Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Elsker du tilfredse kunder ? -Energifyldt deltids/fuldtids- medarbejder til kundeservice søges!

Er du en stabil og ansvarsbevidst humørbombe – så vil vi gerne være kollega med dig.

 

MollyogMy.dk er en 2 år gammel webshop, som sælger lækkert mærketøj til børn og kvinder. MollyogMy.dk vil yde den bedst tænkelige kundeservice og vi er villige til at gå langt for at få super tilfredse kunder, så dette skal også være en af dine top prioriteter.

 

Arbejdspladsen ligger i Taulov i Fredericia. Du skal være frisk på at tage ekstra timer i vores travle perioder og når dine kollegaer skal have ferie. Arbejdstiden vil typisk ligge i tidsrummet: kl. 9-17 – alt efter hvor mange timer du søger.

 

 

Dine arbejdsopgaver:

 

  • Kundeservice på mail, telefon og på de sociale medier.
  • Vejledning og rådgivning til kunder om produkter, størrelser osv.
  • Reklamations- og returbehandling, herunder kontakt med leverandør vedrørende reklamationer.
  • Oprettelse af produkter på hjemmesiden, lave beskrivelser af produkter osv.
  • AD HOC opgaver på lager og generelt i shoppen.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Har god erfaring med kundeservice og trives fint med rødglødende telefoner og mange mails.
  • Er en superbruger i gængse IT systemer - windows, excel, word, e-mail programmer etc. – det er også et stort plus, hvis du har erfaring med photoshop, E-pay, weetransfer og dropbox.
  • Er positiv, stabil og ansvarsfuld.
  • Er struktureret, organiseret og kan have flere bolde i luften på samme tid.
  • Er frisk på, at arbejde i et til tider hektisk miljø.
  • Skriver og taler flydende dansk og kan begå dig fint på engelsk.
  • Trives med og har styr på procentregning.

 

Vi tilbyder:

 

  • En energisk arbejdsplads med et uformelt og positivt arbejdsmiljø.
  • Grundig oplæring i dine arbejdsopgaver.
  • En vigtig stilling i en handlekraftig virksomhed, med klare mål om udvikling af virksomheden.
  • Lækre personalerabatter til shoppen.
  • Stor selvledelse under ansvar.
  • Gode fremtidsmuligheder.

 

 

Stillingen er en fast stilling på 25, 30 eller 37 timer. Tiltrædelse senest d. 1/6. Vi har ingen overenskomst, men tager udgangspunkt i HK’s butik overenskomst.


Du skal sende din ansøgning til mail@mollyogmy.dk og notere ”job” i emnefeltet. Vedhæft et foto af dig selv. Vi ser meget gerne, at du sender en kort video præsentation af dig selv og hvorfor du gerne vil arbejde hos MollyogMyVi frabeder personligt fremmøde grundet travlhed.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Karina Sejrup på 60133644. Vi indkalder løbende til samtale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329785639Phoenix-033e48c412018-04-01T17:00:01.993Elsker du tilfredse kunder ? -Energifyldt deltids/fuldtids- medarbejder til kundeservice søges!

Er du en stabil og ansvarsbevidst humørbombe – så vil vi gerne være kollega med dig.

 

MollyogMy.dk er en 2 år gammel webshop, som sælger lækkert mærketøj til børn og kvinder. MollyogMy.dk vil yde den bedst tænkelige kundeservice og vi er villige til at gå langt for at få super tilfredse kunder, så dette skal også være en af dine top prioriteter.

 

Arbejdspladsen ligger i Taulov i Fredericia. Du skal være frisk på at tage ekstra timer i vores travle perioder og når dine kollegaer skal have ferie. Arbejdstiden vil typisk ligge i tidsrummet: kl. 9-17 – alt efter hvor mange timer du søger.

 

 

Dine arbejdsopgaver:

 

  • Kundeservice på mail, telefon og på de sociale medier.
  • Vejledning og rådgivning til kunder om produkter, størrelser osv.
  • Reklamations- og returbehandling, herunder kontakt med leverandør vedrørende reklamationer.
  • Oprettelse af produkter på hjemmesiden, lave beskrivelser af produkter osv.
  • AD HOC opgaver på lager og generelt i shoppen.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Har god erfaring med kundeservice og trives fint med rødglødende telefoner og mange mails.
  • Er en superbruger i gængse IT systemer - windows, excel, word, e-mail programmer etc. – det er også et stort plus, hvis du har erfaring med photoshop, E-pay, weetransfer og dropbox.
  • Er positiv, stabil og ansvarsfuld.
  • Er struktureret, organiseret og kan have flere bolde i luften på samme tid.
  • Er frisk på, at arbejde i et til tider hektisk miljø.
  • Skriver og taler flydende dansk og kan begå dig fint på engelsk.
  • Trives med og har styr på procentregning.

 

Vi tilbyder:

 

  • En energisk arbejdsplads med et uformelt og positivt arbejdsmiljø.
  • Grundig oplæring i dine arbejdsopgaver.
  • En vigtig stilling i en handlekraftig virksomhed, med klare mål om udvikling af virksomheden.
  • Lækre personalerabatter til shoppen.
  • Stor selvledelse under ansvar.
  • Gode fremtidsmuligheder.

 

 

Stillingen er en fast stilling på 25, 30 eller 37 timer. Tiltrædelse senest d. 1/6. Vi har ingen overenskomst, men tager udgangspunkt i HK’s butik overenskomst.


Du skal sende din ansøgning til mail@mollyogmy.dk og notere ”job” i emnefeltet. Vedhæft et foto af dig selv. Vi ser meget gerne, at du sender en kort video præsentation af dig selv og hvorfor du gerne vil arbejde hos MollyogMyVi frabeder personligt fremmøde grundet travlhed.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Karina Sejrup på 60133644. Vi indkalder løbende til samtale.

2018-04-17T18:52:25.390 Er du en stabil og ansvarsbevidst humørbombe så vil vi gerne være kollega med dig. MollyogMy.dk er en 2 år gammel webshop, som sælger lækkert mærketøj til børn og kvinder. MollyogMy.dk vil yde den bedst tænkelige kundeservice og vi er villige til at gå langt for at få super tilfredse kunder, så dette skal også være en af dine top prioriteter. Arbejdspladsen ligger i Taulov i Fredericia. Du skal være frisk på at tage ekstra timer i vores travle perioder og når dine kollegaer skal have ferie. Arbejdstiden vil typisk ligge i tidsrummet: kl. 9-17 alt efter hvor mange timer du søger. Dine arbejdsopgaver: Kundeservice på mail, telefon og på de sociale medier. Vejledning og rådgivning til kunder om produkter, størrelser osv. Reklamations- og returbehandling, herunder kontakt med leverandør vedrørende reklamationer. Oprettelse af produkter på hjemmesiden, lave beskrivelser af produkter osv. AD HOC opgaver på lager og generelt i shoppen. Vi forventer, at du: Har god erfaring med kundeservice og trives fint med rødglødende telefoner og mange mails. Er en superbruger i gængse IT systemer - windows, excel, word, e-mail programmer etc. det er også et stort plus, hvis du har erfaring med photoshop, E-pay, weetransfer og dropbox. Er positiv, stabil og ansvarsfuld. Er struktureret, organiseret og kan have flere bolde i luften på samme tid. Er frisk på, at arbejde i et til tider hektisk miljø. Skriver og taler flydende dansk og kan begå dig fint på engelsk. Trives med og har styr på procentregning. Vi tilbyder: En energisk arbejdsplads med et uformelt og positivt arbejdsmiljø. Grundig oplæring i dine arbejdsopgaver. En vigtig stilling i en handlekraftig virksomhed, med klare mål om udvikling af virksomheden. Lækre personalerabatter til shoppen. Stor selvledelse under ansvar. Gode fremtidsmuligheder. Stillingen er en fast stilling på 25, 30 eller 37 timer. Tiltrædelse senest d. 1 6. Vi har ingen overenskomst, men tager udgangspunkt i HK s butik overenskomst. Du skal sende din ansøgning til mail@mollyogmy.dk og notere job i emnefeltet. Vedhæft et foto af dig selv. Vi ser meget gerne, at du sender en kort video præsentation af dig selv og hvorfor du gerne vil arbejde hos MollyogMyVi frabeder personligt fremmøde grundet travlhed. Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Karina Sejrup på 60133644. Vi indkalder løbende til samtale.11Jobnet033e48c4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-27T00:00:0000110EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3202509MollyogMy ApS11Engelundsvej 137000FredericiaDKDanmark0
mail@mollyogmy.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent547665JobNet48028511000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=033e48c4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=033e48c4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=033e48c4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=033e48c4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos MollyogMy ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354091382Karina Sejrupmail@mollyogmy.dkDKDanmarkDKDanmark329942424Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SFredericia2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942293Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SKolding2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329952314Smagsprøveuddeler i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet Interesse for gode råvarer og kvalitet Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Smagsprøveuddeler i detailbutikker . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet
  • Interesse for gode råvarer og kvalitet
  • Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Smagsprøveuddeler i detailbutikker”. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SKolding2019-01-31T00:00:002019-03-28T00:00:00
329954311Lindebjerg A/S søger en glad og struktureret kundeservicemedarbejder, der elsker at tale i telefon.Robot Til en ny central funktion i Middelfart søger vi en serviceminded kollega, som bl.a. får til opgave at tage imod service- og reparationsopkald fra vores mange kunder. Vores kunders tilfredshed er vores førsteprioritet og som kundeservicemedarbejder er du via telefonen med til at understøtte indtrykket af Lindebjerg som en troværdig og attraktiv leverandør. Derfor skal du kunne yde en professionel og serviceminded betjening af kunderne, selv i pressede situationer. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i: Telefonisk besvarelse af kundehenvendelser omkring service- og reparationsbehov. Oprettelse af arbejdsordrer i vores system med detaljerede beskrivelser af opgaverne, så teknikerne får de bedst mulige forudsætninger for at løse opgaven hos kunden. Daglig booking af opgaver og ruteplanlægning for vores servicebiler, der betjener kunder i hele landet i samarbejde med salg og de lokale afdelinger. Yde en kundeservice i verdensklasse på telefonen. Vi forventer, at: Du er glad og smilende på telefonen og overfor kollegerne. Du er meget struktureret, kan overskue mange opgaver på samme tid og kan holde hovedet koldt, selvom der er mange brikker at lægge i ruteplanlægningen. Du er vant til at yde den bedste kundebetjening og har udpræget sans for god kundeservice. Du er løsningsorienteret, effektiv og engageret i virksomheden og dine kolleger. Du kan arbejde selvstændigt med opgaverne på telefonen samtidig med, at du er en udpræget holdspiller, der forstår at løfte i flok. Du kan anvende IT-værktøjer som fx Office og Navision på brugerniveau. Vi tilbyder: Ansættelse i en spændende og dynamisk virksomhed i vækst. En meget varierende hverdag med fleksibilitet og frihed under ansvar. En virksomhed, hvor der er en uformel omgangstone og hvor der ikke er langt fra ide til handling. Gode ansættelsesforhold med pensionsordning og sundhedsforsikring. Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Der afholdes løbende samtaler, så vi opfordrer interesserede kandidater til at søge snarest muligt. Ansøgning: Send din ansøgning og CV med billede til job@lindebjerg.dk. Skriv Kundeservicemedarbejder i emnefeltet. Om Lindebjerg Lindebjerg er blandt landets førende leverandører af el-cykler og el-scootere og ofte frontløbere på nye tiltag og produkter. Virksomheden har til mål at øge livskvalitet og -glæde hos vores kunder, hvilket hver dag stiller krav til samtlige medarbejdere. Vores dygtige teknikere kan med deres ekspertise hurtigt hjælpe kunderne, hvis de skulle have brug for vores assistance efter købet. Vores servicebiler kører hjem til kunderne og udfører service og reparationer samt fremviser vores bredde produktprogram.

Til en ny central funktion i Middelfart søger vi en serviceminded kollega, som bl.a. får til opgave at tage imod service- og reparationsopkald fra vores mange kunder.

Vores kunders tilfredshed er vores førsteprioritet og som kundeservicemedarbejder er du via telefonen med til at understøtte indtrykket af Lindebjerg som en troværdig og attraktiv leverandør. Derfor skal du kunne yde en professionel og serviceminded betjening af kunderne, selv i pressede situationer.

 Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:

  • Telefonisk besvarelse af kundehenvendelser omkring service- og reparationsbehov.
  • Oprettelse af arbejdsordrer i vores system med detaljerede beskrivelser af opgaverne, så teknikerne får de bedst mulige forudsætninger for at løse opgaven hos kunden.
  • Daglig booking af opgaver og ruteplanlægning for vores servicebiler, der betjener kunder i hele landet i samarbejde med salg og de lokale afdelinger.
  • Yde en kundeservice i verdensklasse på telefonen.

 Vi forventer, at:

  • Du er glad og smilende på telefonen og overfor kollegerne.
  • Du er meget struktureret, kan overskue mange opgaver på samme tid og kan holde hovedet koldt, selvom der er mange brikker at lægge i ruteplanlægningen.
  • Du er vant til at yde den bedste kundebetjening og har udpræget sans for god kundeservice.
  • Du er løsningsorienteret, effektiv og engageret i virksomheden og dine kolleger.
  • Du kan arbejde selvstændigt med opgaverne på telefonen samtidig med, at du er en udpræget holdspiller, der forstår at løfte i flok.
  • Du kan anvende IT-værktøjer som fx Office og Navision på brugerniveau.

Vi tilbyder:

  • Ansættelse i en spændende og dynamisk virksomhed i vækst.
  • En meget varierende hverdag med fleksibilitet og frihed under ansvar.
  • En virksomhed, hvor der er en uformel omgangstone og hvor der ikke er langt fra ide til handling.
  • Gode ansættelsesforhold med pensionsordning og sundhedsforsikring.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Der afholdes løbende samtaler, så vi opfordrer interesserede kandidater til at søge snarest muligt.

Ansøgning: Send din ansøgning og CV med billede til job@lindebjerg.dk. Skriv "Kundeservicemedarbejder" i emnefeltet.

 

Om Lindebjerg

Lindebjerg er blandt landets førende leverandører af el-cykler og el-scootere og ofte frontløbere på nye tiltag og produkter. Virksomheden har til mål at øge livskvalitet og -glæde hos vores kunder, hvilket hver dag stiller krav til samtlige medarbejdere.

Vores dygtige teknikere kan med deres ekspertise hurtigt hjælpe kunderne, hvis de skulle have brug for vores assistance efter købet. Vores servicebiler kører hjem til kunderne og udfører service og reparationer samt fremviser vores bredde produktprogram.

Lindebjerg A/SMiddelfart2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329957932Svensktalende kundeservicemedarbejder til virksomhed i KoldingRobot Vi søger en solid og stabil kundeservicemedarbejder, der kan håndtere kontakten til vores kunders abonnenter læsere. Arbejdsopgaverne er hovedsageligt håndtering af telefonopkald og mails fra abonnenterne. Du skal derfor: - beherske svensk og dansk i skrift og tale - være stabil, grundig og pligtopfyldende - være struktureret og arbejdsom. Du skal kunne manøvre i et hektisk miljø, hvor vi selvfølgelig lægger vægt på den gode kundeserviceoplevelse. Men du skal også kunne tage fra og bruge tiden optimalt, da arbejdsopgaverne fra tid til anden vil være mange. Og så skal du selvfølgelig kunne bevare det gode humør i en stresset situation. Lidt om os: Vi udspringer af en stor forlagsvirksomhed og håndterer i dag abonnementsstyring for en række danske forlag. I dag har vi kundeservice i Danmark, Sverige og Norge. Du vil blive en del af et mindre, men fasttømret team, hvor holdånd spiller en stor rolle. Er dette et job for dig, så send din ansøgning samt CV til wg@repiit.com

Vi søger en solid og stabil kundeservicemedarbejder, der kan håndtere kontakten til vores kunders abonnenter/læsere.

Arbejdsopgaverne er hovedsageligt håndtering af telefonopkald og mails fra abonnenterne. Du skal derfor:

- beherske svensk og dansk i skrift og tale

- være stabil, grundig og pligtopfyldende

- være struktureret og arbejdsom.

Du skal kunne manøvre i et hektisk miljø, hvor vi selvfølgelig lægger vægt på den gode kundeserviceoplevelse. Men du skal også kunne tage fra og bruge tiden optimalt, da arbejdsopgaverne fra tid til anden vil være mange. Og så skal du selvfølgelig kunne bevare det gode humør i en stresset situation.

Lidt om os: Vi udspringer af en stor forlagsvirksomhed og håndterer i dag abonnementsstyring for en række danske forlag. I dag har vi kundeservice i Danmark, Sverige og Norge.

Du vil blive en del af et mindre, men fasttømret team, hvor holdånd spiller en stor rolle.

Er dette et job for dig, så send din ansøgning samt CV til wg@repiit.com

RepiitKolding2019-02-08T00:00:002019-04-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Fredericia
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Kolding
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Smagsprøveuddeler i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Kolding
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

Lindebjerg A/S søger en glad og struktureret kundeservicemedarbejder, der elsker at tale i telefon.

Lindebjerg A/S

Middelfart
Til en ny central funktion i Middelfart søger vi en serviceminded kollega, som bl.a. får til opgave at tage imod service- og reparationsopkald fra vores mange kunder. Vores kunders tilfredshed er vores førsteprioritet og som kundeservicemedarbejder ...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Svensktalende kundeservicemedarbejder til virksomhed i Kolding

Repiit

Kolding
Vi søger en solid og stabil kundeservicemedarbejder, der kan håndtere kontakten til vores kunders abonnenter læsere. Arbejdsopgaverne er hovedsageligt håndtering af telefonopkald og mails fra abonnenterne. Du skal derfor: - beherske svensk og dansk ...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:5. april 2019