Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendomsservicetekniker

Glostrup Ejendomme søger uddannede ejendomsserviceteknikere

Vil du være med til at sikre den daglig drift af kommunens bygningsmasse, samt være med til at skabe gode forhold for vores brugere, så er det dig, vi søger.

Glostrup Ejendomme er oprettet i 2014 og overgik 1. januar 2017 til at være et selvstændigt center med direkte reference til kommunaldirektøren og politiske reference til Økonomiudvalget.

Ejendomscenteret er organiseret i 3 enheder ”byggeri og vedligehold”, ”administration, økonomi og udvikling” samt ”service”, som indeholder funktionerne rengøring, ejendomsservice og rådhuskantine.

Ejendomscenteret arbejder ud fra principperne i Facilities Management og har i alt 140 medarbejder, hvoraf 14 er placeret på rådhuset.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • drifts-, sikkerheds- og servicemæssige opgaver ved servicering af kommunens ejendomme med tilhørende inden- og udendørs anlæg, udstyr, faciliteter og arealer

  • mindre håndværksmæssige opgaver

  • tilsyn med varme- og ventilationsanlæg,

  • Renholdelse af udearealer

  • Klargøring af lokaler til arrangementer, der kan forekomme tunge løft

Dine kvalifikationer:

  • har gode håndværksmæssige færdigheder og har hænderne skruet rigtigt på

  • er løsningsorienteret og har en fleksibel tilgang til opgaveløsningen

  • er serviceminded og kan arbejde selvstændig

  • er imødekommende, omstillingsparat og kan se kreative løsninger

  • har gode samarbejdsevner, både i forhold til kolleger samt brugere

  • har et godt overblik

  • er initiativrig og har et godt humør

  • har gyldigt kørekort (kat. B)

Det vigtigste er, at du har lysten til at være en del af et team i forandring, at du brænder for området, er fagligt nysgerrig, serviceminded og god til at samarbejde i teams på tværs af hele kommunen og med forskelligartede brugergrupper. I en travl hverdag er det vigtigt, at du kan bevare overblikket, have mange bolde i luften og ikke mindst trives med en hverdag i forandring og et center under etablering.

Vi tilbyder dig:

En spændende arbejdsplads med dygtige og engagerede kollegaer, hvor arbejdsdagen er i højt tempo og med alsidige opgaver.

Løn og ansættelsesvilkår

Ugentligt timetal er 37 timer

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og reglerne om Ny Løn.

Vi gør opmærksom på, at der indhentes straffeattest og børneattest på den person, der ønskes ansat.

Flere oplysninger

Stillingerne er til besættelse snarest mulig.

Ansøgningsfrist 7. maj 2018 kl. 12. og ansættelsessamtaler afholdes i uge 20.

Vi håber, at du har fået lyst til at søge jobbet og vi glæder os til at modtage din ansøgning, sammen med dit cv og andre relevante dokumenter.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her