Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Energiske sælgere søges til at åbne vores første Shop-in-Shop i et af nordens største centre!

Grundet en ny vækststrategi, så søger Nordic Sales Group i samarbejde med vores klient, Fullrate, nye sælgere! Vi har lavet en aftale med Bruuns Galleri, hvor vi kommer til at åbne en shop-in-shop. Denne skal være Fullrate’s Shop-in-Shop og blive deres bedst performende salgsenhed i Danmark!

Om Nordic Sales Group

NORDIC er et dansk kommunikationsbureau, som repræsenterer virksomheder ud fra Aalborg og Aarhus. Vi har mere end 13 års erfaring i at håndtere salgsopgaver, med specialt indenfor Field Marketing, og kørende salgsopgaver. Vi vægter altid kvalitet frem for kvantitet. Vi er en virksomhed, som folk vælger for at fremme deres karriere. Vi tager ikke ”ejerskab” over vores medarbejdere – ja du hørte rigtigt! Vi gør vores bedste hver evige eneste dag for at dygtiggøre og udvikle vores medarbejdere til at kunne varetage større opgaver/stillinger – det gælder både internt i NORDIC, men også uden for NORDIC. - Vi er dit bedste springbræt til dit drømmejob!

Hvordan bliver dit set-up i dit kommende job?

Som sælger på projekt Fullrate, er din opgave at møde kunderne face2face med stor entusiasme, meget energi og masser af engagement. Her indleder du en spørgende dialog for at kortlægge mulighederne for, om kunden kan drage nytte af et leverandørskifte til Fullrate. Der er udelukkende tale om B2C løsninger.

I en mere og mere digitaliseret verden, ser man flere marketingskampagner blive lavet efter det man kalder ”one-size-fits-all”. Det betyder i sin simpelhed, at kampagnen skal fange og ramme så bredt som muligt, hvilket vi vil adskille os på ved netop at være personlig i vores salg. Det gør vi ved at gå ud og møde vores kunder face2face og i øjenhøjde.

Vi søger 6 nye medarbejdere til denne opgave. Denne shop-in-shop bliver et selvstændigt team i virksomheden.

6 hurtige facts:

  • Åbningstiderne er man-fredag fra 10-20 og lør-søndag fra 10-18.
  • Der kommer til at skal være 2-3 sælgere i shoppen man-fredag og 2 sælgere lørdag og søndag.
  • Vi går meget ind for frihed under ansvar og fleksibilitet. Derfor får vores medarbejdere også stor indflydelse på vagtplanen. - I NORDIC er vi fælles om tingene og derfor hjælpes vi også med at fylde vagterne ud.
  • Være med til at sikre denne shop bliver den bedst performende salgsenhed i NORDIC på tværs af alle salgsdivisioner!
  • Løn efter kvalifikationer - Både provision og bonusmodeller, som bliver udbetalt på månedlig plan
  • Indflydelse på fremtidige kollegaer.

Hvad tilbyder vi?

  • Karriemuligheder indenfor salg og ledelse – Hos NORDIC uddanner, udvikler og forfremmer vi fra egne rækker. Når vores shop-in-shop i Aarhus er oppe at køre på 110%, så vil der blive åbnet 1-2 shop mere i Jylland, 1 på Fyn samt 2-3 på Sjælland.
  • Vi har ledere, der tænker på din succes og som alle er startet samme sted som dig.
  • Du lærer alt, hvad du skal vide om personligt salg – som du ikke kan læse dig til.
  • Du vil få salgsredskaber, som du kan bruge i fremtidige jobs eller studier.
  • Du bliver verdensmester i at skabe hurtige og effektive relationer.
  • Du vil få endnu skarpere redskaber til at håndtere dialoger med mange forskellige kundegrupper.
  • Du vil føle, at bruge og aflæse kropssprog, er lige så let som at cykle.
  • Du vil få en naturlig tilgang til at være igangsætter – både på job og i privaten.
  • Du bliver en del af et team, hvor det sociale fylder meget – månedlige arrangementer.
  • Du vil komme til at se hvor energisk og fedt det er at være i en resultatorienteret virksomhed.
  • En arbejdsplads hvor medarbejderne er hovedfokus i de daglige beslutninger.

Skal du være med til at bygge vores nye Shop-in-Shop op? - Så send os en ansøgning og vi tager fat i dig hurtigst muligt!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330052441Phoenix-6e8abddd12019-08-09T00:00:00Energiske sælgere søges til at åbne vores første Shop-in-Shop i et af nordens største centre!

Grundet en ny vækststrategi, så søger Nordic Sales Group i samarbejde med vores klient, Fullrate, nye sælgere! Vi har lavet en aftale med Bruuns Galleri, hvor vi kommer til at åbne en shop-in-shop. Denne skal være Fullrate’s Shop-in-Shop og blive deres bedst performende salgsenhed i Danmark!

Om Nordic Sales Group

NORDIC er et dansk kommunikationsbureau, som repræsenterer virksomheder ud fra Aalborg og Aarhus. Vi har mere end 13 års erfaring i at håndtere salgsopgaver, med specialt indenfor Field Marketing, og kørende salgsopgaver. Vi vægter altid kvalitet frem for kvantitet. Vi er en virksomhed, som folk vælger for at fremme deres karriere. Vi tager ikke ”ejerskab” over vores medarbejdere – ja du hørte rigtigt! Vi gør vores bedste hver evige eneste dag for at dygtiggøre og udvikle vores medarbejdere til at kunne varetage større opgaver/stillinger – det gælder både internt i NORDIC, men også uden for NORDIC. - Vi er dit bedste springbræt til dit drømmejob!

Hvordan bliver dit set-up i dit kommende job?

Som sælger på projekt Fullrate, er din opgave at møde kunderne face2face med stor entusiasme, meget energi og masser af engagement. Her indleder du en spørgende dialog for at kortlægge mulighederne for, om kunden kan drage nytte af et leverandørskifte til Fullrate. Der er udelukkende tale om B2C løsninger.

I en mere og mere digitaliseret verden, ser man flere marketingskampagner blive lavet efter det man kalder ”one-size-fits-all”. Det betyder i sin simpelhed, at kampagnen skal fange og ramme så bredt som muligt, hvilket vi vil adskille os på ved netop at være personlig i vores salg. Det gør vi ved at gå ud og møde vores kunder face2face og i øjenhøjde.

Vi søger 6 nye medarbejdere til denne opgave. Denne shop-in-shop bliver et selvstændigt team i virksomheden.

6 hurtige facts:

  • Åbningstiderne er man-fredag fra 10-20 og lør-søndag fra 10-18.
  • Der kommer til at skal være 2-3 sælgere i shoppen man-fredag og 2 sælgere lørdag og søndag.
  • Vi går meget ind for frihed under ansvar og fleksibilitet. Derfor får vores medarbejdere også stor indflydelse på vagtplanen. - I NORDIC er vi fælles om tingene og derfor hjælpes vi også med at fylde vagterne ud.
  • Være med til at sikre denne shop bliver den bedst performende salgsenhed i NORDIC på tværs af alle salgsdivisioner!
  • Løn efter kvalifikationer - Både provision og bonusmodeller, som bliver udbetalt på månedlig plan
  • Indflydelse på fremtidige kollegaer.

Hvad tilbyder vi?

  • Karriemuligheder indenfor salg og ledelse – Hos NORDIC uddanner, udvikler og forfremmer vi fra egne rækker. Når vores shop-in-shop i Aarhus er oppe at køre på 110%, så vil der blive åbnet 1-2 shop mere i Jylland, 1 på Fyn samt 2-3 på Sjælland.
  • Vi har ledere, der tænker på din succes og som alle er startet samme sted som dig.
  • Du lærer alt, hvad du skal vide om personligt salg – som du ikke kan læse dig til.
  • Du vil få salgsredskaber, som du kan bruge i fremtidige jobs eller studier.
  • Du bliver verdensmester i at skabe hurtige og effektive relationer.
  • Du vil få endnu skarpere redskaber til at håndtere dialoger med mange forskellige kundegrupper.
  • Du vil føle, at bruge og aflæse kropssprog, er lige så let som at cykle.
  • Du vil få en naturlig tilgang til at være igangsætter – både på job og i privaten.
  • Du bliver en del af et team, hvor det sociale fylder meget – månedlige arrangementer.
  • Du vil komme til at se hvor energisk og fedt det er at være i en resultatorienteret virksomhed.
  • En arbejdsplads hvor medarbejderne er hovedfokus i de daglige beslutninger.

Skal du være med til at bygge vores nye Shop-in-Shop op? - Så send os en ansøgning og vi tager fat i dig hurtigst muligt!

2019-08-28T02:00:34.677 Grundet en ny vækststrategi, så søger Nordic Sales Group i samarbejde med vores klient, Fullrate, nye sælgere! Vi har lavet en aftale med Bruuns Galleri, hvor vi kommer til at åbne en shop-in-shop. Denne skal være Fullrate s Shop-in-Shop og blive deres bedst performende salgsenhed i Danmark! Om Nordic Sales Group NORDIC er et dansk kommunikationsbureau, som repræsenterer virksomheder ud fra Aalborg og Aarhus. Vi har mere end 13 års erfaring i at håndtere salgsopgaver, med specialt indenfor Field Marketing, og kørende salgsopgaver. Vi vægter altid kvalitet frem for kvantitet. Vi er en virksomhed, som folk vælger for at fremme deres karriere. Vi tager ikke ejerskab over vores medarbejdere ja du hørte rigtigt! Vi gør vores bedste hver evige eneste dag for at dygtiggøre og udvikle vores medarbejdere til at kunne varetage større opgaver stillinger det gælder både internt i NORDIC, men også uden for NORDIC. - Vi er dit bedste springbræt til dit drømmejob! Hvordan bliver dit set-up i dit kommende job? Som sælger på projekt Fullrate, er din opgave at møde kunderne face2face med stor entusiasme, meget energi og masser af engagement. Her indleder du en spørgende dialog for at kortlægge mulighederne for, om kunden kan drage nytte af et leverandørskifte til Fullrate. Der er udelukkende tale om B2C løsninger. I en mere og mere digitaliseret verden, ser man flere marketingskampagner blive lavet efter det man kalder one-size-fits-all . Det betyder i sin simpelhed, at kampagnen skal fange og ramme så bredt som muligt, hvilket vi vil adskille os på ved netop at være personlig i vores salg. Det gør vi ved at gå ud og møde vores kunder face2face og i øjenhøjde. Vi søger 6 nye medarbejdere til denne opgave. Denne shop-in-shop bliver et selvstændigt team i virksomheden. 6 hurtige facts: Åbningstiderne er man-fredag fra 10-20 og lør-søndag fra 10-18. Der kommer til at skal være 2-3 sælgere i shoppen man-fredag og 2 sælgere lørdag og søndag. Vi går meget ind for frihed under ansvar og fleksibilitet. Derfor får vores medarbejdere også stor indflydelse på vagtplanen. - I NORDIC er vi fælles om tingene og derfor hjælpes vi også med at fylde vagterne ud. Være med til at sikre denne shop bliver den bedst performende salgsenhed i NORDIC på tværs af alle salgsdivisioner! Løn efter kvalifikationer - Både provision og bonusmodeller, som bliver udbetalt på månedlig plan Indflydelse på fremtidige kollegaer. Hvad tilbyder vi? Karriemuligheder indenfor salg og ledelse Hos NORDIC uddanner, udvikler og forfremmer vi fra egne rækker. Når vores shop-in-shop i Aarhus er oppe at køre på 110 , så vil der blive åbnet 1-2 shop mere i Jylland, 1 på Fyn samt 2-3 på Sjælland. Vi har ledere, der tænker på din succes og som alle er startet samme sted som dig. Du lærer alt, hvad du skal vide om personligt salg som du ikke kan læse dig til. Du vil få salgsredskaber, som du kan bruge i fremtidige jobs eller studier. Du bliver verdensmester i at skabe hurtige og effektive relationer. Du vil få endnu skarpere redskaber til at håndtere dialoger med mange forskellige kundegrupper. Du vil føle, at bruge og aflæse kropssprog, er lige så let som at cykle. Du vil få en naturlig tilgang til at være igangsætter både på job og i privaten. Du bliver en del af et team, hvor det sociale fylder meget månedlige arrangementer. Du vil komme til at se hvor energisk og fedt det er at være i en resultatorienteret virksomhed. En arbejdsplads hvor medarbejderne er hovedfokus i de daglige beslutninger. Skal du være med til at bygge vores nye Shop-in-Shop op? - Så send os en ansøgning og vi tager fat i dig hurtigst muligt!11jobnet6e8abddd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-27T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3555921Nordic Sales Group11M. P. Bruuns Gade 258000Aarhus CDKDanmark0Job@nordicsalesgroup.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent785794JobNet5011831501183110028-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e8abdddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e8abdddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e8abddd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e8abddd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgEnergiske sælgere søges til at åbne vores første Shop-in-Shop i et af nordens største centre!12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362164654Job@nordicsalesgroup.dkJob@nordicsalesgroup.dkDKDanmarkDKDanmark3300649825R Marketing vækster og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgereProfile Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye kollega. 5R Marketing vækster, og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere. Vi praler af at have branchens gladeste medarbejdere. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi tilbyder rigtig gode forhold: fast timeløn også under uddannelse og betalte formiddags- og eftermiddagspauser, mulighed for provision, fleksible arbejdstider, flotte lokaler og meget mere. Som medarbejder hos 5R Marketing, kan du fx arbejde med salg inden for, annoncering, fagmagasiner og energi kilder. I vores mødebooking afdelingen arbejder vi blandt anden med mødebooking inden for, pension, forsikring, leasing og serviceydelser, samt mange flere spændende projekter. Men den allervigtigste årsag er nok den ånd, der er hos os. Vi går nemlig op i, at du har gejst og er glad for det, du laver. Derfor coacher vi dig, sætter dig på opgaver som du brænder for og fejrer dine succeser. I 5R Marketing er vi mere end 250 medarbejdere mellem 18 og 72 år. Vores medarbejdere er meget loyale og tilfredse, bl.a. fordi vi bruger mange ressourcer på rekrutteringsprocessen og på udvikling undervejs. Fx bliver alle vores medarbejdere koblet på vores Sales Academy, hvilket betyder, at du som ny medarbejder kommer igennem to uddannelsesprogrammer inden for alt fra kundedialog, spørgeteknik og kommunikation - allerede inden for det første år. Vi søger mødebookere og kundekonsulenter til vores flexafdeling, hvor vi:Repræsenterer spændende virksomheder inden for erhvervslivetDagligt kommunikerer med virksomheder i alle størrelserHar et modent team med et højt kompetenceniveauTilbyder variation og masser af ansvarTilbyder gode, stabile løn- og ansættelsesforholdHelt konkret tilbyder vi dig:Nogle af de mest eftertragtede opgaver inden for telemarketing og mødebookingEt stort ansvar og tæt samarbejde med vores samarbejdspartnereEt socialt fællesskab uden sidestykkeLandets bedste interne salgsuddannelse og -coachingFleksible arbejdstider - hvis du ønsker det - 30-37 timer pr. uge i tidsrummet 8-17En appellerende arbejdsplads beliggende i hjertet af Aarhus, lige ned til åenFast timeløn en stabil provisionEn ledelse der har fokus på dig som menneske samt din udviklingEt stort netværk og et job der skaber din fremtidOm digVi har ikke krav til erfaring med hverken salg eller mødebooking, da vores onboarding- og uddannelsessetup er branchens bedste, men kan du sætte hak ud for nogle af nedenstående punkter, så kan det være dig vi søger til vores team:Du er stabil og har høj etik og moralDu elsker at gøre en forskel for erhvervslivetDu er serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejdeDu er generelt positiv og udadvendtDu har VINDERmentalitetDu elsker at lære og udvikle digEt job i 5R Marketing kan være starten på en lang og spændende rejse med mange mulighederVi gør meget for at skille os ud fra mængden og hos 5R Marketing vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø i flotte og inspirerende lokaler, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus. Vi har medarbejdere i alle aldersgrupper og vi har et stærkt fællesskab på tværs af vores tre afdelinger. Start din karriere - ansøg herHvis du finder ovenstående spændende og du kan se dig selv som en vigtig medarbejder i Danmarks bedste telemarketingbureau, så send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi gennemgår løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt. Har du spørgsmål inden du ansøger, er du velkommen til at sende en SMS eller give et kald til vores direktør Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41. Du kan også se vores video om dagligdagen i 5R Marketing her: 5R Marketing har igennem 14 år samarbejdet med nogle af landets største virksomheder, og vi løser dagligt opgaver for ca. 25 partnere på det danske og nordiske marked. Vores brede portefølje af samarbejdspartnere giver os mulighed for at tilbyde vores medarbejdere spændende og unikke opgaver, som er tilpasset den enkelte medarbejder.Salg Sælger Salgskonsulent Telemarketing Telesælger Telesalg Kundekonsulent Mødebooker Se mere på vores ansøgersite: https: 5rmarketing.brandero.com
Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye kollega.

5R Marketing vækster, og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere.

Vi praler af at have branchens gladeste medarbejdere. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi tilbyder rigtig gode forhold: fast timeløn – også under uddannelse og betalte formiddags- og eftermiddagspauser, mulighed for provision, fleksible arbejdstider, flotte lokaler og meget mere.

Som medarbejder hos 5R Marketing, kan du fx arbejde med salg inden for, annoncering, fagmagasiner og energi kilder.
I vores mødebooking afdelingen arbejder vi blandt anden med mødebooking inden for, pension, forsikring, leasing og serviceydelser, samt mange flere spændende projekter.

Men den allervigtigste årsag er nok den ånd, der er hos os. Vi går nemlig op i, at du har gejst og er glad for det, du laver. Derfor coacher vi dig, sætter dig på opgaver som du brænder for og fejrer dine succeser.

I 5R Marketing er vi mere end 250 medarbejdere mellem 18 og 72 år. Vores medarbejdere er meget loyale og tilfredse, bl.a. fordi vi bruger mange ressourcer på rekrutteringsprocessen og på udvikling undervejs. Fx bliver alle vores medarbejdere koblet på vores Sales Academy, hvilket betyder, at du som ny medarbejder kommer igennem to uddannelsesprogrammer inden for alt fra kundedialog, spørgeteknik og kommunikation - allerede inden for det første år.

Vi søger mødebookere og kundekonsulenter til vores flexafdeling, hvor vi:
  • Repræsenterer spændende virksomheder inden for erhvervslivet
  • Dagligt kommunikerer med virksomheder i alle størrelser
  • Har et modent team med et højt kompetenceniveau
  • Tilbyder variation og masser af ansvar
  • Tilbyder gode, stabile løn- og ansættelsesforhold
Helt konkret tilbyder vi dig:
  • Nogle af de mest eftertragtede opgaver inden for telemarketing og mødebooking
  • Et stort ansvar og tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • Et socialt fællesskab uden sidestykke
  • Landets bedste interne salgsuddannelse og -coaching
  • Fleksible arbejdstider - hvis du ønsker det - 30-37 timer pr. uge i tidsrummet 8-17
  • En appellerende arbejdsplads beliggende i hjertet af Aarhus, lige ned til åen
  • Fast timeløn + en stabil provision
  • En ledelse der har fokus på dig som menneske samt din udvikling
  • Et stort netværk og et job der skaber din fremtid
Om dig
Vi har ikke krav til erfaring med hverken salg eller mødebooking, da vores onboarding- og uddannelsessetup er branchens bedste, men kan du sætte hak ud for nogle af nedenstående punkter, så kan det være dig vi søger til vores team:
  • Du er stabil og har høj etik og moral
  • Du elsker at gøre en forskel for erhvervslivet
  • Du er serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejde
  • Du er generelt positiv og udadvendt
  • Du har VINDERmentalitet
  • Du elsker at lære og udvikle dig
Et job i 5R Marketing kan være starten på en lang og spændende rejse med mange muligheder
Vi gør meget for at skille os ud fra mængden og hos 5R Marketing vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø i flotte og inspirerende lokaler, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus. Vi har medarbejdere i alle aldersgrupper og vi har et stærkt fællesskab på tværs af vores tre afdelinger.

Start din karriere - ansøg her
Hvis du finder ovenstående spændende og du kan se dig selv som en vigtig medarbejder i Danmarks bedste telemarketingbureau, så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi gennemgår løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt.

Har du spørgsmål inden du ansøger, er du velkommen til at sende en SMS eller give et kald til vores direktør Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41.

Du kan også se vores video om dagligdagen i 5R Marketing her:


5R Marketing har igennem 14 år samarbejdet med nogle af landets største virksomheder, og vi løser dagligt opgaver for ca. 25 partnere på det danske og nordiske marked. Vores brede portefølje af samarbejdspartnere giver os mulighed for at tilbyde vores medarbejdere spændende og unikke opgaver, som er tilpasset den enkelte medarbejder.
Salg Sælger Salgskonsulent Telemarketing Telesælger Telesalg Kundekonsulent Mødebooker

Se mere på vores ansøgersite: https://5rmarketing.brandero.com

ORS/Small/0013c38f_logo.png5R Marketing ApSAarhus C2019-08-06T00:00:002019-09-26T00:00:00
330079065Salgskonsulent med BtB erfaringProfile BoligPortal er i en rivende udvikling Lejeboligmarkedet i Danmark er i kraftig vækst, og med brug af nye digitale værktøjer og tilgange vækster vi både indenfor vores eksisterende forretning samt med udvikling af nye services. Vi har derfor brug for dig, som motiveres af salg og rådgivning til vores kunder, og som vil være med til at sikre, at de danske boligudlejere får fuld udbytte af alle vores nye samt eksisterende kerneydelser. Om jobbet Til en nyoprettet stilling søger vi en stærk profil, som skal være med til at øge BoligPortals fokus på de mindre og mellemstore udlejere med 20-99 lejemål i hele Danmark. Som salgskonsulent hos os bliver du platformsansvarlig for egen kundeportefølje samt medansvarlig for det øvrige segment af mindre udlejere. Dette vil primært foregå via opsøgende salg i form af telefonisk kontakt og mail. Du skal derfor være indstillet på at bruge meget tid på telefonsamtaler med eksisterende samt potentielle kunder. Som salgskonsulent er det dig, der introducerer udlejerne til www.boligportal.dk s annonceplatform, annonceprodukter løsninger og digitale services. Kort sagt er du dine kunders væsentligste sparringspartner i forhold til BoligPortal og vores ydelser. Det er derfor vigtigt, at du er en stærk relationsskaber, forstår at sætte dig ind i kundens behov og evner at sælge i dybden og lukke det rigtige salg. Kort sagt skal du være med til at sikre, at vi skaber maksimal værdi for vores kunder og vores forretning. I samarbejde med salgschefen og dine øvrige kolleger i afdelingen skal du desuden bidrage til at gennemføre salgsfremmende aktiviteter såsom kampagner, produktlanceringer og kundearrangementer alt sammen noget der medvirker til, at BoligPortal bliver de professionelle udlejeres vigtigste samarbejdspartner. Ud over indfrielse af dine personlige budgetter er du selvfølgelig også medansvarlig for indfrielse af afdelingsbudgetterne sammen med resten af salgsteamet. Du kan se frem til et udfordrende job i et ungt og dynamisk miljø med stærk faglig sparring og mulighed for personlig udvikling. Vi hylder og efterlever selvstændighed og korte beslutningsprocesser. Du vil blive en del af et stærkt salgsteam med stor erfaring fra ejendomsbranchen. Vi evner en god blanding af godt humør samt fokus på at forfølge og nå vores mål. Erfaring med salg af BtB løsninger For bedst muligt at lykkes i jobbet skal du have: Erfaring med relationsskabende salg og eller rådgivning af BtB kunder, med dokumenteret gode resultater Erfaring med opsøgende salg, da telefonen bliver dit vigtigste redskab til at nå så mange kunder som muligt Viden om boliglejemarkedet eller have lyst og evne til at sætte dig ind i det En kommerciel eller finansiel uddannelse Derudover forventer vi, at du: Er stærkt resultatorienteret Selvstændigt kan planlægge og gennemføre egne salgsaktiviteter Er ambitiøs og agerer professionelt både over for kunder og kolleger Har et højt energiniveau og elsker at have mange bolde i luften Har en struktureret tilgang til egen platformsstyring, kundefeedback, rapportering af kundedata samt opfølgning på implementering af det solgte Har gode samarbejdsevner og bidrager til en god holdånd i afdelingen og på tværs af BoligPortal Om os BoligPortal er Danmarks største portal for formidling af lejeboliger med over 13.000 ledige lejemål. Vi samarbejder med over 3.900 professionelle og tusindvis af private udlejere. BoligPortal er en del af det børsnoterede selskab North Media A S, som bl.a. ejer en række onlineforretninger, og du bliver derfor del af en dynamisk og velfunderet koncern, som vægter videndeling og digital kompetenceudvikling højt. Spørgsmål Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef, Preben Helveg Larsen på phl@boligportal.dk eller på telefon 31 68 00 21. Vi indkalder til samtale løbende. Send derfor en motiveret ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig! Se mere på vores ansøgersite: https: boligportal.brandero.com BoligPortal er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

BoligPortal er i en rivende udvikling

Lejeboligmarkedet i Danmark er i kraftig vækst, og med brug af nye digitale værktøjer og tilgange vækster vi både indenfor vores eksisterende forretning samt med udvikling af nye services. Vi har derfor brug for dig, som motiveres af salg og rådgivning til vores kunder, og som vil være med til at sikre, at de danske boligudlejere får fuld udbytte af alle vores nye samt eksisterende kerneydelser.

Om jobbet

Til en nyoprettet stilling søger vi en stærk profil, som skal være med til at øge BoligPortals fokus på de mindre og mellemstore udlejere med 20-99 lejemål i hele Danmark. Som salgskonsulent hos os bliver du platformsansvarlig for egen kundeportefølje samt medansvarlig for det øvrige segment af mindre udlejere. Dette vil primært foregå via opsøgende salg i form af telefonisk kontakt og mail. Du skal derfor være indstillet på at bruge meget tid på telefonsamtaler med eksisterende samt potentielle kunder.

Som salgskonsulent er det dig, der introducerer udlejerne til www.boligportal.dk's annonceplatform, annonceprodukter/løsninger og digitale services. Kort sagt er du dine kunders væsentligste sparringspartner i forhold til BoligPortal og vores ydelser. Det er derfor vigtigt, at du er en stærk relationsskaber, forstår at sætte dig ind i kundens behov og evner at sælge i dybden og lukke det rigtige salg. Kort sagt skal du være med til at sikre, at vi skaber maksimal værdi for vores kunder og vores forretning.

I samarbejde med salgschefen og dine øvrige kolleger i afdelingen skal du desuden bidrage til at gennemføre salgsfremmende aktiviteter såsom kampagner, produktlanceringer og kundearrangementer – alt sammen noget der medvirker til, at BoligPortal bliver de professionelle udlejeres vigtigste samarbejdspartner.

Ud over indfrielse af dine personlige budgetter er du selvfølgelig også medansvarlig for indfrielse af afdelingsbudgetterne sammen med resten af salgsteamet.

Du kan se frem til et udfordrende job i et ungt og dynamisk miljø med stærk faglig sparring og mulighed for personlig udvikling. Vi hylder og efterlever selvstændighed og korte beslutningsprocesser. Du vil blive en del af et stærkt salgsteam med stor erfaring fra ejendomsbranchen. Vi evner en god blanding af godt humør samt fokus på at forfølge og nå vores mål.

Erfaring med salg af BtB løsninger

For bedst muligt at lykkes i jobbet skal du have:

  • Erfaring med relationsskabende salg og/eller rådgivning af BtB kunder, med dokumenteret gode resultater
  • Erfaring med opsøgende salg, da telefonen bliver dit vigtigste redskab til at nå så mange kunder som muligt
  • Viden om boliglejemarkedet eller have lyst og evne til at sætte dig ind i det
  • En kommerciel eller finansiel uddannelse

Derudover forventer vi, at du:

  • Er stærkt resultatorienteret
  • Selvstændigt kan planlægge og gennemføre egne salgsaktiviteter
  • Er ambitiøs og agerer professionelt både over for kunder og kolleger
  • Har et højt energiniveau og elsker at have mange bolde i luften
  • Har en struktureret tilgang til egen platformsstyring, kundefeedback, rapportering af kundedata samt opfølgning på implementering af det solgte
  • Har gode samarbejdsevner og bidrager til en god holdånd i afdelingen og på tværs af BoligPortal

Om os

BoligPortal er Danmarks største portal for formidling af lejeboliger med over 13.000 ledige lejemål. Vi samarbejder med over 3.900 professionelle og tusindvis af private udlejere. BoligPortal er en del af det børsnoterede selskab North Media A/S, som bl.a. ejer en række onlineforretninger, og du bliver derfor del af en dynamisk og velfunderet koncern, som vægter videndeling og digital kompetenceudvikling højt.

Spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salgschef, Preben Helveg Larsen på phl@boligportal.dk eller på telefon 31 68 00 21.

Vi indkalder til samtale løbende. Send derfor en motiveret ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig!



Se mere på vores ansøgersite: https://boligportal.brandero.com


BoligPortal er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/efed0d8b_logo.pngBoligPortalAarhus N2019-09-11T00:00:002019-10-26T00:00:00
330063721Drømmer du om en karriere i salgsbranchen? Kickstart den ved os og bliv vores nye salgskonsulent!Robot Vi ønsker at udvide vores salgsteam! Derfor leder vi efter fem nye medarbejdere, der er velformulererede og som ønsker en karriere i salgsbranchen. Som salgskonsulent er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har med din indsats nøglen til vores kunders succes på både kort og lang sigt. Dine ansvarsområder bliver: Salg af telefoni-løsninger fra Telia til det danske B2C-marked Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt Hvem leder vi efter? Vi leder efter fem nye medarbejdere der: er velformulerede og elsker at tale sin sag er udadvendte og energiske har vindermentalitet og som trives i en stærk konkurrencekultur er resultatorienteret er mødestabil og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne vil lære en masse nye ting og bruge dem i praksis brænder for og ønsker en karriere i salgsbranchen Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav. Når du kommer til opstart ved os gennemgår du et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor du lære at anvende forskellige salgsteknikker. Da vi også har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, vil du også få løbende salgstræning og coaching. Hvad tilbyder vi? Udover vores oplæringsforløb, løbende salgstræning og coaching får du også: En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft Dygtigere ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs og sørge for, at du hele tiden udvikler dig som salgskonsulent Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Et tæt samarbejde med Telia Lækker frokostordning Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C Faste arbejdstider Skal du være en af vores fem nye medarbejdere? Så send din ansøgning til os på srdr@keksales.dk, søg telefonisk på 30270869 eller via ansøgningsformularen på https: keksales.dk job ! Har du spørgsmål til stillingen er du også velkommen til, at kontakte os på 30270869. Vil du se mere til os? Husk at følg os på de sociale medier! Facebook: KEK Sales Aarhus Instagram: keksalesaarhus LinkedIn: KEKSALES

Vi ønsker at udvide vores salgsteam! Derfor leder vi efter fem nye medarbejdere, der er velformulererede og som ønsker en karriere i salgsbranchen. 

Som salgskonsulent er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har med din indsats nøglen til vores kunders succes på både kort og lang sigt. Dine ansvarsområder bliver:

  • Salg af telefoni-løsninger fra Telia til det danske B2C-marked
  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt

Hvem leder vi efter? 

Vi leder efter fem nye medarbejdere der: 

  • er velformulerede og elsker at tale sin sag
  • er udadvendte og energiske 
  • har vindermentalitet og som trives i en stærk konkurrencekultur 
  • er resultatorienteret 
  • er mødestabil og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne 
  • vil lære en masse nye ting og bruge dem i praksis 
  • brænder for og ønsker en karriere i salgsbranchen 

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav. Når du kommer til opstart ved os gennemgår du et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor du lære at anvende forskellige salgsteknikker. Da vi også har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, vil du også få løbende salgstræning og coaching. 

Hvad tilbyder vi? 

Udover vores oplæringsforløb, løbende salgstræning og coaching får du også: 

  • En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft 
  • Dygtigere ledere, der altid står parate til at komme med deres inputs og sørge for, at du hele tiden udvikler dig som salgskonsulent
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • Et tæt samarbejde med Telia
  • Lækker frokostordning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C 
  • Faste arbejdstider 

Skal du være en af vores fem nye medarbejdere? 

Så send din ansøgning til os på srdr@keksales.dk, søg telefonisk på 30270869 eller via ansøgningsformularen på https://keksales.dk/job/! Har du spørgsmål til stillingen er du også velkommen til, at kontakte os på 30270869.

Vil du se mere til os? Husk at følg os på de sociale medier!

Facebook: KEK Sales Aarhus

Instagram: keksalesaarhus

LinkedIn: KEKSALES

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-07-24T00:00:002019-09-18T00:00:00
330073833Inside Sales RepresentativeRobot INSIDE SALES REPRESENTATIVE The Company Scanmarket is the leading provider of eSourcing systems in Europe and the United States, and specializes in conducting eRFxs and eAuctions for enterprise companies as a part of their strategic sourcing initiatives. Headquartered in Denmark with satellite offices in Germany, United Kingdom, Belgium, The Netherlands and the United States. Scanmarket has an international customer base of more than 300 companies with users in more than 85 countries. The Role Scanmarket is looking for a successful, creative, highly motivated, high energy, Inside Sales Representative to join our team in the Solbjerg, Denmark. This is an excellent opportunity to work with a quickly expanding, highly ambitious global company. With this role comes a great opportunity to work with and help evolve the sourcing departments of global, multi-billion dollar organizations. Most importantly, we genuinely have an excellent product and therefore a very strong message to share with prospects, which makes the job all the more enjoyable and the targets all the more achievable. We expect a high degree of hard work, dedication, creativity and results from the successful candidate. The Culture Highly proficient family-run company, committed to ensuring our people have an excellent work-life balance. Welcoming, friendly, focused, result-oriented team characterized by a fun and informal tone. Genuine open door policy, flat structure and daily interaction with company C-suite executives. Responsibilities: Master the identification of relevant prospects at target companies using range of prospecting tools like LinkedIn Sales Navigator, Zoominfo, LeadIQ, Salesloft Become an expert at prospecting organize and maximize efforts to book qualified discovery calls and demos Connect with target prospects using best practices in cold calling, email, and social media channels and being persistent following up Skillfully build interest and create qualified opportunities with new prospects Be an expert on our solution and able to passionately explain how Scanmarket will help our future clients save time, money, and improve productivity and risk management Coordinate demonstrations on eSourcing Consultants calendars and log activities in Salesforce Characteristics skills: Lead generation experience and success within technology and or software Eager and excited to learn quickly Creative approach bringing new ideas to the table and consistently looking for ways to improve processes, tactics and strategies Enthusiastic, high energy, and passionate Willingness to make call after call Highly organized and strong time management skills Excellent communicator - ability to speak with CEOs, VPs, Directors, and ask thought-provoking questions Persuasive and charismatic Excellent rapport builder Excellent written verbal communication presentation skills Hustle and persistence Work location: Scanmarket HQ, Solbjerg, Denmark Language: English Hiring period: as soon as possible or when the right candidate is found For further information about the position please contact: Audi Feiferé, 45 5036 8906, auf@scanmarket.com

INSIDE SALES REPRESENTATIVE

The Company

Scanmarket is the leading provider of eSourcing systems in Europe and the United States, and specializes in conducting eRFxs and eAuctions for enterprise companies as a part of their strategic sourcing initiatives. Headquartered in Denmark with satellite offices in Germany, United Kingdom, Belgium, The Netherlands and the United States. Scanmarket has an international customer base of more than 300 companies with users in more than 85 countries.

The Role  

Scanmarket is looking for a successful, creative, highly motivated, high energy, Inside Sales Representative to join our team in the Solbjerg, Denmark. This is an excellent opportunity to work with a quickly expanding, highly ambitious global company. With this role comes a great opportunity to work with and help evolve the sourcing departments of global, multi-billion dollar organizations. Most importantly, we genuinely have an excellent product and therefore a very strong message to share with prospects, which makes the job all the more enjoyable and the targets all the more achievable. We expect a high degree of hard work, dedication, creativity and results from the successful candidate. 

The Culture

Highly proficient family-run company, committed to ensuring our people have an excellent work-life balance.  Welcoming, friendly, focused, result-oriented team characterized by a fun and informal tone. Genuine open door policy, flat structure and daily interaction with company C-suite executives.

Responsibilities:

  • Master the identification of relevant prospects at target companies using range of prospecting tools like LinkedIn Sales Navigator, Zoominfo, LeadIQ, Salesloft
  • Become an expert at prospecting; organize and maximize efforts to book qualified discovery calls and demos
  • Connect with target prospects using best practices in cold calling, email, and social media channels – and being persistent following up
  • Skillfully build interest and create qualified opportunities with new prospects
  • Be an expert on our solution and able to passionately explain how Scanmarket will help our future clients save time, money, and improve productivity and risk management
  • Coordinate demonstrations on eSourcing Consultants’ calendars and log activities in Salesforce

Characteristics/skills:

  • Lead generation experience and success within technology and/or software
  • Eager and excited to learn quickly
  • Creative approach; bringing new ideas to the table and consistently looking for ways to improve processes, tactics and strategies
  • Enthusiastic, high energy, and passionate
  • Willingness to make call after call
  • Highly organized and strong time management skills
  • Excellent communicator - ability to speak with CEOs, VPs, Directors, and ask thought-provoking questions
  • Persuasive and charismatic
  • Excellent rapport builder
  • Excellent written & verbal communication/presentation skills
  • Hustle and persistence

Work location: Scanmarket HQ, Solbjerg, Denmark

Language: English

Hiring period: as soon as possible or when the right candidate is found

For further information about the position please contact: Audi Feiferé, +45 5036 8906, auf@scanmarket.com

Scanmarket A/SSolbjerg2019-08-16T00:00:002019-10-09T00:00:00
330070448Vi søger en selvstændig salgskonsulent til et af Danmarks største brands på 30 t/ugeRobot Stilling: Selvstændig salgskonsulent søges! Salgskonsulenten ApS har travlt derfor søger vi nu en ekstra kollega, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde. Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slagsvirksomhed med primært rutinerede sælgere som arbejder for et par enkelte, men spændende virksomheder i Danmark. Et lille hyggeligt kontor, med et motiverende miljø. Fordi at du gerne skulle være med til at bidrage til at realisere kundernes målsætninger, vil det selvfølgelig være en fordel hvis du har erfaring med telefonsalg fra tidligere dog er det ikke et krav, hvis du mener at det lige netop er DIG vi leder efter. Primær arbejdsopgave: Salg af oplevelsesgavekort til erhverv vil være det absolut primære, med muligvis enkelte ad-hoc opgaver. Dette uddyber vi naturligvis også overfor dig, til en eventuel samtale. Salget foregår via telefonisk eller skriftlig kontakt. Du vil blive en del af et eksisterende team på 6 konsulenter, som alle stræber efter gode resultater. Arbejdstider: Forventet ugentlig arbejdstid: 30 timer i tidsrummet 8:30-15 (hverdage) Timerne vil blive tilrettelagt i samarbejde med dig. Løn: Du vil blive tilbudt en attraktiv lønmodel, bestående af timeløn samt provisionsordning ved siden af. Lønnen forhandles individuelt. Stillingen er omfattet af funktionærloven. Hvem er du?: Du er en person som elsker at tale! måske så meget at du endda bliver bedt om at skrue ned for det af dine venner og bekendte i ny og næ. Du trives i et salgsmiljø, hvor målsætninger og gode salg står højt på agendaen. Du har måske tidligere arbejdet med opsøgende salg, og godt ved, at et nej tak altså forekommer i ny og næ. Kontakt: Kasper Pedersen Tlf.: 22422226 Mail: Job@salgskonsulenten.dk Frist: Vi håber at du er hurtig til at sende os din ansøgning, så vi kan få stillingen besat hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke!

Stilling:

Selvstændig salgskonsulent søges!

Salgskonsulenten ApS har travlt – derfor søger vi nu en ekstra kollega, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde.

Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slagsvirksomhed med primært rutinerede sælgere som arbejder for et par enkelte, men spændende virksomheder i Danmark. Et lille hyggeligt kontor, med et motiverende miljø.

Fordi at du gerne skulle være med til at bidrage til at realisere kundernes målsætninger, vil det selvfølgelig være en fordel hvis du har erfaring med telefonsalg fra tidligere – dog er det ikke et krav, hvis du mener at det lige netop er DIG vi leder efter.

 

Primær arbejdsopgave:

Salg af oplevelsesgavekort til erhverv vil være det absolut primære, med muligvis enkelte ad-hoc opgaver. Dette uddyber vi naturligvis også overfor dig, til en eventuel samtale.

Salget foregår via telefonisk eller skriftlig kontakt.

Du vil blive en del af et eksisterende team på 6 konsulenter, som alle stræber efter gode resultater.

 

Arbejdstider:

Forventet ugentlig arbejdstid: 30 timer i tidsrummet 8:30-15 (hverdage)

Timerne vil blive tilrettelagt i samarbejde med dig.

Løn:

Du vil blive tilbudt en attraktiv lønmodel, bestående af timeløn samt provisionsordning ved siden af. Lønnen forhandles individuelt.

Stillingen er omfattet af funktionærloven.

 

Hvem er du?:

Du er en person som elsker at tale! – måske så meget at du endda bliver bedt om at skrue ned for det af dine venner og bekendte i ny og næ.

Du trives i et salgsmiljø, hvor målsætninger og ”gode salg” står højt på agendaen.

Du har måske tidligere arbejdet med opsøgende salg, og godt ved, at et ”nej tak” altså forekommer i ny og næ.

 

Kontakt:

Kasper Pedersen

Tlf.: 22422226

Mail: Job@salgskonsulenten.dk

 

Frist:

Vi håber at du er hurtig til at sende os din ansøgning, så vi kan få stillingen besat hurtigst muligt.

Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke!

Salgskonsulenten ApSHøjbjerg2019-08-09T00:00:002019-10-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

5R Marketing vækster og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere

5R Marketing ApS

Aarhus C
Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske v...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Salgskonsulent med BtB erfaring

BoligPortal

Aarhus N
BoligPortal er i en rivende udvikling Lejeboligmarkedet i Danmark er i kraftig vækst, og med brug af nye digitale værktøjer og tilgange vækster vi både indenfor vores eksisterende forretning samt med udvikling af nye services. Vi har derfor brug for...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:26. oktober 2019

Drømmer du om en karriere i salgsbranchen? Kickstart den ved os og bliv vores nye salgskonsulent!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Vi ønsker at udvide vores salgsteam! Derfor leder vi efter fem nye medarbejdere, der er velformulererede og som ønsker en karriere i salgsbranchen. Som salgskonsulent er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har med din indsats nøglen...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:18. september 2019

Inside Sales Representative

Scanmarket A/S

Solbjerg
INSIDE SALES REPRESENTATIVE The Company Scanmarket is the leading provider of eSourcing systems in Europe and the United States, and specializes in conducting eRFxs and eAuctions for enterprise companies as a part of their strategic sourcing initiat...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Vi søger en selvstændig salgskonsulent til et af Danmarks største brands på 30 t/uge

Salgskonsulenten ApS

Højbjerg
Stilling: Selvstændig salgskonsulent søges! Salgskonsulenten ApS har travlt derfor søger vi nu en ekstra kollega, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde. Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slag...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019