Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Engagerede lønforhandlere til den kommende Administrations- og Servicestyrelse

Vil du være en del af en af de mest spændende og vigtige forandringsprocesser i den offentlige sektor i de kommende år? 
 
Skatteforvaltningen er under forandring, og de 7 nye styrelser er i gang med at blive etableret. Vi har derfor mange ny ansættelser, hvilket betyder, at der er tryk på rekrutteringen og den efterfølgende personaleadministration.  
 
Til denne spændende opgave søger vi kollegaer, der er skarpe til offentlige overenskomster og har erfaring med at gennemføre lønforhandlinger med kandidater. 
 
Dine opgaver – sparring og forhandlinger  
Din primære arbejdsopgave bliver at være sparringspartner for de rekrutterende ledere om indplaceringer af og lønudspil til kandidater med udgangspunkt i den gældende overenskomst, stillingen og kandidatens kompetencer.  
 
Samtidig får du også til opgave at varetage de daglige lønforhandlinger med vores kommende medarbejdere og/eller deres tillidsrepræsentant. 
 
Når tiden er til det, vil du skulle varetage andre opgaver af personaleadministrativ karakter.  
 
Dine kompetencer – Stærk kommunikator med gennemslagskraft 
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det væsentligste er, at du har solid erfaring med offentlige overenskomster og forhandling, og det vil være et stort plus, hvis du har siddet i en lignende stilling.  Derudover lægger vi vægt på, at: 
 

  • du har forståelse for både forretningen, kandidaten og arbejdet i en politisk ledet organisation og håndterer alle professionelt og med gennemslagskraft.   
  • du kommunikerer klart og tydeligt, så dine budskaber bliver forstået på en positiv og konstruktiv måde.  
  • du er god til at skabe dig overblik og træffe hurtige beslutninger i et ofte stort antal forhandlinger og arbejdsopgaver, så de prioriteres optimalt. 
  • du kan arbejde selvstændigt og håndtere en stor kontaktflade ud i organisationen. 
  • du er fleksibel og har forståelse for spidsbelastningsperioder og trives med at agere i en omskiftelig offentlig organisation.   
 
Din enhed – HR Rekruttering eller Personale  
Som lønforhandler til den kommende Administrations- og Servicestyrelse kan du enten blive ansat i HR rekruttering, som pt har til huse på Østerbro og Aarhus, eller blive en del af Personale, som holder til i Horsens.  
 
Rekruttering  
Rekrutteringskontoret består af 26 medarbejdere, tæller rekrutteringspartnere, supportere og employer branding konsulenter.  I Rekruttering har vi til opgave at varetage alle rekrutteringer på tværs af Skatteforvaltningen fra opstart af processen til kontrakten til kandidaten skal udarbejdes.   
 
Dit fysiske arbejdssted bliver indtil videre Præstøgade 20, 2100 København Ø eller Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg. Arbejdsstedet forventes at blive flyttet til Høje Taastrup i andet kvartal 2019 for Københavnsområdet og til Brændgårdsvej 10, 7400 Herning i fjerde kvartal af 2020.  
 
Personale  
Personaleenheden består af 40 medarbejdere organiseret i Horsens, København og Aalborg, hvor de fleste har arbejdssted i Horsens. I Personale har vi ansvaret for at løse en bred vifte af personaleadministrative opgaver for hele Skatteministeriets koncern. 
 
Arbejdsstedet er indtil videre Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens, men flytter efter planen til Herning i fjerde kvartal af 2020, 
 
Kendetegnende for både Rekruttering og Personale, er enheder præget af engagement, travlhed og ikke mindst god social trivsel, hvor omgangstonen er god, uformel og sjov. 
 
Ansøgning og kontakt  
Søg stillingen via linket ’søg jobbet’ senest 1. marts 2018. Du er velkommen til at kontakte kontorchef for Rekruttering Anders Andersen på 72370343 eller funktionsleder for Personale Mette Winkler på 72375503, hvis du har spørgsmål til stillingen.  
 
Forud for ansættelsen vil der blive indhentet straffeattest.  
 
Du vil blive ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 
 
Om Administrations- og Servicestyrelsen 
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Rekruttering og Personale er placeret i Administrations og Servicestyrelsen, som kommer til at bestå af ca. 350 medarbejdere, og får til huse i Herning og Høje Taastrup. Læs mere om skatteforvaltningens organisering på http://www.fra1til7.dk    
 
Den nye Administrations- og Servicestyrelse får ansvaret for at varetage fællesfunktioner som blandt andet omfatter HR, bygninger, service, indkøb og regnskabsservice for Skatteministeriets koncern. Styrelsens kerneopgave bliver at sikre, at driften til enhver tid er så velfungerende og kosteffektiv som muligt, og at der løbende foretages relevante forbedringer på området. 
 
Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.       


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her