Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 105,-/pr.time og 120,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

 - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til indkøb, prissættelse og lagerstyring. Det er en ekstraopgave der medfølger en lidt bedre løn til. 

Mvh Simon Wagner

Kiosk 119


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329810200Phoenix-b1dc59f512018-05-11T00:00:00Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 105,-/pr.time og 120,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

 - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til indkøb, prissættelse og lagerstyring. Det er en ekstraopgave der medfølger en lidt bedre løn til. 

Mvh Simon Wagner

Kiosk 119

2018-07-01T00:50:35.080 Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 105,- pr.time og 120,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til indkøb, prissættelse og lagerstyring. Det er en ekstraopgave der medfølger en lidt bedre løn til. Mvh Simon Wagner Kiosk 11911Jobnetb1dc59f5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3244047Kiosken ApS11Røde Mellemvej 1192300København SDKDanmark0
kiosk119job@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent569778JobNet48162121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1dc59f5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12007991Dansk3Læse/ tale522015Ekspedient2Salg27Detail- og engroshandel354919466Simon Wagnerkiosk119job@gmail.comDKDanmarkDKDanmark329923301Sushi bar på Strandvejen Hellerup søger deltidsekspedientRobot Vi er en lille sushi bar som ligger på Strandvejen Hellerup som søger en deltidsekspedient . Kvalifikationer: - Du skal have erfaringer indenfor servicebranchen - Du skal være serviceminded - Du skal have overblik og er ikke bange for travlhed og tage fat - Du skal være stabil Arbejdsopgaver: - Du skal ekspedere kunder - Du skal vaske gulvet - Let opvask Arbejdstid er mellem kl 17 -12. Vi har brug for 2 vagter om ugen tirsdag og fredag. Løn efter kvalifikationer Skriv en ansøgning til si.riprapha@hotmail.com

Vi er en lille sushi bar som ligger på Strandvejen Hellerup som søger en deltidsekspedient .

Kvalifikationer:

- Du skal have erfaringer indenfor servicebranchen

- Du skal være serviceminded

- Du skal have overblik og er ikke bange for travlhed og tage fat

- Du skal være stabil

Arbejdsopgaver:

- Du skal ekspedere kunder 

- Du skal vaske gulvet 

- Let opvask

Arbejdstid er mellem kl 17 -12. 

Vi har brug for 2 vagter om ugen tirsdag og fredag.

Løn efter kvalifikationer

Skriv en ansøgning til si.riprapha@hotmail.com

Nordic Sushi ApSHellerup2018-12-10T00:00:002019-01-30T00:00:00
329942711Valutaekspedient - Er du insteresseret i valuta og guld ?Robot HVEM ER VI? Tavex er en international valutavekslingsvirksomhed og samtidig en af Nordens største forhandlere af fysisk investeringsguld. STILLINGEN Vi søger en valutaekspedient og en ny kollega som skal hjælpe os med at betjene vores kunder og blive en del af vores team i København. Som valutaekspedient hos Tavex skal du blandt andet: veksle valuta købe gammelt guld og sølv købe og sælge investeringsguld og sølv rådgive vores kunder om vores produkter og ydelser DINE KVALIFIKATIONER Du taler flydende dansk (minimum på niveau C-1) og har gennemført en gymnasiel uddannelse. Du skal være god til tal, og være i stand til at kunne betjene vores kunder på engelsk, da en stor del af vores kunder er turister. Erfaring fra lignende brancher er en fordel men ikke et krav. Det vil også være en fordel hvis du har erfaring med kundeservice, men ikke et krav. Du skal være serviceminded, være god til at have mange bolde i luften og kunne bevare overblikket, da vi til tider kan have ganske travlt. I forbindelse med ansøgningsforløbet skal du fremvise din straffeattest. HVAD TILBYDER VI Vi tilbyder gode lønvilkår samt en attraktiv bonusordning. Vi holder til på Københavns Hovedbanegård, og til trods for en til tider hektisk hverdag er vores arbejdsmiljø meget informelt og præget af gode kollegaer som sætte pris på et godt humør og god humor. Løn: op til 30.000 kr. om måneden afhængig af tidligere erfaring og kvalifikationer Er du interesseret? Hvis du er interesseret så send os en mail-ansøgning sammen med dit CV (vedhæftede filer SKAL være i pdf-format) til tavex@tavex.dk. Bemærk! Ansøgninger i Word-format kan ikke modtages via vores IT-system. Skriv Ansøgning 2019 i emnefeltet. Vi indkalder løbende kandidater til samtale. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte os på 45 33120907. Du kan læse mere om tavex på: http: www.tavex.dk.

HVEM ER VI?

Tavex er en international valutavekslingsvirksomhed og samtidig en af Nordens største forhandlere af fysisk investeringsguld.

STILLINGEN

Vi søger en valutaekspedient og en ny kollega som skal hjælpe os med at betjene vores kunder og blive en del af vores team i København.

Som valutaekspedient hos Tavex skal du blandt andet:

  • veksle valuta
  • købe gammelt guld og sølv
  • købe og sælge investeringsguld og sølv
  • rådgive vores kunder om vores produkter og ydelser

DINE KVALIFIKATIONER

Du taler flydende dansk (minimum på niveau C-1) og har gennemført en gymnasiel uddannelse.

Du skal være god til tal, og være i stand til at kunne betjene vores kunder på engelsk, da en stor del af vores kunder er turister.

Erfaring fra lignende brancher er en fordel men ikke et krav.

Det vil også være en fordel hvis du har erfaring med kundeservice, men ikke et krav.

Du skal være serviceminded, være god til at have mange bolde i luften og kunne bevare overblikket, da vi til tider kan have ganske travlt.

I forbindelse med ansøgningsforløbet skal du fremvise din straffeattest. 

HVAD TILBYDER VI

Vi tilbyder gode lønvilkår samt en attraktiv bonusordning.

Vi holder til på Københavns Hovedbanegård, og til trods for en til tider hektisk hverdag er vores arbejdsmiljø meget informelt og præget af gode kollegaer som sætte pris på et godt humør og god humor. 

Løn: op til 30.000 kr. om måneden afhængig af tidligere erfaring og kvalifikationer 

Er du interesseret? Hvis du er interesseret så send os en mail-ansøgning sammen med dit CV (vedhæftede filer SKAL være i pdf-format) til tavex@tavex.dk.

Bemærk! Ansøgninger i Word-format kan ikke modtages via vores IT-system.

Skriv "Ansøgning 2019" i emnefeltet. Vi indkalder løbende kandidater til samtale. 

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte os på +45 33120907.

Du kan læse mere om tavex på: http://www.tavex.dk.

TAVEX A/SKøbenhavn V2019-01-15T00:00:002019-02-03T00:00:00
329933451Studiemedarbejder søges som Sales Assistant til showroom i København for møbelbrandet alton&heimRobot Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton heim. Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand med nyåbnede showrooms i henholdsvis Aarhus og Oslo. Det tredje showroom kommer til at åbne i København. Produkterne er designede af danske designere i skarp, ny, skandinavisk stil. Møblerne produceres i Europa, og der er fokus på miljøvenlig produktion og anvendelsen af bæredygtige materialer. Frontfigur i nyt showroomI rollen som Sales Assistant skal du være med til at sælge og profilere det nye møbelbrand, og sammen med resten af teamet bidrage til at skabe gode resultater. Du bliver en af frontfigurerne, som kunderne møder i showroomet, hvorfor din opgave er at agere ambassadør for brandet og yde kompetent vejledning, så kunden får den bedste oplevelse og løsning. Omdrejningspunktet for dit arbejde er at sikre god kundeservice og vejledning, der fører til det helt rigtige salg for den enkelte kunde. Som Sales Assistant er det tilmed din opgave sammen med resten af teamet at sørge for, at showroomet og I som team altid fremstår skarpt og professionelt. Udadvendt og samarbejdende personDu brænder for at gøre et positivt indtryk på kunderne, og du værdsætter en hverdag, hvor personlig service og kundetilfredshed er altafgørende. Du har muligvis erfaring med salg fra tidligere jobs i butik, men vigtigst er det, at du er udadvendt, initiativrig og fleksibel, ligesom at du har gode samarbejdsevner. Har du erfaring fra branchen, er det naturligvis en fordel, men ikke et krav. Din imødekommenhed er ikke til at tage fejl af, og du har nemt ved at snakke med mange forskellige mennesker. Du er en engageret person, som tør og vil tage selvstændigt ansvar. Studiejob i en spændende virksomhedDer er tale om et studiejob i rollen som Sales Assistant på cirka 4-16 timer om ugen udgjort af både eftermiddags- og weekendarbejde. Der er mulighed for yderligere timer i perioder med ferie eller lignende. Du bliver som Sales Assistant ansat i en nyopstartet, international møbelkoncern med seriøse ambitioner. Der er tale om en koncern med en solid ejerkreds bag sig. Der er lagt op til en spændende rejse, hvor bæredygtighed, kvalitet og skandinavisk stil og design er i fokus, så hvis du har lyst til at tage del i rejsen, er stillingen måske noget for dig. Kunne du tænke dig at høre mere?Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så send gerne afsted med det samme. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples Team Lead, Gitte Højlund på 45 5382 4466 eller gh@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton&heim.

Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand med nyåbnede showrooms i henholdsvis Aarhus og Oslo. Det tredje showroom kommer til at åbne i København. Produkterne er designede af danske designere i skarp, ny, skandinavisk stil. Møblerne produceres i Europa, og der er fokus på miljøvenlig produktion og anvendelsen af bæredygtige materialer.

Frontfigur i nyt showroom
I rollen som Sales Assistant skal du være med til at sælge og profilere det nye møbelbrand, og sammen med resten af teamet bidrage til at skabe gode resultater. Du bliver en af frontfigurerne, som kunderne møder i showroomet, hvorfor din opgave er at agere ambassadør for brandet og yde kompetent vejledning, så kunden får den bedste oplevelse og løsning. Omdrejningspunktet for dit arbejde er at sikre god kundeservice og vejledning, der fører til det helt rigtige salg for den enkelte kunde. Som Sales Assistant er det tilmed din opgave sammen med resten af teamet at sørge for, at showroomet og I som team altid fremstår skarpt og professionelt.

Udadvendt og samarbejdende person
Du brænder for at gøre et positivt indtryk på kunderne, og du værdsætter en hverdag, hvor personlig service og kundetilfredshed er altafgørende. Du har muligvis erfaring med salg fra tidligere jobs i butik, men vigtigst er det, at du er udadvendt, initiativrig og fleksibel, ligesom at du har gode samarbejdsevner. Har du erfaring fra branchen, er det naturligvis en fordel, men ikke et krav. Din imødekommenhed er ikke til at tage fejl af, og du har nemt ved at snakke med mange forskellige mennesker. Du er en engageret person, som tør og vil tage selvstændigt ansvar.

Studiejob i en spændende virksomhed
Der er tale om et studiejob i rollen som Sales Assistant på cirka 4-16 timer om ugen udgjort af både eftermiddags- og weekendarbejde. Der er mulighed for yderligere timer i perioder med ferie eller lignende. Du bliver som Sales Assistant ansat i en nyopstartet, international møbelkoncern med seriøse ambitioner. Der er tale om en koncern med en solid ejerkreds bag sig. Der er lagt op til en spændende rejse, hvor bæredygtighed, kvalitet og skandinavisk stil og design er i fokus, så hvis du har lyst til at tage del i rejsen, er stillingen måske noget for dig.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så send gerne afsted med det samme. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples Team Lead, Gitte Højlund på +45 5382 4466 eller gh@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SKøbenhavn K2018-12-21T00:00:002019-01-18T00:00:00
329938216Blue City København søger ny butiksassistentRobot Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge! Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept. Intelligent købmandskab er en livsstil Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. Store-Trader Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til: Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken. Regelmæssig betjening af kunder i den butik. Test af elektronik. Pakning af onlineordrer. Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver. Om dig Til gengæld forventer vi også følgende af dig: Du er moden og ansvarsbevidst. Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik. Du kan arbejde selvstændigt. Du kan arbejde hurtigt og under tidspres. Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer. Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum. Du kan arbejde 1-2 lørdage om måneden. Tiltrædelse Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt. Yderligere information Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik Blue City A S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab. Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se. Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår. Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale. Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan. Send en mail til job@bluecity.dk med din ansøgning og CV og skriv Butiksassistent- Blue City København i emnefeltet.

Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre!

 

Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge!

Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept.

 

Intelligent købmandskab er en livsstil 

Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil – deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. 

 

Store-Trader

Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. 

 

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til:

 

  • Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken.
  • Regelmæssig betjening af kunder i den butik.
  • Test af elektronik.
  • Pakning af onlineordrer.
  • Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver.

 

Om dig

Til gengæld forventer vi også følgende af dig:

 

  • Du er moden og ansvarsbevidst.
  • Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du kan arbejde hurtigt og under tidspres.
  • Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer.
  • Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum.
  • Du kan arbejde 1-2 lørdage om måneden.

 

Tiltrædelse

Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

 

Yderligere information

  • Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik
  • Blue City A/S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab.
  • Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se.
  • Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår.
  • Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale.
  • Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan.

 

Send en mail til job@bluecity.dk med din ansøgning og CV og skriv 'Butiksassistent- Blue City København' i emnefeltet.

 

Vesterbrogade 84, 1620 København VKøbenhavn V2019-01-08T00:00:002019-02-10T00:00:00
329941971Skal du være vores nye kollega?Robot Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger. Kiosk Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre. Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow. Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort. Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker. Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00. Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet. Ansøgning kun via mail job@kioskogspil.com

Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør.

Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger.

Kiosk & Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre.

Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet – og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow.

Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort.

Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker.

Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00.

Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet.

Ansøgning kun via mail – job@kioskogspil.com

KIOSK & SPILKøbenhavn S2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sushi bar på Strandvejen Hellerup søger deltidsekspedient

Nordic Sushi ApS

Hellerup
Vi er en lille sushi bar som ligger på Strandvejen Hellerup som søger en deltidsekspedient . Kvalifikationer: - Du skal have erfaringer indenfor servicebranchen - Du skal være serviceminded - Du skal have overblik og er ikke bange for travlhed og ta...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:30. januar 2019

Valutaekspedient - Er du insteresseret i valuta og guld ?

TAVEX A/S

København V
HVEM ER VI? Tavex er en international valutavekslingsvirksomhed og samtidig en af Nordens største forhandlere af fysisk investeringsguld. STILLINGEN Vi søger en valutaekspedient og en ny kollega som skal hjælpe os med at betjene vores kunder og bliv...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:3. februar 2019

Studiemedarbejder søges som Sales Assistant til showroom i København for møbelbrandet alton&heim

betterpeople A/S

København K
Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton heim. Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

Blue City København søger ny butiksassistent

Vesterbrogade 84, 1620 København V

København V
Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:10. februar 2019

Skal du være vores nye kollega?

KIOSK & SPIL

København S
Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m....
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019