Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ekstern Projektssælger - Celsa Steel Service A/S - Ølstykke

Peeq søger for Celsa Steel Service A/S

Projektsælger

For Celsa Steel Service A/S søger vi nu en dygtig og rutineret Ekstern Projektsælger til salg af komplekse armeringsløsninger.

Har du lyst til at indgå i en uformel organisation af passionerede medarbejdere med stor brancheerfaring, og har du god erfaring med eksternt salg, kombineret med en relevant teknisk baggrund, så er det måske lige dig vi søger:

Ansvarsområder:

  • Salgsansvarlig for udvalgte entreprenørkunder.
  • Salg af komplekse armerings- og tilbehørsprodukter
  • Servicere udvalgte kunder, med projektspecificering, prissætning og koordinering af leverancer.

Arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for daglig kontakt, samt servicering af udvalgte entreprenørkunder.
  • Månedlig kundegennemgang og prisopfølgning, i samarbejde med nærmeste chef.
  • Ugentlig rapportering.
  • Salgsopfølgning.
  • Opstartsmøder og afslutningsmøder.
  • Deltagelse i månedlige sælgermøder, samt CSS-uddannelse.
  • Tilbud og aftaler samt rapportering på selekterede kunder
  • Diverse ad-hoc opgaver.

Om dig:

  • Du er teknisk uddannet som bygningskonstruktør, ingeniør eller lignende.
  • Du har en god og bred teknisk forståelse fra byggebranchen.
  • Du tænder på at følge kunde og projekt fra start til slut.
  • Du har et godt overblik og trives med mange bolde i luften.
  • Du har gennemslagskraft, og du udviser initiativ og selvstændighed.
  • Du kommunikerer godt både på skrift og i tale.
  • Du har gode IT-kundskaber herunder gerne erfaring med AutoCad, Tekla og SAP.

Du tilbydes:

Et spændende og alsidigt job i en "lille butik" som er en del af en international koncern, med gode udviklingsmuligheder både fagligt som personligt. God sparring med virksomhedens Salgschef. God løn efter kvalifikationer.

Om Celsa Steel Service A/S:

Celsa Steel Service A/S tilbyder branchens mest CO2 venlige armeringsstål og er Danmarks førende armeringsleverandør. Beliggende i Ølstykke producerer vi alle typer armering som bøjler, armeringsnet, rullearmering, færdigsvejste bjælker og kurve. Ud fra konstruktionstegninger udfører vi bukkelister og specificerer armeringen. Vores kunder er entreprenører, grossister og betonelementfabrikker.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Ekstern sælger - Celsa".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Vi gør opmærksom på, at der vil blive anvendt både logik og personlighedstest i rekrutteringforløbet.

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329940309Phoenix-4542cc9812019-01-29T00:00:00Ekstern Projektssælger - Celsa Steel Service A/S - Ølstykke

Peeq søger for Celsa Steel Service A/S

Projektsælger

For Celsa Steel Service A/S søger vi nu en dygtig og rutineret Ekstern Projektsælger til salg af komplekse armeringsløsninger.

Har du lyst til at indgå i en uformel organisation af passionerede medarbejdere med stor brancheerfaring, og har du god erfaring med eksternt salg, kombineret med en relevant teknisk baggrund, så er det måske lige dig vi søger:

Ansvarsområder:

  • Salgsansvarlig for udvalgte entreprenørkunder.
  • Salg af komplekse armerings- og tilbehørsprodukter
  • Servicere udvalgte kunder, med projektspecificering, prissætning og koordinering af leverancer.

Arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for daglig kontakt, samt servicering af udvalgte entreprenørkunder.
  • Månedlig kundegennemgang og prisopfølgning, i samarbejde med nærmeste chef.
  • Ugentlig rapportering.
  • Salgsopfølgning.
  • Opstartsmøder og afslutningsmøder.
  • Deltagelse i månedlige sælgermøder, samt CSS-uddannelse.
  • Tilbud og aftaler samt rapportering på selekterede kunder
  • Diverse ad-hoc opgaver.

Om dig:

  • Du er teknisk uddannet som bygningskonstruktør, ingeniør eller lignende.
  • Du har en god og bred teknisk forståelse fra byggebranchen.
  • Du tænder på at følge kunde og projekt fra start til slut.
  • Du har et godt overblik og trives med mange bolde i luften.
  • Du har gennemslagskraft, og du udviser initiativ og selvstændighed.
  • Du kommunikerer godt både på skrift og i tale.
  • Du har gode IT-kundskaber herunder gerne erfaring med AutoCad, Tekla og SAP.

Du tilbydes:

Et spændende og alsidigt job i en "lille butik" som er en del af en international koncern, med gode udviklingsmuligheder både fagligt som personligt. God sparring med virksomhedens Salgschef. God løn efter kvalifikationer.

Om Celsa Steel Service A/S:

Celsa Steel Service A/S tilbyder branchens mest CO2 venlige armeringsstål og er Danmarks førende armeringsleverandør. Beliggende i Ølstykke producerer vi alle typer armering som bøjler, armeringsnet, rullearmering, færdigsvejste bjælker og kurve. Ud fra konstruktionstegninger udfører vi bukkelister og specificerer armeringen. Vores kunder er entreprenører, grossister og betonelementfabrikker.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Ekstern sælger - Celsa".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Vi gør opmærksom på, at der vil blive anvendt både logik og personlighedstest i rekrutteringforløbet.

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 

2019-02-21T12:52:51.153 Peeq søger for Celsa Steel Service A S Projektsælger For Celsa Steel Service A S søger vi nu en dygtig og rutineret Ekstern Projektsælger til salg af komplekse armeringsløsninger. Har du lyst til at indgå i en uformel organisation af passionerede medarbejdere med stor brancheerfaring, og har du god erfaring med eksternt salg, kombineret med en relevant teknisk baggrund, så er det måske lige dig vi søger: Ansvarsområder: Salgsansvarlig for udvalgte entreprenørkunder. Salg af komplekse armerings- og tilbehørsprodukter Servicere udvalgte kunder, med projektspecificering, prissætning og koordinering af leverancer. Arbejdsopgaver: Ansvarlig for daglig kontakt, samt servicering af udvalgte entreprenørkunder. Månedlig kundegennemgang og prisopfølgning, i samarbejde med nærmeste chef. Ugentlig rapportering. Salgsopfølgning. Opstartsmøder og afslutningsmøder. Deltagelse i månedlige sælgermøder, samt CSS-uddannelse. Tilbud og aftaler samt rapportering på selekterede kunder Diverse ad-hoc opgaver. Om dig: Du er teknisk uddannet som bygningskonstruktør, ingeniør eller lignende. Du har en god og bred teknisk forståelse fra byggebranchen. Du tænder på at følge kunde og projekt fra start til slut. Du har et godt overblik og trives med mange bolde i luften. Du har gennemslagskraft, og du udviser initiativ og selvstændighed. Du kommunikerer godt både på skrift og i tale. Du har gode IT-kundskaber herunder gerne erfaring med AutoCad, Tekla og SAP. Du tilbydes: Et spændende og alsidigt job i en lille butik som er en del af en international koncern, med gode udviklingsmuligheder både fagligt som personligt. God sparring med virksomhedens Salgschef. God løn efter kvalifikationer. Om Celsa Steel Service A S: Celsa Steel Service A S tilbyder branchens mest CO2 venlige armeringsstål og er Danmarks førende armeringsleverandør. Beliggende i Ølstykke producerer vi alle typer armering som bøjler, armeringsnet, rullearmering, færdigsvejste bjælker og kurve. Ud fra konstruktionstegninger udfører vi bukkelister og specificerer armeringen. Vores kunder er entreprenører, grossister og betonelementfabrikker. Interesseret?: Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket Ekstern sælger - Celsa . Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk Vi gør opmærksom på, at der vil blive anvendt både logik og personlighedstest i rekrutteringforløbet. Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.11Jobnet4542cc98100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedal3432548PEEQ ApS11Toldbodgade 143650ØlstykkeDKDanmark0helle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent692126JobNet492890949289091000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4542cc98https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4542cc98https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4542cc98&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4542cc98&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonEkstern Projektssælger - Celsa Steel Service A/S - Ølstykke1Dansk3Læse/ tale214203Bygningskonstruktør21Bygge og anlæg360027023Helle Dybdahl-Eriksenhelle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark330108151Erfaren arkitekt / bygningskonstruktør / bygherrerådgiver søges til Ejendomme i Roskilde KommuneBasic Vi har meget travlt og mangler en dygtig og inspirerende kollega, der kan indgå i et af vores ejendoms-teams i Roskilde Kommune. Da en kollega har søgt nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder til et af vores 3 teams, der tager sig af mindre anlægssager, samt drifts- og vedligeholdelsessager. Ejendomme, består af i alt 17 medarbejdere, hvor vedligeholdelsesgruppen er opdelt i 3 teams, der varetager drift og vedligeholdelse af kommunens 500.000 m2 bygninger, samt fungerer som interne bygherrerådgivere for mindre anlægssager. Du skal indgå i et af vedligeholdelsesgruppens teams sammen med teamets 2 øvrige medarbejdere. Vedligeholdelsesgruppen har i det daglige et tæt samarbejde med kommunens serviceorganisation, der også er organiseret i Ejendomme såvel som med rådgivergruppen, der står for gennemførelse af større anlægsprojekter for 100-200 mio. kr. om året. Ejendomme har en stærk miljøprofil og vil i fremtiden gennemføre DGNB certificering af nye byggerier og satser på genbrug af materialer, bl.a. har kommunen pt. eksperimenter i gang med at genbruge beton i samarbejde med entreprenører og forskere. Totaløkonomi og livscyklusanalyser er vigtige arbejdsredskaber i vores arbejde med at skabe de bedste forhold nu og i fremtiden. Kommunen har i 2018 formuleret en ejendomsstrategi, der danner fokus for al planlægning og arbejde i Ejendomme. Erfaring med DGNB vil være en fordel. I forbindelse med kommunens ejendomsstrategi er der behov for at opbygge basale datgrundlag, der skal danne grundlag for den fremtidige strategiske vurdering af vores bygningsmasse. Det er derfor en fordel hvis du har erfaring og interesse for den digitale registrering af bygningsdata og de værktøjer, der skal bruges i den sammenhæng. Vi søger en arkitekt, bygningskonstruktør eller bygningsingeniør med erfaring af vedligeholdelse af bygninger, gerne med projekteringserfaring. Du skal være serviceminded, udadvendt og god til at samarbejde. Du skal være god til at kommunikere i skrift og tale og kunne arbejde under budgetansvar. Vi forventer, at du har kørekort. Der er tjenestebiler til rådighed i arbejdstiden. I forbindelse med ansættelse indhentes straffeattest. Vi forventer: At du har en relevant faglig baggrund og besidder en vis erfaring fra lignende arbejdsområder. At du er god til at samarbejde på tværs og kan kommunikere internt og eksternt. At du kan arbejde selvstændigt og kan påtage dig ansvaret for kvalitet og fremdrift i løsningen af opgaverne. At du kan opstille budgetter og sikre økonomien i løsningerne. At du har flair og interesse for den digitale verden og kender til AutoCad og Revit. At du har lyst og gerne erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation. At du har et godt humør og har lyst til at deltage i afdelingens faglige og sociale liv. Dine hovedopgaver bliver: Vedligehold af kommunens bygningsmasse i et team med 3 andre Rådgivning og samarbejde med brugere og forvaltning Samarbejde med rådgivergruppen Samarbejde med serviceorganisationen Udarbejdning af bygningssyn en gang om året Gennemførelse af mindre anlægsopgaver Vi kan tilbyde: Et spændende selvstændigt job med personlige og faglige udviklingsmuligheder En travl og dynamisk og faglig stærk afdeling med et uhøjtideligt og godt arbejdsmiljø En flok meget engagerede og hjælpsomme kollegaer Yderligere oplysninger: Du er velkommen til at kontakte Finn Hansen 4631 3577, eller ejendomschef Henrik Bendix Olsen 4631 3532. Ansøgningsfrist 11. november 2019 Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 47

Vi har meget travlt og mangler en dygtig og inspirerende kollega, der kan indgå i et af vores ejendoms-teams i Roskilde Kommune. Da en kollega har søgt nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder til et af vores 3 teams, der tager sig af mindre anlægssager, samt drifts- og vedligeholdelsessager.

Ejendomme, består af i alt 17 medarbejdere, hvor vedligeholdelsesgruppen er opdelt i 3 teams, der varetager drift og vedligeholdelse af kommunens 500.000 m2 bygninger, samt fungerer som interne bygherrerådgivere for mindre anlægssager. Du skal indgå i et af vedligeholdelsesgruppens teams sammen med teamets 2 øvrige medarbejdere. Vedligeholdelsesgruppen har i det daglige et tæt samarbejde med kommunens serviceorganisation, der også er organiseret i Ejendomme såvel som med rådgivergruppen, der står for gennemførelse af større anlægsprojekter for 100-200 mio. kr. om året.

Ejendomme har en stærk miljøprofil og vil i fremtiden gennemføre DGNB certificering af nye byggerier og satser på genbrug af materialer, bl.a. har kommunen pt. eksperimenter i gang med at genbruge beton i samarbejde med entreprenører og forskere. Totaløkonomi og livscyklusanalyser er vigtige arbejdsredskaber i vores arbejde med at skabe de bedste forhold nu og i fremtiden. Kommunen har i 2018 formuleret en ejendomsstrategi, der danner fokus for al planlægning og arbejde i Ejendomme. Erfaring med DGNB vil være en fordel.

I forbindelse med kommunens ejendomsstrategi er der behov for at opbygge basale datgrundlag, der skal danne grundlag for den fremtidige strategiske vurdering af vores bygningsmasse. Det er derfor en fordel hvis du har erfaring og interesse for den digitale registrering af bygningsdata og de værktøjer, der skal bruges i den sammenhæng.

Vi søger en arkitekt, bygningskonstruktør eller bygningsingeniør med erfaring af vedligeholdelse af bygninger, gerne med projekteringserfaring. Du skal være serviceminded, udadvendt og god til at samarbejde. Du skal være god til at kommunikere i skrift og tale og kunne arbejde under budgetansvar.

Vi forventer, at du har kørekort. Der er tjenestebiler til rådighed i arbejdstiden.

I forbindelse med ansættelse indhentes straffeattest.

Vi forventer:

  • At du har en relevant faglig baggrund og besidder en vis erfaring fra lignende arbejdsområder.
  • At du er god til at samarbejde på tværs og kan kommunikere internt og eksternt.
  • At du kan arbejde selvstændigt og kan påtage dig ansvaret for kvalitet og fremdrift i løsningen af opgaverne.
  • At du kan opstille budgetter og sikre økonomien i løsningerne.
  • At du har flair og interesse for den digitale verden og kender til AutoCad og Revit.
  • At du har lyst og gerne erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation.
  • At du har et godt humør og har lyst til at deltage i afdelingens faglige og sociale liv.

Dine hovedopgaver bliver:

  • Vedligehold af kommunens bygningsmasse i et team med 3 andre
  • Rådgivning og samarbejde med brugere og forvaltning
  • Samarbejde med rådgivergruppen
  • Samarbejde med serviceorganisationen
  • Udarbejdning af bygningssyn en gang om året
  • Gennemførelse af mindre anlægsopgaver

Vi kan tilbyde:

  • Et spændende selvstændigt job med personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • En travl og dynamisk og faglig stærk afdeling med et uhøjtideligt og godt arbejdsmiljø
  • En flok meget engagerede og hjælpsomme kollegaer

Yderligere oplysninger:

Du er velkommen til at kontakte Finn Hansen 4631 3577, eller ejendomschef Henrik Bendix Olsen 4631 3532.

Ansøgningsfrist 11. november 2019

Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 47

ORS/Small/3fc93cd7_logo.pngRoskilde Kommune - Økonomi og EjendommeRoskilde2019-10-16T17:00:08.2202019-11-11T00:00:00
330110094Arkitekt, bygningskonstruktør, bygningsingeniør el.lign. til Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg i Furesø KommuneBasic Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg i Furesø Kommune søger en arkitekt, bygningskonstruktør, bygningsingeniør el.lign. som bygningsansvarlig for Facilities Management-opgaver, herunder drift og vedligeholdelse af kommunens bygninger og udearealer ved en tredjedel af kommunens ejendomsportefølje.Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg har ansvaret for nybyggeri, ombygning og renovering samt drift og vedligehold af eksempelvis skoler, fritidshjem, daginstitutioner, idrætsanlæg, kulturinstitutioner mv.Ejendomsporteføljen omfatter ca. 190 ejendomme og den samlede ejendomsportefølje er på ca. 240.000 m2. Centret består af ca. 75 medarbejdere og afdelingen Udvikling og Byggeri i centret har 20 engagerede og dygtige medarbejdere, bestående af arkitekter, ingeniører, maskinmestre, bygningskonstruktører m.fl.Om stillingenSom bygningsansvarlig (Key Account Manager) varetager du nedenstående opgaver i et af tre geografiske områder i kommunen, hvor du er i tæt samarbejde med en områdekoordinator for de tekniske servicemedarbejdere og en ansvarlig for de tekniske installationer om de daglige service-, drifts- og vedligeholdelsesopgaver.Din opgave vil være at: Rådgive og vejlede, samt sætte kunder og brugere i centrum til gavn for deres kernefunktioner. Rådgive og vejlede, samt indgå i dialog med de tekniske servicemedarbejdere og brugere på ejendommene om alle Facilities Management opgaver. Foretage bygningssyn og indtastning af aktiviteter i elektronisk vedligeholdelsesprogram. Prioritere afhjælpende og akutte, samt planlagte, drifts- og vedligeholdelsesopgaver. Udarbejde udbudsmateriale og gennemfører licitationer. Udføre vedligeholdelsesopgaver og -projekter. Varetage et tæt samarbejde med anlægsteamet ved nybyggeri og ombygning for at sikre drift og vedligehold fremadrettet i de nye projekter samt sikre en god overdragelse af nybyggerierne til sikker drift. Indgå i en vagtordning. Din opgave er også at varetage bygherrerollen, og du får dermed ansvar for, at dine byggeopgaver og projekter gennemføres til aftalt kvalitet, økonomi og tid.Du kommer til at stå for den overordnede planlægning og styring af opgaverne og projekterne i tæt dialog med rådgivere, bestillere (fagcentre) og øvrige involverede parter.Byggeaktiviteterne i Furesø Kommune stiger markant i disse år sammen med et stigende indbyggertal, hvorfor Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg skal sikre opgave udførelsen og professionalisering af ejendomsområdet.Der er samtidig stort ledelsesmæssigt og politisk fokus på, at Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg leverer tidssvarende byggerier, som understøtter kommunens politikker, eksempelvis arkitekturpolitikken, bæredygtighed, politikker vedr. klimaområdet, BR2020, arbejdsmiljø, sociale klausuler mv. Du vil derfor løbende skulle sørge for dokumentation og afrapportering i organisationen og til det politiske niveau.Vi ser gerne, at den rette kandidat: Besidder lydhørhed overfor interessenters ønsker og behov. Du skal have evnen til at rådgive dem om konsekvenserne heraf. Er helhedstænkende i Facilities Management og fokuserer på synergien på ejendomsområdet og på tværs af brugere og ejendomme. Har erfaring med lignende stillinger, herunder planlægning og styring af et projektforløb. Evner at arbejde selvstændig, og være hjælpsom over for kolleger. Har gode evner til at formidle, er udadvendt og deler gerne læring. Har interesse for at arbejde med administrative opgaver i en politisk styret organisation. Arbejder struktureret med flair for økonomistyring og dokumentation. Har flair for anvendelse af it-programmer. Vi tilbyder et spændende job, hvor du bidrager til at skabe fysiske rammer, der understøtter kommunens aktiviteter og udvikling samt spændende og udfordrende opgaver i en travl og afvekslende hverdag. Vi har engagerede og hjælpsomme kolleger på en arbejdsplads, som har bruger og medarbejder i fokus.Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter principperne for Ny Løn.Ansøgningsfrist er fredag d. 8. november 2019. Stillingen ønskes besat snarest derefter.Yderligere oplysninger om stillingerne kan indhentes hos leder af Udvikling og Byggeri, Erik Justesen på tlf. 7216 5338.Ansættelsessamtaler:Onsdag d. 13. november og fredag d. 15. november 2019.Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg i Furesø Kommune søger en arkitekt, bygningskonstruktør, bygningsingeniør el.lign. som bygningsansvarlig for Facilities Management-opgaver, herunder drift og vedligeholdelse af kommunens bygninger og udearealer ved en tredjedel af kommunens ejendomsportefølje.

Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg har ansvaret for nybyggeri, ombygning og renovering samt drift og vedligehold af eksempelvis skoler, fritidshjem, daginstitutioner, idrætsanlæg, kulturinstitutioner mv.

Ejendomsporteføljen omfatter ca. 190 ejendomme og den samlede ejendomsportefølje er på ca. 240.000 m2. Centret består af ca. 75 medarbejdere og afdelingen Udvikling og Byggeri i centret har 20 engagerede og dygtige medarbejdere, bestående af arkitekter, ingeniører, maskinmestre, bygningskonstruktører m.fl.

Om stillingen
Som bygningsansvarlig (Key Account Manager) varetager du nedenstående opgaver i et af tre geografiske områder i kommunen, hvor du er i tæt samarbejde med en områdekoordinator for de tekniske servicemedarbejdere og en ansvarlig for de tekniske installationer om de daglige service-, drifts- og vedligeholdelsesopgaver.

Din opgave vil være at:
  • Rådgive og vejlede, samt sætte kunder og brugere i centrum til gavn for deres kernefunktioner.
  • Rådgive og vejlede, samt indgå i dialog med de tekniske servicemedarbejdere og brugere på ejendommene om alle Facilities Management opgaver.
  • Foretage bygningssyn og indtastning af aktiviteter i elektronisk vedligeholdelsesprogram.
  • Prioritere afhjælpende og akutte, samt planlagte, drifts- og vedligeholdelsesopgaver.
  • Udarbejde udbudsmateriale og gennemfører licitationer.
  • Udføre vedligeholdelsesopgaver og -projekter.
  • Varetage et tæt samarbejde med anlægsteamet ved nybyggeri og ombygning for at sikre drift og vedligehold fremadrettet i de nye projekter samt sikre en god overdragelse af nybyggerierne til sikker drift.
  • Indgå i en vagtordning.
     
Din opgave er også at varetage bygherrerollen, og du får dermed ansvar for, at dine byggeopgaver og projekter gennemføres til aftalt kvalitet, økonomi og tid.

Du kommer til at stå for den overordnede planlægning og styring af opgaverne og projekterne i tæt dialog med rådgivere, bestillere (fagcentre) og øvrige involverede parter.

Byggeaktiviteterne i Furesø Kommune stiger markant i disse år sammen med et stigende indbyggertal, hvorfor Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg skal sikre opgave udførelsen og professionalisering af ejendomsområdet.

Der er samtidig stort ledelsesmæssigt og politisk fokus på, at Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg leverer tidssvarende byggerier, som understøtter kommunens politikker, eksempelvis arkitekturpolitikken, bæredygtighed, politikker vedr. klimaområdet, BR2020, arbejdsmiljø, sociale klausuler mv. Du vil derfor løbende skulle sørge for dokumentation og afrapportering i organisationen og til det politiske niveau.

Vi ser gerne, at den rette kandidat:
  • Besidder lydhørhed overfor interessenters ønsker og behov. Du skal have evnen til at rådgive dem om konsekvenserne heraf.
  • Er helhedstænkende i Facilities Management og fokuserer på synergien på ejendomsområdet og på tværs af brugere og ejendomme.
  • Har erfaring med lignende stillinger, herunder planlægning og styring af et projektforløb.
  • Evner at arbejde selvstændig, og være hjælpsom over for kolleger.
  • Har gode evner til at formidle, er udadvendt og deler gerne læring.
  • Har interesse for at arbejde med administrative opgaver i en politisk styret organisation.
  • Arbejder struktureret med flair for økonomistyring og dokumentation.
  • Har flair for anvendelse af it-programmer.
     
Vi tilbyder et spændende job, hvor du bidrager til at skabe fysiske rammer, der understøtter kommunens aktiviteter og udvikling samt spændende og udfordrende opgaver i en travl og afvekslende hverdag. Vi har engagerede og hjælpsomme kolleger på en arbejdsplads, som har bruger og medarbejder i fokus.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter principperne for Ny Løn.
Ansøgningsfrist er fredag d. 8. november 2019. Stillingen ønskes besat snarest derefter.
Yderligere oplysninger om stillingerne kan indhentes hos leder af Udvikling og Byggeri, Erik Justesen på tlf. 7216 5338.

Ansættelsessamtaler:
Onsdag d. 13. november og fredag d. 15. november 2019.

 

ORS/Small/cfcd98a6_logo.jpegUdvikling og ByggeriVærløse2019-10-22T10:00:222019-11-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren arkitekt / bygningskonstruktør / bygherrerådgiver søges til Ejendomme i Roskilde Kommune

Roskilde Kommune - Økonomi og Ejendomme

Roskilde
Vi har meget travlt og mangler en dygtig og inspirerende kollega, der kan indgå i et af vores ejendoms-teams i Roskilde Kommune. Da en kollega har søgt nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder til et af vores 3 teams, der tager sig af mindre anl...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:11. november 2019

Arkitekt, bygningskonstruktør, bygningsingeniør el.lign. til Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg i Furesø Kommune

Udvikling og Byggeri

Værløse
Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg i Furesø Kommune søger en arkitekt, bygningskonstruktør, bygningsingeniør el.lign. som bygningsansvarlig for Facilities Management-opgaver, herunder drift og vedligeholdelse af kommunens bygninger og udeareale...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:8. november 2019