Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Engageret dansk og engelsk lærer søges til mellemtrin og udskoling

Om jobbet

Vi søger en barselsvikar til en fuldtidsstilling fra den 1.3.2018 til 30.6.2019, som skal være klasselærer i mellemtrinnet-udskolingen og undervise i dansk samt engelsk. Stillingen kræver at du er læreruddannet. Resten af indeværende skoleår er stillingen som klasselærer for vores søde 8. klasse.


Om os

Selam Privatskole er en dansk muslimsk privatskole med 215 børn fra mange forskellige nationaliteter. Skolen driver også en børnehave med vuggestue med 45 børn. Vi har i alt 40 ansatte på skolen og er beliggende i Hasselager. Vores dagligdag er præget af, at vi prioriterer faglighed og trivsel højt.


Vi forventer af dig

Vi lægger vægt på, at du har en inkluderende og anerkendende tilgang til din lærerpraksis, og at du har lyst til at arbejde i tæt fællesskab med de øvrige teammedlemmer.

Vi forventer at du er meget involveret i arbejdet med klassens sociale trivsel samt arbejder målrettet, motiverende og differentieret i din undervisning på elevernes respektive niveauer.

Du skal ligeledes tage udgangspunkt i og se ressourcer hos den eneklte elev og påvirke et læringsmiljø posivit med tydelig klasseledelse.

Du skal være læreruddannet, for at komme i betragning til stillingen.


Vi tilbyder

Selam Privatskole står for dygtige, engagerede og hjælpsomme undervisere, høj faglighed og trivsel. Vi arbejder for at danne og udvikle unge, som skaber værdi for samfundet.

I undervisningen lægger vi tillige stor vægt på respekten i forholdet mellem lærer og elev, og har højt fokus på anerkendelse, inklusion og differentiering.

Løn-og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med FSL.

Skolens undervisningstider er man-tors fra kl. 08:10-14:40 og fredag fra 08:10 -12:45. Tilstedeværelsestiden for vores lærere er man-tors fra kl. 07:55-14:40 og fredag fra kl. 07:55-12:45. 


Kontakt

For yderligere information om skolen kan du besøge vores hjemmeside: http://www.selam.dk eller kontakte viceskoleleder, Michael Mahmut Aytac, på mail: mm@selam.dk eller direkte mobilnr:. 50 77 70 60.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329746717Phoenix-cedd354112018-01-25T02:00:55.410Engageret dansk og engelsk lærer søges til mellemtrin og udskoling

Om jobbet

Vi søger en barselsvikar til en fuldtidsstilling fra den 1.3.2018 til 30.6.2019, som skal være klasselærer i mellemtrinnet-udskolingen og undervise i dansk samt engelsk. Stillingen kræver at du er læreruddannet. Resten af indeværende skoleår er stillingen som klasselærer for vores søde 8. klasse.


Om os

Selam Privatskole er en dansk muslimsk privatskole med 215 børn fra mange forskellige nationaliteter. Skolen driver også en børnehave med vuggestue med 45 børn. Vi har i alt 40 ansatte på skolen og er beliggende i Hasselager. Vores dagligdag er præget af, at vi prioriterer faglighed og trivsel højt.


Vi forventer af dig

Vi lægger vægt på, at du har en inkluderende og anerkendende tilgang til din lærerpraksis, og at du har lyst til at arbejde i tæt fællesskab med de øvrige teammedlemmer.

Vi forventer at du er meget involveret i arbejdet med klassens sociale trivsel samt arbejder målrettet, motiverende og differentieret i din undervisning på elevernes respektive niveauer.

Du skal ligeledes tage udgangspunkt i og se ressourcer hos den eneklte elev og påvirke et læringsmiljø posivit med tydelig klasseledelse.

Du skal være læreruddannet, for at komme i betragning til stillingen.


Vi tilbyder

Selam Privatskole står for dygtige, engagerede og hjælpsomme undervisere, høj faglighed og trivsel. Vi arbejder for at danne og udvikle unge, som skaber værdi for samfundet.

I undervisningen lægger vi tillige stor vægt på respekten i forholdet mellem lærer og elev, og har højt fokus på anerkendelse, inklusion og differentiering.

Løn-og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med FSL.

Skolens undervisningstider er man-tors fra kl. 08:10-14:40 og fredag fra 08:10 -12:45. Tilstedeværelsestiden for vores lærere er man-tors fra kl. 07:55-14:40 og fredag fra kl. 07:55-12:45. 


Kontakt

For yderligere information om skolen kan du besøge vores hjemmeside: http://www.selam.dk eller kontakte viceskoleleder, Michael Mahmut Aytac, på mail: mm@selam.dk eller direkte mobilnr:. 50 77 70 60.

2018-02-19T01:04:12.997 Om jobbet Vi søger en barselsvikar til en fuldtidsstilling fra den 1.3.2018 til 30.6.2019, som skal være klasselærer i mellemtrinnet-udskolingen og undervise i dansk samt engelsk. Stillingen kræver at du er læreruddannet. Resten af indeværende skoleår er stillingen som klasselærer for vores søde 8. klasse. Om os Selam Privatskole er en dansk muslimsk privatskole med 215 børn fra mange forskellige nationaliteter. Skolen driver også en børnehave med vuggestue med 45 børn. Vi har i alt 40 ansatte på skolen og er beliggende i Hasselager. Vores dagligdag er præget af, at vi prioriterer faglighed og trivsel højt. Vi forventer af dig Vi lægger vægt på, at du har en inkluderende og anerkendende tilgang til din lærerpraksis, og at du har lyst til at arbejde i tæt fællesskab med de øvrige teammedlemmer. Vi forventer at du er meget involveret i arbejdet med klassens sociale trivsel samt arbejder målrettet, motiverende og differentieret i din undervisning på elevernes respektive niveauer. Du skal ligeledes tage udgangspunkt i og se ressourcer hos den eneklte elev og påvirke et læringsmiljø posivit med tydelig klasseledelse. Du skal være læreruddannet, for at komme i betragning til stillingen. Vi tilbyder Selam Privatskole står for dygtige, engagerede og hjælpsomme undervisere, høj faglighed og trivsel. Vi arbejder for at danne og udvikle unge, som skaber værdi for samfundet. I undervisningen lægger vi tillige stor vægt på respekten i forholdet mellem lærer og elev, og har højt fokus på anerkendelse, inklusion og differentiering. Løn-og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med FSL. Skolens undervisningstider er man-tors fra kl. 08:10-14:40 og fredag fra 08:10 -12:45. Tilstedeværelsestiden for vores lærere er man-tors fra kl. 07:55-14:40 og fredag fra kl. 07:55-12:45. Kontakt For yderligere information om skolen kan du besøge vores hjemmeside: http: www.selam.dk eller kontakte viceskoleleder, Michael Mahmut Aytac, på mail: mm@selam.dk eller direkte mobilnr:. 50 77 70 60.11Jobnetcedd3541100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3086469Selam Privatskole11Elmegårdsvej 18361HasselagerDKDanmark156.1096180010.10946800
mm@selam.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset512671JobNet47487761000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cedd3541https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cedd3541https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cedd3541&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cedd3541&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale233103Friskolelærer9Undervisning og pædagogik352497158Michael Mahmut Aytacmm@selam.dkDKDanmarkDKDanmark329922753friskolelærerRobot Da vores klasselærer i 3. klasse B er sygemeldt på ubestemt tid, søger vi en lærervikar med baggrund i Steiner-pædagogikken, så hurtigt som muligt. Opgaven består i undervisning i hovedfag, engelsk, malning, håndarbejde samt kontakt til forældre. Der vil være støtte og hjælp til opgaven i samarbejde med klasselæreren i 3. klasse A. Der vil være mulighed for forlængelse og evt. fastansættelse i klassen. Ansøgning skal være os i hænde senest den 14. december. Ansøgning sendes til: kontor@sydskolen.dk Ansættelse sker i henhold til fællesoverenskomst mellem finansministeriet og LC.

Da vores klasselærer i 3. klasse B er sygemeldt på ubestemt tid, søger vi en lærervikar med baggrund i Steiner-pædagogikken, så hurtigt som muligt. Opgaven består i undervisning i hovedfag, engelsk, malning, håndarbejde samt kontakt til forældre. Der vil være støtte og hjælp til opgaven i samarbejde med klasselæreren i 3. klasse A.

Der vil være mulighed for forlængelse og evt. fastansættelse i klassen.

Ansøgning skal være os i hænde senest den 14. december.

Ansøgning sendes til: kontor@sydskolen.dk

Ansættelse sker i henhold til fællesoverenskomst mellem finansministeriet og LC.

RUDOLF STEINER-SKOLENAarhus2018-12-04T00:00:002018-12-14T00:00:00
329921022Klinisk eller eksternt lektorat ved Klinisk Biokemisk afdeling, Hospitalsenhed Horsens 1017609Robot Ved Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet opslås et klinisk eller et eksternt til besættelse for perioden 1. februar 2019 (eller snarest herefter) til 31. august 2023. Stillingerne er til besættelse ved Klinisk Biokemisk Afdeling, Hospitalsenheden Horsens til varetagelse af klinisk undervisning på lægestudiets kandidatdel.Sammensætningen vil i den sidste ende blive afgjort efter behov samt ansøgerskarens størrelse og kvalifikationer efter indstilling fra specialets lærestolsprofessor.ArbejdsopgaverDen kliniske- eller eksterne lektor skal selvstændigt tilrettelægge og gennemføre undervisning inden for den pågældende afdelings- eller enheds speciale og gældende studieplan. Undervisningen omfatter forelæsninger, kurser, gennemførelse af eksaminer. For den kliniske lektor kan stillingen endvidere omfatte vejledning ved forskeruddannelse, deltagelse i bedømmelsesudvalg ved tildeling af ph.d.- og doktorgrader og udviklingen af fagområdet samt andre opgaver.Den kliniske- eller eksterne lektor er forpligtet til at varetage det aftalte antal årlige konfrontationstimer.Klinisk lektorEn klinisk lektor kan ansættes til at varetage mellem 15 og 60 konfrontationstimer årligt. De 15 til 60 konfrontationstimer kan forhøjes til 25 til 100 konfrontationstimer årligt, såfremt den kliniske lektor ikke udfører andre arbejdsopgaver, svarende til 50 til 200 timer årligt. Andre arbejdsopgaver omfatter blandt andet vejledning af studerende, opgavestillelse og bedømmelse af skriftlige eksamensopgaver samt deltagelse i bedømmelsesudvalg.Ekstern lektorEn ekstern lektor kan ansættes til at varetage minimum 20 konfrontationstimer og som udgangspunkt maksimalt 30 konfrontationstimer pr. semester. Til hver konfrontationstime medregnes 2 time til forberedelse. Ved ansættelse til 20 konfrontationstimer pr. semester vil der således blive udbetalt timeløn for 50 arbejdstimer pr. semester og ved 30 konfrontationstimer pr. semester vil der blive udbetalt timeløn for 75 arbejdstimer pr. semester.KvalifikationerVedrørende kvalifikationskrav og stillingsindhold henvises til stillingsstrukturen for videnskabeligt personale ved universiteter (http: jobsys.au.dk link2 stillingsstrukturen).Klinisk lektorDen kliniske lektor skal have en ansættelse som overlæge eller afdelingslæge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som klinisk lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget. For den kliniske lektor er det en forudsætning for ansættelse, at den pågældende er speciallæge i det relevante fag og det forudsættes normalt, at der udføres forskning.Ekstern lektorDen eksterne lektor skal have en ansættelse som læge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau. Herudover forventes yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.AflønningKlinisk lektorAnsættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om kliniske lektorer ved universiteter (http: jobsys.au.dk link2 kliniske_lektorer).En klinisk lektor aflønnes forholdsvist efter det antal konfrontationstimer, der ansættes til. En klinisk lektor, der f.eks. er ansat til at varetage 60 konfrontationstimer årligt og andre opgaver op til 200 timer årligt, aflønnes med et honorar på årligt kr. 95.200 pr. år (niveau 31. marts 2012). Honoraret udbetales med 1 12 månedligt bagud. Beløbet er pensionsgivende med 17,1 . Der ydes særlig feriegodtgørelse på 1,5 .Ekstern lektorAnsættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter (http: jobsys.au.dk link2 eksterne_lektorer).Timelønnen pr. arbejdstime udgør 247,01 kr. i grundbeløb (niveau 31. marts 2012). Beløbet udbetales i semestret normalt månedsvis bagud med 1 5, idet der ikke udbetales vederlag i månederne juli og august.AnsøgningKlinisk lektorAnsøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, publikationsliste samt undervisningsportfolio. Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes.Ekstern lektorAnsøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, undervisningsportfolio og evt. publikationsliste. Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes.Gældende for begge stillingerSkabelon til ansøger - klinisk lektor (http: health.au.dk om-health ledige-stillinger ansaettelsesprocedurer-paa-health skabelon-til-ansøger-klinisk-lektor) skal udfyldes og uploades under feltet Evt. andet materiale. Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til fakultetets Vejledning for ansøgere til VIP-stillinger (http: health.au.dk om-health ledige-stillinger ansaettelsesprocedurer-paa-health vejledning-for-ansoegere-til-VIP-stillinger) samt AUs Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolio (http: medarbejdere.au.dk administration hr rekruttering-og-ansaettelse undervisningsportfolio-ved-ansaettelse ).Bedømmelsesudvalget kan beslutte at inddrage ikke indsendt materiale i forbindelse med udvalgsarbejdet. Ansøgeren vil i givet fald blive underrettet herom og da være forpligtet til at indsende materiale, medmindre ansøgningen trækkes tilbage.Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via nedenstående online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.AnsøgningsfristAlle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 16.12.2018Ved Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet opslås et klinisk eller et eksternt til besættelse for perioden 1. februar 2019 (eller snarest herefter) til 31. august 2023. Stillingerne er til besættelse ved Klinisk Biokemisk Afdeling, Hospitalsenheden Horsens til varetagelse af klinisk undervisning på lægestudiets kandidatdel.

Sammensætningen vil i den sidste ende blive afgjort efter behov samt ansøgerskarens størrelse og kvalifikationer efter indstilling fra specialets lærestolsprofessor.

Arbejdsopgaver
Den kliniske- eller eksterne lektor skal selvstændigt tilrettelægge og gennemføre undervisning inden for den pågældende afdelings- eller enheds speciale og gældende studieplan. Undervisningen omfatter forelæsninger, kurser, gennemførelse af eksaminer. For den kliniske lektor kan stillingen endvidere omfatte vejledning ved forskeruddannelse, deltagelse i bedømmelsesudvalg ved tildeling af ph.d.- og doktorgrader og udviklingen af fagområdet samt andre opgaver.

Den kliniske- eller eksterne lektor er forpligtet til at varetage det aftalte antal årlige konfrontationstimer.

Klinisk lektor
En klinisk lektor kan ansættes til at varetage mellem 15 og 60 konfrontationstimer årligt. De 15 til 60 konfrontationstimer kan forhøjes til 25 til 100 konfrontationstimer årligt, såfremt den kliniske lektor ikke udfører andre arbejdsopgaver, svarende til 50 til 200 timer årligt. Andre arbejdsopgaver omfatter blandt andet vejledning af studerende, opgavestillelse og bedømmelse af skriftlige eksamensopgaver samt deltagelse i bedømmelsesudvalg.

Ekstern lektor
En ekstern lektor kan ansættes til at varetage minimum 20 konfrontationstimer og som udgangspunkt maksimalt 30 konfrontationstimer pr. semester. Til hver konfrontationstime medregnes 2 time til forberedelse. Ved ansættelse til 20 konfrontationstimer pr. semester vil der således blive udbetalt timeløn for 50 arbejdstimer pr. semester og ved 30 konfrontationstimer pr. semester vil der blive udbetalt timeløn for 75 arbejdstimer pr. semester.

Kvalifikationer
Vedrørende kvalifikationskrav og stillingsindhold henvises til stillingsstrukturen for videnskabeligt personale ved universiteter (http://jobsys.au.dk/link2/stillingsstrukturen).

Klinisk lektor
Den kliniske lektor skal have en ansættelse som overlæge eller afdelingslæge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som klinisk lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget. For den kliniske lektor er det en forudsætning for ansættelse, at den pågældende er speciallæge i det relevante fag og det forudsættes normalt, at der udføres forskning.

Ekstern lektor
Den eksterne lektor skal have en ansættelse som læge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau. Herudover forventes yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Aflønning
Klinisk lektor
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om kliniske lektorer ved universiteter (http://jobsys.au.dk/link2/kliniske_lektorer).

En klinisk lektor aflønnes forholdsvist efter det antal konfrontationstimer, der ansættes til. En klinisk lektor, der f.eks. er ansat til at varetage 60 konfrontationstimer årligt og andre opgaver op til 200 timer årligt, aflønnes med et honorar på årligt kr. 95.200 pr. år (niveau 31. marts 2012). Honoraret udbetales med 1/12 månedligt bagud. Beløbet er pensionsgivende med 17,1 %. Der ydes særlig feriegodtgørelse på 1,5 %.

Ekstern lektor
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter (http://jobsys.au.dk/link2/eksterne_lektorer).

Timelønnen pr. arbejdstime udgør 247,01 kr. i grundbeløb (niveau 31. marts 2012). Beløbet udbetales i semestret normalt månedsvis bagud med 1/5, idet der ikke udbetales vederlag i månederne juli og august.

Ansøgning
Klinisk lektor
Ansøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, publikationsliste samt undervisningsportfolio. Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes.

Ekstern lektor
Ansøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, undervisningsportfolio og evt. publikationsliste. Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes.

Gældende for begge stillinger
Skabelon til ansøger - klinisk lektor (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/skabelon-til-ansøger-klinisk-lektor) skal udfyldes og uploades under feltet Evt. andet materiale. Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til fakultetets Vejledning for ansøgere til VIP-stillinger (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/vejledning-for-ansoegere-til-VIP-stillinger) samt AUs Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolio (http://medarbejdere.au.dk/administration/hr/rekruttering-og-ansaettelse/undervisningsportfolio-ved-ansaettelse/).

Bedømmelsesudvalget kan beslutte at inddrage ikke indsendt materiale i forbindelse med udvalgsarbejdet. Ansøgeren vil i givet fald blive underrettet herom og da være forpligtet til at indsende materiale, medmindre ansøgningen trækkes tilbage.

Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via nedenstående online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 16.12.2018

 

Aarhus UniversitetAarhus2018-11-30T00:00:002018-12-16T00:00:00
329920974Klinisk eller eksternt lektorat ved Røntgen og Skanning, AUH 1016693Robot Ved Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet opslås et klinisk eller et eksternt lektorat til besættelse for perioden 1. januar 2019 (eller snarest herefter) til 31. august 2023.Stillingerne er til besættelse ved Røntgen og Skanning, AUH til varetagelse af klinisk undervisning på lægestudiets kandidatdel og gerne med erfaring inden for områderne thorax og gynækologi og obstetrik.Sammensætningen vil i den sidste ende blive afgjort efter behov samt ansøgerskarens størrelse og kvalifikationer efter indstilling fra specialets lærestolsprofessor.ArbejdsopgaverDen kliniske- eller eksterne lektor skal selvstændigt tilrettelægge og gennemføre undervisning inden for den pågældende afdelings- eller enheds speciale og gældende studieplan. Undervisningen omfatter forelæsninger, kurser, gennemførelse af eksaminer. For den kliniske lektor kan stillingen endvidere omfatte vejledning ved forskeruddannelse, deltagelse i bedømmelsesudvalg ved tildeling af ph.d.- og doktorgrader og udviklingen af fagområdet samt andre opgaver.Den kliniske- eller eksterne lektor er forpligtet til at varetage det aftalte antal årlige konfrontationstimer.Klinisk lektorEn klinisk lektor kan ansættes til at varetage mellem 15 og 60 konfrontationstimer årligt. De 15 til 60 konfrontationstimer kan forhøjes til 25 til 100 konfrontationstimer årligt, såfremt den kliniske lektor ikke udfører andre arbejdsopgaver, svarende til 50 til 200 timer årligt. Andre arbejdsopgaver omfatter blandt andet vejledning af studerende, opgavestillelse og bedømmelse af skriftlige eksamensopgaver samt deltagelse i bedømmelsesudvalg.Ekstern lektorEn ekstern lektor kan ansættes til at varetage minimum 20 konfrontationstimer og som udgangspunkt maksimalt 30 konfrontationstimer pr. semester. Til hver konfrontationstime medregnes 2 time til forberedelse. Ved ansættelse til 20 konfrontationstimer pr. semester vil der således blive udbetalt timeløn for 50 arbejdstimer pr. semester og ved 30 konfrontationstimer pr. semester vil der blive udbetalt timeløn for 75 arbejdstimer pr. semester.KvalifikationerVedrørende kvalifikationskrav og stillingsindhold henvises til stillingsstrukturen for videnskabeligt personale ved universiteter (http: jobsys.au.dk link2 stillingsstrukturen).Klinisk lektorDen kliniske lektor skal have en ansættelse som overlæge eller afdelingslæge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som klinisk lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget. For den kliniske lektor er det en forudsætning for ansættelse, at den pågældende er speciallæge i det relevante fag og det forudsættes normalt, at der udføres forskning.Ekstern lektorDen eksterne lektor skal have en ansættelse som læge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau. Herudover forventes yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.AflønningKlinisk lektorAnsættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om kliniske lektorer ved universiteter (http: jobsys.au.dk link2 kliniske_lektorer).En klinisk lektor aflønnes forholdsvist efter det antal konfrontationstimer, der ansættes til. En klinisk lektor, der f.eks. er ansat til at varetage 60 konfrontationstimer årligt og andre opgaver op til 200 timer årligt, aflønnes med et honorar på årligt kr. 95.200 pr. år (niveau 31. marts 2012). Honoraret udbetales med 1 12 månedligt bagud. Beløbet er pensionsgivende med 17,1 . Der ydes særlig feriegodtgørelse på 1,5 .Ekstern lektorAnsættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter (http: jobsys.au.dk link2 eksterne_lektorer).Timelønnen pr. arbejdstime udgør 247,01 kr. i grundbeløb (niveau 31. marts 2012). Beløbet udbetales i semestret normalt månedsvis bagud med 1 5, idet der ikke udbetales vederlag i månederne juli og august.AnsøgningKlinisk lektorAnsøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, publikationsliste samt undervisningsportfolio. Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes.Ekstern lektorAnsøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, undervisningsportfolio og evt. publikationsliste. Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes.Gældende for begge stillingerSkabelon til ansøger - klinisk lektor (http: health.au.dk om-health ledige-stillinger ansaettelsesprocedurer-paa-health skabelon-til-ansøger-klinisk-lektor) skal udfyldes og uploades under feltet Evt. andet materiale. Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til fakultetets Vejledning for ansøgere til VIP-stillinger (http: health.au.dk om-health ledige-stillinger ansaettelsesprocedurer-paa-health vejledning-for-ansoegere-til-VIP-stillinger) samt AUs Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolio (http: medarbejdere.au.dk administration hr rekruttering-og-ansaettelse undervisningsportfolio-ved-ansaettelse ).Bedømmelsesudvalget kan beslutte at inddrage ikke indsendt materiale i forbindelse med udvalgsarbejdet. Ansøgeren vil i givet fald blive underrettet herom og da være forpligtet til at indsende materiale, medmindre ansøgningen trækkes tilbage.Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via nedenstående online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.AnsøgningsfristAlle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 16.12.2018Ved Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet opslås et klinisk eller et eksternt lektorat til besættelse for perioden 1. januar 2019 (eller snarest herefter) til 31. august 2023.

Stillingerne er til besættelse ved Røntgen og Skanning, AUH til varetagelse af klinisk undervisning på lægestudiets kandidatdel og gerne med erfaring inden for områderne thorax og gynækologi og obstetrik.

Sammensætningen vil i den sidste ende blive afgjort efter behov samt ansøgerskarens størrelse og kvalifikationer efter indstilling fra specialets lærestolsprofessor.

Arbejdsopgaver
Den kliniske- eller eksterne lektor skal selvstændigt tilrettelægge og gennemføre undervisning inden for den pågældende afdelings- eller enheds speciale og gældende studieplan. Undervisningen omfatter forelæsninger, kurser, gennemførelse af eksaminer. For den kliniske lektor kan stillingen endvidere omfatte vejledning ved forskeruddannelse, deltagelse i bedømmelsesudvalg ved tildeling af ph.d.- og doktorgrader og udviklingen af fagområdet samt andre opgaver.

Den kliniske- eller eksterne lektor er forpligtet til at varetage det aftalte antal årlige konfrontationstimer.

Klinisk lektor
En klinisk lektor kan ansættes til at varetage mellem 15 og 60 konfrontationstimer årligt. De 15 til 60 konfrontationstimer kan forhøjes til 25 til 100 konfrontationstimer årligt, såfremt den kliniske lektor ikke udfører andre arbejdsopgaver, svarende til 50 til 200 timer årligt. Andre arbejdsopgaver omfatter blandt andet vejledning af studerende, opgavestillelse og bedømmelse af skriftlige eksamensopgaver samt deltagelse i bedømmelsesudvalg.

Ekstern lektor
En ekstern lektor kan ansættes til at varetage minimum 20 konfrontationstimer og som udgangspunkt maksimalt 30 konfrontationstimer pr. semester. Til hver konfrontationstime medregnes 2 time til forberedelse. Ved ansættelse til 20 konfrontationstimer pr. semester vil der således blive udbetalt timeløn for 50 arbejdstimer pr. semester og ved 30 konfrontationstimer pr. semester vil der blive udbetalt timeløn for 75 arbejdstimer pr. semester.

Kvalifikationer
Vedrørende kvalifikationskrav og stillingsindhold henvises til stillingsstrukturen for videnskabeligt personale ved universiteter (http://jobsys.au.dk/link2/stillingsstrukturen).

Klinisk lektor
Den kliniske lektor skal have en ansættelse som overlæge eller afdelingslæge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som klinisk lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget. For den kliniske lektor er det en forudsætning for ansættelse, at den pågældende er speciallæge i det relevante fag og det forudsættes normalt, at der udføres forskning.

Ekstern lektor
Den eksterne lektor skal have en ansættelse som læge ved afdelingen og have lyst til at varetage undervisningen af lægestuderende i kliniske fag. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter, at vedkommende er erklæret kvalificeret hertil af et bedømmelsesudvalg. Ansættelse som ekstern lektor forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau. Herudover forventes yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Aflønning
Klinisk lektor
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om kliniske lektorer ved universiteter (http://jobsys.au.dk/link2/kliniske_lektorer).

En klinisk lektor aflønnes forholdsvist efter det antal konfrontationstimer, der ansættes til. En klinisk lektor, der f.eks. er ansat til at varetage 60 konfrontationstimer årligt og andre opgaver op til 200 timer årligt, aflønnes med et honorar på årligt kr. 95.200 pr. år (niveau 31. marts 2012). Honoraret udbetales med 1/12 månedligt bagud. Beløbet er pensionsgivende med 17,1 %. Der ydes særlig feriegodtgørelse på 1,5 %.

Ekstern lektor
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter (http://jobsys.au.dk/link2/eksterne_lektorer).

Timelønnen pr. arbejdstime udgør 247,01 kr. i grundbeløb (niveau 31. marts 2012). Beløbet udbetales i semestret normalt månedsvis bagud med 1/5, idet der ikke udbetales vederlag i månederne juli og august.

Ansøgning
Klinisk lektor
Ansøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, publikationsliste samt undervisningsportfolio. Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes.

Ekstern lektor
Ansøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, undervisningsportfolio og evt. publikationsliste. Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes.

Gældende for begge stillinger
Skabelon til ansøger - klinisk lektor (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/skabelon-til-ansøger-klinisk-lektor) skal udfyldes og uploades under feltet Evt. andet materiale. Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til fakultetets Vejledning for ansøgere til VIP-stillinger (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/vejledning-for-ansoegere-til-VIP-stillinger) samt AUs Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolio (http://medarbejdere.au.dk/administration/hr/rekruttering-og-ansaettelse/undervisningsportfolio-ved-ansaettelse/).

Bedømmelsesudvalget kan beslutte at inddrage ikke indsendt materiale i forbindelse med udvalgsarbejdet. Ansøgeren vil i givet fald blive underrettet herom og da være forpligtet til at indsende materiale, medmindre ansøgningen trækkes tilbage.

Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via nedenstående online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 16.12.2018

 

Aarhus UniversitetAarhus2018-11-30T00:00:002018-12-16T00:00:00
329919613Et-årig stilling som undervisningsassistent i kvalitative metoder og projektdesign 1017113Robot Aarhus Universitet, Health, Institut for Folkesundhed, Sektion for Idræt ønsker at besætte en stilling som undervisningsassistent inden for fagområdet: kvalitative metoder.Udover forskning i idrætsrelaterede problemstillinger driver Sektion for Idræt en bachelor- og en kandidatuddannelse i Idræt. Konkret omfatter stillingen undervisning på hhv. bachelorkurset Introduktion til kvalitative metoder i humanistisk og samfundsvidenskabelig idrætsforskning og Kvalitative metoder og projektdesign på kandidatuddannelsen.Begge kurser afvikles i foråret 2019 og stillingen omfatter et samlet timetal på ca. 367 løntimer i 2019.Underviseren har primær arbejdsadresse på Dalgas Avenue 4, 8000 Aarhus C.Stillingen er 1-årig med en startdato senest d. 23. januar 2019.Ansøger ansættes med reference til Professor Verner Møller, Sektion for Idræt.Det konkrete stillingsindhold omfatter forelæsning og holdtimeøvelser samt eksamination.Der lægges vægt på ansøgers faglige kvalifikationer, formidlingsfærdigheder samt undervisningserfaring på universitetsniveau eller andre videregående uddannelsesinstitutioner.Kvalifikationskravet er en kandidatgrad.Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i et dynamisk undervisningsmiljø med stor kontaktflade til andre faggrupper. Der er således gode muligheder for personlig og faglig udvikling inden for eksempelvis det humanistisk- og samfundsvidenskabelige fagområde samt det pædagogisk didaktiske fagområde.Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Professor Verner Møller, vm@ph.au.dkAnsættelsessamtaler forventes afholdt senest i uge 2, januar 2019.KvalifikationskravAnsættelse som undervisningsassistent forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau.Formalia og henvisningerVedrørende ansættelsesproceduren henvises til ministeriets Bekendtgørelse om ansættelse af videnskabeligt personale ved universiteter (http: jobsys.au.dk link2 ansaettelsesbekendtgoerelsen).Ansættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om Timelønnet undervisning (http: hr.modst.dk Service 20Menu Love 20regler 20og 20aftaler Circular 2001 20010117 20- 20Timeloennet 20undervisning 20samt 20Cirkulaere 20om 20Censorvederlag.aspx).Vedrørende kvalifikationskrav og stillingsindhold henvises til stillingsstruktur for videnskabeligt personale ved universiteter (http: jobsys.au.dk link2 stillingsstrukturen).AnsøgningAnsøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, samt evt. publikationsliste og undervisningsportfolio. Skabelon til ansøger øvrige videnskabelige stillinger (http: health.au.dk om-health ledige-stillinger ansaettelsesprocedurer-paa-health Skabelon_til_ansoeger_-_oevrige_videnskabelige_stillinger) skal udfyldes og uploades under feltet Evt. andet materiale.Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til fakultetets Vejledning for ansøgere til VIP-stillinger (http: health.au.dk om-health ledige-stillinger ansaettelsesprocedurer-paa-health vejledning-for-ansoegere-til-vip-stillinger ) samt AUs Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolio (http: medarbejdere.au.dk administration hr rekruttering-og-ansaettelse undervisningsportfolio-ved-ansaettelse ).Bedømmelsesudvalget kan beslutte at inddrage ikke indsendt materiale i forbindelse med udvalgsarbejdet. Ansøgeren vil i givet fald blive underrettet herom og da være forpligtet til at indsende materiale, medmindre ansøgningen trækkes tilbage.Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via nedenstående online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.AnsøgningsfristAlle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 11.12.2018Aarhus Universitet, Health, Institut for Folkesundhed, Sektion for Idræt ønsker at besætte en stilling som undervisningsassistent inden for fagområdet: kvalitative metoder.

Udover forskning i idrætsrelaterede problemstillinger driver Sektion for Idræt en bachelor- og en kandidatuddannelse i Idræt. Konkret omfatter stillingen undervisning på hhv. bachelorkurset Introduktion til kvalitative metoder i humanistisk og samfundsvidenskabelig idrætsforskning og Kvalitative metoder og projektdesign på kandidatuddannelsen.

Begge kurser afvikles i foråret 2019 og stillingen omfatter et samlet timetal på ca. 367 løntimer i 2019.

Underviseren har primær arbejdsadresse på Dalgas Avenue 4, 8000 Aarhus C.

Stillingen er 1-årig med en startdato senest d. 23. januar 2019.

Ansøger ansættes med reference til Professor Verner Møller, Sektion for Idræt.

Det konkrete stillingsindhold omfatter forelæsning og holdtimeøvelser samt eksamination.

Der lægges vægt på ansøgers faglige kvalifikationer, formidlingsfærdigheder samt undervisningserfaring på universitetsniveau eller andre videregående uddannelsesinstitutioner.

Kvalifikationskravet er en kandidatgrad.

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i et dynamisk undervisningsmiljø med stor kontaktflade til andre faggrupper. Der er således gode muligheder for personlig og faglig udvikling inden for eksempelvis det humanistisk- og samfundsvidenskabelige fagområde samt det pædagogisk/didaktiske fagområde.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Professor Verner Møller, vm@ph.au.dk

Ansættelsessamtaler forventes afholdt senest i uge 2, januar 2019.

Kvalifikationskrav
Ansættelse som undervisningsassistent forudsætter kvalifikationer på kandidatniveau.

Formalia og henvisninger
  • Vedrørende ansættelsesproceduren henvises til ministeriets Bekendtgørelse om ansættelse af videnskabeligt personale ved universiteter (http://jobsys.au.dk/link2/ansaettelsesbekendtgoerelsen).
  • Ansættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om Timelønnet undervisning (http://hr.modst.dk/Service%20Menu/Love%20regler%20og%20aftaler/Circular/2001/20010117%20-%20Timeloennet%20undervisning%20samt%20Cirkulaere%20om%20Censorvederlag.aspx).
  • Vedrørende kvalifikationskrav og stillingsindhold henvises til stillingsstruktur for videnskabeligt personale ved universiteter (http://jobsys.au.dk/link2/stillingsstrukturen).

Ansøgning
Ansøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, samt evt. publikationsliste og undervisningsportfolio. Skabelon til ansøger øvrige videnskabelige stillinger (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/Skabelon_til_ansoeger_-_oevrige_videnskabelige_stillinger) skal udfyldes og uploades under feltet Evt. andet materiale.

Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til fakultetets Vejledning for ansøgere til VIP-stillinger (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/vejledning-for-ansoegere-til-vip-stillinger/) samt AUs Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolio (http://medarbejdere.au.dk/administration/hr/rekruttering-og-ansaettelse/undervisningsportfolio-ved-ansaettelse/).

Bedømmelsesudvalget kan beslutte at inddrage ikke indsendt materiale i forbindelse med udvalgsarbejdet. Ansøgeren vil i givet fald blive underrettet herom og da være forpligtet til at indsende materiale, medmindre ansøgningen trækkes tilbage.

Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via nedenstående online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 11.12.2018

 

Aarhus UniversitetAarhus2018-11-28T00:00:002018-12-11T00:00:00
329918203Postgraduate kliniske lektorer i Videreuddannelsesregion 1016283Robot Center for Sundhedsvidenskabelige Uddannelser (CESU) ved Faculty of Health Sciences, Aarhus Universitet opslår i samarbejde med Videreuddannelsesregion Nord en stilling som Postgraduat klinisk lektor i urologi til besættelse pr. 1. februar 2019 og med en tidsbegrænset ansættelsesperiode på 5 år.Stillingen:Den postgraduate kliniske lektor har overordnet rådgivende, koordinerende og udviklende funktion i forhold til at sikre og udvikle den kliniske videreuddannelse i Videreuddannelsesregion Nord inden for specialet. Nærmere oplysning om opgaver findes i funktionsbeskrivelserne for de postgraduate kliniske lektorer i Videreuddannelsesregion Nord på: http: cesu.au.dk postgraduatekliniskelektorer funktionsbeskrivelser .Den postgraduate kliniske lektor fordeler sit opgavefelt mellem undervisning og formidling, ledelsesmæssige, rådgivende og administrative opgaver samt forskning og udvikling. Lektoren refererer til den ledende lektor for postgraduat lægelig kompetenceudvikling på CESU og til sekretariatschefen i Videreuddannelsesregion Nord.Kvalifikationer:Vedrørende kvalifikationskrav og stillingsindhold henvises til stillingsstrukturen for videnskabeligt personale ved universiteter.Ansættelse som klinisk lektor forudsætter lægevidenskabelig kandidateksamen, specialistanerkendelse samt yderligere undervisnings- og forskningsmæssige kvalifikationer, fx ph.d.-grad eller doktorgrad. Det forudsættes normalt, at den kliniske lektor udfører forskning.Den postgraduate kliniske lektor: * skal være speciallæge i Videreuddannelsesregion Nord * skal være lektorkvalificeret efter Aarhus Universitets retningslinjer * forventes at have, eller inden for de første år at erhverve sig, nødvendig formel uddannelse inden for medicinsk pædagogik og ledelse af medicinsk uddannelse svarende til 10 ECTS point * har erfaring med ledelse og administration af lægelig videreuddannelse (fx uddannelseskoordinerende overlæge (UKO), uddannelsesansvarlig overlæge (UAO), uddannelseskoordinerende yngre læge (UKYL), inspektor, mv) * har erfaring med udvikling af kurser (fx kursusleder, udvikling af workshop, underviser) * kan agere i det politiske administrative system * kan afbalancere mange forskellige hensyn * kan skabe fremdrift og udviklingErfaring med forskning og udvikling i lægelig videreuddannelse vil være en fordel. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til ledende lektor Bente Malling, Center for Sundhedsvidenskabelige Uddannelser, Aarhus Universitet, mobil: 30 92 23 11 eller til formanden for Det Regionale Råd i Videreuddannelsesregion Nord, Lone Winther Jensen, mobil: 40 27 82 97AnsættelseAnsættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om kliniske lektorer ved universiteter (http: jobsys.au.dk link2 kliniske_lektorer).Den postgraduate kliniske lektor aflønnes med et honorar på kr. 47.600 årligt i 31.03.2012-niveau svarende til kr. 51.168,67 årligt i aktuelt niveau.Der skal gøres opmærksom på, at man maksimalt kan beklæde to lektorater af ovenstående omfang ved Aarhus Universitet.Den afdeling praksis, hvor lektoren er ansat, vil blive kompenseret for lektorens reducerede deltagelse i afdelingens arbejde i et omfang svarende til antallet af hoveduddannelsesstillinger, der årligt opslås i specialet i Videreuddannelsesregion Nord. For lektorer, der ikke er ansat på en hospitalsafdeling, kan der ske udbetaling af kompensation til egen klinik praksis.Ansættelse vil evt. kunne finde sted som ekstern lektor, hvor kun undervisningsmæssige kvalifikationer vægtes.Vedrørende ansættelsesproceduren henvises til ministeriets Bekendtgørelse om ansættelse af videnskabeligt personale ved universiteter (http: jobsys.au.dk link2 ansaettelsesbekendtgoerelsen).AnsøgningAnsøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, publikationsliste samt undervisningsportfolio. Skabelon til ansøger - klinisk lektor (http: health.au.dk om-health ledige-stillinger ansaettelsesprocedurer-paa-health skabelon-til-ansøger-klinisk-lektor) skal udfyldes og uploades under feltet Evt. andet materiale. Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes.Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til fakultetets Vejledning for ansøgere til VIP-stillinger (http: health.au.dk om-health ledige-stillinger ansaettelsesprocedurer-paa-health vejledning-for-ansoegere-til-VIP-stillinger) samt AUs Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolio (http: medarbejdere.au.dk administration hr rekruttering-og-ansaettelse undervisningsportfolio-ved-ansaettelse ).Bedømmelsesudvalget kan beslutte at inddrage ikke indsendt materiale i forbindelse med udvalgsarbejdet. Ansøgeren vil i givet fald blive underrettet herom og da være forpligtet til at indsende materiale, medmindre ansøgningen trækkes tilbage.Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via nedenstående online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.AnsøgningsfristAlle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 16.12.2018Center for Sundhedsvidenskabelige Uddannelser (CESU) ved Faculty of Health Sciences, Aarhus Universitet opslår i samarbejde med Videreuddannelsesregion Nord en stilling som Postgraduat klinisk lektor i urologi til besættelse pr. 1. februar 2019 og med en tidsbegrænset ansættelsesperiode på 5 år.

Stillingen:
Den postgraduate kliniske lektor har overordnet rådgivende, koordinerende og udviklende funktion i forhold til at sikre og udvikle den kliniske videreuddannelse i Videreuddannelsesregion Nord inden for specialet. Nærmere oplysning om opgaver findes i funktionsbeskrivelserne for de postgraduate kliniske lektorer i Videreuddannelsesregion Nord på: http://cesu.au.dk/postgraduatekliniskelektorer/funktionsbeskrivelser/.

Den postgraduate kliniske lektor fordeler sit opgavefelt mellem undervisning og formidling, ledelsesmæssige, rådgivende og administrative opgaver samt forskning og udvikling. Lektoren refererer til den ledende lektor for postgraduat lægelig kompetenceudvikling på CESU og til sekretariatschefen i Videreuddannelsesregion Nord.

Kvalifikationer:
Vedrørende kvalifikationskrav og stillingsindhold henvises til stillingsstrukturen for videnskabeligt personale ved universiteter.

Ansættelse som klinisk lektor forudsætter lægevidenskabelig kandidateksamen, specialistanerkendelse samt yderligere undervisnings- og forskningsmæssige kvalifikationer, fx ph.d.-grad eller doktorgrad. Det forudsættes normalt, at den kliniske lektor udfører forskning.

Den postgraduate kliniske lektor:
* skal være speciallæge i Videreuddannelsesregion Nord
* skal være lektorkvalificeret efter Aarhus Universitets retningslinjer
* forventes at have, eller inden for de første år at erhverve sig, nødvendig formel uddannelse inden for medicinsk pædagogik og ledelse af medicinsk uddannelse svarende til 10 ECTS point
* har erfaring med ledelse og administration af lægelig videreuddannelse (fx uddannelseskoordinerende overlæge (UKO), uddannelsesansvarlig overlæge (UAO), uddannelseskoordinerende yngre læge (UKYL), inspektor, mv)
* har erfaring med udvikling af kurser (fx kursusleder, udvikling af workshop, underviser)
* kan agere i det politiske/administrative system
* kan afbalancere mange forskellige hensyn
* kan skabe fremdrift og udvikling

Erfaring med forskning og udvikling i lægelig videreuddannelse vil være en fordel.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til ledende lektor Bente Malling, Center for Sundhedsvidenskabelige Uddannelser, Aarhus Universitet, mobil: 30 92 23 11 eller til formanden for Det Regionale Råd i Videreuddannelsesregion Nord, Lone Winther Jensen, mobil: 40 27 82 97

Ansættelse
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Cirkulære om aftale om kliniske lektorer ved universiteter (http://jobsys.au.dk/link2/kliniske_lektorer).

Den postgraduate kliniske lektor aflønnes med et honorar på kr. 47.600 årligt i 31.03.2012-niveau svarende til kr. 51.168,67 årligt i aktuelt niveau.

Der skal gøres opmærksom på, at man maksimalt kan beklæde to lektorater af ovenstående omfang ved Aarhus Universitet.

Den afdeling/praksis, hvor lektoren er ansat, vil blive kompenseret for lektorens reducerede deltagelse i afdelingens arbejde i et omfang svarende til antallet af hoveduddannelsesstillinger, der årligt opslås i specialet i Videreuddannelsesregion Nord. For lektorer, der ikke er ansat på en hospitalsafdeling, kan der ske udbetaling af kompensation til egen klinik/praksis.

Ansættelse vil evt. kunne finde sted som ekstern lektor, hvor kun undervisningsmæssige kvalifikationer vægtes.

Vedrørende ansættelsesproceduren henvises til ministeriets Bekendtgørelse om ansættelse af videnskabeligt personale ved universiteter (http://jobsys.au.dk/link2/ansaettelsesbekendtgoerelsen).

Ansøgning
Ansøgningen skal vedlægges curriculum vitae, eksamensbevis, publikationsliste samt undervisningsportfolio. Skabelon til ansøger - klinisk lektor (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/skabelon-til-ansøger-klinisk-lektor) skal udfyldes og uploades under feltet Evt. andet materiale. Op til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendes.

Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til fakultetets Vejledning for ansøgere til VIP-stillinger (http://health.au.dk/om-health/ledige-stillinger/ansaettelsesprocedurer-paa-health/vejledning-for-ansoegere-til-VIP-stillinger) samt AUs Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolio (http://medarbejdere.au.dk/administration/hr/rekruttering-og-ansaettelse/undervisningsportfolio-ved-ansaettelse/).

Bedømmelsesudvalget kan beslutte at inddrage ikke indsendt materiale i forbindelse med udvalgsarbejdet. Ansøgeren vil i givet fald blive underrettet herom og da være forpligtet til at indsende materiale, medmindre ansøgningen trækkes tilbage.

Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via nedenstående online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 16.12.2018

 

Aarhus UniversitetAarhus2018-11-26T00:00:002018-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

friskolelærer

RUDOLF STEINER-SKOLEN

Aarhus
Da vores klasselærer i 3. klasse B er sygemeldt på ubestemt tid, søger vi en lærervikar med baggrund i Steiner-pædagogikken, så hurtigt som muligt. Opgaven består i undervisning i hovedfag, engelsk, malning, håndarbejde samt kontakt til forældre. De...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:14. december 2018

Klinisk eller eksternt lektorat ved Klinisk Biokemisk afdeling, Hospitalsenhed Horsens 1017609

Aarhus Universitet

Aarhus
Ved Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet opslås et klinisk eller et eksternt til besættelse for perioden 1. februar 2019 (eller snarest herefter) til 31. august 2023. Stillingerne er til besættelse ved Klinisk Biokemisk Afdeling, Hospita...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:16. december 2018

Klinisk eller eksternt lektorat ved Røntgen og Skanning, AUH 1016693

Aarhus Universitet

Aarhus
Ved Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet opslås et klinisk eller et eksternt lektorat til besættelse for perioden 1. januar 2019 (eller snarest herefter) til 31. august 2023.Stillingerne er til besættelse ved Røntgen og Skanning, AUH til...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:16. december 2018

Et-årig stilling som undervisningsassistent i kvalitative metoder og projektdesign 1017113

Aarhus Universitet

Aarhus
Aarhus Universitet, Health, Institut for Folkesundhed, Sektion for Idræt ønsker at besætte en stilling som undervisningsassistent inden for fagområdet: kvalitative metoder.Udover forskning i idrætsrelaterede problemstillinger driver Sektion for Idræ...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:11. december 2018

Postgraduate kliniske lektorer i Videreuddannelsesregion 1016283

Aarhus Universitet

Aarhus
Center for Sundhedsvidenskabelige Uddannelser (CESU) ved Faculty of Health Sciences, Aarhus Universitet opslår i samarbejde med Videreuddannelsesregion Nord en stilling som Postgraduat klinisk lektor i urologi til besættelse pr. 1. februar 2019 og m...
Indrykket:26. november 2018
Udløbsdato:16. december 2018