Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ekstrovert og engageret personalekonsulent søges til stilling i Kolding

Er du en udadvendt menneskekender som brænder for en selvstændig hverdag med ansvar for ansættelse af pålidelige medarbejdere? Har du talent for screening samt navigerer selvsikkert rundt i de sociale medier? Så er det måske dig, vi mangler! 

Som rekrutteringsbureau har vi brug for en dyb database af kvalificerede CV, som vi kan dykke ned i, når vi skal sende folk ud i felten. Vi søger en, som kan sørge for at vores klientel altid rummer kompetente folk inden for en bred platform af brancher. Det er vigtigt for os, at vi ansætter mødestabile arbejdere, som vi kan stole på. Og det ville være din opgave at sørge for det.

Derfor forventer vi, at du er:

  • Udadvendt og har flair for at snakke med folk både face to face men også elektronisk 
  • Er en menneskekender og derfor i stand til at vurdere, hvilken type person du sidder med
  • Har erfaring inden for screening eller er lærenem og dermed hurtigt kommer ind i det
  • Ideelt set har du styr på de sociale medier, da en del potentielle medarbejdere kan gemme sig her


I en arbejdsdag hos os vil din opgaver bestå i at søge efter nye folk, som vi kan 'putte på lager' eller sende direkte ud i nye stillinger. Du vil arbejde i samarbejde med vores team, men vil have ansvar for egen arbejdsdag. 
Du vil have meget kontakt med mennesker både i form af telefoninterviews og jobsamtaler, og det er derfor vigtigt, at du finder dig godt tilpas i sådanne situationer. 
Dine arbejdstider vil lyde i stil med fra 8:00 til 12:00.

Det kan du forvente af os:

  • En arbejdsuge på 20 timer til en start - med tiden kan der være mulighed for flere timer
  • En løn på omkring 120 kr./timen
  • At blive del af et motiveret hold med højt humør 
  • En selvstændig arbejdsdag med ansvar for egne opgaver


Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte Rikke Mathiasen. Oplysninger findes i kontaktboksen. 
Husk at vedhæft reference nr. 125870


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329999713Phoenix-d73f86a912019-04-03T00:00:00Ekstrovert og engageret personalekonsulent søges til stilling i Kolding

Er du en udadvendt menneskekender som brænder for en selvstændig hverdag med ansvar for ansættelse af pålidelige medarbejdere? Har du talent for screening samt navigerer selvsikkert rundt i de sociale medier? Så er det måske dig, vi mangler! 

Som rekrutteringsbureau har vi brug for en dyb database af kvalificerede CV, som vi kan dykke ned i, når vi skal sende folk ud i felten. Vi søger en, som kan sørge for at vores klientel altid rummer kompetente folk inden for en bred platform af brancher. Det er vigtigt for os, at vi ansætter mødestabile arbejdere, som vi kan stole på. Og det ville være din opgave at sørge for det.

Derfor forventer vi, at du er:

  • Udadvendt og har flair for at snakke med folk både face to face men også elektronisk 
  • Er en menneskekender og derfor i stand til at vurdere, hvilken type person du sidder med
  • Har erfaring inden for screening eller er lærenem og dermed hurtigt kommer ind i det
  • Ideelt set har du styr på de sociale medier, da en del potentielle medarbejdere kan gemme sig her


I en arbejdsdag hos os vil din opgaver bestå i at søge efter nye folk, som vi kan 'putte på lager' eller sende direkte ud i nye stillinger. Du vil arbejde i samarbejde med vores team, men vil have ansvar for egen arbejdsdag. 
Du vil have meget kontakt med mennesker både i form af telefoninterviews og jobsamtaler, og det er derfor vigtigt, at du finder dig godt tilpas i sådanne situationer. 
Dine arbejdstider vil lyde i stil med fra 8:00 til 12:00.

Det kan du forvente af os:

  • En arbejdsuge på 20 timer til en start - med tiden kan der være mulighed for flere timer
  • En løn på omkring 120 kr./timen
  • At blive del af et motiveret hold med højt humør 
  • En selvstændig arbejdsdag med ansvar for egne opgaver


Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte Rikke Mathiasen. Oplysninger findes i kontaktboksen. 
Husk at vedhæft reference nr. 125870

2019-05-20T18:52:15.370 Er du en udadvendt menneskekender som brænder for en selvstændig hverdag med ansvar for ansættelse af pålidelige medarbejdere? Har du talent for screening samt navigerer selvsikkert rundt i de sociale medier? Så er det måske dig, vi mangler! Som rekrutteringsbureau har vi brug for en dyb database af kvalificerede CV, som vi kan dykke ned i, når vi skal sende folk ud i felten. Vi søger en, som kan sørge for at vores klientel altid rummer kompetente folk inden for en bred platform af brancher. Det er vigtigt for os, at vi ansætter mødestabile arbejdere, som vi kan stole på. Og det ville være din opgave at sørge for det.Derfor forventer vi, at du er: Udadvendt og har flair for at snakke med folk både face to face men også elektronisk Er en menneskekender og derfor i stand til at vurdere, hvilken type person du sidder med Har erfaring inden for screening eller er lærenem og dermed hurtigt kommer ind i det Ideelt set har du styr på de sociale medier, da en del potentielle medarbejdere kan gemme sig her I en arbejdsdag hos os vil din opgaver bestå i at søge efter nye folk, som vi kan putte på lager eller sende direkte ud i nye stillinger. Du vil arbejde i samarbejde med vores team, men vil have ansvar for egen arbejdsdag. Du vil have meget kontakt med mennesker både i form af telefoninterviews og jobsamtaler, og det er derfor vigtigt, at du finder dig godt tilpas i sådanne situationer. Dine arbejdstider vil lyde i stil med fra 8:00 til 12:00.Det kan du forvente af os: En arbejdsuge på 20 timer til en start - med tiden kan der være mulighed for flere timer En løn på omkring 120 kr. timen At blive del af et motiveret hold med højt humør En selvstændig arbejdsdag med ansvar for egne opgaver Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte Rikke Mathiasen. Oplysninger findes i kontaktboksen. Husk at vedhæft reference nr. 12587011jobnetd73f86a9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000https://kandidaterne.dk/jobs/1258700EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3500551Kandidaterne ApS11Bredgade 156000KoldingDKDanmark0
rm@kandidaterne.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent738671JobNet4969531496953110003-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d73f86a9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d73f86a9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d73f86a9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d73f86a9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/3.jpgHos Kandidaterne ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale241205Personalekonsulent30Human Resources361295555Rikkerm@kandidaterne.dkDKDanmarkDKDanmark330007553Er du vild med mennesker og succes?Robot Så er du måske vores nye personaleassistent i Kolding! Jobbeskrivelse: Vi søger en personaleassistent til vores travle kontor i Kolding. Du skal være klar på en omskiftelig hverdag, hvor det er en fordel, både at kunne blæse og have mel i munden. I hverdagen skabes succesen, når du rammer de perfekte matches mellem virksomheder og kandidater. Selvom arbejdet er meget præget af selvstændigt arbejde, vil du aldrig være alene, da du altid har en dygtig kollega ved hånden, der er klar på at assistere. Derfor skal du også være indstillet på teamwork og ikke mindst tæt samarbejde med afdelingens sælgere. Primære arbejdsopgaver: Rekruttering af vikarer, herunder at udarbejde og uploade jobannoncer til web Interview af vikarer og referenceindhentning Matche vikarer til kundernes ordrer. Sikre høj kundetilfredshed gennem fokus på god service og vikarlevering Administrative opgaver Tage aktiv del i afdelingens SoMe aktiviteter Du skal forvente at passe vagttelefon (hjemmefra) hver fjerde uge incl. Weekend Der er 1-2 arbejdsdage i Esbjerg og 3-4 arbejdsdage i Kolding Personlige kvalifikationer: Du er en stærk IT bruger og har let ved at sætte dig ind i nye systemer Du trives med en travl arbejdsdag og mange sager på bordet Har fingeren på pulsen i forhold til SoMe Du arbejder struktureret Du bor max 30 km fra Kolding Du har kørekort og som minimum mulighed for at låne bil Ansøgning Vi tilbyder gode kollegaer, en virksomhed med en uformel omgangstone samt løn efter kvalifikationer. Du kan selv være med til at præge udviklingen i vores Kolding-afdeling. Har du lyst til at være vores nye kollega, så hold dig ikke tilbage og send derfor gerne en skriftlig ansøgning samt CV til Rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk mrk. Personaleassistent Kolding

Så er du måske vores nye personaleassistent i Kolding!

 

Jobbeskrivelse:

Vi søger en personaleassistent til vores travle kontor i Kolding. Du skal være klar på en omskiftelig hverdag, hvor det er en fordel, både at kunne blæse og have mel i munden. I hverdagen skabes succesen, når du rammer de perfekte "matches" mellem virksomheder og kandidater.

Selvom arbejdet er meget præget af selvstændigt arbejde, vil du aldrig være alene, da du altid har en dygtig kollega ved hånden, der er klar på at assistere. Derfor skal du også være indstillet på teamwork og ikke mindst tæt samarbejde med afdelingens sælgere.

Primære arbejdsopgaver:

  • Rekruttering af vikarer, herunder at udarbejde og uploade jobannoncer til web
  • Interview af vikarer og referenceindhentning
  • Matche vikarer til kundernes ordrer.
  • Sikre høj kundetilfredshed gennem fokus på god service og vikarlevering
  • Administrative opgaver
  • Tage aktiv del i afdelingens SoMe aktiviteter
  • Du skal forvente at passe vagttelefon (hjemmefra) hver fjerde uge incl. Weekend
  • Der er 1-2 arbejdsdage i Esbjerg og 3-4 arbejdsdage i Kolding

Personlige kvalifikationer:

  • Du er en stærk IT bruger og har let ved at sætte dig ind i nye systemer
  • Du trives med en travl arbejdsdag og mange sager på bordet
  • Har fingeren på pulsen i forhold til SoMe
  • Du arbejder struktureret
  • Du bor max 30 km fra Kolding
  • Du har kørekort og som minimum mulighed for at låne bil

Ansøgning

Vi tilbyder gode kollegaer, en virksomhed med en uformel omgangstone samt løn efter kvalifikationer. Du kan selv være med til at præge udviklingen i vores Kolding-afdeling.

 

Har du lyst til at være vores nye kollega, så hold dig ikke tilbage og send derfor gerne en skriftlig ansøgning samt CV til Rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk  – mrk. ”Personaleassistent Kolding”

JobTeam Kolding A/SKolding2019-04-15T00:00:002019-06-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du vild med mennesker og succes?

JobTeam Kolding A/S

Kolding
Så er du måske vores nye personaleassistent i Kolding! Jobbeskrivelse: Vi søger en personaleassistent til vores travle kontor i Kolding. Du skal være klar på en omskiftelig hverdag, hvor det er en fordel, både at kunne blæse og have mel i munden. I ...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:10. juni 2019