Ekspropriationer i store jernbaneprojekter

Vil du arbejde med ekspropriationer i jernbaneprojekter med stor samfundsmæssig betydning?

Vi søger nye dygtige kolleger til at håndtere ekspropriationer i en længere række anlægsarbejder, for eksempel modernisering af eksisterende jernbanestrækninger samt etablering af nye spor, stationer og broer. Du er med til at udvikle en ny sektion såvel som et nyt kompetencefelt i Banedanmark.

Du bliver en del af Anlægsdivisionen, Banedanmarks byggeherreorganisation, som årligt kører en portefølje på omkring 300 projekter og omsætter for over fire mia. kr.

Mere præcist indgår du i vores nye sektion Arealer, hvor du leverer et vigtigt bidrag til divisionens, og også Banedanmarks, fælles ambition om at levere vores projekter som aftalt.

Dit ansættelsessted er på vores kontor i Fredericia, dog vil der være enkelte rejserejsedage til København.

Stor kompetence inden for ekspropriation

Du arbejder i teams med jernbanefaglige projekteringsledere, hvor din opgave er at identificere og understøtte den professionelle tilgang til ekspropriationer.

Du bliver tilknyttet projekter, hvor det er din opgave at hjælpe med at finde frem til de rigtige løsninger i projektet gennem dialog med projektet og interessenterne.

Banedanmark benytter sig af eksterne rådgiver til at udarbejde selve ekspropriationsmaterialet, og du får derved et tæt samarbejde med rådgivere vedrørende slutproduktet.

Hjælp på tværs af mange projekter

Du har en uddannelse som landinspektør, jurist eller lignende, som du måske har suppleret med erfaring og viden fra anlægsbranchen. Du kan selvstændigt rådgive og forhandle frivillige aftaler, du har kendskab til forretningsgangen hos Kommissarius ved Statens Ekspropriationer, og du har erfaring med at håndtere og styre ekspropriationsprocessen for forskellige slags projekter.

Du trives med at håndtere flere sideløbende opgaver, er god til at planlægge og går forrest for at løse problemer. Det er vigtigt, at du har tværfaglig forståelse og arbejder godt selvstændigt.

Du har nemt ved at samarbejde med andre mennesker. Dine gode kommunikationsevner, skriftlige som mundtlige, er afgørende for dine relationer med vores mange interessenter og for, at vi samlet leverer de forventede resultater.

Løn

Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sektionschef for Arealer, Anne Birgitte Hansen. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følger instruktionerne.



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045546Phoenix-2042367712019-06-18T00:00:00Ekspropriationer i store jernbaneprojekter Vil du arbejde med ekspropriationer i jernbaneprojekter med stor samfundsmæssig betydning?

Vi søger nye dygtige kolleger til at håndtere ekspropriationer i en længere række anlægsarbejder, for eksempel modernisering af eksisterende jernbanestrækninger samt etablering af nye spor, stationer og broer. Du er med til at udvikle en ny sektion såvel som et nyt kompetencefelt i Banedanmark.

Du bliver en del af Anlægsdivisionen, Banedanmarks byggeherreorganisation, som årligt kører en portefølje på omkring 300 projekter og omsætter for over fire mia. kr.

Mere præcist indgår du i vores nye sektion Arealer, hvor du leverer et vigtigt bidrag til divisionens, og også Banedanmarks, fælles ambition om at levere vores projekter som aftalt.

Dit ansættelsessted er på vores kontor i Fredericia, dog vil der være enkelte rejserejsedage til København.

Stor kompetence inden for ekspropriation

Du arbejder i teams med jernbanefaglige projekteringsledere, hvor din opgave er at identificere og understøtte den professionelle tilgang til ekspropriationer.

Du bliver tilknyttet projekter, hvor det er din opgave at hjælpe med at finde frem til de rigtige løsninger i projektet gennem dialog med projektet og interessenterne.

Banedanmark benytter sig af eksterne rådgiver til at udarbejde selve ekspropriationsmaterialet, og du får derved et tæt samarbejde med rådgivere vedrørende slutproduktet.

Hjælp på tværs af mange projekter

Du har en uddannelse som landinspektør, jurist eller lignende, som du måske har suppleret med erfaring og viden fra anlægsbranchen. Du kan selvstændigt rådgive og forhandle frivillige aftaler, du har kendskab til forretningsgangen hos Kommissarius ved Statens Ekspropriationer, og du har erfaring med at håndtere og styre ekspropriationsprocessen for forskellige slags projekter.

Du trives med at håndtere flere sideløbende opgaver, er god til at planlægge og går forrest for at løse problemer. Det er vigtigt, at du har tværfaglig forståelse og arbejder godt selvstændigt.

Du har nemt ved at samarbejde med andre mennesker. Dine gode kommunikationsevner, skriftlige som mundtlige, er afgørende for dine relationer med vores mange interessenter og for, at vi samlet leverer de forventede resultater.

Løn

Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sektionschef for Arealer, Anne Birgitte Hansen. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følger instruktionerne.


Vil du arbejde med ekspropriationer i jernbaneprojekter med stor samfundsmæssig betydning? Vi søger nye dygtige kolleger til at håndtere ekspropriationer i en længere række anlægsarbejder, for eksempel modernisering af eksisterende jernbanestrækninger samt etablering af nye spor, stationer og broer. Du er med til at udvikle en ny sektion såvel som et nyt kompetencefelt i Banedanmark. Du bliver en del af Anlægsdivisionen, Banedanmarks byggeherreorganisation, som årligt kører en portefølje på omkring 300 projekter og omsætter for over fire mia. kr. Mere præcist indgår du i vores nye sektion Arealer, hvor du leverer et vigtigt bidrag til divisionens, og også Banedanmarks, fælles ambition om at levere vores projekter som aftalt. Dit ansættelsessted er på vores kontor i Fredericia, dog vil der være enkelte rejserejsedage til København. Stor kompetence inden for ekspropriation Du arbejder i teams med jernbanefaglige projekteringsledere, hvor din opgave er at identificere og understøtte den professionelle tilgang til ekspropriationer. Du bliver tilknyttet projekter, hvor det er din opgave at hjælpe med at finde frem til de rigtige løsninger i projektet gennem dialog med projektet og interessenterne. Banedanmark benytter sig af eksterne rådgiver til at udarbejde selve ekspropriationsmaterialet, og du får derved et tæt samarbejde med rådgivere vedrørende slutproduktet. Hjælp på tværs af mange projekter Du har en uddannelse som landinspektør, jurist eller lignende, som du måske har suppleret med erfaring og viden fra anlægsbranchen. Du kan selvstændigt rådgive og forhandle frivillige aftaler, du har kendskab til forretningsgangen hos Kommissarius ved Statens Ekspropriationer, og du har erfaring med at håndtere og styre ekspropriationsprocessen for forskellige slags projekter. Du trives med at håndtere flere sideløbende opgaver, er god til at planlægge og går forrest for at løse problemer. Det er vigtigt, at du har tværfaglig forståelse og arbejder godt selvstændigt. Du har nemt ved at samarbejde med andre mennesker. Dine gode kommunikationsevner, skriftlige som mundtlige, er afgørende for dine relationer med vores mange interessenter og for, at vi samlet leverer de forventede resultater. Løn Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sektionschef for Arealer, Anne Birgitte Hansen. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stilling og følger instruktionerne.11jobnet20423677100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=189862&DepartmentId=21922&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3549230Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 4311Amerika Plads 152100København ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780317JobNet5006637500663710018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20423677https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=20423677https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20423677&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20423677&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse362106772noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330049623KAN DU ORGANISERE FRIVILLIGE FÆLLESSKABER MED HANDLEKRAFT?Robot Brænder du for at organisere fællesskaber og styrke den mangfoldige folkeskole? Og er du god til at omsætte begejstring og engagement til handlekraft? Så læs med her. Brug Folkeskolen søger en medarbejder, der kan organisere handlekraftige fællesskaber, både blandt forældre omkring den enkelte skole, men også mellem forældre på tværs af vores indsatsskoler i København, så forældrebevægelsen for folkeskolen opstår på tværs af skoler. Vi lægger vægt på, at du har kendskab til skoler i udsatte byområder, og interesserer dig for den mangfoldige skole samt hvilken rolle folkeskolen bør have i arbejdet for at skabe chancelighed for alle børn. Dit arbejde vil i høj grad foregå ude på skolerne, og samarbejde med frivillige forældre med børn i den lokale folkeskole over hele København vil være centralt. Derfor er det vigtigt, at du har mulighed for at arbejde på skæve tidspunkter, når forældrene har fri fra arbejde. Vi søger en kollega, der: Er god til at organisere og understøtte lokale og personlige fortællinger Kan motivere, facilitere og skabe resultater med og gennem andre Kan lægge en plan ud fra konklusioner i indsamlet data Er udadvendt, empatisk og god til relationsarbejde Vi tilbyder: Et meningsfyldt arbejde med en alvorlig problemstilling Kontorfællesskab i gode lokaler på Østerbro Fleksible arbejdstider Vi kan tilbyde en fuldtidsstilling, men hører også gerne fra dig, hvis du ønsker deltid, da stillingen kan deles med en anden. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning med CV sendes til job@brugfolkeskolen.dk, med emnet Fast stilling , og skal være os i hænde senest fredag den 9. august kl. 12. Samtaler afholdes i vores kontorlokaler i Sorøgade 6 på Østerbro medio august. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Marianne Kjær på telefon 26189086 mellem kl. 10-12 i ugerne 26, 27 og 32. Du kan læse mere om Brug Folkeskolen på www.brugfolkeskolen.dk. Forældreforeningen Brug Folkeskolens mål er, at folkeskolen er førstevalget for københavnske forældre, og at færre elever skifter skole undervejs. Vi samarbejder med udvalgte folkeskoler om dette mål. De mange aktive forældre på vores indsatsskoler er fundamentet for vores bevægelse, der bestræber sig på at styrke forældrefællesskaber og modvirke social og etnisk opdeling i den københavnske folkeskole.

Brænder du for at organisere fællesskaber og styrke den mangfoldige folkeskole? Og er du god til at omsætte begejstring og engagement til handlekraft? Så læs med her.  

Brug Folkeskolen søger en medarbejder, der kan organisere handlekraftige fællesskaber, både blandt forældre omkring den enkelte skole, men også mellem forældre på tværs af vores indsatsskoler i København, så forældrebevægelsen for folkeskolen opstår på tværs af skoler. 

Vi lægger vægt på, at du har kendskab til skoler i udsatte byområder, og interesserer dig for den mangfoldige skole samt hvilken rolle folkeskolen bør have i arbejdet for at skabe chancelighed for alle børn.  

Dit arbejde vil i høj grad foregå ude på skolerne, og samarbejde med frivillige forældre med børn i den lokale folkeskole over hele København vil være centralt. Derfor er det vigtigt, at du har mulighed for at arbejde på skæve tidspunkter, når forældrene har fri fra arbejde. 

Vi søger en kollega, der: 

  • Er god til at organisere og understøtte lokale og personlige fortællinger
  • Kan motivere, facilitere og skabe resultater med og gennem andre
  • Kan lægge en plan ud fra konklusioner i indsamlet data
  • Er udadvendt, empatisk og god til relationsarbejde 

Vi tilbyder: 

  • Et meningsfyldt arbejde med en alvorlig problemstilling
  • Kontorfællesskab i gode lokaler på Østerbro
  • Fleksible arbejdstider 

Vi kan tilbyde en fuldtidsstilling, men hører også gerne fra dig, hvis du ønsker deltid, da stillingen kan deles med en anden. Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning med CV sendes til job@brugfolkeskolen.dk, med emnet ”Fast stilling”, og skal være os i hænde senest fredag den 9. august kl. 12. Samtaler afholdes i vores kontorlokaler i Sorøgade 6 på Østerbro medio august.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Marianne Kjær på telefon 26189086 mellem kl. 10-12 i ugerne 26, 27 og 32. Du kan læse mere om Brug Folkeskolen på www.brugfolkeskolen.dk.

Forældreforeningen Brug Folkeskolens mål er, at folkeskolen er førstevalget for københavnske forældre, og at færre elever skifter skole undervejs. Vi samarbejder med udvalgte folkeskoler om dette mål.

De mange aktive forældre på vores indsatsskoler er fundamentet for vores bevægelse, der bestræber sig på at styrke forældrefællesskaber og modvirke social og etnisk opdeling i den københavnske folkeskole.

Brug FolkeskolenKøbenhavn Ø2019-06-27T00:00:002019-08-09T00:00:00
330048600Forretningsorienteret projektchef til eksisterende broerRobot Broområdet i MOE er i rivende udvikling med mange spændende projekter og endnu flere større opgaver i pipelinen. Vi søger en erfaren, kompetent og kundeorienteret projektchef, som skal være en central del af videreudviklingen af forretningsområdet inden for eksisterende broer. MOE Broer Vores team af engagerede rådgivere dækker hele spektret inden for brorådgivning og kan løse alle typer af broprojekter nye som eksisterende - i beton, stål, komposit, træ og glasfiber. Afdelingen for Bro Bane består i øjeblikket af 21 medarbejdere. Vi arbejder med alt fra mindre eftersynsopgaver på rør- og vandløbsunderføringer til drift-, vedligeholds, reparations og forstærkningsprojekter på større broanlæg. Vi har igennem en længere årrække haft en stigende ordretilgang af renoveringsopgaver og ønsker at bygge videre på den positive udvikling. Vi vil dække hele palletten af rådgivningskompetencer i relation til eksisterende broer: General- og særeftersyn, monitering og materialeteknologi, bæreevnescreening og -klassificering, forstærkning- og reparationsprojekter samt planlægning og ajourføring af drift- og vedligeholdelsesprogrammer via broforvaltningssystemer. Eksisterende broer skal være en spidskompetence i MOE, og vi søger den rette profil, der kan blive en central del af denne udvikling. I rollen som projektchef får du ansvaret for at hente opgaver ind til afdelingen via opsøgende salg og tilbudsarbejde. I den forbindelse skal du samtidig kunne pleje og udvikle både netværk og kunderelationer. Din profil Du har: minimum 10 års erfaring som broingeniør og solid erfaring som fag- og projektleder på drift- og vedligeholdelses opgaver af eksisterende broer du har gode kommunikative færdigheder samt erfaring med salg og udarbejdelse af tilbud flair for at pleje og udvikle netværk og kunderelationer interesse for forretningsudvikling og blik for udviklingspotentialer den fornødne faglige ballast til at kunne vejlede og udvikle de yngre broingeniører i afdelingen en struktureret og faglig velfunderet tilgang til projekterne gode samarbejdsevner og solid erfaring med at indgå og styre et team af fagligt kompetente medarbejdere et højt energiniveau og er engageret, fleksibel og ansvarsbevidst en positiv indstilling og kan bevare overblikket og roen også i pressede situationer Dine primære arbejdsopgaver vedrørende eksisterende broer Projektleder på større og mindre projekter inden for fagområdet Ansvarlig for egne interne og eksterne kunder Ansvarlig for udarbejdelse af tilbud Medansvarlig for videreudviklingen af forretningsområdet Involveret i strategiarbejde på afdelings- og divisionsniveau Involveret i bemanding af projekter samt rekruttering af medarbejdere inden for fagområdet Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Vi indkalder til samtaler løbende.

Broområdet i MOE er i rivende udvikling med mange spændende projekter og endnu flere større opgaver i pipelinen. Vi søger en erfaren, kompetent og kundeorienteret projektchef, som skal være en central del af videreudviklingen af forretningsområdet inden for eksisterende broer.

MOE | Broer

Vores team af engagerede rådgivere dækker hele spektret inden for brorådgivning og kan løse alle typer af broprojekter – nye som eksisterende - i beton, stål, komposit, træ og glasfiber. Afdelingen for Bro & Bane består i øjeblikket af 21 medarbejdere.

Vi arbejder med alt fra mindre eftersynsopgaver på rør- og vandløbsunderføringer til drift-, vedligeholds, reparations og forstærkningsprojekter på større broanlæg. Vi har igennem en længere årrække haft en stigende ordretilgang af renoveringsopgaver og ønsker at bygge videre på den positive udvikling.

Vi vil dække hele palletten af rådgivningskompetencer i relation til eksisterende broer: General- og særeftersyn, monitering og materialeteknologi, bæreevnescreening og -klassificering, forstærkning- og reparationsprojekter samt planlægning og ajourføring af drift- og vedligeholdelsesprogrammer via broforvaltningssystemer.

Eksisterende broer skal være en spidskompetence i MOE, og vi søger den rette profil, der kan blive en central del af denne udvikling. I rollen som projektchef får du ansvaret for at hente opgaver ind til afdelingen via opsøgende salg og tilbudsarbejde. I den forbindelse skal du samtidig kunne pleje og udvikle både netværk og kunderelationer.

Din profil

Du har:

  • minimum 10 års erfaring som broingeniør og solid erfaring som fag- og projektleder på drift- og vedligeholdelses opgaver af eksisterende broer
  • du har gode kommunikative færdigheder samt erfaring med salg og udarbejdelse af tilbud
  • flair for at pleje og udvikle netværk og kunderelationer
  • interesse for forretningsudvikling og blik for udviklingspotentialer
  • den fornødne faglige ballast til at kunne vejlede og udvikle de yngre broingeniører i afdelingen
  • en struktureret og faglig velfunderet tilgang til projekterne
  • gode samarbejdsevner og solid erfaring med at indgå og styre et team af fagligt kompetente medarbejdere
  • et højt energiniveau og er engageret, fleksibel og ansvarsbevidst
  • en positiv indstilling og kan bevare overblikket og roen også i pressede situationer

Dine primære arbejdsopgaver vedrørende eksisterende broer

  • Projektleder på større og mindre projekter inden for fagområdet
  • Ansvarlig for egne interne og eksterne kunder
  • Ansvarlig for udarbejdelse af tilbud
  • Medansvarlig for videreudviklingen af forretningsområdet
  • Involveret i strategiarbejde på afdelings- og divisionsniveau
  • Involveret i bemanding af projekter samt rekruttering af medarbejdere inden for fagområdet

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Vi indkalder til samtaler løbende.

MOE A/SSøborg2019-06-25T00:00:002019-08-01T00:00:00
330047090Projektleder til Café Blom søges!Robot DepressionsForeningen søger en dynamisk og engageret projektleder, der kan drive og udvikle aktiviteter, økonomi og frivillighed i vores sociale caf , Caf Blom. Om Caf Blom Caf Blom er en social caf for mennesker med depression, angst, bipolar lidelse eller OCD samt pårørende. Vi har ca. 20 engagerede frivillige, der gennem nærvær, samtaler og redskaber understøtter de besøgendes relationer, netværk og recovery med et mål om at bevæge dem i retning af et bedre og mere meningsfyldt liv. I caf en får besøgende mulighed for at skabe kontakt til ligesindede, styrke deres sociale relationer og kompetencer og blive en del af små, meningsfulde fællesskaber, der skaber mulighed for at deltage i samfundets større fællesskaber. Caf Blom ligger på Nørrebro og er åben mandag og onsdag kl. 14-18 samt fredag kl. 15-18. Dertil kommer diverse initiativer fra gæster eller frivillige. Caf Blom drives af DepressionsForeningen, som er en landsdækkende forening, der bl.a. yder hjælp og støtte til mennesker med depression og bipolar lidelse samt pårørende til disse. Ud over Caf Blom tilbyder vi telefonrådgivning, lokale selvhjælpsgrupper, sommerhøjskole, online fora, mv. DepressionsForeningen arbejder med brugerrettede aktiviteter, oplysnings- og kampagneaktiviteter samt fortalervirksomhed med udgangspunkt i vores værdier: fællesskab engagement, saglighed og ligeværd. Timeantal og arbejdssted Der er tale om en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge, der i udgangspunktet er fordelt med ca. 80 på DepressionsForeningens sekretariat i Valby og ca. 20 i Caf Blom på Nørrebro. Denne fordeling kan løbende justeres i dialog med Generalsekretæren. Aften- og weekendarbejde forekommer bl.a. i forbindelse med enkelte åbningsdage, frivilligmøder og -kurser. Vi kan tilbyde Et spændende og meningsfyldt arbejde med ansvar og frihed En alsidig hverdag og gode engagerede frivillige og kollegaer Ledelse af en social caf med 20 frivillige Gode muligheder for at skabe nye spændende aktiviteter i caf en og udvikle caf ens tilbud. Vi forventer, at du: har erfaring med at engagere, motivere, organisere og lede frivillige kan vise relevante eksempler på at du er selvkørende, effektiv, fleksibel og driftssikker har konkrete erfaringer med projektudvikling, -styring og -afrapportering er udadvendt, empatisk, har forståelse for psykisk sårbare samt gode evner for samarbejde og konflikthåndtering er dynamisk og ikke bange for at tage ansvar og løse diverse ad hoc-opgaver. tænker udviklingsorienteret vi vil gerne høre dit bud på fremtiden for Caf Blom Dine arbejdsopgaver: Projektudvikling - tovholder på projekt- og id udvikling i Caf Blom Fundraising til drift, aktiviteter og inventar i Caf Blom Frivilligkoordinering - rekruttering, koordinering, supervision og uddannelse af frivillige Projektstyring - projektlederansvar for den daglige drift, igangsættelse og udførelse af aktiviteter samt kommunikation og synliggørelse af Caf Blom. Løbende evaluering af caf ens virke, herunder undersøgelser blandt gæster og frivillige, samt afrapportering til nærmeste leder og til puljer og fonde. Ansøgning Ansøgningen sendes til job@depressionsforeningen.dk. Mrk. Projektleder . Fristen er den 26. juli 2019 kl 12. Samtaler afholdes d. 29-31. juli, med henblik på ansættelse snarest muligt. Yderligere oplysninger Du kan læse mere om Caf Blom på www.cafeblom.dk, om DepressionsForeningen på www.depressionsforeningen.dk og eller kontakte DepressionsForeningens næstformand på tlf.: 5355 9567 eller frederik@depressionsforeningen.dk.

DepressionsForeningen søger en dynamisk og engageret projektleder, der kan drive og udvikle aktiviteter, økonomi og frivillighed i vores sociale café, Café Blom.

Om Café Blom
Café Blom er en social café for mennesker med depression, angst, bipolar lidelse eller OCD samt pårørende. Vi har ca. 20 engagerede frivillige, der gennem nærvær, samtaler og redskaber understøtter de besøgendes relationer, netværk og recovery med et mål om at bevæge dem i retning af et bedre og mere meningsfyldt liv.

I caféen får besøgende mulighed for at skabe kontakt til ligesindede, styrke deres sociale relationer og kompetencer og blive en del af små, meningsfulde fællesskaber, der skaber mulighed for at deltage i samfundets større fællesskaber. Café Blom ligger på Nørrebro og er åben mandag og onsdag kl. 14-18 samt fredag kl. 15-18. Dertil kommer diverse initiativer fra gæster eller frivillige.

Café Blom drives af DepressionsForeningen, som er en landsdækkende forening, der bl.a. yder hjælp og støtte til mennesker med depression og bipolar lidelse samt pårørende til disse. Ud over Café Blom tilbyder vi telefonrådgivning, lokale selvhjælpsgrupper, sommerhøjskole, online fora, mv.  DepressionsForeningen arbejder med brugerrettede aktiviteter, oplysnings- og kampagneaktiviteter samt fortalervirksomhed med udgangspunkt i vores værdier: fællesskab engagement, saglighed og ligeværd.

Timeantal og arbejdssted
Der er tale om en deltidsstilling på 15-20 timer pr. uge, der i udgangspunktet er fordelt med ca. 80% på DepressionsForeningens sekretariat i Valby og ca. 20% i Café Blom på Nørrebro. Denne fordeling kan løbende justeres i dialog med Generalsekretæren. Aften- og weekendarbejde forekommer bl.a. i forbindelse med enkelte åbningsdage, frivilligmøder og -kurser.

Vi kan tilbyde  

  • Et spændende og meningsfyldt arbejde med ansvar og frihed
  • En alsidig hverdag og gode engagerede frivillige og kollegaer
  • Ledelse af en social café med 20 frivillige
  • Gode muligheder for at skabe nye spændende aktiviteter i caféen og udvikle caféens tilbud.

Vi forventer, at du:

  • har erfaring med at engagere, motivere, organisere og lede frivillige
  • kan vise relevante eksempler på at du er selvkørende, effektiv, fleksibel og driftssikker
  • har konkrete erfaringer med projektudvikling, -styring og -afrapportering
  • er udadvendt, empatisk, har forståelse for psykisk sårbare samt gode evner for samarbejde og konflikthåndtering
  • er dynamisk og ikke bange for at tage ansvar og løse diverse ad hoc-opgaver.
  • tænker udviklingsorienteret – vi vil gerne høre dit bud på fremtiden for Café Blom

Dine arbejdsopgaver:

  • Projektudvikling - tovholder på projekt- og idéudvikling i Café Blom
  • Fundraising til drift, aktiviteter og inventar i Café Blom
  • Frivilligkoordinering - rekruttering, koordinering, supervision og uddannelse af frivillige
  • Projektstyring - projektlederansvar for den daglige drift, igangsættelse og udførelse af aktiviteter samt kommunikation og synliggørelse af Café Blom.
  • Løbende evaluering af caféens virke, herunder undersøgelser blandt gæster og frivillige, samt afrapportering til nærmeste leder og til puljer og fonde.

Ansøgning
Ansøgningen sendes til job@depressionsforeningen.dk. Mrk. ”Projektleder”. Fristen er den 26. juli 2019 kl 12.  Samtaler afholdes d. 29-31. juli, med henblik på ansættelse snarest muligt.

Yderligere oplysninger
Du kan læse mere om Café Blom på www.cafeblom.dk, om DepressionsForeningen på www.depressionsforeningen.dk og/eller kontakte DepressionsForeningens næstformand på tlf.: 5355 9567 eller frederik@depressionsforeningen.dk.

DEPRESSIONSFORENINGENValby2019-06-23T00:00:002019-07-26T00:00:00
330053834Contract Manager til Vinterområdet i VejdirektoratetRobot Vil du være med til at sikre, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem også om vinteren? Har du lyst til at arbejde med projektledelse af udbud, ledelse af kontrakter, kvalitetsledelse og procesledelse? Så er du måske vores nye kollega. Vi tilbyder: Vejdirektoratet arbejder målrettet på en effektiv og sikker trafikafvikling på statens vejnet med fokus på, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem. Vi tilbyder en stilling, hvor du får mulighed for at skabe resultater indenfor vinterområdet. Vi har brug for en kollega med en faglighed, der understøtter alle grene af Contract Management. Du vil indgå i et team, der har ansvaret for alle udbud og indkøb af varer og tjenesteydelser, der er nødvendige for at gennemføre vintertjeneste på statsvejnettet i Danmark. Du får mulighed for at være leveranceleder på nogle af afdelingens ca. 200 kontrakter med leverandører. Du vil også få mulighed for at blive projektleder på forskelligartede udbudsprojekter eller stå i spidsen for kvalitetsopfølgning på indkøb af varer og tjenesteydelser. Din profil: Du har kompetencer og interesse inden for Contract Management, herunder specielt projektledelse, ledelse af udbudsprocesser og leveranceledelse af leverandører. Du har en generel forståelse for virksomhedsprocesser herunder principper for gennemførelse af kvalitetsopfølgning og anvendelsen af LEAN-principper. Du skal være indstillet på en høj grad af dialog og samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere. Vejdirektoratet er en bestillerorganisation, så det er derfor vigtigt, at du har flair for at stille krav til og evaluere produkter fra vores samarbejdspartnere og leverandører. Du har en positiv tilgang til nye opgaver og kan arbejde selvstændigt, analytisk og struktureret. Du er god til at planlægge, dokumentere, formidle og afslutte dine opgaver. Du er kvalitetsbevidst og formår at bevare det store overblik. Du har enten et juridisk eller teknisk udgangspunkt for at udøve Contract Management, projektledelse mm. Din uddannelse er gerne på kandidatniveau. f.eks. som cand.merc.jur., produktionsingeniør eller ingeniør med specialisering inden for byggeledelse eller virksomhedssystemer. Hvis du enten er certificeret inden for udbud, projektledelse eller Contract Management eller ønsker at blive det, er det en fordel. Udover din faglighed lægger vi vægt på, at du er god til at samarbejde i et team der løfter opgaverne i fællesskab. Der er brug for at du er udadvendt og trives i en travl hverdag. Du har som udgangspunkt mere end to års erfaring, gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt og har et gyldigt kørekort (kategori B) samt er ikke ryger. Vintertrafik: I afdelingen Vintertrafik er vi 30 engagerede medarbejdere, der har ansvaret for vintertjenesten på statens veje i hele landet. Afdelingen er inddelt i tre teams, hvor den ledige stilling er en del af Team Entrepriser. 12 vintervagter sidder i en døgnbemandet vagtcentral 7 måneder om året. Den opslåede stilling indgår ikke i vagtberedskabet. Du bliver samtidig en del af et fagligt miljø i Aalborg, hvor vi i alt er ca. 60 medarbejdere fra forskellige afdelinger i Vejdirektoratet. Vi har et højt fagligt niveau og en dagligdag, der er præget af en uformel atmosfære, et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer og godt humør. Værdier, der præger vores arbejde og samarbejde i hverdagen, er engagement, kompetence, samarbejde, kreativitet og troværdighed. Vi har flekstid, gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt stor indflydelse på egen arbejdsdag og opgaveløsning. Da Vejdirektoratet har tjenestesteder og opgaver i hele landet, kan du forvente rejseaktivitet i begrænset omfang. Dine løn- og ansættelsesvilkår: Der er tale om en fastansættelse normeret til 37 timer om ugen. Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Din stillingbetegnelse er entrepriseleder. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Aalborg, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Øst i afdelingen Vintertrafik. Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Peter Risegaard Jakobsen på 7244 2010 2527 3477 eller leveranceleder Maja Rørbæk Mathiasen på 7244 2017. Er du interesseret? Send din ansøgning senest torsdag den 8. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 22. august 2019 og stillingen ønskes besat 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.Vil du være med til at sikre, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem – også om vinteren? Har du lyst til at arbejde med projektledelse af udbud, ledelse af kontrakter, kvalitetsledelse og procesledelse? Så er du måske vores nye kollega.



Vi tilbyder: Vejdirektoratet arbejder målrettet på en effektiv og sikker trafikafvikling på statens vejnet med fokus på, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem. Vi tilbyder en stilling, hvor du får mulighed for at skabe resultater indenfor vinterområdet.

Vi har brug for en kollega med en faglighed, der understøtter alle grene af Contract Management. Du vil indgå i et team, der har ansvaret for alle udbud og indkøb af varer og tjenesteydelser, der er nødvendige for at gennemføre vintertjeneste på statsvejnettet i Danmark.

Du får mulighed for at være leveranceleder på nogle af afdelingens ca. 200 kontrakter med leverandører. Du vil også få mulighed for at blive projektleder på forskelligartede udbudsprojekter eller stå i spidsen for kvalitetsopfølgning på indkøb af varer og tjenesteydelser.

Din profil: Du har kompetencer og interesse inden for Contract Management, herunder specielt projektledelse, ledelse af udbudsprocesser og leveranceledelse af leverandører. Du har en generel forståelse for virksomhedsprocesser herunder principper for gennemførelse af kvalitetsopfølgning og anvendelsen af LEAN-principper. Du skal være indstillet på en høj grad af dialog og samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.

Vejdirektoratet er en bestillerorganisation, så det er derfor vigtigt, at du har flair for at stille krav til og evaluere produkter fra vores samarbejdspartnere og leverandører. Du har en positiv tilgang til nye opgaver og kan arbejde selvstændigt, analytisk og struktureret. Du er god til at planlægge, dokumentere, formidle og afslutte dine opgaver. Du er kvalitetsbevidst og formår at bevare det store overblik.

Du har enten et juridisk eller teknisk udgangspunkt for at udøve Contract Management, projektledelse mm. Din uddannelse er gerne på kandidatniveau. f.eks. som cand.merc.jur., produktionsingeniør eller ingeniør med specialisering inden for byggeledelse eller virksomhedssystemer. Hvis du enten er certificeret inden for udbud, projektledelse eller Contract Management eller ønsker at blive det, er det en fordel.

Udover din faglighed lægger vi vægt på, at du er god til at samarbejde i et team der løfter opgaverne i fællesskab. Der er brug for at du er udadvendt og trives i en travl hverdag.

Du har som udgangspunkt mere end to års erfaring, gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt og har et gyldigt kørekort (kategori B) samt er ikke ryger.

Vintertrafik: I afdelingen Vintertrafik er vi 30 engagerede medarbejdere, der har ansvaret for vintertjenesten på statens veje i hele landet. Afdelingen er inddelt i tre teams, hvor den ledige stilling er en del af Team Entrepriser. 12 vintervagter sidder i en døgnbemandet vagtcentral 7 måneder om året. Den opslåede stilling indgår ikke i vagtberedskabet.

Du bliver samtidig en del af et fagligt miljø i Aalborg, hvor vi i alt er ca. 60 medarbejdere fra forskellige afdelinger i Vejdirektoratet. Vi har et højt fagligt niveau og en dagligdag, der er præget af en uformel atmosfære, et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer og godt humør. Værdier, der præger vores arbejde og samarbejde i hverdagen, er engagement, kompetence, samarbejde, kreativitet og troværdighed.

Vi har flekstid, gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt stor indflydelse på egen arbejdsdag og opgaveløsning. Da Vejdirektoratet har tjenestesteder og opgaver i hele landet, kan du forvente rejseaktivitet i begrænset omfang.

Dine løn- og ansættelsesvilkår: Der er tale om en fastansættelse normeret til 37 timer om ugen. Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Din stillingbetegnelse er entrepriseleder.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Aalborg, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Øst i afdelingen Vintertrafik.

Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Peter Risegaard Jakobsen på 7244 2010 / 2527 3477 eller leveranceleder Maja Rørbæk Mathiasen på 7244 2017.

Er du interesseret?

Send din ansøgning senest torsdag den 8. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 22. august 2019 og stillingen ønskes besat 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.

Vejdirektoratet - KøbenhavnKøbenhavn V2019-07-04T00:00:002019-08-08T00:00:00
330053004Projektleder med IT- forretningsmæssige kompetencerRobot Har du erfaringer med at arbejde med projekter i krydsfeltet mellem IT og forretning? Og giver det værdi for dig at bidrage til udvikling og etablering af datadrevne beslutningsgrundlag, der har betydning for punktligheden? Så kan det være at stillingen er noget for dig. Som vores nye projektleder bliver du inddraget i at bidrage til udvikling og etablering af datadrevne beslutningsgrundlag, der har betydning for punktligheden. Din opgave bliver at sikre fokus på forretningsudviklingen, herunder løbende at sikre forretningsmæssig værdi af projekter rettet mod Banedanmarks muligheder for at kunne forudsige og rapportere på punktligheden. Du vil blive tilknyttet projekter der involverer flere IT-platforme og applikationssystemer, og forskellige typer af dataudveksling af punktligheds-data. Projekterne udføres i tæt samarbejde med ledelsen og kollegaer på tværs af Banedanmark og ofte eksterne parter. Der kan være tale om implementering af ny teknologi, hvor brugerinvolvering og en god forankring er afgørende for, at løsningen fungerer i hverdagen. Du bliver en del af et team på 9 medarbejdere. Vi bruger hinanden som sparringspartnere, og vi prioriterer tid til løbende udvikling af teamets kompetencer og ydelser. Vi er fagligt engagerede, og vi løser vores opgaver gennem en uhøjtidelig omgangstone og med plads til at involvere os i hinanden. Flair for IT-forretningsprojekter og forandringsledelse Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har erfaring i rollen som projektleder, herunder i IT forretningsprojekter, og at du succesfuldt har gennemført projekter med et stort forandringselement. Som person er du handlekraftig og ikke bange for at udfordre og stille spørgsmål samtidig med at du udviser en høj grad af indlevelse og forståelse for andre mennesker. Du trives med at samarbejde med forskellige faggrupper og du sætter en ære i at levere resultater til tiden og i høj kvalitet. Du kan arbejde selvstændigt og er samtidig en god teamplayer. Du gennemfører projekterne fra start til slut med de mange projektaktiviteter, der hører under god projektledelse. Du følger op på alle leverancer undervejs, kommunikerer med projektets interessenter og sikrer projektets overdragelse til drift. Vi kan tilbyde et job, hvor du kan bidrage til Danmarks grønne omstilling og forbedrede muligheder for kollektiv transport, og hvor du kan udleve dine faglige ambitioner. Du får arbejdssted i Trafiktårnet ved Fisketorvet i København. Løn Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt Stella Marta Jónsdóttir. Send os din ansøgning og CV snarest, da vi vurderer ansøgninger løbende.Har du erfaringer med at arbejde med projekter i krydsfeltet mellem IT og forretning? Og giver det værdi for dig at bidrage til udvikling og etablering af datadrevne beslutningsgrundlag, der har betydning for punktligheden?


Så kan det være at stillingen er noget for dig. Som vores nye projektleder bliver du inddraget i at bidrage til udvikling og etablering af datadrevne beslutningsgrundlag, der har betydning for punktligheden. Din opgave bliver at sikre fokus på forretningsudviklingen, herunder løbende at sikre forretningsmæssig værdi af projekter rettet mod Banedanmarks muligheder for at kunne forudsige og rapportere på punktligheden.

Du vil blive tilknyttet projekter der involverer flere IT-platforme og applikationssystemer, og forskellige typer af dataudveksling af punktligheds-data. Projekterne udføres i tæt samarbejde med ledelsen og kollegaer på tværs af Banedanmark og ofte eksterne parter. Der kan være tale om implementering af ny teknologi, hvor brugerinvolvering og en god forankring er afgørende for, at løsningen fungerer i hverdagen.

Du bliver en del af et team på 9 medarbejdere. Vi bruger hinanden som sparringspartnere, og vi prioriterer tid til løbende udvikling af teamets kompetencer og ydelser. Vi er fagligt engagerede, og vi løser vores opgaver gennem en uhøjtidelig omgangstone og med plads til at involvere os i hinanden.


Flair for IT-forretningsprojekter og forandringsledelse
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har erfaring i rollen som projektleder, herunder i IT forretningsprojekter, og at du succesfuldt har gennemført projekter med et stort forandringselement.

Som person er du handlekraftig og ikke bange for at udfordre og stille spørgsmål – samtidig med at du udviser en høj grad af indlevelse og forståelse for andre mennesker. Du trives med at samarbejde med forskellige faggrupper og du sætter en ære i at levere resultater til tiden og i høj kvalitet. Du kan arbejde selvstændigt og er samtidig en god teamplayer.

Du gennemfører projekterne fra start til slut med de mange projektaktiviteter, der hører under god projektledelse. Du følger op på alle leverancer undervejs, kommunikerer med projektets interessenter og sikrer projektets overdragelse til drift.


Vi kan tilbyde et job, hvor du kan bidrage til Danmarks grønne omstilling og forbedrede muligheder for kollektiv transport, og hvor du kan udleve dine faglige ambitioner.

Du får arbejdssted i Trafiktårnet ved Fisketorvet i København.

Løn
Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt Stella Marta Jónsdóttir. Send os din ansøgning og CV snarest, da vi vurderer ansøgninger løbende.

Banedanmark, Trafiktårn Øst, Carsten Niebuhrs Gade 49København V2019-07-02T00:00:002019-08-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

KAN DU ORGANISERE FRIVILLIGE FÆLLESSKABER MED HANDLEKRAFT?

Brug Folkeskolen

København Ø
Brænder du for at organisere fællesskaber og styrke den mangfoldige folkeskole? Og er du god til at omsætte begejstring og engagement til handlekraft? Så læs med her. Brug Folkeskolen søger en medarbejder, der kan organisere handlekraftige fællesska...
Indrykket:27. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Forretningsorienteret projektchef til eksisterende broer

MOE A/S

Søborg
Broområdet i MOE er i rivende udvikling med mange spændende projekter og endnu flere større opgaver i pipelinen. Vi søger en erfaren, kompetent og kundeorienteret projektchef, som skal være en central del af videreudviklingen af forretningsområdet i...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Projektleder til Café Blom søges!

DEPRESSIONSFORENINGEN

Valby
DepressionsForeningen søger en dynamisk og engageret projektleder, der kan drive og udvikle aktiviteter, økonomi og frivillighed i vores sociale caf , Caf Blom. Om Caf Blom Caf Blom er en social caf for mennesker med depression, angst, bipolar lidel...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Contract Manager til Vinterområdet i Vejdirektoratet

Vejdirektoratet - København

København V
Vil du være med til at sikre, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem også om vinteren? Har du lyst til at arbejde med projektledelse af udbud, ledelse af kontrakter, kvalitetsledelse og procesledelse? Så er du måske vores nye kollega. Vi tilby...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Projektleder med IT- forretningsmæssige kompetencer

Banedanmark, Trafiktårn Øst, Carsten Niebuhrs Gade 49

København V
Har du erfaringer med at arbejde med projekter i krydsfeltet mellem IT og forretning? Og giver det værdi for dig at bidrage til udvikling og etablering af datadrevne beslutningsgrundlag, der har betydning for punktligheden? Så kan det være at stilli...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019