Elev til Labtech i Odder

Med start til sommer 2019

Labtech Data er en virksomhed i vækst med 17 butikker fordelt over hele landet.

Vi søger derfor en energisk og udadvendt salgselev med ambitioner, som ønsker en karriere inden for både salg, handel og IT.

 

 Som firma lægger vi særlig vægt på kvalitet og service, og vi er således altid opsatte på at give vores dygtigste og mest engagerede medarbejdere mulighed for at udvikle sig. Derfor har vi gennem årene udviklet en virksomhedskultur, som baseret på vores flade organisationsstruktur tilskynder vores medarbejdere til at tage mest muligt ansvar. Det betyder, at vi som virksomhed kan tilbyde at blive  en del af et unikt fællesskab, hvor man værner hinanden, og hvor det på sigt er muligt at gøre karriere. 

 

Udfordringer / arbejdsopgaver

  • Salgsarbejde i butikken – betjening og servicering af vores kunder.
  • Butikslayout, varepræsentationen og skiltning.
  • Varemodtagelse og mærkning samt styring af varelager.
  • Salgsarbejde inden for IT og tilbehør.
  • Flere ALL-AROUND opgaver for at dygtiggøre dig mest muligt.

Personlige egenskaber / kvalifikationer

  • Du er kvik og kan lide at arbejde i højt tempo.
  • Du er serviceminded, positiv og præsentabel
  • Du vil fremad - og du er ivrig efter at udvikle dine kompetencer.
  • Du er et konkurrencemenneske, som stræber efter at være den bedste til det, du laver.
  • Du er interesseret i både IT og salg.

 

Vi tilbyder

  • En god og solid grunduddannelse inden for branchen.
  • En effektiv intern uddannelse i ’godt købmandskab’, salg og salgsteknik.
  • En unik mulighed for at vise hvad du kan og tage ansvar.
  • Efter endt uddannelse er der mulighed for at gøre karriere hos os.forventninger når de besøger os?
  •  ANSØGNING sendes til: hr@labtech.dk Se mere på http://www.labtech.dk
  •  
  • Tiltrædelse 01.08. 2019.
  • Så glæder vi os til at modtage din motiverede ansøgning. 
  • Se mere på http://www.labtech.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044316Phoenix-0ad5be9812019-06-19T00:00:00Elev til Labtech i Odder

Med start til sommer 2019

Labtech Data er en virksomhed i vækst med 17 butikker fordelt over hele landet.

Vi søger derfor en energisk og udadvendt salgselev med ambitioner, som ønsker en karriere inden for både salg, handel og IT.

 

 Som firma lægger vi særlig vægt på kvalitet og service, og vi er således altid opsatte på at give vores dygtigste og mest engagerede medarbejdere mulighed for at udvikle sig. Derfor har vi gennem årene udviklet en virksomhedskultur, som baseret på vores flade organisationsstruktur tilskynder vores medarbejdere til at tage mest muligt ansvar. Det betyder, at vi som virksomhed kan tilbyde at blive  en del af et unikt fællesskab, hvor man værner hinanden, og hvor det på sigt er muligt at gøre karriere. 

 

Udfordringer / arbejdsopgaver

  • Salgsarbejde i butikken – betjening og servicering af vores kunder.
  • Butikslayout, varepræsentationen og skiltning.
  • Varemodtagelse og mærkning samt styring af varelager.
  • Salgsarbejde inden for IT og tilbehør.
  • Flere ALL-AROUND opgaver for at dygtiggøre dig mest muligt.

Personlige egenskaber / kvalifikationer

  • Du er kvik og kan lide at arbejde i højt tempo.
  • Du er serviceminded, positiv og præsentabel
  • Du vil fremad - og du er ivrig efter at udvikle dine kompetencer.
  • Du er et konkurrencemenneske, som stræber efter at være den bedste til det, du laver.
  • Du er interesseret i både IT og salg.

 

Vi tilbyder

  • En god og solid grunduddannelse inden for branchen.
  • En effektiv intern uddannelse i ’godt købmandskab’, salg og salgsteknik.
  • En unik mulighed for at vise hvad du kan og tage ansvar.
  • Efter endt uddannelse er der mulighed for at gøre karriere hos os.forventninger når de besøger os?
  •  ANSØGNING sendes til: hr@labtech.dk Se mere på http://www.labtech.dk
  •  
  • Tiltrædelse 01.08. 2019.
  • Så glæder vi os til at modtage din motiverede ansøgning. 
  • Se mere på http://www.labtech.dk

Med start til sommer 2019 Labtech Data er en virksomhed i vækst med 17 butikker fordelt over hele landet. Vi søger derfor en energisk og udadvendt salgselev med ambitioner, som ønsker en karriere inden for både salg, handel og IT. Som firma lægger vi særlig vægt på kvalitet og service, og vi er således altid opsatte på at give vores dygtigste og mest engagerede medarbejdere mulighed for at udvikle sig. Derfor har vi gennem årene udviklet en virksomhedskultur, som baseret på vores flade organisationsstruktur tilskynder vores medarbejdere til at tage mest muligt ansvar. Det betyder, at vi som virksomhed kan tilbyde at blive en del af et unikt fællesskab, hvor man værner hinanden, og hvor det på sigt er muligt at gøre karriere. Udfordringer arbejdsopgaver Salgsarbejde i butikken betjening og servicering af vores kunder. Butikslayout, varepræsentationen og skiltning. Varemodtagelse og mærkning samt styring af varelager. Salgsarbejde inden for IT og tilbehør. Flere ALL-AROUND opgaver for at dygtiggøre dig mest muligt. Personlige egenskaber kvalifikationer Du er kvik og kan lide at arbejde i højt tempo. Du er serviceminded, positiv og præsentabel Du vil fremad - og du er ivrig efter at udvikle dine kompetencer. Du er et konkurrencemenneske, som stræber efter at være den bedste til det, du laver. Du er interesseret i både IT og salg. Vi tilbyder En god og solid grunduddannelse inden for branchen. En effektiv intern uddannelse i godt købmandskab , salg og salgsteknik. En unik mulighed for at vise hvad du kan og tage ansvar. Efter endt uddannelse er der mulighed for at gøre karriere hos os.forventninger når de besøger os? ANSØGNING sendes til: hr@labtech.dk Se mere på http: www.labtech.dk Tiltrædelse 01.08. 2019. Så glæder vi os til at modtage din motiverede ansøgning. Se mere på http: www.labtech.dk11jobnet0ad5be98100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdderEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3548226AK by Labtech Data A/S11Banegårdsgade 158300OdderDKDanmark0hr@labtech.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779178JobNet5005720500572010017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ad5be98https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ad5be98https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ad5be98&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ad5be98&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgSom Butiksassistent hos AK by Labtech Data A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg362104036hr@labtech.dkhr@labtech.dkDKDanmarkDKDanmark330048190Sales Assistant med flair for SoMe søges til alton&heim, KøbenhavnRobot Er du et naturligt salgstalent med interesse for design og interiør? Brænder du for at lave content til Facebook og Instagram, som engagerer og når en bred kundegruppe? Så har vi stillingen til dig hos alton heim! alton heim er et nyt, internationalt møbelbrand med nyåbnede showrooms i Aarhus, Oslo og København. Produkterne er designet af danske designere i skarp, ny, skandinavisk stil. Møblerne produceres i Europa, og der er fokus på miljøvenlig produktion og anvendelsen af bæredygtige materialer. Frontfigur i nyt showroomSom Sales Assistant er du med til at sælge og profilere det nye møbelbrand, og sammen med resten af teamet bidrager du til at skabe gode resultater. Du er en af frontfigurerne, som kunderne møder i showroomet, og dit arbejde er derfor at sikre god kundeservice og vejledning, der fører til det helt rigtige salg for den enkelte kunde. Desuden er det din opgave at sørge for, at showroomet altid fremstår skarpt og professionelt. Ansvar for content til Facebook og InstagramI samarbejde med Store Manager er du ansvarlig for produktion af content til både Facebook og Instagram. Herunder er der mulighed for både at arbejde med billed- og tekstproduktion, som ligger inden for virksomhedens overordnede SoMe-strategi. Du har altid en id til, hvor opslaget skal skæres, uanset om du udarbejder konkurrencer, der engagerer allerede eksisterende følgere - eller om det er synliggørelse af produkter for nye kunder. Du har tidligere brugt Adobe-pakken, og det er en fordel, hvis du kender til platformen Later. Udadvendt og samarbejdende personDu brænder for at gøre et positivt indtryk på kunderne, og du værdsætter en hverdag, hvor personlig service og kundetilfredshed er altafgørende. Du har muligvis erfaring med salg fra tidligere jobs, men vigtigst er det, at du er udadvendt, initiativrig og fleksibel, ligesom du har gode samarbejdsevner. Din imødekommenhed er ikke til at tage fejl af, og du har nemt ved at snakke med mange forskellige mennesker. Du er en engageret person, som tør og vil tage selvstændigt ansvar. Studiejob i en spændende virksomhedDer er tale om et studiejob på cirka 4-16 timer om ugen. Arbejdstiden er både eftermiddags- og weekendarbejde. Der er mulighed for yderligere timer i perioder med ferie - ligesom eksamensperioder tilgodeses. Du ansættes i en nyopstartet, international møbelkoncern med seriøse ambitioner, hvor der er lagt op til en spændende rejse. Kunne du tænke dig at høre mere?Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via denne side. Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Store Manager hos alton heim, København, Marko Stokic Heibøll på 45 26391916 eller msh@altonheim.com. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Er du et naturligt salgstalent med interesse for design og interiør? Brænder du for at lave content til Facebook og Instagram, som engagerer og når en bred kundegruppe? Så har vi stillingen til dig hos alton&heim!

alton&heim er et nyt, internationalt møbelbrand med nyåbnede showrooms i Aarhus, Oslo og København. Produkterne er designet af danske designere i skarp, ny, skandinavisk stil. Møblerne produceres i Europa, og der er fokus på miljøvenlig produktion og anvendelsen af bæredygtige materialer.

Frontfigur i nyt showroom
Som Sales Assistant er du med til at sælge og profilere det nye møbelbrand, og sammen med resten af teamet bidrager du til at skabe gode resultater. Du er en af frontfigurerne, som kunderne møder i showroomet, og dit arbejde er derfor at sikre god kundeservice og vejledning, der fører til det helt rigtige salg for den enkelte kunde. Desuden er det din opgave at sørge for, at showroomet altid fremstår skarpt og professionelt.

Ansvar for content til Facebook og Instagram
I samarbejde med Store Manager er du ansvarlig for produktion af content til både Facebook og Instagram. Herunder er der mulighed for både at arbejde med billed- og tekstproduktion, som ligger inden for virksomhedens overordnede SoMe-strategi. Du har altid en idé til, hvor opslaget skal skæres, uanset om du udarbejder konkurrencer, der engagerer allerede eksisterende følgere - eller om det er synliggørelse af produkter for nye kunder. Du har tidligere brugt Adobe-pakken, og det er en fordel, hvis du kender til platformen Later.

Udadvendt og samarbejdende person
Du brænder for at gøre et positivt indtryk på kunderne, og du værdsætter en hverdag, hvor personlig service og kundetilfredshed er altafgørende. Du har muligvis erfaring med salg fra tidligere jobs, men vigtigst er det, at du er udadvendt, initiativrig og fleksibel, ligesom du har gode samarbejdsevner. Din imødekommenhed er ikke til at tage fejl af, og du har nemt ved at snakke med mange forskellige mennesker. Du er en engageret person, som tør og vil tage selvstændigt ansvar.

Studiejob i en spændende virksomhed
Der er tale om et studiejob på cirka 4-16 timer om ugen. Arbejdstiden er både eftermiddags- og weekendarbejde. Der er mulighed for yderligere timer i perioder med ferie - ligesom eksamensperioder tilgodeses. Du ansættes i en nyopstartet, international møbelkoncern med seriøse ambitioner, hvor der er lagt op til en spændende rejse.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via denne side. Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Store Manager hos alton&heim, København, Marko Stokic Heibøll på +45 26391916 eller msh@altonheim.com. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SKøbenhavn K2019-06-25T00:00:002019-07-22T00:00:00
330047853Kreativ butiksmedarbejder (barselsvikariat med mulighed for efterfølgende fastansættelse)Robot Vi søger hos Bogø Design en medarbejder til barselsvikariat, med mulighed for efterfølgende fastansættelse. Hos Bogø Design laver vi alle former for special indramninger og salg af kunstnerartikler mm. Vi søger derfor en kreativ, medarbejder med øje for sammensætning af farver, med en positiv indstilling til vores butik på Trøjborg i Aarhus. Du vil blive en stor del af vores ansigt udad til, hvorfor det er vigtigt, at du er kundemindede og forstår at levere en professionel rådgivning til vores kunder. Du vil selvfølgelig får oplæring, inden du kastes ud i opgaven. Vi søger en medarbejde som er har: Godt overblik Positiv håndtering af opgaver Stabil og fleksibel Barselsvikariatets start er d. 2. september 2019 frem t.o.m. d. 30. august 2020. Vi tilbyder en 37 timers arbejdsuge, med arbejdstider i tidsrummet 9.45 17.45 i hverdagene og lørdage 9.45 - 13.15. Lyder dette som noget for dig, så send os gerne en ansøgning på info@bogoedesign.dk Vi glæder os til at høre fra dig! Er du ikke blevet kontaktet inden d. 31. august 2019, er jobbet blevet besat til anden side.

Vi søger hos Bogø Design en medarbejder til barselsvikariat, med mulighed for efterfølgende fastansættelse.

Hos Bogø Design laver vi alle former for special indramninger og salg af kunstnerartikler mm. Vi søger derfor en kreativ, medarbejder med øje for sammensætning af farver, med en positiv indstilling til vores butik på Trøjborg i Aarhus. Du vil blive en stor del af vores ansigt udad til, hvorfor det er vigtigt, at du er kundemindede og forstår at levere en professionel rådgivning til vores kunder. Du vil selvfølgelig får oplæring, inden du kastes ud i opgaven.

Vi søger en medarbejde som er/har:

  • Godt overblik
  • Positiv håndtering af opgaver
  • Stabil og fleksibel

Barselsvikariatets start er d. 2. september 2019 frem t.o.m. d. 30. august 2020. Vi tilbyder en 37 timers arbejdsuge, med arbejdstider i tidsrummet 9.45 – 17.45 i hverdagene og lørdage 9.45 - 13.15. Lyder dette som noget for dig, så send os gerne en ansøgning på info@bogoedesign.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Er du ikke blevet kontaktet inden d. 31. august 2019, er jobbet blevet besat til anden side.

BOGØ DESIGN APSAarhus N2019-06-25T00:00:002019-08-13T00:00:00
330044275Søger en erfaren medarbejder til håndtering af spil i travl kioskRobot Vi søger en stabil og helst erfaren medarbejder som kan arbejde i vores spillekiosk. Arbejdsopgaverne bliver primært at håndtere kundernes spil bag kassen. Arbejdstimerne er 25-30 timer om ugen i tidsrummet 10-22. Hvis det lyder noget for dig, og du vil have svar på yderligere spørgsmål kan vi kontaktes på mail og telefon i tidsrummet 14-18.

Vi søger en stabil og helst erfaren medarbejder som kan arbejde i vores spillekiosk. Arbejdsopgaverne bliver primært at håndtere kundernes spil bag kassen. Arbejdstimerne er 25-30 timer om ugen i tidsrummet 10-22. 

Hvis det lyder noget for dig, og du vil have svar på yderligere spørgsmål kan vi kontaktes på mail og telefon i tidsrummet 14-18.

S&T INVEST ApSViby J2019-06-19T00:00:002019-08-12T00:00:00
330037779Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres butik i EgåRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens butik i Egå ved Aarhus søger en ny salgskonsulent sengespecialist, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTRÆDELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet Søg job nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens butik i Egå ved Aarhus søger en ny salgskonsulent/sengespecialist, der sammen med det øvrige personale i butikken, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikken i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

PersonaleBørsenEgå2019-06-04T00:00:002019-07-30T00:00:00
330037499Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til deres butik i SønderborgRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i deres butik i Sønderborg Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTR DELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i deres butik i Sønderborg

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

PersonaleBørsenSønderborg2019-06-04T00:00:002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sales Assistant med flair for SoMe søges til alton&heim, København

betterpeople A/S

København K
Er du et naturligt salgstalent med interesse for design og interiør? Brænder du for at lave content til Facebook og Instagram, som engagerer og når en bred kundegruppe? Så har vi stillingen til dig hos alton heim! alton heim er et nyt, international...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Kreativ butiksmedarbejder (barselsvikariat med mulighed for efterfølgende fastansættelse)

BOGØ DESIGN APS

Aarhus N
Vi søger hos Bogø Design en medarbejder til barselsvikariat, med mulighed for efterfølgende fastansættelse. Hos Bogø Design laver vi alle former for special indramninger og salg af kunstnerartikler mm. Vi søger derfor en kreativ, medarbejder med øje...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Søger en erfaren medarbejder til håndtering af spil i travl kiosk

S&T INVEST ApS

Viby J
Vi søger en stabil og helst erfaren medarbejder som kan arbejde i vores spillekiosk. Arbejdsopgaverne bliver primært at håndtere kundernes spil bag kassen. Arbejdstimerne er 25-30 timer om ugen i tidsrummet 10-22. Hvis det lyder noget for dig, og du...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres butik i Egå

PersonaleBørsen

Egå
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkrin...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til deres butik i Sønderborg

PersonaleBørsen

Sønderborg
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget o...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019