Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ekspedient til Kiosk og spillehal / 7 timer ugentligt

Arbejdet består i åbning af butik, vareopfyldning, rengøring, opsyn med spillehal samt ekspedition af kunder. 

Vi søger en selvstændig og ansvarsbevist person med ordenssans, da man vil stå alene i butikken i arbejdstiden i mange perioder.

Der skal forventes at du kan tage flere timer ved ferie og sygdom, både hverdage og weekender.

Erfaring fra lignende job er at foretrække, gerne med Danske spil og spilleautomater.

Ansøgning kun via mail, medsend gerne billede og cv. til info@billigslik.dk

Løn: 116,42 kr. /timen + feriepenge

Stillingen er på ca. 7 timer om ugen fordelt efter fast 14 dages vagtplan.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014742Phoenix-32b4913412019-05-01T00:00:00Ekspedient til Kiosk og spillehal / 7 timer ugentligt

Arbejdet består i åbning af butik, vareopfyldning, rengøring, opsyn med spillehal samt ekspedition af kunder. 

Vi søger en selvstændig og ansvarsbevist person med ordenssans, da man vil stå alene i butikken i arbejdstiden i mange perioder.

Der skal forventes at du kan tage flere timer ved ferie og sygdom, både hverdage og weekender.

Erfaring fra lignende job er at foretrække, gerne med Danske spil og spilleautomater.

Ansøgning kun via mail, medsend gerne billede og cv. til info@billigslik.dk

Løn: 116,42 kr. /timen + feriepenge

Stillingen er på ca. 7 timer om ugen fordelt efter fast 14 dages vagtplan.

2019-05-20T00:50:32.470 Arbejdet består i åbning af butik, vareopfyldning, rengøring, opsyn med spillehal samt ekspedition af kunder. Vi søger en selvstændig og ansvarsbevist person med ordenssans, da man vil stå alene i butikken i arbejdstiden i mange perioder. Der skal forventes at du kan tage flere timer ved ferie og sygdom, både hverdage og weekender. Erfaring fra lignende job er at foretrække, gerne med Danske spil og spilleautomater. Ansøgning kun via mail, medsend gerne billede og cv. til info@billigslik.dk Løn: 116,42 kr. timen feriepenge Stillingen er på ca. 7 timer om ugen fordelt efter fast 14 dages vagtplan.11jobnet32b49134100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3517371Nærkøb11Forbindelsesvejen 1159400NørresundbyDKDanmark0
info@billigslik.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent752249JobNet4981515498151510001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b49134https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b49134https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b49134&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b49134&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel361633963Anders Hesselvanginfo@billigslik.dkDKDanmarkDKDanmark330068701Brand Ambassador til Dame FashionRobot Drømmer du om at kombinere dine salgsevner med mere ansvar, er jobbet som Brand Ambassador måske noget for dig. Vi søger en Brand Ambassador til vores eksklusive univers på Women s. Ansvar og brands Du bliver ansvarlig for bl.a. Mads Nørgaard, Baum und Pferdgarten, Minimum og Just Female, og bliver mærkernes Brand Ambassador i butikken. Det indebærer, at du skal sælge, vejlede kunderne og sørge for, at varerne konstant er præsenteret på en inspirerende måde, således at du altid kan give vores kunder mere end forventet. Du er rollemodel for dine kollegaer, ligger altid i toppen over forretningens high performers og udlever vores værdier: positiv attitude, stærk holdånd og godt købmandskab. Tæt dialog med partnere og indkøb I dit daglige arbejde er du i løbende dialog med samarbejdspartnere og Magasins indkøbsafdeling om indkøb, kampagner og varelager. Du deltager i indkøbsprocessen som Magasins repræsentant to gange årligt, hvor du altid møder op velforberedt. Derudover er det din opgave at gennemføre promotions og deltage i husets events, hvor dine brands er repræsenteret. Dine kvalifikationer Du skal være en teamplayer, da du bliver en del af et stærkt team, som alle brænder for at give Magasins kunder branchens bedste service i hele forretningens åbningstid. Vi ser gerne, at du har flere års erfaring med salg af tøj og har styr på de seneste trends inden for området og er skarp til at identificere bestsellers. Det er også vigtigt, at du er vant til leverandørkontakt og er drevet af at skabe de bedste betingelser for salg af dine brands. Det er en fordel, at du har stor brand-kendskab og stærke salgsresultater fra dine tidligere jobs. Som Brand Ambassador bliver du blandt andet målt på basket og unit size, svind, stock cover, SPS og gennemsalg. Du skal derfor være motiveret af at arbejde i en stærk performancekultur og gå til opgaverne med en udholdenhed og begejstring, som smitter både dine kunder og kolleger. Vi glæder os meget til at høre fra dig og indkalder løbende til samtale. Send derfor gerne din ansøgning og CV allerede i dag.

Drømmer du om at kombinere dine salgsevner med mere ansvar, er jobbet som Brand Ambassador måske noget for dig. 

Vi søger en Brand Ambassador til vores eksklusive univers på Women’s.

Ansvar og brands

Du bliver ansvarlig for bl.a. Mads Nørgaard, Baum und Pferdgarten, Minimum og Just Female, og bliver mærkernes Brand Ambassador i butikken. Det indebærer, at du skal sælge, vejlede kunderne og sørge for, at varerne konstant er præsenteret på en inspirerende måde, – således at du altid kan give vores kunder mere end forventet.

Du er rollemodel for dine kollegaer, ligger altid i toppen over forretningens high performers og udlever vores værdier: positiv attitude, stærk holdånd og godt købmandskab.

Tæt dialog med partnere og indkøb

I dit daglige arbejde er du i løbende dialog med samarbejdspartnere og Magasins indkøbsafdeling om indkøb, kampagner og varelager. Du deltager i indkøbsprocessen som Magasins repræsentant to gange årligt, hvor du altid møder op velforberedt. Derudover er det din opgave at gennemføre promotions og deltage i husets events, hvor dine brands er repræsenteret.

Dine kvalifikationer

  • Du skal være en teamplayer, da du bliver en del af et stærkt team, som alle brænder for at give Magasins kunder branchens bedste service i hele forretningens åbningstid.
  • Vi ser gerne, at du har flere års erfaring med salg af tøj og har styr på de seneste trends inden for området og er skarp til at identificere bestsellers.
  • Det er også vigtigt, at du er vant til leverandørkontakt og er drevet af at skabe de bedste betingelser for salg af ’dine’ brands.
  • Det er en fordel, at du har stor brand-kendskab og stærke salgsresultater fra dine tidligere jobs.

Som Brand Ambassador bliver du blandt andet målt på basket og unit size, svind, stock cover, SPS og gennemsalg. Du skal derfor være motiveret af at arbejde i en stærk performancekultur og gå til opgaverne med en udholdenhed og begejstring, som smitter både dine kunder og kolleger.

Vi glæder os meget til at høre fra dig og indkalder løbende til samtale. Send derfor gerne din ansøgning og CV allerede i dag.

Magasin AalborgAalborg2019-08-06T00:00:002019-08-26T00:00:00
330057459Shop Manager til Home & FoodRobot Du brænder for at gøre en forskel og ved af erfaring, at du er en stærk og nærværende leder. Vi søger en passioneret Shop Manager til Home og Food i Magasin i Aalborg. Opgaver og ansvarsområder Som Shop Manager i Magasin styrer du din egen afdeling og har afgørende indflydelse på drift og resultat. Du får det fulde ansvar for salgstal, budget, lager, rapportering og personale, herunder at udvikle og træne dine medarbejdere. Vores universer har udpræget fokus på det visuelle udtryk, og det betyder, at du kommer til at arbejde efter koncepter og guidelines. Du får en plads i en kompetent ledergruppe bestående af fire andre Shop Managers, som du dagligt kan sparre med. I dit daglige arbejde bliver du bakket op af interne professionelle samarbejdspartnere, bl.a. Indkøb, VM Retail, HR og Marketing. Dine kvalifikationer Du har et stort overblik og er konstant på forkant med nye tendenser. Du ved, hvad kunderne vil have, og skaber resultater igennem dine medarbejdere. Du trives med et højt tempo og sikrer dig samtidig, at dine medarbejdere kan følge med, så I sammen yder branchens bedste service. Du har minimum 2 års ledererfaring og evne og lyst til at motivere og tage ansvar for målrettet medarbejderudvikling. Hvis du ikke kan lide at udvikle medarbejdere med alt, hvad det kræver, så er jobbet ikke noget for dig. Vi forventer, at du har en solid forretningsforståelse og er vant til at arbejde med daglig målstyring og visuelle koncepter. Lige så vigtigt er det, at du har et indgående kendskab til detailhandlen og kan dokumentere gode resultater. Magasin tilbyder Det er Magasins mål at være den mest attraktive arbejdsplads i branchen, og vi gør en stor indsats for at skabe et godt arbejdsmiljø for vores ansatte. Hos os får du: et spændende og udfordrende lederjob i en fremdriftig virksomhed gode udviklings- og karriere muligheder intern manager-uddannelse, hvor vi både bruger skuespillere, retorikere og selvfølgelig en eksamen, for vores træning er aldrig blot endnu en dag på jobbet en alsidig og dynamisk hverdag med mange gode og kompetente kolleger, hvor ikke to dage er ens At være Shop Manager i Magasin er en livsstil! Du har frie hænder, men bakkes op af et stærkt bagland og der er styr på tingene. Shop Manager, Magasin Du Nord

Du brænder for at gøre en forskel og ved af erfaring, at du er en stærk og nærværende leder.

Vi søger en passioneret Shop Manager til Home og Food i Magasin i Aalborg.

Opgaver og ansvarsområder

Som Shop Manager i Magasin styrer du din egen afdeling og har afgørende indflydelse på drift og resultat. Du får det fulde ansvar for salgstal, budget, lager, rapportering og personale, herunder at udvikle og træne dine medarbejdere.

Vores universer har udpræget fokus på det visuelle udtryk, og det betyder, at du kommer til at arbejde efter koncepter og guidelines.

Du får en plads i en kompetent ledergruppe bestående af fire andre Shop Managers, som du dagligt kan sparre med.

I dit daglige arbejde bliver du bakket op af interne professionelle samarbejdspartnere, bl.a. Indkøb, VM Retail, HR og Marketing.

Dine kvalifikationer

Du har et stort overblik og er konstant på forkant med nye tendenser. Du ved, hvad kunderne vil have, og skaber resultater igennem dine medarbejdere. Du trives med et højt tempo og sikrer dig samtidig, at dine medarbejdere kan følge med, så I sammen yder branchens bedste service.

Du har minimum 2 års ledererfaring og evne og lyst til at motivere og tage ansvar for målrettet medarbejderudvikling. Hvis du ikke kan lide at udvikle medarbejdere med alt, hvad det kræver, så er jobbet ikke noget for dig.

Vi forventer, at du har en solid forretningsforståelse og er vant til at arbejde med daglig målstyring og visuelle koncepter. Lige så vigtigt er det, at du har et indgående kendskab til detailhandlen og kan dokumentere gode resultater.

Magasin tilbyder

Det er Magasins mål at være den mest attraktive arbejdsplads i branchen, og vi gør en stor indsats for at skabe et godt arbejdsmiljø for vores ansatte. Hos os får du:

  • et spændende og udfordrende lederjob i en fremdriftig virksomhed
  • gode udviklings- og karriere muligheder
  • intern manager-uddannelse, hvor vi både bruger skuespillere, retorikere og selvfølgelig en eksamen, for vores træning er aldrig blot endnu en dag på jobbet
  • en alsidig og dynamisk hverdag med mange gode og kompetente kolleger, hvor ikke to dage er ens

 

 At være Shop Manager i Magasin er en livsstil! Du har frie hænder, men bakkes op af et stærkt bagland og der er styr på tingene.”

Shop Manager, Magasin Du Nord

Magasin AalborgAalborg2019-07-10T00:00:002019-09-02T00:00:00
330048268Personal Beauty ShopperRobot Brænder du for at rådgive og vejlede vores modebevidste kunder? Kan du skabe den rigtige stemning og har du passion for fashion ? I Magasin tilbyder vi at vores kunder, helt gratis, kan booke en tid med en af vores Personal Shoppers. Det betyder at ingen arbejdsdag er ens, det ene øjeblik har du en booking i kalenderen og det næste er du på salgsgulvet hvor du hjælper dine kolleger og markedsfører konceptet Personal Shopper. I jobbet bliver det din fornemmeste opgave at hjælpe vores kunder til at blive den bedste udgave af dem selv. Hvad får vores kunder til at stråle? I Magasin har vi øje for skønhed. I jobbet som som Beauty Shoppere får du ansvar for vejledning og inspiration til kosmetik, kropspleje og dufte. Baseret på en hudanalyse skal du blandt andet vejlede vores kunder i hvilken hudpleje, de har brug for. Der findes så mange forskellige mærker og produkter, så det kan som kunde være svært at finde hoved og hale i det hele. Under en konsultation får du ansvaret for at give kunden lidt mere end forventet, gennem tips og trick vil du vejlede kunderne til den perfekte hudpleje eller hvilke farver som klæder deres ansigt bedst. Som Personal Shopper fungerer du som kundens personlige rådgiver og assistent. Du skal kunne give kunden en oplevelse af at være i centrum, og du kommer altid velforberedt og præsenterer dine oplæg for kunden. Du er opdateret på de nyeste trends og tendenser, så du med din ærlige og professionelle viden kan rådgive kunden til de helt rigtige køb. Vores Personal Shopper i Aalborg fortæller at hverdagen er præget af stor alsidighed, ingen af vores kunder er ens og ingen arbejdsdage er ens. Alle kunder kan i princippet have glæde af vores Personal Shopper service. Det kunne være kunder med nogle udfordringer, som gør det svært at finde den rigtige hudpleje rutine. Eller den kunde som skal til bryllup og skal have inspiration til at ligge den perfekte make-up. En anden dag kunne kunden være den nybagte mor, hvis livstil måske har ændret sig efter graviditet, og derfor gerne vil guides i hvad der nu ville passer til hendes rutiner. Du vi indgå i et team af i alt 2 Personal Shoppers i Magasin Aalborg. Hver Personal Shopper har sin spidskompetence, men vi hjælper hinanden på kryds og tværs. Vi søger en Personal Shopper med salgserfaring fra enten lingeri eller beauty som er klar til at indgå i vores team. Stillingen er på 37 timer om ugen og indebærer arbejde både hverdag og weekend. Du... er en dygtig sælger både af natur og faglighed har erfaring med salg af beauty har flere års erfaring med opsøgende salg er udadvendt, opsøgende og initiativrig har indlevelsesevne, så du forstår dine kunders ønsker og behov ved, hvad god service er og du brænder for at give kunderne en unik oplevelse har stor interesse for mode og sammensætning af garderober forstår at afslutte et salg er resultatorienteret, og drives af at opnå resultater har eventuelt arbejdet med styling for magasiner, reklamer eller lignende Ønsker du at vide mere om vores koncept Personal Shopper, så tjek: http: www.magasin.dk sider om-magasin services pages_about_personalshopper.html

Brænder du for at rådgive og vejlede vores modebevidste kunder? Kan du skabe den rigtige stemning og har du ”passion for fashion” ?

I Magasin tilbyder vi at vores kunder, helt gratis, kan booke en tid med en af vores Personal Shoppers. Det betyder at ingen arbejdsdag er ens, det ene øjeblik har du en booking i kalenderen og det næste er du på salgsgulvet hvor du hjælper dine kolleger og markedsfører konceptet Personal Shopper.

I jobbet bliver det din fornemmeste opgave at hjælpe vores kunder til at blive den bedste udgave af dem selv. Hvad får vores kunder til at stråle? I Magasin har vi øje for skønhed. I jobbet som som Beauty Shoppere får du ansvar for vejledning og inspiration til kosmetik, kropspleje og dufte. Baseret på en hudanalyse skal du blandt andet vejlede vores kunder i hvilken hudpleje, de har brug for. Der findes så mange forskellige mærker og produkter, så det kan som kunde være svært at finde hoved og hale i det hele.

Under en konsultation får du ansvaret for at give kunden lidt mere end forventet, gennem tips og trick vil du vejlede kunderne til den perfekte hudpleje eller hvilke farver som klæder deres ansigt bedst. Som Personal Shopper fungerer du som kundens personlige rådgiver og assistent. Du skal kunne give kunden en oplevelse af at være i centrum, og du kommer altid velforberedt og præsenterer dine oplæg for kunden.

Du er opdateret på de nyeste trends og tendenser, så du med din ærlige og professionelle viden kan rådgive kunden til de helt rigtige køb.

Vores Personal Shopper i Aalborg fortæller at hverdagen er præget af stor alsidighed, ingen af vores kunder er ens og ingen arbejdsdage er ens. Alle kunder kan i princippet have glæde af vores Personal Shopper service. Det kunne være kunder med nogle udfordringer, som gør det svært at finde den rigtige hudpleje rutine. Eller den kunde som skal til bryllup og skal have inspiration til at ligge den perfekte make-up. En anden dag kunne kunden være den nybagte mor, hvis livstil måske har ændret sig efter graviditet, og derfor gerne vil guides i hvad der nu ville passer til hendes rutiner.

Du vi indgå i et team af i alt 2 Personal Shoppers i Magasin Aalborg. Hver Personal Shopper har sin spidskompetence, men vi hjælper hinanden på kryds og tværs. Vi søger en Personal Shopper med salgserfaring fra enten lingeri eller beauty som er klar til at indgå i vores team.

Stillingen er på 37 timer om ugen og indebærer arbejde både hverdag og weekend.

Du...

  • er en dygtig sælger både af natur og faglighed
  • har erfaring med salg af beauty
  • har flere års erfaring med opsøgende salg
  • er udadvendt, opsøgende og initiativrig
  • har indlevelsesevne, så du forstår dine kunders ønsker og behov
  • ved, hvad god service er og du brænder for at give kunderne en unik oplevelse
  • har stor interesse for mode og sammensætning af garderober
  • forstår at afslutte et salg
  • er resultatorienteret, og drives af at opnå resultater
  • har eventuelt arbejdet med styling for magasiner, reklamer eller lignende

Ønsker du at vide mere om vores koncept; Personal Shopper, så tjek: http://www.magasin.dk/sider/om-magasin/services/pages_about_personalshopper.html

Magasin AalborgAalborg2019-07-01T00:00:002019-08-19T00:00:00
330048261Sales Adviser ChanelRobot Kan du skabe inspirerende shoppeoplevelser for vores kunder i det eksklusive mærke Chanel i Magasin Aalborg? Vi søger en erfaren Sales Adviser til vores Chanel Counter, der er en del af vores eksklusive cosmetic univers. Som Sales Adviser bliver du en del af et engageret og professionelt team af medarbejdere, som arbejder med salg af kendte mærkevarer inden for Parfume Make up branchen. Dine primære opgaver vil være salg og service af mærket Chanel, samt at sikre at vore mange kunder får en unik shoppeoplevelse. Arbejdstiden er 20 timer ugentlig. Din baggrund: Du er passioneret omkring alt inden for skønhedsbranchen Du har styr på dine make-up teknikker og har erfaring med at ligge make-up Du har lyst til at yde en ekseptionel service Om dig: Vi forventer, at du som Sales Adviser brænder for at sælge, har en god energi og yder en førsteklasses service. Derudover bestrider du følgende personlige kvalifikationer: Du er en smilende, udadvendt og servicemindet person af natur. Du har evnen til at leve dig ind i kundernes behov og kan herigennem vejlede og inspirere dem til deres valg. Du er nytænkende, selvstændig og tager initiativ til salgsfremmende tiltag i afdelingen, der kan bidrage til indtjening og kundetilfredshed. Du er et konkurrencemenneske, som arbejder professionelt og går efter målet. Du har fingeren på pulsen og ved, hvilke trends, der er oppe i tiden.

Kan du skabe inspirerende shoppeoplevelser for vores kunder i det eksklusive mærke Chanel i Magasin Aalborg?

Vi søger en erfaren Sales Adviser til vores Chanel Counter, der er en del af vores eksklusive cosmetic univers. Som Sales Adviser bliver du en del af et engageret og professionelt team af medarbejdere, som arbejder med salg af kendte mærkevarer inden for Parfume & Make up branchen.

Dine primære opgaver vil være salg og service af mærket Chanel, samt at sikre at vore mange kunder får en unik shoppeoplevelse.

Arbejdstiden er 20 timer ugentlig.

Din baggrund:

  • Du er passioneret omkring alt inden for skønhedsbranchen 
  • Du har styr på dine make-up teknikker og har erfaring med at ligge make-up
  • Du har lyst til at yde en ekseptionel service

Om dig:

Vi forventer, at du som Sales Adviser brænder for at sælge, har en god energi og yder en førsteklasses service. Derudover bestrider du følgende personlige kvalifikationer:

  • Du er en smilende, udadvendt og servicemindet person af natur.
  • Du har evnen til at leve dig ind i kundernes behov og kan herigennem vejlede og inspirere dem til deres valg.
  • Du er nytænkende, selvstændig og tager initiativ til salgsfremmende tiltag i afdelingen, der kan bidrage til indtjening og kundetilfredshed.
  • Du er et konkurrencemenneske, som arbejder professionelt og går efter målet.
  • Du har fingeren på pulsen og ved, hvilke trends, der er oppe i tiden. 
Magasin AalborgAalborg2019-06-25T00:00:002019-08-19T00:00:00
330069808Salgsassistent/StedfortræderRobot FANDANGO SALGSASSISTENT STEDFORTR DER JOBBESKRIVELSE: Du bliver assisterende butikschef og stedfortræder og du vil blive medansvarlig for alle de opgaver, som findes i forbindelse med den daglige drift i butikken. Du skal derfor trives med at arbejde selvstændigt og have ansvar. PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Videreudvikle butikken med fokus på kvaliteten af salg og service samt sørge for at butikken altid fremstår indbydende for vores kunder. - Personligt salg og service, samt yde den sublime kundeservice - Efterlevelse af fastlagte budgetter i samarbejde med butikslederen - Salgsfremmende tiltag i butikken, selvstændigt og i samarbejde med butikkens personale - Varemodtagelse, opfyldning og Visual merchandise - Deltage ved indkøb både i butik og på messer - Medansvarlig på events - Ansigt udadtil på sociale medier bl.a. ifm. videopræsentationer af kollektioner osv. PROFIL: Du har stor erfaring med personligt salg fra detailhandel modebranchen helt specifikt. Derudover har du evnen til at skabe kundekontakt, opbygge gode kunderelationer, samt skabe mersalg og god stemning i butikken. Du har et naturligt servicegen og formår at guide vores kunder og give dem den bedste oplevelse, ved at lade din personlighed skinne igennem i kundekontakten. - Du har en kundeorienteret serviceopfattelse - Du er selvstændig og ikke er bange for at tage fat - Du er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet VI TILBYDER: Et interessant job i en travl modeforretning, hvor to dage aldrig er ens. Du vil have et tæt samarbejde med butikslederen og rig mulighed for medindflydelse. Vi er et team af engageret kollegaer, der arbejder for fælles mål i et uformelt og positivt arbejdsmiljø. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugen. Vi vurderer løbende de indkommende ansøgninger, så send gerne din ansøgning allerede i dag eller senest den 21. august 2019. Ansøgning og CV sendes til Lise Bertelsen på kontakt@fandangoaalborg.dk Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Lise Bertelsen på telefon 50698337

FANDANGO

SALGSASSISTENT/STEDFORTRÆDER

 JOBBESKRIVELSE:

Du bliver assisterende butikschef og stedfortræder og du vil blive medansvarlig for alle de opgaver, som findes i forbindelse med den daglige drift i butikken. Du skal derfor trives med at arbejde selvstændigt og have ansvar.

 PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

Videreudvikle butikken med fokus på kvaliteten af salg og service samt sørge for at butikken altid fremstår indbydende for vores kunder.

- Personligt salg og service, samt yde den sublime kundeservice

- Efterlevelse af fastlagte budgetter i samarbejde med butikslederen

- Salgsfremmende tiltag i butikken, selvstændigt og i samarbejde med butikkens personale

- Varemodtagelse, opfyldning og Visual merchandise

- Deltage ved indkøb både i butik og på messer

- Medansvarlig på events

- Ansigt udadtil på sociale medier bl.a. ifm. videopræsentationer af kollektioner osv.

 PROFIL:

Du har stor erfaring med personligt salg fra detailhandel – modebranchen helt specifikt. Derudover har du evnen til at skabe kundekontakt, opbygge gode kunderelationer, samt skabe mersalg og god stemning i butikken. Du har et naturligt servicegen og formår at guide vores kunder og give dem den bedste oplevelse, ved at lade din personlighed skinne igennem i kundekontakten.

- Du har en kundeorienteret serviceopfattelse

- Du er selvstændig og ikke er bange for at tage fat

- Du er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet

 VI TILBYDER:

Et interessant job i en travl modeforretning, hvor to dage aldrig er ens. Du vil have et tæt samarbejde med butikslederen og rig mulighed for medindflydelse. Vi er et team af engageret kollegaer, der arbejder for fælles mål i et uformelt og positivt arbejdsmiljø.

 Løn efter kvalifikationer.

Tiltrædelse: 1. oktober 2019

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer/ugen.

Vi vurderer løbende de indkommende ansøgninger, så send gerne din ansøgning allerede i dag eller senest den 21. august 2019.

Ansøgning og CV sendes til Lise Bertelsen på kontakt@fandangoaalborg.dk

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Lise Bertelsen på telefon 50698337

Fandango ApSAalborg2019-08-08T00:00:002019-08-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Brand Ambassador til Dame Fashion

Magasin Aalborg

Aalborg
Drømmer du om at kombinere dine salgsevner med mere ansvar, er jobbet som Brand Ambassador måske noget for dig. Vi søger en Brand Ambassador til vores eksklusive univers på Women s. Ansvar og brands Du bliver ansvarlig for bl.a. Mads Nørgaard, Baum ...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Shop Manager til Home & Food

Magasin Aalborg

Aalborg
Du brænder for at gøre en forskel og ved af erfaring, at du er en stærk og nærværende leder. Vi søger en passioneret Shop Manager til Home og Food i Magasin i Aalborg. Opgaver og ansvarsområder Som Shop Manager i Magasin styrer du din egen afdeling ...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:2. september 2019

Personal Beauty Shopper

Magasin Aalborg

Aalborg
Brænder du for at rådgive og vejlede vores modebevidste kunder? Kan du skabe den rigtige stemning og har du passion for fashion ? I Magasin tilbyder vi at vores kunder, helt gratis, kan booke en tid med en af vores Personal Shoppers. Det betyder at ...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Sales Adviser Chanel

Magasin Aalborg

Aalborg
Kan du skabe inspirerende shoppeoplevelser for vores kunder i det eksklusive mærke Chanel i Magasin Aalborg? Vi søger en erfaren Sales Adviser til vores Chanel Counter, der er en del af vores eksklusive cosmetic univers. Som Sales Adviser bliver du ...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Salgsassistent/Stedfortræder

Fandango ApS

Aalborg
FANDANGO SALGSASSISTENT STEDFORTR DER JOBBESKRIVELSE: Du bliver assisterende butikschef og stedfortræder og du vil blive medansvarlig for alle de opgaver, som findes i forbindelse med den daglige drift i butikken. Du skal derfor trives med at arbejd...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:20. august 2019