Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

 

(Attention: You need to be absolutely fluent in danish to apply for the job.)

 

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15721:00 el. 08:00/10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du, som tiden går, pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den energien ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330155630Phoenix-1a402ff012020-01-13T00:00:00Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

 

(Attention: You need to be absolutely fluent in danish to apply for the job.)

 

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15721:00 el. 08:00/10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du, som tiden går, pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den energien ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS

2020-02-17T18:50:43.733 (Attention: You need to be absolutely fluent in danish to apply for the job.) Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15721:00 el. 08:00 10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,- pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du, som tiden går, pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den energien ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. Mvh Simon Wagner Kiosken ApS11Jobnet1a402ff0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-01T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3690561Kiosken ApS11Røde Mellemvej 1192300København SDKDanmark0
kiosk119job@gmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent10000882198JobNet5097195509719510009-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1a402ff0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1a402ff0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1a402ff0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1a402ff0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEkspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges12009011Dansk3Læse/ tale522015Ekspedient2Salg27Detail- og engroshandel363920164Simon Wagnerkiosk119job@gmail.comDKDanmarkDKDanmark330182937Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søgesRobot (Attention: You need to be absolutely fluent in danish to apply for the job.) Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15721:00 el. 08:00 10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,- pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du, som tiden går, pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den energien ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. Mvh Simon Wagner Kiosken ApS

 

(Attention: You need to be absolutely fluent in danish to apply for the job.)

 

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15721:00 el. 08:00/10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du, som tiden går, pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den energien ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS

Kiosken ApSKøbenhavn S2020-02-18T00:00:002020-03-01T00:00:00
330192208Valutaekspedient - Er du interesseret i valuta og guld ?Robot Har du lyst til at arbejde med salg og køb af ædelmetaller? Kan du lide at have kontakt med mennesker? Har du lyst til at arbejde i en international virksomhed? Er du god til at have mange bolde i luften? Hvis du kan nikke genkendende til overstående, er du muligvis vores nye kollega. HVEM ER VI? Tavex er en international valutavekslingsvirksomhed og samtidig en af Nordens største forhandlere af fysisk investeringsguld og sølv. STILLINGEN Vi søger en ny kollega, som skal hjælpe os med at betjene vores kunder, og blive en del af vores team i København. Som valutaekspedient og ædelmetalspecialist hos Tavex skal du blandt andet: Veksle valuta Købe og sælge investeringsguld og sølv Købe gammelt guld og sølv Rådgive vores kunder om vores produkter og ydelse DINE KVALIFIKATIONER Du taler og forstår dansk (minimum på niveau C-1) og har gennemført en gymnasiel uddannelse. Du skal være god til tal, og være i stand til at kunne betjene vores kunder på engelsk, da en stor del af vores kunder er turister. Erfaring fra lignende brancher er en fordel men ikke et krav. Det vil også være en fordel hvis du har erfaring med kundeservice, men ikke et krav. Du skal være serviceminded, være god til at have mange bolde i luften og kunne bevare overblikket, da vi til tider kan have ganske travlt. I forbindelse med ansøgningsforløbet skal du fremvise din straffeattest. HVAD TILBYDER VI Vi tilbyder gode lønvilkår samt en attraktiv bonusordning. Vi holder til på Københavns Hovedbanegård, og til trods for en til tider hektisk hverdag er vores arbejdsmiljø meget informelt og præget af gode kollegaer, som sætte pris på et godt humør og god humor. Løn: op til 30.000 kr. om måneden afhængig af tidligere erfaring og kvalifikationer. Er du interesseret? Hvis du er interesseret så send os en mail-ansøgning sammen med dit CV (vedhæftede filer SKAL være i pdf-format) til tavex@tavex.dk. Bemærk! Ansøgninger i Word-format kan ikke modtages via vores IT-system. Skriv Ansøgning 2020 i emnefeltet. Vi indkalder løbende kandidater til samtale. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Isabella Omari på 45 33 12 09 07. Du kan læse mere om tavex på: http: www.tavex.dk. Vi ser frem til at høre fra dig
  • Har du lyst til at arbejde med salg og køb af ædelmetaller?
  • Kan du lide at have kontakt med mennesker?
  • Har du lyst til at arbejde i en international virksomhed?
  • Er du god til at have mange bolde i luften?

Hvis du kan nikke genkendende til overstående, er du muligvis vores nye kollega.

HVEM ER VI?

Tavex er en international valutavekslingsvirksomhed og samtidig en af Nordens største forhandlere af fysisk investeringsguld og sølv.

STILLINGEN

Vi søger en ny kollega, som skal hjælpe os med at betjene vores kunder, og blive en del af vores team i København.

Som valutaekspedient og ædelmetalspecialist hos Tavex skal du blandt andet:

  • Veksle valuta
  • Købe og sælge investeringsguld og sølv
  • Købe gammelt guld og sølv
  • Rådgive vores kunder om vores produkter og ydelse

DINE KVALIFIKATIONER

Du taler og forstår dansk (minimum på niveau C-1) og har gennemført en gymnasiel uddannelse.

Du skal være god til tal, og være i stand til at kunne betjene vores kunder på engelsk, da en stor del af vores kunder er turister.

Erfaring fra lignende brancher er en fordel men ikke et krav.

Det vil også være en fordel hvis du har erfaring med kundeservice, men ikke et krav.

Du skal være serviceminded, være god til at have mange bolde i luften og kunne bevare overblikket, da vi til tider kan have ganske travlt.

I forbindelse med ansøgningsforløbet skal du fremvise din straffeattest. 

HVAD TILBYDER VI

Vi tilbyder gode lønvilkår samt en attraktiv bonusordning.

Vi holder til på Københavns Hovedbanegård, og til trods for en til tider hektisk hverdag er vores arbejdsmiljø meget informelt og præget af gode kollegaer, som sætte pris på et godt humør og god humor. 

Løn: op til 30.000 kr. om måneden afhængig af tidligere erfaring og kvalifikationer.

Er du interesseret? Hvis du er interesseret så send os en mail-ansøgning sammen med dit CV (vedhæftede filer SKAL være i pdf-format) til tavex@tavex.dk.

Bemærk! Ansøgninger i Word-format kan ikke modtages via vores IT-system.

Skriv "Ansøgning 2020" i emnefeltet. Vi indkalder løbende kandidater til samtale. 

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Isabella Omari på +45 33 12 09 07.

Du kan læse mere om tavex på: http://www.tavex.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig

TAVEX A/SKøbenhavn V2020-02-23T00:00:002020-03-22T00:00:00
330189351Blue City København søger ny butiksassistentRobot Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge! Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept. Intelligent købmandskab er en livsstil Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil - deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. Store-Trader Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til: Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken. Regelmæssig betjening af kunder i den butik. Test af elektronik. Pakning af onlineordrer. Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver. Om dig Til gengæld forventer vi også følgende af dig: Du er moden og ansvarsbevidst. Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik. Du kan arbejde selvstændigt. Du kan arbejde hurtigt og under tidspres. Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer. Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum. Du kan arbejde ca. 2 gange i weekenderne om måneden. Tiltrædelse Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt. Yderligere information Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive en mail til job@bluecity.dk Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV ved at trykke Ansøg nedenfor.

Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre!

Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge!

Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept.

 

Intelligent købmandskab er en livsstil 

Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil - deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. 

 

Store-Trader

Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. 

 

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til:

  • Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken.
  • Regelmæssig betjening af kunder i den butik.
  • Test af elektronik.
  • Pakning af onlineordrer.
  • Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver.

 

Om dig

Til gengæld forventer vi også følgende af dig:

  • Du er moden og ansvarsbevidst.
  • Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du kan arbejde hurtigt og under tidspres.
  • Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer.
  • Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum.
  • Du kan arbejde ca. 2 gange i weekenderne om måneden.

 

Tiltrædelse

Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

 

Yderligere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive en mail til job@bluecity.dk

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV ved at trykke "Ansøg" nedenfor.

Blue City - KøbenhavnKøbenhavn V2020-02-20T00:00:002020-03-28T00:00:00
330186284Autoophug/sælger.Robot Hej Vi søger et sælger til vores Autoophugger her i hvidovre, man skal have en del kendskab til biler og resevedele og vi ser helst at man har arbejdet inden for biler som minimun. Lad mig høre fra jer.... Løn og timer efter aftale , men helst fultid.

Hej 

Vi søger et sælger til vores Autoophugger her i hvidovre, man skal have en del kendskab til biler og resevedele og vi ser helst at man har arbejdet inden for biler som minimun.

Lad mig høre fra jer....

Løn og timer efter aftale , men helst fultid.

 

Avedøre Autoophug ApSHvidovre2020-02-19T00:00:002020-03-09T00:00:00
330183775SALGSSUPPORT - BUTIKRobot Bahne i Shoppen i Aalborg søger en dygtig og erfaren medarbejder som salgssupport snarest muligt. Stillingen er berammet til 37 timer om ugen. Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte supplering af boligvarer, behandling af reklamationer, fakturakontrol, vareoptælling og opfyldning af varer, ligesom du får ansvaret for varemodtagelsen. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring med både butiksarbejde, lagerarbejde og løbende disponering af varer. Du har gode IT-kvalifikationer, er ordensmenneske og god til at samarbejde. Du kender vigtigheden af orden og systematik og forstår at arbejde struktureret. Herudover er du humørfyldt og indstillet på at være en del af et positivt arbejdsklima. Du bliver en del af salgsteamet i perioder, selvom det ikke bliver din primære opgave. Du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus. Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed. Skriftlig ansøgning CV (Word PDF gerne med foto) mærket SALGSSUPPORT sendes pr. mail til job@bahne.dk. Af hensyn til GDPR (Persondataforordningen) skal du ikke oplyse dit fulde CPR.nr. Din ansøgning vil efter ansættelsens afslutning blive slettet i vores system. Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Vi kalder til samtale løbende, og såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side. Aalborg, Shoppen, Vandmanden 5A, 9200 Aalborg SV Bahne er en kapitalkæde med 21 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk. Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier: Keep it Simple, Teamwork, rlighed, Præstation og Glæde.

 

Bahne i Shoppen i Aalborg søger en dygtig og erfaren medarbejder som salgssupport snarest muligt. Stillingen er berammet til 37 timer om ugen.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte supplering af boligvarer, behandling af reklamationer, fakturakontrol, vareoptælling og opfyldning af varer, ligesom du får ansvaret for varemodtagelsen. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring med både butiksarbejde, lagerarbejde og løbende disponering af varer.

 

Du har gode IT-kvalifikationer, er ordensmenneske og god til at samarbejde. Du kender vigtigheden af orden og systematik og forstår at arbejde struktureret. Herudover er du humørfyldt og indstillet på at være en del af et positivt arbejdsklima. Du bliver en del af salgsteamet i perioder, selvom det ikke bliver din primære opgave.

 

Du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus.

 

Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed.

 

Skriftlig ansøgning + CV (Word/PDF – gerne med foto) mærket ”SALGSSUPPORT” sendes pr. mail til job@bahne.dk. Af hensyn til GDPR (Persondataforordningen) skal du ikke oplyse dit fulde CPR.nr. Din ansøgning vil efter ansættelsens afslutning blive slettet i vores system.

 

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Vi kalder til samtale løbende, og såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side.

 

Aalborg, Shoppen, Vandmanden 5A, 9200 Aalborg SV

 

Bahne er en kapitalkæde med 21 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.  Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Keep it Simple, Teamwork, Ærlighed, Præstation og Glæde.

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping CenterKøbenhavn V2020-02-18T00:00:002020-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Kiosken ApS

København S
(Attention: You need to be absolutely fluent in danish to apply for the job.) Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24...
Indrykket:18. februar 2020

Valutaekspedient - Er du interesseret i valuta og guld ?

TAVEX A/S

København V
Har du lyst til at arbejde med salg og køb af ædelmetaller? Kan du lide at have kontakt med mennesker? Har du lyst til at arbejde i en international virksomhed? Er du god til at have mange bolde i luften? Hvis du kan nikke genkendende til overståend...
Indrykket:23. februar 2020

Blue City København søger ny butiksassistent

Blue City - København

København V
Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning...
Indrykket:20. februar 2020

Autoophug/sælger.

Avedøre Autoophug ApS

Hvidovre
Hej Vi søger et sælger til vores Autoophugger her i hvidovre, man skal have en del kendskab til biler og resevedele og vi ser helst at man har arbejdet inden for biler som minimun. Lad mig høre fra jer.... Løn og timer efter aftale , men helst fulti...
Indrykket:19. februar 2020

SALGSSUPPORT - BUTIK

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center

København V
Bahne i Shoppen i Aalborg søger en dygtig og erfaren medarbejder som salgssupport snarest muligt. Stillingen er berammet til 37 timer om ugen. Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte supplering af boligvarer, behandling af reklamationer, fakturakont...
Indrykket:18. februar 2020