Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00/10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044401Phoenix-59b6c73412019-06-19T00:00:00Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00/10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00 10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,- pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. Mvh Simon Wagner Kiosken ApS11jobnet59b6c734100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3548278Kiosken ApS11Røde Mellemvej 1192300København SDKDanmark0kiosk119job@gmail.comDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent779296JobNet5005599500559910017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59b6c734https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=59b6c734https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59b6c734&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59b6c734&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr du den nye Ekspedient i Kiosken ApS?12007991Dansk3Læse/ tale522015Ekspedient2Salg27Detail- og engroshandel362104092kiosk119job@gmail.comkiosk119job@gmail.comDKDanmarkDKDanmark330041807Vi søger ekspedienter til TivoliProfile Vi søger ekspeditionsvante og servicemindede medarbejdere til Isbjerget og Femkanten i Tivoli. Vi tilbyder:Et ungt team af fleksible og smilende kolleger.En sjov og spændende hverdag Danmarks mest besøgte forlystelsesparkSmukke omgivelserEn arbejdsplads tæt på offentlig transportVi forventer:Du er vant til ekspeditionKan tale og skrive dansk flydendeEr imødekommende og smilendeAt du er serviceminded Arbejdstiderne ligger imellem kl. 11-24 og kan være skiftende. Tiltrædelse snarest Lyder ovenstående som noget for dig, så send os en ansøgning via knappen Send ansøgning hurtigst muligt. Se mere på vores ansøgersite: https: frejasfristelsen.brandero.comVi søger ekspeditionsvante og servicemindede medarbejdere til Isbjerget og Femkanten i Tivoli.

Vi tilbyder:
  • Et ungt team af fleksible og smilende kolleger.
  • En sjov og spændende hverdag
  • Danmarks mest besøgte forlystelsespark
  • Smukke omgivelser
  • En arbejdsplads tæt på offentlig transport
Vi forventer:
  • Du er vant til ekspedition
  • Kan tale og skrive dansk flydende
  • Er imødekommende og smilende
  • At du er serviceminded

Arbejdstiderne ligger imellem kl. 11-24 og kan være skiftende.

Tiltrædelse snarest

Lyder ovenstående som noget for dig, så send os en ansøgning via knappen "Send ansøgning" hurtigst muligt. 




Se mere på vores ansøgersite: https://frejasfristelsen.brandero.com

ORS/Small/41d71086_logo.pngFrejas Fristelsen v/Hanne NiordsenKøbenhavn V2019-06-12T15:01:53.2002019-07-26T00:00:00
330035594Butiksassistent til natRobot Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer. Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen. Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken. Jobbeskrivelse Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver: Imødekommende kundebetjening Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering. Trimning og vareopfyldning så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik. Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves. Rengøring og egenkontrol Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer Diverse forefaldne opgaver Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København

Nattevagt

Fast nattevagt til 7-Eleven indre København

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer.
Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen.

Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken.

 

Jobbeskrivelse

Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver:

  • Imødekommende kundebetjening
  • Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering.
  • Trimning og vareopfyldning – så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik.
  • Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves.
  • Rengøring og egenkontrol
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
  • Diverse forefaldne opgaver

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver.

Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift.

Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

 

7-Eleven Butik 27København K2019-06-04T00:00:002019-07-26T00:00:00
330058239Skal du have et studiejob? Få løn for at guide i HBO Nordics universet!Robot Vi søger lige nu nye kundeservicerådgivere, der kan give en ekstraordinær support og service til vores partner HBO Nordic og deres kunder. Du vil yde kundeserivce over telefon, e-mail og sociale medier for at hjælpe kunden til at udforske HBO Nordic s univers. Du vil blive del af vores team i København, og samarbejde med vores nordiske teams i Oslo, Stockholm og Helsinki, såvel som vores partner HBO Nordic. Helt konkret er du en success, når du... .. indenfor 3 måneder Har gennemført 2-ugers intensiv undervisning i både produkter og kundehåndtering Giver et godt førstehåndsindtryk af dig selv og lander godt i Webhelp-kulturen, samt sætter dig ind i de relevante arbejdsgange Tilknyttes en team-manager og selv er proaktiv ifht. at lykkes på bedste vis i din onboarding-periode. .. indenfor de første 6 måneder: Behersker du Webhelps arbejdsgange Har du avanceret din viden og dit niveau Opsøger du selv ny viden og byder dig til som sparringspartner for dine kolleger Håndterer du selvstændigt egne opgaver .. indenfor de første 12 måneder Har du bevist dit værd og er en ekstraordinært dygtig advisor Indgår du på lige fod med dine kolleger, er motiveret for at udvikle dig i teamet, deltager i sociale arrangementer, hjælper dine kolleger og sørger selv for at opsøge viden Din udvikling fortsætter I takt med at du udvikler dig i rollen, vil du få mere ansvar i selve organisationen. Vi har mange karrieremuligheder her i organisationen, og såfremt du har det rette engagement og committment, kan det være her din fremtidige karriere ligger. Vores løfte til dig.. Hos Webhelp har du mulighed for at udvikle dig og lære. I løbet af din tid her vil du også møde mange kunder og kolleger. Du kommer til at kommunikere og yde professionel hjælp og support til en mængde forskellige kunder. Vi kan love, at du vil få det sjovt, blive udfordret og modtage påskønnelse for et godt stykke arbejde. Denne stilling er lige noget for dig, hvis du.. Evner at være en team-player, og samtidig kan arbejde selvstændigt. Har en kundeorienteret tilgang og er customer obsessed . Evner at identificere kundens behov og problematikker hurtigt. Evner at prioritere og håndtere de daglige arbejdsopgaver effektivt og med høj kvalitet. Har fremragende kommunikative evner. Kan håndtere dansk og engelsk flydende, både skriftligt og mundtligt. Har gode tekniske færdigheder. Om stillingen: Vores åbningstider er mandag-fredag kl. 10.00-20.00, lørdag-søndag (og helligdage) kl. 12.00-18.00. Rekrutteringsprocessen: VIL DU VÆRE MED? Du er velkommen til at kontakte os for at høre mere om stillingen på telefon: 27535009. Du kan også sende din ansøgning direkte, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Når du har registreret din ansøgning vil du blive inviteret til en personlighedstest. Det er vigtigt, at du gennemfører testene hurtigst muligt for, at vi kan tage dig videre i rekrutteringsprocessen.Vi søger lige nu nye kundeservicerådgivere, der kan give en ekstraordinær support og service til vores partner HBO Nordic og deres kunder. Du vil yde kundeserivce over telefon, e-mail og sociale medier for at hjælpe kunden til at udforske HBO Nordic’s univers.
Du vil blive del af vores team i København, og samarbejde med vores nordiske teams i Oslo, Stockholm og Helsinki, såvel som vores partner HBO Nordic.

Helt konkret er du en success, når du...
.. indenfor 3 måneder
Har gennemført 2-ugers intensiv undervisning i både produkter og kundehåndtering
Giver et godt førstehåndsindtryk af dig selv og lander godt i Webhelp-kulturen, samt sætter dig ind i de relevante arbejdsgange
Tilknyttes en team-manager og selv er proaktiv ifht. at lykkes på bedste vis i din onboarding-periode.

.. indenfor de første 6 måneder:
Behersker du Webhelps arbejdsgange
Har du avanceret din viden og dit niveau
Opsøger du selv ny viden og byder dig til som sparringspartner for dine kolleger
Håndterer du selvstændigt egne opgaver

.. indenfor de første 12 måneder
Har du bevist dit værd og er en ekstraordinært dygtig advisor
Indgår du på lige fod med dine kolleger, er motiveret for at udvikle dig i teamet, deltager i sociale arrangementer, hjælper dine kolleger og sørger selv for at opsøge viden

Din udvikling fortsætter
I takt med at du udvikler dig i rollen, vil du få mere ansvar i selve organisationen. Vi har mange karrieremuligheder her i organisationen, og såfremt du har det rette engagement og committment, kan det være her din fremtidige karriere ligger.

Vores løfte til dig..
Hos Webhelp har du mulighed for at udvikle dig og lære. I løbet af din tid her vil du også møde mange kunder og kolleger. Du kommer til at kommunikere og yde professionel hjælp og support til en mængde forskellige kunder. Vi kan love, at du vil få det sjovt, blive udfordret og modtage påskønnelse for et godt stykke arbejde.

Denne stilling er lige noget for dig, hvis du..

Evner at være en team-player, og samtidig kan arbejde selvstændigt.
Har en kundeorienteret tilgang og er ”customer obsessed”.
Evner at identificere kundens behov og problematikker hurtigt.
Evner at prioritere og håndtere de daglige arbejdsopgaver effektivt og med høj kvalitet.
Har fremragende kommunikative evner.
Kan håndtere dansk og engelsk flydende, både skriftligt og mundtligt.
Har gode tekniske færdigheder.

Om stillingen:
Vores åbningstider er mandag-fredag kl. 10.00-20.00, lørdag-søndag (og helligdage) kl. 12.00-18.00.



Rekrutteringsprocessen:
VIL DU VÆRE MED? Du er velkommen til at kontakte os for at høre mere om stillingen på telefon: 27535009.
Du kan også sende din ansøgning direkte, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Når du har registreret din ansøgning vil du blive inviteret til en personlighedstest. Det er vigtigt, at du gennemfører testene hurtigst muligt for, at vi kan tage dig videre i rekrutteringsprocessen.


GOEXCELLENT DENMARK A/SValby2019-07-11T00:00:002019-08-15T00:00:00
3300467612 friske og dygtige handelselever søges!Profile Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Grib chancen og bliv handelselev hos Ofir A S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet. Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig sælger, så vil din toårige uddannelse være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end salg og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du også vil få din daglige gang. Om din rolle Du starter med at få en god oplæring i vores forskellige systemer og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver hovedsageligt en del af Sales, Partners Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med de eksisterende kunder og har ansvar for at skaffe nye. Du kommer hurtigt til at have dialog med eksisterende kunder og skal derfor selvfølgelig lære vores produkter og kundedialogsværktøjer at kende. Senere får du til opgave at hjælpe med at skaffe nye kunder via telefonsalg, som udgør en central del af uddannelsesforløbet derfor skal du have mod på at kontakte nye kunder via telefonen og fortælle dem, hvorfor det er en god idé at være kunde hos os. Du får selvfølgelig god sparring fra din chef og kollegaer, ligesom vores to nuværende elever vil være en støtte for dig. Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!) Du har en HHX eller EUDDu har en drøm om at arbejde med salg, handel og kunderDu både taler og skriver godt dansk og engelskDu gør tingene ordentligt, overholder en aftale og er (næsten) altid i godt humør Om os hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne? Vi er 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores successer og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt i fht. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere. Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture (klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater. Mød vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk - de vil også være her til at tage godt imod dig, når du starter :-) Hvad nu? Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk Send din ansøgning med beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Så længe annoncen er online har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Hvis du er rigtig frisk, så lægger du en kort video ved, hvor du fortæller lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse!Ansøgning sendes via funktionen Send ansøgning . Vi gennemgår løbende modtagne ansøgninger og indkalder til samtale. Forventet tiltrædelse senest 1. oktober 2019. Se mere på vores awesome ansøgersites: https: ofir-elev.brandero.com og https: ofir.brandero.com Ofir.dk er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her Se mere på vores ansøgersite: https: ofir-elev.brandero.comVil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet?

Grib chancen og bliv handelselev hos Ofir A/S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet.

Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig sælger, så vil din toårige uddannelse være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end salg og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du også vil få din daglige gang.

Om din rolle
Du starter med at få en god oplæring i vores forskellige systemer og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver hovedsageligt en del af Sales, Partners & Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med de eksisterende kunder og har ansvar for at skaffe nye.

Du kommer hurtigt til at have dialog med eksisterende kunder og skal derfor selvfølgelig lære vores produkter og kundedialogsværktøjer at kende. Senere får du til opgave at hjælpe med at skaffe nye kunder via telefonsalg, som udgør en central del af uddannelsesforløbet – derfor skal du have mod på at kontakte nye kunder via telefonen og fortælle dem, hvorfor det er en god idé at være kunde hos os. Du får selvfølgelig god sparring fra din chef og kollegaer, ligesom vores to nuværende elever vil være en støtte for dig.

Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)
  • Du har en HHX eller EUD
  • Du har en drøm om at arbejde med salg, handel og kunder
  • Du både taler og skriver godt dansk – og engelsk
  • Du gør tingene ordentligt, overholder en aftale og er (næsten) altid i godt humør
Om os – hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?
Vi er 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores successer og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt i fht. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere.

Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture (klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater.

Mød vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk - de vil også være her til at tage godt imod dig, når du starter :-)

Hvad nu?
Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk

Send din ansøgning med beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Så længe annoncen er online har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Hvis du er rigtig frisk, så lægger du en kort video ved, hvor du fortæller lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse!
Ansøgning sendes via funktionen ”Send ansøgning”.

Vi gennemgår løbende modtagne ansøgninger og indkalder til samtale. Forventet tiltrædelse senest 1. oktober 2019.

Se mere på vores awesome ansøgersites: https://ofir-elev.brandero.com og https://ofir.brandero.com


Ofir.dk er "Great Place To Work" certificeret i 2019

- og det gør os rigtig stolte :-)



Læs mere om Great Place To Work her





Se mere på vores ansøgersite: https://ofir-elev.brandero.com

ORS/Small/2a60740e_logo.pngOfir A/SSøborg2019-06-20T13:00:34.9032019-08-03T00:00:00
330053841FRISK BUTIKSASSISTENT SØGESRobot Vi mangler en frisk og stabil medarbejder til arbejde i bagerbutik i vanløse. Man skal kunne arb alene og selvstændigt samt høj hygiejne standard og yde en god servive. der er primært tale om vagter fra 12-18 i hverdage og hver anden weekend

Vi mangler en frisk og stabil medarbejder til arbejde i bagerbutik i vanløse.

Man skal kunne arb alene og selvstændigt samt høj hygiejne standard og yde en god servive.

der er primært tale om vagter fra 12-18 i hverdage og hver anden weekend

 

 

Bageriet Sløjfen Michael NielsenVanløse2019-07-05T00:00:002019-07-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger ekspedienter til Tivoli

Frejas Fristelsen v/Hanne Niordsen

København V
Vi søger ekspeditionsvante og servicemindede medarbejdere til Isbjerget og Femkanten i Tivoli. Vi tilbyder:Et ungt team af fleksible og smilende kolleger.En sjov og spændende hverdag Danmarks mest besøgte forlystelsesparkSmukke omgivelserEn arbejdsp...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Butiksassistent til nat

7-Eleven Butik 27

København K
Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger ti...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Skal du have et studiejob? Få løn for at guide i HBO Nordics universet!

GOEXCELLENT DENMARK A/S

Valby
Vi søger lige nu nye kundeservicerådgivere, der kan give en ekstraordinær support og service til vores partner HBO Nordic og deres kunder. Du vil yde kundeserivce over telefon, e-mail og sociale medier for at hjælpe kunden til at udforske HBO Nordic...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

2 friske og dygtige handelselever søges!

Ofir A/S

Søborg
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Grib chancen og bliv handelselev hos Ofir A S, som leverer de bedste software- og medieprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet. Selvom der s...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:3. august 2019

FRISK BUTIKSASSISTENT SØGES

Bageriet Sløjfen Michael Nielsen

Vanløse
Vi mangler en frisk og stabil medarbejder til arbejde i bagerbutik i vanløse. Man skal kunne arb alene og selvstændigt samt høj hygiejne standard og yde en god servive. der er primært tale om vagter fra 12-18 i hverdage og hver anden weekend
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019