Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendomsadministratorelev

Ejendomsadministrator elev søges

 

Har du lyst til at være vores nye elev de næste 2 år.

 

Du har en baggrund fra handelsskolen, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som elev, hvor du vil få en bred allround kontoruddannelse inden for ejendomsadministration.

 

Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på

god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service

i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores

kunder til gode.

 

Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale

arbejdstid.

 

Jobbeskrivelse:

 

  • Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger – herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse
  • Styring af salgssager fra start til slut
  • Arbejde med regnskab herunder afstemninger og bogføring
  • Korrekturlæsning
  • Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter

 

 

Kvalifikationer:

 

  • Stærk personlighed med stort drive
  • Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger
  • God til grammatik og sans for detaljen
  • Kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken

 

Vi lægger stor vægt på, at du:

 

  • Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral
  • Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af
  • Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder
  • Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften
  • Har drive og er selvstændigt tænkende
  • Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning
  • Får mange opgaver fra hånden
  • Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl

 

Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt.

 

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56.

 

Send din ansøgning mærket ”Administrator” med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 15 februar 2019.

 

Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946168Phoenix-090ac65512019-01-21T00:00:00Ejendomsadministratorelev

Ejendomsadministrator elev søges

 

Har du lyst til at være vores nye elev de næste 2 år.

 

Du har en baggrund fra handelsskolen, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som elev, hvor du vil få en bred allround kontoruddannelse inden for ejendomsadministration.

 

Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på

god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service

i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores

kunder til gode.

 

Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale

arbejdstid.

 

Jobbeskrivelse:

 

  • Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger – herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse
  • Styring af salgssager fra start til slut
  • Arbejde med regnskab herunder afstemninger og bogføring
  • Korrekturlæsning
  • Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter

 

 

Kvalifikationer:

 

  • Stærk personlighed med stort drive
  • Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger
  • God til grammatik og sans for detaljen
  • Kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken

 

Vi lægger stor vægt på, at du:

 

  • Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral
  • Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af
  • Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder
  • Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften
  • Har drive og er selvstændigt tænkende
  • Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning
  • Får mange opgaver fra hånden
  • Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl

 

Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt.

 

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56.

 

Send din ansøgning mærket ”Administrator” med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 15 februar 2019.

 

Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.

2019-02-16T00:51:01.783 Ejendomsadministrator elev søges Har du lyst til at være vores nye elev de næste 2 år. Du har en baggrund fra handelsskolen, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som elev, hvor du vil få en bred allround kontoruddannelse inden for ejendomsadministration. Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores kunder til gode. Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale arbejdstid. Jobbeskrivelse: Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse Styring af salgssager fra start til slut Arbejde med regnskab herunder afstemninger og bogføring Korrekturlæsning Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter Kvalifikationer: Stærk personlighed med stort drive Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger God til grammatik og sans for detaljen Kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken Vi lægger stor vægt på, at du: Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften Har drive og er selvstændigt tænkende Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning Får mange opgaver fra hånden Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt. Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56. Send din ansøgning mærket Administrator med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 15 februar 2019. Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.11Jobnet090ac655100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3435986ADMINISTRATION DANMARK ApS11Gammelsø 45000Odense CDKDanmark0
lbs@admdk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent694463JobNet493085249308521000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=090ac655https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=090ac655https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=090ac655&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=090ac655&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Ejendomsadministrator lige noget for dig.12008221Dansk3Læse/ tale933506Ejendomsadministrator2Salg360128824Lars Banglbs@admdk.dkDKDanmarkDKDanmark329952222Ejendomsadministrator søgesRobot BARFOED GROUP søger snarest muligt en dygtig og engageret medarbejder til vores ejendomsadministration. BARFOED GROUP har hovedsæde i Odense. Stillingen Du skal som ejendomsadministrator være med til at fastholde det høje faglige niveau, som er en forudsætning for at drive en moderne ejendomskoncern. Vi tilbyder dig et spændende, varieret og selvstændigt job, hvor du primært kommer til at arbejde i et team af medarbejdere i ejendomsadministrationen, men hvor også tværfaglige opgaver skal løses sammen med økonomiafdelingen og vores tekniske afdeling. Du refererer til den daglige leder af ejendomsadministrationen. Du tilbydes en interessant lønpakke med gode pensions-, sundheds-, og kantineordning. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Som ejendomsadministrator vil nogle af dine arbejdsfunktioner være følgende: Koordinering og udarbejdelse af forbrugsregnskaber Behandling af lejerhenvendelser Deltagelse i rykkerkørsel Deltagelse i lejereguleringer Profil Til denne stilling vil det være en fordel, hvis du har erfaring fra en ejendomsadministration og eller en økonomiafdeling. Dog er dette ikke et krav. Måske har du også erfaring med udarbejdelse af forbrugsregnskaber, f.eks. fra et målerkontor. Personlige kvalifikationer Som person besidder du bl.a. nedenstående egenskaber rlig Godt humør Struktureret Faglige kvalifikationer Kendskab til forbrugsregnskaber og forbrugsmålere God talforståelse Kendskab til UNIK Bolig 4 eller tilsvarende er en fordel, men ikke et krav Kendskab til Lejeloven Send snarest din ansøgning og CV til job@barfoedgroup.dk og mærk den Ejendomsadministrator . Vi vurderer løbende ansøgningerne og indkalder til interview. Alle ansøgninger behandles med diskretion. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Lars Jørgensen på tlf. 29 48 98 92 eller på mail laj@barfoedgroup.dk.

BARFOED GROUP søger snarest muligt en dygtig og engageret medarbejder til vores ejendomsadministration. BARFOED GROUP har hovedsæde i Odense.

Stillingen

Du skal som ejendomsadministrator være med til at fastholde det høje faglige niveau, som er en forudsætning for at drive en moderne ejendomskoncern.

Vi tilbyder dig et spændende, varieret og selvstændigt job, hvor du primært kommer til at arbejde i et team af medarbejdere i ejendomsadministrationen, men hvor også tværfaglige opgaver skal løses sammen med økonomiafdelingen og vores tekniske afdeling.

Du refererer til den daglige leder af ejendomsadministrationen.

Du tilbydes en interessant lønpakke med gode pensions-, sundheds-, og kantineordning. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.

Som ejendomsadministrator vil nogle af dine arbejdsfunktioner være følgende:

  • Koordinering og udarbejdelse af forbrugsregnskaber
  • Behandling af lejerhenvendelser
  • Deltagelse i rykkerkørsel
  • Deltagelse i lejereguleringer

Profil

Til denne stilling vil det være en fordel, hvis du har erfaring fra en ejendomsadministration og/eller en økonomiafdeling. Dog er dette ikke et krav.

Måske har du også erfaring med udarbejdelse af forbrugsregnskaber, f.eks. fra et målerkontor.

Personlige kvalifikationer

Som person besidder du bl.a. nedenstående egenskaber;

  • Ærlig
  • Godt humør
  • Struktureret

Faglige kvalifikationer

  • Kendskab til forbrugsregnskaber og forbrugsmålere
  • God talforståelse
  • Kendskab til UNIK Bolig 4 eller tilsvarende er en fordel, men ikke et krav
  • Kendskab til Lejeloven

Send snarest din ansøgning og CV til job@barfoedgroup.dk og mærk den ”Ejendomsadministrator”. Vi vurderer løbende ansøgningerne og indkalder til interview. Alle ansøgninger behandles med diskretion.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Lars Jørgensen på tlf. 29 48 98 92 eller på mail laj@barfoedgroup.dk.

BARFOED GROUP P/SOdense C2019-01-31T00:00:002019-03-15T00:00:00
329962267Selvstændig ejendomsadministrator søges.Robot Vil du være Nielsen Administrations nye Ejendomsadministrator? Kan du lide at have indflydelse på din egen udvikling og have ansvar for egne opgaver? Så er du måske vores nye Administrator. Nielsen Administration vækster i øjeblikket, og vi har svært ved at følge med i vores nuværende setup. Derfor søger vi en ny ejendomsadministrator i en fuldtidsstilling. Som administrator hos Nielsen Administration kommer du til selvstændigt at varetage en portefølje af ejendomme for en af vores store ejendomskoncerner, som primært består af en række ejendomme i København. Stillingen er meget selvstændig, og det vil være dig som ansat, der gennem sparring med kollegerne, i samarbejde med ejer skal sikre, at administrationen er velfungerende og opfylder de forpligtelser vi har overfor ejer. Hvad forventer vi af dig? Du har en relevant baggrund inden for ejendomsadministration. Du har erfaring med at administrere eksterne ejendomme. Du har erfaring med brugen af IT-systemet Unik Bolig. Du har et servicegen og gode kommunikationsevner. Som person er du udadvendt, proaktiv, og meget selvstændig. Du har lyst til at arbejde i en virksomhed der hele tiden udvikler sig, og under en fri omgangstone og verdens bedste kollegaer. Vi tilbyder: At du kan blive en del af en travl og kompetent virksomhed med et godt arbejdsmiljø og et stærkt fællesskab. Faglig sparring og udvikling af dine kompetencer. En uformel omgangstone på den gode måde. Mulighed for selv at du kan tilrettelægge din arbejdsdag. Gode ansættelsesvilkår. Ansøgning Send din ansøgning vedlagt CV på mail til can@nielsen-administration.dk inden d. 28. februar 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Chresten Anker Nielsen på telefon 28 15 12 71 mellem kl: 08:30 og 16:00 på hverdage. Om Nielsen Administration Hos Nielsen Administration er kundernes tilfredshed det største aktiv, og derfor er kunden altid i centrum. Kunderne hos Nielsen Administration skal føle sig værdsat, og vide at Nielsen Administration altid gør sit bedste for at de får den bedste service, og et produkt af højeste kvalitet. Hos Nielsen Administration udføres en bred vifte af opgaver, inden for bogholderi, regnskab, økonomisk og juridisk rådgivning, IT, hjemmesider og administration af fast ejendom. Vi har så at sige, samlet alt under t tag, for at kunderne kan spare unødig tid. Og sidst men ikke mindst, er vi ikke bange for forandringer.

Vil du være Nielsen Administrations nye Ejendomsadministrator?

Kan du lide at have indflydelse på din egen udvikling og have ansvar for egne opgaver?
Så er du måske vores nye Administrator.

Nielsen Administration vækster i øjeblikket, og vi har svært ved at følge med i vores nuværende setup. Derfor søger vi en ny ejendomsadministrator i en fuldtidsstilling.

Som administrator hos Nielsen Administration kommer du til selvstændigt at varetage en portefølje af ejendomme for en af vores store ejendomskoncerner, som primært består af en række ejendomme i København.

Stillingen er meget selvstændig, og det vil være dig som ansat, der gennem sparring med kollegerne, i samarbejde med ejer skal sikre, at administrationen er velfungerende og opfylder de forpligtelser vi har overfor ejer. 

Hvad forventer vi af dig?

  • Du har en relevant baggrund inden for ejendomsadministration.

  • Du har erfaring med at administrere eksterne ejendomme.

  • Du har erfaring med brugen af IT-systemet Unik Bolig.

  • Du har et servicegen og gode kommunikationsevner.

  • Som person er du udadvendt, proaktiv, og meget selvstændig.

  • Du har lyst til at arbejde i en virksomhed der hele tiden udvikler sig, og under en fri omgangstone og verdens bedste kollegaer.

Vi tilbyder:

  • At du kan blive en del af en travl og kompetent virksomhed med et godt arbejdsmiljø og et stærkt fællesskab.

  • Faglig sparring og udvikling af dine kompetencer.

  • En uformel omgangstone på den gode måde.

  • Mulighed for selv at du kan tilrettelægge din arbejdsdag.

  • Gode ansættelsesvilkår.

Ansøgning

Send din ansøgning vedlagt CV på mail til can@nielsen-administration.dk inden d. 28. februar 2019.

Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig. 

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Chresten Anker Nielsen på telefon 28 15 12 71 mellem kl: 08:30 og 16:00 på hverdage. 

Om Nielsen Administration

Hos Nielsen Administration er kundernes tilfredshed det største aktiv, og derfor er kunden altid i centrum.

Kunderne hos Nielsen Administration skal føle sig værdsat, og vide at Nielsen Administration altid gør sit bedste for at de får den bedste service, og et produkt af højeste kvalitet.

Hos Nielsen Administration udføres en bred vifte af opgaver, inden for bogholderi, regnskab, økonomisk og juridisk rådgivning, IT, hjemmesider og administration af fast ejendom. Vi har så at sige, samlet alt under ét tag, for at kunderne kan spare unødig tid.

Og sidst men ikke mindst, er vi ikke bange for forandringer.

Nielsen AdministrationBroby2019-02-18T00:00:002019-02-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ejendomsadministrator søges

BARFOED GROUP P/S

Odense C
BARFOED GROUP søger snarest muligt en dygtig og engageret medarbejder til vores ejendomsadministration. BARFOED GROUP har hovedsæde i Odense. Stillingen Du skal som ejendomsadministrator være med til at fastholde det høje faglige niveau, som er en f...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:15. marts 2019

Selvstændig ejendomsadministrator søges.

Nielsen Administration

Broby
Vil du være Nielsen Administrations nye Ejendomsadministrator? Kan du lide at have indflydelse på din egen udvikling og have ansvar for egne opgaver? Så er du måske vores nye Administrator. Nielsen Administration vækster i øjeblikket, og vi har svær...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019