Engageret medarbejder til daglig rengøring i Distrikt 15 i Københavns Kommunes Rengøringsservice (barselsvikariat 33,5 timer ugentligt)

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en rengøringsassistent til Granvej i København 33,5 timer om ugen. Barselsviakriatet er ledigt fra den 1. juni til den 1. august 2022. Mødetiden er kl. 07.00.

Vi tilbyder en midlertidig stilling som rengøringsassistent i Københavns Kommunes Rengøringsservice med mulighed for forlængelse, hvor du bliver en del af en rengøringsenhed, som er i gang med en spændende udvikling, hvor fokus bl.a. er på nye rengøringsmetoder og miljøbevidst rengøring.

Du bliver ansat i KK Rengøringsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb, der er en kommunal og nyetableret rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring.

Vi forventer, at du  

  • taler og læser dansk på et rimeligt niveau
  • har kendskab til rengøring og kan lide at gøre rent
  • har evner og lyst til at yde en god service
  • kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt
  • eventuelt har erfaring med INSTA 800
  • er udadvendt og imødekommende
  • har gyldig opholds- og arbejdstilladelse
  • kan møde kl. 07.00 om morgenen og er mødestabil

Vi tilbyder

  • et spændende og afvekslende arbejde
  • gode arbejds- og personaleforhold
  • en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og uformel omgangstone
  • grundig oplæring

Organisatorisk placering og referenceforhold
Du er organisatorisk placeret i KK Rengøringsservice under Center for Ejendomsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb.

KK Rengøringsservice
KK Rengøringsservice har til opgave at levere, udvikle og optimere rengøringsydelser. KK Rengøringsservice består af tre områder:

Driften, der består af 26 distrikter fordelt på fire teams, der står for drift af rengøringskontrakterne. 
Team for driftstræning, der står for uddannelse og instruktion af medarbejdere.
Vikarkorpsene, der står for afløsning og håndterer hovedrengøring for distrikterne.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for Ejendomsservice. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattest. KK Rengøringsservice udfylder ikke frigørelsesattest.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til kl. 10-12.00 at kontakte rengøringsleder Nathan Ernest på 2943 1130.

Søg via linket senest torsdag den 19. maj 2022
Vi indkalder løbende til samtale.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 2.000 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m². Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold samt en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Engageret medarbejder til daglig rengøring i Distrikt 15 i Københavns Kommunes Rengøringsservice (barselsvikariat 33,5 timer ugentligt)

Vi søger en rengøringsassistent til Granvej i København 33,5 timer om ugen. Barselsviakriatet er ledigt fra den 1. juni til den 1. august 2022. Mødetiden er kl. 07.00.

Vi tilbyder en midlertidig stilling som rengøringsassistent i Københavns Kommunes Rengøringsservice med mulighed for forlængelse, hvor du bliver en del af en rengøringsenhed, som er i gang med en spændende udvikling, hvor fokus bl.a. er på nye rengøringsmetoder og miljøbevidst rengøring.

Du bliver ansat i KK Rengøringsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb, der er en kommunal og nyetableret rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring.

Vi forventer, at du  

  • taler og læser dansk på et rimeligt niveau
  • har kendskab til rengøring og kan lide at gøre rent
  • har evner og lyst til at yde en god service
  • kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt
  • eventuelt har erfaring med INSTA 800
  • er udadvendt og imødekommende
  • har gyldig opholds- og arbejdstilladelse
  • kan møde kl. 07.00 om morgenen og er mødestabil

Vi tilbyder

  • et spændende og afvekslende arbejde
  • gode arbejds- og personaleforhold
  • en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og uformel omgangstone
  • grundig oplæring

Organisatorisk placering og referenceforhold
Du er organisatorisk placeret i KK Rengøringsservice under Center for Ejendomsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb.

KK Rengøringsservice
KK Rengøringsservice har til opgave at levere, udvikle og optimere rengøringsydelser. KK Rengøringsservice består af tre områder:

Driften, der består af 26 distrikter fordelt på fire teams, der står for drift af rengøringskontrakterne. 
Team for driftstræning, der står for uddannelse og instruktion af medarbejdere.
Vikarkorpsene, der står for afløsning og håndterer hovedrengøring for distrikterne.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for Ejendomsservice. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattest. KK Rengøringsservice udfylder ikke frigørelsesattest.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til kl. 10-12.00 at kontakte rengøringsleder Nathan Ernest på 2943 1130.

Søg via linket senest torsdag den 19. maj 2022
Vi indkalder løbende til samtale.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 2.000 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m². Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold samt en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.