Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendomsrådgiver/jurist med erfaring i ejendomshandel

Kan du lide at have mange bolde i luften? Har du erfaring i rådgivning om og gennemførsel af handler med landbrugsejendomme og dødsboer?

Så er du den ejendomsrådgiver/jurist, som vi søger i Landbrugsrådgivning Syd.

Dine kerneopgaver vil ligge inden for to områder:

- Din primære opgave vil være rådgivning i forbindelse med ejendomshandler (køb og salg af ejendomme – specielt landbrugsejendomme, gennemførsel af handler m.v.). Det sker i tæt samarbejde med rådgivere indenfor skat, økonomi og planteavl.

- Din sekundære opgave vil være rådgivning om og behandling af dødsboer (uskiftet bo og privat skifte).

Opgaven kan evt. også omfatte vores interne inkasso, rådgivning i forbindelse med familiejura (testamenter, ægtepagter m.v.), landbo- og miljøret samt andre juridiske forhold.

 

Vi ønsker os en medarbejder, der…

  • er uddannet cand. jur., cand. merc. jur., ejendomsmægler eller tilsvarende uddannelse.
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret, men også er god til at samarbejde.
  • er en udadvendt person med gennemslagskraft
  • kan tiltræde snarest.

 

Praktisk information:

Der må påregnes aktiviteter i hele region Syd. Vi har kontorer i Vejle, Varde, Ry, Løgumkloster, Odense og Svendborg. Vores ejendomsafdeling ”Team Ejendom & Jura” består af tre jurister og tre sekretærer, som har kontoradresse i henholdsvis Varde og Løgumkloster. Du vil få kontor i Varde, hvortil der er knyttet en sekretær. Du må forvente en ugentlig arbejdsdag i Løgumkloster. Egen bil er dermed en nødvendighed, men al erhvervskørsel dækkes naturligvis af LRS.

Stillingen er et vikariat på et ½ år med mulighed for forlængelse. Stillingen kan være fuldtids eller deltids, dog minimum 25 timer pr. uge.

Løn efter kvalifikationer.

Start 15. september eller snarest derefter.

Send din ansøgning mrk.”Jurist ” pr. mail til her@lrs.dk eller Landbrugsrådgivning Syd, Rådhusstæde 2, 6240 Løgumkloster. Ansøgninger behandles fortroligt.

 

Du kan læse mere om LRS på www.lrs.dk

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende. Der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.

 

Kontakt

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder jurist Søren Ole Jensen eller chefkonsulent Helle Rønning på tlf. 73 74 20 20.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081191Phoenix-811ab95312019-08-30T00:00:00Ejendomsrådgiver/jurist med erfaring i ejendomshandel

Kan du lide at have mange bolde i luften? Har du erfaring i rådgivning om og gennemførsel af handler med landbrugsejendomme og dødsboer?

Så er du den ejendomsrådgiver/jurist, som vi søger i Landbrugsrådgivning Syd.

Dine kerneopgaver vil ligge inden for to områder:

- Din primære opgave vil være rådgivning i forbindelse med ejendomshandler (køb og salg af ejendomme – specielt landbrugsejendomme, gennemførsel af handler m.v.). Det sker i tæt samarbejde med rådgivere indenfor skat, økonomi og planteavl.

- Din sekundære opgave vil være rådgivning om og behandling af dødsboer (uskiftet bo og privat skifte).

Opgaven kan evt. også omfatte vores interne inkasso, rådgivning i forbindelse med familiejura (testamenter, ægtepagter m.v.), landbo- og miljøret samt andre juridiske forhold.

 

Vi ønsker os en medarbejder, der…

  • er uddannet cand. jur., cand. merc. jur., ejendomsmægler eller tilsvarende uddannelse.
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret, men også er god til at samarbejde.
  • er en udadvendt person med gennemslagskraft
  • kan tiltræde snarest.

 

Praktisk information:

Der må påregnes aktiviteter i hele region Syd. Vi har kontorer i Vejle, Varde, Ry, Løgumkloster, Odense og Svendborg. Vores ejendomsafdeling ”Team Ejendom & Jura” består af tre jurister og tre sekretærer, som har kontoradresse i henholdsvis Varde og Løgumkloster. Du vil få kontor i Varde, hvortil der er knyttet en sekretær. Du må forvente en ugentlig arbejdsdag i Løgumkloster. Egen bil er dermed en nødvendighed, men al erhvervskørsel dækkes naturligvis af LRS.

Stillingen er et vikariat på et ½ år med mulighed for forlængelse. Stillingen kan være fuldtids eller deltids, dog minimum 25 timer pr. uge.

Løn efter kvalifikationer.

Start 15. september eller snarest derefter.

Send din ansøgning mrk.”Jurist ” pr. mail til her@lrs.dk eller Landbrugsrådgivning Syd, Rådhusstæde 2, 6240 Løgumkloster. Ansøgninger behandles fortroligt.

 

Du kan læse mere om LRS på www.lrs.dk

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende. Der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.

 

Kontakt

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder jurist Søren Ole Jensen eller chefkonsulent Helle Rønning på tlf. 73 74 20 20.

2019-10-14T16:51:54.630 Kan du lide at have mange bolde i luften? Har du erfaring i rådgivning om og gennemførsel af handler med landbrugsejendomme og dødsboer? Så er du den ejendomsrådgiver jurist, som vi søger i Landbrugsrådgivning Syd. Dine kerneopgaver vil ligge inden for to områder: - Din primære opgave vil være rådgivning i forbindelse med ejendomshandler (køb og salg af ejendomme specielt landbrugsejendomme, gennemførsel af handler m.v.). Det sker i tæt samarbejde med rådgivere indenfor skat, økonomi og planteavl. - Din sekundære opgave vil være rådgivning om og behandling af dødsboer (uskiftet bo og privat skifte). Opgaven kan evt. også omfatte vores interne inkasso, rådgivning i forbindelse med familiejura (testamenter, ægtepagter m.v.), landbo- og miljøret samt andre juridiske forhold. Vi ønsker os en medarbejder, der… er uddannet cand. jur., cand. merc. jur., ejendomsmægler eller tilsvarende uddannelse. kan arbejde selvstændigt og struktureret, men også er god til at samarbejde. er en udadvendt person med gennemslagskraft kan tiltræde snarest. Praktisk information: Der må påregnes aktiviteter i hele region Syd. Vi har kontorer i Vejle, Varde, Ry, Løgumkloster, Odense og Svendborg. Vores ejendomsafdeling Team Ejendom Jura består af tre jurister og tre sekretærer, som har kontoradresse i henholdsvis Varde og Løgumkloster. Du vil få kontor i Varde, hvortil der er knyttet en sekretær. Du må forvente en ugentlig arbejdsdag i Løgumkloster. Egen bil er dermed en nødvendighed, men al erhvervskørsel dækkes naturligvis af LRS. Stillingen er et vikariat på et ½ år med mulighed for forlængelse. Stillingen kan være fuldtids eller deltids, dog minimum 25 timer pr. uge. Løn efter kvalifikationer. Start 15. september eller snarest derefter. Send din ansøgning mrk. Jurist pr. mail til her@lrs.dk eller Landbrugsrådgivning Syd, Rådhusstæde 2, 6240 Løgumkloster. Ansøgninger behandles fortroligt. Du kan læse mere om LRS på www.lrs.dk Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende. Der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat. Kontakt Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder jurist Søren Ole Jensen eller chefkonsulent Helle Rønning på tlf. 73 74 20 20.11jobnet811ab953100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-23T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVarde3597109Landbrugsrådgivning Syd I/S11Nordre Boulevard 95, 737420206800VardeDKDanmark0
her@lrs.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset814226JobNet5036230503623010028-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=811ab953https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=811ab953https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=811ab953&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=811ab953&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/5.jpgEjendomsrådgiver/jurist med erfaring i ejendomshandel12007991Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen362495139her@lrs.dkher@lrs.dkDKDanmarkDKDanmark330136809Har du flair for forvaltningsret, og kunne du tænke dig at arbejde med juridisk sagsbehandling?Robot Færdselsstyrelsen søger en jurist til team kørekort. Færdselsstyrelsen er i rivende udvikling, og vi har brug for flere dygtige medarbejdere. Vi er ca. 140 engagerede kollegaer, med forskellige fagligheder og opgaver, og vi står overfor en periode med store og ambitiøse mål på færdselsområdet. Siden 2016 har vi været placeret i Ribe som en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, men fra den 1. januar 2020 bliver Færdselsstyrelsen en selvstændig styrelse under Transport- og Boligministeriet. Om stillingen Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for administrationen af reglerne om kørekort og køreuddannelse. Som jurist i team kørekort får du en hverdag fyldt med forskellige opgaver. Din primære opgave bliver at håndtere borger- og myndighedshenvendelser telefonisk og skriftligt og behandle klagesager på kørekortområdet, hvilket betyder, at du dagligt er i kontakt med en bred gruppe af mennesker. Der vil således også være samarbejde med andre myndigheder fx kommuner og politiet, samt mulighed for regelarbejde og departementsbetjening. Er du vores nye kollega? Vi søger en dygtig jurist, som har en stærk forvaltningsretlig profil, og som gerne har erfaring med konkret sagsbehandling, eventuelt fra en offentlig myndighed. I teamet lægger vi vægt på at undgå sårbarhed på de enkelte fagområder ligesom faglig udvikling prioriteres højt. Du vil derfor med tiden have gode mulighed for at brede dine kompetencer ud på flere af teamets faglige områder. Teamet består af primært yngre jurister, men vi har også inspektører og administrative medarbejdere ansat, hvorfor du skal være i stand til at samarbejde på tværs af fagligheder og se værdien heri. Vi lægger stor vægt på den kollegiale sparring i opgavevaretagelsen. Teamet vil stå for en grundig oplæring i fagområdet og i styrelsens opgavevaretagelse og it-systemer. Den konkrete tilrettelæggelse af dine opgaver i teamet vil ske i et tæt samarbejde med teamets øvrige medarbejdere samt teamleder. Såfremt du har relevant erfaring fra et lignende arbejde, vil din oplæring og opgavevaretagelse blive tilrettelagt herefter. Dine kvalifikationer Vi forventer, at du: - Er jurist, evt. nyuddannet - Er motiveret af en god og effektiv sagsbehandling og har en stærk forvaltningsretlig profil - Er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt - Forstår at gøre jura forståeligt og anvendeligt for andre end jurister - Kan arbejde struktureret, selvstændigt og med sans for detaljen - Skriver og taler godt dansk og gerne engelsk - Har et godt drive og trives i en dynamisk organisation i udvikling - Er venlig med et glimt i øjet og brænder for god service og korrekt sagsbehandling - Er grundig, ansvarsfuld og selvstændig og har gode samarbejdsevner - Gerne har erfaring med sagsbehandling eller regelarbejde, eventuelt fra en anden offentlig myndighed Færdselsstyrelsen hvem er vi… Vi er en styrelsen, som arbejder med regulering og fører tilsyn på færdsels- og bilområdet. Vi administrerer færdselslovens regler, træffer afgørelser i konkrete sager, udsteder vejledninger og bekendtgørelser, ligesom vi behandler generelle og overordnede spørgsmål vedrørende de enkelte sagsområder. I Færdselsstyrelsen er vi mange forskellige faggrupper og udgør en bred vifte af specialister, generalister, administrative medarbejdere og teknikere. Vi arbejde på tværs, deler viden og støtter hinanden med respekt for fagligheder og forskelligheder. Du kan læse mere om Færdselsstyrelsen på www.fstyr.dk Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere information Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Anne Mikkelsen på telefon 4187 1761. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er en fast stilling på 37 timer. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst og er til besættelse snarest muligt. Ansøgning Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 6. januar 2020. Test kan indgå i rekrutteringsprocessen.Færdselsstyrelsen søger en jurist til team kørekort.


Færdselsstyrelsen er i rivende udvikling, og vi har brug for flere dygtige medarbejdere. Vi er ca. 140 engagerede kollegaer, med forskellige fagligheder og opgaver, og vi står overfor en periode med store og ambitiøse mål på færdselsområdet. Siden 2016 har vi været placeret i Ribe som en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, men fra den 1. januar 2020 bliver Færdselsstyrelsen en selvstændig styrelse under Transport- og Boligministeriet.


Om stillingen
Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for administrationen af reglerne om kørekort og køreuddannelse.

Som jurist i team kørekort får du en hverdag fyldt med forskellige opgaver. Din primære opgave bliver at håndtere borger- og myndighedshenvendelser telefonisk og skriftligt og behandle klagesager på kørekortområdet, hvilket betyder, at du dagligt er i kontakt med en bred gruppe af mennesker.

Der vil således også være samarbejde med andre myndigheder fx kommuner og politiet, samt mulighed for regelarbejde og departementsbetjening.


Er du vores nye kollega?
Vi søger en dygtig jurist, som har en stærk forvaltningsretlig profil, og som gerne har erfaring med konkret sagsbehandling, eventuelt fra en offentlig myndighed.

I teamet lægger vi vægt på at undgå sårbarhed på de enkelte fagområder ligesom faglig udvikling prioriteres højt. Du vil derfor med tiden have gode mulighed for at brede dine kompetencer ud på flere af teamets faglige områder.

Teamet består af primært yngre jurister, men vi har også inspektører og administrative medarbejdere ansat, hvorfor du skal være i stand til at samarbejde på tværs af fagligheder og se værdien heri. Vi lægger stor vægt på den kollegiale sparring i opgavevaretagelsen.

Teamet vil stå for en grundig oplæring i fagområdet og i styrelsens opgavevaretagelse og it-systemer.

Den konkrete tilrettelæggelse af dine opgaver i teamet vil ske i et tæt samarbejde med teamets øvrige medarbejdere samt teamleder. Såfremt du har relevant erfaring fra et lignende arbejde, vil din oplæring og opgavevaretagelse blive tilrettelagt herefter.


Dine kvalifikationer
Vi forventer, at du:
- Er jurist, evt. nyuddannet
- Er motiveret af en god og effektiv sagsbehandling og har en stærk forvaltningsretlig profil
- Er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
- Forstår at gøre jura forståeligt og anvendeligt for andre end jurister
- Kan arbejde struktureret, selvstændigt og med sans for detaljen
- Skriver og taler godt dansk og gerne engelsk
- Har et godt drive og trives i en dynamisk organisation i udvikling
- Er venlig med et glimt i øjet og brænder for god service og korrekt sagsbehandling
- Er grundig, ansvarsfuld og selvstændig og har gode samarbejdsevner
- Gerne har erfaring med sagsbehandling eller regelarbejde, eventuelt fra en anden offentlig myndighed



Færdselsstyrelsen – hvem er vi…
Vi er en styrelsen, som arbejder med regulering og fører tilsyn på færdsels- og bilområdet. Vi administrerer færdselslovens regler, træffer afgørelser i konkrete sager, udsteder vejledninger og bekendtgørelser, ligesom vi behandler generelle og overordnede spørgsmål vedrørende de enkelte sagsområder. I Færdselsstyrelsen er vi mange forskellige faggrupper og udgør en bred vifte af specialister, generalister, administrative medarbejdere og teknikere. Vi arbejde på tværs, deler viden og støtter hinanden med respekt for fagligheder og forskelligheder.
Du kan læse mere om Færdselsstyrelsen på www.fstyr.dk
Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Anne Mikkelsen på telefon 4187 1761.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fast stilling på 37 timer. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst og er til besættelse snarest muligt.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 6. januar 2020.

Test kan indgå i rekrutteringsprocessen.











FærdselsstyrelsenRibe2019-12-06T00:00:002020-01-06T00:00:00
330133373Jurist til Familieretshuset i RingkøbingRobot Jurist til Familieretshuset i Ringkøbing Er du en dygtig og struktureret jurist, for hvem det er vigtigt at løse sine sager kompetent? Kan du tænke dig at arbejde i et kontor, hvor spændende og udfordrende arbejdsopgaver løses i et dynamisk og effektivt miljø? Et antal stillinger i kontoret for bidrag og faderskab er ledige til besættelse snarest mulig. Arbejdsopgaver I kontoret for bidrag og faderskab beskæftiger vi os med behandling af ansøgninger om fastsættelse og ændring af børne- og ægtefællebidrag, inddrivelse af udenlandske bidrag m.m.. Vi tager bl.a. stilling til, om en ansøger er berettiget til at få fastsat bidrag, om der er grundlag for at ændre et eksisterende bidrag, og hvilken størrelse bidraget skal have. Derudover behandler vi sager om faderskab. I Familieretshuset i Ringkøbing behandler vi sager for hele landet. Sagsbehandlingen foregår primært på skriftligt grundlag. Der vil endvidere være tale om telefonisk vejledning af borgere og andre myndigheder. Personlige kvalifikationer Vi forventer, at du er en dygtig jurist, og at du trives i et effektivt miljø, hvor der stilles krav til såvel kvaliteten i afgørelserne som til sagsbehandlingstiden. Vi lægger vægt på at du er god til at formulere dig klart og præcist, at du kan bevare overblikket og er konstruktiv i forhold til arbejdets tilrettelæggelse, at du kan formidle regler og praksis til borgere og andre myndigheder, at du har gode samarbejdsevner og kan arbejde såvel selvstændigt som indgå i et team. Vi tilbyder et spændende job præget af høj faglighed, gode muligheder for at udvikle dine juridiske og personlige kompetencer i et teambaseret miljø, hvor vi lægger vægt på kollegial sparring, en afvekslende hverdag med mulighed for indflydelse på opgaveløsningen i kontoret, en arbejdsplads med et godt socialt miljø, hvor vi sætter pris på en uhøjtidelig omgangstone, humor og et godt arbejdsmiljø. Der er aftale om flekstid, som kan anvendes under hensyntagen til arbejdes tilrettelæggelse. Ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Familieretshuset i Ringkøbing. Du vil blive omfattet af overenskomsten for Akademikere i staten. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Kontorchef Søren Gam, tlf. 7256 8379 eller Karin Lemming, tlf. 7256 8343 Du kan også læse om Familieretshusets opgaver på www.familieretshus.dk Ansøgning Hvis du er interesseret i stillingen, skal du sende en ansøgning, CV og relevant dokumentation, herunder eksamensbevis med karakteroversigt elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside - www.familieretshuset.dk senest den 12. december 2019. Samtaler forventes afholdt den 16. december 2019. Familieretshuset ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge.Jurist til Familieretshuset i Ringkøbing

Er du en dygtig og struktureret jurist, for hvem det er vigtigt at løse sine sager kompetent?

Kan du tænke dig at arbejde i et kontor, hvor spændende og udfordrende arbejdsopgaver løses i et dynamisk og effektivt miljø?

Et antal stillinger i kontoret for bidrag og faderskab er ledige til besættelse snarest mulig.


Arbejdsopgaver

I kontoret for bidrag og faderskab beskæftiger vi os med behandling af ansøgninger om fastsættelse og ændring af børne- og ægtefællebidrag, inddrivelse af udenlandske bidrag m.m.. Vi tager bl.a. stilling til, om en ansøger er berettiget til at få fastsat bidrag, om der er grundlag for at ændre et eksisterende bidrag, og hvilken størrelse bidraget skal have. Derudover behandler vi sager om faderskab.

I Familieretshuset i Ringkøbing behandler vi sager for hele landet.

Sagsbehandlingen foregår primært på skriftligt grundlag. Der vil endvidere være tale om telefonisk vejledning af borgere og andre myndigheder.



Personlige kvalifikationer

Vi forventer, at du er en dygtig jurist, og at du trives i et effektivt miljø, hvor der stilles krav til såvel kvaliteten i afgørelserne som til sagsbehandlingstiden.

Vi lægger vægt på

  • at du er god til at formulere dig klart og præcist,
  • at du kan bevare overblikket og er konstruktiv i forhold til arbejdets tilrettelæggelse,
  • at du kan formidle regler og praksis til borgere og andre myndigheder,
  • at du har gode samarbejdsevner og kan arbejde såvel selvstændigt som indgå i et team.
Vi tilbyder

  • et spændende job præget af høj faglighed,
  • gode muligheder for at udvikle dine juridiske og personlige kompetencer i et teambaseret miljø, hvor vi lægger vægt på kollegial sparring,
  • en afvekslende hverdag med mulighed for indflydelse på opgaveløsningen i kontoret,
  • en arbejdsplads med et godt socialt miljø, hvor vi sætter pris på en uhøjtidelig omgangstone, humor og et godt arbejdsmiljø.
Der er aftale om flekstid, som kan anvendes under hensyntagen til arbejdes tilrettelæggelse.


Ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Familieretshuset i Ringkøbing.
Du vil blive omfattet af overenskomsten for Akademikere i staten. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.


Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Kontorchef Søren Gam, tlf. 7256 8379 eller Karin Lemming, tlf. 7256 8343
Du kan også læse om Familieretshusets opgaver på www.familieretshus.dk

Ansøgning

Hvis du er interesseret i stillingen, skal du sende en ansøgning, CV og relevant dokumentation, herunder eksamensbevis med karakteroversigt elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside - www.familieretshuset.dk – senest den 12. december 2019. Samtaler forventes afholdt den 16. december 2019.

Familieretshuset ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge.



Familieretshuset, Afdeling RingkøbingRingkøbing2019-12-02T00:00:002019-12-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Har du flair for forvaltningsret, og kunne du tænke dig at arbejde med juridisk sagsbehandling?

Færdselsstyrelsen

Ribe
Færdselsstyrelsen søger en jurist til team kørekort. Færdselsstyrelsen er i rivende udvikling, og vi har brug for flere dygtige medarbejdere. Vi er ca. 140 engagerede kollegaer, med forskellige fagligheder og opgaver, og vi står overfor en periode m...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:6. januar 2020

Jurist til Familieretshuset i Ringkøbing

Familieretshuset, Afdeling Ringkøbing

Ringkøbing
Jurist til Familieretshuset i Ringkøbing Er du en dygtig og struktureret jurist, for hvem det er vigtigt at løse sine sager kompetent? Kan du tænke dig at arbejde i et kontor, hvor spændende og udfordrende arbejdsopgaver løses i et dynamisk og effek...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:12. december 2019