Ekstern lektor SDU Slagelse

Ekstern lektor ved Institut for Marketing & Management

Ved Institut for Marketing & Management på Syddansk Universitet i Slagelse er en eller flere stillinger som ekstern lektor ledige pr. 15. august 2019.

Stillingerne indebærer varetagelse af undervisning inden for et eller flere af emnerne: Performancemåling og evaluering, Organisation, Ledelsesteori samt vejledning af bachelorprojekter på HA-uddannelsen.

Tjenestestedet vil være Slagelse.

Undervisning, vejledning og eksamination skal ske i samarbejde med instituttets forskere. Der er tale om et begrænset antal timer pr. semester.

Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester. Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester.

Stillingerne er tidsbegrænsede, og ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse.

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til forskningsgruppeleder Ulrik Wagner på telefon 65509163 eller på mail uw@sdu.dk.

Yderligere oplysninger om ansættelsesvilkår, kontrakt og administrative spørgsmål kan fås ved henvendelse til sekretær Jette Risom jtbr@sdu.dk, tlf.: 65509126.

Kvalifikationskrav:
Ansættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Det bedes fremgå af ansøgningen, hvilke emner der søges på.

Stillingerne skal søges via SDU Job - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger.

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.

Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015292Phoenix-245905fe12019-05-02T00:00:00Ekstern lektor SDU Slagelse

Ekstern lektor ved Institut for Marketing & Management

Ved Institut for Marketing & Management på Syddansk Universitet i Slagelse er en eller flere stillinger som ekstern lektor ledige pr. 15. august 2019.

Stillingerne indebærer varetagelse af undervisning inden for et eller flere af emnerne: Performancemåling og evaluering, Organisation, Ledelsesteori samt vejledning af bachelorprojekter på HA-uddannelsen.

Tjenestestedet vil være Slagelse.

Undervisning, vejledning og eksamination skal ske i samarbejde med instituttets forskere. Der er tale om et begrænset antal timer pr. semester.

Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester. Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester.

Stillingerne er tidsbegrænsede, og ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse.

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til forskningsgruppeleder Ulrik Wagner på telefon 65509163 eller på mail uw@sdu.dk.

Yderligere oplysninger om ansættelsesvilkår, kontrakt og administrative spørgsmål kan fås ved henvendelse til sekretær Jette Risom jtbr@sdu.dk, tlf.: 65509126.

Kvalifikationskrav:
Ansættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Det bedes fremgå af ansøgningen, hvilke emner der søges på.

Stillingerne skal søges via SDU Job - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger.

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.

Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ekstern lektor ved Institut for Marketing ManagementVed Institut for Marketing Management på Syddansk Universitet i Slagelse er en eller flere stillinger som ekstern lektor ledige pr. 15. august 2019. Stillingerne indebærer varetagelse af undervisning inden for et eller flere af emnerne: Performancemåling og evaluering, Organisation, Ledelsesteori samt vejledning af bachelorprojekter på HA-uddannelsen. Tjenestestedet vil være Slagelse. Undervisning, vejledning og eksamination skal ske i samarbejde med instituttets forskere. Der er tale om et begrænset antal timer pr. semester. Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester. Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester. Stillingerne er tidsbegrænsede, og ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse. Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til forskningsgruppeleder Ulrik Wagner på telefon 65509163 eller på mail uw@sdu.dk. Yderligere oplysninger om ansættelsesvilkår, kontrakt og administrative spørgsmål kan fås ved henvendelse til sekretær Jette Risom jtbr@sdu.dk, tlf.: 65509126.Kvalifikationskrav:Ansættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget. Det bedes fremgå af ansøgningen, hvilke emner der søges på.Stillingerne skal søges via SDU Job - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger.Ansøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU.Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.Frigørelsesattest udstedes.Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnet245905fe100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10427370EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3518308Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense MDKDanmark0
uw@sam.sdu.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset752762JobNet4982119498211910002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=245905fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=245905fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=245905fe&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=245905fe&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/20.jpgSom Ekstern lektor hos Syddansk Universitet bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933613Ekstern lektor9Undervisning og pædagogik361658781Ulrikuw@sam.sdu.dkDKDanmarkDKDanmark330006794Ekstern lektor i skatteretRobot Ved Juridisk Institut, Syddansk Universitet, og med tjenestested i Odense, vil et eksternt lektorat indenfor skatteret være ledigt til besættelse den 1. september 2019.Den eksterne lektor skal i samarbejde med instituttets skatteretsforskere varetage undervisning, eksamensarbejde og eventuel vejledning i skatteret på cand.jur. og cand.merc.jur. uddannelserne. Opgaverne vil blive aftalt fra semester til semester. Instituttet varetager undervisning på både heltids- og deltidsuddannelsen i jura, og ansøger skal derfor være indstillet på at kunne indgå i undervisningen både på hverdage og lørdage. Det vil være en fordel, at ansøgeren har erfaring med undervisning eller anden formidling af skatteret.Yderligere oplysninger om stillingen, den juridiske forskning og undervisning ved Syddansk Universitet kan fås på internetadressen: www.sdu.dk sam eller ved henvendelse til lektor ph.d. Jane Ferniss på jfe@sam.sdu.dk eller 6550 3442.Ansøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU.Ansættelsesperioden vil være for perioden 1. september 2019 til 31. august 2020 med mulighed for forlængelse.Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.Frigørelsesattest udstedes.Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ved Juridisk Institut, Syddansk Universitet, og med tjenestested i Odense, vil et eksternt lektorat indenfor skatteret være ledigt til besættelse den 1. september 2019.

Den eksterne lektor skal i samarbejde med instituttets skatteretsforskere varetage undervisning, eksamensarbejde og eventuel vejledning i skatteret på cand.jur. og cand.merc.jur. uddannelserne.

Opgaverne vil blive aftalt fra semester til semester. Instituttet varetager undervisning på både heltids- og deltidsuddannelsen i jura, og ansøger skal derfor være indstillet på at kunne indgå i undervisningen både på hverdage og lørdage. Det vil være en fordel, at ansøgeren har erfaring med undervisning eller anden formidling af skatteret.

Yderligere oplysninger om stillingen, den juridiske forskning og undervisning ved Syddansk Universitet kan fås på internetadressen: www.sdu.dk/sam eller ved henvendelse til lektor ph.d. Jane Ferniss på jfe@sam.sdu.dk eller 6550 3442.

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden vil være for perioden 1. september 2019 til 31. august 2020 med mulighed for forlængelse.

Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-04-12T00:00:002019-05-31T00:00:00
330015786Ekstern lektor ved Institut for Marketing & ManagementRobot Ekstern lektor ved Institut for Marketing ManagementVed Institut for Marketing Management, Syddansk Universitet, er en eller flere stillinger som ekstern lektor ledige pr. 15. august 2019. Stillingerne indebærer varetagelse af undervisning og eller vejledning inden for et eller flere af emnerne: Strategisk ledelse, innovationsledelse, ledelsesmæssige perspektiver på digitalisering og big data samt projekt- og porteføljeledelse. Undervisningen foregår primært på bachelor- og kandidatuddannelsen, men kan også være på master og HD.Tjenestestedet vil være Odense.Undervisning, vejledning og eksamination skal ske i samarbejde med instituttets forskere. Der er tale om et begrænset antal timer pr. semester. Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester. Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester. Stillingerne er tidsbegrænsede. Ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse. Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til lektor Anna Lund Jepsen på telefon 65 50 15 11 eller på mail alj@sam.sdu.dk. Yderligere oplysninger om ansættelsesvilkår, kontrakt og administrative spørgsmål kan fås ved henvendelse til sekretær Jette Risom på telefon 65 50 91 26 eller mail jtbr@sdu.dk.Kvalifikationskrav:Ansættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget. Det bedes fremgå af ansøgningen, hvilke emner der søges på.Stillingen skal søges via SDU Job - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger.Ansøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU.Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.Frigørelsesattest udstedes.Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ekstern lektor ved Institut for Marketing & Management

Ved Institut for Marketing & Management, Syddansk Universitet, er en eller flere stillinger som ekstern lektor ledige pr. 15. august 2019.

Stillingerne indebærer varetagelse af undervisning og/eller vejledning inden for et eller flere af emnerne: Strategisk ledelse, innovationsledelse, ledelsesmæssige perspektiver på digitalisering og big data samt projekt- og porteføljeledelse.

Undervisningen foregår primært på bachelor- og kandidatuddannelsen, men kan også være på master og HD.

Tjenestestedet vil være Odense.

Undervisning, vejledning og eksamination skal ske i samarbejde med instituttets forskere. Der er tale om et begrænset antal timer pr. semester.

Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester. Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester.

Stillingerne er tidsbegrænsede. Ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse.

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til lektor Anna Lund Jepsen på telefon 65 50 15 11 eller på mail alj@sam.sdu.dk. 

Yderligere oplysninger om ansættelsesvilkår, kontrakt og administrative spørgsmål kan fås ved henvendelse til sekretær Jette Risom på telefon 65 50 91 26 eller mail jtbr@sdu.dk.

Kvalifikationskrav:
Ansættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Det bedes fremgå af ansøgningen, hvilke emner der søges på.

Stillingen skal søges via SDU Job - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger.

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.

Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-05-02T00:00:002019-06-03T00:00:00
330027547Ekstern lektor med funktion ved Forskningsenheden ved Psykiatri ved Klinisk Institut med ansættelse op til 100 timerRobot Ved Klinisk Institut opslås en stilling som ekstern lektor tilknyttet Forskningsenheden for Psykiatri til besættelse pr. 1. september 2019. Funktionsområde:Forskningsenheden for Psykiatri, Klinisk Institut, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet Ansøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU.Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.Frigørelsesattest udstedes.Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Ved Klinisk Institut opslås en stilling som ekstern lektor tilknyttet Forskningsenheden for Psykiatri til besættelse pr. 1. september 2019.

Funktionsområde:
Forskningsenheden for Psykiatri, Klinisk Institut, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet 

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Syddansk UniversitetOdense C2019-05-20T00:00:002019-06-12T00:00:00
330024071Ambulance Syd søger 2 erfarne og fagligt dygtige undervisereBasic Motiveres du af at arbejde med uddannelsesprocesser og af at skabe undervisning, som både motiverer og fremmer andres virke? Og trives du i et dynamisk miljø, hvor du har rig mulighed for at sætte dit fingeraftryk på uddannelsesområdet? Så kan det være dig, som skal være med til forme og udvikle undervisning i Ambulance Syd de kommende år. Med et fokus på netop at udvikle og skabe en stærkere uddannelsesstyrke har vi i Ambulance Syd valgt at opnormere vores uddannelsesafdeling og søger derfor to undervisere. Om stillingen Du træder ind i en stilling, hvor der er et tæt samarbejde med 5 andre undervisere og én uddannelseskoordinator, som alle refererer til afdelingslederen for Kvalitet & Uddannelse. Du har arbejdssted med udgang fra vores kontor på Lille Tornbjerg Vej i Odense. Den primære opgave er undervisning, hvor du almindeligvis underviser ambulancefagligt personale i forbindelse med introduktionskurser og vedligeholdende uddannelse. Derudover består dine opgaver bl.a. i at koordinere, samt udvikle og udarbejde undervisningsmateriale. Sammen med dine nære kolleger får du ansvar for at sikre undervisning og uddannelse af høj kvalitet. En placering tæt sammen med andre underviserkolleger giver ligeledes rig mulighed for faglig sparring. Stillingen giver mulighed for både faglig og personlig udvikling, som du også selv kan være med til at præge. Hvis du har en ambulancefaglig baggrund, er der tale om en fuldtidsstilling, hvor stillingen vil blive delt mellem undervisning og vagter i den operative tjeneste svarende til ca. 20-25 døgnvagter pr. år udover kørselspraktikforløb. Kommer du med en anden baggrund end ambulancefaglig, tilbyder vi en stilling alene som underviser på 30 timer. Om dig Du har en sundhedsfaglig uddannelse. Du har muligvis præhospital erfaring som ambulanceredder. Vi forventer, at du er en erfaren underviser. Gerne med erfaring fra både undervisning af lægfolk og sundhedsprofessionelle. Det kan være du også er uddannet førstehjælpsinstruktør. Du formår at skabe et lærende og motiverende undervisningsmiljø med fokus på eleven kursistens læring og udvikling. Dine pædagogiske kvalifikationer, kunne være almen voksenpædagogisk grunduddannelse, læreruddannelse, voksenunderviser eller tilsvarende. Du har kendskab til feedback i forbindelse med undervisning og eventuelt simulationstræning. Det vægtes positivt, såfremt du er uddannet facilitator. Du trives med både administrative- og undervisningsopgaver og finder glæde ved at udvikle aktiviteter og materialer til brug i vores undervisningsforløb. Stillingen rummer stor bredde og handlefrihed og derfor krav om selvstændighed. Det er et krav, at du har en meget detaljeorienteret og struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver, samt forstår vigtigheden af teamwork og gensidig fleksibilitet. Du skal være indstillet på at undervise både lægfolk og fagprofessionelle indenfor det præhospitale område. Der kan i et mindre omfang forekomme weekend- og aftenundervisning. Du kommunikerer godt både i skrift og tale på både dansk og engelsk. Du er tillidsvækkende, arbejdsom og kan skabe positive personlige relationer. Du er erfaren bruger af MS Office. Du skal generelt have gode evner indenfor IT, idet at der arbejdes med flere IT-systemer, inklusiv e-læringssystem. Det vægtes positivt, hvis du har erfaring med udarbejdelse af video- og e-learningsmateriale. Vi tilbyder Du tilbydes et spændende og udfordrende job inden for uddannelsesområdet. Du bliver en del af et velfungerende team, som har et tæt samarbejde med mange afdelinger i Ambulance Syd, samt flere eksterne samarbejdspartnere. Du vil få mulighed for selv at præge din dagligdag og være med til at udvikle jobbet. Løn jf. overenskomsten mellem Danske Regioner og det respektive fagforbund, for ambulanceuddannede er dette FOA. Indplacering på grundlønstrin, samt tillæg afhængig af dit uddannelses- og erfaringsniveau. Ansøgning Du kan søge jobbet via nedenstående knap Søg jobbet . Ansøgningsfrist er 7. juni 2019. Ansættelsessamtaler finder forventelig sted i uge 24-25. Tiltrædelse pr. 1. august 2019. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os ved at sende en mail til vores afdelingsleder for Kvalitet og Uddannelse Daniel Wittrock dwittrock@ambulancesyd.dk eller en af vores undervisere på mail: uddannelse@ambulancesyd.dk. Om virksomheden Ambulance Syd er en del Region Syddanmark, som i august 2016 hjemtog opgaven for akut ambulancekørsel og liggende patienttransport. Se mere på vores hjemmeside: www.ambulancesyd.dk. Vi har hovedkontor i Odense, og derudover er vi placeret på 37 stationer som er fordelt i delområderne Fyn, Sønderjylland og Sydvestjylland. Vi har ca. 700 fuldtidsansatte fordelt på ca. 600 ambulancereddere og -elever, ca. 60 sygetransportreddere og ca. 40 medarbejdere i administrationen.
Motiveres du af at arbejde med uddannelsesprocesser og af at skabe undervisning, som både motiverer og fremmer andres virke? Og trives du i et dynamisk miljø, hvor du har rig mulighed for at sætte dit fingeraftryk på uddannelsesområdet? Så kan det være dig, som skal være med til forme og udvikle undervisning i Ambulance Syd de kommende år.  
 
Med et fokus på netop at udvikle og skabe en stærkere uddannelsesstyrke har vi i Ambulance Syd valgt at opnormere vores uddannelsesafdeling og søger derfor to undervisere.   
 
Om stillingen 
Du træder ind i en stilling, hvor der er et tæt samarbejde med 5 andre undervisere og én uddannelseskoordinator, som alle refererer til afdelingslederen for Kvalitet & Uddannelse. Du har arbejdssted med udgang fra vores kontor på Lille Tornbjerg Vej i Odense. 
Den primære opgave er undervisning, hvor du almindeligvis underviser ambulancefagligt personale i forbindelse med introduktionskurser og vedligeholdende uddannelse. Derudover består dine opgaver bl.a. i at koordinere, samt udvikle og udarbejde undervisningsmateriale. Sammen med dine nære kolleger får du ansvar for at sikre undervisning og uddannelse af høj kvalitet. En placering tæt sammen med andre underviserkolleger giver ligeledes rig mulighed for faglig sparring.  
Stillingen giver mulighed for både faglig og personlig udvikling, som du også selv kan være med til at præge.  
Hvis du har en ambulancefaglig baggrund, er der tale om en fuldtidsstilling, hvor stillingen vil blive delt mellem undervisning og vagter i den operative tjeneste svarende til ca. 20-25 døgnvagter pr. år udover kørselspraktikforløb. Kommer du med en anden baggrund end ambulancefaglig, tilbyder vi en stilling alene som underviser på 30 timer. 
 
Om dig 
  • Du har en sundhedsfaglig uddannelse. Du har muligvis præhospital erfaring som ambulanceredder.  
  • Vi forventer, at du er en erfaren underviser. Gerne med erfaring fra både undervisning af lægfolk og sundhedsprofessionelle. Det kan være du også er uddannet førstehjælpsinstruktør. 
  • Du formår at skabe et lærende og motiverende undervisningsmiljø med fokus på eleven/kursistens læring og udvikling. 
  • Dine pædagogiske kvalifikationer, kunne være almen voksenpædagogisk grunduddannelse, læreruddannelse, voksenunderviser eller tilsvarende. 
  • Du har kendskab til feedback i forbindelse med undervisning og eventuelt simulationstræning. Det vægtes positivt, såfremt du er uddannet facilitator. 
  • Du trives med både administrative- og undervisningsopgaver og finder glæde ved at udvikle aktiviteter og materialer til brug i vores undervisningsforløb. 
  • Stillingen rummer stor bredde og handlefrihed og derfor krav om selvstændighed. Det er et krav, at du har en meget detaljeorienteret og struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver, samt forstår vigtigheden af teamwork og gensidig fleksibilitet.  
  • Du skal være indstillet på at undervise både lægfolk og fagprofessionelle indenfor det præhospitale område. Der kan i et mindre omfang forekomme weekend- og aftenundervisning.  
  • Du kommunikerer godt både i skrift og tale på både dansk og engelsk.  Du er tillidsvækkende, arbejdsom og kan skabe positive personlige relationer.  
  • Du er erfaren bruger af MS Office. Du skal generelt have gode evner indenfor IT, idet at der arbejdes med flere IT-systemer, inklusiv e-læringssystem.  
  • Det vægtes positivt, hvis du har erfaring med udarbejdelse af video- og e-learningsmateriale. 
Vi tilbyder 
Du tilbydes et spændende og udfordrende job inden for uddannelsesområdet. Du bliver en del af et velfungerende team, som har et tæt samarbejde med mange afdelinger i Ambulance Syd, samt flere eksterne samarbejdspartnere. Du vil få mulighed for selv at præge din dagligdag og være med til at udvikle jobbet.  
Løn jf. overenskomsten mellem Danske Regioner og det respektive fagforbund, for ambulanceuddannede er dette FOA. Indplacering på grundlønstrin, samt tillæg afhængig af dit uddannelses- og erfaringsniveau. 
 
Ansøgning 
Du kan søge jobbet via nedenstående knap "Søg jobbet". Ansøgningsfrist er 7. juni 2019. Ansættelsessamtaler finder forventelig sted i uge 24-25. Tiltrædelse pr. 1. august 2019. 
 
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os ved at sende en mail til vores afdelingsleder for Kvalitet og Uddannelse Daniel Wittrock dwittrock@ambulancesyd.dk eller en af vores undervisere på mail: uddannelse@ambulancesyd.dk. 
 
Om virksomheden 
Ambulance Syd er en del Region Syddanmark, som i august 2016 hjemtog opgaven for akut ambulancekørsel og liggende patienttransport. Se mere på vores hjemmeside: www.ambulancesyd.dk.  
Vi har hovedkontor i Odense, og derudover er vi placeret på 37 stationer som er fordelt i delområderne Fyn, Sønderjylland og Sydvestjylland. Vi har ca. 700 fuldtidsansatte fordelt på ca. 600 ambulancereddere og -elever, ca. 60 sygetransportreddere og ca. 40 medarbejdere i administrationen. 
ORS/Small/2cf1aa27_logo.pngAmbulance SydOdense SØ2019-05-14T15:00:52.9072019-06-07T00:00:00
330020109Instruktorer til Metode 1 - Videnskabsteori og samfundsvidenskabelig metodeRobot Institut for Statskundskab søger et antal instruktorer til varetagelse af holdundervisning i efteråret 2019 ved Studienævn for Statskundskab, Journalistik, Sociologi og Europæiske studier. Det drejer sig om faget: Metode 1 Hvert øvelseshold omfatter 20-22 konfrontationstimer i efterårssemestret samt forberedelse. Derudover vil instruktorer skulle varetage undervisningsassistance, vejledning og eller feedback, seminardage samt mødes og koordinere med underviser og fagets andre instruktorer. I alt 101-106 timer pr. øvelseshold. Vær opmærksom på, at for instruktorer, der underviser mere end ét øvelseshold i samme fag, vil timetallet for yderligere hold være lavere. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til Camilla Bjarnøe Jensen camillabj@journalism.sdu.dk. Ansøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU. Ansættelsesperioden for en instruktor vil være 1, 2 eller 3 år. Dette kan man få oplyst ved henvendelse på instituttet. Der gøres opmærksom på, at der ikke er noget krav om, at den ansatte har timer hvert semester i ansættelsesperioden. Instruktorer aflønnes i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Studenterundervisernes Landsforbund. Instruktorstillinger kan kun søges af studerende (der skal vedlægges en eksamensudskrift). Ansøgere skal vedlægge et CV, der blandt andet oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Institut for Statskundskab søger et antal instruktorer til varetagelse af holdundervisning i efteråret 2019 ved Studienævn for Statskundskab, Journalistik, Sociologi og Europæiske studier. Det drejer sig om faget:

Metode 1

Hvert øvelseshold omfatter 20-22 konfrontationstimer i efterårssemestret samt forberedelse. Derudover vil instruktorer skulle varetage undervisningsassistance, vejledning og/eller feedback, seminardage samt mødes og koordinere med underviser og fagets andre instruktorer. I alt 101-106 timer pr. øvelseshold.

Vær opmærksom på, at for instruktorer, der underviser mere end ét øvelseshold i samme fag, vil timetallet for yderligere hold være lavere.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til Camilla Bjarnøe Jensen camillabj@journalism.sdu.dk.

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en instruktor vil være 1, 2 eller 3 år. Dette kan man få oplyst ved henvendelse på instituttet.

Der gøres opmærksom på, at der ikke er noget krav om, at den ansatte har timer hvert semester i ansættelsesperioden.

Instruktorer aflønnes i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Studenterundervisernes Landsforbund.

Instruktorstillinger kan kun søges af studerende (der skal vedlægges en eksamensudskrift).

Ansøgere skal vedlægge et CV, der blandt andet oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-05-08T00:00:002019-06-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ekstern lektor i skatteret

Syddansk Universitet

Odense M
Ved Juridisk Institut, Syddansk Universitet, og med tjenestested i Odense, vil et eksternt lektorat indenfor skatteret være ledigt til besættelse den 1. september 2019.Den eksterne lektor skal i samarbejde med instituttets skatteretsforskere varetag...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Ekstern lektor ved Institut for Marketing & Management

Syddansk Universitet

Odense M
Ekstern lektor ved Institut for Marketing ManagementVed Institut for Marketing Management, Syddansk Universitet, er en eller flere stillinger som ekstern lektor ledige pr. 15. august 2019. Stillingerne indebærer varetagelse af undervisning og eller ...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Ekstern lektor med funktion ved Forskningsenheden ved Psykiatri ved Klinisk Institut med ansættelse op til 100 timer

Syddansk Universitet

Odense C
Ved Klinisk Institut opslås en stilling som ekstern lektor tilknyttet Forskningsenheden for Psykiatri til besættelse pr. 1. september 2019. Funktionsområde:Forskningsenheden for Psykiatri, Klinisk Institut, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet Ansøge...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:12. juni 2019

Ambulance Syd søger 2 erfarne og fagligt dygtige undervisere

Ambulance Syd

Odense SØ
Motiveres du af at arbejde med uddannelsesprocesser og af at skabe undervisning, som både motiverer og fremmer andres virke? Og trives du i et dynamisk miljø, hvor du har rig mulighed for at sætte dit fingeraftryk på uddannelsesområdet? Så kan det v...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Instruktorer til Metode 1 - Videnskabsteori og samfundsvidenskabelig metode

Syddansk Universitet

Odense M
Institut for Statskundskab søger et antal instruktorer til varetagelse af holdundervisning i efteråret 2019 ved Studienævn for Statskundskab, Journalistik, Sociologi og Europæiske studier. Det drejer sig om faget: Metode 1 Hvert øvelseshold omfatter...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019