i skoven i frokostpausen.11Jobnet53203a4f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-05T00:00:000000http://www.targetheadhunting.com/ledige-stillinger/?hr=show-job/531390EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3689039TARGET Headhunting ApS11Forskerparken 105230Odense MDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000882451JobNet5097219509721910009-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53203a4fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=53203a4fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53203a4f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53203a4f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEJENDOMSADMINISTRATOR - Fyn12009011Dansk3Læse/ tale933506Ejendomsadministrator2Salg363895288Hannenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330180969Ejendomsadministrator til erhvervRobot Ejendomsadministrator til erhverv Stillingen Du skal som ejendomsadministrator være med til at fastholde det høje faglige niveau, som er en forudsætning for at drive en moderne ejendomskoncern. Vi tilbyder dig et spændende, varieret og selvstændigt job, hvor du primært kommer til at arbejde i et team af medarbejdere i ejendomsadministrationen, men hvor også tværfaglige opgaver skal løses sammen med økonomiafdelingen og vores tekniske afdeling. Du refererer til den daglige leder af ejendomsadministrationen. Du tilbydes en interessant lønpakke med en god pensions-, sundheds-, og kantineordning. Som ejendomsadministrator vil nogle af dine arbejdsfunktioner være følgende: Udarbejdelse af: erhervslejekontrakter forbrugsregnskaber driftsregnskaber OMK-regnskaber Varsling af skatter og afgifter Behandling af lejerhenvendelser Rykkerkørsel Lejereguleringer Daglig kontakt til lejere Daglige kontakt til viceværter og eksterne samarbejdspartnere Ad hoc-opgaver på tværs af organisationen Profil Til denne stilling vil det være en fordel, hvis du har erfaring fra en ejendomsadministration hvor hovedvægten af opgaver var relateret til erhvervslejeloven. Dog er dette ikke et krav. Det er en fordel, hvis du har erfaring med udarbejdelse af erhervslejekontrakter. Personlige kvalifikationer Som person besidder du bl.a. nedenstående egenskaber rlighed Godt humør Struktur Faglige kvalifikationer Kendskab til erhvervslejeloven er en fordel men ikke noget krav God til at kommunikere, både skriftligt og mundtligt Talforståelse Kendskab til UNIK Bolig 4 eller tilsvarende er en fordel, men ikke noget krav Send snarest din ansøgning og CV til job@barfoedgroup.dk og mærk den Ejendomsadministrator . Vi vurderer løbende ansøgningerne og indkalder til interview. Alle ansøgninger behandles med diskretion. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Lars Jørgensen på tlf. 29 48 98 92 eller på mail laj@barfoedgroup.dk.

Ejendomsadministrator til erhverv

Stillingen

Du skal som ejendomsadministrator være med til at fastholde det høje faglige niveau, som er en forudsætning for at drive en moderne ejendomskoncern.

Vi tilbyder dig et spændende, varieret og selvstændigt job, hvor du primært kommer til at arbejde i et team af medarbejdere i ejendomsadministrationen, men hvor også tværfaglige opgaver skal løses sammen med økonomiafdelingen og vores tekniske afdeling.

Du refererer til den daglige leder af ejendomsadministrationen.

Du tilbydes en interessant lønpakke med en god pensions-, sundheds-, og kantineordning.

Som ejendomsadministrator vil nogle af dine arbejdsfunktioner være følgende:

  • Udarbejdelse af:

erhervslejekontrakter

forbrugsregnskaber

driftsregnskaber

OMK-regnskaber

  • Varsling af skatter og afgifter
  • Behandling af lejerhenvendelser
  • Rykkerkørsel
  • Lejereguleringer
  • Daglig kontakt til lejere
  • Daglige kontakt til viceværter og eksterne samarbejdspartnere
  • Ad hoc-opgaver på tværs af organisationen

Profil

Til denne stilling vil det være en fordel, hvis du har erfaring fra en ejendomsadministration hvor hovedvægten af opgaver var relateret til erhvervslejeloven. Dog er dette ikke et krav.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med udarbejdelse af erhervslejekontrakter. 

Personlige kvalifikationer

Som person besidder du bl.a. nedenstående egenskaber;

  • Ærlighed
  • Godt humør
  • Struktur

Faglige kvalifikationer

  • Kendskab til erhvervslejeloven er en fordel men ikke noget krav
  • God til at kommunikere, både skriftligt og mundtligt
  • Talforståelse
  • Kendskab til UNIK Bolig 4 eller tilsvarende er en fordel, men ikke noget krav

Send snarest din ansøgning og CV til job@barfoedgroup.dk og mærk den ”Ejendomsadministrator”. Vi vurderer løbende ansøgningerne og indkalder til interview. Alle ansøgninger behandles med diskretion.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Lars Jørgensen på tlf. 29 48 98 92 eller på mail laj@barfoedgroup.dk.

 

 

BARFOED GROUP P/SOdense C2020-02-18T00:00:002020-03-08T00:00:00
330180954Ejendomsselskab søger administrativ medarbejder/ejendomsadministratorRobot Opgaver: Administration af selskabernes bolig- og erhvervslejemål, dvs telefonisk kontakt med lejere og evt. leverandører og andre samarbejdspartnere. Korrespondance. Udarbejdelse af lejekontrakter. Annoncering ledige lejemål. Planlægning af fremvisninger og indbyde interesserede. Ekspedition af opsigelser fra lejere. Oprettelse af nye lejere (vi bruger administrationssystemet STRATO) Kompetencer: Fortrolig med IT, specielt Office pakken. Regnskabsmæssig forståelse. Evne til at arbejde selvstændigt. Gerne kendskab til branchen og lovgivningen omkr. udlejningsvirksomhed. Gode kommunikationsevner til brug i dialog med mange forskellige interessenter. Du tager initiativ til en stærk, værdiskabende kunderelation. . Du sætter en ære i at overholde aftaler og frister over for kolleger og lejere. Du har et godt humør, er initiativrig, selvstændig, fleksibel og løser dine opgaver med omhu. Arbejdstid: 37 timer om ugen eller deltid, men forskudt arbejdstid, idet lejligheder tit fremvises søndag eftermiddag. Løn: efter aftale Vi vurderer løbende ansøgningerne og indkalder til interview. Alle ansøgninger behandles med diskretion. Ansøger med kendskab til branchen vil blive foretrukket. Yderligere oplysninger kan indhentes hos Bodil Raahøj, 23 45 00 07. Skriftlig henvendelse med CV til Ejendomsselskabet Raahøj Hansen A S Bakkevej 24 5210 Odense NV mail: raahoej@post.tele.dk Læs mere på www.raahoej.dk.

Opgaver:

Administration af selskabernes bolig- og erhvervslejemål, dvs telefonisk kontakt med lejere og evt. leverandører og andre samarbejdspartnere.

Korrespondance.

Udarbejdelse af lejekontrakter.

Annoncering ledige lejemål.

Planlægning af fremvisninger og indbyde interesserede.

Ekspedition af opsigelser fra lejere.

Oprettelse af nye lejere (vi bruger administrationssystemet STRATO)

 

Kompetencer:

Fortrolig med IT, specielt Office pakken.

Regnskabsmæssig forståelse.

Evne til at arbejde selvstændigt.

Gerne kendskab til branchen og lovgivningen omkr. udlejningsvirksomhed.

Gode kommunikationsevner til brug i dialog med mange forskellige interessenter.

Du tager initiativ til en stærk, værdiskabende kunderelation.                                                     .

Du sætter en ære i at overholde aftaler og frister over for kolleger og lejere.

Du har et godt humør, er initiativrig, selvstændig, fleksibel og løser dine opgaver med omhu.

Arbejdstid:

37 timer om ugen eller deltid, men forskudt arbejdstid, idet lejligheder tit fremvises søndag eftermiddag.

 

Løn: efter aftale

 

Vi vurderer løbende ansøgningerne og indkalder til interview.

Alle ansøgninger behandles med diskretion.

Ansøger med kendskab til branchen vil blive foretrukket.

Yderligere oplysninger kan indhentes hos Bodil Raahøj, 23 45 00 07.

 

Skriftlig henvendelse med CV til

Ejendomsselskabet Raahøj Hansen A/S

Bakkevej 24

5210 Odense NV

mail: raahoej@post.tele.dk

Læs mere på www.raahoej.dk.

 

 

 

Ejendomsselskabet Raahøj Hansen A/SOdense NV2020-02-18T00:00:002020-03-26T00:00:00
330180872EJENDOMSADMINISTRATOR - FynRobot - med reference til administrationschef VIRKSOMHEDEN Probus er en lokalt forankret fynsk samarbejdspartner, som driver en solid forretning baseret på indsigtsfuld ejendomsinvestering og drift i hele Danmark. Virksomhedens mission er at sikre langsigtede investeringer på et ansvarligt og professionelt grundlag til gavn for alle interessenter med henblik på at fastholde og udbygge varige forretningsrelationer. Probus speciale er at udbyde større boligudlejningsejendomme i private placement til private velhavende investorer og efterfølgende forestå administrationen. Probus administrerer in house over 800 lejemål i hele landet. Se yderligere oplysninger på www.probusfyn.dk Probus er latin for ærlighed værdigrundlaget for vores virksomhed. Pro for professionel måden vi forholder os til vores opgaver og kunder på. Bus for business vi er forretningsorienterede, både i forhold til vores egen forretning og i forhold til vores kunders investeringer Administrationen består pt. af 5 medarbejdere, der arbejder i et fælles team, hvor alle løfter i samlet flot og de er meget engageret i driften af ejendommene. Der er en god atmosfære i virksomheden, ligesom de har et godt forhold til virksomhedens investorer. Der hersker en uformel og afslappet tone i virksomheden generelt også overfor lejerne. Probus sætter pris på et godt samarbejde og et positivt forhold til lejerne. STILLINGEN Du får kontakt til mange forskellige samarbejdspartnere, som lejere, leverandører, viceværter, håndværkere og forsikringsselskaber. Du får ansvaret for ejendommene i din portefølje med alt, hvad det indebærer, og du har gode muligheder for efteruddannelse og udvikling i jobbet. Som ejendomsadministrator og en del af teamet hos Probus, skal du sørge for at tilfredsstille investorerne af ejendommene og få deres investeringer til at vokse. Det betyder at du løbende optimerer huslejen, er omhyggelig og effektiv i forhold til genudlejning og således undgå tomgang, samt have en god og positiv kontakt med lejerne. En ansvarsfuld, fleksibel og spændende stilling i en dynamisk virksomhed med et stort engagement i det daglige arbejde med ejendommene. Stillingen er nyoprettet i organisationen. OPGAVEN Ejendomsadministratoren er ansvarlig for selvstændigt at planlægge egne opgaver i forhold til det daglige arbejde i administrationen. De væsentligste arbejdsopgaver er således: Fraflytning og genudlejning, herunder udarbejdelse af lejekontrakter. Flytteopgørelser og fakturering til lejere. Huslejereguleringer, herunder varsling af lejeforhøjelser. Huslejeopkrævninger. Rykkerprocedure og opfølgning af huslejeindbetalinger. Driftsregnskaber. Kontakt til offentlige myndigheder. Kontakt til håndværkere og leverandører. Kontakt med lejere. Mødedeltagelse med nye samt eksisterende erhvervslejere og boligejere efter behov. Behjælpelig med fremvisninger af ledige lejligheder. Assistance ved ejerforeningsarbejde. Ajourføring af alle lejemål i Unik. Totaladministration af bolig- og erhvervsudlejningsejendomme Dialog med lejere, viceværter m.v. Udarbejdelse af forbrugs- og fællesregnskaber. Bogføring og afstemning. Klargøring af materiale til årsregnskab og kontakt til revisor. KANDIDATEN Som person er du som ejendomsadministrator imødekommende, venlig og i stand til at tage ejerskab. Samtidigt er du stærk i din kommunikation med andre mennesker, herunder lejere. Endvidere er du en person der er ansvarsbevidst, fleksibel og arbejder selvstændigt med dine egne daglige arbejdsopgaver. Du er struktureret, kvalitetsbevidst og i stand til at prioritere arbejdsopgaverne. Ligesom et personligt og fagligt engagement er væsentlige personlige egenskaber. Du har en solid erfaring med ejendomsadministration og et grundlæggende kendskab til lejelovgivningen. REJSEAKTIVITET Der kan forekomme nogle få rejsedage i DK eks. til København og Århus ved fraflytninger og fremvisninger UDDANNELSE Du har en relevant uddannelse, men vigtigst er erfaringen indenfor ejendomsadministration og at du er superbruger i Unik. BOP L Fyn eller i trekantområdet GAGE PAKKE Der tilbydes en attraktiv lønpakke, der tilpasses dine kompetencer og aftales nærmere ved en personlig samtale. SPROG Du kan formulere dig på dansk og evt. engelsk, både mundtligt og skriftligt. Du har generelt gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt. IT Superbruger i UNIK Bolig. Du er daglig bruger af Unik Bolig 4 og MS Office (Word, Excel) og vi ser gerne, at du er en rutineret bruger af disse systemer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Et godt samarbejdet i et team af meget engagerede medarbejdere kolleger. Videreuddannelse indenfor fagområdet, deltagelse ved diverse fælles faglige arrangementer. Hyggelige sociale sammenkomster i løbet af året. Probus har domicil i en af Odenses ældste og smukkeste bygninger, beliggende i et dejligt grønt område af byen. Tæt på motorvejen og der er parkering ved døren, endvidere er der mulighed for at gå tur i skoven i frokostpausen.

- med reference til administrationschef

VIRKSOMHEDEN

Probus er en lokalt forankret fynsk samarbejdspartner, som driver en solid forretning baseret på indsigtsfuld ejendomsinvestering og drift i hele Danmark. Virksomhedens mission er at sikre langsigtede investeringer på et ansvarligt og professionelt grundlag til gavn for alle interessenter – med henblik på at fastholde og udbygge varige forretningsrelationer. Probus’ speciale er at udbyde større boligudlejningsejendomme i private placement til private velhavende investorer og efterfølgende forestå administrationen. Probus administrerer in house over 800 lejemål i hele landet. Se yderligere oplysninger på www.probusfyn.dk

”Probus er latin for ærlighed; værdigrundlaget for vores virksomhed.
Pro for professionel – måden vi forholder os til vores opgaver og kunder på.
Bus for business – vi er forretningsorienterede, både i forhold til vores egen forretning og i forhold til vores kunders investeringer”

Administrationen består pt. af 5 medarbejdere, der arbejder i et fælles team, hvor alle løfter i samlet flot og de er meget engageret i driften af ejendommene. Der er en god atmosfære i virksomheden, ligesom de har et godt forhold til virksomhedens investorer. Der hersker en uformel og afslappet tone i virksomheden generelt også overfor lejerne. Probus sætter pris på et godt samarbejde og et positivt forhold til lejerne.

STILLINGEN

Du får kontakt til mange forskellige samarbejdspartnere, som lejere, leverandører, viceværter, håndværkere og forsikringsselskaber. Du får ansvaret for ejendommene i din portefølje med alt, hvad det indebærer, og du har gode muligheder for efteruddannelse og udvikling i jobbet.

Som ejendomsadministrator og en del af teamet hos Probus, skal du sørge for at tilfredsstille investorerne af ejendommene og få deres investeringer til at vokse. Det betyder at du løbende optimerer huslejen, er omhyggelig og effektiv i forhold til genudlejning og således undgå tomgang, samt have en god og positiv kontakt med lejerne.

En ansvarsfuld, fleksibel og spændende stilling i en dynamisk virksomhed med et stort engagement i det daglige arbejde med ejendommene.

Stillingen er nyoprettet i organisationen.

OPGAVEN

Ejendomsadministratoren er ansvarlig for selvstændigt at planlægge egne opgaver i forhold til det daglige arbejde i administrationen.

De væsentligste arbejdsopgaver er således:

  • Fraflytning og genudlejning, herunder udarbejdelse af lejekontrakter.
  • Flytteopgørelser og fakturering til lejere.
  • Huslejereguleringer, herunder varsling af lejeforhøjelser.
  • Huslejeopkrævninger.
  • Rykkerprocedure og opfølgning af huslejeindbetalinger.
  • Driftsregnskaber.
  • Kontakt til offentlige myndigheder.
  • Kontakt til håndværkere og leverandører.
  • Kontakt med lejere.
  • Mødedeltagelse med nye samt eksisterende erhvervslejere og boligejere efter behov.
  • Behjælpelig med fremvisninger af ledige lejligheder.
  • Assistance ved ejerforeningsarbejde.
  • Ajourføring af alle lejemål i Unik.
  • Totaladministration af bolig- og erhvervsudlejningsejendomme
  • Dialog med lejere, viceværter m.v.
  • Udarbejdelse af forbrugs- og fællesregnskaber.
  • Bogføring og afstemning.
  • Klargøring af materiale til årsregnskab og kontakt til revisor.

KANDIDATEN

Som person er du som ejendomsadministrator imødekommende, venlig og i stand til at tage ejerskab. Samtidigt er du stærk i din kommunikation med andre mennesker, herunder lejere.

Endvidere er du en person der er ansvarsbevidst, fleksibel og arbejder selvstændigt med dine egne daglige arbejdsopgaver.

Du er struktureret, kvalitetsbevidst og i stand til at prioritere arbejdsopgaverne. Ligesom et personligt og fagligt engagement er væsentlige personlige egenskaber.

Du har en solid erfaring med ejendomsadministration og et grundlæggende kendskab til lejelovgivningen.

REJSEAKTIVITET

Der kan forekomme nogle få rejsedage i DK – eks. til København og Århus ved fraflytninger og fremvisninger

UDDANNELSE

Du har en relevant uddannelse, men vigtigst er erfaringen indenfor ejendomsadministration og at du er superbruger i Unik.

BOPÆL

Fyn eller i trekantområdet

GAGE PAKKE

Der tilbydes en attraktiv lønpakke, der tilpasses dine kompetencer og aftales nærmere ved en personlig samtale.

SPROG

Du kan formulere dig på dansk og evt. engelsk, både mundtligt og skriftligt. Du har generelt gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.

IT

Superbruger i UNIK Bolig. Du er daglig bruger af Unik Bolig 4 og MS Office (Word, Excel) og vi ser gerne, at du er en rutineret bruger af disse systemer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Et godt samarbejdet i et team af meget engagerede medarbejdere/kolleger. Videreuddannelse indenfor fagområdet, deltagelse ved diverse fælles faglige arrangementer. Hyggelige sociale sammenkomster i løbet af året.

Probus har domicil i en af Odenses ældste og smukkeste bygninger, beliggende i et dejligt grønt område af byen. Tæt på motorvejen og der er parkering ved døren, endvidere er der mulighed for at gå tur i skoven i frokostpausen.

TARGET Headhunting ApSOdense M2020-02-18T00:00:002020-03-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ejendomsadministrator til erhverv

BARFOED GROUP P/S

Odense C
Ejendomsadministrator til erhverv Stillingen Du skal som ejendomsadministrator være med til at fastholde det høje faglige niveau, som er en forudsætning for at drive en moderne ejendomskoncern. Vi tilbyder dig et spændende, varieret og selvstændigt ...
Indrykket:18. februar 2020

Ejendomsselskab søger administrativ medarbejder/ejendomsadministrator

Ejendomsselskabet Raahøj Hansen A/S

Odense NV
Opgaver: Administration af selskabernes bolig- og erhvervslejemål, dvs telefonisk kontakt med lejere og evt. leverandører og andre samarbejdspartnere. Korrespondance. Udarbejdelse af lejekontrakter. Annoncering ledige lejemål. Planlægning af fremvis...
Indrykket:18. februar 2020

EJENDOMSADMINISTRATOR - Fyn

TARGET Headhunting ApS

Odense M
- med reference til administrationschef VIRKSOMHEDEN Probus er en lokalt forankret fynsk samarbejdspartner, som driver en solid forretning baseret på indsigtsfuld ejendomsinvestering og drift i hele Danmark. Virksomhedens mission er at sikre langsig...
Indrykket:18. februar 2020