Engageret controller søges til velkonsolideret Entreprenørvirksomhed i Odense

Beskrivelse

I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende opgaver

Arbejdsopgaver

  • Likviditetsstyring
  • Forecast
  • Budgetter
  • Månedsafslutninger
  • Byggeregnskaber, månedligt
  • KPI’er
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om veletableret og meget fokuseret entreprenørvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Man forstår at tilpasse strategien til de herskende konjunkturer, og har derfor i dag en velfungerende og meget tilpasningsdygtig virksomhed, der håndterer omverdenen, medarbejderne og kunderne med stor succes.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en teknisk fagligt stærk ballast, og du forstår at træde til, der hvor dine kompetencer gør størst gavn. Du anerkender din operative rolle, og er forstående over for, at hele afdelingen skal fungere og i land med sine opgaver, før der er tale om en succes.

IT-kompetencer

Gerne Navision og Excel er et krav

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087500Phoenix-d2d984f212019-09-10T16:04:14.500Engageret controller søges til velkonsolideret Entreprenørvirksomhed i Odense

Beskrivelse

I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende opgaver

Arbejdsopgaver

  • Likviditetsstyring
  • Forecast
  • Budgetter
  • Månedsafslutninger
  • Byggeregnskaber, månedligt
  • KPI’er
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om veletableret og meget fokuseret entreprenørvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Man forstår at tilpasse strategien til de herskende konjunkturer, og har derfor i dag en velfungerende og meget tilpasningsdygtig virksomhed, der håndterer omverdenen, medarbejderne og kunderne med stor succes.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en teknisk fagligt stærk ballast, og du forstår at træde til, der hvor dine kompetencer gør størst gavn. Du anerkender din operative rolle, og er forstående over for, at hele afdelingen skal fungere og i land med sine opgaver, før der er tale om en succes.

IT-kompetencer

Gerne Navision og Excel er et krav

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende opgaver Arbejdsopgaver Likviditetsstyring Forecast Budgetter Månedsafslutninger Byggeregnskaber, månedligt KPI er Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om veletableret og meget fokuseret entreprenørvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Man forstår at tilpasse strategien til de herskende konjunkturer, og har derfor i dag en velfungerende og meget tilpasningsdygtig virksomhed, der håndterer omverdenen, medarbejderne og kunderne med stor succes. Personlige kompetencer Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en teknisk fagligt stærk ballast, og du forstår at træde til, der hvor dine kompetencer gør størst gavn. Du anerkender din operative rolle, og er forstående over for, at hele afdelingen skal fungere og i land med sine opgaver, før der er tale om en succes. IT-kompetencer Gerne Navision og Excel er et krav Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..10Phoenixd2d984f2101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-14T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9570EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3605258Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/d2d984f2_logo.jpegORS/Small/d2d984f2_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent821488ProselectionMinimum95700110-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2d984f2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2d984f2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2d984f2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d2d984f2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgEngageret controller søges til velkonsolideret Entreprenørvirksomhed i Odense12007991Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi362661222kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330101459Ambitiøs Group Controller Søges til velrenommeret produktionsvirksomhed på MidtsjællandProfile Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder Arbejdsopgaver Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost Analyse af pris- og produktionsvarianser Analyse af produktmarginer og performance Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering Transfer Pricing Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer. Uddannelse HD-R, Cand.merc.aud merc. eller tilsvarende. Sprog Engelsk er er et krav Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO’en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder

Arbejdsopgaver

  • Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister
  • Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost
  • Analyse af pris- og produktionsvarianser
  • Analyse af produktmarginer og performance
  • Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering
  • Transfer Pricing
  • Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer
  • Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering
  • Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering
  • Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer.

Uddannelse

HD-R, Cand.merc.aud / merc. eller tilsvarende.

Sprog

Engelsk er er et krav

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/063a9662_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-10-07T02:00:20.3002019-10-15T00:00:00
330101396Kompetent Projektcontroller søges til IT-virksomhed med fokus på infratruktur til virksomhed i HerlevProfile Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Porteføljestyring Risikostyring Projektgennemgang, herunder statuslister Projektbudgetter Analyser IFRS Kontrakter Optimering og effektivisering af processer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper. Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring HD-R eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring. Sprog Dansk og engelsk på højt niveau Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Porteføljestyring
  • Risikostyring
  • Projektgennemgang, herunder statuslister
  • Projektbudgetter
  • Analyser
  • IFRS
  • Kontrakter
  • Optimering og effektivisering af processer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper.

Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring.

Sprog

Dansk og engelsk på højt niveau

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/9eabcb3e_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-10-05T03:00:12.6872019-10-13T00:00:00
330104557Junior finance controllerRobot Bliv en del af en hurtigt voksende og prisbelønnet international startup i vores nyopslåede stilling som finance controller. Worksome er en markedsplads for højt kvalificerede konsulenter og freelancere, som er i hastig vækst. Vi søger derfor en super skarp og energisk medarbejder til diverse vigtige opgaver indenfor finans, økonomi, bogholderi og administration. Du vil have ansvar for en række vigtige driftsopgaver, som kræver sans for detaljen og forståelse for bogholderi, lønudbetaling og gerne erfaring med sådanne opgaver. Eftersom vi hele tiden udvikler virksomheden med nye produkter, features og internationale markeder vil der være masser af udfordrende og spændende arbejde. Kort fortalt garanterer vi at du ikke kommer til at kede dig, at du kommer til at udvikle dig i rollen, og at du bliver en del af et fantastisk team og en virksomhed med store ambitioner og fart på. Dertil får du Københavns bedste udsigt fra vores kontor på Pier 47, Langelinie All , tæt på Østerport station. Eksempler på ansvarsområder Løn Betalinger Bank - afstemninger og udbetalinger Fakturering Rykkere inkasso og opføkgning på disse Bogføring og moms Diverse andre administrative og økomiske opgaver Om dig Erfaring som controller, bogholder, økonomimedarbejder, økonomiassistent eller lignende (Nyuddannede er også meget velkomne til at søge) Fordel hvis du har erfaring fra en international startup, men ikke et krav Fordel hvis du har erfaring med E-conomic Fordel hvis du har baggrund fra rekrutterings-, konsulent- eller vikarbranchen, men ikke et krav Professional dansk og engelsk på skrift og tale Om Worksome Worksome er Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. På Worksome kan en virksomhed lynhurtigt finde og hyre en konsulent eller freelancer baseret på kompetence (fx et bestemt programmeringssprog, online markedsføring eller lign.) og erfaringsniveau, lokation, pris og andre præferencer. Vi skaber styresystemet for fremtidens fleksible arbejdsmarked og vækster markant. Worksome gik i luften i starten af 2017 og har nu over 25.000 brugere i Norden, UK and USA. Worksome er funded af bl.a. Tommy Ahlers og en række Google executives og er pt. i gang med en større international ekspansion. Om dine nye kolleger Vores team består i dag af 15 stærke profiler med baggrund fra bl.a. Google, Telia, CBS og reklamebranchen. Dertil arbejder vi tæt med en række freelancere (sjovt nok :)) og vi har en livlig hverdag med et højt aktivitetsniveau på tværs af vores kontorer i København og London. Vi er en relativt ny virksomhed, og udvikler derfor hele tiden vores produkt, teknologi og den oplevelse vi gerne vil give brugerne af Worksome. Det er derfor ikke unormalt at der flyver en masse ideer rundt i lokalet, og vi arbejder hele tiden for bedst muligt at understøtte hinanden i at gøre Worksome til verdens bedste platform for freelancere og konsulenter. Ansøg ved at sende dit CV og en kort beskrivelse af din profil til vores CFO Simon Jørgensen, simon@worksome.com.

Bliv en del af en hurtigt voksende og prisbelønnet international startup i vores nyopslåede stilling som finance controller.

 

Worksome er en markedsplads for højt kvalificerede konsulenter og freelancere, som er i hastig vækst. Vi søger derfor en super skarp og energisk medarbejder til diverse vigtige opgaver indenfor finans, økonomi, bogholderi og administration. 

Du vil have ansvar for en række vigtige driftsopgaver, som kræver sans for detaljen og forståelse for bogholderi, lønudbetaling og gerne erfaring med sådanne opgaver. 

Eftersom vi hele tiden udvikler virksomheden med nye produkter, features og internationale markeder vil der være masser af udfordrende og spændende arbejde. Kort fortalt garanterer vi at du ikke kommer til at kede dig, at du kommer til at udvikle dig i rollen, og at du bliver en del af et fantastisk team og en virksomhed med store ambitioner og fart på. Dertil får du Københavns bedste udsigt fra vores kontor på Pier 47, Langelinie Allé, tæt på Østerport station.

Eksempler på ansvarsområder

  • Løn
  • Betalinger
  • Bank - afstemninger og udbetalinger
  • Fakturering
  • Rykkere/inkasso og opføkgning på disse
  • Bogføring og moms
  • Diverse andre administrative og økomiske opgaver

Om dig

  • Erfaring som controller, bogholder, økonomimedarbejder, økonomiassistent eller lignende (Nyuddannede er også meget velkomne til at søge)
  • Fordel hvis du har erfaring fra en international startup, men ikke et krav
  • Fordel hvis du har erfaring med E-conomic
  • Fordel hvis du har baggrund fra rekrutterings-, konsulent- eller vikarbranchen, men ikke et krav
  • Professional dansk og engelsk på skrift og tale

Om Worksome

Worksome er Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. På Worksome kan en virksomhed lynhurtigt finde og hyre en konsulent eller freelancer baseret på kompetence (fx et bestemt programmeringssprog, online markedsføring eller lign.) og erfaringsniveau, lokation, pris og andre præferencer. Vi skaber styresystemet for fremtidens fleksible arbejdsmarked og vækster markant. Worksome gik i luften i starten af 2017 og har nu over 25.000 brugere i Norden, UK and USA. Worksome er funded af bl.a. Tommy Ahlers og en række Google executives og er pt. i gang med en større international ekspansion.

Om dine nye kolleger

Vores team består i dag af 15 stærke profiler med baggrund fra bl.a. Google, Telia, CBS og reklamebranchen. Dertil arbejder vi tæt med en række freelancere (sjovt nok :)) og vi har en livlig hverdag med et højt aktivitetsniveau på tværs af vores kontorer i København og London. Vi er en relativt ny virksomhed, og udvikler derfor hele tiden vores produkt, teknologi og den oplevelse vi gerne vil give brugerne af Worksome. Det er derfor ikke unormalt at der flyver en masse ideer rundt i lokalet, og vi arbejder hele tiden for bedst muligt at understøtte hinanden i at gøre Worksome til verdens bedste platform for freelancere og konsulenter.

Ansøg ved at sende dit CV og en kort beskrivelse af din profil til vores CFO Simon Jørgensen, simon@worksome.com.

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-10-10T00:00:002019-12-05T00:00:00
330084882Business controller til North Media AviserProfile Vi søger en ny kollega i rollen som finansiel sparringspartner for direktionen, salgsorganisationen samt øvrige afdelingsledere i virksomheden. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor du vil få mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne og din rolle. Du vil have din arbejdsplads på Frederiksberg, hvor forretningen er placeret. North Media Avisers økonomiafdeling er en del af North Media koncernens Shared Service Center, som er placeret i Søborg. Du vil således blive ansat i moderselskabet med reference til selskabets økonomidirektør (CFO). Du får succes i stillingen, hvis du har en god forretningsforståelse og har lyst til at influere og skabe forandring på en troværdig og professionel måde. Ligeledes er det vigtigt, at du bidrager til at samarbejdet mellem koncernøkonomi og forretningen, herunder møder samarbejdspartnere på deres præmisser. Dine ansvarsområder er følgende: Ansvarlig for den løbende finansielle afrapportering til ledelsen i North Media Aviser i samarbejde med selskabets CFO Tæt samarbejde med salgsledelsen og sælgere i forhold til finansiel afrapportering, nye strategiske tiltag initiativer mv Ansvarlig for selskabets BI værktøj Ansvarlig for budget- og forecast processen i samarbejde med selskabets CFO Ad hoc-projekter såsom rentabilitetsanalyser af kommercielle initiativer Deltagelse i projekter på tværs af North Media koncernen Du besidder følgende egenskaber: Forretningsforståelse og mindset, herunder evnen til at se bag tallene, se sammenhænge og kæde økonomi og forretning sammen Stærk på IT - du er erfaren bruger af Excel og vant til at holde styr på store datamængder Kunde- serviceorienteret (i forhold til interne kunder) Gennemslagskraft - evner at sætte økonomi på dagsordenen samt tage dialogen med og udfordre salgsorganisationen Gode interpersonelle og sociale kompetencer - evner at begå dig ude i forretningen og har gode samarbejdsevner Høj faglighed Du har en finansiel uddannelse som baggrund - f.eks. Cand.merc. eller HD Om North Media Aviser North Media Aviser udgiver i hovedstaden otte lokalaviser og Erhverv København med et samlet oplag på ca. 300.000 aviser hver uge. Herudover en række digitale medier. I Helsingør udgives Helsingør Dagblad, Lokalavisen Nordsjælland, Businessavisen, Det sker i hele Helsingør, Din lokale Håndværker og Årbogen, og vi driver desuden Helsingordagblad.dk og ForByen.dk. Vi tilbyder en spændende hverdag med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder. Vi kan som en større koncern bl.a. tilbyde en fordelagtig pensionsordning, sundhedsforsikring og i det hele taget gode og ordnede personaleforhold. Er du klar til at komme om bord? Vi svarer gerne på eventuelle spørgsmål, du måtte have til stillingen og omkring dine muligheder i North Media Aviser. Du er velkommen til at kontakte CFO, Mads Skovgaard på 45 27 80 49 42. Vi ser frem til at modtage din ansøgning via linket herunder hurtigst muligt.

Vi søger en ny kollega i rollen som finansiel sparringspartner for direktionen, salgsorganisationen samt øvrige afdelingsledere i virksomheden. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor du vil få mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne og din rolle.

Du vil have din arbejdsplads på Frederiksberg, hvor forretningen er placeret. North Media Avisers økonomiafdeling er en del af North Media koncernens Shared Service Center, som er placeret i Søborg. Du vil således blive ansat i moderselskabet med reference til selskabets økonomidirektør (CFO).

Du får succes i stillingen, hvis du har en god forretningsforståelse og har lyst til at influere og skabe forandring på en troværdig og professionel måde. Ligeledes er det vigtigt, at du bidrager til at samarbejdet mellem koncernøkonomi og forretningen, herunder møder samarbejdspartnere på deres præmisser.

Dine ansvarsområder er følgende:

  • Ansvarlig for den løbende finansielle afrapportering til ledelsen i North Media Aviser i samarbejde med selskabets CFO
  • Tæt samarbejde med salgsledelsen og sælgere i forhold til finansiel afrapportering, nye strategiske tiltag/initiativer mv
  • Ansvarlig for selskabets BI værktøj
  • Ansvarlig for budget- og forecast processen i samarbejde med selskabets CFO
  • Ad hoc-projekter såsom rentabilitetsanalyser af kommercielle initiativer
  • Deltagelse i projekter på tværs af North Media koncernen

Du besidder følgende egenskaber:

  • Forretningsforståelse og mindset, herunder evnen til at se bag tallene, se sammenhænge og kæde økonomi og forretning sammen
  • Stærk på IT - du er erfaren bruger af Excel og vant til at holde styr på store datamængder
  • Kunde-/serviceorienteret (i forhold til interne kunder)
  • Gennemslagskraft - evner at sætte økonomi på dagsordenen samt tage dialogen med og udfordre salgsorganisationen
  • Gode interpersonelle og sociale kompetencer - evner at begå dig ude i forretningen og har gode samarbejdsevner
  • Høj faglighed
  • Du har en finansiel uddannelse som baggrund - f.eks. Cand.merc. eller HD

Om North Media Aviser

North Media Aviser udgiver i hovedstaden otte lokalaviser og Erhverv København med et samlet oplag på ca. 300.000 aviser hver uge. Herudover en række digitale medier. I Helsingør udgives Helsingør Dagblad, Lokalavisen Nordsjælland, Businessavisen, Det sker i hele Helsingør, Din lokale Håndværker og Årbogen, og vi driver desuden Helsingordagblad.dk og ForByen.dk.

Vi tilbyder en spændende hverdag med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder. Vi kan som en større koncern bl.a. tilbyde en fordelagtig pensionsordning, sundhedsforsikring og i det hele taget gode og ordnede personaleforhold.

Er du klar til at komme om bord?

Vi svarer gerne på eventuelle spørgsmål, du måtte have til stillingen og omkring dine muligheder i North Media Aviser.  Du er velkommen til at kontakte CFO, Mads Skovgaard på +45 27 80 49 42.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning via linket herunder hurtigst muligt.

ORS/Small/caf41b25_logo.pngHovedstadens MediehusFrederiksberg C2019-09-26T00:00:002019-10-20T00:00:00
330081925Junior Financial Controller til Banijay DanmarkRobot Vil du arbejde hos en af verdens største TV medie koncerner? Har du lyst til at bygge videre på din erfaring med økonomi og controlling? Vil du videreudvikle dig indenfor regnskab og økonomistyring med ansvar for flere danske enheder og i øvrigt hjælpe afdelingens udvikling? Og har du lyst til at få en hverdag med højt til loftet, humor og plads til gode ideer? Så kan dette være jobbet for dig. Vi søger en Junior Financial Controller, der får hovedansvar for 2 mindre enheder i den danske del af koncernen, samt ansvar for opgaver i flere af de øvrige danske enheder, hvilket inkluderer at hjælpe dine kollegaer med at sikre at alle selskaberne kører i det daglige. Du vil blive en integreret del af månedsluk processen med vugge til grav for dine enheder inkl. Rapportering til Group i Paris. Du vil komme rundt om hele regnskabsprocessen i tæt samarbejde med Regnskabschefen som du vil være højre hånd for. Derfor vil der være store muligheder for faglig og personlig udvikling i stillingen. Fysisk vil du være placeret på 3 forskellige lokationer i København, dog hvor din base vil være at finde på det nordiske hovedkontor i Valby. Jobbet Du bliver en del af et veletableret shared service , hvor processer og systemer fungerer. Til gengæld er du også del af en kultur med mange kreative sjæle, og hvor økonomi ikke altid er øverst på agendaen. Med din erfaring og evne til at formidle kompleksiteter på forståelig og nærværende vis, får du engageret dine omgivelser til at afsætte den nødvendige tid til dig og dine ansvarsområder. Udover at stå for 2 mindre enheder har du også egne opgaver indenfor rapportering og regnskab. Primære ansvarsområder er: Bogføring, fakturering af kunder, rykke for betalinger mv. Dialog med kunder både internt og eksternt Momsindberetning til SKAT Afstemninger til månedsluk Månedsrapportering til Group Cash forecast rapportering Budgettering i samarbejde med Regnskabschefen Klargøring af materiale til revision for flere enheder Inkluderes i videreudvikling af ERP systemer og interne procesoptimeringer Diverse ad hoc opgaver og analyser Profilen Som person er du selvkørende, struktureret og ekstrovert. Du har sans for detaljen og evner at håndtere flere opgaver samtidig uden at miste overblikket. Du går til dine opgaver med gåpåmod og motiveres af at få ansvar og stå på egne ben, samt at indgå i en kreativ virksomhed hvor personlig kontakt er en nøglefaktor til succes. I din omgang med andre viser du en god forståelse for deres motivation og via dine sociale egenskaber kan du nemt navigere i forskellige miljøer. I dit arbejde og dine leverancer er du detaljeorienteret, imødekommende, fleksibel og vedholdende. Du er vant til at arbejde med stramme deadlines, og hvor der til tider kan være pres på. Du skal både kunne arbejde alene og i teams da vi i afdelingen løfter i flok. Dine faglige kvalifikationer indeholder: En HA eller HD i regnskab eller igangværende med HD i regnskab eller lign. Uddannelse. Ellers så er det også fint hvis du ønsker at starte på en HD. Gerne en baggrund som revisor eller controller fra tidligere men ikke et krav. Praktisk erfaring med bogføring, månedsrapportering og årsregnskab. Skriftlig og mundtligt engelsk på højt niveau. It-kompetencer og gerne erfaring med Microsoft Dynamics samt erfaren bruger i Excel. Fordel hvis du kender Dynamics 2017. Løn og gage Der er både pension, sundhedsforsikring kantine inkluderet i pakken. Løn og gage i øvrigt aftales efter erfaring og kvalifikationer. Om Banijay Banijay Zodiak i Norden har ca. 1.200 medarbejdere, hvoraf ca. 250 arbejder i Danmark. I højsæsonerne er tallet oppe på ca. 500 medarbejdere inkl. freelancere og timelønnede. Banijay har flere selskaber og brands, som producerer forskelligt indhold til flere medier. Kulturen er præget af kreative ambitiøse mennesker, som bidrager aktivt til at gøre Banijay til en af de største aktører inden for deres områder. Der er højt til loftet, en uformel stemning og plads til innovation. Kontaktinformation For mere information er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Steffen Madsen på telefon 40 20 17 22.

Vil du arbejde hos en af verdens største TV/medie koncerner? Har du lyst til at bygge videre på din erfaring med økonomi og controlling? Vil du videreudvikle dig indenfor regnskab og økonomistyring med ansvar for flere danske enheder og i øvrigt hjælpe afdelingens udvikling? Og har du lyst til at få en hverdag med højt til loftet, humor og plads til gode ideer? Så kan dette være jobbet for dig.

Vi søger en Junior Financial Controller, der får hovedansvar for 2 mindre enheder i den danske del af koncernen, samt ansvar for opgaver i flere af de øvrige danske enheder, hvilket inkluderer at hjælpe dine kollegaer med at sikre at alle selskaberne kører i det daglige. Du vil blive en integreret del af månedsluk processen med ”vugge til grav” for dine enheder inkl. Rapportering til Group i Paris. Du vil komme rundt om hele regnskabsprocessen i tæt samarbejde med Regnskabschefen som du vil være højre hånd for. Derfor vil der være store muligheder for faglig og personlig udvikling i stillingen.

Fysisk vil du være placeret på 3 forskellige lokationer i København, dog hvor din base vil være at finde på det nordiske hovedkontor i Valby.

Jobbet

Du bliver en del af et veletableret ”shared service”, hvor processer og systemer fungerer. Til gengæld er du også del af en kultur med mange kreative sjæle, og hvor økonomi ikke altid er øverst på agendaen. Med din erfaring og evne til at formidle kompleksiteter på forståelig og nærværende vis, får du engageret dine omgivelser til at afsætte den nødvendige tid til dig og dine ansvarsområder. Udover at stå for 2 mindre enheder har du også egne opgaver indenfor rapportering og regnskab.

Primære ansvarsområder er:

  • Bogføring, fakturering af kunder, rykke for betalinger mv.
  • Dialog med kunder både internt og eksternt
  • Momsindberetning til SKAT
  • Afstemninger til månedsluk
  • Månedsrapportering til Group
  • Cash forecast rapportering
  • Budgettering i samarbejde med Regnskabschefen
  • Klargøring af materiale til revision for flere enheder
  • Inkluderes i videreudvikling af ERP systemer og interne procesoptimeringer
  • Diverse ad hoc opgaver og analyser

Profilen

Som person er du selvkørende, struktureret og ekstrovert. Du har sans for detaljen og evner at håndtere flere opgaver samtidig uden at miste overblikket. Du går til dine opgaver med gåpåmod og motiveres af at få ansvar og stå på egne ben, samt at indgå i en kreativ virksomhed hvor personlig kontakt er en nøglefaktor til succes. I din omgang med andre viser du en god forståelse for deres motivation og via dine sociale egenskaber kan du nemt navigere i forskellige miljøer. I dit arbejde og dine leverancer er du detaljeorienteret, imødekommende, fleksibel og vedholdende. Du er vant til at arbejde med stramme deadlines, og hvor der til tider kan være pres på. Du skal både kunne arbejde alene og i teams da vi i afdelingen løfter i flok.

Dine faglige kvalifikationer indeholder:

  • En HA eller HD i regnskab eller igangværende med HD i regnskab eller lign. Uddannelse. Ellers så er det også fint hvis du ønsker at starte på en HD.
  • Gerne en baggrund som revisor eller controller fra tidligere men ikke et krav.
  • Praktisk erfaring med bogføring, månedsrapportering og årsregnskab.
  • Skriftlig og mundtligt engelsk på højt niveau.
  • It-kompetencer og gerne erfaring med Microsoft Dynamics samt erfaren bruger i Excel.
  • Fordel hvis du kender Dynamics 2017.

Løn og gage

Der er både pension, sundhedsforsikring & kantine inkluderet i pakken.

Løn og gage i øvrigt aftales efter erfaring og kvalifikationer.

Om Banijay

Banijay Zodiak i Norden har ca. 1.200 medarbejdere, hvoraf ca. 250 arbejder i Danmark. I højsæsonerne er tallet oppe på ca. 500 medarbejdere inkl. freelancere og timelønnede. Banijay har flere selskaber og brands, som producerer forskelligt indhold til flere medier. Kulturen er præget af kreative ambitiøse mennesker, som bidrager aktivt til at gøre Banijay til en af de største aktører inden for deres områder. Der er højt til loftet, en uformel stemning og plads til innovation.

Kontaktinformation

For mere information er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Steffen Madsen på telefon 40 20 17 22.

Nordisk Film TV A/SValby2019-09-02T00:00:002019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs Group Controller Søges til velrenommeret produktionsvirksomhed på Midtsjælland

Proselection

København K
Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation ...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Kompetent Projektcontroller søges til IT-virksomhed med fokus på infratruktur til virksomhed i Herlev

Proselection

København K
Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og ...
Indrykket:5. oktober 2019
Udløbsdato:13. oktober 2019

Junior finance controller

Worksome ApS

København Ø
Bliv en del af en hurtigt voksende og prisbelønnet international startup i vores nyopslåede stilling som finance controller. Worksome er en markedsplads for højt kvalificerede konsulenter og freelancere, som er i hastig vækst. Vi søger derfor en sup...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:5. december 2019

Business controller til North Media Aviser

Hovedstadens Mediehus

Frederiksberg C
Vi søger en ny kollega i rollen som finansiel sparringspartner for direktionen, salgsorganisationen samt øvrige afdelingsledere i virksomheden. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor du vil få mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Junior Financial Controller til Banijay Danmark

Nordisk Film TV A/S

Valby
Vil du arbejde hos en af verdens største TV medie koncerner? Har du lyst til at bygge videre på din erfaring med økonomi og controlling? Vil du videreudvikle dig indenfor regnskab og økonomistyring med ansvar for flere danske enheder og i øvrigt hjæ...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019