Ejendomsservicemedarbejder til indvendig vedligeholdelse søges til Center for Kundeservice, Teknisk Drift i Københavns Ejendomme og Indkøb

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at sikre driften af de kommunale ejendomme på en faglig korrekt og økonomisk fornuftig måde?

Vil du servicere vores kunder bedst muligt, så de kan fokusere på deres kerneopgave?

Så har vi brug for dig.

Vi søger en selvstændig og proaktiv ejendomsservicemedarbejder.

Din primære opgave er at udføre indvendige vedligeholdelsesopgaver på bygninger under Socialforvaltningen. Socialforvaltningen driver institutioner til borgere med psykiske udfordringer (eksempelvis misbrug, sindslidelser, selvskadende adfærd m.v.). Du skal derfor kunne udføre dine opgaver i det givne institutionsmiljø.

Din indstilling til at yde service overfor kunden og din indstilling til borgerne, vægter vi lige så højt som din faglige baggrund.

Din opgave er at sørge for, at bygningen er vedligeholdt og fungerer godt, så vores kunde kan koncentrere sig om deres kerneopgave.

Dette sikrer du gennem egen udførelse af vedligeholdelsesopgaver, rapportering af forhold, der vedrører ejendommen til udlejer eller Københavns Ejendomme og Indkøb, samt koordinering af eksterne håndværkere og meget mere.

Du skal tage ejerskab over driften og alle bygningsmæssige opgaver. Du tager selv initiativ og holder opsyn. Du sørger for, at mangler udbedres, hvad enten du selv kan gøre det, eller hvis der skal bestilles og koordineres med eksterne håndværkere.

Opgaverne kan være fordelt på flere matrikler.

Du bliver en del af et hold på cirka 30 ejendomsservicemedarbejdere i Teknisk Drift, der servicerer bygninger over hele København. Vi hjælper hinanden med større konkrete opgaver, og mødes jævnligt for at vidensdele og udveksle erfaring, samt udvikle os fagligt m.m.

Om stillingen
Stillingen er på 32 timer ugentligt.

Vi forventer, at:

  • Du taler og forstår dansk
  • Du har gyldigt kørekort (kategori B)
  • Du har evner og lyst til at yde en god service i høj kvalitet
  • Du tager selv initiativer og kan arbejde selvstændigt i opgaveløsningen
  • Du har øje for fejlfinding
  • Du har situationsfornemmelse og kan gebærde dig i blandt forskellige mennesker
  • Du kan lide at have mange kontaktflader og er dygtig til at kommunikere med kolleger, kunder og leverandører og eksterne håndværkere
  • Du er fleksibel i den daglige planlægning
  • Du skal være IT-minded, så du kan rapportere og indkøbe mv. via PC
  • Du har en håndværker baggrund eller lignende
  • Du vil blive ansat i Center for Kundeservice, men har din daglige opgaver og base ude hos en af vores kunder, hvor du varetager driften

Chef for Teknisk Drift er din daglige leder. I hverdagen arbejder vi med distanceledelse. Chef for Teknisk Ddrift vil løbende besøge dig for faglig sparring, sikre din trivsel og hjælpe dig ved eventuelle udfordringer m.m.

Om Center for Kundeservice
Du vil blive ansat i Center for Kundeservice i enheden Teknisk Drift. Vi udfører ejendomsservice på nogle af Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud. 

Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau, effektiv styring og drift af kommunens ejendomsportefølje.

Vi har en meget varieret og indimellem sårbar kundegruppe, hvorfor vi skal være lydhøre og have høj faglighed. Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder de steder, hvor vi har ansvar for ejendomsservice. 

I Center for Kundeservice har vi tillid til vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Vi er dedikerede og ansvarsfulde, og hjælper hinanden til at nå resultater. 

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Kundeservice, som udfører ejendomsservice for hele kommunen.

Det er en forudsætning, at du kan fremvise en udvidet straffeattest, ligesom der vil blive indhentet en børneattest.

Eventuelt relevante kursusbevis skal medbringes, hvis vi indkalder dig til jobsamtale.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.

Vi forventer, at du kan starte i stillingen pr. den 1. juni 2022.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Ejendomsservice. Kontakt chef for Teknisk Drift Jonas Andersen på 26 88 76 07 i hverdage ml. 10.00-12.00.

Søg via linket senest søndag den 15. maj 2022
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 20/21.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 2.000 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold samt en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Ejendomsservicemedarbejder til indvendig vedligeholdelse søges til Center for Kundeservice, Teknisk Drift i Københavns Ejendomme og Indkøb

Vil du være med til at sikre driften af de kommunale ejendomme på en faglig korrekt og økonomisk fornuftig måde?

Vil du servicere vores kunder bedst muligt, så de kan fokusere på deres kerneopgave?

Så har vi brug for dig.

Vi søger en selvstændig og proaktiv ejendomsservicemedarbejder.

Din primære opgave er at udføre indvendige vedligeholdelsesopgaver på bygninger under Socialforvaltningen. Socialforvaltningen driver institutioner til borgere med psykiske udfordringer (eksempelvis misbrug, sindslidelser, selvskadende adfærd m.v.). Du skal derfor kunne udføre dine opgaver i det givne institutionsmiljø.

Din indstilling til at yde service overfor kunden og din indstilling til borgerne, vægter vi lige så højt som din faglige baggrund.

Din opgave er at sørge for, at bygningen er vedligeholdt og fungerer godt, så vores kunde kan koncentrere sig om deres kerneopgave.

Dette sikrer du gennem egen udførelse af vedligeholdelsesopgaver, rapportering af forhold, der vedrører ejendommen til udlejer eller Københavns Ejendomme og Indkøb, samt koordinering af eksterne håndværkere og meget mere.

Du skal tage ejerskab over driften og alle bygningsmæssige opgaver. Du tager selv initiativ og holder opsyn. Du sørger for, at mangler udbedres, hvad enten du selv kan gøre det, eller hvis der skal bestilles og koordineres med eksterne håndværkere.

Opgaverne kan være fordelt på flere matrikler.

Du bliver en del af et hold på cirka 30 ejendomsservicemedarbejdere i Teknisk Drift, der servicerer bygninger over hele København. Vi hjælper hinanden med større konkrete opgaver, og mødes jævnligt for at vidensdele og udveksle erfaring, samt udvikle os fagligt m.m.

Om stillingen
Stillingen er på 32 timer ugentligt.

Vi forventer, at:

  • Du taler og forstår dansk
  • Du har gyldigt kørekort (kategori B)
  • Du har evner og lyst til at yde en god service i høj kvalitet
  • Du tager selv initiativer og kan arbejde selvstændigt i opgaveløsningen
  • Du har øje for fejlfinding
  • Du har situationsfornemmelse og kan gebærde dig i blandt forskellige mennesker
  • Du kan lide at have mange kontaktflader og er dygtig til at kommunikere med kolleger, kunder og leverandører og eksterne håndværkere
  • Du er fleksibel i den daglige planlægning
  • Du skal være IT-minded, så du kan rapportere og indkøbe mv. via PC
  • Du har en håndværker baggrund eller lignende
  • Du vil blive ansat i Center for Kundeservice, men har din daglige opgaver og base ude hos en af vores kunder, hvor du varetager driften

Chef for Teknisk Drift er din daglige leder. I hverdagen arbejder vi med distanceledelse. Chef for Teknisk Ddrift vil løbende besøge dig for faglig sparring, sikre din trivsel og hjælpe dig ved eventuelle udfordringer m.m.

Om Center for Kundeservice
Du vil blive ansat i Center for Kundeservice i enheden Teknisk Drift. Vi udfører ejendomsservice på nogle af Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud. 

Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau, effektiv styring og drift af kommunens ejendomsportefølje.

Vi har en meget varieret og indimellem sårbar kundegruppe, hvorfor vi skal være lydhøre og have høj faglighed. Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder de steder, hvor vi har ansvar for ejendomsservice. 

I Center for Kundeservice har vi tillid til vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Vi er dedikerede og ansvarsfulde, og hjælper hinanden til at nå resultater. 

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Kundeservice, som udfører ejendomsservice for hele kommunen.

Det er en forudsætning, at du kan fremvise en udvidet straffeattest, ligesom der vil blive indhentet en børneattest.

Eventuelt relevante kursusbevis skal medbringes, hvis vi indkalder dig til jobsamtale.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.

Vi forventer, at du kan starte i stillingen pr. den 1. juni 2022.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Ejendomsservice. Kontakt chef for Teknisk Drift Jonas Andersen på 26 88 76 07 i hverdage ml. 10.00-12.00.

Søg via linket senest søndag den 15. maj 2022
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 20/21.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 2.000 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold samt en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.