Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Engageret souschef til IT

Kan du lide at stå i spidsen for at sikre stabil og sikker drift af fagsystemer? Brænder du for at udvikle og optimere forretningsprocesser gennem ledelse af fagområde, projekter og medarbejdere – så er her en enestående mulighed i et uformelt miljø med høje faglige ambitioner.

Vi tilbyder…
En spændende lederstilling, hvor du kan sætte dit præg på tilrettelæggelse af Socialstyrelsens tekniske It-drift, It-sikkerhed og gennemføre relevante udviklingsprojekter i den forbindelse. Du vil få ansvar for 5-7 fagligt dygtige medarbejdere fordelt på to teams: Teknik og arkitektur, samt I-sikkerhed. Du vil få et stort ledelsesrum i tæt sparring med It-chefen, et godt samarbejdsklima, hvor vi løfter i fællesskab og skaber resultater sammen.

Stillingsbeskrivelse
It-drift og udvikling er i gang med at konsolidere og videreudvikle styrelsens interne It-styringsmæssige rammer og kontrolmiljø, herunder systematisering og opfølgning på ISO og GDPR. Derudover er styrelsens It-miljø på vej til at blive flyttet til Statens It, hvor de fremtidige rammer for en hensigtsmæssig og omkostningseffektiv It-struktur i denne forbindelse skal etableres. Du vil i samarbejde med dygtige medarbejdere få til opgave at fastlægge disse rammer og sikre dokumenteret og ensartet styring på området. Et væsentligt element i souscheffunktionen vil være at sikre gennemførelse af løbende driftsmæssige processer og samtidig være med til at realisere løbende vedligehold og udvikling af driften.

Stillingen omfatter derudover bl.a. arbejdsopgaver som

  • stedfortræder for It-chefen
  • koordinering af ressourcer og opgaver, så deadlines overholdes
  • sammen med It-chefen at sikre, at ressourcerne tværgående i afdelingen udnyttes optimalt og at det gode arbejdsklima bevares
  • projektstyring af en række driftsmæssige udviklingsprojekter og opgaver
  • leverandørstyring på området.
Din profil
Det er et krav, at du har erfaring med ledelse af It-drift, og der vil blive lagt vægt på, at du er afklaret i forhold til rollen som souschef og har de nødvendige menneskelige evner til at kunne løfte den personaleledelsesmæssige opgave.

Du er servicemindet og kan lide at arbejde i højt tempo, og du har sans for at skabe og bevare gode samarbejdsrelationer både internt i organisationen med også til eksterne It-samarbejdspartnere.

I dit daglige arbejde er du resultatorienteret og initiativrig. Du løser dine opgaver med sans for detaljen og med effektiv fremdrift. I din ledelse lægger du vægt på at fremstå synlig og tillidsvækkende, udtrykke klare forventninger og give plads til medarbejdernes initiativ og udvikling.

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse, teoretiske og gode analytiske evner samt at du har dybdegående faglighed på det tekniske It-området, herunder ISO 27001 og kan jonglere sikkert med tekniske begreber og gennemskue arkitektur i It-løsninger samt har erfaring med leverandørstyring ifm. et hostet It-miljø.

Desuden lægger vi vægt på, at du:
  • kan identificere behov og bidrage til udviklingen af nye og effektive løsninger i forretningen
  • formidler mundtligt og skriftligt klart og præcist med overbevisning og troværdighed
  • er omstillingsparat, fleksibel og ambitiøs på egne og afdelingens vegne
  • kan sikre struktur og overblikket og træffe gode beslutninger under tidspres
  • kan ”oversætte” mellem de faglige og tekniske domæner til et ikke teknisk sprog
  • kan agere inden for rammerne af god embedsmandsskik.
Om enheden
Du bliver en del af It-drift og udvikling, som pt. udgør 18 ansatte opdelt i fire teams: Support, Teknik og arkitektur, Projekt og udvikling samt I-sikkerhed. Som leder og souschef refererer du til It-chefen. Vi arbejder ud fra en forretningsorienteret tilgang, hvor styrelsens opgaver og brugere er i centrum, og hvor alle i afdelingen bærer ansvaret for et højt serviceniveau.

It-drift og udvikling er en del af Socialstyrelsens stabssøjle, som ud over It-drift og -udvikling består af CAS (HR, Jura, Ledelsessekretariatet og Service) og CØT (Økonomi og Tilskudsforvaltning).

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Du ansættes i stillingen som leder med funktionen som souschef. Ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation. Lønnen fastsættes ud fra erfaring og kompetencer.
Stillingernes ansættelsesområde er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdssted er Socialstyrelsen i Odense, Edisonsvej 1, 5000 Odense C.

Såfremt du tilbydes stillingen, vil du blive bedt om at fremsende en straffeattest til brug for vurdering af, om du kan ansættes i stillingen.

Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler
Du sender din ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamenspapirer) elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside https://socialstyrelsen.dk/om-os/job. Der er ansøgningsfrist den 20. maj 2019.

Vi afholder første samtalerunden den 5. juni og anden samtalerunde den 17. juni 2019. Der vil indgå et testforløb for alle kandidater, som går videre til anden samtalerunde.

Vil du vide mere?
Du kan få flere oplysninger om stillingen og Socialstyrelsen ved at kontakte IT-chef Helle G. Berg på tlf.: 40 95 51 54 eller mail: hegb@socialstyrelsen.dk, eller chefkonsulent Thomas Gajhede, Mercuri Urval på tlf.: 20 84 10 30 eller mail: thomas.gajhede@mercuriurval.com. Læs mere på www.socialstyrelsen.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007924Phoenix-8f072f8112019-04-15T00:00:00Engageret souschef til ITKan du lide at stå i spidsen for at sikre stabil og sikker drift af fagsystemer? Brænder du for at udvikle og optimere forretningsprocesser gennem ledelse af fagområde, projekter og medarbejdere – så er her en enestående mulighed i et uformelt miljø med høje faglige ambitioner.

Vi tilbyder…
En spændende lederstilling, hvor du kan sætte dit præg på tilrettelæggelse af Socialstyrelsens tekniske It-drift, It-sikkerhed og gennemføre relevante udviklingsprojekter i den forbindelse. Du vil få ansvar for 5-7 fagligt dygtige medarbejdere fordelt på to teams: Teknik og arkitektur, samt I-sikkerhed. Du vil få et stort ledelsesrum i tæt sparring med It-chefen, et godt samarbejdsklima, hvor vi løfter i fællesskab og skaber resultater sammen.

Stillingsbeskrivelse
It-drift og udvikling er i gang med at konsolidere og videreudvikle styrelsens interne It-styringsmæssige rammer og kontrolmiljø, herunder systematisering og opfølgning på ISO og GDPR. Derudover er styrelsens It-miljø på vej til at blive flyttet til Statens It, hvor de fremtidige rammer for en hensigtsmæssig og omkostningseffektiv It-struktur i denne forbindelse skal etableres. Du vil i samarbejde med dygtige medarbejdere få til opgave at fastlægge disse rammer og sikre dokumenteret og ensartet styring på området. Et væsentligt element i souscheffunktionen vil være at sikre gennemførelse af løbende driftsmæssige processer og samtidig være med til at realisere løbende vedligehold og udvikling af driften.

Stillingen omfatter derudover bl.a. arbejdsopgaver som
  • stedfortræder for It-chefen
  • koordinering af ressourcer og opgaver, så deadlines overholdes
  • sammen med It-chefen at sikre, at ressourcerne tværgående i afdelingen udnyttes optimalt og at det gode arbejdsklima bevares
  • projektstyring af en række driftsmæssige udviklingsprojekter og opgaver
  • leverandørstyring på området.
Din profil
Det er et krav, at du har erfaring med ledelse af It-drift, og der vil blive lagt vægt på, at du er afklaret i forhold til rollen som souschef og har de nødvendige menneskelige evner til at kunne løfte den personaleledelsesmæssige opgave.

Du er servicemindet og kan lide at arbejde i højt tempo, og du har sans for at skabe og bevare gode samarbejdsrelationer både internt i organisationen med også til eksterne It-samarbejdspartnere.

I dit daglige arbejde er du resultatorienteret og initiativrig. Du løser dine opgaver med sans for detaljen og med effektiv fremdrift. I din ledelse lægger du vægt på at fremstå synlig og tillidsvækkende, udtrykke klare forventninger og give plads til medarbejdernes initiativ og udvikling.

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse, teoretiske og gode analytiske evner samt at du har dybdegående faglighed på det tekniske It-området, herunder ISO 27001 og kan jonglere sikkert med tekniske begreber og gennemskue arkitektur i It-løsninger samt har erfaring med leverandørstyring ifm. et hostet It-miljø.

Desuden lægger vi vægt på, at du:
  • kan identificere behov og bidrage til udviklingen af nye og effektive løsninger i forretningen
  • formidler mundtligt og skriftligt klart og præcist med overbevisning og troværdighed
  • er omstillingsparat, fleksibel og ambitiøs på egne og afdelingens vegne
  • kan sikre struktur og overblikket og træffe gode beslutninger under tidspres
  • kan ”oversætte” mellem de faglige og tekniske domæner til et ikke teknisk sprog
  • kan agere inden for rammerne af god embedsmandsskik.
Om enheden
Du bliver en del af It-drift og udvikling, som pt. udgør 18 ansatte opdelt i fire teams: Support, Teknik og arkitektur, Projekt og udvikling samt I-sikkerhed. Som leder og souschef refererer du til It-chefen. Vi arbejder ud fra en forretningsorienteret tilgang, hvor styrelsens opgaver og brugere er i centrum, og hvor alle i afdelingen bærer ansvaret for et højt serviceniveau.

It-drift og udvikling er en del af Socialstyrelsens stabssøjle, som ud over It-drift og -udvikling består af CAS (HR, Jura, Ledelsessekretariatet og Service) og CØT (Økonomi og Tilskudsforvaltning).

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Du ansættes i stillingen som leder med funktionen som souschef. Ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation. Lønnen fastsættes ud fra erfaring og kompetencer.
Stillingernes ansættelsesområde er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdssted er Socialstyrelsen i Odense, Edisonsvej 1, 5000 Odense C.

Såfremt du tilbydes stillingen, vil du blive bedt om at fremsende en straffeattest til brug for vurdering af, om du kan ansættes i stillingen.

Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler
Du sender din ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamenspapirer) elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside https://socialstyrelsen.dk/om-os/job. Der er ansøgningsfrist den 20. maj 2019.

Vi afholder første samtalerunden den 5. juni og anden samtalerunde den 17. juni 2019. Der vil indgå et testforløb for alle kandidater, som går videre til anden samtalerunde.

Vil du vide mere?
Du kan få flere oplysninger om stillingen og Socialstyrelsen ved at kontakte IT-chef Helle G. Berg på tlf.: 40 95 51 54 eller mail: hegb@socialstyrelsen.dk, eller chefkonsulent Thomas Gajhede, Mercuri Urval på tlf.: 20 84 10 30 eller mail: thomas.gajhede@mercuriurval.com. Læs mere på www.socialstyrelsen.dk.
2019-05-21T00:50:29.827 Kan du lide at stå i spidsen for at sikre stabil og sikker drift af fagsystemer? Brænder du for at udvikle og optimere forretningsprocesser gennem ledelse af fagområde, projekter og medarbejdere så er her en enestående mulighed i et uformelt miljø med høje faglige ambitioner. Vi tilbyder… En spændende lederstilling, hvor du kan sætte dit præg på tilrettelæggelse af Socialstyrelsens tekniske It-drift, It-sikkerhed og gennemføre relevante udviklingsprojekter i den forbindelse. Du vil få ansvar for 5-7 fagligt dygtige medarbejdere fordelt på to teams: Teknik og arkitektur, samt I-sikkerhed. Du vil få et stort ledelsesrum i tæt sparring med It-chefen, et godt samarbejdsklima, hvor vi løfter i fællesskab og skaber resultater sammen. Stillingsbeskrivelse It-drift og udvikling er i gang med at konsolidere og videreudvikle styrelsens interne It-styringsmæssige rammer og kontrolmiljø, herunder systematisering og opfølgning på ISO og GDPR. Derudover er styrelsens It-miljø på vej til at blive flyttet til Statens It, hvor de fremtidige rammer for en hensigtsmæssig og omkostningseffektiv It-struktur i denne forbindelse skal etableres. Du vil i samarbejde med dygtige medarbejdere få til opgave at fastlægge disse rammer og sikre dokumenteret og ensartet styring på området. Et væsentligt element i souscheffunktionen vil være at sikre gennemførelse af løbende driftsmæssige processer og samtidig være med til at realisere løbende vedligehold og udvikling af driften. Stillingen omfatter derudover bl.a. arbejdsopgaver som stedfortræder for It-chefen koordinering af ressourcer og opgaver, så deadlines overholdes sammen med It-chefen at sikre, at ressourcerne tværgående i afdelingen udnyttes optimalt og at det gode arbejdsklima bevares projektstyring af en række driftsmæssige udviklingsprojekter og opgaver leverandørstyring på området. Din profil Det er et krav, at du har erfaring med ledelse af It-drift, og der vil blive lagt vægt på, at du er afklaret i forhold til rollen som souschef og har de nødvendige menneskelige evner til at kunne løfte den personaleledelsesmæssige opgave. Du er servicemindet og kan lide at arbejde i højt tempo, og du har sans for at skabe og bevare gode samarbejdsrelationer både internt i organisationen med også til eksterne It-samarbejdspartnere. I dit daglige arbejde er du resultatorienteret og initiativrig. Du løser dine opgaver med sans for detaljen og med effektiv fremdrift. I din ledelse lægger du vægt på at fremstå synlig og tillidsvækkende, udtrykke klare forventninger og give plads til medarbejdernes initiativ og udvikling. Vi forventer, at du har en relevant uddannelse, teoretiske og gode analytiske evner samt at du har dybdegående faglighed på det tekniske It-området, herunder ISO 27001 og kan jonglere sikkert med tekniske begreber og gennemskue arkitektur i It-løsninger samt har erfaring med leverandørstyring ifm. et hostet It-miljø. Desuden lægger vi vægt på, at du: kan identificere behov og bidrage til udviklingen af nye og effektive løsninger i forretningen formidler mundtligt og skriftligt klart og præcist med overbevisning og troværdighed er omstillingsparat, fleksibel og ambitiøs på egne og afdelingens vegne kan sikre struktur og overblikket og træffe gode beslutninger under tidspres kan oversætte mellem de faglige og tekniske domæner til et ikke teknisk sprog kan agere inden for rammerne af god embedsmandsskik. Om enheden Du bliver en del af It-drift og udvikling, som pt. udgør 18 ansatte opdelt i fire teams: Support, Teknik og arkitektur, Projekt og udvikling samt I-sikkerhed. Som leder og souschef refererer du til It-chefen. Vi arbejder ud fra en forretningsorienteret tilgang, hvor styrelsens opgaver og brugere er i centrum, og hvor alle i afdelingen bærer ansvaret for et højt serviceniveau. It-drift og udvikling er en del af Socialstyrelsens stabssøjle, som ud over It-drift og -udvikling består af CAS (HR, Jura, Ledelsessekretariatet og Service) og CØT (Økonomi og Tilskudsforvaltning). Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Du ansættes i stillingen som leder med funktionen som souschef. Ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation. Lønnen fastsættes ud fra erfaring og kompetencer. Stillingernes ansættelsesområde er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Socialstyrelsen i Odense, Edisonsvej 1, 5000 Odense C. Såfremt du tilbydes stillingen, vil du blive bedt om at fremsende en straffeattest til brug for vurdering af, om du kan ansættes i stillingen. Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler Du sender din ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamenspapirer) elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside https: socialstyrelsen.dk om-os job. Der er ansøgningsfrist den 20. maj 2019. Vi afholder første samtalerunden den 5. juni og anden samtalerunde den 17. juni 2019. Der vil indgå et testforløb for alle kandidater, som går videre til anden samtalerunde. Vil du vide mere? Du kan få flere oplysninger om stillingen og Socialstyrelsen ved at kontakte IT-chef Helle G. Berg på tlf.: 40 95 51 54 eller mail: hegb@socialstyrelsen.dk, eller chefkonsulent Thomas Gajhede, Mercuri Urval på tlf.: 20 84 10 30 eller mail: thomas.gajhede@mercuriurval.com. Læs mere på www.socialstyrelsen.dk.11jobnet8f072f81100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122135&DepartmentId=9451&MediaId=2536&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3509227Socialstyrelsen11Edisonsvej 18, 1.5000Odense C40955154DKDanmark0
hegb@socialstyrelsen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746295JobNet4975947497594710015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f072f81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f072f81https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f072f81&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f072f81&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgØnsker du et spændende job som Kontorleder? Hos Socialstyrelsen tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse361482912Hellehegb@socialstyrelsen.dkDKDanmarkDKDanmark330031490Socialstyrelsen søger leder til Center for Handicap og Psykisk SårbarhedRobot Vil du være med til at stå i spidsen for udvikling af indsatsen for mennesker med handicap og psykiske vanskeligheder, og har du som os store ambitioner for udviklingen af området? Har du viden om socialområdet, erfaring med at lede fagligt stærke og engagerede medarbejdere og kan du motivere og skabe arbejdsglæde? Så kan du måske blive en del af ledelsen i Center for Handicap og psykisk sårbarhed. Om Center for Handicap og Psykisk Sårbarhed Center for Handicap og Psykisk Sårbarhed har ansvaret for det samlede handicap- og socialpsykiatriområde i Socialstyrelsen. Centerets opgave er at bidrage til de politiske beslutningsprocesser samt at understøtte implementeringen af politiske beslutninger - med afsæt i viden fra forskning såvel som fra praksis. Vi gennemfører en lang række projekter, der understøtter regionernes, kommunernes og de sociale tilbuds anvendelse af den aktuelt bedste viden på området, ligesom vi tilbyder rådgivning om, hvordan denne viden bedst implementeres og forankres. Udover landets regioner, kommuner og sociale tilbud, arbejder vi sammen med andre ressortområder, herunder særligt sundhedsområdet og beskæftigelsesområdet, samt med centrale forskere og interessenter på området. Vi søger en leder til den del af centeret, der har fokus på socialpsykiatriområdet og myndighedsområdet på det sociale voksenområde. De endelige ansvarsområder for den nye leder vil afhænge af ansøgers profil, men det vil være en fordel, hvis du både kender til sagsbehandlingsområdet og socialpsykiatriområdet. Nedenfor er en beskrivelse af de samlede opgaver i kontoret. Team Sagsbehandling Team Sagsbehandling bidrager til at styrke myndighedsarbejdet på socialpsykiatri- og handicapområdet med fokus på faglig ledelse og styring, kvalitet og lovmedholdelighed i sagsbehandlingen samt fremme af servicelovens bestemmelser og de sociale mål på voksenområdet. Teamet arbejder med taskforcen på handicapområdet i samarbejde med Ankestyrelsen, Voksenudredningsmetoden VUM og Fælles Faglige Begreber FFB sammen med KL samt Social støtte til udsatte voksne i overgangen til beskæftigelse sammen med Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering. Teamet tæller 14 medarbejdere og studentermedhjælpere. Team Psykisk Sårbarhed Team Psykisk Sårbarhed bidrager til at styrke kvaliteten i indsatsen på socialpsykiatriområdet. Fokus er på forebyggelse, helhed og sammenhæng i borgerens forløb og på at understøtte borgerens trivsel og udvikling hen imod uddannelse og beskæftigelse. Teamet har aktuelt projekter om voldsforebyggelse, udvikling og udbredelse af dokumenterede socialfaglige metoder og indsatser som Åben dialog, Social færdighedstræning og Critical Time Intervention samt med indsamling og formidling af viden om forskellige målgrupper og temaer. Teamet er desuden i gang med at udmønte et stort strategisk initiativ, som skal give socialpsykiatrien et samlet kompetence- og kvalitetsløft. Teamet tæller 20 medarbejdere og studentermedhjælpere. Dine opgaver Dine opgaver vil være at: varetage personaleledelsen af et team af dygtige, engagerede og dedikerede medarbejdere. varetage det daglige projekt- og økonomiansvar for teamets opgaver. samarbejde tæt med andre centre og kontorer i Socialstyrelsen. samarbejde med Børne- og Socialministeriets departement og øvrige eksterne samarbejdspartnere. indgå i kontorets ledelsesteam og medvirke til kontorets, centerets og Socialstyrelsens udvikling. Din profil Vi forventer, at du som leder tegner Socialstyrelsen i forhold til dit område og går forrest i udviklingen af området. Desuden lægger vi vægt på, at du: har en uddannelse på kandidatniveau eller tilsvarende har god indsigt i sagsbehandlingsområdet eller socialpsykiatriområdet har forståelse for de kommunale rammevilkår er vant til at arbejde udviklingsorienteret og med afsæt i forskningsbaseret viden har personlig gennemslagskraft og formidler mundtligt og skriftligt klart og præcist med overbevisning og troværdighed er inddragende, motiverende og anerkendende, og kan skabe arbejdsglæde og trivsel lægger vægt på samarbejde, og stimulerer nytænkning og ambitiøse opgaveløsninger kan sætte en tydelig retning for den strategiske udvikling på området har erfaring fra en politisk ledet organisation og politisk tæft. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Der er tale om en fast stilling. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation. Stillingens ansættelsesområde er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Socialstyrelsen i Odense, Edisonsvej 1, 5000 Odense C. Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside www.socialstyrelsen.dk. Der er ansøgningsfrist onsdag den 5. juni 2019. Vi forventer at holde 1. runde samtaler torsdag den 13. juni 2019 og 2. runde samtaler mandag den 17. juni 2019. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive indkaldt i løbet af fredag den 7. juni 2019. Der kan blive anvendt en case ved anden samtalerunde. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte kontorchef Elisabeth Marian Thomassen på eth@socialstyrelsen.dk eller på telefon 25 57 64 82.Vil du være med til at stå i spidsen for udvikling af indsatsen for mennesker med handicap og psykiske vanskeligheder, og har du som os store ambitioner for udviklingen af området? Har du viden om socialområdet, erfaring med at lede fagligt stærke og engagerede medarbejdere og kan du motivere og skabe arbejdsglæde? Så kan du måske blive en del af ledelsen i Center for Handicap og psykisk sårbarhed.

Om Center for Handicap og Psykisk Sårbarhed
Center for Handicap og Psykisk Sårbarhed har ansvaret for det samlede handicap- og socialpsykiatriområde i Socialstyrelsen. Centerets opgave er at bidrage til de politiske beslutningsprocesser samt at understøtte implementeringen af politiske beslutninger - med afsæt i viden fra forskning såvel som fra praksis. Vi gennemfører en lang række projekter, der understøtter regionernes, kommunernes og de sociale tilbuds anvendelse af den aktuelt bedste viden på området, ligesom vi tilbyder rådgivning om, hvordan denne viden bedst implementeres og forankres. Udover landets regioner, kommuner og sociale tilbud, arbejder vi sammen med andre ressortområder, herunder særligt sundhedsområdet og beskæftigelsesområdet, samt med centrale forskere og interessenter på området.

Vi søger en leder til den del af centeret, der har fokus på socialpsykiatriområdet og myndighedsområdet på det sociale voksenområde. De endelige ansvarsområder for den nye leder vil afhænge af ansøgers profil, men det vil være en fordel, hvis du både kender til sagsbehandlingsområdet og socialpsykiatriområdet. Nedenfor er en beskrivelse af de samlede opgaver i kontoret.

Team Sagsbehandling
Team Sagsbehandling bidrager til at styrke myndighedsarbejdet på socialpsykiatri- og handicapområdet med fokus på faglig ledelse og styring, kvalitet og lovmedholdelighed i sagsbehandlingen samt fremme af servicelovens bestemmelser og de sociale mål på voksenområdet. Teamet arbejder med taskforcen på handicapområdet i samarbejde med Ankestyrelsen, Voksenudredningsmetoden VUM og Fælles Faglige Begreber FFB sammen med KL samt Social støtte til udsatte voksne i overgangen til beskæftigelse sammen med Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering. Teamet tæller 14 medarbejdere og studentermedhjælpere.

Team Psykisk Sårbarhed
Team Psykisk Sårbarhed bidrager til at styrke kvaliteten i indsatsen på socialpsykiatriområdet. Fokus er på forebyggelse, helhed og sammenhæng i borgerens forløb og på at understøtte borgerens trivsel og udvikling hen imod uddannelse og beskæftigelse. Teamet har aktuelt projekter om voldsforebyggelse, udvikling og udbredelse af dokumenterede socialfaglige metoder og indsatser som Åben dialog, Social færdighedstræning og Critical Time Intervention samt med indsamling og formidling af viden om forskellige målgrupper og temaer. Teamet er desuden i gang med at udmønte et stort strategisk initiativ, som skal give socialpsykiatrien et samlet kompetence- og kvalitetsløft. Teamet tæller 20 medarbejdere og studentermedhjælpere.

Dine opgaver
Dine opgaver vil være at:
  • varetage personaleledelsen af et team af dygtige, engagerede og dedikerede medarbejdere.
  • varetage det daglige projekt- og økonomiansvar for teamets opgaver.
  • samarbejde tæt med andre centre og kontorer i Socialstyrelsen.
  • samarbejde med Børne- og Socialministeriets departement og øvrige eksterne samarbejdspartnere.
  • indgå i kontorets ledelsesteam og medvirke til kontorets, centerets og Socialstyrelsens udvikling.

Din profil
Vi forventer, at du som leder tegner Socialstyrelsen i forhold til dit område og går forrest i udviklingen af området. Desuden lægger vi vægt på, at du:
  • har en uddannelse på kandidatniveau eller tilsvarende
  • har god indsigt i sagsbehandlingsområdet eller socialpsykiatriområdet
  • har forståelse for de kommunale rammevilkår
  • er vant til at arbejde udviklingsorienteret og med afsæt i forskningsbaseret viden
  • har personlig gennemslagskraft og formidler mundtligt og skriftligt klart og præcist med overbevisning og troværdighed
  • er inddragende, motiverende og anerkendende, og kan skabe arbejdsglæde og trivsel
  • lægger vægt på samarbejde, og stimulerer nytænkning og ambitiøse opgaveløsninger
  • kan sætte en tydelig retning for den strategiske udvikling på området
  • har erfaring fra en politisk ledet organisation og politisk tæft.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Der er tale om en fast stilling. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation. Stillingens ansættelsesområde er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdssted er Socialstyrelsen i Odense, Edisonsvej 1, 5000 Odense C.

Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler
Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside www.socialstyrelsen.dk. Der er ansøgningsfrist onsdag den 5. juni 2019. Vi forventer at holde 1. runde samtaler torsdag den 13. juni 2019 og 2. runde samtaler mandag den 17. juni 2019. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive indkaldt i løbet af fredag den 7. juni 2019. Der kan blive anvendt en case ved anden samtalerunde.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte kontorchef Elisabeth Marian Thomassen på eth@socialstyrelsen.dk eller på telefon 25 57 64 82.
SocialstyrelsenOdense C2019-05-24T00:00:002019-06-05T00:00:00
330031566Socialstyrelsen søger visionær og ambitiøs kontorchef til Center for Data, Analyse og MetodeRobot Socialstyrelsen søger en visionær og ambitiøs kontorchef, som kan og vil bidrage til en effektiv og vidensbaseret socialpolitik. Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober 2019. Center for Data, Analyse og Metode er et tværgående videns- og udviklingscenter i Socialstyrelsen. Centeret arbejder for et stærkere vidensgrundlag for socialpolitikken og for en systematisk udvikling og udbredelse af sociale indsatser i overensstemmelse med ministeriets strategi. Der er her både fokus på effekten af indsatsen og de økonomiske konsekvenser. Det er en del af arbejdet at udvikle redskaber, som kan kvalificere og understøtte lokale beslutninger om sociale indsatser. Den socialøkonomiske investeringsmodel (SØM) er et af de seneste eksempler. Centeret udarbejder og formidler desuden data, analyser og viden om konkrete sociale indsatser og deres implementering. Centeret er kendetegnet ved meget høj kvalitet i opgaveløsningen, konstruktiv kollegial sparring og en venlig og uhøjtidelig omgangsform også i perioder med travlhed. Du vil indgå i et ledelsesteam bestående af to kontorchefer og to ledere. Centeret er velfungerende og har ca. 30 kompetente og engagerede medarbejdere med et højt ambitionsniveau. Det daglige arbejde foregår i et tæt samspil med departementet, kommuner og andre relevante aktører. Din opgave Du får sammen med din kontorchefkollega mulighed for at præge udviklingen og skabe resultater på et felt, som har et særligt strategisk fokus. Som kontorchef i centeret skal du: Sætte strategisk og faglig retning samt kommunikere retningen i et tydeligt sprog ned i de konkrete opgaver. Sammen med din chefkollega påtage dig ansvaret for at sikre kvalitet og resultater i en kompleks opgaveportefølje og for løbende at følge op. Være stærk i rådgivningen af og dialogen med samarbejdspartnere både internt i organisationen og eksternt. Sørge for, at der er en klar forståelse af roller og ansvar i alle dele af arbejdet, og bidrage til en god og konstruktiv feedbackkultur, der understøtter den videre udvikling af centerets analysekompetencer og opgaveløsning. Understøtte en ambitiøs og effektiv arbejdsplads præget af trivsel og høj motivation. Din profil Vi forventer, at du Har politisk tæft og kan navigere sikkert i forhold til både departement, kommuner og øvrige aktører. Du kan med fordel have erfaring fra et departement eller en styrelse. Har ledelseserfaring eller betydeligt talent for ledelse. Kan håndtere komplekse processer med mange aktører og stramme deadlines. Er analytisk og fagligt velfunderet med ambitioner om og værktøjer til at løfte vores videns- og analyse arbejde yderligere, herunder erfaring med evalueringer og effektanalyser. Har indsigt i kommunernes opgaver og styring på velfærdsområdet. Er samarbejdsorienteret og kommunikerer klart i skrift og tale. Har en baggrund som cand.polit, cand.oecon, scient.pol. eller tilsvarende. Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler Der er ansøgningsfrist den 5. august 2019. Vi forventer at afholde første runde samtaler den 7.-8. august 2019. De udvalgte fra første runde samtaler bliver dernæst testet af et eksternt bureau. Der afholdes anden runde samtaler den 19. august 2019. Du sender din ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamenspapirer) elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside www.socialstyrelsen.dk. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er med tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er indplaceret i løngruppe 1 og vil blive besat på åremålsvilkår. Ansættelsesområdet er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Tjenestestedet er Socialstyrelsen i Odense, og der skal påregnes en del rejseaktivitet til København. Vil du vide mere? Du kan få flere oplysninger om stillingen og Socialstyrelsen ved at kontakte vicedirektør Niels Arendt Nielsen tlf: 24 96 16 61 eller mail: nian@socialstyrelsen.dk. Du er også velkommen til at kontakte Jens Marcussen, partner i Genitor på mobil 31 41 05 87 for en fortrolig drøftelse og vurdering af match. Socialstyrelsen orienteres ikke om sådanne henvendelser.Socialstyrelsen søger en visionær og ambitiøs kontorchef, som kan og vil bidrage til en effektiv og vidensbaseret socialpolitik. Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober 2019.

Center for Data, Analyse og Metode er et tværgående videns- og udviklingscenter i Socialstyrelsen. Centeret arbejder for et stærkere vidensgrundlag for socialpolitikken og for en systematisk udvikling og udbredelse af sociale indsatser i overensstemmelse med ministeriets strategi. Der er her både fokus på effekten af indsatsen og de økonomiske konsekvenser. Det er en del af arbejdet at udvikle redskaber, som kan kvalificere og understøtte lokale beslutninger om sociale indsatser. Den socialøkonomiske investeringsmodel (SØM) er et af de seneste eksempler. Centeret udarbejder og formidler desuden data, analyser og viden om konkrete sociale indsatser og deres implementering. Centeret er kendetegnet ved meget høj kvalitet i opgaveløsningen, konstruktiv kollegial sparring og en venlig og uhøjtidelig omgangsform – også i perioder med travlhed.

Du vil indgå i et ledelsesteam bestående af to kontorchefer og to ledere. Centeret er velfungerende og har ca. 30 kompetente og engagerede medarbejdere med et højt ambitionsniveau. Det daglige arbejde foregår i et tæt samspil med departementet, kommuner og andre relevante aktører.

Din opgave
Du får sammen med din kontorchefkollega mulighed for at præge udviklingen og skabe resultater på et felt, som har et særligt strategisk fokus.
Som kontorchef i centeret skal du:

  • Sætte strategisk og faglig retning samt kommunikere retningen i et tydeligt sprog ned i de konkrete opgaver.
  • Sammen med din chefkollega påtage dig ansvaret for at sikre kvalitet og resultater i en kompleks opgaveportefølje og for løbende at følge op.
  • Være stærk i rådgivningen af og dialogen med samarbejdspartnere både internt i organisationen og eksternt.
  • Sørge for, at der er en klar forståelse af roller og ansvar i alle dele af arbejdet, og bidrage til en god og konstruktiv feedbackkultur, der understøtter den videre udvikling af centerets analysekompetencer og opgaveløsning.
  • Understøtte en ambitiøs og effektiv arbejdsplads præget af trivsel og høj motivation.
Din profil
Vi forventer, at du

  • Har politisk tæft og kan navigere sikkert i forhold til både departement, kommuner og øvrige aktører. Du kan med fordel have erfaring fra et departement eller en styrelse.
  • Har ledelseserfaring eller betydeligt talent for ledelse.
  • Kan håndtere komplekse processer med mange aktører og stramme deadlines.
  • Er analytisk og fagligt velfunderet med ambitioner om og værktøjer til at løfte vores videns- og analyse arbejde yderligere, herunder erfaring med evalueringer og effektanalyser.
  • Har indsigt i kommunernes opgaver og styring på velfærdsområdet.
  • Er samarbejdsorienteret og kommunikerer klart i skrift og tale.
  • Har en baggrund som cand.polit, cand.oecon, scient.pol. eller tilsvarende.
Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler
Der er ansøgningsfrist den 5. august 2019. Vi forventer at afholde første runde samtaler den 7.-8. august 2019. De udvalgte fra første runde samtaler bliver dernæst testet af et eksternt bureau. Der afholdes anden runde samtaler den 19. august 2019.
Du sender din ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamenspapirer) elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside www.socialstyrelsen.dk.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er med tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen er indplaceret i løngruppe 1 og vil blive besat på åremålsvilkår.
Ansættelsesområdet er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Tjenestestedet er Socialstyrelsen i Odense, og der skal påregnes en del rejseaktivitet til København.

Vil du vide mere?
Du kan få flere oplysninger om stillingen og Socialstyrelsen ved at kontakte vicedirektør Niels Arendt Nielsen tlf: 24 96 16 61 eller mail: nian@socialstyrelsen.dk. Du er også velkommen til at kontakte Jens Marcussen, partner i Genitor på mobil 31 41 05 87 for en fortrolig drøftelse og vurdering af match. Socialstyrelsen orienteres ikke om sådanne henvendelser.

SocialstyrelsenOdense C2019-05-24T00:00:002019-07-19T00:00:00
330028516Miljøstyrelsen søger kontorchef til VandforsyningRobot Vil du stå i spidsen for at skabe gode rammebetingelser for klimatilpasning, spildevandsrensning, udvikling og eksport af teknologier til vandbesparelse mv.? Har du faglig forståelse, udsyn, gode lederkompetencer og gennemslagskraft? Så er du måske den nye kontorchef til Vandforsyning.MiljøstyrelsenMiljøstyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet og den danske myndighed på miljø- og naturområdet. Vi arbejder for rig natur, rent vand, sikker kemi og grøn produktion. Vores kerneopgave er at omsætte natur- og miljølovgivningen til virkelighed, og målsætningen er at balancere hensynene til beskyttelse og benyttelse.Miljøstyrelsen er landsdækkende, og vi er cirka 1.000 medarbejdere. Styrelsens hovedkontor med ca. 600 arbejdspladser flytter pr. 3. juni 2019 til Odense. Vi er godt i gang med at opbygge en helt ny organisation, der bygger på et stærkt fundament fra den tidligere styrelse, og hvor nye medarbejdere blander sig med erfarne medarbejdere. Det er en fælles ambition at skabe grobund for en sjov og spændende hverdag med en rig idékultur og en arbejdsplads, der er en af statens bedste. Og det er ambitionen at gøre det samtidig med, at vi har øjne, ører og hænder på natur og miljø i Danmark.Enheden for VandforsyningSom kontorchef i Vandforsyning indgår du i et chefteam, der har fælles ansvar for ledelse og resultatskabelse i enheden. Opgaverne vil derfor skulle løses i tæt samarbejde med din chefkollega. Ledelsen sker desuden i tæt samarbejde med ledelsesteamets to funktionsledere. Chefgruppen refererer til direktionen, der har det overordnede ledelsesmæssige og organisatoriske ansvar for centret. Du vil få personalelederansvar for 15-20 medarbejdere samt 1 funktionsleder.I tæt samarbejde med den anden kontorchef i enheden får du det overordnede ansvar for at sikre fremdrift og kvalitet i enhedens mange spændende sagsområder. Du vil indgå i et tæt samarbejde med en række andre enheder i Miljø- og Fødevareministeriet. Vi arbejder aktivt med interessentinddragelse, hvorfor lyst og evne til at holde linjen varm til de centrale aktører er vigtig.Enhedens vigtigste opgaver omfatter bl.a.:Regulering af spildevandsområdet, herunder tæt dialog med branchen og kommunerneUdvikling og eksport af vandteknologier, som kan medvirke til at reducere vandforbrug og effektiv ressourceudnyttelseSkabe rammerne for kommunernes klimatilpasningRegulering af rotter, badevand, svømmebade mv.Som kontorchef i Miljøstyrelsen skal du være optaget af at udvikle dig som leder og nysgerrig på at levere ledelse med gennemslagskraft i organisationen. Ledelsen arbejder til stadighed på at udvikle organisationen og fastsætte styrelsens mål og faglige identitet parallelt med imødekommelse af de faglige, administrative og organisatoriske prioriteringsbehov. Vi lægger vægt på at rekruttere kompetente personaleledere, der kan motivere og tage hånd om medarbejdernes udvikling, og som forstår, at medarbejdertrivsel er nøglen til gode resultater.KompetenceprofilVi forestiller os, at du:Har en relevant akademisk baggrund og gerne erfaring fra en styrelse eller anden offentlig myndighedHar ledelseserfaring og kan bidrage positivt i samarbejdet i et ledelsesteam og med mange interessenterHar erfaring med overordnet styring, prioritering, planlægning, eksekvering og opfølgning på kompleks opgaveløsningHar en tilgang til personaleledelse, der fokuserer på resultatskabelse, motivation, udvikling og arbejdsglæde Har en stor ansvarsfølelse og gennemslagskraftLøn- og ansættelsesvilkårAnsættelsen sker på åremålsvilkår og i henhold til Rammeaftale om kontraktansættelser af chefer i staten med en grundløn efter løngruppe 1 på kr. 565.341 årligt i aktuelt niveau.Hvis du er tjenestemand i forvejen, kan ansættelse ske på tjenestemandsvilkår i lønramme 37. Ud over grundlønnen kommer individuelt tillæg, åremålstillæg, pensionsordning og engangsvederlag efter indsats og resultater.Ansættelsesområdet afhænger af ansættelsesformen. For kontraktansatte er ansættelsesområdet Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner.Tjenestestedet er Miljøstyrelsen, Tolderlundsvej 5, 5000 Odense.Yderligere oplysningerHvis du vil vide mere, kan du kontakte vicedirektør Mads Leth-Petersen på telefon 2567 4211.Sådan søger du stillingenDu søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, uddannelsesbevis m.m. senest den 16. juni kl. 12:00.Vi forventer at holde testforløb den 20. juni og den 21. juni og jobsamtaler med direktionen den 25. juni i Odense.Stillingen ønskes besat snarest muligt.Miljø- og Fødevareministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge.Miljøstyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. Vi er statslig myndighed for natur, vand og miljø og arbejder for at sikre en bæredygtig balance mellem beskyttelse af natur og miljø, benyttelsen af naturressourcer og gode rammer for borgere og virksomheder. Vejen til en rig natur, et sundt miljø, og gode, grønne rammer for borgere og virksomheder går via åbenhed og dialog, for vi tror på, at de bedste miljøløsninger findes, hvis vi samarbejder med alle interessenter. Dialog med kommuner, borgere, erhvervsliv og andre myndigheder er centralt i vores arbejde. Miljøstyrelsen har ca. 900 medarbejdere fordelt på hovedkontoret og 10 enheder over hele landet.Vil du stå i spidsen for at skabe gode rammebetingelser for klimatilpasning, spildevandsrensning, udvikling og eksport af teknologier til vandbesparelse mv.? Har du faglig forståelse, udsyn, gode lederkompetencer og gennemslagskraft? Så er du måske den nye kontorchef til Vandforsyning.

Miljøstyrelsen
Miljøstyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet og den danske myndighed på miljø- og naturområdet. Vi arbejder for rig natur, rent vand, sikker kemi og grøn produktion. Vores kerneopgave er at omsætte natur- og miljølovgivningen til virkelighed, og målsætningen er at balancere hensynene til beskyttelse og benyttelse.

Miljøstyrelsen er landsdækkende, og vi er cirka 1.000 medarbejdere. Styrelsens hovedkontor med ca. 600 arbejdspladser flytter pr. 3. juni 2019 til Odense. Vi er godt i gang med at opbygge en helt ny organisation, der bygger på et stærkt fundament fra den tidligere styrelse, og hvor nye medarbejdere blander sig med erfarne medarbejdere. Det er en fælles ambition at skabe grobund for en sjov og spændende hverdag med en rig idékultur og en arbejdsplads, der er en af statens bedste. Og det er ambitionen at gøre det samtidig med, at vi har øjne, ører og hænder på natur og miljø i Danmark.

Enheden for Vandforsyning
Som kontorchef i Vandforsyning indgår du i et chefteam, der har fælles ansvar for ledelse og resultatskabelse i enheden. Opgaverne vil derfor skulle løses i tæt samarbejde med din chefkollega. Ledelsen sker desuden i tæt samarbejde med ledelsesteamets to funktionsledere. Chefgruppen refererer til direktionen, der har det overordnede ledelsesmæssige og organisatoriske ansvar for centret. Du vil få personalelederansvar for 15-20 medarbejdere samt 1 funktionsleder.

I tæt samarbejde med den anden kontorchef i enheden får du det overordnede ansvar for at sikre fremdrift og kvalitet i enhedens mange spændende sagsområder. Du vil indgå i et tæt samarbejde med en række andre enheder i Miljø- og Fødevareministeriet. Vi arbejder aktivt med interessentinddragelse, hvorfor lyst og evne til at holde linjen varm til de centrale aktører er vigtig.

Enhedens vigtigste opgaver omfatter bl.a.:
  • Regulering af spildevandsområdet, herunder tæt dialog med branchen og kommunerne
  • Udvikling og eksport af vandteknologier, som kan medvirke til at reducere vandforbrug og effektiv ressourceudnyttelse
  • Skabe rammerne for kommunernes klimatilpasning
  • Regulering af rotter, badevand, svømmebade mv.
  • Som kontorchef i Miljøstyrelsen skal du være optaget af at udvikle dig som leder og nysgerrig på at levere ledelse med gennemslagskraft i organisationen. Ledelsen arbejder til stadighed på at udvikle organisationen og fastsætte styrelsens mål og faglige identitet parallelt med imødekommelse af de faglige, administrative og organisatoriske prioriteringsbehov. Vi lægger vægt på at rekruttere kompetente personaleledere, der kan motivere og tage hånd om medarbejdernes udvikling, og som forstår, at medarbejdertrivsel er nøglen til gode resultater.

Kompetenceprofil
Vi forestiller os, at du:
  • Har en relevant akademisk baggrund og gerne erfaring fra en styrelse eller anden offentlig myndighed
  • Har ledelseserfaring og kan bidrage positivt i samarbejdet i et ledelsesteam og med mange interessenter
  • Har erfaring med overordnet styring, prioritering, planlægning, eksekvering og opfølgning på kompleks opgaveløsning
  • Har en tilgang til personaleledelse, der fokuserer på resultatskabelse, motivation, udvikling og arbejdsglæde
  • Har en stor ansvarsfølelse og gennemslagskraft

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker på åremålsvilkår og i henhold til ”Rammeaftale om kontraktansættelser af chefer i staten” med en grundløn efter løngruppe 1 på kr. 565.341 årligt i aktuelt niveau.

Hvis du er tjenestemand i forvejen, kan ansættelse ske på tjenestemandsvilkår i lønramme 37. Ud over grundlønnen kommer individuelt tillæg, åremålstillæg, pensionsordning og engangsvederlag efter indsats og resultater.

Ansættelsesområdet afhænger af ansættelsesformen. For kontraktansatte er ansættelsesområdet Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner.

Tjenestestedet er Miljøstyrelsen, Tolderlundsvej 5, 5000 Odense.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, kan du kontakte vicedirektør Mads Leth-Petersen på telefon 2567 4211.

Sådan søger du stillingen
Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, uddannelsesbevis m.m. senest den 16. juni kl. 12:00.

Vi forventer at holde testforløb den 20. juni og den 21. juni og jobsamtaler med direktionen den 25. juni i Odense.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Miljø- og Fødevareministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge.

Miljøstyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. Vi er statslig myndighed for natur, vand og miljø og arbejder for at sikre en bæredygtig balance mellem beskyttelse af natur og miljø, benyttelsen af naturressourcer og gode rammer for borgere og virksomheder. Vejen til en rig natur, et sundt miljø, og gode, grønne rammer for borgere og virksomheder går via åbenhed og dialog, for vi tror på, at de bedste miljøløsninger findes, hvis vi samarbejder med alle interessenter. Dialog med kommuner, borgere, erhvervsliv og andre myndigheder er centralt i vores arbejde. Miljøstyrelsen har ca. 900 medarbejdere fordelt på hovedkontoret og 10 enheder over hele landet.

 

MiljøstyrelsenOdense C2019-05-21T00:00:002019-06-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialstyrelsen søger leder til Center for Handicap og Psykisk Sårbarhed

Socialstyrelsen

Odense C
Vil du være med til at stå i spidsen for udvikling af indsatsen for mennesker med handicap og psykiske vanskeligheder, og har du som os store ambitioner for udviklingen af området? Har du viden om socialområdet, erfaring med at lede fagligt stærke o...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Socialstyrelsen søger visionær og ambitiøs kontorchef til Center for Data, Analyse og Metode

Socialstyrelsen

Odense C
Socialstyrelsen søger en visionær og ambitiøs kontorchef, som kan og vil bidrage til en effektiv og vidensbaseret socialpolitik. Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober 2019. Center for Data, Analyse og Metode er et tværgående videns- og udvikli...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:19. juli 2019

Miljøstyrelsen søger kontorchef til Vandforsyning

Miljøstyrelsen

Odense C
Vil du stå i spidsen for at skabe gode rammebetingelser for klimatilpasning, spildevandsrensning, udvikling og eksport af teknologier til vandbesparelse mv.? Har du faglig forståelse, udsyn, gode lederkompetencer og gennemslagskraft? Så er du måske ...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019