Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ejendomstekniker med alsidig håndværkerbaggrund til Materiel og Bygninger i Teknik- og Miljøforvaltningen

Vil du gøre en helt konkret forskel for København? Er du venlig, omgængelig og serviceminded? Så er du måske vores nye kollega.
 
Om stillingen
Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune søger en medarbejder til servicering af vores administrative ejendomme på Njalsgade 13, Islands Brygge 37 og Kraftværksvej 25. Jobbet er i teamet Administrative Ejendomme, der pt. tæller fem faste medarbejdere samt tre seniormedarbejdere. Vi holder til centralt på Islands Brygge og hører organisatorisk til Center for Bydækkende Drift i Serviceområdet Byens Drift.  
 
Byens Drift har i alt 28 enheder fordelt rundt om i Københavns Kommune. De 28 enheder har ansvaret for al drift af byens offentlige rum, parker, naturområder, bemandede legepladser, kirkegårde og krematorier. Herude er der forskellige former for materiel, som anvendes til løsning af opgaver rundt omkring i Københavns Kommune.   
 
Teamets opgaver  
  • Mindre flytninger mellem ejendommene og internt  
  • Mindre håndværkeropgaver af alle typer  
  • Kontakt til eksterne håndværkere  
  • Servicering af ca. 1.200 medarbejdere fordelt på tre ejendomme  
  • Opstilling af møbler til møder, herunder teknisk support  
  • Deltagelse i ad hoc-opgaver med teamet og enheden  
Vi søger dig, der
  • har en håndværksmæssig uddannelse
  • er venlig, omgængelig og serviceminded  
  • er parat til mangeartede opgaver  
  • er vant til at anvende Officepakken  
  • har kørekort, minimum til kategori B  
  • er god til at samarbejde med mange forskellige fagligheder  
  • taler, skriver og læser dansk  
Din profil
Vi søger en person, der er social, omgængelig og fleksibel i forhold til andre, og som gerne deler sin erfaring og viden med andre. Du er serviceorienteret, kan lide at hjælpe og skaber konkrete resultater, og du trives med at arbejde både selvstændigt og i teams. Dit overblik, din effektivitet og dit gode humør hjælper dig til at bevare roen og få noget fra hånden, når du har travlt.  
 
Vi tilbyder  
Du vil sammen med dit team have stor indflydelse på planlægningen af din egen arbejdsdag. I dit job får du stor indsigt i den meget forskelligartede opgaveløsning, som en stor kommune som Københavns Kommune har, når det gælder drift og pleje af byen. Du kommer til at gøre en helt konkret forskel for København.  
 
Samtidig vil du få dygtige og engagerede kolleger, som lægger vægt på samarbejde, videndeling og teamspirit. Omgangstonen er uhøjtidelig med et tvist at humor og opfindsomhed. Med afsæt i hverdagens udfordringer er vores fokus rettet på handling for at løse de udfordringer, som opstår løbende, og du vil hurtigt mærke, at vores slogan ”Sammen Om Byen” er noget vi mener!  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Din arbejdsuge bliver gennemsnitligt på 37 timer inklusiv frokostpause. Vi har flekstid.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
 
Tiltrædelse den 1. marts 2019.
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Jens-Kristian Jacobsen på 2686 5841.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 15. februar 2019  
Der vil være samtaler i uge 8.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942621Phoenix-3158dc7312019-01-15T12:00:11.220Ejendomstekniker med alsidig håndværkerbaggrund til Materiel og Bygninger i Teknik- og Miljøforvaltningen
Vil du gøre en helt konkret forskel for København? Er du venlig, omgængelig og serviceminded? Så er du måske vores nye kollega.
 
Om stillingen
Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune søger en medarbejder til servicering af vores administrative ejendomme på Njalsgade 13, Islands Brygge 37 og Kraftværksvej 25. Jobbet er i teamet Administrative Ejendomme, der pt. tæller fem faste medarbejdere samt tre seniormedarbejdere. Vi holder til centralt på Islands Brygge og hører organisatorisk til Center for Bydækkende Drift i Serviceområdet Byens Drift.  
 
Byens Drift har i alt 28 enheder fordelt rundt om i Københavns Kommune. De 28 enheder har ansvaret for al drift af byens offentlige rum, parker, naturområder, bemandede legepladser, kirkegårde og krematorier. Herude er der forskellige former for materiel, som anvendes til løsning af opgaver rundt omkring i Københavns Kommune.   
 
Teamets opgaver  
  • Mindre flytninger mellem ejendommene og internt  
  • Mindre håndværkeropgaver af alle typer  
  • Kontakt til eksterne håndværkere  
  • Servicering af ca. 1.200 medarbejdere fordelt på tre ejendomme  
  • Opstilling af møbler til møder, herunder teknisk support  
  • Deltagelse i ad hoc-opgaver med teamet og enheden  
Vi søger dig, der
  • har en håndværksmæssig uddannelse
  • er venlig, omgængelig og serviceminded  
  • er parat til mangeartede opgaver  
  • er vant til at anvende Officepakken  
  • har kørekort, minimum til kategori B  
  • er god til at samarbejde med mange forskellige fagligheder  
  • taler, skriver og læser dansk  
Din profil
Vi søger en person, der er social, omgængelig og fleksibel i forhold til andre, og som gerne deler sin erfaring og viden med andre. Du er serviceorienteret, kan lide at hjælpe og skaber konkrete resultater, og du trives med at arbejde både selvstændigt og i teams. Dit overblik, din effektivitet og dit gode humør hjælper dig til at bevare roen og få noget fra hånden, når du har travlt.  
 
Vi tilbyder  
Du vil sammen med dit team have stor indflydelse på planlægningen af din egen arbejdsdag. I dit job får du stor indsigt i den meget forskelligartede opgaveløsning, som en stor kommune som Københavns Kommune har, når det gælder drift og pleje af byen. Du kommer til at gøre en helt konkret forskel for København.  
 
Samtidig vil du få dygtige og engagerede kolleger, som lægger vægt på samarbejde, videndeling og teamspirit. Omgangstonen er uhøjtidelig med et tvist at humor og opfindsomhed. Med afsæt i hverdagens udfordringer er vores fokus rettet på handling for at løse de udfordringer, som opstår løbende, og du vil hurtigt mærke, at vores slogan ”Sammen Om Byen” er noget vi mener!  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Din arbejdsuge bliver gennemsnitligt på 37 timer inklusiv frokostpause. Vi har flekstid.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
 
Tiltrædelse den 1. marts 2019.
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Jens-Kristian Jacobsen på 2686 5841.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 15. februar 2019  
Der vil være samtaler i uge 8.
 

2019-02-15T08:50:48.760 Vil du gøre en helt konkret forskel for København? Er du venlig, omgængelig og serviceminded? Så er du måske vores nye kollega. Om stillingen Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune søger en medarbejder til servicering af vores administrative ejendomme på Njalsgade 13, Islands Brygge 37 og Kraftværksvej 25. Jobbet er i teamet Administrative Ejendomme, der pt. tæller fem faste medarbejdere samt tre seniormedarbejdere. Vi holder til centralt på Islands Brygge og hører organisatorisk til Center for Bydækkende Drift i Serviceområdet Byens Drift. Byens Drift har i alt 28 enheder fordelt rundt om i Københavns Kommune. De 28 enheder har ansvaret for al drift af byens offentlige rum, parker, naturområder, bemandede legepladser, kirkegårde og krematorier. Herude er der forskellige former for materiel, som anvendes til løsning af opgaver rundt omkring i Københavns Kommune. Teamets opgaver Mindre flytninger mellem ejendommene og internt Mindre håndværkeropgaver af alle typer Kontakt til eksterne håndværkere Servicering af ca. 1.200 medarbejdere fordelt på tre ejendomme Opstilling af møbler til møder, herunder teknisk support Deltagelse i ad hoc-opgaver med teamet og enheden Vi søger dig, der har en håndværksmæssig uddannelse er venlig, omgængelig og serviceminded er parat til mangeartede opgaver er vant til at anvende Officepakken har kørekort, minimum til kategori B er god til at samarbejde med mange forskellige fagligheder taler, skriver og læser dansk Din profil Vi søger en person, der er social, omgængelig og fleksibel i forhold til andre, og som gerne deler sin erfaring og viden med andre. Du er serviceorienteret, kan lide at hjælpe og skaber konkrete resultater, og du trives med at arbejde både selvstændigt og i teams. Dit overblik, din effektivitet og dit gode humør hjælper dig til at bevare roen og få noget fra hånden, når du har travlt. Vi tilbyder Du vil sammen med dit team have stor indflydelse på planlægningen af din egen arbejdsdag. I dit job får du stor indsigt i den meget forskelligartede opgaveløsning, som en stor kommune som Københavns Kommune har, når det gælder drift og pleje af byen. Du kommer til at gøre en helt konkret forskel for København. Samtidig vil du få dygtige og engagerede kolleger, som lægger vægt på samarbejde, videndeling og teamspirit. Omgangstonen er uhøjtidelig med et tvist at humor og opfindsomhed. Med afsæt i hverdagens udfordringer er vores fokus rettet på handling for at løse de udfordringer, som opstår løbende, og du vil hurtigt mærke, at vores slogan Sammen Om Byen er noget vi mener! Løn- og ansættelsesvilkår Din arbejdsuge bliver gennemsnitligt på 37 timer inklusiv frokostpause. Vi har flekstid. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Tiltrædelse den 1. marts 2019. Mere information Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Jens-Kristian Jacobsen på 2686 5841. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 15. februar 2019 Der vil være samtaler i uge 8.10Phoenix3158dc73101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=155982&DepartmentId=19821&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3435759Materiel og Bygninger11Islands Brygge 372300København SDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent694212KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk1559820001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3158dc73https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3158dc73https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3158dc73&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3158dc73&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/13.jpgEr du den nye Ejendomstekniker i Materiel og Bygninger?12008001Dansk3Læse/ tale934467Ejendomstekniker7Håndværk & service360128139mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK