Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ekspedient søges ca. 28,50 timer/ugen

Vi søger en ekspedient til vores bagerforretning på Virum Torv. Du skal være morgenfrisk da nogle af vagterne starter kl.6.

Tiderne er mandag kl. 6-11, tirsdag kl-11-16, onsdag kl. 6-11, torsdag 11-16, fredag kl.6.30-15.10. Fri i weekenderne.

Du vil få ansvaret for butikken i de timer du står der og det er derfor vigtigt, at du har overblik og går op i at butikken ser præsentabel ud hele dagen. Kundeservice er det vigtigste, men derudover vil der være opgaver som opfyldning, bestilling af varer og let rengøring.

Hvis du har erfaring fra butik er det en fordel men ellers bliver du lært op. Det vigtigste er at du er serviceminded, stabil og flittig.

Løn 120,-/timen, gerne start med det samme.

Er dette noget for dig så send en ansøgning til mias@cafeer.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045360Phoenix-1bfd0ac312019-06-20T00:00:00Ekspedient søges ca. 28,50 timer/ugen

Vi søger en ekspedient til vores bagerforretning på Virum Torv. Du skal være morgenfrisk da nogle af vagterne starter kl.6.

Tiderne er mandag kl. 6-11, tirsdag kl-11-16, onsdag kl. 6-11, torsdag 11-16, fredag kl.6.30-15.10. Fri i weekenderne.

Du vil få ansvaret for butikken i de timer du står der og det er derfor vigtigt, at du har overblik og går op i at butikken ser præsentabel ud hele dagen. Kundeservice er det vigtigste, men derudover vil der være opgaver som opfyldning, bestilling af varer og let rengøring.

Hvis du har erfaring fra butik er det en fordel men ellers bliver du lært op. Det vigtigste er at du er serviceminded, stabil og flittig.

Løn 120,-/timen, gerne start med det samme.

Er dette noget for dig så send en ansøgning til mias@cafeer.dk

2019-07-18T14:51:36.697 Vi søger en ekspedient til vores bagerforretning på Virum Torv. Du skal være morgenfrisk da nogle af vagterne starter kl.6. Tiderne er mandag kl. 6-11, tirsdag kl-11-16, onsdag kl. 6-11, torsdag 11-16, fredag kl.6.30-15.10. Fri i weekenderne. Du vil få ansvaret for butikken i de timer du står der og det er derfor vigtigt, at du har overblik og går op i at butikken ser præsentabel ud hele dagen. Kundeservice er det vigtigste, men derudover vil der være opgaver som opfyldning, bestilling af varer og let rengøring. Hvis du har erfaring fra butik er det en fordel men ellers bliver du lært op. Det vigtigste er at du er serviceminded, stabil og flittig. Løn 120,- timen, gerne start med det samme. Er dette noget for dig så send en ansøgning til mias@cafeer.dk11jobnet1bfd0ac3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-13T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnLyngby-Taarbæk3549092Bakery by Hermann11Virum Torv 42830VirumDKDanmark0mias@cafeer.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent780050JobNet5006453500645310018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1bfd0ac3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1bfd0ac3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1bfd0ac3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1bfd0ac3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Ekspedient i dag.12009011Dansk3Læse/ tale522015Ekspedient2Salg27Detail- og engroshandel362106610mias@cafeer.dkmias@cafeer.dkDKDanmarkDKDanmark330041737Ekspedient søges ca. 30 timer/ugenRobot Vi søger en ekspedient til vores bagerforretning på Nærum Hovedgade. Du skal være morgenfrisk da nogle af vagterne starter kl. 5.45. Mandag til fredag og med fri i weekenderne. Jobbet består af meget forskelligt og du vil ofte få en travl hverdag, hvor det er vigtigt at du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket. På en almindelig dag vil der typisk indgå kundeekspedition, opfyldning af varer, kommunikation med vores andre butikker, pakning af varer til kunder og butikker, lettere rengøring samt at hjælpe konditoren med diverse sager. Hvis du har erfaring fra butik er det en fordel men ellers bliver du lært op. Det vigtigste er at du er serviceminded, stabil og flittig. Løn 120,- timen, gerne start med det samme. Er dette noget for dig så send en ansøgning til mias@cafeer.dk eller info@bakery-hermann.dk

Vi søger en ekspedient til vores bagerforretning på Nærum Hovedgade. Du skal være morgenfrisk da nogle af vagterne starter kl. 5.45. Mandag til fredag og med fri i weekenderne.

Jobbet består af meget forskelligt og du vil ofte få en travl hverdag, hvor det er vigtigt at du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket.

På en almindelig dag vil der typisk indgå kundeekspedition, opfyldning af varer, kommunikation med vores andre butikker, pakning af varer til kunder og butikker, lettere rengøring samt at hjælpe konditoren med diverse sager.

Hvis du har erfaring fra butik er det en fordel men ellers bliver du lært op. Det vigtigste er at du er serviceminded, stabil og flittig.

Løn 120,-/timen, gerne start med det samme.

Er dette noget for dig så send en ansøgning til mias@cafeer.dk eller info@bakery-hermann.dk 

BAKERY BY HERMANN ApSNærum2019-06-14T00:00:002019-08-07T00:00:00
330044401Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søgesRobot Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00 10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,- pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. Mvh Simon Wagner Kiosken ApS

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00/10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS

Kiosken ApSKøbenhavn S2019-06-19T00:00:002019-08-11T00:00:00
330057647Kasseassistent til Johannes Fog Trælast i LyngbyBasic Vores fuldtids kasseassistent skal i gang med sit drømmestudie, og vi søger derfor en ny medarbejder til at betjene vores kunder ved kassen. Tiltrædelse august 2019. Du skal være over 18 år. Du skal kende til vigtigheden af altid at være venlig og imødekommende for derigennem at være med til at sikre, at vores kunder altid får en god købsoplevelse du brænder med andre ord for at yde god service. Du har meget gerne erfaring med kasseekspedition, og har du branchekendskab, er det en fordel men ikke et krav. Stillingen er en fuldtidsstilling (37 timer). Arbejdstiden tilrettelægges inden for tidsrummet 5:45 17:45 på hverdage, 7:45 14:15 om lørdagen og 09:45 14:15 om søndagen på helligdage. Du bliver en del af et dynamisk team som skal servicere både private og professionelle kunder. Vi har et positivt og uformelt miljø med dygtige kollegaer og gode arbejdsforhold. Vi sørger for grundig oplæring, og vi tilbyder pensionsordning, personalekøbsordning og arbejdstøj. Har du fået lyst til at blive vores nye kollega så skynd dig at sende en ansøgning via linket i dette opslag. Har du spørgsmål vedrørende den ledige stilling, er du meget velkommen til at ringe til Lotte Jersin på tlf. 40 22 19 76 eller til Mikkel Clausen på tlf. 40 22 08 20. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.brandero.comVores fuldtids kasseassistent skal i gang med sit drømmestudie, og vi søger derfor en ny medarbejder til at betjene vores kunder ved kassen. Tiltrædelse august 2019.

Du skal være over 18 år. Du skal kende til vigtigheden af altid at være venlig og imødekommende for derigennem at være med til at sikre, at vores kunder altid får en god købsoplevelse – du brænder med andre ord for at yde god service. Du har meget gerne erfaring med kasseekspedition, og har du branchekendskab, er det en fordel men ikke et krav.

Stillingen er en fuldtidsstilling (37 timer). Arbejdstiden tilrettelægges inden for tidsrummet 5:45 – 17:45 på hverdage, 7:45 – 14:15 om lørdagen og 09:45 – 14:15 om søndagen/på helligdage.
Du bliver en del af et dynamisk team som skal servicere både private og professionelle kunder. Vi har et positivt og uformelt miljø med dygtige kollegaer og gode arbejdsforhold. Vi sørger for grundig oplæring, og vi tilbyder pensionsordning, personalekøbsordning og arbejdstøj.

Har du fået lyst til at blive vores nye kollega så skynd dig at sende en ansøgning via linket i dette opslag. Har du spørgsmål vedrørende den ledige stilling, er du meget velkommen til at ringe til Lotte Jersin på tlf. 40 22 19 76 eller til Mikkel Clausen på tlf. 40 22 08 20. Vi glæder os til at høre fra dig.



Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com

ORS/Small/6c22491b_logo.pngJohannes FogKongens Lyngby2019-07-10T10:00:31.6502019-08-13T00:00:00
330041807Vi søger ekspedienter til TivoliProfile Vi søger ekspeditionsvante og servicemindede medarbejdere til Isbjerget og Femkanten i Tivoli. Vi tilbyder:Et ungt team af fleksible og smilende kolleger.En sjov og spændende hverdag Danmarks mest besøgte forlystelsesparkSmukke omgivelserEn arbejdsplads tæt på offentlig transportVi forventer:Du er vant til ekspeditionKan tale og skrive dansk flydendeEr imødekommende og smilendeAt du er serviceminded Arbejdstiderne ligger imellem kl. 11-24 og kan være skiftende. Tiltrædelse snarest Lyder ovenstående som noget for dig, så send os en ansøgning via knappen Send ansøgning hurtigst muligt. Se mere på vores ansøgersite: https: frejasfristelsen.brandero.comVi søger ekspeditionsvante og servicemindede medarbejdere til Isbjerget og Femkanten i Tivoli.

Vi tilbyder:
  • Et ungt team af fleksible og smilende kolleger.
  • En sjov og spændende hverdag
  • Danmarks mest besøgte forlystelsespark
  • Smukke omgivelser
  • En arbejdsplads tæt på offentlig transport
Vi forventer:
  • Du er vant til ekspedition
  • Kan tale og skrive dansk flydende
  • Er imødekommende og smilende
  • At du er serviceminded

Arbejdstiderne ligger imellem kl. 11-24 og kan være skiftende.

Tiltrædelse snarest

Lyder ovenstående som noget for dig, så send os en ansøgning via knappen "Send ansøgning" hurtigst muligt. 




Se mere på vores ansøgersite: https://frejasfristelsen.brandero.com

ORS/Small/41d71086_logo.pngFrejas Fristelsen v/Hanne NiordsenKøbenhavn V2019-06-12T15:01:53.2002019-07-26T00:00:00
330046418PRODUKTANSVARLIG/INTERN SÆLGER - AUTOMATIK & TEKNOLOGIRobot Til salg og markedsføring af spændende produktprogram, der henvender sig til producerende virksomheder, integratorer og maskinbyggere Virksomhedsbeskrivelse:AVS blev stiftet i 1981 som en handels- og rådgivningsvirksomhed, hvis mission det er at hjælpe den danske industri indenfor automatisering, håndtering, miljø og sikkerhed. De tilbyder en bred vifte af løsninger og benytter sig af nogle af verdens førende producenter, der råder over de nyeste teknologier. Virksomhedens brede produktprogram og specialiserede viden gør AVS i stand til at arbejde inden for alle industrier. Hos AVS Danmark mener de, at alle har ret til et godt arbejdsmiljø. Med et stærkt produktprogram sikres kunderne de bedste muligheder for at få et sundt og sikkert arbejdsmiljø, hvad enten det drejer sig om ren luft eller nedsættelse af støj. Virksomhedens domicil ligger i Hedehusene ved København, hvorfra et mangeårigt og engageret team af medarbejdere med stor faglig kompetence, viden og kreativ tilgang til kundens opgave, tilbyder løsninger og produkter af høj kvalitet. Det er virksomhedens passion at yde god service. Stillingsbeskrivelse:Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du får medansvaret for salget og den løbende udvikling af AVS spændende produktprogram inden for automatik og teknologi. Du vil komme til at få et tæt samarbejde med en kollega, som har fokus på samme produktområde, men i en mere ekstern funktion.AVS har eneforhandlingen i de skandinaviske lande af mange af produkterne. F.eks. er højpræcisions-aktuatoren fra amerikanske SMAC en løsning, der kan gå direkte ind i produktionen og kontrollere emner uden at standse produktionen. Produktet er designet til både at kunne bevæge sig med høj hastighed og høj præcision, og er derfor unikt ved, at det kan indgå direkte i mange forskellige produktioner til pick and place, kontrol og måling og kombinationen in-line-inspektion. Et andet spændende produkt er Proportion Air ventilerne, der anvendes såvel i produktion som i test apparaturer, hvor der er behov for at kontrollere tryk og flow. Igennem flere år har AVS med succes, arbejdet på at få disse områder integreret i produktionen, hos nogle af de største virksomheder i Danmark. Din primære opgave bliver at supportere kunder og din eksterne kollega bedst muligt. Du griber derfor alle de bolde, som kommer ind, og er med til at diskutere tekniske løsninger og muligheder med kunderne, hvor du oftest kommer til at tale med teknisk kompetente personer, der sidder i funktioner som fabrikschef, produktionschef, konstruktionschef og eller kvalitetschef alt afhængig af virksomhedens størrelse.Du vil løbende være i dialog med producenten i USA og det europæiske kontor samt produktionen i England. Egenskaber:Du har en god teknisk indsigt og forståelse, er analytisk og er derfor også god til at kunne afdække og forstå produktionsprocessr. Samtidig er du en udadvendt og åben person, der trives godt i en stilling, hvor du sidder i en support funktion og servicerer kunder og kollegaer. Du tilbydes:Mulighed for at beskæftige dig med et super spændende område, der har et kæmpe potentiale på markedet i denne nyoprettet stilling, som du selv kan være med til at præge. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk i skrift og tale, og er vant til at arbejde med IT. Løn:Du får en fast løn, der matcher dine kvalifikationer samt bonus-, pension og sundhedsordning. Erhvervserfaring:Der kan være mange forskellige indgangsvinkler til stillingen, det vigtigste er, at du har en bred teknisk viden og erhvervserfaring. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund som ingeniør, tekniker, installatør, maskinmester, produktionsteknolog eller andet relevant.

Til salg og markedsføring af spændende produktprogram, der henvender sig til producerende virksomheder, integratorer og maskinbyggere

Virksomhedsbeskrivelse:
AVS blev stiftet i 1981 som en handels- og rådgivningsvirksomhed, hvis mission det er at hjælpe den danske industri indenfor automatisering, håndtering, miljø og sikkerhed. De tilbyder en bred vifte af løsninger og benytter sig af nogle af verdens førende producenter, der råder over de nyeste teknologier. Virksomhedens brede produktprogram og specialiserede viden gør AVS i stand til at arbejde inden for alle industrier. Hos AVS Danmark mener de, at alle har ret til et godt arbejdsmiljø. Med et stærkt produktprogram sikres kunderne de bedste muligheder for at få et sundt og sikkert arbejdsmiljø, hvad enten det drejer sig om ren luft eller nedsættelse af støj. Virksomhedens domicil ligger i Hedehusene ved København, hvorfra et mangeårigt og engageret team af medarbejdere med stor faglig kompetence, viden og kreativ tilgang til kundens opgave, tilbyder løsninger og produkter af høj kvalitet. Det er virksomhedens passion at yde god service.

Stillingsbeskrivelse:
Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du får medansvaret for salget og den løbende udvikling af AVS´ spændende produktprogram inden for automatik og teknologi. Du vil komme til at få et tæt samarbejde med en kollega, som har fokus på samme produktområde, men i en mere ekstern funktion.

AVS har eneforhandlingen i de skandinaviske lande af mange af produkterne. F.eks. er højpræcisions-aktuatoren fra amerikanske SMAC en løsning, der kan gå direkte ind i produktionen og kontrollere emner uden at standse produktionen. Produktet er designet til både at kunne bevæge sig med høj hastighed og høj præcision, og er derfor unikt ved, at det kan indgå direkte i mange forskellige produktioner til pick and place, kontrol og måling og kombinationen in-line-inspektion. 

Et andet spændende produkt er Proportion Air ventilerne, der anvendes såvel i produktion som i test apparaturer, hvor der er behov for at kontrollere tryk og flow. Igennem flere år har AVS med succes, arbejdet på at få disse områder integreret i produktionen, hos nogle af de største virksomheder i Danmark. 

Din primære opgave bliver at supportere kunder og din eksterne kollega bedst muligt. Du griber derfor alle de bolde, som kommer ind, og er med til at diskutere tekniske løsninger og muligheder med kunderne, hvor du oftest kommer til at tale med teknisk kompetente personer, der sidder i funktioner som fabrikschef, produktionschef, konstruktionschef og/eller kvalitetschef alt afhængig af virksomhedens størrelse.

Du vil løbende være i dialog med producenten i USA og det europæiske kontor samt produktionen i England.

Egenskaber:
Du har en god teknisk indsigt og forståelse, er analytisk og er derfor også god til at kunne afdække og forstå produktionsprocessr. Samtidig er du en udadvendt og åben person, der trives godt i en stilling, hvor du sidder i en support funktion og servicerer kunder og kollegaer.

Du tilbydes:
Mulighed for at beskæftige dig med et super spændende område, der har et kæmpe potentiale på markedet i denne nyoprettet stilling, som du selv kan være med til at præge.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale, og er vant til at arbejde med IT.

Løn:
Du får en fast løn, der matcher dine kvalifikationer samt bonus-, pension og sundhedsordning.

Erhvervserfaring:
Der kan være mange forskellige indgangsvinkler til stillingen, det vigtigste er, at du har en bred teknisk viden og erhvervserfaring.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som ingeniør, tekniker, installatør, maskinmester, produktionsteknolog eller andet relevant.

 

PROFILPARTNERS ApSHedehusene2019-06-24T00:00:002019-08-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ekspedient søges ca. 30 timer/ugen

BAKERY BY HERMANN ApS

Nærum
Vi søger en ekspedient til vores bagerforretning på Nærum Hovedgade. Du skal være morgenfrisk da nogle af vagterne starter kl. 5.45. Mandag til fredag og med fri i weekenderne. Jobbet består af meget forskelligt og du vil ofte få en travl hverdag, h...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Kiosken ApS

København S
Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 ...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Kasseassistent til Johannes Fog Trælast i Lyngby

Johannes Fog

Kongens Lyngby
Vores fuldtids kasseassistent skal i gang med sit drømmestudie, og vi søger derfor en ny medarbejder til at betjene vores kunder ved kassen. Tiltrædelse august 2019. Du skal være over 18 år. Du skal kende til vigtigheden af altid at være venlig og i...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Vi søger ekspedienter til Tivoli

Frejas Fristelsen v/Hanne Niordsen

København V
Vi søger ekspeditionsvante og servicemindede medarbejdere til Isbjerget og Femkanten i Tivoli. Vi tilbyder:Et ungt team af fleksible og smilende kolleger.En sjov og spændende hverdag Danmarks mest besøgte forlystelsesparkSmukke omgivelserEn arbejdsp...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

PRODUKTANSVARLIG/INTERN SÆLGER - AUTOMATIK & TEKNOLOGI

PROFILPARTNERS ApS

Hedehusene
Til salg og markedsføring af spændende produktprogram, der henvender sig til producerende virksomheder, integratorer og maskinbyggere Virksomhedsbeskrivelse:AVS blev stiftet i 1981 som en handels- og rådgivningsvirksomhed, hvis mission det er at hjæ...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019