Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Engageret og kompetent indkøbsassistent søges

Er du en serviceminded blæksprutte, der trives med et mix af rutineprægede og alsidige opgaver – også i en hektisk hverdag? Tør du tage ansvar, og har du et godt humør, der gør, at du hurtigt integreres som en del af et positivt, udadvendt team med et højt drive?


Så kan 2care4 nu tilbyde dig et job som indkøbsassistent, hvor du bliver en del af en international virksomhed, der siden grundlæggelsen i 2005 har oplevet en hastig vækst inden for parallelimport af medicin, og som i dag beskæftiger ca. 220 medarbejdere fordelt i Skandinavien og Europa. En virksomhed hvor der arbejdes effektivt, og hvor dynamik, højt tempo og en stærk vinderkultur er en del af den uformelle hverdag.

Jobbet hos 2care4
Dine primære opgaver vil bestå af følgende:
• Assistere indkøbere med dokumenthåndtering (bl.a. certifikater, transportfakturaer, leveringsbekræftelse til leverandører)
• Vedligeholdelse af licenser og indkøbsdata
• Bidrage til optimering af interne og tværorganisatoriske processer
• Diverse administrative og ad hoc opgaver

Desuden forventes det, at du har mulighed for at rejse op til 10 dage om året.
Dine primære opgaver vil bestå af følgende:

En stor del af arbejdet vil bestå af administration i forbindelse med bestillingsprocessen fra afgivelse af ordre til betaling, og du skal herunder bistå indkøberne i det praktiske arbejde. Det er derfor vigtigt, at du kan begå dig i mange forskellige samarbejdsrelationer og selvstændigt varetage kontakten til leverandørerne. Du vil få en bred kontaktflade med leverandører over hele Europa samt med vores afdelinger i Norden, Tyskland og Polen.

Kvalifikationer

Din uddannelsesmæssige eller erhvervsmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel, hvis du har erfaring med assistentrollen – gerne i en indkøbsafdeling - samt en kommerciel/handelsmæssig baggrund.

Væsentligt er det, at:
• Du kan holde mange bolde i luften uden at tabe overblikket eller humøret
• Du er talstærk, selvstændig og har gode kommunikationsevner
• Du er selvkørende og god til at sætte struktur i en ind i mellem hektisk hverdag
• Du trives med rutineprægede opgaver
• Du er kvalitetsbevidst med en høj grad af akkuratesse og effektivitet
• Du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Da vi er en virksomhed i vækst vil det også være væsentligt, at du kan trives på en arbejdsplads med fart på. Du trives i et uformelt og dynamisk miljø og kan lide at løse dine opgaver med stor grad af selvstændighed.

Ansøgningsproces

Stillingen er åben for ansøgning frem til d. 18. februar 2018. Ansættelsessamtaler vil afholdes løbende og ansættelse vil ske, når den rette kandidat er fundet. Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Ansøgning og CV skal sendes på mail til vores HR-afdeling på: job@2care4.dk. Du bedes anføre ’’Indkøbsassistent’’ i emne feltet.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til HR på tlf.: +45 7515 2900.
Du kan læse mere om 2care4 på: www.2care4.dk.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her