Ejendomsadministrator med DRIVE søges

Har du erfaring med ejendomsadministration og søger nye udfordringer i en spændende virksomhed?

Høgh Administration oplever løbende og kontrolleret tilgang i opgaver. Vi kender ofte vores kommende opgaver på forhånd, da vi samarbejder tæt med vores kunder om kommende projekter.

Vi søger derfor en engageret og drevet ejendomsadministrator, der har lyst til at indgå i vores team og sidde selvstændigt med egen portefølje, da vi ved der kommer flere spændende opgaver til i den nærmeste fremtid.

Som administrator ved Høgh Administration kan vi tilbyde;

  • Ansvar for egen portefølje
  • Bliver en del af et team hvor vi hver især besidder forskellige kompetencer.
  • Man arbejder med alle opgaver inden for administration hos os.
  • Mulighed for faglig og person udvikling inden for vores branche.
  • Fleksibilitet på arbejdspladsen, mulighed for hjemmearbejde hvis behovet opstår en gang imellem.

Dagligdagen ved Høgh Administration

Dine ansvarsområder vil blandt andet omfatte:

  • Fuld administration af portefølje, som sammensættes efter dine erfaringer, ønsker og mulighed for kompetenceudvikling.
  • Dialog med ejere, håndværkere, lejere.
  • Lejereguleringer, udarbejdelse af forbrugsregnskaber, varslinger
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Faktura godkendelse og let bogføring
  • afstemninger og klargøring af materiale til årsregnskaber, oplæring finder sted.
  • Udlejning af lejemål, evt. med hjælp fra vores udlejningskonsulent
  • Ad-hoc opgaver på kontoret, hvor vi alle løfter i flok

Hvad vi ønsker du kan bidrage med?

Du har erfaring indenfor:
- administration af bolig- og erhvervsejendomme, ejerforeninger er et plus.
- grundlæggende kendskab til lovgivningen og ved hvor du skal finde svar.
- har kendskab til Unikbolig 4
- sociale medier, Facebook, boligportalen, evt. hjemmesider og LinkedIn.

Hvem er du?
- du sætter en ære i at lave tingene rigtigt
- du arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst overfor dine opgaver
- arbejder struktureret og kan prioritere dine opgaver og overholde deadlines
- du er en teamspiller og synes vidensdeling er naturligt
- du har en positiv tilgang til arbejdsopgaver og livet
- du ved hvordan man kommunikere på flere plan

Vi kan tilbyde:

Hyggeligt kontor beliggende i Ø-gaderne med gode forhold og kollegaer, endvidere kan vi tilbyde;
- Mulighed for videreuddannelse
- Du kommer ud og ser de fleste af de ejendomme du administrere
- Gode ansættelsesforhold, der tilpasses den enkelte medarbejder
- Sjove arrangementer med kollegaer og samarbejdspartner 

Høgh Administration

Høgh Administration opstod for snart 3 år siden, hvor man lagde administration fra Høgh & Rousing koncernen ud i et selvstændigt selskab.

Høgh Administration ejer ikke selv nogle ejendomme, men vi administrer ejendomme for dels vores hovedaktionær og dels en lille udvalgt skare af investorer. Dette gør vi har et tæt samarbejde med ejerne af ejendommen og derved ikke langt til beslutningstagerne. 

Vi har primær nye ejendomme eller ejendomme hvor lejemålene udlejes efter BRL § 5, stk. 2. Derudover har vi nogle få erhvervsejendomme samt et par ejerforeninger.

Vi er i dag 3 administratorer og en udlejningskonsulent og mangler nu vores næste kollega som måske er dig?

Din ansøgning
Hvis ovenstående lyder interessant, kan du fremsende et cv samt en motiverende ansøgning i pdf-dokumenter.

Tiltrædelse efter nærmere aftale så det passer begge parter. Vi afholder løbende samtaler, så hvis du synes det lige er dig vi mangler, så tøv ikke med at sende din ansøgning og cv.

Alle henvendelser og ansøgninger behandles naturligvis med fuld diskretion.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Ejendomsadministrator, Aarhus

DATEA

Århus C
Som ejendomsadministrator vil du Skulle stå i spidsen for den daglige administration af egen portefølje herunder bl.a. besvarelse af beboerhenvendelser, ekspedition af overdragelser og forsikringssager, lejereguleringer, rykkerprocedure, og i øvrigt...
Indrykket:19. november 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Ejendomsadministrator, Aarhus

DATEA

Århus C
Som ejendomsadministrator vil du Skulle stå i spidsen for den daglige administration af egen portefølje herunder bl.a. besvarelse af beboerhenvendelser, ekspedition af overdragelser og forsikringssager, lejereguleringer, rykkerprocedure, og i øvrigt...
Indrykket:19. november 2020