Eksportassistent til fødevarevirksomhed i Hirtshals

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PersonaleBørsen søger eksportassistent til international fødevarevirksomhed i Hirtshals.

Der er tale om en 37 timers stilling i 3 måneder med mulighed for efterfølgende fastansættelse. Optimal opstart 1. september 2021.

Vi søger en person, som er struktureret og IT-kyndig, og som indgår i et team med 5 andre medarbejdere i afdelingen. Sammen skal I booke transporter ved forskellige transportører, og det er derfor vigtig man har erfaring med ”vej/road”. Du skal have kommerciel forståelse og gerne en baggrund inden for handel, eksport eller spedition. Det er en fordel, hvis du har erfaring med international logistik og eksportdokumenter.

Om jobbet:

  • Ordrebehandling, fakturering klargøring af transportpapirer, eksport/import papirer samt toldpapirer
  • Salgsback-up opgaver
  • Kontakt til transportører, myndigheder og andre eksterne leverandører
  • Administrative opgaver
  • Ad hoc opgaver

Om dig:

  • Godt kendskab til Butterfly toldsystem og Navision
  • Flydende i dansk og engelsk i både skrift og tale, andre sprog vil være et plus
  • Detaljeorienteret, også når det går stærkt
  • Positiv og åben indstilling
  • Energisk og udadvendt teamplayer
  • Nysgerrig på at lære nyt

Har du lyst til et job som byder på internationalt miljø, åbenhed, humor og godt kollegaskab? Så send en ansøgning til os hurtigst muligt, vi holder løbende samtaler og stillingen er kun åben til den rette kandidat er fundet.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Eksportassistent til fødevarevirksomhed i Hirtshals

PersonaleBørsen søger eksportassistent til international fødevarevirksomhed i Hirtshals.

Der er tale om en 37 timers stilling i 3 måneder med mulighed for efterfølgende fastansættelse. Optimal opstart 1. september 2021.

Vi søger en person, som er struktureret og IT-kyndig, og som indgår i et team med 5 andre medarbejdere i afdelingen. Sammen skal I booke transporter ved forskellige transportører, og det er derfor vigtig man har erfaring med ”vej/road”. Du skal have kommerciel forståelse og gerne en baggrund inden for handel, eksport eller spedition. Det er en fordel, hvis du har erfaring med international logistik og eksportdokumenter.

Om jobbet:

  • Ordrebehandling, fakturering klargøring af transportpapirer, eksport/import papirer samt toldpapirer
  • Salgsback-up opgaver
  • Kontakt til transportører, myndigheder og andre eksterne leverandører
  • Administrative opgaver
  • Ad hoc opgaver

Om dig:

  • Godt kendskab til Butterfly toldsystem og Navision
  • Flydende i dansk og engelsk i både skrift og tale, andre sprog vil være et plus
  • Detaljeorienteret, også når det går stærkt
  • Positiv og åben indstilling
  • Energisk og udadvendt teamplayer
  • Nysgerrig på at lære nyt

Har du lyst til et job som byder på internationalt miljø, åbenhed, humor og godt kollegaskab? Så send en ansøgning til os hurtigst muligt, vi holder løbende samtaler og stillingen er kun åben til den rette kandidat er fundet.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.