Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendomsinspektør

Vær med til at styrke ALBOAs drifts- og renoveringssager

I de kommende år står vi foran mange spændende opgaver. Vi søger derfor to nye kompetente inspektører / byggekoordinatorer. Stillingerne er nyoprettede og skal medvirke til at styrke sammenhængen i vores organisation og sikre den bedste beboerservice.

Ledelses- og projektansvar

Du får ansvaret for ledelse af ejendomsfunktionærerne i udvalgte boligafdelinger, og samtidig skal du medvirke til udvikling af ALBOAs driftssamarbejder.

Du får kontakt til beboere, afdelingsbestyrelser, myndigheder, rådgivere, håndværkere og mange andre. Vi forventer, at du på alle niveauer kan lytte, forstå og sætte dig igennem med en naturlig autoritet på en måde, så alle føler sig hørt og respekteret. 

Vi arbejder ofte med renoveringer, hvor beboerne bliver boende, mens renoveringen foregår. Det stiller krav til styring af projekterne og hvordan det formidles til beboerne.

Vores driftsafdeling består af en driftschef, seks inspektører samt tre driftsassistenter. Byggeafdelingen består af en byggechef samt tre byggerådgivere. Byggeafdelingen har ansvaret for renovering og nybyggeri, mens driftsafdelingen har ansvaret for den daglige drift og vedligeholdelse af boliger og bygninger, herunder ledelse af 85 ejendomsfunktionærer.

Arbejdsopgaver og ansvar

Opgaverne vil være afvekslende og indeholde administrative opgaver, beboerkontakt, håndtering af byggetekniske problemstillinger og opgaver i forbindelse med renovering af afdelingerne.

  • Ansvar for daglig drift og budgetopfølgning
  • Personaleansvar for ejendomsfunktionærerne
  • Ansvar for vedligeholdelse af bygninger og tekniske installationer, maskinpark og legepladser
  • Ansvar for udvendige arealer og fælles faciliteter
  • Granskning, udarbejdelse og vedligeholdelse af DV
  • Tilrettelæggelse og gennemførelsen af planlagte vedligeholdelsesopgaver
  • Renoveringsopgaver, herunder tilbud, licitation og byggestyring
  • Support og beboerkontakt i forbindelse med renoveringsopgaver
  • Fraflytningssyn og overholdelse af procedurer og tidsfrister
  • Deltagelse i møder med beboere og afdelingsbestyrelser
  • Udarbejdelse af beslutningsmateriale til bestyrelser og udvalg.

Kvalifikationer

De rette kandidater har god systematik i opgavevaretagelsen og evner at veksle mellem traditionelle driftsopgaver og byggeteknisk support.

Erfaring med styring og koordinering af renoveringsprojekter, hvor beboerne er til stede, mens der renoveres, vil være en fordel, da stillingen lægger op til teamsamarbejde med Byggeafdelingen på dette område.

Om du har fem eller tyve års erfaring, er ikke afgørende. Det er der imod din indstilling og dine personlige kvalifikationer i forhold til at håndtere pressede situationer i en god og forstående tone.

Det er vigtigt, at du kan lide at have med alle slags mennesker at gøre, og at du forstår, hvad det vil sige at arbejde i en politisk/beboerdemokratisk styret organisation.

  • Du har en relevant teknisk uddannelse og erfaring
  • Du har erfaring med projekt- og personaleledelse (af ejendomsfunktionærer)
  • Du er samarbejdsorienteret og kan indgå i et team af kompetente kollegaer, hvor videndeling og sparring er vigtige elementer i dagligdagen
  • Du respekterer beboerdemokratiet og kan samarbejde med beboere og afdelingsbestyrelser
  • Du har gennemslagskraft og formår at formidle dine budskaber i både skrift og tale
  • Du er en erfaren IT-bruger.

Ansættelse og vilkår

Ansættelse gerne 1. juni eller efter nærmere aftale. Løn efter kvalifikationer iht. overenskomst mellem BL og Faglig Puls.

I forbindelse med ansættelsen kræver vi en opdateret straffe- og børneattest, ligesom det er en forudsætning for ansættelsen, at du har kørekort til personbil og kan stille egen bil til rådighed.

Ansøgning og samtaler

Upload din ansøgning, CV og eventuelle dokumenter senest den 9. april 2021 på https://app. jobmatchprofile.com/2pysxh

Samtaler finder sted den 20. eller 22. april 2021 og 2. samtalerunde den 27. april 2021.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Driftschef Ib B. Andersen på 87 406 753, mail iba@alboa. dk eller til Byggechef Niels Eilersgaard på 87 406 768.

 


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.