Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendomsrådgiver/jurist med erfaring i ejendomshandel

Kan du lide at have mange bolde i luften? Har du erfaring i rådgivning om og gennemførsel af handler med landbrugsejendomme og dødsboer?

Så er du den ejendomsrådgiver/jurist, som vi søger i Landbrugsrådgivning Syd.

Dine kerneopgaver vil ligge inden for to områder:

- Din primære opgave vil være rådgivning i forbindelse med ejendomshandler (køb og salg af ejendomme – specielt landbrugsejendomme, gennemførsel af handler m.v.). Det sker i tæt samarbejde med rådgivere indenfor skat, økonomi og planteavl.

- Din sekundære opgave vil være rådgivning om og behandling af dødsboer (uskiftet bo og privat skifte).

Opgaven kan evt. også omfatte vores interne inkasso, rådgivning i forbindelse med familiejura (testamenter, ægtepagter m.v.), landbo- og miljøret samt andre juridiske forhold.

 

Vi ønsker os en medarbejder, der…

  • er uddannet cand. jur., cand. merc. jur., ejendomsmægler eller tilsvarende uddannelse.
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret, men også er god til at samarbejde.
  • er en udadvendt person med gennemslagskraft
  • kan tiltræde snarest.

 

Praktisk information:

Der må påregnes aktiviteter i hele region Syd. Vi har kontorer i Vejle, Varde, Ry, Løgumkloster, Odense og Svendborg. Vores ejendomsafdeling ”Team Ejendom & Jura” består af tre jurister og tre sekretærer, som har kontoradresse i henholdsvis Varde og Løgumkloster. Du vil få kontor i Varde, hvortil der er knyttet en sekretær. Du må forvente en ugentlig arbejdsdag i Løgumkloster. Egen bil er dermed en nødvendighed, men al erhvervskørsel dækkes naturligvis af LRS.

Stillingen er et vikariat på et ½ år med mulighed for forlængelse. Stillingen kan være fuldtids eller deltids, dog minimum 25 timer pr. uge.

Løn efter kvalifikationer.

Start 15. september eller snarest derefter.

Send din ansøgning mrk.”Jurist ” pr. mail til her@lrs.dk eller Landbrugsrådgivning Syd, Rådhusstæde 2, 6240 Løgumkloster. Ansøgninger behandles fortroligt.

 

Du kan læse mere om LRS på www.lrs.dk

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende. Der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.

 

Kontakt

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder jurist Søren Ole Jensen eller chefkonsulent Helle Rønning på tlf. 73 74 20 20.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081191Phoenix-811ab95312019-08-30T00:00:00Ejendomsrådgiver/jurist med erfaring i ejendomshandel

Kan du lide at have mange bolde i luften? Har du erfaring i rådgivning om og gennemførsel af handler med landbrugsejendomme og dødsboer?

Så er du den ejendomsrådgiver/jurist, som vi søger i Landbrugsrådgivning Syd.

Dine kerneopgaver vil ligge inden for to områder:

- Din primære opgave vil være rådgivning i forbindelse med ejendomshandler (køb og salg af ejendomme – specielt landbrugsejendomme, gennemførsel af handler m.v.). Det sker i tæt samarbejde med rådgivere indenfor skat, økonomi og planteavl.

- Din sekundære opgave vil være rådgivning om og behandling af dødsboer (uskiftet bo og privat skifte).

Opgaven kan evt. også omfatte vores interne inkasso, rådgivning i forbindelse med familiejura (testamenter, ægtepagter m.v.), landbo- og miljøret samt andre juridiske forhold.

 

Vi ønsker os en medarbejder, der…

  • er uddannet cand. jur., cand. merc. jur., ejendomsmægler eller tilsvarende uddannelse.
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret, men også er god til at samarbejde.
  • er en udadvendt person med gennemslagskraft
  • kan tiltræde snarest.

 

Praktisk information:

Der må påregnes aktiviteter i hele region Syd. Vi har kontorer i Vejle, Varde, Ry, Løgumkloster, Odense og Svendborg. Vores ejendomsafdeling ”Team Ejendom & Jura” består af tre jurister og tre sekretærer, som har kontoradresse i henholdsvis Varde og Løgumkloster. Du vil få kontor i Varde, hvortil der er knyttet en sekretær. Du må forvente en ugentlig arbejdsdag i Løgumkloster. Egen bil er dermed en nødvendighed, men al erhvervskørsel dækkes naturligvis af LRS.

Stillingen er et vikariat på et ½ år med mulighed for forlængelse. Stillingen kan være fuldtids eller deltids, dog minimum 25 timer pr. uge.

Løn efter kvalifikationer.

Start 15. september eller snarest derefter.

Send din ansøgning mrk.”Jurist ” pr. mail til her@lrs.dk eller Landbrugsrådgivning Syd, Rådhusstæde 2, 6240 Løgumkloster. Ansøgninger behandles fortroligt.

 

Du kan læse mere om LRS på www.lrs.dk

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende. Der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.

 

Kontakt

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder jurist Søren Ole Jensen eller chefkonsulent Helle Rønning på tlf. 73 74 20 20.

2019-10-14T16:51:54.630 Kan du lide at have mange bolde i luften? Har du erfaring i rådgivning om og gennemførsel af handler med landbrugsejendomme og dødsboer? Så er du den ejendomsrådgiver jurist, som vi søger i Landbrugsrådgivning Syd. Dine kerneopgaver vil ligge inden for to områder: - Din primære opgave vil være rådgivning i forbindelse med ejendomshandler (køb og salg af ejendomme specielt landbrugsejendomme, gennemførsel af handler m.v.). Det sker i tæt samarbejde med rådgivere indenfor skat, økonomi og planteavl. - Din sekundære opgave vil være rådgivning om og behandling af dødsboer (uskiftet bo og privat skifte). Opgaven kan evt. også omfatte vores interne inkasso, rådgivning i forbindelse med familiejura (testamenter, ægtepagter m.v.), landbo- og miljøret samt andre juridiske forhold. Vi ønsker os en medarbejder, der… er uddannet cand. jur., cand. merc. jur., ejendomsmægler eller tilsvarende uddannelse. kan arbejde selvstændigt og struktureret, men også er god til at samarbejde. er en udadvendt person med gennemslagskraft kan tiltræde snarest. Praktisk information: Der må påregnes aktiviteter i hele region Syd. Vi har kontorer i Vejle, Varde, Ry, Løgumkloster, Odense og Svendborg. Vores ejendomsafdeling Team Ejendom Jura består af tre jurister og tre sekretærer, som har kontoradresse i henholdsvis Varde og Løgumkloster. Du vil få kontor i Varde, hvortil der er knyttet en sekretær. Du må forvente en ugentlig arbejdsdag i Løgumkloster. Egen bil er dermed en nødvendighed, men al erhvervskørsel dækkes naturligvis af LRS. Stillingen er et vikariat på et ½ år med mulighed for forlængelse. Stillingen kan være fuldtids eller deltids, dog minimum 25 timer pr. uge. Løn efter kvalifikationer. Start 15. september eller snarest derefter. Send din ansøgning mrk. Jurist pr. mail til her@lrs.dk eller Landbrugsrådgivning Syd, Rådhusstæde 2, 6240 Løgumkloster. Ansøgninger behandles fortroligt. Du kan læse mere om LRS på www.lrs.dk Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende. Der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat. Kontakt Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder jurist Søren Ole Jensen eller chefkonsulent Helle Rønning på tlf. 73 74 20 20.11jobnet811ab953100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-23T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVarde3597109Landbrugsrådgivning Syd I/S11Nordre Boulevard 95, 737420206800VardeDKDanmark0
her@lrs.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset814226JobNet5036230503623010028-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=811ab953https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=811ab953https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=811ab953&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=811ab953&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/5.jpgEjendomsrådgiver/jurist med erfaring i ejendomshandel12007991Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen362495139her@lrs.dkher@lrs.dkDKDanmarkDKDanmark330103713Jurist (barselsvikariat) til Team Jura i Ringkøbing-Skjern Kommune - Naturens RigeProfile Team Jura søger en jurist til et barselsvikariat.Hvem er vi?Vi er ordentlige vi viser respekt og forståelse, lytter og går i dialog.Vi er nysgerrige vi har udsyn og er videbegærlige.Vi handler vi bruger vores sunde fornuft, udviser dømmekraft og tager ansvar.Vi er et fagligt stærkt team bestående af 5 jurister og en sekretariatskonsulent. Teamet er placeret i staben Viden Strategi.I teamet har vi en god, uformel og humoristisk omgangstone. Vi lægger stor vægt på faglig sparring. I jobbet får du udfordringer, anerkendelse og gode kolleger.Vores opgaver spænder bredt. Vi har en række kerneopgaver, der blandt andet består i køb og salg af fast ejendom, ekspropriation, valg, nedrivning af ejendomme, samt betjening af Byråd, borgmester, direktion og stabschef. Herudover yder vi juridisk rådgivning til de enkelte fag- og stabsområder.Hvem er du? Du har en juridisk kandidatgrad og gerne nogle års erfaring fra en lignende stilling. Du yder kvalificeret rådgivning og understøtter andres problemløsning. Du trives med en alsidig opgaveportefølje. Du kan begå dig på alle niveauer i organisationen. Du arbejder selvstændigt og motiveres af udfordrende opgaver. Du er en dygtig formidler både skriftlig og mundtlig. Vi lægger stor vægt på dine personlige egenskaber og forventer, at du er positiv af natur og har lyst til at bidrage til teamets sparring og erfaringsudveksling.Tiltrædelse og varighedDu kan tiltræde den 1. januar 2020. Vikariatet er tidsbegrænset foreløbig 7 måneder, eventuelt med mulighed for forlængelse.Stillingen er på 37 timer.Din løn og andre vilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst efter principperne i Ny Løn med udgangspunkt i din uddannelse og erfaring. Du ansættes med reference til sekretariatschefen.Ansøgningsfristen er 1. november 2019. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 46 2019.Vil du vide mere?Ønsker du yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte faglig koordinator Pia Korsholm på 9974 1097 eller sekretariatschef Jette Delfs Clausen på 2968 5559 9974 1410.Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til at ansøgninger sendes elektronisk. Du kan søge elektronisk via www.job.rksk.dk. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning nedenunder selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.Team Jura søger en jurist til et barselsvikariat.

Hvem er vi?

Vi er ordentlige – vi viser respekt og forståelse, lytter og går i dialog.
Vi er nysgerrige – vi har udsyn og er videbegærlige.
Vi handler – vi bruger vores sunde fornuft, udviser dømmekraft og tager ansvar.

Vi er et fagligt stærkt team bestående af 5 jurister og en sekretariatskonsulent. Teamet er placeret i staben Viden & Strategi.

I teamet har vi en god, uformel og humoristisk omgangstone. Vi lægger stor vægt på faglig sparring. I jobbet får du udfordringer, anerkendelse og gode kolleger.

Vores opgaver spænder bredt. Vi har en række kerneopgaver, der blandt andet består i køb og salg af fast ejendom, ekspropriation, valg, nedrivning af ejendomme, samt betjening af Byråd, borgmester, direktion og stabschef. Herudover yder vi juridisk rådgivning til de enkelte fag- og stabsområder.

Hvem er du?
  • Du har en juridisk kandidatgrad og gerne nogle års erfaring fra en lignende stilling.
  • Du yder kvalificeret rådgivning og understøtter andres problemløsning.
  • Du trives med en alsidig opgaveportefølje.
  • Du kan begå dig på alle niveauer i organisationen.
  • Du arbejder selvstændigt og motiveres af udfordrende opgaver.
  • Du er en dygtig formidler både skriftlig og mundtlig.

Vi lægger stor vægt på dine personlige egenskaber og forventer, at du er positiv af natur og har lyst til at bidrage til teamets sparring og erfaringsudveksling.

Tiltrædelse og varighed
Du kan tiltræde den 1. januar 2020. Vikariatet er tidsbegrænset foreløbig 7 måneder, eventuelt med mulighed for forlængelse.

Stillingen er på 37 timer.

Din løn og andre vilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst efter principperne i Ny Løn med udgangspunkt i din uddannelse og erfaring. Du ansættes med reference til sekretariatschefen.

Ansøgningsfristen er 1. november 2019. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 46 2019.

Vil du vide mere?
Ønsker du yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte faglig koordinator Pia Korsholm på 9974 1097 eller sekretariatschef Jette Delfs Clausen på 2968 5559 / 9974 1410.

Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til at ansøgninger sendes elektronisk. Du kan søge elektronisk via www.job.rksk.dk. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning” nedenunder selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.

 

ORS/Small/66813c78_logo.gifViden & StrategiRingkøbing2019-10-09T11:01:16.4302019-11-01T00:00:00
330107318Senioranklager i advokaturen for specielle sagerRobot Esbjerg, Syd- og Sønderjyllands Politi Anklagemyndigheden i Syd- og Sønderjyllands Politi søger en senioranklager. Stillingen er forankret i advokaturen for specielle sager, afdeling for komplicerede sager. Om jobbetAdvokaturen for specielle sager har to afdelinger, arrestantgruppen og afdeling for komplicerede sager. Afdeling for komplicerede sager beskæftiger en specialanklager for økonomisk kriminalitet, en specialanklager for særlovskriminalitet, en senioranklager for personfarlig kriminalitet og en senioranklager for organiseret kriminalitet. Senioranklageren for personfarlig kriminalitet er driftsansvarlig for personfarlige sager og arrestantansvarlig. I afdelingen er der pt. også 5 anklagere anklagerfuldmægtige.Som senioranklager har du det faglige ansvar for sager vedrørende organiseret kriminalitet, herunder indgreb i meddelelseshemmeligheden. Dine primære opgaver vil derfor være at indgå i den indledende visitation sammen med politiet, sparring under efterforskningen og i advokaturen, således at de yngre anklagere fagligt klædes på til at kunne håndtere de mere komplicerede sager. Senioranklageren behandler naturligvis også selv sager og møder i retten. Derudover byder stillingen på: Opsamling og formidling af viden i politikredsen omkring organiseret kriminalitet. Løsning af øvrige ad hoc opgaver i advokaturen, f.eks. i politikredsens visitationscenter og afholdelse af tavlemøder. Behandling af større og mere komplicerede personfarlige sager, f.eks. drab- og sædelighedssager. Driftsstyring i advokaturen i tæt samarbejde med advokaturens øvrige senior- og specialanklagere.Om digDu er en dygtig jurist (cand.jur.) og du er selvstændig og besidder høj personlig og faglig integritet, er en god holdspiller, som sætter pris på at være en del af et stærkt team, har en solid og bred viden om organiseret og personfarlig kriminalitet, herunder de indgrebsmuligheder som kriminaliteten ofte kræver, er robust, har gennemslagskraft og kommunikerer nuanceret, målrettet og effektivt, har høj kapacitet og kan håndtere store sagskomplekser og sagsmængder sikkert, også under pres, er resultatskabende og tager ansvar for politikredsens mål, træffer nødvendige beslutninger og står fast for at fremme effektivitet og kvalitet, samarbejder og bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø, har blik for at bidrage til læring og kompetenceudvikling.Om osVi værdsætter anklagere med anklagemyndighedens kerneværdier på rette sted og selvfølgelig en høj faglighed. Vi lægger meget vægt på at kunne tilbyde en udfordrende, spændende og kompetenceudviklende arbejdsplads. Hverdagen hos os er præget af travlhed, men der er en god stemning, et stort engagement og et godt sammenhold. Det betyder meget for os at have en rigtig god arbejdsplads med et godt og tillidsfuldt arbejdsmiljø.Alle advokaturer er placeret på Politigården i Esbjerg og betjener herfra Retten i Esbjerg og Retten i Sønderborg.Anklagemyndigheden i Syd- og Sønderjyllands Politi beskæftiger ca. 70 medarbejdere, heraf er ca. 37 jurister fordelt på 3 advokaturer. Gruppen af juridiske medarbejdere har en overvægt af unge anklagere, hvilket stiller særlige krav til senior- og specialanklagere. Du kan læse mere om Syd- og Sønderjyllands Politi på www.politi.dk Ansættelsesforhold Dit arbejdssted er Syd- og Sønderjyllands Politi med adresse Kirkegade 76, 6700 Esbjerg.Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand, kan du bevare din ansættelsesform. Eventuelle tillæg forhandles individuelt. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Stillingen er til besættelse pr. 1. december 2019 eller nærmere aftale. Kontakt Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til advokaturchef Tanya Foss Nissen, tlf. 2963 7449 eller på mail TFN001@politi.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

Esbjerg, Syd- og Sønderjyllands Politi

Anklagemyndigheden i Syd- og Sønderjyllands Politi søger en senioranklager. Stillingen er forankret i advokaturen for specielle sager, afdeling for komplicerede sager.

Om jobbet
Advokaturen for specielle sager har to afdelinger, arrestantgruppen og afdeling for komplicerede sager. Afdeling for komplicerede sager beskæftiger en specialanklager for økonomisk kriminalitet, en specialanklager for særlovskriminalitet, en senioranklager for personfarlig kriminalitet og en senioranklager for organiseret kriminalitet. Senioranklageren for personfarlig kriminalitet er driftsansvarlig for personfarlige sager og arrestantansvarlig. I afdelingen er der pt. også 5 anklagere/anklagerfuldmægtige.

Som senioranklager har du det faglige ansvar for sager vedrørende organiseret kriminalitet, herunder indgreb i meddelelseshemmeligheden. Dine primære opgaver vil derfor være at indgå i den indledende visitation sammen med politiet, sparring under efterforskningen og i advokaturen, således at de yngre anklagere fagligt klædes på til at kunne håndtere de mere komplicerede sager. Senioranklageren behandler naturligvis også selv sager og møder i retten.

Derudover byder stillingen på:
• Opsamling og formidling af viden i politikredsen omkring organiseret kriminalitet.
• Løsning af øvrige ad hoc opgaver i advokaturen, f.eks. i politikredsens visitationscenter og afholdelse af tavlemøder.
• Behandling af større og mere komplicerede personfarlige sager, f.eks. drab- og sædelighedssager.
• Driftsstyring i advokaturen i tæt samarbejde med advokaturens øvrige senior- og specialanklagere.

Om dig
Du er en dygtig jurist (cand.jur.) og du
• er selvstændig og besidder høj personlig og faglig integritet,
• er en god holdspiller, som sætter pris på at være en del af et stærkt team,
• har en solid og bred viden om organiseret og personfarlig kriminalitet, herunder de indgrebsmuligheder som kriminaliteten ofte kræver,
• er robust, har gennemslagskraft og kommunikerer nuanceret, målrettet og effektivt,
• har høj kapacitet og kan håndtere store sagskomplekser og sagsmængder sikkert, også under pres,
• er resultatskabende og tager ansvar for politikredsens mål,
• træffer nødvendige beslutninger og står fast for at fremme effektivitet og kvalitet,
• samarbejder og bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø,
• har blik for at bidrage til læring og kompetenceudvikling.

Om os
Vi værdsætter anklagere med anklagemyndighedens kerneværdier på rette sted – og selvfølgelig en høj faglighed. Vi lægger meget vægt på at kunne tilbyde en udfordrende, spændende og kompetenceudviklende arbejdsplads.

Hverdagen hos os er præget af travlhed, men der er en god stemning, et stort engagement og et godt sammenhold. Det betyder meget for os at have en rigtig god arbejdsplads med et godt og tillidsfuldt arbejdsmiljø.

Alle advokaturer er placeret på Politigården i Esbjerg og betjener herfra Retten i Esbjerg og Retten i Sønderborg.

Anklagemyndigheden i Syd- og Sønderjyllands Politi beskæftiger ca. 70 medarbejdere, heraf er ca. 37 jurister fordelt på 3 advokaturer. Gruppen af juridiske medarbejdere har en overvægt af unge anklagere, hvilket stiller særlige krav til senior- og specialanklagere.

Du kan læse mere om Syd- og Sønderjyllands Politi på www.politi.dk

Ansættelsesforhold

Dit arbejdssted er Syd- og Sønderjyllands Politi med adresse Kirkegade 76, 6700 Esbjerg.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand, kan du bevare din ansættelsesform. Eventuelle tillæg forhandles individuelt.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Stillingen er til besættelse pr. 1. december 2019 eller nærmere aftale.

Kontakt

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til advokaturchef Tanya Foss Nissen, tlf. 2963 7449 eller på mail TFN001@politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

Syd- og Sønderjyllands PolitiEsbjerg2019-10-15T00:00:002019-10-29T00:00:00
330103115PU som advokaturchef i Syd- og Sønderjyllands PolitiRobot Rigsadvokaten søger en advokaturchef til Syd- og Sønderjyllands Politi. Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. december 2019 og 4 måneder frem. Advokaturchefen refererer til chefanklageren og indgår i den lokale anklagemyndigheds ledelsesteam, der har ansvaret for, at straffesagerne behandles på et højt fagligt niveau og med den fornødne hurtighed, og at prioriteringen af sagerne sker i overensstemmelse med de krav, der fastsættes af politidirektøren på baggrund af mål- og resultatkrav for politikredsen. Advokaturchefen skal organisere advokaturens opgaver, sikre effektivitet, kvalitet og legalitet i advokaturens arbejde og have fokus på, at advokaturens medarbejdere trives og udvikler sig. Advokaturchefens ansvarsområde vil som udgangspunkt indtil videre være Advokaturen for Specielle sager, men der vil afhængigt af ansøgerfeltet være mulighed for rokering. Kvalifikationer Advokaturchefen skal være en velkvalificeret jurist (cand.jur.) med solid anklagererfaring og en høj faglig integritet med fokus på kvalitet og legalitet. Advokaturchefen skal herudover være robust, have gennemslagskraft, resultatfokus og gerne også erfaring med faglig ledelse, personaleledelse og driftsledelse. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen aflønnes svarende til en tjenestemandsstilling placeret i lønramme 37, hvor årslønnen er 560.161 kr. i aktuelt niveau. Der er til stillingen knyttet et generelt tillæg på 29.884 kr. årligt i aktuelt niveau. Der vil endvidere blive optaget forhandling med Djøf om ydelse af et personligt tillæg til stillingen, der normalt vil være i niveauet 115.000 kr. i årligt aktuelt niveau. Stillingens ansættelsesområde er Justitsministeriet med tilhørende institutioner. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til chefanklager Lisa Dissing på tlf. 6163 4054 eller e-mail ldv001@politi.dk. Ansøgningen Er du interesseret i at prøve kræfter med en lederstilling i en periode, kan stillingen søges elektronisk via nedenstående Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest tirsdag den 22. oktober 2019. Samtaler forventes afholdt i løbet af uge 43 og 44 evt. via videolink. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Rigsadvokaten søger en advokaturchef til Syd- og Sønderjyllands Politi. Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. december 2019 og 4 måneder frem.

Advokaturchefen refererer til chefanklageren og indgår i den lokale anklagemyndigheds ledelsesteam, der har ansvaret for, at straffesagerne behandles på et højt fagligt niveau og med den fornødne hurtighed, og at prioriteringen af sagerne sker i overensstemmelse med de krav, der fastsættes af politidirektøren på baggrund af mål- og resultatkrav for politikredsen.

Advokaturchefen skal organisere advokaturens opgaver, sikre effektivitet, kvalitet og legalitet i advokaturens arbejde og have fokus på, at advokaturens medarbejdere trives og udvikler sig.

Advokaturchefens ansvarsområde vil som udgangspunkt indtil videre være Advokaturen for Specielle sager, men der vil afhængigt af ansøgerfeltet være mulighed for rokering.

Kvalifikationer

Advokaturchefen skal være en velkvalificeret jurist (cand.jur.) med solid anklagererfaring og en høj faglig integritet med fokus på kvalitet og legalitet.

Advokaturchefen skal herudover være robust, have gennemslagskraft, resultatfokus og gerne også erfaring med faglig ledelse, personaleledelse og driftsledelse.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen aflønnes svarende til en tjenestemandsstilling placeret i lønramme 37, hvor årslønnen er 560.161 kr. i aktuelt niveau. Der er til stillingen knyttet et generelt tillæg på 29.884 kr. årligt i aktuelt niveau. Der vil endvidere blive optaget forhandling med Djøf om ydelse af et personligt tillæg til stillingen, der normalt vil være i niveauet 115.000 kr. i årligt aktuelt niveau.

Stillingens ansættelsesområde er Justitsministeriet med tilhørende institutioner.

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til chefanklager Lisa Dissing på tlf. 6163 4054 eller e-mail ldv001@politi.dk.

Ansøgningen

Er du interesseret i at prøve kræfter med en lederstilling i en periode, kan stillingen søges elektronisk via nedenstående

Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest tirsdag den 22. oktober 2019.

Samtaler forventes afholdt i løbet af uge 43 og 44 – evt. via videolink.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

RigsadvokatenEsbjerg2019-10-08T00:00:002019-10-22T00:00:00
330108600Senior Manager Government & Public AffairsRobot Are you a thought leader within government and public affairs and do you want to play a key role in driving overall alignment and positioning of the LEGO brand on one of the most prominent global issues of the day? We are looking for 2 Global Topic Leads to join our newly established Government Public Affairs Strategy team to engage with stakeholders at all levels across LEGO entities as well as key external stakeholders. One will be leading the Learning Through Play topic, the other will be leading the Sustainability topic specifically focusing on the environmental aspects, e.g. circular economy. Core Responsibilities As our new Senior Manager Government Public Affairs you will be driving internal collaboration, targeted outreach to political stakeholders and execution of strategic activities across entities on the topics of Learning Through Play or Sustainability, anchored in LEGO Brand Vision 2032 and the Responsibility Strategy. One of your key areas of responsibility will be to work with a broad range of colleagues across LEGO entities, to develop a coordinated narrative and support global alignment within your given area of expertise. In this position you will also play the following keys roles, as: CONNECTER Gather information on market legislative regulatory activities across borders, connecting the dots to identify international medium to long-term political trends, and identifying common challenges and opportunities to the business COORDINATOR Serving as a conduit of information, sharing and internalizing deep knowledge and insights on the international political and regulatory landscape into the LEGO Group colleagues with a global remit. ENABLER Working to ensure market-based GPA colleagues have the information and assets to enable them to deliver effective advocacy efforts in their markets. SHERPA Serving as a sounding board for GPA colleagues on market specific issues, offering guidance, and assisting them navigate within the internal organization to address issues more effectively and efficiently. Furthermore you will: • Focus on close collaboration and co-creation of solutions and activities with GPA market colleagues • Enable and drive best practice in managing and responding to opportunity risk within that topic area across all markets • Provide policy briefings and risk analysis to senior leadership Play your part in our team succeeding Government Public Affairs is an important enabler of the growth and globalization of the LEGO Group. We work towards a favorable legislative and regulatory environment through comprehensive issues management ensuring no surprises to the operating model. We deliver a public affairs program that builds reputation, goodwill and political capital with regulators, politicians, interest groups, NGOs and the local communities establishing the LEGO Group as a leader in the toy industry. Building upon our overall purpose to champion learning through play, we position the LEGO Group as a global leader and respected and responsible company by sharing our purpose, ambitions, results and expertise in a manner that is relevant and compelling to our stakeholders. Do you have what it takes? You hold a university degree at Masters level within a relevant area (ex. political, science, international relations, law, communication). You are a thought leader in GPA with a deep understanding of the topic, display clear grasp and understanding of different business objectives, strategies and ability to discern priorities, as well as external industry trends. • 5 years experience from consumer products industry, public affairs consultancy, business consultancy, authorities or similar • Experience from government and public affairs position in a global branded consumer goods business, association, NGO and or political organization • Proven ability to enable others (experts, leaders) to engage in and influence policies, political processes • Proven track record with advocacy and broad stakeholder engagement • Experience from navigating across functional areas and embrace ambiguity, yet stay focused on the overall objective • Ability to establish follow ship from stakeholders • English at an advanced level, both written and verbally In this position 20 to 30 travel days per year should be expected. Join the global LEGO® family Come and join the LEGO Family! With over 40 different nationalities across The LEGO Group, our international environment promotes individuality and inclusion and we want you to shine. We strive to leave a positive impact on our planet and run amazing initiatives through our Planet Promise, just check out at our ambitious targets and investments for sustainable LEGO bricks and wind energy to name a few. Working for The LEGO Group is more than just a job, it is a place to grow and thrive, to play a part in building a sustainable future and inspire and develop the builders of tomorrow. use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV. BRINGING IT TO LIFE You get a unique opportunity to elevate the LEGO Group s position on key topics and leverage the full LEGO ecosystem in co-creation with highly professional GPA colleagues in key geographies .

Are you a thought leader within government and public affairs and do you want to play a key role in driving overall alignment and positioning of the LEGO brand on one of the most prominent global issues of the day?

We are looking for 2 Global Topic Leads to join our newly established Government & Public Affairs Strategy team to engage with stakeholders at all levels across LEGO entities as well as key external stakeholders. One will be leading the Learning Through Play topic, the other will be leading the Sustainability topic specifically focusing on the environmental aspects, e.g. circular economy.

Core Responsibilities

As our new Senior Manager Government & Public Affairs you will be driving internal collaboration, targeted outreach to political stakeholders and execution of strategic activities across entities on the topics of Learning Through Play or Sustainability, anchored in LEGO Brand Vision 2032 and the Responsibility Strategy.

One of your key areas of responsibility will be to work with a broad range of colleagues across LEGO entities, to develop a coordinated narrative and support global alignment within your given area of expertise.

In this position you will also play the following keys roles, as:

CONNECTER

Gather information on market legislative/regulatory activities across borders, connecting the dots to identify international medium to long-term political trends, and identifying common challenges and opportunities to the business

COORDINATOR

Serving as a conduit of information, sharing and internalizing deep knowledge and insights on the international political and regulatory landscape into the LEGO Group colleagues with a global remit.

ENABLER

Working to ensure market-based GPA colleagues have the information and assets to enable them to deliver effective advocacy efforts in their markets.

SHERPA

Serving as a sounding board for GPA colleagues on market specific issues, offering guidance, and assisting them navigate within the internal organization to address issues more effectively and efficiently.

Furthermore you will:

• Focus on close collaboration and co-creation of solutions and activities with GPA market colleagues

• Enable and drive best practice in managing and responding to opportunity & risk within that topic area across all markets

• Provide policy briefings and risk analysis to senior leadership

Play your part in our team succeeding

Government & Public Affairs is an important enabler of the growth and globalization of the LEGO Group. We work towards a favorable legislative and regulatory environment through comprehensive issues management ensuring no surprises to the operating model. We deliver a public affairs program that builds reputation, goodwill and political capital with regulators, politicians, interest groups, NGOs and the local communities establishing the LEGO Group as a leader in the toy industry.

Building upon our overall purpose to champion learning through play, we position the LEGO Group as a global leader and respected and responsible company by sharing our purpose, ambitions, results and expertise in a manner that is relevant and compelling to our stakeholders.

Do you have what it takes?

You hold a university degree at Masters’ level within a relevant area (ex. political, science, international relations, law, communication).

You are a thought leader in GPA with a deep understanding of the topic, display clear grasp and understanding of different business objectives, strategies and ability to discern priorities, as well as external industry trends.

• +5 years’ experience from consumer products industry, public affairs consultancy, business consultancy, authorities or similar

• Experience from government and public affairs position in a global branded consumer goods business, association, NGO and/or political organization

• Proven ability to enable others (experts, leaders) to engage in and influence policies, political processes

• Proven track record with advocacy and broad stakeholder engagement

• Experience from navigating across functional areas and embrace ambiguity, yet stay focused on the overall objective

• Ability to establish follow ship from stakeholders

• English at an advanced level, both written and verbally

In this position 20 to 30 travel days per year should be expected.

Join the global LEGO® family

Come and join the LEGO Family! With over 40 different nationalities across The LEGO Group, our international environment promotes individuality and inclusion and we want you to shine. We strive to leave a positive impact on our planet and run amazing initiatives through our Planet Promise, just check out at our ambitious targets and investments for sustainable LEGO bricks and wind energy to name a few. Working for The LEGO Group is more than just a job, it is a place to grow and thrive, to play a part in building a sustainable future and “inspire and develop the builders of tomorrow.” – use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV.

BRINGING IT TO LIFE

“You get a unique opportunity to elevate the LEGO Group’s position on key topics and leverage the full LEGO ecosystem in co-creation with highly professional GPA colleagues in key geographies”.

LEGO SYSTEM A/SBillund2019-10-17T00:00:002019-10-31T00:00:00
330105375Servicemindede juridiske sparringspartnere søges til Administrations- og ServicestyrelsenRobot Har du en juridisk uddannelse, har du erfaring med at vejlede og rådgive ledere i personalejuridiske spørgsmål, gerne på sygefraværsområdet og har du øje for gode juridiske løsninger? Så er du måske vores nye kollega. Personalejuridiske opgaver med primært fokus på sygefravær I samarbejde med vores nuværende jurister kommer du primært til at håndtere alle juridiske opgaver på sygefraværsområdet, men du kommer også til at løse andre personalejuridiske problemstillinger, og du vil være i hyppig kontakt med ledere i hele Skatteforvaltningen omkring bl.a. Sager om afsked pga. sygefravær Håndtering af sygefraværssager Juridiske problemstillinger i relation til bl.a. sygedagpengeloven Forhandling i individuelle sager Udarbejdelse af parthøringer og afgørelser vedrørende sygefraværssager Undervisning af ledere i personalejuridiske problemstillinger Møde med eksterne parter i sygesager kommuner, foreninger mv. Sager om ansættelsesret Rammer for arbejdstid, fravær, ferie mv. Personalesager Herudover vil du få en bred samarbejdsflade med Helbredsnævnet, Moderniseringsstyrelsen og Skatteministeriets departement. Du vil få en tempofyldt og afvekslende arbejdsdag med sager, der varierer i kompleksitet. Samarbejdsorienteret juridisk profil med solide formidlingskompetencer Vi forestiller os at du har en juridisk uddannelse og erfaring fra lignende stilling, derudover: Har du en konstruktiv, diplomatisk og imødekommende tilgang til dine samarbejdsrelationer Har du særdeles gode formidlingskompetencer, både skriftligt og mundtligt og du evner at formidle både præcist og afbalanceret afhængig af sagens kompleksitet og karakter Arbejder du struktureret og er garant for høj kvalitet i din opgaveløsning Evner du at håndtere mange opgaver samtidigt Har du undervisningskompetencer Center for Rekruttering og Personalejura kontoret for Personalejura Center for Personalejura og Rekruttering er organisatorisk placeret i Administrations- og Servicestyrelsen. Styrelsen blev etableret den 1. juli 2018 og løser i dag en lang række koncernfælles HR-opgaver for Skatteforvaltningen. Personalejura er ansvarlig for at supportere alle Skatteministeriets styrelser med rådgivning, vejledning og sagsbehandling i forhold til personalejuridiske, lønpolitiske og arbejdsretlige spørgsmål. Kontoret er endvidere involveret i udarbejdelse og implementering af koncernfælles retningslinjer, løn- og personalepolitikker samt implementering af ny lovgivning og OK18. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning inkl. CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket søg stillingen hurtigst muligt og senest den 25. oktober 2019. Vi forventer at afholde samtaler løbende. Der kan indgå personligheds- og logik test i rekrutteringsprocessen. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Helle Bjørnskov Skytte på tlf. 72 37 26 33. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre: Brændgårdvej 10, 7400 Herning. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Administrations- og Servicestyrelsen Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver. Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.Har du en juridisk uddannelse, har du erfaring med at vejlede og rådgive ledere i personalejuridiske spørgsmål, gerne på sygefraværsområdet og har du øje for gode juridiske løsninger? Så er du måske vores nye kollega.

Personalejuridiske opgaver med primært fokus på sygefravær
I samarbejde med vores nuværende jurister kommer du primært til at håndtere alle juridiske opgaver på sygefraværsområdet, men du kommer også til at løse andre personalejuridiske problemstillinger, og du vil være i hyppig kontakt med ledere i hele Skatteforvaltningen omkring bl.a.

  • Sager om afsked pga. sygefravær
  • Håndtering af sygefraværssager
  • Juridiske problemstillinger i relation til bl.a. sygedagpengeloven
  • Forhandling i individuelle sager
  • Udarbejdelse af parthøringer og afgørelser vedrørende sygefraværssager
  • Undervisning af ledere i personalejuridiske problemstillinger
  • Møde med eksterne parter i sygesager – kommuner, foreninger mv.
  • Sager om ansættelsesret
  • Rammer for arbejdstid, fravær, ferie mv.
  • Personalesager


Herudover vil du få en bred samarbejdsflade med Helbredsnævnet, Moderniseringsstyrelsen og Skatteministeriets departement.

Du vil få en tempofyldt og afvekslende arbejdsdag med sager, der varierer i kompleksitet.



Samarbejdsorienteret juridisk profil med solide formidlingskompetencer
Vi forestiller os at du har en juridisk uddannelse og erfaring fra lignende stilling, derudover:

  • Har du en konstruktiv, diplomatisk og imødekommende tilgang til dine samarbejdsrelationer
  • Har du særdeles gode formidlingskompetencer, både skriftligt og mundtligt og du evner at formidle både præcist og afbalanceret afhængig af sagens kompleksitet og karakter
  • Arbejder du struktureret og er garant for høj kvalitet i din opgaveløsning
  • Evner du at håndtere mange opgaver samtidigt
  • Har du undervisningskompetencer



Center for Rekruttering og Personalejura – kontoret for Personalejura
Center for Personalejura og Rekruttering er organisatorisk placeret i Administrations- og Servicestyrelsen. Styrelsen blev etableret den 1. juli 2018 og løser i dag en lang række koncernfælles HR-opgaver for Skatteforvaltningen.

Personalejura er ansvarlig for at supportere alle Skatteministeriets styrelser med rådgivning, vejledning og sagsbehandling i forhold til personalejuridiske, lønpolitiske og arbejdsretlige spørgsmål. Kontoret er endvidere involveret i udarbejdelse og implementering af koncernfælles retningslinjer, løn- og personalepolitikker samt implementering af ny lovgivning og OK18.


Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning inkl. CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”søg stillingen” hurtigst muligt og senest den 25. oktober 2019. Vi forventer at afholde samtaler løbende. Der kan indgå personligheds- og logik test i rekrutteringsprocessen.

Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Helle Bjørnskov Skytte på tlf. 72 37 26 33.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre: Brændgårdvej 10, 7400 Herning.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.



Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Skatteforvaltningen, HerningHerning2019-10-11T00:00:002019-10-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Jurist (barselsvikariat) til Team Jura i Ringkøbing-Skjern Kommune - Naturens Rige

Viden & Strategi

Ringkøbing
Team Jura søger en jurist til et barselsvikariat.Hvem er vi?Vi er ordentlige vi viser respekt og forståelse, lytter og går i dialog.Vi er nysgerrige vi har udsyn og er videbegærlige.Vi handler vi bruger vores sunde fornuft, udviser dømmekraft og tag...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Senioranklager i advokaturen for specielle sager

Syd- og Sønderjyllands Politi

Esbjerg
Esbjerg, Syd- og Sønderjyllands Politi Anklagemyndigheden i Syd- og Sønderjyllands Politi søger en senioranklager. Stillingen er forankret i advokaturen for specielle sager, afdeling for komplicerede sager. Om jobbetAdvokaturen for specielle sager h...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019

PU som advokaturchef i Syd- og Sønderjyllands Politi

Rigsadvokaten

Esbjerg
Rigsadvokaten søger en advokaturchef til Syd- og Sønderjyllands Politi. Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. december 2019 og 4 måneder frem. Advokaturchefen refererer til chefanklageren og indgår i den lokale anklagemyndigheds ledelsesteam...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019

Senior Manager Government & Public Affairs

LEGO SYSTEM A/S

Billund
Are you a thought leader within government and public affairs and do you want to play a key role in driving overall alignment and positioning of the LEGO brand on one of the most prominent global issues of the day? We are looking for 2 Global Topic ...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Servicemindede juridiske sparringspartnere søges til Administrations- og Servicestyrelsen

Skatteforvaltningen, Herning

Herning
Har du en juridisk uddannelse, har du erfaring med at vejlede og rådgive ledere i personalejuridiske spørgsmål, gerne på sygefraværsområdet og har du øje for gode juridiske løsninger? Så er du måske vores nye kollega. Personalejuridiske opgaver med ...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019