Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 105,-/pr.time og 120,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

 - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til indkøb, prissættelse og lagerstyring. Det er en ekstraopgave der medfølger en lidt bedre løn til. 

Mvh Simon Wagner

Kiosk 119


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329810200Phoenix-b1dc59f512018-05-11T00:00:00Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 105,-/pr.time og 120,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

 - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til indkøb, prissættelse og lagerstyring. Det er en ekstraopgave der medfølger en lidt bedre løn til. 

Mvh Simon Wagner

Kiosk 119

2018-07-01T00:50:35.080 Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 105,- pr.time og 120,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til indkøb, prissættelse og lagerstyring. Det er en ekstraopgave der medfølger en lidt bedre løn til. Mvh Simon Wagner Kiosk 11911Jobnetb1dc59f5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3244047Kiosken ApS11Røde Mellemvej 1192300København SDKDanmark0
kiosk119job@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent569778JobNet48162121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12007991Dansk3Læse/ tale522015Ekspedient2Salg27Detail- og engroshandel354919466Simon Wagnerkiosk119job@gmail.comDKDanmarkDKDanmark329975441Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søgesRobot Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,- pr.time og 130,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til styring af vagtplan, admstrering af indkøb. m.m. Så har du en lille leder i maven kan du få nogle kompetencer med her du kan tage med dig. Mvh Simon Wagner Kiosken ApS

Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

 - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til styring af vagtplan, admstrering af indkøb. m.m. Så har du en lille leder i maven kan du få nogle kompetencer med her du kan tage med dig. 

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS

Kiosken ApSKøbenhavn S2019-03-11T00:00:002019-04-30T00:00:00
329949228Ekspedienter søgesRobot søges ekspedienter til kasse, tage bestilling

søges ekspedienter

til kasse, tage bestilling

Gastro CommercialFrederiksberg2019-01-27T00:00:002019-03-23T00:00:00
329961803Private Selection, vin og spiritus AmagercentretRobot Vi er en special forretning indenfor vin og spiritus samt chokolade og delikatesser, der søger en butiks assistent der skal varetage den daglige drift af butikken. Du vil få rig mulighed for at præge den daglige drift. Din alder betyder ikke så meget, du skal blot have interesse for tingene og viden derom. Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til os hvis du har spørgsmål til jobbet.

Vi er en special forretning indenfor vin og spiritus samt chokolade og delikatesser, der søger en butiks assistent der skal varetage den daglige drift af butikken. Du vil få rig mulighed for at præge den daglige drift.

Din alder betyder ikke så meget, du skal blot have interesse for tingene og viden derom.

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til os hvis du har spørgsmål til jobbet.

Private Selection, vin og spiritusKøbenhavn S2019-02-17T00:00:002019-03-31T00:00:00
329973871Finnish speaking advisor with a flair for technologyRobot Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further! At Webhelp, we re always looking for the best advisors to help our customers, and we are currently expanding our Nordic Philips Lighting-team! We are looking for Finnish speaking advisors who are ready to take on exciting and challenging tasks in the front lines of Phillips Lightings customer service. We of course seek to offer epic service, and your contribution will be essential to helping others with Phillips Lighting´s products with your knowledge and interest. You will be the first our private and commercial customers interact with and we therefore want you to be confident and secure in your position. Therefore, we will provide you with a two-week training period, so you get up to speed! You are a success in the position when… …within 3 months: Have completed 2 weeks of training in products and customer service. Give a good first impression of yourself and find your place in the Webhelp culture. Manage the relevant everyday routines and tasks. Find your place in the team and are pro-active in the succession of your onboarding-period. …within 6 months: Manage Webhelps way of working. Have gone through training to advance your knowledge and understanding of the position. Seek new information and offer to help and discuss with your colleagues. Are self-going in your own tasks. …within 12 months: Have proven your worth and become an extraordinary advisor. Are motivated to develop within the team and the organization. Participate in social events, help your colleagues and seek new knowledge. Your development: As you develop in the organization, you will get more responsibility. We have a lot of career opportunities internally, and if you have the right engagement and commitment you might find that your future career is right here with us! If you think the above is interesting, you re probably.. … looking for new challenges, where you can truly be a part of building a new team. You ve finished high-school or a tertiary education on a similar level. …you ve probably already worked in customer service, and are ready to be a driving force in developing the team when it comes to performance and team spirit. You know how to deliver excellent service, and you re happy to share your knowledge! About the position: Opening hours: Monday Friday from 09.00-17.00. We are closed on weekends and holidays. The position is full-time, with 37,5 working hours a week, but can be organized to be a part-time position if needed. Our promise to you: We promise you a workplace that lives up to our values Fun Social We love the dynamic between colleagues, customers and our clients. Learning Growing We love to develop and learn new things. Challenges Recognition We believe in giving and receiving recognition for our results. We expect you to see opportunities and develop in the dynamics in our organization, and value long term employments. The recruitment process: Please send your application in English. As soon as you have registered your application, we will ask you to do a personality test. Its important that you take the test as soon as you receive it, so that we can move you forward in the process. A technical test will be sent to you if you are invited to an interview. Non-discrimination: Webhelp see diversity as a resource and encourage all sexes, age, religion or ethnicity to apply. We look forward to receiving your application!Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further!

At Webhelp, we’re always looking for the best advisors to help our customers, and we are currently expanding our Nordic Philips Lighting-team! We are looking for Finnish speaking advisors who are ready to take on exciting and challenging tasks in the front lines of Phillips Lightings customer service. We of course seek to offer epic service, and your contribution will be essential to helping others with Phillips Lighting´s products with your knowledge and interest.

You will be the first our private and commercial customers interact with and we therefore want you to be confident and secure in your position. Therefore, we will provide you with a two-week training period, so you get up to speed!

You are a success in the position when…
…within 3 months:
Have completed 2 weeks of training in products and customer service.
Give a good first impression of yourself and find your place in the Webhelp culture.
Manage the relevant everyday routines and tasks.
Find your place in the team and are pro-active in the succession of your onboarding-period.

…within 6 months:
Manage Webhelps way of working.
Have gone through training to advance your knowledge and understanding of the position.
Seek new information and offer to help and discuss with your colleagues.
Are self-going in your own tasks.

…within 12 months:
Have proven your worth and become an extraordinary advisor.
Are motivated to develop within the team and the organization.
Participate in social events, help your colleagues and seek new knowledge.

Your development:
As you develop in the organization, you will get more responsibility. We have a lot of career opportunities internally, and if you have the right engagement and commitment you might find that your future career is right here with us!
If you think the above is interesting, you’re probably..
… looking for new challenges, where you can truly be a part of building a new team. You’ve finished high-school or a tertiary education on a similar level.
…you’ve probably already worked in customer service, and are ready to be a driving force in developing the team when it comes to performance and team spirit. You know how to deliver excellent service, and you’re happy to share your knowledge!

About the position:
Opening hours: Monday – Friday from 09.00-17.00. We are closed on weekends and holidays.
The position is full-time, with 37,5 working hours a week, but can be organized to be a part-time position if needed.


Our promise to you:
We promise you a workplace that lives up to our values;
Fun & Social – We love the dynamic between colleagues, customers and our clients.
Learning & Growing – We love to develop and learn new things.
Challenges & Recognition – We believe in giving and receiving recognition for our results.
We expect you to see opportunities and develop in the dynamics in our organization, and value long term employments.

The recruitment process:
Please send your application in English. As soon as you have registered your application, we will ask you to do a personality test. Its important that you take the test as soon as you receive it, so that we can move you forward in the process. A technical test will be sent to you if you are invited to an interview.

Non-discrimination:
Webhelp see diversity as a resource and encourage all sexes, age, religion or ethnicity to apply.

We look forward to receiving your application!
GOEXCELLENT DENMARK A/SValby2019-03-16T00:00:002019-04-01T00:00:00
329978132Medarbejdere til Kronborg Slotsbutik og Billetsalg til sommersæsonen 2019Robot Få steder i verden er der så meget dramatik og historie samlet som på Kronborg. Her mødes Holger Danskes sværd og Shakespeares skarpe pen i et overdådigt slot omgivet af en stor og barsk fæstning. Hvert år besøger over 300.000 gæster slottet langt de fleste om sommeren. Send en ansøgning om at blive en af Nationalmuseets 6 nye medarbejdere til sommersæsonen 2019 på Kronborg Slot. Arbejdsområde De primære arbejdsopgaver er: • Ekspedition af slotsbutikkernes kunder • Salg af billetter og omvisninger • Daglige rutiner så som kasseopgørelse, varemodtagelse og prismærkning • Oprydning og vareopfyldning fra fjernlagre • Servicering og vejledning af besøgende gæster Kvalifikationer Der vil blive lagt vægt på, at du: • Har solid butikserfaring via personligt salg • Kan lide at sælge og evner at give god kundeservice • Behersker engelsk på samtaleniveau og gerne har kendskab til andre sprog • Har gode IT-færdigheder samt kendskab til Office-pakken • Kan arbejde selvstændigt og indgå i team-arbejde • Er systematisk, engageret og udadvendt og kan bevare overblikket i travle perioder • Er fleksibel og serviceminded • Er historisk interesseret og trives med at være et ansigt udadtil Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsen er tidbegrænset til perioden 20. maj til 31. august 2019. Arbejdstiden er 20 timer om ugen med mulighed for at få flere timer i højsæsonen. Arbejdstiden placeres på alle ugens dage med fri hver anden weekend. Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til den til enhver tid gældende OAO-S-fællesoverenskomst samt Organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK. Ansøgning Nationalmuseet arbejder aktivt for ligestilling blandt vore medarbejdere og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Skriftlig ansøgning sendes via vores elektroniske rekrutteringssystem på Nationalmuseets hjemmeside www.natmus.dk job og skal være museet i hænde senest fredag den 29. marts 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 15. Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til butiksleder Frank Mail på telefon 41 20 66 45 eller mail: frank.mail@natmus.dk Oplysninger om Kronborg Slot findes på www.kronborg.dk Nationalmuseet er Danmarks kulturhistoriske hovedmuseum og et statsmuseum under Kulturministeriet. Nationalmuseet styrker historiebevidsthed og medborgerskab ved at belyse Danmarks og verdens kulturer og deres indbyrdes afhængighed. Ca. 655 medarbejdere er fordelt på 3 afdelinger: Forskning, Samling og Bevaring, Museer og Slotte samt Drift og Administration. Se mere om Nationalmuseet på www.natmus.dkFå steder i verden er der så meget dramatik og historie samlet som på Kronborg. Her mødes Holger Danskes sværd og Shakespeares skarpe pen i et overdådigt slot omgivet af en stor og barsk fæstning. Hvert år besøger over 300.000 gæster slottet – langt de fleste om sommeren. Send en ansøgning om at blive en af Nationalmuseets 6 nye medarbejdere til sommersæsonen 2019 på Kronborg Slot.

Arbejdsområde
De primære arbejdsopgaver er:
• Ekspedition af slotsbutikkernes kunder
• Salg af billetter og omvisninger
• Daglige rutiner så som kasseopgørelse, varemodtagelse og prismærkning
• Oprydning og vareopfyldning fra fjernlagre
• Servicering og vejledning af besøgende gæster

Kvalifikationer
Der vil blive lagt vægt på, at du:
• Har solid butikserfaring via personligt salg
• Kan lide at sælge og evner at give god kundeservice
• Behersker engelsk på samtaleniveau og gerne har kendskab til andre sprog
• Har gode IT-færdigheder samt kendskab til Office-pakken
• Kan arbejde selvstændigt og indgå i team-arbejde
• Er systematisk, engageret og udadvendt og kan bevare overblikket i travle perioder
• Er fleksibel og serviceminded
• Er historisk interesseret og trives med at være et ansigt udadtil

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er tidbegrænset til perioden 20. maj til 31. august 2019. Arbejdstiden er 20 timer om ugen med mulighed for at få flere timer i højsæsonen. Arbejdstiden placeres på alle ugens dage med fri hver anden weekend.

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til den til enhver tid gældende OAO-S-fællesoverenskomst samt Organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK.

Ansøgning
Nationalmuseet arbejder aktivt for ligestilling blandt vore medarbejdere og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Skriftlig ansøgning sendes via vores elektroniske rekrutteringssystem på Nationalmuseets hjemmeside www.natmus.dk/job og skal være museet i hænde senest fredag den 29. marts 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 15.

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til butiksleder Frank Mail på telefon 41 20 66 45 eller mail: frank.mail@natmus.dk

Oplysninger om Kronborg Slot findes på www.kronborg.dk


Nationalmuseet er Danmarks kulturhistoriske hovedmuseum og et statsmuseum under Kulturministeriet. Nationalmuseet styrker historiebevidsthed og medborgerskab ved at belyse Danmarks og verdens kulturer og deres indbyrdes afhængighed. Ca. 655 medarbejdere er fordelt på 3 afdelinger: Forskning, Samling og Bevaring, Museer og Slotte samt Drift og Administration. Se mere om Nationalmuseet på www.natmus.dk



NationalmuseetHelsingør2019-03-16T00:00:002019-03-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Kiosken ApS

København S
Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 ...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Ekspedienter søges

Gastro Commercial

Frederiksberg
søges ekspedienter til kasse, tage bestilling
Indrykket:27. januar 2019
Udløbsdato:23. marts 2019

Private Selection, vin og spiritus Amagercentret

Private Selection, vin og spiritus

København S
Vi er en special forretning indenfor vin og spiritus samt chokolade og delikatesser, der søger en butiks assistent der skal varetage den daglige drift af butikken. Du vil få rig mulighed for at præge den daglige drift. Din alder betyder ikke så mege...
Indrykket:17. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Finnish speaking advisor with a flair for technology

GOEXCELLENT DENMARK A/S

Valby
Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further! At Webh...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:1. april 2019

Medarbejdere til Kronborg Slotsbutik og Billetsalg til sommersæsonen 2019

Nationalmuseet

Helsingør
Få steder i verden er der så meget dramatik og historie samlet som på Kronborg. Her mødes Holger Danskes sværd og Shakespeares skarpe pen i et overdådigt slot omgivet af en stor og barsk fæstning. Hvert år besøger over 300.000 gæster slottet langt d...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:29. marts 2019