Engageret medarbejder til Voksenspecialenheden

Om jobbet
Ønsker du dig et spændende og afvekslende job med højt tempo, og kunne du tænke dig at være den centrale medarbejder i Voksenspecialenheden? Så er du allerede godt på vej til et spændende job i Voksenspecialenheden i Kalundborg Kommune. Vi søger en engageret medarbejder, der har en særlig interesse i at være en del af en understøttende enhed, hvis fornemmeste opgave er at understøtte fagcenterchefen og ledere i forhold til ledelsesinformation, vidensdeling, den daglige drift samt dagsordensskrivning til udvalg og råd.    

Du skal indgå i Projekter og Økonomi, der varetager styringen af: igangværende projekter, økonomi, ledelsesinformation, vidensdeling og generel understøttelse i forhold til Voksenspecialenhedens kerneopgave: "at samarbejde med borgere(n) om at understøtte den enkeltes muligheder for at mestre eget liv." Derudover består Voksenspecialenden af et myndighedsteam, hvis hovedopgave er myndighedssagsbehandling inden for det specialiserede socialområde.

Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. september 2019.

Dine opgaver
Du vil skulle indgå i Projekter og Økonomi, hvor vi målrettet har fokus på den gode styring, controlling, sagsbehandling og faglige kvalitet i arbejdet. Du skal varetage understøttelsen af fagcenterchefen og ledere i forhold til beslutningsgrundlag til alle niveauer, vidensdeling, den daglige drift samt oplæg til politisk niveau. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  • udarbejdelse af og opfølgning på ledelsesinformation særligt i forhold til myndighedssagsbehandlingen
  • sikre datakvaliteten i sagsbehandlingssystemet EG Sensum med forskellige mindre analyser og understøttelse af ledelsen, tværgående projekter og fora for øje herunder også at afstemme indberetninger til Danmarks Statistik
  • formidlingsopgaver fx via Teams, mødeoplæg og andre relevante kanaler
  • koordinering af dagsordenspunkter med Ledelse, Jura og Kommunikation og udarbejdelse af dagsordener, notater m.m. til politiske udvalg, kommunalbestyrelse og handicapråd
  • indberetninger i forhold til rammeaftalen
  • at forestå mellemkommunal refusion - løbende og årlig indberetning vedr. bloktilskud, herunder deltage i interne netværksmøder, vidensdeling og opfølgning i konkrete sager
  • håndtering af indgået post, også med en vurdering af henvendelsesformer, -kanaler og indhold med øje for den optimale løsning, fordeling og vidensdeling


Din profil
Du:

  • er kontoruddannet, gerne inden for den offentlige administration, med vægt på økonomi og analyse
  • har erfaring med udfærdigelse af dagsordner
  • er dygtig IT-bruger - gerne med et godt kendskab til KMD Sag
  • har kendskab til anvendelsen af sagsbehandlingssystemer/-metoder og måske oveni købet EG Sensum, hvilket vil være en fordel men ikke et krav
  • kan arbejde i Word og Excel samt Windows’ og Microsofts’ øvrige programmer
  • kan arbejde selvstændigt, men ser også vigtigheden af og bidrager til et godt samarbejde internt i teamet men også på tværs af fagcentret og organisationen generelt

Derudover skal du

  • være tydelig i din kommunikation og tage ansvar og ejerskab
  • have en god skriftlig formidlingsevne
  • kunne arbejde systematisk og have administrativ flair
  • kunne bidrage med og deltage i faglig sparring i teamet
  • tage medansvar, være initiativrig og have lyst til at være med til at udvikle området
  • være psykisk robust
  • have kørekort til bil


Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder

  • mulighed for at være med til at sætte den gode sagsbehandling i fokus
  • indflydelse på din egen arbejdssituation
  • kompetenceudvikling via intern og ekstern uddannelse
  • supervision og faglig vejledning
  • en arbejdsplads i udvikling
  • et spændende arbejde, hvor du både skal kunne samarbejde og arbejde selvstændigt


Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn.

Der er flekstidsordning.

Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg.


Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte leder af Projekter og Økonomi Tine Brodin på telefon 59 53 53 42 eller Voksenspecial- og psykiatrichef Lars Aarøe Hansen på telefon 51 17 16 74.


Ansøgning
Ansøgningsfrist er torsdag den 27. juni 2019 klokken 23.59.  

Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 2. juli 2019.

Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330020208Phoenix-ca4057ec12019-05-08T00:00:00Engageret medarbejder til Voksenspecialenheden

Om jobbet
Ønsker du dig et spændende og afvekslende job med højt tempo, og kunne du tænke dig at være den centrale medarbejder i Voksenspecialenheden? Så er du allerede godt på vej til et spændende job i Voksenspecialenheden i Kalundborg Kommune. Vi søger en engageret medarbejder, der har en særlig interesse i at være en del af en understøttende enhed, hvis fornemmeste opgave er at understøtte fagcenterchefen og ledere i forhold til ledelsesinformation, vidensdeling, den daglige drift samt dagsordensskrivning til udvalg og råd.    

Du skal indgå i Projekter og Økonomi, der varetager styringen af: igangværende projekter, økonomi, ledelsesinformation, vidensdeling og generel understøttelse i forhold til Voksenspecialenhedens kerneopgave: "at samarbejde med borgere(n) om at understøtte den enkeltes muligheder for at mestre eget liv." Derudover består Voksenspecialenden af et myndighedsteam, hvis hovedopgave er myndighedssagsbehandling inden for det specialiserede socialområde.

Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. september 2019.

Dine opgaver
Du vil skulle indgå i Projekter og Økonomi, hvor vi målrettet har fokus på den gode styring, controlling, sagsbehandling og faglige kvalitet i arbejdet. Du skal varetage understøttelsen af fagcenterchefen og ledere i forhold til beslutningsgrundlag til alle niveauer, vidensdeling, den daglige drift samt oplæg til politisk niveau. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  • udarbejdelse af og opfølgning på ledelsesinformation særligt i forhold til myndighedssagsbehandlingen
  • sikre datakvaliteten i sagsbehandlingssystemet EG Sensum med forskellige mindre analyser og understøttelse af ledelsen, tværgående projekter og fora for øje herunder også at afstemme indberetninger til Danmarks Statistik
  • formidlingsopgaver fx via Teams, mødeoplæg og andre relevante kanaler
  • koordinering af dagsordenspunkter med Ledelse, Jura og Kommunikation og udarbejdelse af dagsordener, notater m.m. til politiske udvalg, kommunalbestyrelse og handicapråd
  • indberetninger i forhold til rammeaftalen
  • at forestå mellemkommunal refusion - løbende og årlig indberetning vedr. bloktilskud, herunder deltage i interne netværksmøder, vidensdeling og opfølgning i konkrete sager
  • håndtering af indgået post, også med en vurdering af henvendelsesformer, -kanaler og indhold med øje for den optimale løsning, fordeling og vidensdeling


Din profil
Du:

  • er kontoruddannet, gerne inden for den offentlige administration, med vægt på økonomi og analyse
  • har erfaring med udfærdigelse af dagsordner
  • er dygtig IT-bruger - gerne med et godt kendskab til KMD Sag
  • har kendskab til anvendelsen af sagsbehandlingssystemer/-metoder og måske oveni købet EG Sensum, hvilket vil være en fordel men ikke et krav
  • kan arbejde i Word og Excel samt Windows’ og Microsofts’ øvrige programmer
  • kan arbejde selvstændigt, men ser også vigtigheden af og bidrager til et godt samarbejde internt i teamet men også på tværs af fagcentret og organisationen generelt

Derudover skal du

  • være tydelig i din kommunikation og tage ansvar og ejerskab
  • have en god skriftlig formidlingsevne
  • kunne arbejde systematisk og have administrativ flair
  • kunne bidrage med og deltage i faglig sparring i teamet
  • tage medansvar, være initiativrig og have lyst til at være med til at udvikle området
  • være psykisk robust
  • have kørekort til bil


Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder

  • mulighed for at være med til at sætte den gode sagsbehandling i fokus
  • indflydelse på din egen arbejdssituation
  • kompetenceudvikling via intern og ekstern uddannelse
  • supervision og faglig vejledning
  • en arbejdsplads i udvikling
  • et spændende arbejde, hvor du både skal kunne samarbejde og arbejde selvstændigt


Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn.

Der er flekstidsordning.

Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg.


Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte leder af Projekter og Økonomi Tine Brodin på telefon 59 53 53 42 eller Voksenspecial- og psykiatrichef Lars Aarøe Hansen på telefon 51 17 16 74.


Ansøgning
Ansøgningsfrist er torsdag den 27. juni 2019 klokken 23.59.  

Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 2. juli 2019.

Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser.

Om jobbetØnsker du dig et spændende og afvekslende job med højt tempo, og kunne du tænke dig at være den centrale medarbejder i Voksenspecialenheden? Så er du allerede godt på vej til et spændende job i Voksenspecialenheden i Kalundborg Kommune. Vi søger en engageret medarbejder, der har en særlig interesse i at være en del af en understøttende enhed, hvis fornemmeste opgave er at understøtte fagcenterchefen og ledere i forhold til ledelsesinformation, vidensdeling, den daglige drift samt dagsordensskrivning til udvalg og råd. Du skal indgå i Projekter og Økonomi, der varetager styringen af: igangværende projekter, økonomi, ledelsesinformation, vidensdeling og generel understøttelse i forhold til Voksenspecialenhedens kerneopgave: at samarbejde med borgere(n) om at understøtte den enkeltes muligheder for at mestre eget liv. Derudover består Voksenspecialenden af et myndighedsteam, hvis hovedopgave er myndighedssagsbehandling inden for det specialiserede socialområde. Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. september 2019. Dine opgaverDu vil skulle indgå i Projekter og Økonomi, hvor vi målrettet har fokus på den gode styring, controlling, sagsbehandling og faglige kvalitet i arbejdet. Du skal varetage understøttelsen af fagcenterchefen og ledere i forhold til beslutningsgrundlag til alle niveauer, vidensdeling, den daglige drift samt oplæg til politisk niveau. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af: udarbejdelse af og opfølgning på ledelsesinformation særligt i forhold til myndighedssagsbehandlingen sikre datakvaliteten i sagsbehandlingssystemet EG Sensum med forskellige mindre analyser og understøttelse af ledelsen, tværgående projekter og fora for øje herunder også at afstemme indberetninger til Danmarks Statistik formidlingsopgaver fx via Teams, mødeoplæg og andre relevante kanaler koordinering af dagsordenspunkter med Ledelse, Jura og Kommunikation og udarbejdelse af dagsordener, notater m.m. til politiske udvalg, kommunalbestyrelse og handicapråd indberetninger i forhold til rammeaftalen at forestå mellemkommunal refusion - løbende og årlig indberetning vedr. bloktilskud, herunder deltage i interne netværksmøder, vidensdeling og opfølgning i konkrete sager håndtering af indgået post, også med en vurdering af henvendelsesformer, -kanaler og indhold med øje for den optimale løsning, fordeling og vidensdeling Din profilDu: er kontoruddannet, gerne inden for den offentlige administration, med vægt på økonomi og analyse har erfaring med udfærdigelse af dagsordner er dygtig IT-bruger - gerne med et godt kendskab til KMD Sag har kendskab til anvendelsen af sagsbehandlingssystemer -metoder og måske oveni købet EG Sensum, hvilket vil være en fordel men ikke et krav kan arbejde i Word og Excel samt Windows og Microsofts øvrige programmer kan arbejde selvstændigt, men ser også vigtigheden af og bidrager til et godt samarbejde internt i teamet men også på tværs af fagcentret og organisationen generelt Derudover skal du være tydelig i din kommunikation og tage ansvar og ejerskab have en god skriftlig formidlingsevne kunne arbejde systematisk og have administrativ flair kunne bidrage med og deltage i faglig sparring i teamet tage medansvar, være initiativrig og have lyst til at være med til at udvikle området være psykisk robust have kørekort til bil Derfor skal du vælge osVi tilbyder mulighed for at være med til at sætte den gode sagsbehandling i fokus indflydelse på din egen arbejdssituation kompetenceudvikling via intern og ekstern uddannelse supervision og faglig vejledning en arbejdsplads i udvikling et spændende arbejde, hvor du både skal kunne samarbejde og arbejde selvstændigt Løn og ansættelsesvilkårLønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn. Der er flekstidsordning. Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg. Hvis du vil vide mereDu er velkommen til at kontakte leder af Projekter og Økonomi Tine Brodin på telefon 59 53 53 42 eller Voksenspecial- og psykiatrichef Lars Aarøe Hansen på telefon 51 17 16 74. AnsøgningAnsøgningsfrist er torsdag den 27. juni 2019 klokken 23.59. Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 2. juli 2019. Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser.11jobnetca4057ec100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-27T00:00:000000https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&bSessionClear=true&ID=PUFFK026203F3VBQBV76GLOTE&jobboard=0&nPTID=215227&nProfileIdFoundInAGP=0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborg3523301Kalundborg Rådhus11Holbækvej 1414400KalundborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent756997JobNet4985753498575310008-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca4057echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca4057echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca4057ec&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca4057ec&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration361741010noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330041690VagtplanlæggerRobot Akutafdelingen søger 1 vagtplanlægger på 37 timer eller efter aftale til at hjælpe os med at lave vagtplaner for plejepersonalet. Så er du systematisk af natur, kan lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har viden om arbejdstidsregler og overenskomster, så skal du søge dette job. Din profil Er systematisk af natur og har lyst til at få vagtplanlægningen til at gå op. Er god til at indgå i dialog med kollegaer Har kendskab til og erfaring med vagtplanlægning Erfaring med organisering og planlægning af komplekse opgaver Kan lide at arbejde i en funktion der har stor berøringsflade til mange mennesker Gerne erfaring fra lønområdet Vi tilbyder dig Stor indflydelse på hvordan vi indretter arbejdet i stillingen En dagligdag i en løsningsorienteret afdeling Et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på at have et højt fagligt niveau og en anerkendende kultur, hvor åbenhed, engagement og arbejdsglæde er nøgleord Mulighed for at arbejde selvstændigt Hvad består jobbet i? Vagtplanlægning for plejepersonalet i vagtplanssystem Tastning af løn for plejepersonalet Sygdomsdækning og feriedækning i samarbejde med afdelingens to souschefer Registrering håndtering af byt og andre ændringer i vagtplanen Registrering og overvågning af sygefravær og refusioner Overvågning af afspadsering, ferie og normperioden Introduktion af vagtplan og spilleregler for vagtplanlægning med nye medarbejdere Ansøgningsfrist: 21.7 2019 Samtaler: 24.7 2019 Du vil referere til afdelingssygeplejersken, men vil indgå i et samarbejde med afdelingens to souschefer. Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at ringe eller skrive til afdelingssygeplejerske Charlotte Lauritzen 5948 3803 eller souschef Lis Hemmeth Hansen 5948 3840 Om Holbæk Sygehus Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder. Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur så vejen fra id til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om job på Holbæk Sygehus her.

Akutafdelingen søger 1 vagtplanlægger på 37 timer eller efter aftale til at hjælpe os med at lave vagtplaner for plejepersonalet.

Så er du systematisk af natur, kan lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har viden om arbejdstidsregler og overenskomster, så skal du søge dette job.

Din profil

  • Er systematisk af natur og har lyst til at få vagtplanlægningen til at gå op.

  • Er god til at indgå i dialog med kollegaer

  • Har kendskab til og erfaring med vagtplanlægning

  • Erfaring med organisering og planlægning af komplekse opgaver

  • Kan lide at arbejde i en funktion der har stor berøringsflade til mange mennesker

  • Gerne erfaring fra lønområdet

Vi tilbyder dig

  • Stor indflydelse på hvordan vi indretter arbejdet i stillingen

  • En dagligdag i en løsningsorienteret afdeling

  • Et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på at have et højt fagligt niveau og en anerkendende kultur, hvor åbenhed, engagement og arbejdsglæde er nøgleord

  • Mulighed for at arbejde selvstændigt

Hvad består jobbet i?

  • Vagtplanlægning for plejepersonalet i vagtplanssystem

  • Tastning af løn for plejepersonalet

  • Sygdomsdækning og feriedækning i samarbejde med afdelingens to souschefer

  • Registrering/håndtering af byt og andre ændringer i vagtplanen

  • Registrering og overvågning af sygefravær og refusioner

  • Overvågning af afspadsering, ferie og normperioden

  • Introduktion af vagtplan og spilleregler for vagtplanlægning med nye medarbejdere

  • Ansøgningsfrist: 21.7 2019 Samtaler: 24.7 2019

  • Du vil referere til afdelingssygeplejersken, men vil indgå i et samarbejde med afdelingens to souschefer.

  • Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at ringe eller skrive til afdelingssygeplejerske Charlotte Lauritzen 5948 3803 eller souschef Lis Hemmeth Hansen 5948 3840

Om Holbæk Sygehus

Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om  job på Holbæk Sygehus her.

 

Region SjællandHolbæk2019-06-14T00:00:002019-07-21T00:00:00
330037864Vagtplanlægger med sundhedsfaglig baggrundRobot Vagtplanlægger til Anæstesiologisk afdeling - Intensiv og Intermediært afsnit. Vi søger en erfaren vagtplanlægger, med sundhedsfaglig baggrund (f.eks. FOA ellerDSR) og kendskab til arbejdet på sygehuse eller institutioner, hvor der er døgnåbent. Opgaven består primært i at lave vagtplan samt indberette tjenester til vagtplanssystemet. Stillingen er på 32 - 37 timer, og der må på beregnes variation i arbejdstiden, da man skal kunne kommunikere med alle vagtlag. Der er ikke tale om en kombinationsstilling men en fuldtidsvagtplanlægger. I udgangspunktet skal der ligges vagtplan for plejepersonale ansat på Intensiv, Intermediært. Det er tanken, at på sigt skal man også lægge vagtplan for læger. Tilsammen ca. 100 personaler. I arbejdet med at målrette afsnittenes og medarbejdernes behov, samt optimere brugen af vores ressourcer, har vi valgt at oprette en stilling som vagtplanlægger. Vi søger en vagtplanlægger, der er imødekommende, løsningsorienteret og som kan holde overblik over vagtplanen samt dag til dag bemandingen. Udover den overordnede udformning af vagtplanen, vil planlægning af ferie, vikardækning på afsnittet, omlægning af vagter og dækning af sygdom blive en del af denne stilling. Vi Anvender KMD OPUS systemer til selve vagtplanlægningen, og er i gang med at implementere KMD OPUS WEB, som er en medarbejder adgang til overblik, planlægning og ønsker. Der vil være mulighed for løbende at deltage i kurser i de overnævnte systemer, men et grundlæggende kendskab er et krav. I Stillingen, vil der også skulle løses ad hoc-opgaver, og du vil i et mindre omfang også have mulighed for at præge indholdet i stillingen. Stillingen er er ledig fra 01.07.2019 eller ansættelse efter aftale. Du kan ringe til afdelingssygeplejerske Jesper Skovgaard Gaasedal, tlf. 51 72 97 36, hvis du vil høre mere om stillingerne, eller aftale tidspunkt for et evt. besøg. Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse Vi har viljen til at blive bedre hver dag Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse er både et akut- og specialsygehus. Vi er ambitiøse og modige, og vi har viljen til at blive endnu bedre hver dag. Vi ønsker at tiltrække de bedste medarbejdere, der tør tænke nyt og anderledes i hverdagen til patientens bedste. Stærk faglighed og udvikling skal sikre god og ensartet høj kvalitet i behandlingen døgnet rundt. Vi skaber forbedringer og nye løsninger i fællesskab. Vi lægger vægt på datadrevet og synlig ledelse og tilsigter en uformel og uhøjtidelig omgangstone baseret på gensidig tillid mellem leder og medarbejder. Vi prioriterer uddannelse, forskning og udvikling, fordi vi mener, at faglighed er afgørende for at nå vores mål. På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse gør vi os umage med at skabe en udviklende og spændende arbejdsplads, og vi arbejder for at være Region Sjællands bedste uddannelsessted. Dit behov vores fælles opgave

Vagtplanlægger til Anæstesiologisk afdeling - Intensiv og Intermediært afsnit.

Vi søger en erfaren vagtplanlægger, med sundhedsfaglig baggrund (f.eks. FOA ellerDSR) og kendskab til arbejdet på sygehuse eller institutioner, hvor der er døgnåbent. Opgaven består primært i at lave vagtplan samt indberette tjenester til vagtplanssystemet.

Stillingen er på 32 - 37 timer, og der må på beregnes variation i arbejdstiden, da man skal kunne kommunikere med alle vagtlag. Der er ikke tale om en kombinationsstilling men en fuldtidsvagtplanlægger. I udgangspunktet skal der ligges vagtplan for plejepersonale ansat på Intensiv, Intermediært. Det er tanken, at på sigt skal man også lægge vagtplan for læger. Tilsammen ca. 100 personaler.

I arbejdet med at målrette afsnittenes og medarbejdernes behov, samt optimere brugen af vores ressourcer, har vi valgt at oprette en stilling som vagtplanlægger. Vi søger en vagtplanlægger, der er imødekommende, løsningsorienteret og som kan holde overblik over vagtplanen samt dag til dag bemandingen. Udover den overordnede udformning af vagtplanen, vil planlægning af ferie, vikardækning på afsnittet, omlægning af vagter og dækning af sygdom blive en del af denne stilling. Vi Anvender KMD OPUS systemer til selve vagtplanlægningen, og er i gang med at implementere KMD OPUS WEB, som er en medarbejder adgang til overblik, planlægning og ønsker. Der vil være mulighed for løbende at deltage i kurser i de overnævnte systemer, men et grundlæggende kendskab er et krav.

I Stillingen, vil der også skulle løses ad hoc-opgaver, og du vil i et mindre omfang også have mulighed for at præge indholdet i stillingen.

Stillingen er er ledig fra 01.07.2019 eller ansættelse efter aftale.

Du kan ringe til afdelingssygeplejerske Jesper Skovgaard Gaasedal, tlf. 51 72 97 36, hvis du vil høre mere om stillingerne, eller aftale tidspunkt for et evt. besøg.

Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse 
Vi har viljen til at blive bedre hver dag

Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse er både et akut- og specialsygehus. Vi er ambitiøse og modige, og vi har viljen til at blive endnu bedre – hver dag. Vi ønsker at tiltrække de bedste medarbejdere, der tør tænke nyt og anderledes i hverdagen til patientens bedste.
Stærk faglighed og udvikling skal sikre god og ensartet høj kvalitet i behandlingen døgnet rundt. Vi skaber forbedringer og nye løsninger i fællesskab. Vi lægger vægt på datadrevet og synlig ledelse og tilsigter en uformel og uhøjtidelig omgangstone baseret på gensidig tillid mellem leder og medarbejder. Vi prioriterer uddannelse, forskning og udvikling, fordi vi mener, at faglighed er afgørende for at nå vores mål.
På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse gør vi os umage med at skabe en udviklende og spændende arbejdsplads, og vi arbejder for at være Region Sjællands bedste uddannelsessted.

Dit behov – vores fælles opgave

Region SjællandSlagelse2019-06-06T00:00:002019-06-19T00:00:00
330037653Peer-medarbejdere til PsykInfoRobot Din erfaring med psykisk sygdom og recovery kan blive en kompetence er du vores nye peermedarbejder i psykiatrien? Har du personlig bearbejdet erfaring med psykisk sygdom og recovery? Ønsker du at bruge dine bearbejdede erfaringer til gavn for andre? Så er du måske en af de peermedarbejdere, vi søger til Psykiatrien Øst i Region Sjælland. Som peermedarbejder er du ansat til at støtte patienternes recoveryproces ud fra dine egne erfaringer med at komme dig fra psykisk sygdom. En del af dit arbejde foregår med indlagte patienter, så det er afgørende, at du har erfaring med at have været indlagt i psykiatrien. Hvad rummer stillingen? Som peermedarbejder skal du gennemføre samtaler med patienter indlagt på afsnit hos Psykiatrien Øst i Roskilde. Som peermedarbejder skal du sammen med en anden peermedarbejder gennemføre Recovery Grupper hos Distriktspsykiatrierne i Roskilde, Køge og Greve. Du bliver ansat i PsykInfo Psykiatrisk Enhed for Information, Brugerstyring og Recovery, hvor der allerede er tre andre peermedarbejdere ansat. Du får faglig sparring fra kollegaer i PsykInfo og mentorer på afsnit. Du modtager løbende supervision. Du bliver tilknyttet en fælles ERFA-gruppe for alle peermedarbejdere i Psykiatrien Region Sjælland. Vi lægger vægt på, at du: har været i behandling i psykiatrien har bearbejdet dine erfaringer med at komme dig helt eller delvist fra psykisk sygdom har lyst til og evner at bringe dine erfaringer i spil til gavn for andre har gode samarbejdsevner og en anerkendende tilgang til andre mennesker Der er ingen formelle uddannelseskrav, men det er en fordel hvis du har peeruddannelse -kursus og erfaring med peerarbejde. Ansættelse sker fra august 2019. Stillingerne er på 8-24 timer ugentligt efter aftale. Du kan få flere oplysninger om jobbet hos konsulent Karina Stjernegaard på mobil 93 56 61 93 eller, mail: kstje@regionsjaelland.dk eller leder Anne Mette Billekop tlf. 40 36 53 78. Ansættelserne som peermedarbejdere er implementering af erfaringerne med peer-projektet Peers som brobyggere , der afsluttes ved udgangen af 2018. Du kan også læse mere om projektet på www.regionsjaelland.dk peers Er du interesseret, så send os en motiveret ansøgning samt CV senest 19. juni 2019 via linket. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag d. 25. juni og torsdag d. 27. juni hos PsykInfo - Psykiatrisk Enhed for Information, Brugerstyring og Recovery, Københavnsvej 26F, 1 sal, 4000 Roskilde. Om Psykiatrien Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager den psykiatriske forsknings-, uddannelses- og akutforpligtelse i Region Sjælland. Vi udvikler og formidler løbende en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere. Med ibrugtagning af det nye psykiatrisygehus i Slagelse i 2015 har Psykiatrien samlet sengeafsnit og specialiserede funktioner tre steder: Slagelse, Roskilde og Vordingborg. De ambulante enheder er placeret i de større byer i regionen. Psykiatrisygehuset i Slagelse er et af Europas største og mest moderne sygehuse. I byggeriet er inddraget banebrydende elementer indenfor arkitektur, brugen af lys samt kunst og natur, der også har behandlingsmæssig betydning.

Din erfaring med psykisk sygdom og recovery kan blive en kompetence – er du vores nye peermedarbejder i psykiatrien?

Har du personlig bearbejdet erfaring med psykisk sygdom og recovery? Ønsker du at bruge dine bearbejdede erfaringer til gavn for andre? Så er du måske en af de peermedarbejdere, vi søger til Psykiatrien Øst i Region Sjælland.

Som peermedarbejder er du ansat til at støtte patienternes recoveryproces ud fra dine egne erfaringer med at komme dig fra psykisk sygdom. En del af dit arbejde foregår med indlagte patienter, så det er afgørende, at du har erfaring med at have været indlagt i psykiatrien.

Hvad rummer stillingen?

  • Som peermedarbejder skal du gennemføre samtaler med patienter indlagt på afsnit hos Psykiatrien Øst i Roskilde.

  • Som peermedarbejder skal du sammen med en anden peermedarbejder gennemføre Recovery Grupper hos Distriktspsykiatrierne i Roskilde, Køge og Greve.

  • Du bliver ansat i PsykInfo – Psykiatrisk Enhed for Information, Brugerstyring og Recovery, hvor der allerede er tre andre peermedarbejdere ansat.

  • Du får faglig sparring fra kollegaer i PsykInfo og mentorer på afsnit.

  • Du modtager løbende supervision.

  • Du bliver tilknyttet en fælles ERFA-gruppe for alle peermedarbejdere i Psykiatrien Region Sjælland.

Vi lægger vægt på, at du:

  • har været i behandling i psykiatrien

  • har bearbejdet dine erfaringer med at komme dig helt eller delvist fra psykisk sygdom

  • har lyst til og evner at bringe dine erfaringer i spil til gavn for andre

  • har gode samarbejdsevner og en anerkendende tilgang til andre mennesker

Der er ingen formelle uddannelseskrav, men det er en fordel hvis du har peeruddannelse/-kursus og erfaring med peerarbejde. Ansættelse sker fra august 2019.

Stillingerne er på 8-24 timer ugentligt efter aftale. Du kan få flere oplysninger om jobbet hos konsulent Karina Stjernegaard på mobil 93 56 61 93 eller, mail: kstje@regionsjaelland.dk eller leder Anne Mette Billekop tlf. 40 36 53 78.

Ansættelserne som peermedarbejdere er implementering af erfaringerne med peer-projektet ”Peers som brobyggere”, der afsluttes ved udgangen af 2018. Du kan også læse mere om projektet på www.regionsjaelland.dk/peers

Er du interesseret, så send os en motiveret ansøgning samt CV senest 19. juni 2019 via linket. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag d. 25. juni og torsdag d. 27. juni hos PsykInfo - Psykiatrisk Enhed for Information, Brugerstyring og Recovery, Københavnsvej 26F, 1 sal, 4000 Roskilde.

Om Psykiatrien
Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager den psykiatriske forsknings-, uddannelses- og akutforpligtelse i Region Sjælland. Vi udvikler og formidler løbende en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere.

Med ibrugtagning af det nye psykiatrisygehus i Slagelse i 2015 har Psykiatrien samlet sengeafsnit og specialiserede funktioner tre steder: Slagelse, Roskilde og Vordingborg. De ambulante enheder er placeret i de større byer i regionen.

Psykiatrisygehuset i Slagelse er et af Europas største og mest moderne sygehuse. I byggeriet er inddraget banebrydende elementer indenfor arkitektur, brugen af lys samt kunst og natur, der også har behandlingsmæssig betydning. 

Region SjællandRoskilde2019-06-05T00:00:002019-06-19T00:00:00
330036193Vagtplanlægger til nefrologisk sengeafsnit 04-5 #PladstildigRobot Medicinsk Afdeling søger 1 vagtplanlægger på deltid til at hjælpe os med at lægge vagtplaner for plejepersonalet på nefrologisk sengeafsnit 04-5. Opgaven er i samarbejde med afdelingssygeplejersken, at udarbejde vagtplaner der sikrer de rette kompetencer er på arbejde på de rigtige tidspunkter. Så er du systematisk af natur, kan lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har viden om arbejdstidsregler og overenskomster, så skal du søge dette job. Din profil Er systematisk af natur og har lyst til at få vagtplanlægningen til at gå op. Er god til at indgå i dialog med kollegaer Har kendskab til og erfaring med vagtplanlægning Erfaring med organisering og planlægning af komplekse opgaver Kan lide at arbejde i en funktion der har stor berøringsflade til mange mennesker Gerne erfaring fra lønområdet Vi tilbyder dig Stor indflydelse på hvordan vi indretter arbejdet i stillingen En dagligdag i en løsningsorienteret stab og afdeling Et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på at have et højt fagligt niveau og en anerkendende kultur, hvor åbenhed, engagement og arbejdsglæde er nøgleord Mulighed for at arbejde selvstændigt Hvad består jobbet i? Vagtplanlægning for plejepersonalet i vagtplanssystemet Tastning af løn for plejepersonalet Sygdomsdækning og feriedækning i samarbejde med afdelingssygeplejersken Registrering håndtering af byt og andre ændringer i vagtplanen I samarbejde med den kliniske udviklingssygeplejerske, ansvarlig for planlægning af introduktionsprogram ift. vagtplanen Ansvarlig for gruppen af timelønnet personale Registrering og overvågning af sygefravær Overvågning af afspadsering, ferie og normperioden Introduktion af vagtplan og spilleregler for vagtplanlægning med nye medarbejdere Stillingen er på deltid Du vil referere til afdelingssygeplejersken og vil indgå i et forum for vagtplanlæggere i vores afdeling. Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at ringe eller skrive til ledende oversygeplejerske Lene Guldager på 93 57 78 83 Om Holbæk Sygehus Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder. Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur så vejen fra id til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om job på Holbæk Sygehus her.

Medicinsk Afdeling søger 1 vagtplanlægger på deltid til at hjælpe os med at lægge vagtplaner for plejepersonalet på nefrologisk sengeafsnit 04-5.

Opgaven er i samarbejde med afdelingssygeplejersken, at udarbejde vagtplaner der sikrer de rette kompetencer er på arbejde på de rigtige tidspunkter.

Så er du systematisk af natur, kan lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har viden om arbejdstidsregler og overenskomster, så skal du søge dette job.

Din profil

  • Er systematisk af natur og har lyst til at få vagtplanlægningen til at gå op.

  • Er god til at indgå i dialog med kollegaer

  • Har kendskab til og erfaring med vagtplanlægning

  • Erfaring med organisering og planlægning af komplekse opgaver

  • Kan lide at arbejde i en funktion der har stor berøringsflade til mange mennesker

  • Gerne erfaring fra lønområdet

Vi tilbyder dig

  • Stor indflydelse på hvordan vi indretter arbejdet i stillingen

  • En dagligdag i en løsningsorienteret stab og afdeling

  • Et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på at have et højt fagligt niveau og en anerkendende kultur, hvor åbenhed, engagement og arbejdsglæde er nøgleord

  • Mulighed for at arbejde selvstændigt

Hvad består jobbet i?

  • Vagtplanlægning for plejepersonalet i vagtplanssystemet

  • Tastning af løn for plejepersonalet

  • Sygdomsdækning og feriedækning i samarbejde med afdelingssygeplejersken

  • Registrering/håndtering af byt og andre ændringer i vagtplanen

  • I samarbejde med den kliniske udviklingssygeplejerske, ansvarlig for planlægning af introduktionsprogram ift. vagtplanen

  • Ansvarlig for gruppen af timelønnet personale

  • Registrering og overvågning af sygefravær

  • Overvågning af afspadsering, ferie og normperioden

  • Introduktion af vagtplan og spilleregler for vagtplanlægning med nye medarbejdere

Stillingen er på deltid

Du vil referere til afdelingssygeplejersken og vil indgå i et forum for vagtplanlæggere i vores afdeling.

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at ringe eller skrive til ledende oversygeplejerske Lene Guldager på 93 57 78 83

Om Holbæk Sygehus

Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om  job på Holbæk Sygehus her.

 

Region SjællandHolbæk2019-06-05T00:00:002019-06-23T00:00:00
330044833Arbejds m/k til forfalden arbejdeRobot Vi er et tømrerfirma, der søger en medarbejder til forfladen arbejde. Vi har en del udlejningshuse, så det vil primært være havearbejde og oprydning mm. Du skal være mødestabil, tale og skrive dansk.

Vi er et tømrerfirma, der søger en medarbejder til forfladen arbejde.

Vi har en del udlejningshuse, så det vil primært være havearbejde og oprydning mm.

Du skal være mødestabil, tale og skrive dansk.

René SvendsenStore Fuglede2019-06-17T00:00:002019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vagtplanlægger

Region Sjælland

Holbæk
Akutafdelingen søger 1 vagtplanlægger på 37 timer eller efter aftale til at hjælpe os med at lave vagtplaner for plejepersonalet. Så er du systematisk af natur, kan lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har viden om arbejdstidsregler og ...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:21. juli 2019

Vagtplanlægger med sundhedsfaglig baggrund

Region Sjælland

Slagelse
Vagtplanlægger til Anæstesiologisk afdeling - Intensiv og Intermediært afsnit. Vi søger en erfaren vagtplanlægger, med sundhedsfaglig baggrund (f.eks. FOA ellerDSR) og kendskab til arbejdet på sygehuse eller institutioner, hvor der er døgnåbent. Opg...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Peer-medarbejdere til PsykInfo

Region Sjælland

Roskilde
Din erfaring med psykisk sygdom og recovery kan blive en kompetence er du vores nye peermedarbejder i psykiatrien? Har du personlig bearbejdet erfaring med psykisk sygdom og recovery? Ønsker du at bruge dine bearbejdede erfaringer til gavn for andre...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Vagtplanlægger til nefrologisk sengeafsnit 04-5 #Pladstildig

Region Sjælland

Holbæk
Medicinsk Afdeling søger 1 vagtplanlægger på deltid til at hjælpe os med at lægge vagtplaner for plejepersonalet på nefrologisk sengeafsnit 04-5. Opgaven er i samarbejde med afdelingssygeplejersken, at udarbejde vagtplaner der sikrer de rette kompet...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Arbejds m/k til forfalden arbejde

René Svendsen

Store Fuglede
Vi er et tømrerfirma, der søger en medarbejder til forfladen arbejde. Vi har en del udlejningshuse, så det vil primært være havearbejde og oprydning mm. Du skal være mødestabil, tale og skrive dansk.
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019