Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendomsserviceteknikere til Ejendomscentret

Ejendomsserviceteknikere til Ejendomscentret
 
Ejendomscentret søger 2 kompetent ejendomsserviceteknikere eller personer med en tilsvarende uddannelse med masser af gå-på-mod og interesse for den daglige vedligehold og drift af den kommunale ejendomsportefølje.

Horsens Kommune er landets hurtigst voksende kommune. Udviklingen sker på baggrund af mange års arbejde med skabe et nyt image for Horsens Kommune. Flere borgere og vækst i erhvervslivet kræver udvikling af kommunen, og der investeres massivt i nye institutioner, udvikling og renovering af bl.a. vores skoler og en generel optimering af kommunens bygningsmasse.
 
Ejendomscentret er en helt central del af denne udvikling, da Ejendomscentret forestår alle kommunale byggeopgaver og vedligeholder samt optimerer brugen af kommunens ca. 400.000 m² bygninger.
 
Ejendomscentret består af ca. 35 medarbejdere, fordelt med 19 medarbejdere i den administrative del (fordelt på et anlægsteam og et vedligeholdelsesteam) og 15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende del - Ejendomsservice.

Din arbejdsplads vil være i Ejendomsservice, der har til huse på Parallelvej 6, 8751 Gedved.
 
I Ejendomsservice varetager vi de daglige mindre vedligeholdelsesopgaver inden for ejendomscentrets kerneopgave som er:

  • Tag og fag på alle kommunale bygningerne.
  • De tilhørende tekniske installationer og anlæg, herunder energi optimering.
  • Udenomsarealer, herunder inventar og legepladsudstyr.
Dine arbejdsopgaver vil ligge bredt fordelt inden for de tre områder, men vi ligger særlig vægt på opgaverne inden for udenomsarealer, hvorfor vi naturligvis gerne hører om dine faglige kvalifikationer inden for dette område. 
 
Din dagligdag vil bliver omskiftelig og karakteriseret ved mange forskellige opgaver, der enten løses som selvstændig arbejde eller i samarbejde med en eller flere kolleger. Derudover vil du komme til at indgå i ejendomsservice vagtordning efter turnus.
 
Opgaverne løses på tværs af den kommunale ejendomsportefølje og i samarbejde med brugerne af de kommunale institutioner.
 
Endelig skal du være forberedt på, at vi er ambitiøse i vores opgaveløsning, samtidig med at vi lægger vægt på, at der er plads til at tænke nyt – og have det sjovt.
 
Din personprofil afspejler, at du
  • brænder for at arbejde med mindre vedligeholdelseopgaver og har erfaring hermed, herunder, at kunne se og forstå helheden i vedligeholdelses- og serviceopgaver.
  • kan arbejde såvel selvstændigt med at tilrettelægge egne arbejdsopgaver, men også forstår at arbejde i team og medvirke til at udvikle samarbejdet i et team.
  • forstår at arbejde inden for de fastsatte rammer og er ansvarsbevidst overfor dine forskellige arbejdsopgaver og kan få noget fra hånden.
  • du er serviceorienteret og forstår behovet herfor, herunder at kommunikere konstruktiv med dem som Ejendomscentret arbejder for.
  • har IT kendskab og behersker ”Officepakken” på bruger niveau og gerne erfaring med andre IT værktøjer.

I Ejendomsservice finder du
  • gode kollegaer, der åbent og uhøjtideligt arbejder såvel selvstændigt som i team om at løse de mange opgaver, som Ejendomsservice har ansvaret for.
  • en attraktiv og aktiv arbejdsplads med mange spændende og forskelligartede arbejdsopgaver og med stor indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse.
  • kolleger, der ligesom dig brænder for og forstår at gøre en forskel, der sikrer bedst mulig resultat i en effektiv hverdag.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
  • Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt.
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede fagorganisation.
 
 
Kontaktperson for yderligere oplysninger:

Du er velkommen til at kontakte leder af ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf.nr. 76292605 eller mobiltlf.nr. 20801305, såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen.
 
Ansøgningsfrist:
 
Søndag den 16. juni 2019
 
Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler ultimo juni og at stillingerne ønskes besat snarest muligt herefter.               
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028814Phoenix-0895ba1a12019-05-22T12:00:11.610Ejendomsserviceteknikere til EjendomscentretEjendomsserviceteknikere til Ejendomscentret
 
Ejendomscentret søger 2 kompetent ejendomsserviceteknikere eller personer med en tilsvarende uddannelse med masser af gå-på-mod og interesse for den daglige vedligehold og drift af den kommunale ejendomsportefølje.

Horsens Kommune er landets hurtigst voksende kommune. Udviklingen sker på baggrund af mange års arbejde med skabe et nyt image for Horsens Kommune. Flere borgere og vækst i erhvervslivet kræver udvikling af kommunen, og der investeres massivt i nye institutioner, udvikling og renovering af bl.a. vores skoler og en generel optimering af kommunens bygningsmasse.
 
Ejendomscentret er en helt central del af denne udvikling, da Ejendomscentret forestår alle kommunale byggeopgaver og vedligeholder samt optimerer brugen af kommunens ca. 400.000 m² bygninger.
 
Ejendomscentret består af ca. 35 medarbejdere, fordelt med 19 medarbejdere i den administrative del (fordelt på et anlægsteam og et vedligeholdelsesteam) og 15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende del - Ejendomsservice.

Din arbejdsplads vil være i Ejendomsservice, der har til huse på Parallelvej 6, 8751 Gedved.
 
I Ejendomsservice varetager vi de daglige mindre vedligeholdelsesopgaver inden for ejendomscentrets kerneopgave som er:
  • Tag og fag på alle kommunale bygningerne.
  • De tilhørende tekniske installationer og anlæg, herunder energi optimering.
  • Udenomsarealer, herunder inventar og legepladsudstyr.
Dine arbejdsopgaver vil ligge bredt fordelt inden for de tre områder, men vi ligger særlig vægt på opgaverne inden for udenomsarealer, hvorfor vi naturligvis gerne hører om dine faglige kvalifikationer inden for dette område. 
 
Din dagligdag vil bliver omskiftelig og karakteriseret ved mange forskellige opgaver, der enten løses som selvstændig arbejde eller i samarbejde med en eller flere kolleger. Derudover vil du komme til at indgå i ejendomsservice vagtordning efter turnus.
 
Opgaverne løses på tværs af den kommunale ejendomsportefølje og i samarbejde med brugerne af de kommunale institutioner.
 
Endelig skal du være forberedt på, at vi er ambitiøse i vores opgaveløsning, samtidig med at vi lægger vægt på, at der er plads til at tænke nyt – og have det sjovt.
 
Din personprofil afspejler, at du
  • brænder for at arbejde med mindre vedligeholdelseopgaver og har erfaring hermed, herunder, at kunne se og forstå helheden i vedligeholdelses- og serviceopgaver.
  • kan arbejde såvel selvstændigt med at tilrettelægge egne arbejdsopgaver, men også forstår at arbejde i team og medvirke til at udvikle samarbejdet i et team.
  • forstår at arbejde inden for de fastsatte rammer og er ansvarsbevidst overfor dine forskellige arbejdsopgaver og kan få noget fra hånden.
  • du er serviceorienteret og forstår behovet herfor, herunder at kommunikere konstruktiv med dem som Ejendomscentret arbejder for.
  • har IT kendskab og behersker ”Officepakken” på bruger niveau og gerne erfaring med andre IT værktøjer.

I Ejendomsservice finder du
  • gode kollegaer, der åbent og uhøjtideligt arbejder såvel selvstændigt som i team om at løse de mange opgaver, som Ejendomsservice har ansvaret for.
  • en attraktiv og aktiv arbejdsplads med mange spændende og forskelligartede arbejdsopgaver og med stor indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse.
  • kolleger, der ligesom dig brænder for og forstår at gøre en forskel, der sikrer bedst mulig resultat i en effektiv hverdag.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
  • Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt.
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede fagorganisation.
 
 
Kontaktperson for yderligere oplysninger:

Du er velkommen til at kontakte leder af ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf.nr. 76292605 eller mobiltlf.nr. 20801305, såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen.
 
Ansøgningsfrist:
 
Søndag den 16. juni 2019
 
Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler ultimo juni og at stillingerne ønskes besat snarest muligt herefter.               
 

2019-06-17T00:53:22.790 Ejendomsserviceteknikere til Ejendomscentret Ejendomscentret søger 2 kompetent ejendomsserviceteknikere eller personer med en tilsvarende uddannelse med masser af gå-på-mod og interesse for den daglige vedligehold og drift af den kommunale ejendomsportefølje.Horsens Kommune er landets hurtigst voksende kommune. Udviklingen sker på baggrund af mange års arbejde med skabe et nyt image for Horsens Kommune. Flere borgere og vækst i erhvervslivet kræver udvikling af kommunen, og der investeres massivt i nye institutioner, udvikling og renovering af bl.a. vores skoler og en generel optimering af kommunens bygningsmasse. Ejendomscentret er en helt central del af denne udvikling, da Ejendomscentret forestår alle kommunale byggeopgaver og vedligeholder samt optimerer brugen af kommunens ca. 400.000 m bygninger. Ejendomscentret består af ca. 35 medarbejdere, fordelt med 19 medarbejdere i den administrative del (fordelt på et anlægsteam og et vedligeholdelsesteam) og 15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende del - Ejendomsservice.Din arbejdsplads vil være i Ejendomsservice, der har til huse på Parallelvej 6, 8751 Gedved. I Ejendomsservice varetager vi de daglige mindre vedligeholdelsesopgaver inden for ejendomscentrets kerneopgave som er: Tag og fag på alle kommunale bygningerne. De tilhørende tekniske installationer og anlæg, herunder energi optimering. Udenomsarealer, herunder inventar og legepladsudstyr. Dine arbejdsopgaver vil ligge bredt fordelt inden for de tre områder, men vi ligger særlig vægt på opgaverne inden for udenomsarealer, hvorfor vi naturligvis gerne hører om dine faglige kvalifikationer inden for dette område. Din dagligdag vil bliver omskiftelig og karakteriseret ved mange forskellige opgaver, der enten løses som selvstændig arbejde eller i samarbejde med en eller flere kolleger. Derudover vil du komme til at indgå i ejendomsservice vagtordning efter turnus. Opgaverne løses på tværs af den kommunale ejendomsportefølje og i samarbejde med brugerne af de kommunale institutioner. Endelig skal du være forberedt på, at vi er ambitiøse i vores opgaveløsning, samtidig med at vi lægger vægt på, at der er plads til at tænke nyt og have det sjovt. Din personprofil afspejler, at du brænder for at arbejde med mindre vedligeholdelseopgaver og har erfaring hermed, herunder, at kunne se og forstå helheden i vedligeholdelses- og serviceopgaver. kan arbejde såvel selvstændigt med at tilrettelægge egne arbejdsopgaver, men også forstår at arbejde i team og medvirke til at udvikle samarbejdet i et team. forstår at arbejde inden for de fastsatte rammer og er ansvarsbevidst overfor dine forskellige arbejdsopgaver og kan få noget fra hånden. du er serviceorienteret og forstår behovet herfor, herunder at kommunikere konstruktiv med dem som Ejendomscentret arbejder for. har IT kendskab og behersker Officepakken på bruger niveau og gerne erfaring med andre IT værktøjer. I Ejendomsservice finder du gode kollegaer, der åbent og uhøjtideligt arbejder såvel selvstændigt som i team om at løse de mange opgaver, som Ejendomsservice har ansvaret for. en attraktiv og aktiv arbejdsplads med mange spændende og forskelligartede arbejdsopgaver og med stor indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse. kolleger, der ligesom dig brænder for og forstår at gøre en forskel, der sikrer bedst mulig resultat i en effektiv hverdag. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede fagorganisation. Kontaktperson for yderligere oplysninger:Du er velkommen til at kontakte leder af ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf.nr. 76292605 eller mobiltlf.nr. 20801305, såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen. Ansøgningsfrist: Søndag den 16. juni 2019 Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler ultimo juni og at stillingerne ønskes besat snarest muligt herefter.10Phoenix0895ba1a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=735d7979-d3dd-45fc-ae0b-7daa3f2ba3b00EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3531546Ejendomscentret11Rådhustorvet 48700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent765121HorsensKommuneMinimum296400022-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0895ba1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0895ba1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0895ba1a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0895ba1a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/5.jpgBrænder du for at blive Servicetekniker?12008001Dansk3Læse/ tale311928Servicetekniker28Industri361845615can@horsens.dkDanmarkDanmark330027354ServiceteknikerRobot Vær med på en spændende rejse med fokus på dyrevelfærd, hvor Danpos brand De danske familiegårde går forrest. I fællesskab er der fokus på at forbedre dyrevelfærden, så kyllinger får lov at være kyllinger. Læs mere på Danpos hjemmeside www.danpo.dk og på De danske familiegårde. Medarbejderne ApS søger til teknisk afdeling på Danpo A S i Give en proaktiv og selvstartende servicetekniker i en stilling på nathold i en 4 dages arbejdsuge. ?På forædlingsfabrikken er der 4 produktionslinjer som Teknisk afdeling skal supportere på bedste vis. I afdelingen er vi ca. 20 ansatte medarbejdere, som arbejder i velfungerende og selvstyrende teams. Er du elektriker smed industrimekaniker eller har anden relevant baggrund? Er du en engageret og selvstændig person, der er fleksibel med arbejdstider og ikke slipper en opgave før den er tilendebragt? Så skynd dig at læse videre - det er lige DIG vi mangler! Om jobbet: Jobbet er på natholdskiftet med et rul over 10 uger, hvor du ca. hver 10. uge arbejder en lørdag. Weekendkald kan forekomme i pressede situationer. Som tekniker vil du have medansvar for at linjerne kører med så få stop som muligt. Ved stop skal der arbejdes vedholdende og koncentreret, så produktionsstoppet bliver så kort som muligt. Det har stor vigtighed, da det er letfordærvelige varer der arbejdes med. Der finder grundig oplæring sted. Opgaver: Service og reparation på produktionslinjer og maskiner El tekniske opgaver og fejlfinding Om dig: Du er en selvmotiverende og samvittighedsfuld person, der er dedikeret til at levere en førsteklasses service, du er vant til at arbejde under pres og stramme tidsplaner. Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og være indforstået med at arbejdsdagen kan blive lang. Du har gerne erfaring som tekniker indenfor fødevareproduktion Du har en god mekanisk og eller el-teknisk forståelse Du brænder for dit arbejde og tager ansvar. Du kan overskue mange ting på en gang, du har et godt overblik og holder fokus. Du er serviceminded med en stor portion energi og et godt humør Du er parat til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt Du har gode samarbejdsevner på tværs af organisationen Du tilbydes: Et udfordrende og selvstændigt job i en god solid virksomhed, hvor du har mulighed for at udvikle dit potentiale. En god oplæring En uformel og fleksibel virksomhedskultur En flad organisation med muligheder for at føre gode initiativer ud i livet Gode kantine forhold hvor du kan købe din frokost Løn efter kvalifikationer Industriens overenskomst gælder, og du ansættes på funktionærlignende vilkår Tiltrædelse hurtigst muligt, der ventes dog gerne på den rette person Ansøgning: Ønsker du at komme i betragtning til denne stilling, så send hurtigst muligt din ansøgning via ansøgningsknappen herunder. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kirsten Henriksen på tlf. 20 90 28 37. Du kan læse mere om Medarbejderne ApS på vores hjemmeside: www.medarbejderne.dk Danpo en del af Nordens største fjerkrækoncern Danpo A S indgår i fjerkrækoncernen Scandi Standard, der er noteret på Børsen i Stockholm. Koncernen er Skandinaviens største forarbejdningsvirksomhed inden for kylling. Scandi Standard repræsenterer en ledende markedsposition og en årlig omsætning på cirka 7,5 milliarder SEK. Vi er i gang med at løfte kyllingekategorien til en stadigt højere standard på alle områder.

Vær med på en spændende rejse med fokus på dyrevelfærd, hvor Danpos brand De danske familiegårde går forrest. I fællesskab er der fokus på at forbedre dyrevelfærden, så kyllinger får lov at være kyllinger. Læs mere på Danpos hjemmeside www.danpo.dk og på De danske familiegårde.

Medarbejderne ApS søger til teknisk afdeling på Danpo A/S i Give – en proaktiv og selvstartende servicetekniker i en stilling på nathold i en 4 dages arbejdsuge.

?På forædlingsfabrikken er der 4 produktionslinjer som Teknisk afdeling skal supportere på bedste vis. I afdelingen er vi ca. 20 ansatte medarbejdere, som arbejder i velfungerende og selvstyrende teams.

Er du elektriker – smed – industrimekaniker eller har anden relevant baggrund?

Er du en engageret og selvstændig person, der er fleksibel med arbejdstider og ikke slipper en opgave før den er tilendebragt?

Så skynd dig at læse videre - det er lige DIG vi mangler!

Om jobbet:

Jobbet er på natholdskiftet med et rul over 10 uger, hvor du ca. hver 10. uge arbejder en lørdag. Weekendkald kan forekomme i pressede situationer.

Som tekniker vil du have medansvar for at linjerne kører med så få stop som muligt.

Ved stop skal der arbejdes vedholdende og koncentreret, så produktionsstoppet bliver så kort som muligt. Det har stor vigtighed, da det er letfordærvelige varer der arbejdes med.

Der finder grundig oplæring sted.

Opgaver:

· Service og reparation på produktionslinjer og maskiner

· El tekniske opgaver og fejlfinding

Om dig:

Du er en selvmotiverende og samvittighedsfuld person, der er dedikeret til at levere en førsteklasses service, du er vant til at arbejde under pres og stramme tidsplaner. Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og være indforstået med at arbejdsdagen kan blive lang.

· Du har gerne erfaring som tekniker indenfor fødevareproduktion

· Du har en god mekanisk og/eller el-teknisk forståelse

· Du brænder for dit arbejde og tager ansvar.

· Du kan overskue mange ting på en gang, du har et godt overblik og holder fokus.

· Du er serviceminded med en stor portion energi og et godt humør

· Du er parat til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt

· Du har gode samarbejdsevner på tværs af organisationen

Du tilbydes:

· Et udfordrende og selvstændigt job i en god solid virksomhed, hvor du har mulighed for at udvikle dit potentiale.

· En god oplæring

· En uformel og fleksibel virksomhedskultur

· En flad organisation med muligheder for at føre gode initiativer ud i livet

· Gode kantine forhold hvor du kan købe din frokost

· Løn efter kvalifikationer Industriens overenskomst gælder, og du ansættes på funktionærlignende vilkår

· Tiltrædelse hurtigst muligt, der ventes dog gerne på den rette person

Ansøgning:

Ønsker du at komme i betragtning til denne stilling, så send hurtigst muligt din ansøgning via ansøgningsknappen herunder. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kirsten Henriksen på tlf. 20 90 28 37.

Du kan læse mere om Medarbejderne ApS på vores hjemmeside: www.medarbejderne.dk

Danpo – en del af Nordens største fjerkrækoncern

Danpo A/S indgår i fjerkrækoncernen Scandi Standard, der er noteret på Børsen i Stockholm. Koncernen er Skandinaviens største forarbejdningsvirksomhed inden for kylling. Scandi Standard repræsenterer en ledende markedsposition og en årlig omsætning på cirka 7,5 milliarder SEK. Vi er i gang med at løfte kyllingekategorien til en stadigt højere standard på alle områder.

Medarbejderne ApSGive2019-06-03T00:00:002019-06-20T00:00:00
330030672Jydsk Vægtfabrik A/S søger servicetekniker til DanmarkRobot Vi har travlt i vores serviceafdeling og søger derfor en ny kollega. Jydsk Vægtfabrik A S sælger, installerer, servicerer og kalibrerer laboratorie- og industrivægte til alle typer af industrier. Som servicetekniker hos Jydsk Vægtfabrik A S forventer vi følgende af dig: Et godt humør og en positiv indstilling Har erfaring med elektronik Kan og har lyst til skiftende arbejdspladser - fra laboratoriet til industrien Kan arbejde selvstændigt men også i et team Har lyst til at tage fat når det er påkrævet Gode samarbejdes og kommunikationsevner Sans for god kundebetjening, også i travle og stressede situationer Bopæl max. 30 km fra Risskov Århus Gode forhold og samspil med et netværk af eksperter Du får 5 kolleger i en mindre virksomhed. I er 3 serviceteknikere, der jævnligt arbejder sammen med et stort netværk af eksterne eksperter. Vi lægger vægt på at levere høj kvalitet, og det betyder noget, at vi alle arbejder hen mod det. Vi prioriterer personlig og faglig udvikling, og du kan her få, det ansvar du tager og blive ekspert på vægte og vejesystemer. Vi tilbyder gode, stabile arbejds- og ansættelsesvilkår, løn efter kvalifikationer og pensionsordning. Herudover får du bærbar PC, mobiltelefon. Du skal være klar på op mod 30 dages overnatning i forbindelse med opgaver på Sjælland samt ca. 1 uges kursus udenlands om året. Tiltrædelse snarest muligt. Er du interesseret? Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Peter Abrahamsen på telefon 8617 6111. Send din ansøgning til peter@jva.dk. Skriv Servicetekniker i emnefeltet. Håndværk og kvalitet - gennem flere generationer Jydsk Vægtfabrik er en moderne virksomhed, der leverer højteknologisk vejeudstyr af højeste kvalitet. Vi stiller store kvalitetskrav til vores leverandører og til vores egenproducerede vægte. Derfor kan du som kunde altid være sikker på den højeste kvalitet og den bedste service, når du køber en vægt eller et vejesystem fra Jydsk Vægtfabrik. Vi glæder os til at høre fra dig

Vi har travlt i vores serviceafdeling og søger derfor en ny kollega.

Jydsk Vægtfabrik A/S sælger, installerer, servicerer og kalibrerer laboratorie- og industrivægte til alle typer af industrier.

Som servicetekniker hos Jydsk Vægtfabrik A/S forventer vi følgende af dig:

• Et godt humør og en positiv indstilling

• Har erfaring med elektronik

• Kan og har lyst til skiftende arbejdspladser - fra laboratoriet til industrien

• Kan arbejde selvstændigt men også i et team

• Har lyst til at tage fat når det er påkrævet

• Gode samarbejdes og kommunikationsevner

• Sans for god kundebetjening, også i travle og stressede situationer

• Bopæl max. 30 km fra Risskov / Århus

Gode forhold og samspil med et netværk af eksperter

Du får 5 kolleger i en mindre virksomhed. I er 3 serviceteknikere, der jævnligt arbejder sammen med et stort netværk af eksterne eksperter. Vi lægger vægt på at levere høj kvalitet, og det betyder noget, at vi alle arbejder hen mod det. Vi prioriterer personlig og faglig udvikling, og du kan her få, det ansvar du tager og blive ekspert på vægte og vejesystemer.

Vi tilbyder gode, stabile arbejds- og ansættelsesvilkår, løn efter kvalifikationer og pensionsordning. Herudover får du bærbar PC, mobiltelefon. Du skal være klar på op mod 30 dages overnatning i forbindelse med opgaver på Sjælland samt ca. 1 uges kursus udenlands om året. Tiltrædelse snarest muligt.

Er du interesseret?

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Peter Abrahamsen på telefon 8617 6111. Send din ansøgning til peter@jva.dk. Skriv "Servicetekniker" i emnefeltet.

Håndværk og kvalitet - gennem flere generationer

Jydsk Vægtfabrik er en moderne virksomhed, der leverer højteknologisk vejeudstyr af højeste kvalitet. Vi stiller store kvalitetskrav til vores leverandører og til vores egenproducerede vægte. Derfor kan du som kunde altid være sikker på den højeste kvalitet og den bedste service, når du køber en vægt eller et vejesystem fra Jydsk Vægtfabrik.

Vi glæder os til at høre fra dig

Jydsk Vægtfabrik A/SRisskov2019-05-23T00:00:002019-06-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicetekniker

Medarbejderne ApS

Give
Vær med på en spændende rejse med fokus på dyrevelfærd, hvor Danpos brand De danske familiegårde går forrest. I fællesskab er der fokus på at forbedre dyrevelfærden, så kyllinger får lov at være kyllinger. Læs mere på Danpos hjemmeside www.danpo.dk ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Jydsk Vægtfabrik A/S søger servicetekniker til Danmark

Jydsk Vægtfabrik A/S

Risskov
Vi har travlt i vores serviceafdeling og søger derfor en ny kollega. Jydsk Vægtfabrik A S sælger, installerer, servicerer og kalibrerer laboratorie- og industrivægte til alle typer af industrier. Som servicetekniker hos Jydsk Vægtfabrik A S forvente...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019