Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Engageret medarbejder til sagsbehandling af tinglysningsafgift

Vil du være med til at skabe fundamentet for finansieringen af det danske velfærdssamfund? Og trives du i en myndighedsrolle, hvor du med tillidsbaseret dialog og faglighed er med til at sikre, at virksomhederne betaler korrekte afgifter til tiden? Så er du måske vores nye kollega i Afgifter i Høje-Taastrup!

Enhedens opgaver
Afgifter 1 arbejder med efterprøvelse af tinglysningsafgiften og sagsbehandler anmodninger om tilbagebetaling af tinglysningsafgiften. Derudover varetager vi opkrævning af punktafgifter for borgere og ikke registrerede virksomheder.

Vi står overfor en forandringsproces, hvor vi skal gentænke og optimere vores arbejdsgange. På sigt får vi desuden tilført nogle helt nye og spændende opgaver i enheden.

Sagsbehandlingsopgaver
I din rolle som sagsbehandler, vil du arbejde med efterprøvelse af tinglysningsafgift og sagsbehandle anmodninger om tilbagebetaling af tinglysningsafgift. I starten af din ansættelse må du påregne en overvægt af lettere sagsbehandling. På sigt vil dine arbejdsopgaver bliver af tungere karakter.

Du vil få en fleksibel hverdag, hvor mange af opgaverne kan planlægges, så det passer dig bedst. Vigtigst er, at du med et stort engagement og professionalisme kan sikre, at borgere og virksomheder får en ordentlig, pålidelig og hurtig behandling.

Proaktiv og serviceminded
Vi forestiller os, at du har en diplomuddannelse og erfaring med sagsbehandling. Alternativt er du lige blevet færdig med din elevuddannelse. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring inden for afgiftsområdet. Du kan også have nogle års relevant erfaring på et andet skattefagligt område. Det vigtigste er at du har mod på og interesse for, at sætte dig ind i tinglysningsområdet.

For at få succes i jobbet er det vigtigt at du tænker helhedsorienteret og kan arbejde selvstændigt. Du agerer professionelt, ser vigtigheden i at være serviceminded, og forstår at sætte virksomheder og borgere i centrum.

Herudover forventer vi, at du:

  • sætter en ære i at vores sager håndteres effektivt
  • er proaktiv og selvledende af natur
  • arbejder struktureret med dine opgaver
  • har øje for procesoptimering i opgaveløsningen.


Med din positive indstilling er du med til at gøre en forskel og sikre, at vi kommer i mål med enhedens opgaver.

Din nye enhed – Afgifter 1
Afgifter 1 er lokaliseret i Høje-Taastrup består af ca. 18 medarbejdere. Du vil indgå i et fagligt stærkt team af gode kollegaer med en uhøjtidelig omgangstone. Dagligdagen er præget af frihed under ansvar.

Enheden er organisatorisk placeret i afdelingen Afgifter. I Afgifter er vi ca. 130 medarbejdere fordelt i hele landet, som arbejder med kontrol, vejledning mv. inden for afgiftsområdet.

Afgifter er en afdeling i Skattestyrelses fagområde Erhverv. I Erhverv arbejder vi målrettet for at sikre, at virksomhederne betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden

Ansøgning og Kontakt
Send din ansøgning, cv og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest d. 2. februar 2020. Vi forventer at afholde i uge 8.

Du er velkommen til at kontakte funktionsleder Merete Wadt på telefon 72 38 91 93 eller chefkonsulent Christian Berg på telefon 72 38 58 79, hvis du har spørgsmål til stillingen. Samtaler vil finde sted hurtigst muligt efter fristens udløb. Tiltrædelse snarest muligt.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende for Fuldmægtige m.fl. (DTS) eller overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Helgeshøj Allé 9, 2630 Taastrup.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle.

Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330160776Phoenix-929b027912020-01-20T00:00:00Engageret medarbejder til sagsbehandling af tinglysningsafgiftVil du være med til at skabe fundamentet for finansieringen af det danske velfærdssamfund? Og trives du i en myndighedsrolle, hvor du med tillidsbaseret dialog og faglighed er med til at sikre, at virksomhederne betaler korrekte afgifter til tiden? Så er du måske vores nye kollega i Afgifter i Høje-Taastrup!

Enhedens opgaver
Afgifter 1 arbejder med efterprøvelse af tinglysningsafgiften og sagsbehandler anmodninger om tilbagebetaling af tinglysningsafgiften. Derudover varetager vi opkrævning af punktafgifter for borgere og ikke registrerede virksomheder.

Vi står overfor en forandringsproces, hvor vi skal gentænke og optimere vores arbejdsgange. På sigt får vi desuden tilført nogle helt nye og spændende opgaver i enheden.

Sagsbehandlingsopgaver
I din rolle som sagsbehandler, vil du arbejde med efterprøvelse af tinglysningsafgift og sagsbehandle anmodninger om tilbagebetaling af tinglysningsafgift. I starten af din ansættelse må du påregne en overvægt af lettere sagsbehandling. På sigt vil dine arbejdsopgaver bliver af tungere karakter.

Du vil få en fleksibel hverdag, hvor mange af opgaverne kan planlægges, så det passer dig bedst. Vigtigst er, at du med et stort engagement og professionalisme kan sikre, at borgere og virksomheder får en ordentlig, pålidelig og hurtig behandling.

Proaktiv og serviceminded
Vi forestiller os, at du har en diplomuddannelse og erfaring med sagsbehandling. Alternativt er du lige blevet færdig med din elevuddannelse. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring inden for afgiftsområdet. Du kan også have nogle års relevant erfaring på et andet skattefagligt område. Det vigtigste er at du har mod på og interesse for, at sætte dig ind i tinglysningsområdet.

For at få succes i jobbet er det vigtigt at du tænker helhedsorienteret og kan arbejde selvstændigt. Du agerer professionelt, ser vigtigheden i at være serviceminded, og forstår at sætte virksomheder og borgere i centrum.

Herudover forventer vi, at du:

  • sætter en ære i at vores sager håndteres effektivt
  • er proaktiv og selvledende af natur
  • arbejder struktureret med dine opgaver
  • har øje for procesoptimering i opgaveløsningen.


Med din positive indstilling er du med til at gøre en forskel og sikre, at vi kommer i mål med enhedens opgaver.

Din nye enhed – Afgifter 1
Afgifter 1 er lokaliseret i Høje-Taastrup består af ca. 18 medarbejdere. Du vil indgå i et fagligt stærkt team af gode kollegaer med en uhøjtidelig omgangstone. Dagligdagen er præget af frihed under ansvar.

Enheden er organisatorisk placeret i afdelingen Afgifter. I Afgifter er vi ca. 130 medarbejdere fordelt i hele landet, som arbejder med kontrol, vejledning mv. inden for afgiftsområdet.

Afgifter er en afdeling i Skattestyrelses fagområde Erhverv. I Erhverv arbejder vi målrettet for at sikre, at virksomhederne betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden

Ansøgning og Kontakt
Send din ansøgning, cv og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest d. 2. februar 2020. Vi forventer at afholde i uge 8.

Du er velkommen til at kontakte funktionsleder Merete Wadt på telefon 72 38 91 93 eller chefkonsulent Christian Berg på telefon 72 38 58 79, hvis du har spørgsmål til stillingen. Samtaler vil finde sted hurtigst muligt efter fristens udløb. Tiltrædelse snarest muligt.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende for Fuldmægtige m.fl. (DTS) eller overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Helgeshøj Allé 9, 2630 Taastrup.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle.

Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2020-02-03T00:52:27.857 Vil du være med til at skabe fundamentet for finansieringen af det danske velfærdssamfund? Og trives du i en myndighedsrolle, hvor du med tillidsbaseret dialog og faglighed er med til at sikre, at virksomhederne betaler korrekte afgifter til tiden? Så er du måske vores nye kollega i Afgifter i Høje-Taastrup! Enhedens opgaver Afgifter 1 arbejder med efterprøvelse af tinglysningsafgiften og sagsbehandler anmodninger om tilbagebetaling af tinglysningsafgiften. Derudover varetager vi opkrævning af punktafgifter for borgere og ikke registrerede virksomheder. Vi står overfor en forandringsproces, hvor vi skal gentænke og optimere vores arbejdsgange. På sigt får vi desuden tilført nogle helt nye og spændende opgaver i enheden. Sagsbehandlingsopgaver I din rolle som sagsbehandler, vil du arbejde med efterprøvelse af tinglysningsafgift og sagsbehandle anmodninger om tilbagebetaling af tinglysningsafgift. I starten af din ansættelse må du påregne en overvægt af lettere sagsbehandling. På sigt vil dine arbejdsopgaver bliver af tungere karakter. Du vil få en fleksibel hverdag, hvor mange af opgaverne kan planlægges, så det passer dig bedst. Vigtigst er, at du med et stort engagement og professionalisme kan sikre, at borgere og virksomheder får en ordentlig, pålidelig og hurtig behandling. Proaktiv og serviceminded Vi forestiller os, at du har en diplomuddannelse og erfaring med sagsbehandling. Alternativt er du lige blevet færdig med din elevuddannelse. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring inden for afgiftsområdet. Du kan også have nogle års relevant erfaring på et andet skattefagligt område. Det vigtigste er at du har mod på og interesse for, at sætte dig ind i tinglysningsområdet. For at få succes i jobbet er det vigtigt at du tænker helhedsorienteret og kan arbejde selvstændigt. Du agerer professionelt, ser vigtigheden i at være serviceminded, og forstår at sætte virksomheder og borgere i centrum. Herudover forventer vi, at du: sætter en ære i at vores sager håndteres effektivt er proaktiv og selvledende af natur arbejder struktureret med dine opgaver har øje for procesoptimering i opgaveløsningen. Med din positive indstilling er du med til at gøre en forskel og sikre, at vi kommer i mål med enhedens opgaver. Din nye enhed Afgifter 1 Afgifter 1 er lokaliseret i Høje-Taastrup består af ca. 18 medarbejdere. Du vil indgå i et fagligt stærkt team af gode kollegaer med en uhøjtidelig omgangstone. Dagligdagen er præget af frihed under ansvar. Enheden er organisatorisk placeret i afdelingen Afgifter. I Afgifter er vi ca. 130 medarbejdere fordelt i hele landet, som arbejder med kontrol, vejledning mv. inden for afgiftsområdet. Afgifter er en afdeling i Skattestyrelses fagområde Erhverv. I Erhverv arbejder vi målrettet for at sikre, at virksomhederne betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden Ansøgning og Kontakt Send din ansøgning, cv og eventuelt yderligere materiale via linket Søg stillingen senest d. 2. februar 2020. Vi forventer at afholde i uge 8. Du er velkommen til at kontakte funktionsleder Merete Wadt på telefon 72 38 91 93 eller chefkonsulent Christian Berg på telefon 72 38 58 79, hvis du har spørgsmål til stillingen. Samtaler vil finde sted hurtigst muligt efter fristens udløb. Tiltrædelse snarest muligt. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende for Fuldmægtige m.fl. (DTS) eller overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Helgeshøj Allé 9, 2630 Taastrup. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet929b0279100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-02T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129119&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3694857Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade11Østbanegade 1232100København Ø72389193DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000888228JobNet5102610510261010020-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=929b0279https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=929b0279https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=929b0279&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=929b0279&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/419014-227-1.jpgEngageret medarbejder til sagsbehandling af tinglysningsafgift12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration363961799Merete Wadtnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK