Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Engageret og kommunikativ stærk socialrådgiver til IBOS - Instituttet for Blinde og Svagsynede

Kunne du tænke dig at styrke mennesker med synshandicap i at blive selvhjulpne i deres hverdag og i job? Kan du lide specialvejledning, metodeudvikling og undervisning? Så læs med.

Vi søger en ny kollega som meget gerne besidder bred viden om såvel beskæftigelsesområdet som socialområdet og har relevant efteruddannelse.

Det daglige arbejde foregår i et levende arbejdsmiljø i tæt dialog med borgere og kommuner. Du vil indgå i et tæt kollegialt og fagligt samarbejde med bl.a. ergoterapeuter, IT-konsulenter, samt andre medarbejdere på IBOS – og naturligvis med vores andre socialrådgivere.

Lidt om opgaverne

  • Du bliver en del af IBOS´ visitationsteam
  • Du skal producere den socialfaglige del af tværfaglige udredninger
  • Du bliver en central figur i forhold til styrkelse af socialfagligheden på VISO området og i udvikling og afholdelse af VISO kurser
  • Du skal forestå udredningsarbejde, hvor du i udredningsrapporter giver specialrådgivning til kommuner om, hvordan borgeren kan få en vej ind på arbejdsmarkedet.

Lidt om dig

  • Du er uddannet socialrådgiver og har relevant efteruddannelse evt. som kandidat i socialt arbejde
  • Du har teoretisk kompetence til at analysere komplekse sociale problemer og kan sætte ord på din socialfaglige praksis
  • Du har jobcentererfaring og/eller har erfaring med handicapområdet
  • Du har fagkompetence til at planlægge og udføre socialfaglig undervisning for fagprofessionelle
  • Du er fleksibel og kan prioritere dine arbejdsopgaver.

IBOS giver dig

  • Et arbejde i et mangfoldigt hus med nationale og internationale forpligtelser
  • Et godt arbejdsmiljø med super dygtige og engagerede kolleger
  • En arbejdsplads i smukke omgivelser
  • Grundigt tilrettelagt oplæring
  • Faglig supervision og gode muligheder for struktureret faglig sparring.

IBOS er et nationalt rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. IBOS tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, arbejde eller uddannelse. Se mere på www.ibos.dk

Ansættelsesvilkår
Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt og kan tiltrædes hurtigst muligt eller fra den 1. oktober 2019. Løn og ansættelse følger principperne i Ny Løn og den til enhver tid gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og den relevante faglige organisation.

Vil du vide mere
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Tina Olsen på 3945 2332. Send din ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse m.m. 

Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 23. september 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330077766Phoenix-3fafad1912019-08-23T15:01:19.737Engageret og kommunikativ stærk socialrådgiver til IBOS - Instituttet for Blinde og Svagsynede

Kunne du tænke dig at styrke mennesker med synshandicap i at blive selvhjulpne i deres hverdag og i job? Kan du lide specialvejledning, metodeudvikling og undervisning? Så læs med.

Vi søger en ny kollega som meget gerne besidder bred viden om såvel beskæftigelsesområdet som socialområdet og har relevant efteruddannelse.

Det daglige arbejde foregår i et levende arbejdsmiljø i tæt dialog med borgere og kommuner. Du vil indgå i et tæt kollegialt og fagligt samarbejde med bl.a. ergoterapeuter, IT-konsulenter, samt andre medarbejdere på IBOS – og naturligvis med vores andre socialrådgivere.

Lidt om opgaverne

  • Du bliver en del af IBOS´ visitationsteam
  • Du skal producere den socialfaglige del af tværfaglige udredninger
  • Du bliver en central figur i forhold til styrkelse af socialfagligheden på VISO området og i udvikling og afholdelse af VISO kurser
  • Du skal forestå udredningsarbejde, hvor du i udredningsrapporter giver specialrådgivning til kommuner om, hvordan borgeren kan få en vej ind på arbejdsmarkedet.

Lidt om dig

  • Du er uddannet socialrådgiver og har relevant efteruddannelse evt. som kandidat i socialt arbejde
  • Du har teoretisk kompetence til at analysere komplekse sociale problemer og kan sætte ord på din socialfaglige praksis
  • Du har jobcentererfaring og/eller har erfaring med handicapområdet
  • Du har fagkompetence til at planlægge og udføre socialfaglig undervisning for fagprofessionelle
  • Du er fleksibel og kan prioritere dine arbejdsopgaver.

IBOS giver dig

  • Et arbejde i et mangfoldigt hus med nationale og internationale forpligtelser
  • Et godt arbejdsmiljø med super dygtige og engagerede kolleger
  • En arbejdsplads i smukke omgivelser
  • Grundigt tilrettelagt oplæring
  • Faglig supervision og gode muligheder for struktureret faglig sparring.

IBOS er et nationalt rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. IBOS tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, arbejde eller uddannelse. Se mere på www.ibos.dk

Ansættelsesvilkår
Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt og kan tiltrædes hurtigst muligt eller fra den 1. oktober 2019. Løn og ansættelse følger principperne i Ny Løn og den til enhver tid gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og den relevante faglige organisation.

Vil du vide mere
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Tina Olsen på 3945 2332. Send din ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse m.m. 

Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 23. september 2019.

2019-09-16T00:53:05.600 Kunne du tænke dig at styrke mennesker med synshandicap i at blive selvhjulpne i deres hverdag og i job? Kan du lide specialvejledning, metodeudvikling og undervisning? Så læs med. Vi søger en ny kollega som meget gerne besidder bred viden om såvel beskæftigelsesområdet som socialområdet og har relevant efteruddannelse. Det daglige arbejde foregår i et levende arbejdsmiljø i tæt dialog med borgere og kommuner. Du vil indgå i et tæt kollegialt og fagligt samarbejde med bl.a. ergoterapeuter, IT-konsulenter, samt andre medarbejdere på IBOS og naturligvis med vores andre socialrådgivere. Lidt om opgaverne Du bliver en del af IBOS´ visitationsteam Du skal producere den socialfaglige del af tværfaglige udredninger Du bliver en central figur i forhold til styrkelse af socialfagligheden på VISO området og i udvikling og afholdelse af VISO kurser Du skal forestå udredningsarbejde, hvor du i udredningsrapporter giver specialrådgivning til kommuner om, hvordan borgeren kan få en vej ind på arbejdsmarkedet. Lidt om dig Du er uddannet socialrådgiver og har relevant efteruddannelse evt. som kandidat i socialt arbejde Du har teoretisk kompetence til at analysere komplekse sociale problemer og kan sætte ord på din socialfaglige praksis Du har jobcentererfaring og eller har erfaring med handicapområdet Du har fagkompetence til at planlægge og udføre socialfaglig undervisning for fagprofessionelle Du er fleksibel og kan prioritere dine arbejdsopgaver. IBOS giver dig Et arbejde i et mangfoldigt hus med nationale og internationale forpligtelser Et godt arbejdsmiljø med super dygtige og engagerede kolleger En arbejdsplads i smukke omgivelser Grundigt tilrettelagt oplæring Faglig supervision og gode muligheder for struktureret faglig sparring. IBOS er et nationalt rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. IBOS tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, arbejde eller uddannelse. Se mere på www.ibos.dk Ansættelsesvilkår Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt og kan tiltrædes hurtigst muligt eller fra den 1. oktober 2019. Løn og ansættelse følger principperne i Ny Løn og den til enhver tid gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og den relevante faglige organisation. Vil du vide mere Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Tina Olsen på 3945 2332. Send din ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse m.m. Søg via nedenstående link senest søndag den 15. september 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 23. september 2019.10Phoenix3fafad19101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160373&DepartmentId=19453&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3583129Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)11Rymarksvej 12900HellerupDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent812059KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16037300023-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3fafad19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3fafad19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3fafad19&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3fafad19&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/2.jpgEngageret og kommunikativ stærk socialrådgiver til IBOS - Instituttet for Blinde og Svagsynede12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver25Offentlig administration362412698mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330083122Socialrådgiver til undersøgelsesgruppen i Borgercenter Børn og Unge AmagerBasic Er du socialrådgiver, og har du lyst til at være vores nye kollega i undersøgelsesgruppen i Borgercenter Børn og Unge Amager? Borgercenter Børn og Unge Amager (BBU Amager) er optaget af at udvikle vores indsatser og i undersøgelsesgruppen, er vi i gang med forskellige udviklingsspor, som sikrer endnu mere inddragelse af familierne og deres netværk. Vi søger derfor kolleger, som vil være med til at udvikle og præge udviklingen. BBU Amager har myndighedsansvaret overfor byens udsatte børn og unge. Vores arbejde er baseret på høj faglighed, systematik og samarbejde med borgerne. Som del af Danmarks største socialforvaltning er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi er i gang med en spændende og ambitiøs omstilling af området for udsatte børn og unge en omstilling, som vi kalder for Tæt på Familien . Sagsbehandler har en koordinerende og faciliterende funktion og skal sikre en aktiv inddragelse af barnet, familie og netværk samt være brobygger for det enkelte barn til bl.a. skole, fritidsliv og det øvrige civilsamfund. Om opgaven i undersøgelsesgruppen Underretninger, som sendes til BBU Amager, modtages i vores Styrkede Modtagelse. De underretninger, som formentlig fører til afgørelse om iværksættelse af en børnefaglig undersøgelse jf. LSS §50, fordeles til os i undersøgelsesgruppen. Opgaven som sagsbehandler i undersøgelsesgruppen er således at partshøre børn unge og deres forældre i underretninger, hvor der ikke er tale om en afgrænset problemstilling. Herudover er opgaven at udarbejde børnefaglige undersøgelser jf. LSS § 50. Undersøgelsesforløbet er et dynamisk forløb, hvor vi sammen med barnet den unge og familien er nysgerrige på, hvilke løsninger de selv har, så de selv bliver aktører i eget liv. Dertil hvordan både det private og det professionelle netværk kan bidrage til løsninger, hvorfor vi lægger vægt på afholdelse af netværksmøder, hvor familierne sammen med deres private og professionelle netværk inddrages. Om undersøgelsesgruppen Vi er optaget af at udvikle og dygtiggøre os i inddragelse både i forhold til hvordan man kan inddrage barnet den unge mest hensigtsmæssigt i egen sag, og hvordan vi inddrager familierne og deres netværk bedst muligt i sagsforløbet. Derfor har vi været i gang med forskellige udviklingstiltag med vores kolleger i de to andre myndighedsgrupper i BBU Amager børne- og ungegruppen. I det første halvår af 2018 har vi arbejdet med dialogbaserede undersøgelser, hvor inddragelse af familierne og netværk samt det tværfaglige samarbejde er centralt. Herudover har vi været del af et projekt kaldet: styrket inddragelse af børn og unge i egen sag , som vi har haft i samarbejde med Børns vilkår og Socialstyrelsen. Begge tiltag er ved at blive evalueret, og vi er optaget af, hvordan de gode erfaringer, som vi har fået, implementeres i vores myndighedsarbejde fremadrettet. Herudover er vi optaget af, hvordan vi ved hurtig indsats kan skabe positiv forandring og konstruktive forløb i undersøgelsesfasen eksempelvis ved at iværksætte foranstaltning undervejs i undersøgelsesforløbet. Lidt om dig Du er uddannet socialrådgiver eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med myndighedsarbejdet og lovgivningen på området. Du skal kunne arbejde systematisk og finde dokumentationsarbejdet både spændende og nødvendigt. Du skal således have et skarpt blik på administration og sagsførelse. Det stiller krav til dig om, at du er en stærk skriftlig formidler, og at du kan arbejde struktureret og ikke mindst bevare overblik i en travl hverdag. Du skal kunne se dig selv som facilitator for forandring for familierne og som myndighedsudøver. Funktionen som sagsbehandler kræver, at du kan arbejde både selvstændigt og kunne indgå i tæt samarbejde med din kolleger i gruppen, på tværs i BBU Amager og med eksterne samarbejdspartnere. Hvis ikke du i forvejen har erfaring med og kender til metoden Signs of Safety så skal du have lyst og mod på at lære. Vi lægger vægt på, at du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet, at du er udviklingsorienteret og har lyst til at arbejde i en organisation under forandring. Du skal være nysgerrig og kunne tænke kreativt og utraditionelt omkring løsninger for børnene de unge og deres familier. Som sagsbehandler skal du afdække og sætte barnets familie og netværk i spil. Det stiller krav til dig om, at du både skal kunne inddrage familierne og også kunne insistere på samarbejdet. Hvad kan vi tilbyde En spændende arbejdsplads med stor fleksibilitet og frihedsgrad i tilrettelæggelse af dine arbejdsopgaver God faglig sparring med kolleger, faglige koordinatorer og ledelse samt supervision En enestående mulighed for at bidrage til udviklingen af det faglige arbejde på børneområdet i en ambitiøs organisation under udvikling Høj faglighed med fokus på de politiske strategier indenfor området En introduktionsplan, der giver dig et fast afsæt til at lære os og Københavns Kommune at kende En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til godt humør Lidt om os BBU Amager har ca. 150 medarbejdere, som tværfagligt løser opgaver indenfor administration, sagsbehandling, støtteforanstaltninger og rådgivning. Vi har mange forskellige funktioner i vores hus blandt andet familiebehandlere, kontaktpersoner, skole- og daginstitutionssocialrådgivere, netværkskonsulenter m.fl. og herudover har vi også en familierådgivning tilknyttet. For alle grupperne i enheden er der et tæt samarbejde såvel internt i grupperne som på tværs af grupperne. Vi har et rigtig godt arbejdsklima med fokus på faglig udvikling og har et godt socialt sammenhold i enheden med vægt på god sparring og godt humør. Vi har til huse i ny-renoverede og moderne lokaler på Lyongade, hvor vi har indrettet os med åbne kontormiljøer dvs. i åbne kontorfællesskaber med 6-8 kolleger. Løn- og ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt og et vikariat på 37 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat senest den 1. november 2019. Ansættelse kan først finde sted, når der er indhentet udvidet straffe- og børneattest. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingerne, kan du kontakte sagsbehandler Stephanie Larsen på 2977 5590 eller afdelingsleder Johanna Rasmussen på 2818 7228. Søg via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 25. september.

Er du socialrådgiver, og har du lyst til at være vores nye kollega i undersøgelsesgruppen i Borgercenter Børn og Unge Amager?

Borgercenter Børn og Unge Amager (BBU Amager) er optaget af at udvikle vores indsatser og i undersøgelsesgruppen, er vi i gang med forskellige udviklingsspor, som sikrer endnu mere inddragelse af familierne og deres netværk. Vi søger derfor kolleger, som vil være med til at udvikle og præge udviklingen.

BBU Amager har myndighedsansvaret overfor byens udsatte børn og unge. Vores arbejde er baseret på høj faglighed, systematik og samarbejde med borgerne. Som del af Danmarks største socialforvaltning er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser.

Vi er i gang med en spændende og ambitiøs omstilling af området for udsatte børn og unge – en omstilling, som vi kalder for ”Tæt på Familien”. Sagsbehandler har en koordinerende og faciliterende funktion og skal sikre en aktiv inddragelse af barnet, familie og netværk samt være brobygger for det enkelte barn til bl.a. skole, fritidsliv og det øvrige civilsamfund.

Om opgaven i undersøgelsesgruppen
Underretninger, som sendes til BBU Amager, modtages i vores Styrkede Modtagelse. De underretninger, som formentlig fører til afgørelse om iværksættelse af en børnefaglig undersøgelse jf. LSS §50, fordeles til os i undersøgelsesgruppen.

Opgaven som sagsbehandler i undersøgelsesgruppen er således at partshøre børn/unge og deres forældre i underretninger, hvor der ikke er tale om en afgrænset problemstilling. Herudover er opgaven at udarbejde børnefaglige undersøgelser jf. LSS § 50.

Undersøgelsesforløbet er et dynamisk forløb, hvor vi sammen med barnet/den unge og familien er nysgerrige på, hvilke løsninger de selv har, så de selv bliver aktører i eget liv. Dertil hvordan både det private og det professionelle netværk kan bidrage til løsninger, hvorfor vi lægger vægt på afholdelse af netværksmøder, hvor familierne sammen med deres private og professionelle netværk inddrages.

Om undersøgelsesgruppen
Vi er optaget af at udvikle og dygtiggøre os i inddragelse – både i forhold til hvordan man kan inddrage barnet/den unge mest hensigtsmæssigt i egen sag, og hvordan vi inddrager familierne og deres netværk bedst muligt i sagsforløbet.

Derfor har vi været i gang med forskellige udviklingstiltag med vores kolleger i de to andre myndighedsgrupper i BBU Amager; børne- og ungegruppen.

I det første halvår af 2018 har vi arbejdet med dialogbaserede undersøgelser, hvor inddragelse af familierne og netværk samt det tværfaglige samarbejde er centralt. Herudover har vi været del af et projekt kaldet: ”styrket inddragelse af børn og unge i egen sag”, som vi har haft i samarbejde med Børns vilkår og Socialstyrelsen. Begge tiltag er ved at blive evalueret, og vi er optaget af, hvordan de gode erfaringer, som vi har fået, implementeres i vores myndighedsarbejde fremadrettet.

Herudover er vi optaget af, hvordan vi ved hurtig indsats kan skabe positiv forandring og konstruktive forløb i undersøgelsesfasen eksempelvis ved at iværksætte foranstaltning undervejs i undersøgelsesforløbet.

Lidt om dig
Du er uddannet socialrådgiver eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med myndighedsarbejdet og lovgivningen på området. Du skal kunne arbejde systematisk og finde dokumentationsarbejdet både spændende og nødvendigt. Du skal således have et skarpt blik på administration og sagsførelse. Det stiller krav til dig om, at du er en stærk skriftlig formidler, og at du kan arbejde struktureret og – ikke mindst – bevare overblik i en travl hverdag.

Du skal kunne se dig selv som facilitator for forandring for familierne og som myndighedsudøver. Funktionen som sagsbehandler kræver, at du kan arbejde både selvstændigt og kunne indgå i tæt samarbejde med din kolleger i gruppen, på tværs i BBU Amager og med eksterne samarbejdspartnere.

Hvis ikke du i forvejen har erfaring med og kender til metoden Signs of Safety – så skal du have lyst og mod på at lære.

Vi lægger vægt på, at du har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet, at du er udviklingsorienteret og har lyst til at arbejde i en organisation under forandring.

Du skal være nysgerrig og kunne tænke kreativt og utraditionelt omkring løsninger for børnene/de unge og deres familier. Som sagsbehandler skal du afdække og sætte barnets familie og netværk i spil. Det stiller krav til dig om, at du både skal kunne inddrage familierne og også kunne insistere på samarbejdet.

Hvad kan vi tilbyde

  • En spændende arbejdsplads med stor fleksibilitet og frihedsgrad i tilrettelæggelse af dine arbejdsopgaver
  • God faglig sparring med kolleger, faglige koordinatorer og ledelse samt supervision
  • En enestående mulighed for at bidrage til udviklingen af det faglige arbejde på børneområdet i en ambitiøs organisation under udvikling
  • Høj faglighed med fokus på de politiske strategier indenfor området
  • En introduktionsplan, der giver dig et fast afsæt til at lære os – og Københavns Kommune – at kende
  • En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til godt humør

Lidt om os
BBU Amager har ca. 150 medarbejdere, som tværfagligt løser opgaver indenfor administration, sagsbehandling, støtteforanstaltninger og rådgivning. Vi har mange forskellige funktioner i vores hus – blandt andet familiebehandlere, kontaktpersoner, skole- og daginstitutionssocialrådgivere, netværkskonsulenter m.fl. og herudover har vi også en familierådgivning tilknyttet. For alle grupperne i enheden er der et tæt samarbejde såvel internt i grupperne som på tværs af grupperne.

Vi har et rigtig godt arbejdsklima med fokus på faglig udvikling og har et godt socialt sammenhold i enheden med vægt på god sparring og godt humør.

Vi har til huse i ny-renoverede og moderne lokaler på Lyongade, hvor vi har indrettet os med åbne kontormiljøer dvs. i åbne kontorfællesskaber med 6-8 kolleger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt og et vikariat på 37 timer ugentligt.

Stillingen ønskes besat senest den 1. november 2019.

Ansættelse kan først finde sted, når der er indhentet udvidet straffe- og børneattest.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingerne, kan du kontakte sagsbehandler Stephanie Larsen på 2977 5590 eller afdelingsleder Johanna Rasmussen på 2818 7228.

Søg via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 25. september.

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU Amager - Undersøgere MYKøbenhavn S2019-09-03T15:02:40.6902019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialrådgiver til undersøgelsesgruppen i Borgercenter Børn og Unge Amager

BBU Amager - Undersøgere MY

København S
Er du socialrådgiver, og har du lyst til at være vores nye kollega i undersøgelsesgruppen i Borgercenter Børn og Unge Amager? Borgercenter Børn og Unge Amager (BBU Amager) er optaget af at udvikle vores indsatser og i undersøgelsesgruppen, er vi i g...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019