Engagerede social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på plejecentret Kærbo

På Kærbo har vi et godt arbejdsfællesskab og kollegaskab, som medvirker til, at Kærbo er et sjovt sted at arbejde. Er du et sted i livet, hvor du har lyst til nye udfordringer, så er Kærbos gode kollegaer klar til at tage godt imod dig!  

Vi er i en spændende, faglig udvikling, og der er derfor masser at lære og udviklingsmuligheder for dig, som har lyst til det – om du er nyuddannet eller har erfaring.  

Som social- og sundhedsassistent varetager du pleje og omsorg samt de sygeplejefaglige opgaver hos beboere i dit team i samarbejde med kollegaer – og hos de beboere, som har brug for dine særlige kompetencer.   

Du har et tæt samarbejde med både din teammakker, kollegaer i aftenvagten, ledelsen i aftenvagten, ledelsen i dagvagten og kvalitets- og udviklingssygeplejersken. 

For tiden er vi meget optaget af kvalitetsarbejde gennem den sundhedsfaglige dokumentation, triage, forbedringsindsatsen og demensindsatsen. Vi arbejder i tre teams om aftenen. 

Kærbo glæder sig til at tage imod dig, og tilbyder en god, tryg introduktion med mentorordning.   

Vi leder efter dig som

  • brænder for ældrepleje, og vil gøre en positiv forskel for Kærbos beboerne ved at skabe et godt hverdagsliv med medbestemmelse
  • udøver den gode pleje, og som ønsker at arbejde for det gode samarbejde mellem beboere, pårørende og kollegaer
  • er fagligt velfunderet og finder såvel pleje som sundhedsfaglig dokumentation vigtig og har lyst til at være en del af vores udviklingsproces
  • er mødestabil og er en kollega, som vi og beboere kan regne med, også i forhold til at "løfte opgaverne i flok"   
  • arbejder med en rehabiliterende tankegang og løbende er bevist om at støtte beboerne i at bevare deres livskvalitet   
  • er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig – gerne med godt humør, ligesom os andre
  • har gode, sunde værdier, og kan se sig selv som en del af vores værdisæt

Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så er du netop den kollega, vi ønsker os.   

Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro, tæt på Nordhavn Station og Østerbrogade. På Kærbo bor 55 unikke beboere, som er meget glade og tilfredse med deres hverdag og som har stor indflydelse på det levede liv på plejecenteret.  

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 28 timer ugentlig med tiltrædelse 1. april 2020 eller hurtigst muligt.  

Er du interesseret?   
Er du blevet nysgerrig, så kom forbi og besøg os. Hvis du vil vide mere om stillingerne, kan du ringe til vores leder i aftenvagten, Conny Pia Wulf på 2929 6218 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. Du kan også læse mere på vores hjemmeside: www.plejecentretkaerbo.kk.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020. 

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167043Phoenix-c495fa0c12020-01-29T14:14:02.760Engagerede social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på plejecentret Kærbo

På Kærbo har vi et godt arbejdsfællesskab og kollegaskab, som medvirker til, at Kærbo er et sjovt sted at arbejde. Er du et sted i livet, hvor du har lyst til nye udfordringer, så er Kærbos gode kollegaer klar til at tage godt imod dig!  

Vi er i en spændende, faglig udvikling, og der er derfor masser at lære og udviklingsmuligheder for dig, som har lyst til det – om du er nyuddannet eller har erfaring.  

Som social- og sundhedsassistent varetager du pleje og omsorg samt de sygeplejefaglige opgaver hos beboere i dit team i samarbejde med kollegaer – og hos de beboere, som har brug for dine særlige kompetencer.   

Du har et tæt samarbejde med både din teammakker, kollegaer i aftenvagten, ledelsen i aftenvagten, ledelsen i dagvagten og kvalitets- og udviklingssygeplejersken. 

For tiden er vi meget optaget af kvalitetsarbejde gennem den sundhedsfaglige dokumentation, triage, forbedringsindsatsen og demensindsatsen. Vi arbejder i tre teams om aftenen. 

Kærbo glæder sig til at tage imod dig, og tilbyder en god, tryg introduktion med mentorordning.   

Vi leder efter dig som

  • brænder for ældrepleje, og vil gøre en positiv forskel for Kærbos beboerne ved at skabe et godt hverdagsliv med medbestemmelse
  • udøver den gode pleje, og som ønsker at arbejde for det gode samarbejde mellem beboere, pårørende og kollegaer
  • er fagligt velfunderet og finder såvel pleje som sundhedsfaglig dokumentation vigtig og har lyst til at være en del af vores udviklingsproces
  • er mødestabil og er en kollega, som vi og beboere kan regne med, også i forhold til at "løfte opgaverne i flok"   
  • arbejder med en rehabiliterende tankegang og løbende er bevist om at støtte beboerne i at bevare deres livskvalitet   
  • er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig – gerne med godt humør, ligesom os andre
  • har gode, sunde værdier, og kan se sig selv som en del af vores værdisæt

Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så er du netop den kollega, vi ønsker os.   

Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro, tæt på Nordhavn Station og Østerbrogade. På Kærbo bor 55 unikke beboere, som er meget glade og tilfredse med deres hverdag og som har stor indflydelse på det levede liv på plejecenteret.  

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 28 timer ugentlig med tiltrædelse 1. april 2020 eller hurtigst muligt.  

Er du interesseret?   
Er du blevet nysgerrig, så kom forbi og besøg os. Hvis du vil vide mere om stillingerne, kan du ringe til vores leder i aftenvagten, Conny Pia Wulf på 2929 6218 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. Du kan også læse mere på vores hjemmeside: www.plejecentretkaerbo.kk.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020. 

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

På Kærbo har vi et godt arbejdsfællesskab og kollegaskab, som medvirker til, at Kærbo er et sjovt sted at arbejde. Er du et sted i livet, hvor du har lyst til nye udfordringer, så er Kærbos gode kollegaer klar til at tage godt imod dig! Vi er i en spændende, faglig udvikling, og der er derfor masser at lære og udviklingsmuligheder for dig, som har lyst til det om du er nyuddannet eller har erfaring. Som social- og sundhedsassistent varetager du pleje og omsorg samt de sygeplejefaglige opgaver hos beboere i dit team i samarbejde med kollegaer og hos de beboere, som har brug for dine særlige kompetencer. Du har et tæt samarbejde med både din teammakker, kollegaer i aftenvagten, ledelsen i aftenvagten, ledelsen i dagvagten og kvalitets- og udviklingssygeplejersken. For tiden er vi meget optaget af kvalitetsarbejde gennem den sundhedsfaglige dokumentation, triage, forbedringsindsatsen og demensindsatsen. Vi arbejder i tre teams om aftenen. Kærbo glæder sig til at tage imod dig, og tilbyder en god, tryg introduktion med mentorordning. Vi leder efter dig som brænder for ældrepleje, og vil gøre en positiv forskel for Kærbos beboerne ved at skabe et godt hverdagsliv med medbestemmelse udøver den gode pleje, og som ønsker at arbejde for det gode samarbejde mellem beboere, pårørende og kollegaer er fagligt velfunderet og finder såvel pleje som sundhedsfaglig dokumentation vigtig og har lyst til at være en del af vores udviklingsproces er mødestabil og er en kollega, som vi og beboere kan regne med, også i forhold til at løfte opgaverne i flok arbejder med en rehabiliterende tankegang og løbende er bevist om at støtte beboerne i at bevare deres livskvalitet er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig gerne med godt humør, ligesom os andre har gode, sunde værdier, og kan se sig selv som en del af vores værdisæt Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så er du netop den kollega, vi ønsker os. Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro, tæt på Nordhavn Station og Østerbrogade. På Kærbo bor 55 unikke beboere, som er meget glade og tilfredse med deres hverdag og som har stor indflydelse på det levede liv på plejecenteret. Ansættelsesvilkår Stillingerne er på 28 timer ugentlig med tiltrædelse 1. april 2020 eller hurtigst muligt. Er du interesseret? Er du blevet nysgerrig, så kom forbi og besøg os. Hvis du vil vide mere om stillingerne, kan du ringe til vores leder i aftenvagten, Conny Pia Wulf på 2929 6218 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. Du kan også læse mere på vores hjemmeside: www.plejecentretkaerbo.kk.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.10Phoenixc495fa0c100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=163682&DepartmentId=20140&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3700810Kærbo11Rothesgade 122100København ØDKDanmarkORS/Small/kk_logo_small.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent10001893893KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16368200029-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c495fa0chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c495fa0chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c495fa0c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c495fa0c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/346017-4-1.jpgEngagerede social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på plejecentret Kærbo12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg364046327mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330168015Engagerede social- og sundhedsassistenter og -hjælpere til nattevagt på plejecentret KærboBasic Vi søger nye, gode kollegaer evt. et makkerpar, som ønsker nye udfordringer sammen. På Kærbo har vi et godt arbejdsfællesskab og kollegialt fællesskab, som er medvirkende til, at Kærbo er et sjovt sted at arbejde. Er du et sted i livet, hvor du har lyst til nye udfordringer, så er Kærbos gode kollegaer klar til at tage godt imod dig! Vi er i en spændende, faglig udvikling, og der er derfor masser at lære og udviklingsmuligheder for dig, som har lyst til det om du er nyuddannet eller har erfaring. For stillingerne gælder, at vi i samarbejde varetager pleje og omsorg for Kærbos beboere i nattevagten og at du som hjælper og assistent er hos de beboere, som har brug for dine særlige kompetencer. Du har et tæt samarbejde med både din makker, kollegaer i aftenvagten, ledelsen i aftenvagten, ledelsen i dagvagten og kvalitets- og udviklingssygeplejersken. For tiden er vi meget optaget af kvalitetsarbejde gennem den sundhedsfaglige dokumentation, triage, forbedringsindsatsen og demensindsatsen. Vi glæder os til at tage imod dig, og tilbyde dig en god, tryg introduktion med mentorordning. Vi leder efter dig, som brænder for ældrepleje og vil gøre en positiv forskel for Kærbos beboere ved at skabe et godt hverdagsliv med medbestemmelse udøver den gode pleje, og ønsker at arbejde for det gode samarbejde mellem beboere, pårørende og kollegaer er fagligt velfunderet og finder såvel pleje som sundhedsfaglig dokumentation vigtig, og som har lyst til at være en del af vores udviklingsproces er mødestabil og er en kollega, som vi og beboerne kan regne med, også i forhold til at løfte opgaverne i flok arbejder med en rehabiliterende tankegang og løbende er bevist om at støtte beboerne i at bevare deres livskvalitet er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig gerne med godt humør, ligesom os andre har gode, sunde værdier, og kan se sig selv som en del af Kærbos værdisæt. Kan du se dig selv i ovenstående, så er du netop den kollega, vi ønsker os. Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro tæt på Nordhavn Station og Østerbrogade. Her bor 55 unikke beboere, som er meget glade og tilfredse med deres hverdag, og som har stor indflydelse på det levede liv på plejecenteret. Ansættelsesvilkår Stillingerne er på 28 timer ugentlig i nyt rul, der tilgodeser dit helbred (2-2-3-2-2-3 på to uger) med tiltrædelse den 1. marts 2020 eller hurtigst muligt. Er du interesseret? Er du blevet nysgerrig, så kom forbi og besøg os. Vil du vide mere om stillingerne, kan du ringe til vores leder Katrine Maldonado på 3530 2920 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. Du kan også læse mere på vores hjemmeside. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Vi søger nye, gode kollegaer – evt. et makkerpar, som ønsker nye udfordringer sammen.

På Kærbo har vi et godt arbejdsfællesskab og kollegialt fællesskab, som er medvirkende til, at Kærbo er et sjovt sted at arbejde. Er du et sted i livet, hvor du har lyst til nye udfordringer, så er Kærbos gode kollegaer klar til at tage godt imod dig!  

Vi er i en spændende, faglig udvikling, og der er derfor masser at lære og udviklingsmuligheder for dig, som har lyst til det – om du er nyuddannet eller har erfaring.  

For stillingerne gælder, at vi i samarbejde varetager pleje og omsorg for Kærbos beboere i nattevagten – og at du som hjælper og assistent er hos de beboere, som har brug for dine særlige kompetencer.   

Du har et tæt samarbejde med både din makker, kollegaer i aftenvagten, ledelsen i aftenvagten, ledelsen i dagvagten og kvalitets- og udviklingssygeplejersken. 

For tiden er vi meget optaget af kvalitetsarbejde gennem den sundhedsfaglige dokumentation, triage, forbedringsindsatsen og demensindsatsen.  

Vi glæder os til at tage imod dig, og tilbyde dig en god, tryg introduktion med mentorordning.

Vi leder efter dig, som

  • brænder for ældrepleje og vil gøre en positiv forskel for Kærbos beboere ved at skabe et godt hverdagsliv med medbestemmelse
  • udøver den gode pleje, og ønsker at arbejde for det gode samarbejde mellem beboere, pårørende og kollegaer
  • er fagligt velfunderet og finder såvel pleje som sundhedsfaglig dokumentation vigtig, og som har lyst til at være en del af vores udviklingsproces
  • er mødestabil og er en kollega, som vi og beboerne kan regne med, også i forhold til at "løfte opgaverne i flok”   
  • arbejder med en rehabiliterende tankegang og løbende er bevist om at støtte beboerne i at bevare deres livskvalitet   
  • er anerkendende, medinddragende og på trods af mange bolde i luften er handlekraftig – gerne med godt humør, ligesom os andre
  • har gode, sunde værdier, og kan se sig selv som en del af Kærbos værdisæt.   

Kan du se dig selv i ovenstående, så er du netop den kollega, vi ønsker os.   

Plejecentret Kærbo ligger på Østerbro tæt på Nordhavn Station og Østerbrogade. Her bor 55 unikke beboere, som er meget glade og tilfredse med deres hverdag, og som har stor indflydelse på det levede liv på plejecenteret.  

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 28 timer ugentlig i nyt rul, der tilgodeser dit helbred (2-2-3-2-2-3 på to uger) med tiltrædelse den 1. marts 2020 eller hurtigst muligt. 

Er du interesseret?   
Er du blevet nysgerrig, så kom forbi og besøg os. Vil du vide mere om stillingerne, kan du ringe til vores leder Katrine Maldonado på 3530 2920 eller forstander Jannie Vestergaard på 5126 8511. Du kan også læse mere på vores hjemmeside.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/kk_logo_small.pngKærboKøbenhavn Ø2020-01-30T14:02:53.7002020-02-24T00:00:00
330167935OK-Hjemmet Arendse søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt pr. 1. april eller efter aftale.Basic Vil du også have en hverdag med mening og hvor livet leves hele livet? Det synes vi er vigtigt, og derfor gør vi os på Arendse umage for at skabe en attraktiv hverdag med trivsel, faglighed og frihed. Hvis det lyder som noget for dig, så læs med her: Du vil gerne have et job hvor du som social- og sundhedsassistent varetager en bred vifte af opgaver, f.eks. medicinhåndtering, palliativ pleje og omsorg og pleje til beboere med somatiske og psykiatriske lidelser hvor dine kollegaer og ledere tror på din faglighed og dømmekraft, ved at give dig frihed til at vurdere, hvordan opgaven skal løses som foregår i en hjemlig og uhøjtidelig atmosfære baseret på tillid og ligeværdighed hvor man ikke går i takt, men giver hinanden friheden til at se på tingene fra forskellige vinkler, og sætter pris på evnen og viljen til at lytte til hinanden hvor beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står forrest, og hvor målet er at skabe det bedst mulige og mest værdige liv for vores beboere hvor du arbejder i et rul for dagvagt, hvor du møder hhv. kl. 7 og kl. 8 og har fri senest kl. 15, og med weekendvagt hver 3. weekend Vi har en arbejdsplads med kollegaer som er engagerede, fagligt velfunderede og ansvarsfulde hvor vores værdier afspejles i vores adfærd med en ledelse der har fokus på din faglige udvikling - gennem formelle kurser uddannelse, men også ved intern udvikling gennem vidensdeling, supervision og refleksion. hvor der med afsæt i faglige vurderinger og beboernes behov er plads til at gå nye veje hvor vi prioriterer, at du bliver introduceret til organisationen, kulturen, værdierne og rutiner hvor vi har det sjovt og husker at fejre de små og store begivenheder i hverdagen hvor vi tager hånd om hinanden også på de lidt svære dage Måske har du fået lyst til at vide mere. Det håber vi. Hvis du allerede er klar til at søge jobbet, så send dit CV og en kort motiveret ansøgning. Vi forventer ikke en lang ansøgning, men nogle linjer om hvorfor du fornemmer, at jobbet måske kunne være noget for dig. Vi har samtaler løbende, så når du har sendt din ansøgning, hører du fra os.Har du spørgsmål kan du kontakte afdelingsleder Mette Søe, telefon: 39 10 56 02 eller e-mail: aremol@ok-fonden.dk, eller udviklingssygeplejerske Lene Dahl, telefon: 39 10 56 03 eller e-mail: leda@ok-fonden.dk. Ansøgningsfrist: D. 24. februar 2020 inden kl. 12.00Arbejdstid: Fastansættelse, 32-37 timer efter aftaleStart: 1. april 2020 eller efter aftale Om Arendse Arendse er et privat friplejehjem under OK-Fonden med plads til 25 beboere. Beboergruppen er bredt sammensat aldersmæssigt, og mange er delvist selvhjulpne. Beboerne bor på en samlet etage.På Arendse tager vi udgangspunkt i, at stedet er beboernes hjem, og at her er en hjemlig atmosfære. Vi arbejder ud fra OK-Fondens vision om, at livet skal leves - hele livet . Derfor tager vi udgangspunkt i den enkelte beboers behov og ressourcer og betragter hver beboer som et unikt menneske, der skal mødes på egne præmisser. Det betyder, at vi både arbejder på at skabe en aktiv og oplevelsesrig hverdag med mulighed for at deltage i aktiviteter, for de beboere der ønsker det, men vi giver også plads til dem, der ønsker ro.Du kan se mere om, hvorfor du skal søge jobbet hos os her: https: www.youtube.com watch?v azplLc13xhk feature youtu.beDu kan også læse mere om os på vores hjemmeside, som du finder her:https: ok-fonden.dk arendseVil du også have en hverdag med mening og hvor livet leves – hele livet? Det synes vi er vigtigt, og derfor gør vi os på Arendse umage for at skabe en attraktiv hverdag med trivsel, faglighed og frihed.  
Hvis det lyder som noget for dig, så læs med her:      

Du vil gerne have et job
  • hvor du som social- og sundhedsassistent varetager en bred vifte af opgaver, f.eks. medicinhåndtering, palliativ pleje og omsorg og pleje til beboere med somatiske og psykiatriske lidelser
  • hvor dine kollegaer og ledere tror på din faglighed og dømmekraft, ved at give dig frihed til at vurdere, hvordan opgaven skal løses
  • som foregår i en hjemlig og uhøjtidelig atmosfære baseret på tillid og ligeværdighed
  • hvor man ikke går i takt, men giver hinanden friheden til at se på tingene fra forskellige vinkler, og sætter pris på evnen og viljen til at lytte til hinanden
  • hvor beboernes selvbestemmelse, ønsker og behov står forrest, og hvor målet er at skabe det bedst mulige og mest værdige liv for vores beboere
  • hvor du arbejder i et rul for dagvagt, hvor du møder hhv. kl. 7 og kl. 8 og har fri senest kl. 15, og med weekendvagt hver 3. weekend

Vi har en arbejdsplads
  • med kollegaer som er engagerede, fagligt velfunderede og ansvarsfulde
  • hvor vores værdier afspejles i vores adfærd
  • med en ledelse der har fokus på din faglige udvikling - gennem formelle kurser/ uddannelse, men også ved intern udvikling gennem vidensdeling, supervision og refleksion.  
  • hvor der med afsæt i faglige vurderinger og beboernes behov er plads til at gå nye veje  
  • hvor vi prioriterer, at du bliver introduceret til organisationen, kulturen, værdierne og rutiner
  • hvor vi har det sjovt og husker at fejre de små og store begivenheder i hverdagen  
  • hvor vi tager hånd om hinanden – også på de lidt svære dage
 
Måske har du fået lyst til at vide mere. Det håber vi. Hvis du allerede er klar til at søge jobbet, så send dit CV og en kort motiveret ansøgning. Vi forventer ikke en lang ansøgning, men nogle linjer om hvorfor du fornemmer, at jobbet måske kunne være noget for dig. Vi har samtaler løbende, så når du har sendt din ansøgning, hører du fra os.
Har du spørgsmål kan du kontakte afdelingsleder Mette Søe, telefon: 39 10 56 02 eller e-mail: aremol@ok-fonden.dk, eller udviklingssygeplejerske Lene Dahl, telefon: 39 10 56 03 eller e-mail: leda@ok-fonden.dk.
 
Ansøgningsfrist: D. 24. februar 2020 inden kl. 12.00
Arbejdstid: Fastansættelse, 32-37 timer efter aftale
Start: 1. april 2020 eller efter aftale
 
Om Arendse
Arendse er et privat friplejehjem under OK-Fonden med plads til 25 beboere. Beboergruppen er bredt sammensat aldersmæssigt, og mange er delvist selvhjulpne. Beboerne bor på en samlet etage.
På Arendse tager vi udgangspunkt i, at stedet er beboernes hjem, og at her er en hjemlig atmosfære. Vi arbejder ud fra OK-Fondens vision om, at ”livet skal leves - hele livet”. Derfor tager vi udgangspunkt i den enkelte beboers behov og ressourcer og betragter hver beboer som et unikt menneske, der skal mødes på egne præmisser. Det betyder, at vi både arbejder på at skabe en aktiv og oplevelsesrig hverdag med mulighed for at deltage i aktiviteter, for de beboere der ønsker det, men vi giver også plads til dem, der ønsker ro.
Du kan se mere om, hvorfor du skal søge jobbet hos os her: https://www.youtube.com/watch?v=azplLc13xhk&feature=youtu.be
Du kan også læse mere om os på vores hjemmeside, som du finder her:
https://ok-fonden.dk/arendse/  
 

ORS/Small/98f3e85e_logo.jpegOK-Hjemmet ArendseKøbenhavn Ø2020-01-30T12:01:26.3572020-02-24T00:00:00
330173683Social- og sundhedsassistenter i dagvagt og aftenvagt til Peder Lykke Centret (barselsvikariater)Basic Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig? Vi søger to social- og sundhedsassistenter til barselsvikariater, hhv. aftenvagt 28 timer ugentligt i 5 2- rul. Tiltrædelse den 1. maj 2020. dagvagt 32 timer ugentlig med arbejde hver 3. weekend. Tiltrædelse snarest muligt og frem til den 1. juni 2020. Der vil være mulighed for forlængelse. Hvem er vi? Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater. Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus. Der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nyder vi haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer. Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt bor 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Vi vægter samarbejdet på tværs af afdelingerne og vagtlagene højt. Plejecenteret blev bygget i 1970, og vi er stolte af vores beton , hvor det er indholdet, der tæller, altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed. Hvorfor skal du arbejde her? Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken. Alle dine kompetencer kommer i spil, når du fx kommer til at arbejde med pleje og omsorg borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser Det Gode Måltid og aktiviteter sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje Vores medarbejdere siger: Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den og Kom til et hus, der aldrig står stille . Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring. Vi tilbyder en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder. Vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv træning i arbejdstiden og brug af motionsrum en arbejdsplads med en helt særlig ånd og et stærkt fællesskab Om dig Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men du skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Mere information Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Lauridsen på 3234 4351 eller afdelingsleder Tina Petersen på 3234 4362. Søg via nedenstående link senest søndag den 1. marts 2020 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig?

Vi søger to social- og sundhedsassistenter til barselsvikariater, hhv. 

  • aftenvagt 28 timer ugentligt i 5/2- rul. Tiltrædelse den 1. maj 2020.
  • dagvagt 32 timer ugentlig med arbejde hver 3. weekend. Tiltrædelse snarest muligt og frem til den 1. juni 2020. Der vil være mulighed for forlængelse.

Hvem er vi?
Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater.

Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus. Der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nyder vi haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer.

Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt bor 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Vi vægter samarbejdet på tværs af afdelingerne og vagtlagene højt.

Plejecenteret blev bygget i 1970, og vi er stolte af vores ’beton’, hvor det er indholdet, der tæller, altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed.

Hvorfor skal du arbejde her?
Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken.

Alle dine kompetencer kommer i spil, når du fx kommer til at arbejde med

  • pleje og omsorg
  • borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort
  • fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser
  • Det Gode Måltid og aktiviteter
  • sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje

Vores medarbejdere siger: ”Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den” og ”Kom til et hus, der aldrig står stille”.

Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring.

Vi tilbyder

  • en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger
  • masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder. Vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv
  • træning i arbejdstiden og brug af motionsrum
  • en arbejdsplads med en helt særlig ånd og et stærkt fællesskab

Om dig
Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men du skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Mere information
Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeanette Lauridsen på 3234 4351 eller afdelingsleder Tina Petersen på 3234 4362.

Søg via nedenstående link senest søndag den 1. marts 2020

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/kk_logo_small.pngPeder Lykke CentretKøbenhavn S2020-02-07T11:16:52.8002020-03-01T00:00:00
330173685Social- og sundhedsassistent i dagvagt til Peder Lykke CentretBasic Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig? Vi søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt. Stillingen er på 32 timer ugentligt med arbejde hver 3. weekend. Hvem er vi? Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne og mangfoldige seniorliv. Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus. Der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nyder vi haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer. Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt bor 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Vi vægter samarbejdet på tværs af afdelingerne og vagtlagene højt. Hvorfor skal du arbejde her? Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken. Alle dine kompetencer kommer i spil, du kommer fx til at arbejde med pleje og omsorg borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser Det Gode Måltid og aktiviteter sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje Vores medarbejdere siger: Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den og Kom til et hus, der aldrig står stille . Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring. Vi tilbyder en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder. Vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv træning i arbejdstiden og brug af motionsrum en arbejdsplads med en helt særlig ånd og et stærkt fællesskab Om dig Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt. Mere information Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tina Petersen på 3234 4362. Søg via nedenstående link senest søndag den 1. marts 2020 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig?

Vi søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt. Stillingen er på 32 timer ugentligt med arbejde hver 3. weekend.

Hvem er vi?
Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne og mangfoldige seniorliv.

Vi ønsker at skabe et sted, hvor mennesker fra hele verdenen kan have en hverdag i trygge og gode omgivelser. Det er et livligt og skørt hus. Der er altid gang i nye ting og altid en anledning til at holde en fest. Om foråret og sommeren nyder vi haven med plantedag, gåture, grillaftener, markedsdag m.m. Resten af året er der blandt andet aktiviteter med sang og dans, og december er selvfølgelig fyldt med julearrangementer.

Plejecentret består af seks afdelinger, der er fordelt på to etager, hvor der i alt bor 152 beboere. Hver afdeling har sin egen afdelingsleder og personalegruppe. Vi vægter samarbejdet på tværs af afdelingerne og vagtlagene højt.

Hvorfor skal du arbejde her?
Vores faglighed er i top. Vi leverer professionel pleje og omsorg med fokus på det enkelte menneske og deres livshistorie. Vi har et godt arbejdsmiljø med lavt sygefravær og arbejder tæt sammen med vores aktivitetscenter, daghøjskole og produktionskøkken.

Alle dine kompetencer kommer i spil, du kommer fx til at arbejde med

  • pleje og omsorg
  • borgerinddragelse, rehabilitering og brug af klippekort
  • fokus på tidlig opsporing, forebyggelse af funktionstab og unødige indlæggelser
  • Det Gode Måltid og aktiviteter
  • sygeplejeopgaver som fx medicinhåndtering, sondeernæring, palliation og sårpleje

Vores medarbejdere siger: ”Her er super mange aktiviteter og fuld gang i den” og ”Kom til et hus, der aldrig står stille”.

Vi støtter dig i oplæring efter behov, og der er altid god mulighed for faglig sparring.

Vi tilbyder

  • en mangfoldig arbejdsplads med engagerede kolleger
  • masser af mulighed for faglig udvikling indenfor mange områder. Vi har fx ressourcepersoner indenfor demens, forflytning, ernæring, inkontinens og holdbart arbejdsliv
  • træning i arbejdstiden og brug af motionsrum
  • en arbejdsplads med en helt særlig ånd og et stærkt fællesskab

Om dig
Du skal selvfølgelig være uddannet social- og sundhedsassistent, men skal også kunne rumme vores mangfoldige beboere med din positive og anerkendende tilgang. Du skal være nysgerrig og tålmodig og med dine kommunikationsevner kunne tale og lytte i både de gode og svære situationer.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt.

Mere information
Hvis du har lyst til at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tina Petersen på 3234 4362.

Søg via nedenstående link senest søndag den 1. marts 2020

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

 

 

ORS/Small/kk_logo_small.pngPeder Lykke CentretKøbenhavn S2020-02-07T11:17:48.0502020-03-01T00:00:00
330174471Social- og sundhedsassistent til Absalonhus på VesterbroBasic Har du værdierne i orden, er du fleksibel, og vil du bidrage med at fortsætte en positiv faglig udvikling på Absalonhus? Er du desuden dygtig til at samarbejde med kollegaer, beboere og personale? Så har vi brug for dig. Måske er du ved at være færdig med din uddannelse til assistent, eller du har nogle års arbejde i bagagen. Du brænder for at skabe mulighed for, at beboerne kan leve det liv, de gerne vil, og du bidrager fagligt med kvalitet i pleje og omsorg og i de sygeplejefaglige indsatser. Vi søger en social- og sundhedsassistent i aftenvagt 28 timer om ugen med vagt hver anden weekend. Om os Absalonhus er et mindre plejecenter i hjertet af Vesterbro. Her bor 50 beboere fordelt på fire etager. Vi har en dejlig gårdhave, som skaber rammen om forskellige udendørsaktiviteter. Vi anvender vores bus til ture, og vi har en årlig beboerferie. Vi ønsker, at Absalonhus skal være et trygt sted at bo og et godt sted at arbejde, og vi værdsætter en rummelig kultur, hvor der plads forskellighed hos beboere og personale. Absalonhus er et hus i udvikling. Vi er bevidste om, at vi alle er medskabere af et godt arbejdsmiljø, og vi arbejder bl.a. med at dygtiggøre os indenfor demensområdet at støtte meningsfulde aktiviteter på beboernes præmisser forbedringsmetoden på urinvejsinfektion og medicinhåndtering Vi søger kollegaer, som vil bidrage til denne udvikling. Vi forventer, at du spiller ind med faglighed, kvalitet og personlighed og ved, at ret og pligt følges ad. Vi er en arbejdsplads, som giver dig mulighed for at deltage i faglige arbejdsgrupper og arbejdsgrupper til forbedring af arbejdsmiljøet har fokus på tillid, ansvar og respekt for beboere og kollegaer har imødekommende medarbejdere og ledere udvikler sig og holder fokus på faglighed, kvalitet og værdier, og som tilbyder relevante kurser og efteruddannelse er rummelig og har højt til loftet Vi søger dig, som brænder for ældreområdet og har interesse for den geriatriske borger med komplekse problemstillinger kan arbejde forebyggende, rehabiliterende og lindrende kan anvende din faglige viden i arbejdet med beboeren og bidrage til at beboeren oplever sammenhæng i sin hverdag, herunder bidrage til, at der er aktivitet og liv i aftentimerne vil være sparringspartner for kollegaer på tværs af døgnet gerne har erfaring og interesse for at arbejde med beboere med demens, misbrug og psykiatriske lidelser vil medvirke til at implementere nye arbejdsgange og fastholde disse har lyst og evner til at tage ansvar for en faglig og professionel dokumentation i CURA vil bidrage til et godt arbejdsmiljø er mødestabil, fleksibel og vil deltage i husets aftenfester Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse den 1. april 2020. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Yderlige information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Else-Marie Andersen på 3530 5105, Anna-Marie Johannessen på 3530 5106 eller forstander Gitte Risom på 2365 4756. Skriv i din ansøgning din begrundelse for, hvorfor du søger og hvad du brænder for, og fortæl også om dine personlige og faglige erfaringer. Søg via nedenstående link senest lørdag den 14. marts 2020. Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 17. marts. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Har du værdierne i orden, er du fleksibel, og vil du bidrage med at fortsætte en positiv faglig udvikling på Absalonhus?

Er du desuden dygtig til at samarbejde med kollegaer, beboere og personale? Så har vi brug for dig.        

Måske er du ved at være færdig med din uddannelse til assistent, eller du har nogle års arbejde i bagagen. Du brænder for at skabe mulighed for, at beboerne kan leve det liv, de gerne vil, og du bidrager fagligt med kvalitet i pleje og omsorg og i de sygeplejefaglige indsatser.

Vi søger en social- og sundhedsassistent i aftenvagt 28 timer om ugen med vagt hver anden weekend.

Om os
Absalonhus er et mindre plejecenter i hjertet af Vesterbro. Her bor 50 beboere fordelt på fire etager. Vi har en dejlig gårdhave, som skaber rammen om forskellige udendørsaktiviteter. Vi anvender vores bus til ture, og vi har en årlig beboerferie.  Vi ønsker, at Absalonhus skal være et trygt sted at bo og et godt sted at arbejde, og vi værdsætter en rummelig kultur, hvor der plads forskellighed hos beboere og personale.

Absalonhus er et hus i udvikling. Vi er bevidste om, at vi alle er medskabere af et godt arbejdsmiljø, og vi arbejder bl.a. med

  • at dygtiggøre os indenfor demensområdet
  • at støtte meningsfulde aktiviteter på beboernes præmisser
  • forbedringsmetoden på urinvejsinfektion og medicinhåndtering

Vi søger kollegaer, som vil bidrage til denne udvikling. Vi forventer, at du spiller ind med faglighed, kvalitet og personlighed og ved, at ret og pligt følges ad.

Vi er en arbejdsplads, som

  • giver dig mulighed for at deltage i faglige arbejdsgrupper og arbejdsgrupper til forbedring af arbejdsmiljøet
  • har fokus på tillid, ansvar og respekt for beboere og kollegaer
  • har imødekommende medarbejdere og ledere
  • udvikler sig og holder fokus på faglighed, kvalitet og værdier, og som tilbyder relevante kurser og efteruddannelse
  • er rummelig og har højt til loftet

Vi søger dig, som

  • brænder for ældreområdet og har interesse for den geriatriske borger med komplekse problemstillinger
  • kan arbejde forebyggende, rehabiliterende og lindrende
  • kan anvende din faglige viden i arbejdet med beboeren og bidrage til at beboeren oplever sammenhæng i sin hverdag, herunder bidrage til, at der er aktivitet og liv i aftentimerne
  • vil være sparringspartner for kollegaer på tværs af døgnet
  • gerne har erfaring og interesse for at arbejde med beboere med demens, misbrug og psykiatriske lidelser
  • vil medvirke til at implementere nye arbejdsgange og fastholde disse
  • har lyst og evner til at tage ansvar for en faglig og professionel dokumentation i CURA
  • vil bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • er mødestabil, fleksibel og vil deltage i husets aftenfester

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse den 1. april 2020.
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Yderlige information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Else-Marie Andersen på 3530 5105, Anna-Marie Johannessen på 3530 5106 eller forstander Gitte Risom på 2365 4756.

Skriv i din ansøgning din begrundelse for, hvorfor du søger og hvad du brænder for, og fortæl også om dine personlige og faglige erfaringer.

Søg via nedenstående link senest lørdag den 14. marts 2020.
Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 17. marts.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

ORS/Small/kk_logo_small.pngAbsalonhusKøbenhavn V2020-02-08T02:00:30.5302020-03-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engagerede social- og sundhedsassistenter og -hjælpere til nattevagt på plejecentret Kærbo

Kærbo

København Ø
Vi søger nye, gode kollegaer evt. et makkerpar, som ønsker nye udfordringer sammen. På Kærbo har vi et godt arbejdsfællesskab og kollegialt fællesskab, som er medvirkende til, at Kærbo er et sjovt sted at arbejde. Er du et sted i livet, hvor du har ...
Indrykket:30. januar 2020

OK-Hjemmet Arendse søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt pr. 1. april eller efter aftale.

OK-Hjemmet Arendse

København Ø
Vil du også have en hverdag med mening og hvor livet leves hele livet? Det synes vi er vigtigt, og derfor gør vi os på Arendse umage for at skabe en attraktiv hverdag med trivsel, faglighed og frihed. Hvis det lyder som noget for dig, så læs med her...
Indrykket:30. januar 2020

Social- og sundhedsassistenter i dagvagt og aftenvagt til Peder Lykke Centret (barselsvikariater)

Peder Lykke Centret

København S
Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig? Vi søger to social- og sundhedsassistenter til barselsvikariater, hhv. aftenvagt 28 timer ugentligt i 5 2- rul. Tiltrædelse den 1. maj 2020. dagvagt 32 timer ugentlig med arbej...
Indrykket:7. februar 2020

Social- og sundhedsassistent i dagvagt til Peder Lykke Centret

Peder Lykke Centret

København S
Er rummelighed, mangfoldighed og livskvalitet værdier, der tiltaler dig? Vi søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt. Stillingen er på 32 timer ugentligt med arbejde hver 3. weekend. Hvem er vi? Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for d...
Indrykket:7. februar 2020

Social- og sundhedsassistent til Absalonhus på Vesterbro

Absalonhus

København V
Har du værdierne i orden, er du fleksibel, og vil du bidrage med at fortsætte en positiv faglig udvikling på Absalonhus? Er du desuden dygtig til at samarbejde med kollegaer, beboere og personale? Så har vi brug for dig. Måske er du ved at være færd...
Indrykket:8. februar 2020