Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendomsadministrator til butikscentre og erhvervsejendomme, Lyngby

Som ejendomsadministrator i vores centerteam får du en portefølje, som hovedsaglig består af større butikscentre og enkelte erhvervsejendomme. 

Du vil få et tæt samarbejde med de udlejningsansvarlige for centrene og vores juridiske afdeling som bl.a. udfærdiger lejekontrakterne. 

  • Du vil få stor indflydelse på egne opgaver, som bl.a. vil bestå af alle de opgaver, der udspringer af lejekontrakten som fx:
  • Godkendelse og registrering af center lejekontrakter 
  • Lejevarslinger og lejereguleringer
  • Registrering og evt. regulering af omsætningsbestemt tillægsleje
  • Varsling af skatter og afgifter
  • Varme- og fællesregnskaber
  • Budgetter for varme og fællesregnskaber 
  • Daglig kontakt 
  • Med fokus på ejeren vil du i tæt samarbejde med dygtige kolleger i teamet og på tværs af afdelinger varetage ejers interesse herunder kvartalsvis budget opfølgning, restance behandling og diverse rapporteringer.

    Vi ønsker, at vores nye kollega

    Har god erfaring inden for ejendomsadministration evt. suppleret med relevant uddannelse. 

  • Har god regnskabsforståelse 
  • Har god indsigt i lejers og ejers behov 
  • Har arbejdet med Unik Bolig
  • Som person lægger vi vægt på, at du:

  • Er serviceminded og god til at samarbejde på tværs af organisationen
  • Kan lide at have kontakt til og samarbejde med lejere, ejere, driftsledere og kolleger 
  • Er ansvarsfuld og god til at overholde deadlines
  • Arbejder struktureret og samtidig klar til nye opgaver, hvor der hurtigt skal tages stilling til hvordan opgaven løses bedst mulig.
  • Er kvalitetsorienteret og tager gerne initiativ til nye tiltag.
  • Kan tale med både ejere og lejere
  • Endvidere motiveres du af at være en del af et team, der skal lykkes i det fælles samarbejde, og hvor alle deler og bidrager til succes.

    Vil du med på en rejse ind i Newsec kulturen?

    Vi vægter ekspertise, integritet og innovation højt i målet om at skabe ét Newsec, hvor samarbejde på tværs af organisationen er altafgørende for den rejse, vi er på. 

    Vi har et inspirerende og uformelt arbejdsmiljø med gode udviklingsmuligheder både personligt og fagligt, og selvom vores hverdag i perioder kan være travl, er der også plads til sjov, og vi møder hinanden med et smil.

    Løn tilbydes efter kvalifikationer og kompetencer tillagt pensionsordning samt en række attraktive personalegoder som for eksempel sundhedssikring, personaleforening, massageordning, kantine- og bruttolønsordninger samt "Newsecdage".

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Har du brug for at vide mere om stillingen eller Newsec, er du velkommen til at kontakte teamleder Birgitte Lesby på 4526 0143 eller Ble@newsec.dk Send gerne din ansøgning allerede i dag, da vi behandler ansøgningerne og holder samtaler løbende.

    Tip en venAndre stillinger

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.