Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Energirådgiver til Teknik-enheden hos Københavns Ejendomme & Indkøb

Er energibesparelser, energiovervågning, driftsoptimering, BMS-systemer, automatik og teknik lige noget for dig? Og er du typen, der kan omsætte teori til praksis og samtidig lære fra dig og videreformidle energirigtig drift til ejendomsteknikere? Så har vi det helt rigtige job til dig i Teknik-enheden hos Københavns Ejendomme & Indkøb.  
 
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed under Økonomiforvaltningen. Vi arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter. Vi har et særligt fokus på service og betjening af vores kunder, ligesom vi har fokus på at indgå i nye samarbejder på tværs i vores organisation.  
 
Om jobbet  
I de seneste år har Teknik-enheden implementeret central energiovervågning og styringsautomatik og opbygget et team af teknikere og energirådgivere. Vi yder energisupport til det tekniske driftspersonale og gennemgår fjernvarme- og ventilationsanlæg med henblik på at fejlsøge og energioptimere Københavns Kommunes anlæg.
Vi søger nu en ny medarbejder, der kan indgå i energisupportteamets arbejde.  
 
Dine opgaver  
Dit arbejde vil overordnet bestå i teknisk eksekvering af energiprojekter samt energiovervågning og energistyring. Hertil kommer fysisk og virtuel gennemgang og fejlfinding på de tekniske anlæg. Som energirådgiver skal du i naturlig forlængelse heraf stå for drifts- og energirådgivning til det tekniske personale, både internt i Økonomiforvaltningen og eksternt på kommunens ejendomme og institutioner.  
 
Dine primære opgaver vil være at 
  • fungere som teknisk projektleder og realisere businesscases, så konkrete opgaver som fx energibesparende EC-motorer bliver installeret på ejendommene  
  • sikre overblik over potentialerne for energibesparelser gennem energiovervågning  
  • gennemføre analyse og fejlfinding i grafiske BMS-/CTS-platforme samt diagnosticering og udbedring af fejl  
  • foretage beregninger af energibesparende tiltag  
  • sikre energioptimering ved gennemførelse af mindre projekter vedr. indregulering, justering og renovering  
  • fungere som bestiller ved mindre renoveringsopgaver på tekniske anlæg  
  • sikre energioptimering gennem vejledning i energistyring og energirigtig drift til teknisk driftspersonale og institutionsledere.  
Du matcher flere af nedenstående kvalifikationer  
  • Mindst fem års erfaring som fx maskinmester, ingeniør, automatikfagtekniker, energiteknolog eller elektriker med relevant erhvervsfaglig baggrund  
  • Grundlæggende kurser i ventilation, ufyrede varmeanlæg og indregulering  
  • Kendskab til energitekniske anlæg i bygninger og erfaring med indregulering og styring af varme- og ventilationsanlæg  
  • Systemkendskab og kendskab til forskellige BMS-/CTS-platforme  
  • Forståelse for fysisk og virtuel netværksopbygning  
  • Interesse og flair for energirigtig drift og optimering  
  • Robust og god til at samarbejde og kommunikere på tværs af faggrupper. 
Vi forventer, at du har en høj faglighed og interesse for energibesparelser i bygninger, at du kan yde god kundeservice til vore institutioner, og at du arbejder systematisk.  
 
Vi tilbyder  
  • Et job i en enhed, der er frontløber inden for driftsoptimering, energistyring og energiovervågning i ejendomsbranchen  
  • Et job i en organisation, der er i konstant udvikling og har fokus på tværfagligt samarbejde, innovation og videndeling  
  • Højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder  
  • Dygtige og hjælpsomme kollegaer i et travlt og engageret team  
  • Fleksibel arbejdstid og selvstændig opgaveløsning.  
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen besættes pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter.  
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn.  
Arbejdsstedet er Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Vedligehold, Energi og Teknik, Teknik-enheden, på Borups Allé i København NV.  
 
Vil du vide mere?  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anders Christian Lyngtorp, chef for Teknik, på 2156 9992 eller Daniel Linderod Jørgensen, BMS-fagspecialist, på 2939 9852.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 19. maj 2019 
Vi forventer at holde samtaler i uge 22.  
 
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016071Phoenix-a07835de12019-05-03T11:00:40.823Energirådgiver til Teknik-enheden hos Københavns Ejendomme & Indkøb
Er energibesparelser, energiovervågning, driftsoptimering, BMS-systemer, automatik og teknik lige noget for dig? Og er du typen, der kan omsætte teori til praksis og samtidig lære fra dig og videreformidle energirigtig drift til ejendomsteknikere? Så har vi det helt rigtige job til dig i Teknik-enheden hos Københavns Ejendomme & Indkøb.  
 
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed under Økonomiforvaltningen. Vi arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter. Vi har et særligt fokus på service og betjening af vores kunder, ligesom vi har fokus på at indgå i nye samarbejder på tværs i vores organisation.  
 
Om jobbet  
I de seneste år har Teknik-enheden implementeret central energiovervågning og styringsautomatik og opbygget et team af teknikere og energirådgivere. Vi yder energisupport til det tekniske driftspersonale og gennemgår fjernvarme- og ventilationsanlæg med henblik på at fejlsøge og energioptimere Københavns Kommunes anlæg.
Vi søger nu en ny medarbejder, der kan indgå i energisupportteamets arbejde.  
 
Dine opgaver  
Dit arbejde vil overordnet bestå i teknisk eksekvering af energiprojekter samt energiovervågning og energistyring. Hertil kommer fysisk og virtuel gennemgang og fejlfinding på de tekniske anlæg. Som energirådgiver skal du i naturlig forlængelse heraf stå for drifts- og energirådgivning til det tekniske personale, både internt i Økonomiforvaltningen og eksternt på kommunens ejendomme og institutioner.  
 
Dine primære opgaver vil være at 
  • fungere som teknisk projektleder og realisere businesscases, så konkrete opgaver som fx energibesparende EC-motorer bliver installeret på ejendommene  
  • sikre overblik over potentialerne for energibesparelser gennem energiovervågning  
  • gennemføre analyse og fejlfinding i grafiske BMS-/CTS-platforme samt diagnosticering og udbedring af fejl  
  • foretage beregninger af energibesparende tiltag  
  • sikre energioptimering ved gennemførelse af mindre projekter vedr. indregulering, justering og renovering  
  • fungere som bestiller ved mindre renoveringsopgaver på tekniske anlæg  
  • sikre energioptimering gennem vejledning i energistyring og energirigtig drift til teknisk driftspersonale og institutionsledere.  
Du matcher flere af nedenstående kvalifikationer  
  • Mindst fem års erfaring som fx maskinmester, ingeniør, automatikfagtekniker, energiteknolog eller elektriker med relevant erhvervsfaglig baggrund  
  • Grundlæggende kurser i ventilation, ufyrede varmeanlæg og indregulering  
  • Kendskab til energitekniske anlæg i bygninger og erfaring med indregulering og styring af varme- og ventilationsanlæg  
  • Systemkendskab og kendskab til forskellige BMS-/CTS-platforme  
  • Forståelse for fysisk og virtuel netværksopbygning  
  • Interesse og flair for energirigtig drift og optimering  
  • Robust og god til at samarbejde og kommunikere på tværs af faggrupper. 
Vi forventer, at du har en høj faglighed og interesse for energibesparelser i bygninger, at du kan yde god kundeservice til vore institutioner, og at du arbejder systematisk.  
 
Vi tilbyder  
  • Et job i en enhed, der er frontløber inden for driftsoptimering, energistyring og energiovervågning i ejendomsbranchen  
  • Et job i en organisation, der er i konstant udvikling og har fokus på tværfagligt samarbejde, innovation og videndeling  
  • Højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder  
  • Dygtige og hjælpsomme kollegaer i et travlt og engageret team  
  • Fleksibel arbejdstid og selvstændig opgaveløsning.  
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen besættes pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter.  
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn.  
Arbejdsstedet er Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Vedligehold, Energi og Teknik, Teknik-enheden, på Borups Allé i København NV.  
 
Vil du vide mere?  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anders Christian Lyngtorp, chef for Teknik, på 2156 9992 eller Daniel Linderod Jørgensen, BMS-fagspecialist, på 2939 9852.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 19. maj 2019 
Vi forventer at holde samtaler i uge 22.  
 
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.
 
2019-05-20T00:50:42.813 Er energibesparelser, energiovervågning, driftsoptimering, BMS-systemer, automatik og teknik lige noget for dig? Og er du typen, der kan omsætte teori til praksis og samtidig lære fra dig og videreformidle energirigtig drift til ejendomsteknikere? Så har vi det helt rigtige job til dig i Teknik-enheden hos Københavns Ejendomme & Indkøb. Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed under Økonomiforvaltningen. Vi arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter. Vi har et særligt fokus på service og betjening af vores kunder, ligesom vi har fokus på at indgå i nye samarbejder på tværs i vores organisation. Om jobbet I de seneste år har Teknik-enheden implementeret central energiovervågning og styringsautomatik og opbygget et team af teknikere og energirådgivere. Vi yder energisupport til det tekniske driftspersonale og gennemgår fjernvarme- og ventilationsanlæg med henblik på at fejlsøge og energioptimere Københavns Kommunes anlæg. Vi søger nu en ny medarbejder, der kan indgå i energisupportteamets arbejde. Dine opgaver Dit arbejde vil overordnet bestå i teknisk eksekvering af energiprojekter samt energiovervågning og energistyring. Hertil kommer fysisk og virtuel gennemgang og fejlfinding på de tekniske anlæg. Som energirådgiver skal du i naturlig forlængelse heraf stå for drifts- og energirådgivning til det tekniske personale, både internt i Økonomiforvaltningen og eksternt på kommunens ejendomme og institutioner. Dine primære opgaver vil være at fungere som teknisk projektleder og realisere businesscases, så konkrete opgaver som fx energibesparende EC-motorer bliver installeret på ejendommene sikre overblik over potentialerne for energibesparelser gennem energiovervågning gennemføre analyse og fejlfinding i grafiske BMS- CTS-platforme samt diagnosticering og udbedring af fejl foretage beregninger af energibesparende tiltag sikre energioptimering ved gennemførelse af mindre projekter vedr. indregulering, justering og renovering fungere som bestiller ved mindre renoveringsopgaver på tekniske anlæg sikre energioptimering gennem vejledning i energistyring og energirigtig drift til teknisk driftspersonale og institutionsledere. Du matcher flere af nedenstående kvalifikationer Mindst fem års erfaring som fx maskinmester, ingeniør, automatikfagtekniker, energiteknolog eller elektriker med relevant erhvervsfaglig baggrund Grundlæggende kurser i ventilation, ufyrede varmeanlæg og indregulering Kendskab til energitekniske anlæg i bygninger og erfaring med indregulering og styring af varme- og ventilationsanlæg Systemkendskab og kendskab til forskellige BMS- CTS-platforme Forståelse for fysisk og virtuel netværksopbygning Interesse og flair for energirigtig drift og optimering Robust og god til at samarbejde og kommunikere på tværs af faggrupper. Vi forventer, at du har en høj faglighed og interesse for energibesparelser i bygninger, at du kan yde god kundeservice til vore institutioner, og at du arbejder systematisk. Vi tilbyder Et job i en enhed, der er frontløber inden for driftsoptimering, energistyring og energiovervågning i ejendomsbranchen Et job i en organisation, der er i konstant udvikling og har fokus på tværfagligt samarbejde, innovation og videndeling Højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder Dygtige og hjælpsomme kollegaer i et travlt og engageret team Fleksibel arbejdstid og selvstændig opgaveløsning. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen besættes pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn. Arbejdsstedet er Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Vedligehold, Energi og Teknik, Teknik-enheden, på Borups Allé i København NV. Vil du vide mere? Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anders Christian Lyngtorp, chef for Teknik, på 2156 9992 eller Daniel Linderod Jørgensen, BMS-fagspecialist, på 2939 9852. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 19. maj 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 22. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.10Phoenixa07835de101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158039&DepartmentId=22315&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3519284Teknik11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent753453KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15803900003-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a07835dehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a07835dehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a07835de&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a07835de&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/7.jpgMed et job indenfor Håndværk & service får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12009921Dansk3Læse/ tale933630Energirådgiver7Håndværk & service361672093mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK