Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 105,-/pr.time og 120,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

 - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til indkøb, prissættelse og lagerstyring. Det er en ekstraopgave der medfølger en lidt bedre løn til. 

Mvh Simon Wagner

Kiosk 119


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329810200Phoenix-b1dc59f512018-05-11T00:00:00Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 105,-/pr.time og 120,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

 - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til indkøb, prissættelse og lagerstyring. Det er en ekstraopgave der medfølger en lidt bedre løn til. 

Mvh Simon Wagner

Kiosk 119

2018-07-01T00:50:35.080 Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 105,- pr.time og 120,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til indkøb, prissættelse og lagerstyring. Det er en ekstraopgave der medfølger en lidt bedre løn til. Mvh Simon Wagner Kiosk 11911Jobnetb1dc59f5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3244047Kiosken ApS11Røde Mellemvej 1192300København SDKDanmark0
kiosk119job@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent569778JobNet48162121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12007991Dansk3Læse/ tale522015Ekspedient2Salg27Detail- og engroshandel354919466Simon Wagnerkiosk119job@gmail.comDKDanmarkDKDanmark330022474Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søgesRobot Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00 10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,- pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. Mvh Simon Wagner Kiosken ApS

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00/10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS

Kiosken ApSKøbenhavn S2019-05-11T00:00:002019-07-06T00:00:00
330023642Butiksmedarbejdere/ Ekspedienter til bagerforretning på NørrebroRobot Ekspedienter søges til bagerforretning på Nørrebro. Studiejob deltidsjob Jobbet består i ekspedition af kunder herunder at smøre sandwich, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder. Arbejdstiden er fordelt på hverdage og weekend og i tidsrummet 6.00 -19. Arbejdstiden er 10-20 timer om ugen alt efter hvordan det passer. Vi er fleksible hvis DU er. Alder i henhold til Arbejdstilsynets bekendtgørelse nr. 239 af 6 april 2005. Vi søger medarbejdere der er kollagaer, det vil sige hjælper hinanden. Selvstændig, Stabil, mødesikker og ansvarsbevidst. Smilene, venlige og FLEKSIBLE - det er alle nøgleord vi sætter højt. Vi forventer at du kan tænke selv og selv kan se, hvad der skal laves. Vi forventer at du laver noget når du er på arbejde og er initiativrig. Fleksibilitet er vigtigt. Butikserfaring er ikke et krav, men en bestemt en fordel. Oplæring vil finde sted i hverdagen mellem 9 og 13 så det er vigtigt at du kan der. Send en ansøgning hvor du skriver lidt om dig selv og hvad du tidligere har arbejdet med og hvad du forventer af et job. Henvendelser ang. jobbet og ansøgninger sendes til: Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com vi kan kun kontaktes over mail. Har du ikke hørt noget inden 30 6 - 19 er jobbet besat til anden side. Kun seriøse henvendelser! Ansøgning kan sendes til: Brød Værten Griffenfeldsgade 56 2200 København N Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com

Ekspedienter søges til bagerforretning på Nørrebro. Studiejob/deltidsjob Jobbet består i ekspedition af kunder herunder at smøre sandwich, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder.  Arbejdstiden er fordelt på hverdage og weekend og i tidsrummet 6.00 -19. Arbejdstiden er 10-20 timer om ugen alt efter hvordan det passer. Vi er fleksible hvis DU er.

Alder i henhold til Arbejdstilsynets bekendtgørelse nr. 239 af 6 april 2005. Vi søger medarbejdere der er kollagaer, det vil sige hjælper hinanden. Selvstændig, Stabil, mødesikker og ansvarsbevidst. Smilene, venlige og FLEKSIBLE - det er alle nøgleord vi sætter højt. Vi forventer at du kan tænke selv og selv kan se, hvad der skal laves. Vi forventer at du laver noget når du er på arbejde og er initiativrig. Fleksibilitet er vigtigt. Butikserfaring er ikke et krav, men en bestemt en fordel. Oplæring vil finde sted i hverdagen mellem 9 og 13 så det er vigtigt at du kan der. Send en ansøgning hvor du skriver lidt om dig selv og hvad du tidligere har arbejdet med og hvad du forventer af et job. Henvendelser ang. jobbet og ansøgninger sendes til: Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com – vi kan kun kontaktes over mail. Har du ikke hørt noget inden 30/6 - 19 er jobbet besat til anden side.

Kun seriøse henvendelser! 

Ansøgning kan sendes til: 
Brød Værten
Griffenfeldsgade 56
2200 København N
Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com

BrødværtenKøbenhavn N2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330026738Ekspedient til FiskehandlerRobot Vi søger den rigtige salgs ekspedient Til vores detail afdeling i Haralds Fisk. Du er service mindet og har let til smil Du er ikke bleg for at lave noget og en god kollega. for du for de bedste kollegaer og en TOSSET Chef.

Vi søger den rigtige salgs ekspedient

Til vores detail afdeling i Haralds Fisk.

Du er service mindet og har let til smil

Du er ikke bleg for at lave noget og en god kollega.

for du for de bedste kollegaer og en TOSSET Chef.

HARALDS FISK ApSKøbenhavn Ø2019-05-18T00:00:002019-07-13T00:00:00
330016451Butiksassistent cirka 15 - 20 timer/månedRobot Har du lyst til at arbejde for et internationalt brand inden for rejseartikler? Tripp kufferter i Magasin Odense søger nu en ny butiksassistent. Vi søger dig som kan arbejde 15-20 timer om måneden, både i hverdagene og under weekender. Stillingen er meget alsidig og du vil ikke komme til at kede dig, da vi hos Tripp Ltd. holder en høj standard i vores visuelle fremtoning og kundeservice. Stillingen omfatter i højere grad lagerstyring, prismærkning, varemodtagelse og vareopfyldning og mindre salg og service. Du arbejder selvstændigt og du styrer din arbejdstid selv indenfor nogle meget fleksible rammer. OM DIG Du har erfaring med kundeekspedition og reklamationer Du er fleksibel og lærenem Du er selvstændig og ansvarsbevidst Du er positiv og udadvendt Du taler dansk, men skal også kunne tale godt engelsk ANSØGNING Lyder dette som noget for dig, så er du velkommen til at sende os dit CV (inkluder et par ord om dig selv samt en begrundelse for, hvorfor vi bør ansætte dig). Vedhæft gerne mindst n reference. Note! Har du ikke hørt fra os inden 1 6, er du desværre ikke kommet i betragtning.

Har du lyst til at arbejde for et internationalt brand inden for rejseartikler?

Tripp kufferter i Magasin Odense søger nu en ny butiksassistent. Vi søger dig som kan arbejde 15-20 timer om måneden, både i hverdagene og under weekender. Stillingen er meget alsidig og du vil ikke komme til at kede dig, da vi hos Tripp Ltd. holder en høj standard i vores visuelle fremtoning og kundeservice.

Stillingen omfatter i højere grad lagerstyring, prismærkning, varemodtagelse og vareopfyldning og mindre salg og service. Du arbejder selvstændigt og du styrer din arbejdstid selv indenfor nogle meget fleksible rammer.


OM DIG

  • Du har erfaring med kundeekspedition og reklamationer
  • Du er fleksibel og lærenem
  • Du er selvstændig og ansvarsbevidst
  • Du er positiv og udadvendt
  • Du taler dansk, men skal også kunne tale godt engelsk


ANSØGNING

Lyder dette som noget for dig, så er du velkommen til at sende os dit CV (inkluder et par ord om dig selv samt en begrundelse for, hvorfor vi bør ansætte dig). Vedhæft gerne mindst én reference.


Note!  Har du ikke hørt fra os inden 1/6, er du desværre ikke kommet i betragtning.

Tripp LimitedOdense C2019-05-06T00:00:002019-05-31T00:00:00
330015667Butiksassistent DELTIDRobot butiksassistent deltid Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder. Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet. Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i vores butik på Østerbro. Du er en dygtig og udadvendt medarbejder, som har lyst til at arbejde med møbler og trævarer, og kan vejlede vores kunder til at træffe de rigtige valg. Dine opgaver bliver at betjene og rådgive vores kunder, samt sørge for at butikken altid fremstår ryddelig og præsentabel. Derudover vil du også skulle deltage i de andre opgaver, bl.a. varemodtagelse og lignende. Vi forventer, at du er serviceminded og kan lide at have den daglige kontakt til kunder. Jobbet kræver, at du kan bevare overblikket, når der travlt samt at du kan se hvad der skal løses af opgaver når der ikke lige er noget at lave. Du skal være ansvarsbevidst og have meget god ordenssans. I sommerferieperioden forventes det at du kan arbejde fuld tid når det yderligere personale afholder ferie. Din normale arbejdstid vil ellers normalt ligge Fredag og Lørdag. Det er et ufravigeligt krav at du behersker Dansk i skrift og tale. Er du interesseret og vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Anders Foss-Lange på telefon 4087 5563, eller høre i butikken. Ansættelse hurtigst muligt. Send din ansøgning til Anders Foss-Lange på tvu@traevarer.dk

butiksassistent deltid

Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder.

Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet.

Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i vores butik på Østerbro.

Du er en dygtig og udadvendt medarbejder, som har lyst til at arbejde med møbler og trævarer, og kan vejlede vores kunder til at træffe de rigtige valg.

Dine opgaver bliver at betjene og rådgive vores kunder, samt sørge for at butikken altid fremstår ryddelig og præsentabel. Derudover vil du også skulle deltage i de andre opgaver, bl.a. varemodtagelse og lignende.

Vi forventer, at du er serviceminded og kan lide at have den daglige kontakt til kunder. Jobbet kræver, at du kan bevare overblikket, når der travlt samt at du kan se hvad der skal løses af opgaver når der ikke lige er noget at lave. 

Du skal være ansvarsbevidst og have meget god ordenssans. I sommerferieperioden forventes det at du kan arbejde fuld tid når det yderligere personale afholder ferie. Din normale arbejdstid vil ellers normalt ligge Fredag og Lørdag. Det er et ufravigeligt krav at du behersker Dansk i skrift og tale. 

Er du interesseret og vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Anders Foss-Lange på telefon 4087 5563, eller høre i butikken.

Ansættelse hurtigst muligt. Send din ansøgning til Anders Foss-Lange på tvu@traevarer.dk

Trævare Fabrikernes Udsalg v/Anders Peter Foss-LangeKøbenhavn Ø2019-05-02T00:00:002019-06-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Kiosken ApS

København S
Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 ...
Indrykket:11. maj 2019
Udløbsdato:6. juli 2019

Butiksmedarbejdere/ Ekspedienter til bagerforretning på Nørrebro

Brødværten

København N
Ekspedienter søges til bagerforretning på Nørrebro. Studiejob deltidsjob Jobbet består i ekspedition af kunder herunder at smøre sandwich, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder. Arbejdstiden er fordelt på hverdage og weekend og i ...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Ekspedient til Fiskehandler

HARALDS FISK ApS

København Ø
Vi søger den rigtige salgs ekspedient Til vores detail afdeling i Haralds Fisk. Du er service mindet og har let til smil Du er ikke bleg for at lave noget og en god kollega. for du for de bedste kollegaer og en TOSSET Chef.
Indrykket:18. maj 2019
Udløbsdato:13. juli 2019

Butiksassistent cirka 15 - 20 timer/måned

Tripp Limited

Odense C
Har du lyst til at arbejde for et internationalt brand inden for rejseartikler? Tripp kufferter i Magasin Odense søger nu en ny butiksassistent. Vi søger dig som kan arbejde 15-20 timer om måneden, både i hverdagene og under weekender. Stillingen er...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Butiksassistent DELTID

Trævare Fabrikernes Udsalg v/Anders Peter Foss-Lange

København Ø
butiksassistent deltid Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder. Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet. Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i v...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:27. juni 2019