ENERGISK KUNDESUPPORTER SØGES TIL DE FORENEDE DAMPVASKERIER I HERNING

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ENERGISK KUNDESUPPORTER SØGES TIL DE FORENEDE DAMPVASKERIER I HERNING

De Forenede Dampvaskerier A/S (DFD) i Herning søger en energisk og engageret kundesupporter som vil være med til at give vores kunder den bedste serviceoplevelse over telefonen og på mail.

Om stillingen

Dine primære arbejdsopgaver bliver, at give en professionel og imødekommende kundeserviceoplevelse over telefonen, på mail og på DFD’s kundeintranet og samtidigt bidrage til, at de interne processer understøtter dette.

Arbejdsdagen vil også byde på en række administrative arbejdsopgaver, som du skal løse i samarbejde med dine kollegaer fra salgsafdelingen, produktionen og distributionen.

Helt konkret vil din hverdag består af følgende opgaver:

  • Telefonisk servicering af vores kunder – bestillinger, ændringer, forespørgsler mm.
  • Rådgivning af kunder om vores produkter, ydelser og løsninger
  • Opfølgning på diverse kundesager – sikre implementering og opfølgning internt
  • Behandling og fakturering af ordrer – gennemføre månedsafslutning
  • Systemoprettelse og vedligeholdelse af kunder
  • Opdatering og vedligeholdelse af CRM system
  • Varetagelse af diverse administrative opgaver

Om dig

Kommunikation og kundeservice falder dig let og naturligt. Du skal brænde for, at være en hjælp til kunden og bidrage til, at vores interne processer understøtter og giver en professionel og kompetent kundeoplevelse.

Derudover kan du se dig selv:

  • Være positiv, udadvendt og imødekommende på en måde, som både kan mærkes over telefon og mail
  • Være selvstændig, tager ansvar og ejerskab over dine arbejdsopgaver og kundens udfordringer
  • Have et naturligt servicetalent og være god til at løse problemer med kunden på en konstruktiv måde
  • Have overblik og være god til at prioritere også, når der er travlt omkring dig
  • Have tålmodighed, samt være god til at lytte og forstå
  • Være struktureret og samtidig være udpræget system- og procesorienteret i din opgaveløsning
  • Trives i en organisation, hvor dagene sjældent ligner hinanden
  • Være erfaren i at bruge IT som arbejdsredskab, herunder MS Office pakken
  • Taler og forstår dansk

Om DFD

DFD/Textilia har i mere end 60 år drevet en cirkulær forretningsmodel inden for vask og udlejning af tekstiler, måtter og hygiejneservice. Vi er en af Nordens største servicevirksomheder, som hver dag leverer forretningsfokuserede løsninger til kunder fra en bred vifte af brancher. Vi omsætter årligt for +2. mia. og har over 2400 ansatte fordelt på mere end 30 vaskerier på tværs af Danmark, Sverige Norge og Litatuen, der alle er en del af en unik kultur, hvor frihed under ansvar og gensidig respekt står centralt. I DFD/Textilia gør vi en forskel for både mennesker og miljøet, og gennem konceptet DFD upcy arbejder vi aktivt på at nedbringe CO2-aftrykket og indfri vores mål om 100% genanvendelse af kasserede tekstiler i 2025.

Læs mere om os på www.dfd.dk.

Sådan søger du


Send ansøgning, CV, og eventuelt andet relevant materiale via vores onlineformular ved at klikke på knappen "Søg Stilling" nedenfor.

Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Jan Høybye på tlf. nr. 20692666 hvis du har spørgsmål til stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ENERGISK KUNDESUPPORTER SØGES TIL DE FORENEDE DAMPVASKERIER I HERNING

ENERGISK KUNDESUPPORTER SØGES TIL DE FORENEDE DAMPVASKERIER I HERNING

De Forenede Dampvaskerier A/S (DFD) i Herning søger en energisk og engageret kundesupporter som vil være med til at give vores kunder den bedste serviceoplevelse over telefonen og på mail.

Om stillingen

Dine primære arbejdsopgaver bliver, at give en professionel og imødekommende kundeserviceoplevelse over telefonen, på mail og på DFD’s kundeintranet og samtidigt bidrage til, at de interne processer understøtter dette.

Arbejdsdagen vil også byde på en række administrative arbejdsopgaver, som du skal løse i samarbejde med dine kollegaer fra salgsafdelingen, produktionen og distributionen.

Helt konkret vil din hverdag består af følgende opgaver:

  • Telefonisk servicering af vores kunder – bestillinger, ændringer, forespørgsler mm.
  • Rådgivning af kunder om vores produkter, ydelser og løsninger
  • Opfølgning på diverse kundesager – sikre implementering og opfølgning internt
  • Behandling og fakturering af ordrer – gennemføre månedsafslutning
  • Systemoprettelse og vedligeholdelse af kunder
  • Opdatering og vedligeholdelse af CRM system
  • Varetagelse af diverse administrative opgaver

Om dig

Kommunikation og kundeservice falder dig let og naturligt. Du skal brænde for, at være en hjælp til kunden og bidrage til, at vores interne processer understøtter og giver en professionel og kompetent kundeoplevelse.

Derudover kan du se dig selv:

  • Være positiv, udadvendt og imødekommende på en måde, som både kan mærkes over telefon og mail
  • Være selvstændig, tager ansvar og ejerskab over dine arbejdsopgaver og kundens udfordringer
  • Have et naturligt servicetalent og være god til at løse problemer med kunden på en konstruktiv måde
  • Have overblik og være god til at prioritere også, når der er travlt omkring dig
  • Have tålmodighed, samt være god til at lytte og forstå
  • Være struktureret og samtidig være udpræget system- og procesorienteret i din opgaveløsning
  • Trives i en organisation, hvor dagene sjældent ligner hinanden
  • Være erfaren i at bruge IT som arbejdsredskab, herunder MS Office pakken
  • Taler og forstår dansk

Om DFD

DFD/Textilia har i mere end 60 år drevet en cirkulær forretningsmodel inden for vask og udlejning af tekstiler, måtter og hygiejneservice. Vi er en af Nordens største servicevirksomheder, som hver dag leverer forretningsfokuserede løsninger til kunder fra en bred vifte af brancher. Vi omsætter årligt for +2. mia. og har over 2400 ansatte fordelt på mere end 30 vaskerier på tværs af Danmark, Sverige Norge og Litatuen, der alle er en del af en unik kultur, hvor frihed under ansvar og gensidig respekt står centralt. I DFD/Textilia gør vi en forskel for både mennesker og miljøet, og gennem konceptet DFD upcy arbejder vi aktivt på at nedbringe CO2-aftrykket og indfri vores mål om 100% genanvendelse af kasserede tekstiler i 2025.

Læs mere om os på www.dfd.dk.

Sådan søger du


Send ansøgning, CV, og eventuelt andet relevant materiale via vores onlineformular ved at klikke på knappen "Søg Stilling" nedenfor.

Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Jan Høybye på tlf. nr. 20692666 hvis du har spørgsmål til stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.