Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ELINDCO søger arbejdsmiljøkoordinator

ELINDCO Byggefirma A/S søger arbejdsmiljøkoordinator med 2-4 års erfaring fra lignende job. Jobbet er udfordrende og du vil sammen med vores arbejdsmiljøchef indgå i et mindre team, som sammen skal sikre at ELINDCO’s høje niveau inden for arbejdsmiljø både fastholdes og udvikles.

Arbejdsområder:

Sikkerhedskoordinering af vores byggesager med entreprisestørrelser på 30-250 mio. kr.
Deltagelse i og afholdelse af sikkerhedsmøder
Tilsyn og runderinger på byggesagerne
Afholdelse af opstarts-, kvartals- og evalueringsmøder
Være sparringspartner med vores projektteams for planlægning, løsning og håndtering af arbejdsmiljømæssige udfordringer
ELINDCO er arbejdsmiljøcertificeret og systemet skal både vedligeholdes og videreudvikles.
 

Kvalifikationer:

2-4 års erfaring fra lignende job
Har arbejdsmiljøuddannelse for koordinatorer
Har erfaring og forståelse af byggetekniske udfordringer
Kan kommunikere med ”høj som lav” og formidle klare budskaber
Gode IT-kundskaber
Er struktureret og kan arbejde systematisk
 

Vi tilbyder:

Vi kan tilbyde dig et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en virksomhed i rivende udvikling og med gode kollegaer
Koordinering af arbejdsmiljø på nogen af Sjællands største byggesager
Gode forhold i en traditionsrig atmosfære, hvor tillid, kvalitet og ordholdenhed er i højsædet.
Mulighed for videreuddannelse og personlig udvikling.
Løn og ansættelsesvilkår der matcher dine kvalifikationer.

Tiltrædelse: Snarest

 

Sådan ansøger du

Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til: pb@elindco.dk.

Har du behov for yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte entreprisedirektør Per Bager på 4676 0705.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024182Phoenix-f12d662712019-05-14T00:00:00ELINDCO søger arbejdsmiljøkoordinator

ELINDCO Byggefirma A/S søger arbejdsmiljøkoordinator med 2-4 års erfaring fra lignende job. Jobbet er udfordrende og du vil sammen med vores arbejdsmiljøchef indgå i et mindre team, som sammen skal sikre at ELINDCO’s høje niveau inden for arbejdsmiljø både fastholdes og udvikles.

Arbejdsområder:

Sikkerhedskoordinering af vores byggesager med entreprisestørrelser på 30-250 mio. kr.
Deltagelse i og afholdelse af sikkerhedsmøder
Tilsyn og runderinger på byggesagerne
Afholdelse af opstarts-, kvartals- og evalueringsmøder
Være sparringspartner med vores projektteams for planlægning, løsning og håndtering af arbejdsmiljømæssige udfordringer
ELINDCO er arbejdsmiljøcertificeret og systemet skal både vedligeholdes og videreudvikles.
 

Kvalifikationer:

2-4 års erfaring fra lignende job
Har arbejdsmiljøuddannelse for koordinatorer
Har erfaring og forståelse af byggetekniske udfordringer
Kan kommunikere med ”høj som lav” og formidle klare budskaber
Gode IT-kundskaber
Er struktureret og kan arbejde systematisk
 

Vi tilbyder:

Vi kan tilbyde dig et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en virksomhed i rivende udvikling og med gode kollegaer
Koordinering af arbejdsmiljø på nogen af Sjællands største byggesager
Gode forhold i en traditionsrig atmosfære, hvor tillid, kvalitet og ordholdenhed er i højsædet.
Mulighed for videreuddannelse og personlig udvikling.
Løn og ansættelsesvilkår der matcher dine kvalifikationer.

Tiltrædelse: Snarest

 

Sådan ansøger du

Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til: pb@elindco.dk.

Har du behov for yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte entreprisedirektør Per Bager på 4676 0705.

 

2019-06-21T17:50:53.510 ELINDCO Byggefirma A S søger arbejdsmiljøkoordinator med 2-4 års erfaring fra lignende job. Jobbet er udfordrende og du vil sammen med vores arbejdsmiljøchef indgå i et mindre team, som sammen skal sikre at ELINDCO s høje niveau inden for arbejdsmiljø både fastholdes og udvikles. Arbejdsområder: Sikkerhedskoordinering af vores byggesager med entreprisestørrelser på 30-250 mio. kr. Deltagelse i og afholdelse af sikkerhedsmøder Tilsyn og runderinger på byggesagerne Afholdelse af opstarts-, kvartals- og evalueringsmøder Være sparringspartner med vores projektteams for planlægning, løsning og håndtering af arbejdsmiljømæssige udfordringer ELINDCO er arbejdsmiljøcertificeret og systemet skal både vedligeholdes og videreudvikles. Kvalifikationer: 2-4 års erfaring fra lignende job Har arbejdsmiljøuddannelse for koordinatorer Har erfaring og forståelse af byggetekniske udfordringer Kan kommunikere med høj som lav og formidle klare budskaber Gode IT-kundskaber Er struktureret og kan arbejde systematisk Vi tilbyder: Vi kan tilbyde dig et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en virksomhed i rivende udvikling og med gode kollegaer Koordinering af arbejdsmiljø på nogen af Sjællands største byggesager Gode forhold i en traditionsrig atmosfære, hvor tillid, kvalitet og ordholdenhed er i højsædet. Mulighed for videreuddannelse og personlig udvikling. Løn og ansættelsesvilkår der matcher dine kvalifikationer. Tiltrædelse: Snarest Sådan ansøger du Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til: pb@elindco.dk. Har du behov for yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte entreprisedirektør Per Bager på 4676 0705.11jobnetf12d6627100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3527368ELINDCO Byggefirma A/S11Nordmarksvej 494040JyllingeDKDanmark0pb@elindco.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent760827JobNet4989439498943910014-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f12d6627https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f12d6627https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f12d6627&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f12d6627&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration361811576pb@elindco.dkpb@elindco.dkDKDanmarkDKDanmark330048246ScanPeople søger en Servicekoordinator til spændende virksomhed i HedehuseneRobot Vi søger en Servicekoordinator til en spændende og international virksomhed i Hedehusene. Virksomheden er en del af en større, international koncern, med mere end 1.700 medarbejdere globalt. Deres unikke produkter og services har medført, at de i dag er blandt de 3 største aktører i branchen og har en markedsandel på omkring 60 af det danske marked. Arbejdsopgaver og ansvar: Du vil befinde dig på virksomhedens flotte kontor i Hedehusene og bliver en del af et lokalt team på ca. 20 medarbejdere. Du vil opleve stor variation i hverdagen, men vil primært beskæftige dig med følgende opgaver: Styring og koordinering af teknikerbesøg (vedligehold og service). Modtagelse af henvendelser fra kunder pr. telefon og mail. Ansvarlig for en specifik region landsdel i Danmark. Håndtering af ordre i SAP lige fra indtastning, dispatch og frem til fakturering i SAP. Faglige kvalifikationer og krav: Du har erfaring fra en tilsvarende stilling gerne som servicekoordinator eller logistikkoordinator, hvor du har været ansvarlig for at planlægge kørsel og besøg for virksomhedens teknikere montører. Teknisk snilde - gerne med faglig uddannelse inden for elektro, el eller maskinfaget Du har gerne erfaring med ERP-systemet SAP (fordel). Du finder det naturligt at navigere i produkter fra Microsoft Office-pakken. Personlige kvalifikationer: Du er fleksibel, proaktiv og løsningsorienteret. Du sætter en ære i at yde god kundeservice og fokuserer på kundens behov. Du sætter pris på gode kollegaer og bidrager til sparring og erfaringsudveksling. Du er selvkørende - og har samtidig gode samarbejdsevner. Du har en præsentabel fremtoning, smiler over telefonen og er mødestabil. Du tilbydes: Et spændende job med rig mulighed for at præge din egen hverdag. Et job i en dynamisk og velorganiseret international koncern. En god lønpakke inkl. pension, sundhedsforsikring og mulighed for frokostordning. Kompetente og sociale kollegaer samt sociale arrangementer i løbet året. Ansøgningsfrist: Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10621 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10621 for at søge jobbet. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Liselotte Schwanenfl gel Jensen på telefon: 43 31 00 71. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! YDERLIGERE INFORMATIONER OMKRING VIRKSOMHEDEN UDLEVERES VED TELEFONISK KONTAKT Om ScanPeople: ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på http: www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

Vi søger en Servicekoordinator til en spændende og international virksomhed i Hedehusene. Virksomheden er en del af en større, international koncern, med mere end 1.700 medarbejdere globalt. Deres unikke produkter og services har medført, at de i dag er blandt de 3 største aktører i branchen – og har en markedsandel på omkring 60 % af det danske marked.              

Arbejdsopgaver og ansvar: Du vil befinde dig på virksomhedens flotte kontor i Hedehusene – og bliver en del af et lokalt team på ca. 20 medarbejdere. Du vil opleve stor variation i hverdagen, men vil primært beskæftige dig med følgende opgaver:

  • Styring og koordinering af teknikerbesøg (vedligehold og service).
  • Modtagelse af henvendelser fra kunder pr. telefon og mail.
  • Ansvarlig for en specifik region/landsdel i Danmark.
  • Håndtering af ordre i SAP lige fra indtastning, dispatch og frem til fakturering i SAP.

Faglige kvalifikationer og krav:

  • Du har erfaring fra en tilsvarende stilling – gerne som servicekoordinator eller logistikkoordinator, hvor du har været ansvarlig for at planlægge kørsel og besøg for virksomhedens teknikere/montører.
  • Teknisk snilde - gerne med faglig uddannelse inden for elektro, el eller maskinfaget
  • Du har gerne erfaring med ERP-systemet SAP (fordel).
  • Du finder det naturligt at navigere i produkter fra Microsoft Office-pakken.

Personlige kvalifikationer:

  • Du er fleksibel, proaktiv og løsningsorienteret.
  • Du sætter en ære i at yde god kundeservice og fokuserer på kundens behov.
  • Du sætter pris på gode kollegaer og bidrager til sparring og erfaringsudveksling.
  • Du er selvkørende - og har samtidig gode samarbejdsevner.
  • Du har en præsentabel fremtoning, smiler over telefonen og er mødestabil.

Du tilbydes:

  • Et spændende job med rig mulighed for at præge din egen hverdag.
  • Et job i en dynamisk og velorganiseret international koncern.
  • En god lønpakke inkl. pension, sundhedsforsikring og mulighed for frokostordning.
  • Kompetente og sociale kollegaer samt sociale arrangementer i løbet året.

Ansøgningsfrist:

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:

Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10621

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10621 for at søge jobbet. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Liselotte Schwanenflügel Jensen på telefon: 43 31 00 71. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

YDERLIGERE INFORMATIONER OMKRING VIRKSOMHEDEN UDLEVERES VED TELEFONISK KONTAKT

Om ScanPeople:

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. 

Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Yderligere information findes på http://www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

SCANPEOPLE ApSTaastrup2019-06-24T00:00:002019-07-03T00:00:00
330044750Detailhandelskoordinator i Slagelse ErhvervscenterRobot Har du lyst til at arbejde med detailhandel på et strategisk niveau og deraf med detailhandelsudviklingen i Slagelse Kommune, så er denne stilling noget for dig. Har du indsigt i udvikling af detailhandel og dermed de udfordringer fremtiden vil bringe på grund af stigende webhandel, øget konkurrence fra større nabobyer og ændret købsmønster hos forbrugerne m.v. så ser vi frem til at høre fra dig. Om opgaven: Du skal i et meget tæt samarbejde med Slagelse Kommune, de 3 erhvervsforeninger i kommunen Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse, samt øvrige relevante aktører være med til at videreudvikle detailhandelen i kommunen, herunder realisere handlingsplanerne for de 3 forskellige købstæder med særligt fokus på de 3 bykerner. Opgaverne vil bl.a. bestå i at gennemføre større og mindre projekter inden for udvikling af byrum, tilgængelighed og parkering, udvikling af samarbejder samt driftsmæssige forhold. Du skal også deltage i diverse fora indenfor detailhandelen, herunder sparring omkring planmæssige forhold - Planstrategi, Kommuneplan og lokalplaner samt i det hele taget deltage aktivt i realiseringen af udviklingsplaner for de 3 bykerner, ud fra retningen og behovet fra de 3 erhvervsforeninger. Du skal som resultat af de gennemførte projekter udarbejde diverse strategiske oplæg m.m. for erhvervsforeningerne. Du vil ligeledes skulle deltage i netværksmøder, samarbejder med de 3 erhvervsforeningers formænd, deltage i Generalforsamlinger og erhvervsforeningsmøder - typisk morgen eller aftenmøder samt møder med Kommunen. Du skal kort sagt være omdrejningspunkt og bindeled mellem detailhandel, erhvervsforeninger, kommune og ejendomsejere mv., ligesom du bliver spidskompetencen på områder hvor synergierne binder de 3 købstæders udfordringer sammen. Om dig: • Du har en kombination af teoretisk og praktisk erfaring formodentlig med en lang videregående uddannelse eller tilsvarende opkvalificering. Det væsentligste er dog, at du har dyb indsigt og erfaring i detailhandelsområdet, kan eksekvere og starter i løb fra dag 1 • Du har stærke kompetencer og erfaring indenfor arbejdet med detailhandel, herunder tiltrækning og udvikling af butikker • Du er kreativt tænkende, idefuld og ser tit nye muligheder i ellers fastgroede principper • Du har interesse for nethandel og forstår samspillet med god service og gode oplevelser • Du er analytisk, kan arbejde struktureret og procesorienteret • Du kan samarbejde og kommunikere med forskellige målgrupper • Som person er du åben og imødekommende, og du skal på en professionel måde kunne bringe din faglighed i spil Vi kan tilbyde: • Du får ansvar og mulighed for at styre projekter fra start til slut • Adgang til et stort netværk af detailhandelsvirksomheder, erhvervsvirksomheder og iværksættere • Adgang til Slagelse Kommune, både politikere og administration • Fast kontorplads hos Slagelse Erhvervscenter på Posthuset i Slagelse • Dygtige kollegaer og samarbejdspartnere, der gerne byder ind med deres perspektiv på opgaven både i begyndelsen og løbende undervejs i processerne. Du kan læse mere om vores syv mand store team her: slagelseerhvervscenter.dk kontakt • Arbejdet vil foregå i de 3 købstæder, dog med hovedvægten af tiden i Slagelse • Løn, pensionsvilkår m.m. aftales individuelt Om Slagelse Erhvervscenter: Slagelse Erhvervscenter A S er det primære, samlende erhvervsnetværk i Slagelse Kommune. Vi er til for virksomhederne og er deres talerør overfor kommune, region og andre offentlige myndigheder. Vi er sparringspartner for iværksættere og etablerede virksomheder, når de står med konkrete udfordringer i forhold til etablering, udvikling og vækst. Vi samarbejder meget tæt med bl.a. kommunens 3 erhvervsforeninger: Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse. Læs mere på slagelseerhvervscenter.dk Ansøgning og kontakt: Ansøgning og CV sendes til PA til Erhvervschefen Anja Nordby: anja@slagelseerhvervscenter.dk Har du spørgsmål, så giv endelig et kald til formand for Business Slagelse Torben Kjerulff på tlf. 40 13 28 28 eller Anja Nordby på tlf. 92 15 31 88. Ansøgningsfrist 31. juli 2019 Opstart: Efter aftale

Har du lyst til at arbejde med detailhandel på et strategisk niveau og deraf med detailhandelsudviklingen i Slagelse Kommune, så er denne stilling noget for dig.


Har du indsigt i udvikling af detailhandel og dermed de udfordringer fremtiden vil bringe på grund af stigende webhandel, øget konkurrence fra større nabobyer og ændret købsmønster hos forbrugerne m.v. så ser vi frem til at høre fra dig.


Om opgaven:

Du skal i et meget tæt samarbejde med Slagelse Kommune, de 3 erhvervsforeninger i kommunen – Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse, samt øvrige relevante aktører være med til at videreudvikle detailhandelen i kommunen, herunder realisere handlingsplanerne for de 3 forskellige købstæder med særligt fokus på de 3 bykerner.

Opgaverne vil bl.a. bestå i at gennemføre større og mindre projekter inden for udvikling af byrum, tilgængelighed og parkering, udvikling af samarbejder samt driftsmæssige forhold. Du skal også deltage i diverse fora indenfor detailhandelen, herunder sparring omkring planmæssige forhold - Planstrategi, Kommuneplan og lokalplaner samt i det hele taget deltage aktivt i realiseringen af udviklingsplaner for de 3 bykerner, ud fra retningen og behovet fra de 3 erhvervsforeninger.

Du skal som resultat af de gennemførte projekter udarbejde diverse strategiske oplæg m.m. for erhvervsforeningerne. Du vil ligeledes skulle deltage i netværksmøder, samarbejder med de 3 erhvervsforeningers formænd, deltage i Generalforsamlinger og erhvervsforeningsmøder - typisk morgen eller aftenmøder samt møder med Kommunen.

Du skal kort sagt være omdrejningspunkt og bindeled mellem detailhandel, erhvervsforeninger, kommune og ejendomsejere mv., ligesom du bliver spidskompetencen på områder hvor synergierne binder de 3 købstæders udfordringer sammen.


Om dig:

• Du har en kombination af teoretisk og praktisk erfaring – formodentlig med en lang videregående uddannelse eller tilsvarende opkvalificering. Det væsentligste er dog, at du har dyb indsigt og erfaring i detailhandelsområdet, kan eksekvere – og starter i løb fra dag 1

• Du har stærke kompetencer og erfaring indenfor arbejdet med detailhandel, herunder tiltrækning og udvikling af butikker

• Du er kreativt tænkende, idefuld og ser tit nye muligheder i ellers fastgroede principper

• Du har interesse for nethandel og forstår samspillet med god service og gode oplevelser

• Du er analytisk, kan arbejde struktureret og procesorienteret

• Du kan samarbejde og kommunikere med forskellige målgrupper

• Som person er du åben og imødekommende, og du skal på en professionel måde kunne bringe din faglighed i spil


Vi kan tilbyde:

• Du får ansvar og mulighed for at styre projekter fra start til slut

• Adgang til et stort netværk af detailhandelsvirksomheder, erhvervsvirksomheder og iværksættere

• Adgang til Slagelse Kommune, både politikere og administration

• Fast kontorplads hos Slagelse Erhvervscenter på ”Posthuset” i Slagelse

• Dygtige kollegaer og samarbejdspartnere, der gerne byder ind med deres perspektiv på opgaven – både i begyndelsen og løbende undervejs i processerne. Du kan læse mere om vores syv mand store team her: slagelseerhvervscenter.dk/kontakt

• Arbejdet vil foregå i de 3 købstæder, dog med hovedvægten af tiden i Slagelse

• Løn, pensionsvilkår m.m. aftales individuelt


Om Slagelse Erhvervscenter:

Slagelse Erhvervscenter A/S er det primære, samlende erhvervsnetværk i Slagelse Kommune. Vi er til for virksomhederne og er deres talerør overfor kommune, region og andre offentlige myndigheder. Vi er sparringspartner for iværksættere og etablerede virksomheder, når de står med konkrete udfordringer i forhold til etablering, udvikling og vækst. Vi samarbejder meget tæt med bl.a. kommunens 3 erhvervsforeninger: Korsør Erhvervsforening, Skælskør Erhvervsforening og Business Slagelse.

Læs mere på slagelseerhvervscenter.dk


Ansøgning og kontakt:

Ansøgning og CV sendes til PA til Erhvervschefen Anja Nordby: anja@slagelseerhvervscenter.dk

Har du spørgsmål, så giv endelig et kald til formand for Business Slagelse Torben Kjerulff på tlf. 40 13 28 28 eller Anja Nordby på tlf. 92 15 31 88.

Ansøgningsfrist 31. juli 2019

Opstart: Efter aftale 

SLAGELSE ERHVERVSCENTER A/SSlagelse2019-06-19T00:00:002019-07-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ScanPeople søger en Servicekoordinator til spændende virksomhed i Hedehusene

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
Vi søger en Servicekoordinator til en spændende og international virksomhed i Hedehusene. Virksomheden er en del af en større, international koncern, med mere end 1.700 medarbejdere globalt. Deres unikke produkter og services har medført, at de i da...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Detailhandelskoordinator i Slagelse Erhvervscenter

SLAGELSE ERHVERVSCENTER A/S

Slagelse
Har du lyst til at arbejde med detailhandel på et strategisk niveau og deraf med detailhandelsudviklingen i Slagelse Kommune, så er denne stilling noget for dig. Har du indsigt i udvikling af detailhandel og dermed de udfordringer fremtiden vil brin...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019