Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

En dygtig farmakonom til fremstilling af lægemidler på Region Hovedstadens Apotek

Du vil blive en del af et erfarent team i Central Service Produktion og får 3 farmaceuter og 7 farmakonomer som kollegaer. Vi fremstiller både sterile og ikke sterile magistrelle lægemidler.

Afdelingen producerer patientspecifik magistrelle lægemidler og mindre lagervarer. Vi arbejder desuden med kliniske forsøg og fremstiller hertil.
Vores hovedformål er rettidigt at fremstille og levere magistrelle lægemidler til Region Hovedstadens patienter. Vi har stor fokus på kvalitet og patientsikkerhed, og arbejder løbende på at styrke og udvikle den farmakonomfaglige kvalitetsudvikling i afdelingen.

Dine opgaver:

  • Fremstilling af sterile og ikke sterile magistrelle lægemidler
  • Være Batchansvarlig
  • Udarbejde forskellige kvalitetsdokumenter herunder; afvigelser, ændringskontroller m.m.
  • Opfylde og afsende akutbakker til hospitalernes forskellige afdelinger
  • Indgå i vejledning af farmakonomelever som er i afdelingen
  • Lave vægtkontrol
Ud over fremstilling af lægemidler vil du, efter grundig oplæring, indgå i en turnus, hvor vi på skift er den ’ansvarlige’ i afdelingen. Det betyder, at du har ansvaret for afdelingen den pågældende dag. Du skal; tage imod ordrer og planlægge disse i prioriteret rækkefølge efter deadlines, besvare telefonopkald, godkende produktioner i løbet af dagen (batchansvarlig) m.m.

Faglige kvalifikationer:
  • Du er uddannet farmakonom
  • Du er rutineret IT bruger
Har du erfaring med at fremstille lægemidler og arbejde i henhold til GMP vil det være en fordel, ligesom erfaring med IT-systemet ApoVision også vil være en fordel men ikke et krav.

Personlige kvalifikationer: Du kan bevare roen og overblikket i travle situationer og går ikke på kompromis med kvaliteten i dit arbejde.
Vi har et tæt samarbejde med vores Logistik og kvalitetsafdelinger QA/QC og det falder dig naturligt, at et godt samarbejde kræver en indsats.

Desuden er du:

  • Struktureret
  • God til at arbejde selvstændigt og tage ansvar
Ansættelsen: Stillingen er på 37 timer pr. uge fra mandag til fredag med opstart 1. september. Din arbejdstid ligger i tidsrummet fra kl.07.00-15.24.

Apoteket er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads. Der er fleks ordning og betalt frokostpause.

På adressen er der motionsrum til fri afbenyttelse, mulighed for selvbetalt massage i arbejdstiden og en aktiv kunstforening. Arbejdsadressen er Marielundvej 25, 2730 Herlev - tæt på offentlig transport og med gratis parkering.

Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.

Ansøgning: Ansøgningerne behandles løbende og ansøgningsfristen er den 17.07.2020.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte din måske kommende afdelingsleder Shahrzad Barvar på tlf.: 44 57 78 75 eller læse mere om Apoteket på: www.apoteket-regionh.dk

Ansøgning og CV sendes online

Bemærk at din ansøgning kan blive opbevaret og anvendt ved andre lignende stillinger på Apoteket.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.