En studentermedhjælper søges til efter- og videreuddannelsen på KADK

En studentermedhjælper søges til efter- og videreuddannelsen på KADK



Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering (KADK) søger en studentermedhjælper til efter- og videreuddannelsen.



Vi søger en studentermedhjælper med flair for service, som har lyst til at hjælpe til ved afholdelse af undervisningen på vores efter- og videreuddannelse.



Dine arbejdsopgaver vil være:

• Bestille/hjælpe med forplejning til uddannelserne

• Servicere ved afholdelse af uddannelserne (kursusmaterialer m.v.)

• Hjælpe til ved afholdelse af ekstraordinære arrangementer i forbindelse med uddannelserne



Du vil primært skulle arbejde torsdag, fredag og lørdag. Derudover vil der være forberedelse, der kan ligge på andre tidspunkter.



Vi søger en studerende der:

• Er i gang med en videregående uddannelse

• Er udadvendt og servicemindet

• Er venlig og har let til smil

• Er omhyggelig og ansvarsfuld

• Kan arbejde selvstændigt og struktureret



Kendskab til design-, konservator- og arkitektskolerne og erfaring fra tilsvarende jobs vil være en fordel.



Løn og ansættelsesforhold

Du vil blive ansat på den gældende studentermedhjælpstakst i henhold til overenskomst mellem staten og HK. Der er krav om, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreanstalt under din ansættelse.



Arbejdstidens placering aftales med nærmeste leder med et gennemsnit på 15-20 timer om måneden. Arbejde enkelte lørdage mellem 8-18 kan forekomme.



Ansøgningen

Vi modtager udelukkende ansøgninger via vores elektroniske rekrutteringssystem.

Du skal sende motiveret ansøgning, CV samt dokumentation for at du er aktiv studerende.

Din ansøgning skal være os i hænde senest den 1. august 2019 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler i uge 33.



De ledige stillinger ønskes besat pr. 1. september 2019 eller snarest muligt herefter.



Vi opfordrer alle kvalificerede uanset køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.



Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Philip Sønderberg, pson@kadk.dk/ 4170 1907. (ferie fra 8. juli til 26. juli 2019)





Generelle oplysninger om KADK kan findes på www.kadk.dk.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045613Phoenix-e589a55712019-06-18T00:00:00En studentermedhjælper søges til efter- og videreuddannelsen på KADKEn studentermedhjælper søges til efter- og videreuddannelsen på KADK



Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering (KADK) søger en studentermedhjælper til efter- og videreuddannelsen.



Vi søger en studentermedhjælper med flair for service, som har lyst til at hjælpe til ved afholdelse af undervisningen på vores efter- og videreuddannelse.



Dine arbejdsopgaver vil være:

• Bestille/hjælpe med forplejning til uddannelserne

• Servicere ved afholdelse af uddannelserne (kursusmaterialer m.v.)

• Hjælpe til ved afholdelse af ekstraordinære arrangementer i forbindelse med uddannelserne



Du vil primært skulle arbejde torsdag, fredag og lørdag. Derudover vil der være forberedelse, der kan ligge på andre tidspunkter.



Vi søger en studerende der:

• Er i gang med en videregående uddannelse

• Er udadvendt og servicemindet

• Er venlig og har let til smil

• Er omhyggelig og ansvarsfuld

• Kan arbejde selvstændigt og struktureret



Kendskab til design-, konservator- og arkitektskolerne og erfaring fra tilsvarende jobs vil være en fordel.



Løn og ansættelsesforhold

Du vil blive ansat på den gældende studentermedhjælpstakst i henhold til overenskomst mellem staten og HK. Der er krav om, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreanstalt under din ansættelse.



Arbejdstidens placering aftales med nærmeste leder med et gennemsnit på 15-20 timer om måneden. Arbejde enkelte lørdage mellem 8-18 kan forekomme.



Ansøgningen

Vi modtager udelukkende ansøgninger via vores elektroniske rekrutteringssystem.

Du skal sende motiveret ansøgning, CV samt dokumentation for at du er aktiv studerende.

Din ansøgning skal være os i hænde senest den 1. august 2019 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler i uge 33.



De ledige stillinger ønskes besat pr. 1. september 2019 eller snarest muligt herefter.



Vi opfordrer alle kvalificerede uanset køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.



Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Philip Sønderberg, pson@kadk.dk/ 4170 1907. (ferie fra 8. juli til 26. juli 2019)





Generelle oplysninger om KADK kan findes på www.kadk.dk.



En studentermedhjælper søges til efter- og videreuddannelsen på KADK Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering (KADK) søger en studentermedhjælper til efter- og videreuddannelsen. Vi søger en studentermedhjælper med flair for service, som har lyst til at hjælpe til ved afholdelse af undervisningen på vores efter- og videreuddannelse. Dine arbejdsopgaver vil være: • Bestille hjælpe med forplejning til uddannelserne • Servicere ved afholdelse af uddannelserne (kursusmaterialer m.v.) • Hjælpe til ved afholdelse af ekstraordinære arrangementer i forbindelse med uddannelserne Du vil primært skulle arbejde torsdag, fredag og lørdag. Derudover vil der være forberedelse, der kan ligge på andre tidspunkter. Vi søger en studerende der: • Er i gang med en videregående uddannelse • Er udadvendt og servicemindet • Er venlig og har let til smil • Er omhyggelig og ansvarsfuld • Kan arbejde selvstændigt og struktureret Kendskab til design-, konservator- og arkitektskolerne og erfaring fra tilsvarende jobs vil være en fordel. Løn og ansættelsesforhold Du vil blive ansat på den gældende studentermedhjælpstakst i henhold til overenskomst mellem staten og HK. Der er krav om, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreanstalt under din ansættelse. Arbejdstidens placering aftales med nærmeste leder med et gennemsnit på 15-20 timer om måneden. Arbejde enkelte lørdage mellem 8-18 kan forekomme. Ansøgningen Vi modtager udelukkende ansøgninger via vores elektroniske rekrutteringssystem. Du skal sende motiveret ansøgning, CV samt dokumentation for at du er aktiv studerende. Din ansøgning skal være os i hænde senest den 1. august 2019 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler i uge 33. De ledige stillinger ønskes besat pr. 1. september 2019 eller snarest muligt herefter. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Philip Sønderberg, pson@kadk.dk 4170 1907. (ferie fra 8. juli til 26. juli 2019) Generelle oplysninger om KADK kan findes på www.kadk.dk.11jobnete589a557100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123670&DepartmentId=7810&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3549294Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering11Philip De Langes Allé 101435København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent780312JobNet5006650500665010018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e589a557https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e589a557https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e589a557&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e589a557&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362106837noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330055459Engagerede projektassistenter (studentermedhjælpere) til projektledelseskontor i Koncern ITBasic Er du studerende med interesse for projektledelse og digitalisering og vil du være med til at effektivisere Københavns Kommune? Kontoret for Projektledelse og Testmanagement i Koncern IT søger et par veloplagte og engagerede studentermedhjælpere. Vi er et team på 19 projektledere, fem studentermedhjælpere (projektassistenter) og to test managers, som aldersmæssigt spænder bredt, lige fra 23 til midt i 60 erne. Stemningen i afdelingen er præget af en en professionel, men uformel omgangstone med højt til loftet og humor i højsædet. Som studentermedhjælper i Koncern IT bliver din opgave at assistere dine kollegaer med projektledelsesopgaver i vores store projektportefølje. Vores projekter spænder både over tekniske projekter, udviklingsprojekter og organisatoriske implementeringer, og du vil få mulighed for selvstændigt ansvar for en bred vifte af opgavetyper. Dine opgaver vil bl.a. bestå af at bistå kollegaer ved gennemførsel af projekter projektkoordineringsopgaver mindre projektledelsesopgaver udarbejdelse af forskellige typer af projektdokumentation tal- og analyseopgaver til brug for udarbejdelse af business cases, effektiviseringsforslag og indstillingsnotater andre administrative opgaver I opgaveløsningen arbejder vi efter to forskellige projektmodeller og -metoder, alt efter projektets karakter og forudsætninger. En traditionel Prince2 baseret projektmodel og en agil projektmodel baseret på DSDM. Om dig Det er et krav, at du er i gang med en videregående uddannelse, fx HA. Pro, HA. IT, scient.pol, BSc eller Cand. IT eller tilsvarende. Vi forventer, at du har næsten har afsluttet det første år på studiet og har lyst til at arbejde med alle aspekter af projektledelse. Vi forventer, at du er kvalitetsbevidst og pligtopfyldende serviceminded og fleksibel erfaren bruger af MS Office struktureret, løsningsorienteret og villig til at tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen god til at samarbejde og har stor lyst til at arbejde med projektledelse. Arbejdstiden er ca. 15 timer ugentligt fordelt på to dage om ugen. Arbejdstiden er fleksibel og kan planlægges under hensyntagen til både studie, eksamensperioder og ferie. Fysisk er vi placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, fitnessrum og en god kantineordning. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt. Mere information Hvis du ønsker mere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Stina Nyks Meggele på 2169 2723. Du kan læse mere om afdelingen på vores LinkedIn side www.linkedin.com showcase 11431344 . Send gerne ansøgning og CV samt kopi af eksamensbevis karakterudskrift og evt. anbefalinger. Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019. Om Koncern IT Vi er KIT Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

Er du studerende med interesse for projektledelse og digitalisering – og vil du være med til at effektivisere Københavns Kommune?

Kontoret for Projektledelse og Testmanagement i Koncern IT søger et par veloplagte og engagerede studentermedhjælpere.

Vi er et team på 19 projektledere, fem studentermedhjælpere (projektassistenter) og to test managers, som aldersmæssigt spænder bredt, lige fra 23 til midt i 60’erne. Stemningen i afdelingen er præget af en en professionel, men uformel omgangstone med højt til loftet og humor i højsædet. Som studentermedhjælper i Koncern IT bliver din opgave at assistere dine kollegaer med projektledelsesopgaver i vores store projektportefølje.

Vores projekter spænder både over tekniske projekter, udviklingsprojekter og organisatoriske implementeringer, og du vil få mulighed for selvstændigt ansvar for en bred vifte af opgavetyper.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af

  • at bistå kollegaer ved gennemførsel af projekter
  • projektkoordineringsopgaver
  • mindre projektledelsesopgaver
  • udarbejdelse af forskellige typer af projektdokumentation
  • tal- og analyseopgaver til brug for udarbejdelse af business cases, effektiviseringsforslag og indstillingsnotater
  • andre administrative opgaver

I opgaveløsningen arbejder vi efter to forskellige projektmodeller og -metoder, alt efter projektets karakter og forudsætninger. En traditionel Prince2 baseret projektmodel og en agil projektmodel baseret på DSDM.

Om dig
Det er et krav, at du er i gang med en videregående uddannelse, fx HA. Pro, HA. IT, scient.pol, BSc eller Cand. IT eller tilsvarende. Vi forventer, at du har/næsten har afsluttet det første år på studiet og har lyst til at arbejde med alle aspekter af projektledelse.

Vi forventer, at du er

  • kvalitetsbevidst og pligtopfyldende
  • serviceminded og fleksibel
  • erfaren bruger af MS Office
  • struktureret, løsningsorienteret og villig til at tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen
  • god til at samarbejde

og har stor lyst til at arbejde med projektledelse.

Arbejdstiden er ca. 15 timer ugentligt fordelt på to dage om ugen. Arbejdstiden er fleksibel og kan planlægges under hensyntagen til både studie, eksamensperioder og ferie. Fysisk er vi placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, fitnessrum og en god kantineordning.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt.

Mere information
Hvis du ønsker mere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Stina Nyks Meggele på 2169 2723. Du kan læse mere om afdelingen på vores LinkedIn side www.linkedin.com/showcase/11431344/.

Send gerne ansøgning og CV samt kopi af eksamensbevis/karakterudskrift og evt. anbefalinger.

Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019.

Om Koncern IT
Vi er KIT – Københavns Kommunes Koncern IT. Vi går på arbejde for at digitalisere Danmarks største arbejdsplads. Vi har en høj faglighed, og vi brænder for nye teknologier. Vi udnytter vores mange fagligheder, og sammen sikrer vi plads til mere velfærd og gør hverdagen nemmere for borgerne i København. Mød os på Koncernit.kk.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngProjektledelse og Test ManagementKøbenhavn NV2019-07-05T16:01:27.7702019-08-09T00:00:00
330057000Studentermedhjælper til Københavns StadsarkivBasic Københavns Stadsarkiv søger en studentermedhjælper på 13 timer om ugen til vejledning af brugerne på Stadsarkivets læsesal samt til vekslende opgaver i forbindelse med publikumsafdelingens forskellige opgaver. Arbejdsopgaver Vejledning af brugere på den fysiske læsesal og på Stadsarkivets digitale platforme Besvarelse af forespørgsler og udførelse af mindre undersøgelser Registreringsopgaver, skanning og kopiering Upload af tekster og billeder Vi søger dig, der studerer historie eller etnologi har lyst til vejlederrollen har gode it-kompetencer er god til at læse håndskrift er god til at formulere dig på skrift har gode kommunikations- og samarbejdsevner er interesseret i Københavns kulturhistorie Erfaring med registrering af arkivmateriale og fotos er en fordel. Stadsarkivets læsesal er åben tirsdag, onsdag og torsdag. Vi forventer, at dine arbejdstimer fleksibelt kan lægges indenfor denne tidsramme efter aftale. Københavns Stadsarkiv er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Københavns Museum og Thorvaldsens Museum. Arbejdet på Københavns Stadsarkiv planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst. Løn- og ansættelsesforhold Tiltrædelse den 3. september 2019. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende aftale (HK-overenskomst). Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger kan indhentes hos arkivar Nicolai Eberholst på 2464 0337. Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019 Vi holder samtaler den 21. august 2019.

Københavns Stadsarkiv søger en studentermedhjælper på 13 timer om ugen til vejledning af brugerne på Stadsarkivets læsesal samt til vekslende opgaver i forbindelse med publikumsafdelingens forskellige opgaver.

Arbejdsopgaver

  • Vejledning af brugere på den fysiske læsesal og på Stadsarkivets digitale platforme
  • Besvarelse af forespørgsler og udførelse af mindre undersøgelser
  • Registreringsopgaver, skanning og kopiering
  • Upload af tekster og billeder

Vi søger dig, der 

  • studerer historie eller etnologi
  • har lyst til vejlederrollen
  • har gode it-kompetencer
  • er god til at læse håndskrift
  • er god til at formulere dig på skrift
  • har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • er interesseret i Københavns kulturhistorie

Erfaring med registrering af arkivmateriale og fotos er en fordel.

Stadsarkivets læsesal er åben tirsdag, onsdag og torsdag. Vi forventer, at dine arbejdstimer fleksibelt kan lægges indenfor denne tidsramme efter aftale.

Københavns Stadsarkiv er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Københavns Museum og Thorvaldsens Museum. Arbejdet på Københavns Stadsarkiv planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst.

Løn- og ansættelsesforhold
Tiltrædelse den 3. september 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende aftale (HK-overenskomst).

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger kan indhentes hos arkivar Nicolai Eberholst på 2464 0337.

Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019
Vi holder samtaler den 21. august 2019. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKøbenhavns StadsarkivKøbenhavn V2019-07-09T12:01:02.4772019-08-11T00:00:00
330047816Frisk frontdesk medarbejder til Institut for FinansieringRobot Institut for Finansiering søger 1 studentermedhjælper med tiltrædelse medio august eller 1. september. Stillingen er på ca. 10-15 timer pr. uge. Du bliver fysisk placeret i vores reception og kommer som udgangspunkt til at arbejde 2-3 dage om ugen i tidsrummet 10-15. Vi har meget travlt ved semesterstart og i december og januar måned, hvor du ligesom i sommerperioden forventes at være villig til at påtage dig ekstra vagter. Generelle arbejdsopgaverDu har ansvar for god betjening (på dansk og engelsk) af vores gæster, studerende samt instituttets ansatte - såvel telefonisk, personligt som via e-mail.Du yder assistance til udarbejdelse af undervisningsmateriale for instituttets videnskabelige medarbejdere, derfor er der en forudsætning at du besidder stærke kompetencer i Office-pakkens programmer.Du er garanten for at printere og kopimaskiner hele tiden fungerer - herunder udskifter du printerpatroner og har kontakt til teknikere mv.Du skal hjælpe med at opdatere vores hjemme-, linkedIn- og intranet siderDu forestår kopiering, scanning, institutindkøb og andre forefaldende opgaver for instituttets administrative og videnskabelige medarbejdere.Du har ansvar for at holde orden i vores køkken herunder lettere rengøring, tømning af opvaskemaskinen mv.Din profil Vi prioriterer ansøgere, der behersker engelsk på højt niveau. Vi lægger vægt på, at du er struktureret, fleksibel, samvittighedsfuld og selv tager initiativ til at løse opgaver samt at du ikke er bange for rutineprægede og praktiske opgaver. Det er vigtigt, at du er serviceminded, smilende og kan lide at have kontakt med mange mennesker. Derudover vil det være en fordel, hvis du har interesse for at arbejde med hjemmesider og har viden om og kompetencer i opdatering og udvikling af LinkedIn profiler. Om instituttet Institut for Finansiering har ca. 55 videnskabelige og 8 administrative medarbejdere samt mere end 140 deltidsansatte eksterne undervisere. Vi har et rart og uhøjtideligt arbejdsmiljø, som er præget af dynamik og høj professionalisme blandt vores 15 nationaliteter. Du kan læse mere om os her: www.cbs.dk finance. Er denne stilling noget for dig, så send hurtigst muligt og senest 18. juli 2019 en motiveret ansøgning vedlagt et kort CV, dine eksamensbeviser samt den seneste karakterudskrift fra dit igangværende studium. Ansøgningen sendes til sekretariatsleder Betina Thestrup, via Ansøg nu knappen. Betina Thestrup kan kontaktes pr. mail eller telefon 3815 3608, for afklarende spørgsmål. Skriv venligst Frontdesk medarbejder i emnefeltet, hvis du sender din ansøgning pr. email.

Institut for Finansiering søger 1 studentermedhjælper med tiltrædelse medio august eller 1. september.

Stillingen er på ca. 10-15 timer pr. uge. 

Du bliver fysisk placeret i vores reception og kommer som udgangspunkt til at arbejde 2-3 dage om ugen i tidsrummet 10-15. Vi har meget travlt ved semesterstart og i december og januar måned, hvor du – ligesom i sommerperioden – forventes at være villig til at påtage dig ekstra vagter.

Generelle arbejdsopgaver
  • Du har ansvar for god betjening (på dansk og engelsk) af vores gæster, studerende samt instituttets ansatte - såvel telefonisk, personligt som via e-mail.
  • Du yder assistance til udarbejdelse af undervisningsmateriale for instituttets videnskabelige medarbejdere, derfor er der en forudsætning at du besidder stærke kompetencer i Office-pakkens programmer.
  • Du er garanten for at printere og kopimaskiner hele tiden fungerer - herunder udskifter du printerpatroner og har kontakt til teknikere mv.
  • Du skal hjælpe med at opdatere vores hjemme-, linkedIn- og intranet sider
  • Du forestår kopiering, scanning, institutindkøb og andre forefaldende opgaver for instituttets administrative og videnskabelige medarbejdere.
  • Du har ansvar for at holde orden i vores køkken herunder lettere rengøring, tømning af opvaskemaskinen mv.
Din profil

Vi prioriterer ansøgere, der behersker engelsk på højt niveau. Vi lægger vægt på, at du er struktureret, fleksibel, samvittighedsfuld og selv tager initiativ til at løse opgaver samt at du ikke er bange for rutineprægede og praktiske opgaver.

Det er vigtigt, at du er serviceminded, smilende og kan lide at have kontakt med mange mennesker. Derudover vil det være en fordel, hvis du har interesse for at arbejde med hjemmesider og har viden om og kompetencer i opdatering og udvikling af LinkedIn profiler.

Om instituttet

Institut for Finansiering har ca. 55 videnskabelige og 8 administrative medarbejdere samt mere end 140 deltidsansatte eksterne undervisere. Vi har et rart og uhøjtideligt arbejdsmiljø, som er præget af dynamik og høj professionalisme blandt vores 15 nationaliteter. Du kan læse mere om os her: www.cbs.dk/finance.

Er denne stilling noget for dig, så send hurtigst muligt og senest 18. juli 2019 en motiveret ansøgning vedlagt et kort CV, dine eksamensbeviser samt den seneste karakterudskrift fra dit igangværende studium.

Ansøgningen sendes til sekretariatsleder Betina Thestrup, via "Ansøg nu" knappen. Betina Thestrup kan kontaktes pr. mail eller telefon 3815 3608, for afklarende spørgsmål. Skriv venligst ”Frontdesk medarbejder” i emnefeltet, hvis du sender din ansøgning pr. email.

Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2019-06-25T00:00:002019-07-20T00:00:00
330047642Dygtig studentermedhjælper til administration af Erasmusstipendier til studerendeRobot Vil du gerne have erfaring med administration af EU-programmer? Sætter du pris på at arbejde selvstændigt? Er du omhyggelig og detaljeorienteret, og lægger du vægt på høj kvalitet i arbejdet? Så har vi jobbet til dig! Du bliver en del af den internationale enhed i Studieservice på Københavns Professionshøjskole (KP), der er placeret på Campus Carlsberg, og som varetager en bred vifte af opgaver relateret til KP s internationale aktiviteter. Dine primære opgaver vil knytte sig til administration af KP s Erasmusbevillinger til studerende, herunder vejledning af studerende, kvalitetssikring af procedurer samt sikring af dokumentation. Derudover vil der i perioder være andre administrative opgaver, f.eks. i relation til diverse indberetninger. Om dig Du har interesse for og gerne erfaring med administration forvaltning. Derudover forventer vi, at du: er studerende på en videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, forvaltning, administration eller lignende og gerne med en universitetsbaggrund er stabil og pligtopfyldende, da der er tale om en meget selvstændig funktion har gode IT-kompetencer herunder Office pakken. har flair for at arbejde i databaser (oplæring finder sted) er omhyggelig, detaljeorienteret og god til at systematisere arbejdsopgaver er god til at vejlede og samarbejde er god til at bevare overblik, når der er mange opgaver behersker dansk og engelsk på højt niveau skriftligt og mundtligt. Vi kan tilbyde: Grundig oplæring Godt arbejdsklima Selvstændigt arbejde Fleksibel arbejdstilrettelæggelse Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat som studentermedhjælper med start 1. september 2019 eller snarest muligt. Stillingen er på 10-15 timer ugentligt fordelt efter aftale i tidsrummet 08.00-16.00. Du bliver ansat som studentermedhjælper, og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat. Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget. Arbejdspladsen er beliggende på Campus Carlsberg, Hummeltorvet 3, 1799 København V. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi. For yderligere oplysninger om stillingerne er du velkommen til at kontakte konsulent Birgit Breusch på 51380331 birb@kp.dk eller konsulent Laura Vøgg 41898685 lauv@kp.dk Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 18. august 2019. Samtaler afholdes ultimo august. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Vil du gerne have erfaring med administration af EU-programmer? Sætter du pris på at arbejde selvstændigt? Er du omhyggelig og detaljeorienteret, og lægger du vægt på høj kvalitet i arbejdet? Så har vi jobbet til dig!



Du bliver en del af den internationale enhed i Studieservice på Københavns Professionshøjskole (KP), der er placeret på Campus Carlsberg, og som varetager en bred vifte af opgaver relateret til KP's internationale aktiviteter.



Dine primære opgaver vil knytte sig til administration af KP's Erasmusbevillinger til studerende, herunder vejledning af studerende, kvalitetssikring af procedurer samt sikring af dokumentation.



Derudover vil der i perioder være andre administrative opgaver, f.eks. i relation til diverse indberetninger.



Om dig
Du har interesse for og gerne erfaring med administration/forvaltning.



Derudover forventer vi, at du:

  • er studerende på en videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, forvaltning, administration eller lignende og gerne med en universitetsbaggrund
  • er stabil og pligtopfyldende, da der er tale om en meget selvstændig funktion
  • har gode IT-kompetencer – herunder Office pakken.
  • har flair for at arbejde i databaser (oplæring finder sted)
  • er omhyggelig, detaljeorienteret og god til at systematisere arbejdsopgaver
  • er god til at vejlede og samarbejde
  • er god til at bevare overblik, når der er mange opgaver
  • behersker dansk og engelsk på højt niveau skriftligt og mundtligt.


Vi kan tilbyde:

  • Grundig oplæring
  • Godt arbejdsklima
  • Selvstændigt arbejde
  • Fleksibel arbejdstilrettelæggelse
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat som studentermedhjælper med start 1. september 2019 eller snarest muligt.

Stillingen er på 10-15 timer ugentligt fordelt efter aftale i tidsrummet 08.00-16.00.



Du bliver ansat som studentermedhjælper, og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget.

Arbejdspladsen er beliggende på Campus Carlsberg, Hummeltorvet 3, 1799 København V.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi.

For yderligere oplysninger om stillingerne er du velkommen til at kontakte konsulent Birgit Breusch på 51380331/ birb@kp.dk eller konsulent Laura Vøgg 41898685/ lauv@kp.dk



Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 18. august 2019.

Samtaler afholdes ultimo august.



Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn N2019-06-25T00:00:002019-08-12T00:00:00
330045776Selvstændig og serviceminded studentermedhjælper til uddannelsesbibliotekRobot Studerer du på en videregående uddannelse? Og har du lyst til at få et godt kendskab til arbejdet i et uddannelsesbibliotek og hjælpe vores brugere og undervisere? Så har vi et godt job som studentermedhjælper på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland i Hillerød. Om jobbet Vi er et mindre bibliotek, hvor der tit er travlt, og vi lægger vægt på at møde vores brugere med et smil. Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet: Brugerbetjening udlånsvagter Sætte bøger og tidsskrifter på plads Færdiggøre materialer til udlån Driftsopgaver i biblioteket Efter oplæring forventer vi, at du arbejder selvstændigt og har udlånsvagter. Derudover vil du i det daglige have kontakt med vores Informationsspecialister. Om dig Vi forventer af dig, at du: er studerende på en videregående uddannelse, f.eks. kan du læse til Informationsspecialist Bibliotekar, være studerende på Campus Nordsjælland, eller andet. er udadvendt og imødekommende er serviceminded og er god til at kommunikere kan arbejde selvstændigt er struktureret og kan bevare overblikket, når der er travlt er mødestabil, så vi kan regne med dig i forhold til udlånsvagter Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse den 1. september 2019. Arbejdstiden er gennemsnitligt på 7½ time ugentligt. Arbejdsskema aftales mellem dig og biblioteket, så det passer ind i forhold til din undervisning og eksamensperioder. Du bliver ansat som studentermedhjælper og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat. Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget. Arbejdspladsen er beliggende på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland, Carlsbergvej 14, 3400 Hillerød. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om biblioteket her: https: phbibliotek.dk. Yderligere oplysninger kan fås hos informationsspecialist Eva Christensen Kragh på tlf. 4189 7959, mail: evkr@kp.dk eller informationsspecialist Gitte Fogh- Andersen på tlf. 4189 8081, mail: gfa3@kp.dk. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag d. 18. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 34 og 35. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Studerer du på en videregående uddannelse? Og har du lyst til at få et godt kendskab til arbejdet i et uddannelsesbibliotek og hjælpe vores brugere og undervisere? Så har vi et godt job som studentermedhjælper på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland i Hillerød.



Om jobbet
Vi er et mindre bibliotek, hvor der tit er travlt, og vi lægger vægt på at møde vores brugere med et smil.

Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet:



  • Brugerbetjening/udlånsvagter
  • Sætte bøger og tidsskrifter på plads
  • Færdiggøre materialer til udlån
  • Driftsopgaver i biblioteket


Efter oplæring forventer vi, at du arbejder selvstændigt og har udlånsvagter. Derudover vil du i det daglige have kontakt med vores Informationsspecialister.



Om dig
Vi forventer af dig, at du:

  • er studerende på en videregående uddannelse, f.eks. kan du læse til Informationsspecialist/Bibliotekar, være studerende på Campus Nordsjælland, eller andet.
  • er udadvendt og imødekommende
  • er serviceminded og er god til at kommunikere
  • kan arbejde selvstændigt
  • er struktureret og kan bevare overblikket, når der er travlt
  • er mødestabil, så vi kan regne med dig i forhold til udlånsvagter


Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse den 1. september 2019. Arbejdstiden er gennemsnitligt på 7½ time ugentligt. Arbejdsskema aftales mellem dig og biblioteket, så det passer ind i forhold til din undervisning og eksamensperioder.

Du bliver ansat som studentermedhjælper og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget.





Arbejdspladsen er beliggende på KP Biblioteket på Campus Nordsjælland, Carlsbergvej 14, 3400 Hillerød.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.



Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om biblioteket her: https://phbibliotek.dk.



Yderligere oplysninger kan fås hos informationsspecialist Eva Christensen Kragh på tlf. 4189 7959, mail: evkr@kp.dk eller informationsspecialist Gitte Fogh- Andersen på tlf. 4189 8081, mail: gfa3@kp.dk.



Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag d. 18. august 2019.



Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 34 og 35.



Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserHillerød2019-06-20T00:00:002019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engagerede projektassistenter (studentermedhjælpere) til projektledelseskontor i Koncern IT

Projektledelse og Test Management

København NV
Er du studerende med interesse for projektledelse og digitalisering og vil du være med til at effektivisere Københavns Kommune? Kontoret for Projektledelse og Testmanagement i Koncern IT søger et par veloplagte og engagerede studentermedhjælpere. Vi...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Studentermedhjælper til Københavns Stadsarkiv

Københavns Stadsarkiv

København V
Københavns Stadsarkiv søger en studentermedhjælper på 13 timer om ugen til vejledning af brugerne på Stadsarkivets læsesal samt til vekslende opgaver i forbindelse med publikumsafdelingens forskellige opgaver. Arbejdsopgaver Vejledning af brugere på...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Frisk frontdesk medarbejder til Institut for Finansiering

Copenhagen Business School

Frederiksberg
Institut for Finansiering søger 1 studentermedhjælper med tiltrædelse medio august eller 1. september. Stillingen er på ca. 10-15 timer pr. uge. Du bliver fysisk placeret i vores reception og kommer som udgangspunkt til at arbejde 2-3 dage om ugen i...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:20. juli 2019

Dygtig studentermedhjælper til administration af Erasmusstipendier til studerende

Administration + Efter- og videreuddannelser

København N
Vil du gerne have erfaring med administration af EU-programmer? Sætter du pris på at arbejde selvstændigt? Er du omhyggelig og detaljeorienteret, og lægger du vægt på høj kvalitet i arbejdet? Så har vi jobbet til dig! Du bliver en del af den interna...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Selvstændig og serviceminded studentermedhjælper til uddannelsesbibliotek

Administration + Efter- og videreuddannelser

Hillerød
Studerer du på en videregående uddannelse? Og har du lyst til at få et godt kendskab til arbejdet i et uddannelsesbibliotek og hjælpe vores brugere og undervisere? Så har vi et godt job som studentermedhjælper på KP Biblioteket på Campus Nordsjællan...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019