Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendomsadministrator til udvikling og administration af Københavns Kommunes erhvervs- og beboelseslejemål

Vil du være med til at administrere og udvikle en af Danmarks største ejendomsporteføljer?
Så skal du kigge med her!

I Københavns Ejendomme og Indkøb vokser vores portefølje, og vi søger derfor en ejendomsadministrator til Ejendomsadministrationen, hvor vi forestår administrationen af hele Københavns Kommunes ejendomsportefølje på knap 2,6 mio. m². Vi sikrer, at der er styr på bl.a. ind- og fraflytning, kontraktforhold, lejebetalinger, forbrugsregnskaber, restancer og meget mere.

Vi har implementeret et SAP-baseret økonomisystem, et FM-system med lejemålsstyring og vi har netop skiftet til et nyt ejendomsadministrativt fagsystem. Med andre ord er vi i Ejendomsadministrationen midt i en spændende tid med både tilpasning af eksisterende processer og fokus på driftsoptimering ved udvikling af nye arbejdsgange. Vores ambition er at blive den bedst drevne offentlige ejendomsadministration, og derfor søger vi en nysgerrig og målrettet ejendomsadministrator, som sætter en ære i at driften fungerer, og samtidig kan og vil bidrage til den fortsatte udvikling af området.

Ejendomsadministrationen består af 32 medarbejdere, fordelt på fem teams. Personaleansvaret for alle medarbejdere ligger hos ejendomsadministrationschefen, men ansvaret for den løbende, faglige opgaveløsning ligger hos kontorets fire koordinatorer.

Den vakante stilling er i Team Erhverv/Bolig, der består af ni gode medarbejdere, herunder to studentermedhjælpere. Teamet varetager sammen udlejningen af kommunens overskudskapacitet, dvs. de m² som vi ikke aktuelt bruger til kommunale kerneopgaver, til enten privat beboelse eller erhvervslejere. Udover at have en af Danmarks største ejendomsporteføljer har vi nemlig også en af landets mest varierede.

Dine opgaver vil – alt efter interesse og erfaring – spænde over alt fra administration af alle typer af erhvervs- og boliglejemål over stiftelser, koloni- og nyttehaveforeninger og meget andet, såvel som udmøntningen af de københavnske politikeres visioner for byen.

Profil
Vi søger en resultat- og samarbejdsorienteret kollega, der har erfaring med eller interesse i en varieret ejendomsportefølje med stor politisk bevågenhed, herunder administrative, økonomiske og juridiske aspekter.

Vejen til stillingen kan være mange, og såvel den erfarne ejendomsadministrator som den nyuddannede cand.merc.jur. vil komme i betragtning. Det kan også være, at du oprindeligt har været ejendomsmægler eller er finansøkonom med fokus på ejendomsadministration. Vi prioriterer en profil med en lejefaglig baggrund, men det vigtigste for os er, at du har

  • en relevant uddannelse og baggrund
  • gode kommunikationsevner, er god til samarbejde på tværs og holde mange bolde i luften
  • et naturlig flair for ansvarlighed, proaktivitet og omhyggelighed
  • lyst til og mod på at drifte såvel som udvikle administrationen af Københavns Kommunes ejendomsadministration

Som ejendomsadministrator kan du se og bidrage til at skabe sammenhænge fra de grundlæggende principper om administration af vores lejemål. Samtidig bidrager du kontinuerligt til at gøre vores arbejde og understøttelsen heraf endnu bedre.

Vi tilbyder
Hos os kan du sætte din faglighed i spil i en stilling og i et miljø med masser af mulighed for udøve indflydelse. I ejendomsadministrationen får man stort handlerum til at udvikle og udføre opgaverne, da vi tror på ansvarliggørelse gennem uddelegering og anerkendende ledelsesmæssig opbakning og feedback.

Du får spændende opgaver med en af Danmarks største ejendomsporteføljer, og du får mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag med en fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejds- og privatliv. Vi garanterer engagerede og dygtige kolleger, som fokuserer på at samarbejde om løsningerne, udvikling og tværfaglig vidensdeling. Din arbejdsdag vil være travl og varieret, og du vil have løbende kontakt med en bred palette af kunder og kollegaer.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstid. Vi har en uformel tone i et åbent og livligt storrumskontor. Tiltrædelsesdato er hurtigst muligt eller senest den 1. januar 2021.

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål eller andet, kan du kontakte ejendomsadministrationschef Laura Togsverd-Madum på 4044 8924.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 19. november 2020
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 48. Der kan indgå tests i rekrutteringsforløbet.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m². Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.